دنیای دیجیتال و عناصر تبلیغات دیجیتال زندگی را بسیار آسانتر کرده است.تبلیغات از حالت سنتی و قدیمی خود خارج شده و انواع تبلیغات های گوناگون و متنوع به روش دیجیتال زندگی ما را فرا گرفته است.دستگاههای دیجیتال زندگی شما را بهتر کردهاند .اگر چه دستگاهها هنوز در مراحل اولیه توسعه هستند . شاید این خیلی بد نباشد , وقتی به آینده فکر میکنید .تا به حال وسایلی که در دست داشتید هم مفید و هم سرگرمکننده بودند . اما شما هنوز نمیتوانید آن را دنیای کاملا ً دیجیتالی بنامید . حتی نزدیک هم نیست .محدودیتهایی وجود دارد .باید برنامهای را که میخواهید پیدا کنید و منتظر آن باشید . آنها ممکن است یک سیستمعامل داشته باشند که شما باید اصول آن را دنبال کنید . آنها به شما کمی خلاقیت میدهند.تبلیغات در دنیای دیجیتال دارای پیچیدگیها و ظرافت خاص خود میباشد.با جام ارژنگ مجری تبلیغات همراه شوید
>بازاریابی دیجیتال هر استراتژی بازاریابی است که از دستگاههای الکترونیکی یا ابزارهای دیجیتال برای ارتقا محصول یا سرویس و اندازهگیری اثربخشی استراتژی استفاده میکند . تبلیغات بازاریابی معمولا ً با استفاده از کامپیوتر , تلفن همراه , تبلت یا دستگاه دیگری راهاندازی میشوند . آنها میتوانند فرمهای زیادی از جمله فیلمهای آنلاین , تبلیغات یا پستهای رسانههای اجتماعی را به نمایش بگذارند .متخصصان بازاریابی اغلب بازاریابی دیجیتال را با شکلهای سنتی بازاریابی مانند تبلیغات مجله , بیلبورد و پست مستقیم مقایسه میکنند. در حالی که بازاریابی سنتی و دیجیتال بسیار موثر هستند , بازاریابی دیجیتال در این زمینه منحصر به فرد است که میتواند یک roi بالاتر و بازار بزرگتر با منابع کمتر و تلاش کمتر ارائه دهد .
به عنوان صاحب کسبوکار , شما میدانید که برای موفقیت باید به آخرین روندها ادامه دهید . یکی از مهمترین گرایشها در حال حاضر تبلیغات دیجیتال است . این شکل تبلیغات به سرعت در حال افزایش است و انتظار میرود که این کار را برای سالها ادامه دهد . اگر هنوز از تبلیغات دیجیتال استفاده نمیکنید , اکنون زمان شروع است .تبلیغات دیجیتال , که بازاریابی اینترنتی نیز نامیده میشود , نوعی تبلیغات است که در آن کسب و کارها از سکوهای مختلف اینترنت برای ترویج محصولات یا خدمات خود به مشتریان استفاده میکنند . در عوض این امر به مخاطبان هدف امکان میدهد که به وب سایت خود یا هر نوع تماس دیگری هدایت شوند . بازاریابی دیجیتال شامل استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مختلف اینترنتی برای تحقیق , تحلیل و بهبود تبلیغات آنلاین است. این برنامه شامل تبلیغات تبلیغاتی و پیامهایی است که از طریق ایمیل , وب سایتهای ارتباط جمعی , تبلیغات آنلاین در موتورهای جستجو , تبلیغات بنر در موبایل و وب سایتها تحویل داده میشوند. این خدمات توسط آژانسهای تبلیغاتی دیجیتال ارائه میشوند . امروزه اینترنت کتاب مقدس است که ما با آن زندگی میکنیم و از این رو بیشتر آن برای کسب و کارها سودمند است . یادگیری در مورد مزایای بازاریابی دیجیتال و گزینههای مختلف موجود برای شما برای استفاده از نتایج مناسب برای کسبوکار , به فرد کمک خواهد کرد تا به پتانسیل نهایی دنیای دیجیتال دست پیدا کند .
بازاریابی دیجیتال مهمترین بخش دنیای دیجیتال است.
بازاریابی دیجیتال به شما امکان دسترسی به ابزارهای متعددی را میدهد که میتوانند عملکرد کمپین شما را ردیابی و تحلیل کنند . زمانی که دادههای سختی دارید که میتوانید در زمان واقعی از آن استفاده کنید , میتوانید براساس آن دلار بازار خود را تخصیص دهید . شما همچنین میتوانید استراتژی بازاریابی خود را طوری تنظیم کنید که به جای درهم شکستن آن بروید و شروع کنید یا بفهمید که استراتژی شما بعد از این حقیقت کار نمیکند . این روش میتواند هزاران دلار برای شما پسانداز کند , و در دراز مدت یک roi بالاتر به شما میدهد .
یکی از مزایای اصلی سفارشیسازی این است که تعداد خطاهایی را که در پایان مبارزات بازاریابی ایجاد میکنید کاهش میدهد . اگر گزینههای بیشتری دارید , احتمالا ً تصمیمات آگاهانه تری درباره راهاندازی استراتژی خود میگیرید . بازاریابی دیجیتال به شما سفارشی سازی بیپایان را از هر مرحله از فعالیت شما از ابتدا تا پایان میدهد.
به تمام راههایی که بازاریابی دیجیتال میتواند شما را در تماس با مشتریان قرار دهد فکر کنید : ایمیل , پیام فوری , محتوای وب سایت , ویدیو , تصاویر , پستهای رسانههای اجتماعی , sms , widgets و بنر . ابزارهای دیجیتال به شما فرصتهای بیشتری برای تعامل با جمعیت و ایجاد وفاداری مشتری میدهند . همچنین به شما کمک میکند به افراد مختلف در بخشهای مختلف بازار خود برسید . در حالی که برخی افراد هنوز ایمیل خود را بررسی میکنند , برخی دیگر از آخرین برنامهها برای دیدن تبلیغات یا بنر استفاده میکنند.
با بازاریابی دیجیتال , شرکت شما میتواند اعتبار برند را در یک بازار بزرگتر ایجاد کند. شما میتوانید از طریق بلاگ ها و یا ستون نظرات , به اینفلوئنسرها تکیه کنید تا برند , پستهای مهمان تجاری خود را با شرکتهای دیگر ارتقا دهید , مطالعات موردی ایجاد کنید و تعامل مصرفکننده را به محتوا تبدیل کنید . بهتر از همه , شما میتوانید بدون صرف وقت , انرژی , پول و یا منابع زیاد علامتگذاری کنید .
تقریبا ً بحث درباره بازاریابی دیجیتال بدون آوردن سئو غیرممکن است . سئو فرآیند افزایش ترافیک به وب سایت شما با استفاده از کلمات کلیدی برای ارتقا رتبه موتور جستجو سایت شماست . هرچه بالاتر در رتبهبندی جستجو باشید , شانس بیشتری برای مشاهده مشتریان هدف خود خواهید داشت . کارشناسان بازاریابی ساعتهای بی شماری را صرف توسعه استراتژیهای سئو میکنند تا یک وب سایت به بالای جستجوی گوگل برسد .
نمایش تبلیغات شامل متن , تصویر و نشانی اینترنتی است که به وب سایتی متصل است که در آن مشتری میتواند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا سرویسهای شما کسب کند . قالبهای تبلیغاتی زیادی در زیر چتر تبلیغات وجود دارد . بیشتر آگهیهای نمایش شامل متن , تصویر , انیمیشن یا ویدئو هستند. نمایش تبلیغات میتواند کارکردهای مختلفی را انجام دهد که از ترویج محصول تا آموزش مخاطب متغیر است.
به عنوان یک تبلیغات دهنده , شما با دو گزینه مواجه هستید : تبلیغات سنتی یا تبلیغات دیجیتال . اگرچه تبلیغات سنتی مزایای خود را دارد ( برای هدف قرار دادن مخاطبان محلی و هدایت مشتریان به فروشگاههای شما عالی است ) , اما قابلیتهای تبلیغات دیجیتال از جمله توانایی هدف قرار دادن نتایج خاص و تماشا کردن را ندارد .
توسعه دهندگان وب و تیمهای بازاریابی از بازاریابی محتوا برای ایجاد و توزیع یک پیام ارزشمند , مرتبط و سازگار استفاده میکنند که مخاطبان هدف را جذب و حفظ میکند . هدف اصلی آن تماس با بازدیدکنندگان سایت برای اقدام است که به معنای خرید محصول یا سرویس شما است. محتوای مکتوب هنوز مهمترین عنصر در انتقال پیام به خانه است .
بازاریابی قدرتمند است . این کار به شما اجازه میدهد تا با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید تا آنها را متقاعد کنید که محصول خود را بخرید و یا در خدمت شما شرکت کنید . این یکی از فعالیتهای کلیدی است که هر کسبوکار باید در آن شرکت کند , زیرا هیچ کسب و کاری نمیتواند انتظار رشد بدون بازاریابی موثر و روابطعمومی را داشته باشد .
بازاریابی دیجیتال به ویژه در حال حاضر پیشتاز رسیدن به مشتریان فعلی و آتی است . این یک بخش اساسی از یک استراتژی بازاریابی مدرن و روابطعمومی , بازاریابی سنتی پر سایه مانند انتشارات چاپی , بیلبورد و پست مستقیم است .
هر روز , بیشتر جمعیت جهانی زمان قابلتوجهی را صرف سکوهای دیجیتال میکنند . در طول دهه گذشته , کسب و کارها به طور فزایندهای از این واقعیت آگاه شدهاند و متعهد شدهاند تا از این سیستمها برای ارتقا کالاها و خدمات خود استفاده کنند . از آنجا که بازاریابی مربوط به ارتباط با مشتریان در مکان مناسب در زمان مناسب است , آنلاین جایی است که باید باشید .
هزینههای بازاریابی و تبلیغات یکی از بزرگترین بارهای مالی است که شرکتها باید تحمل کنند . با اینکه تجارتهای بزرگتر ممکن است مشکلات زیادی برای تقسیم میلیونها نفر برای آنها نداشته باشند , اما شرکتهای کوچک معمولا ً به دلار هزینههای تبلیغاتی خود محدود میشوند .
معمولا ً هیچ حداقلهایی در کمپین تبلیغاتی برای سکوهای رسانههای اجتماعی و موتورهای جستجو وجود ندارد . بودجه شما هر چه باشد , میتوانید یک کمپین هدفمند برای مشتریان احتمالی خود ایجاد کنید .
هیچ چیز بیشتر از roi برای یک کسبوکار مهم نیست , و بازاریابی دیجیتال این را به صورت پیک ارائه میدهد . زمانی که تبلیغات دیجیتال و کمپین های روابطعمومی به درستی انجام شوند , اگر نه بیشتر میتوانند تاثیر زیادی ایجاد کنند .
بر روی برنامههای تبلیغاتی ارزانتر و کوچکتر تمرکز کنید که مستقیما ً به سوی مخاطبین هدف شما هدایت میشوند و از سکوهای رسانههای اجتماعی ( رایگان) استفاده کنید ! برای تعریف داستانهای برند که مشتریان جدید را جذب میکنند و وفاداری خود را با مشتریان فعلی خود ایجاد میکنند .
مثال عالی دیگر از roi برتر بازاریابی ایمیلی است . با هزینه یک اشتراک ماهانه , میتوانید یک تامینکننده بازاریابی ایمیلی امضا کنید و ایمیلهای تبادلی یا مستقیم به هزاران مشتری در لیست پستی تان ارسال کنید .
برای لذت بزرگ بازاریابی و متخصصان روابطعمومی , موفقیت یا شکست یک کمپین دیجیتالی را میتوان به راحتی اندازهگیری کرد . در مقایسه با روشهای سنتی , جایی که شما ممکن است هفتهها یا ماهها صبر کنید تا نتایج یک کمپین را ارزیابی کنید , یک کمپین دیجیتال به شما این امکان را میدهد که بدانید یک پست تبلیغاتی یا اجتماعی چگونه عمل میکند .
همچنین میتوانید از تجزیه و تحلیل گوگل برای اندازهگیری ترافیک وب سایت و گوگل ادوردز برای نظارت بر عملکرد آگهی در میان کلمات کلیدی و پیامهای تبلیغاتی چندگانه استفاده کنید.
از نظر بازاریابی ایمیلی و تبلیغ رسانه , شما میتوانید به راحتی عملکرد ایمیلها و مشخصات مانند تعداد تحویل دادهشده , تعداد خواندن , و تعداد تبدیل را پیگیری کنید .
دیدن موفقیت فوری دیجیتال به شما توانایی دوبرابر کردن سرمایهگذاری را میدهد .
برای یک کمپین تبلیغاتی که خوب عمل میکند , میتوانید به راحتی بودجه کمپین را افزایش دهید و یا اجرای آن را طولانیتر کنید . برای یک پست رسانهای اجتماعی که تعامل بهتر از حد متوسط دارد , میتوانید با قرار دادن دلار تبلیغ در پشت آن , دستیابی به آن را افزایش دهید .
در همان حالت , اگر متوجه تبلیغاتی شوید که آنطور که انتظار میرود تحویل نمیدهد , میتوانید آن را به راحتی تنظیم کرده یا متوقف کنید .
این به وضوح یک مزیت از بازاریابی سنتی است , جایی که تبلیغات چاپی نمیتوانند تنظیم شوند , و قراردادهای تبلیغاتی ممکن است شما را به محیطهای تبلیغاتی محدود کنند که آنطور که انتظار داشتید عمل نمیکنند .
بیشتر کانالهای بازاریابی دیجیتال قابلیتهای اشتراک ویژگی را دارند که به کمپین ها و مقالات اجازه میدهد تا با پیروان متعدد به اشتراک گذاشته شوند . این کار به ایجاد اثر تقویتی کمک میکند و میتواند مستقیما ً بر نتایج فروش تاثیر بگذارد .
هنگام خلق محتوا , به آنچه میتواند آن را قابل اشتراک کند فکر کنید . شاید این یک نقلقول خندهدار باشد که بر روی خوراک اینستاگرام برند شما , یا یک پست فیس بوک مرتبط با آخرین پست وبلاگ شما با عنوان جذاب منتشر شدهاست.
اگر مخاطبین هدف شما احتمالا ً در Pinterest هستند , اطمینان حاصل کنید که محتوای یک شرکت را نیز در آنجا به اشتراک بگذارید !