تبلیغات ویدئویی شامل تبلیغاتی است که قبل یا بعد از آن ویدئو پخش میشود.تبلیغات ویدئویی در گوگل از آمار جستجوی بسیار بالایی برخوردار است و امروزه کمتر وب سایتی را مشاهده میکنیم که از تبلیغات ویدئویی بهره نبرده باشد.شبکه های اجتماعی بزرگ مانند اینستاگرام،فیس بوک محل مناسبی برای تبلیغات ویدئویی به شمار میرود اما یوتیوب با امکانات فراوان ویژه فیلم و ویدئو به کاربران خود اجازه میدهد تا ویدئوهای طولانیتری از کار و شغل خود و یا علاقه مندیهای خود را به اشتراک بگذارند.تبلیغات ویدئویی بسیار محبوب و در اذهان عمومی ماندگار است.تبلیغات ویدیویی یک استراتژی بازاریابی است که شامل ایجاد یک ویدئو کوتاه و آموزنده است که یک محصول را تبلیغ میکند و قبل , در طول یا بعد از ویدئوی اصلی بازی میشود . این کار به گفتن یک داستان , بهبود حجم فروش , ایجاد گپ , انتقال اطلاعات به طور فشرده و رسیدن به مخاطبان گستردهتر کمک میکند .با جام ارژنگ همراه باشید
>تبلیغات ویدیویی عرصه ای است که در آن تکنولوژی و خلاقیت ادغام میشوند تا سمفونی مسحور کننده تصاویر و صداها بسازند . از الگوریتمهای هوش مصنوعی که ترجیحات مصرف کنندگان را به تجربیات واقعیت افزوده ذهنی آشکار میکنند , تبلیغات ویدیویی از طریق موانع سنتی برای تبدیل شدن به یک زمینبازی همهجانبه شکسته شدهاست که باعث جرقه تخیل و ایجاد یک تاثیر فراموشنشدنی در این دنیای خودکار میشود .تبلیغات ویدیویی , شیوه استفاده از ویدیو برای فروش محصول یا سرویس است . این فیلم به فیلمهای تبلیغاتی اشاره میکند که قبلا , در طول و پس از مشاهده محتوای جاری ارائه شدهاند . چندین متخصص بازاریابی اخیرا ً افقهای خود را برای ادغام تبلیغات نمایشی با محتوای ویدئو به عنوان بخشی از تبلیغات ویدیویی گسترش دادهاند . این ها شامل آگهیهای تبلیغاتی هستند که به محض این که کاربر مکاننما موس را بر روی آنها شناور میکند شروع به بازی میکنند , همچنین آگهیهای ویدئویی بومی که توسط شبکههای دیجیتال تبلیغ میشوند .
تبلیغات ویدیویی یک رویکرد بازاریابی موثر است که به برندها در بهبود عملکرد کسبوکار کمک میکند . بازاریابان تصدیق میکنند که فیلمهای تبلیغاتی به افزایش آگاهی , برقراری ارتباط با مخاطبان هدف و ایجاد اعتماد با مشتریان آینده کمک میکنند.
۶۹ % کاربران هنگام یادگیری در مورد یک محصول جدید , ویدئو را بر روی قالبهای محتوایی دیگر ترجیح میدهند .به همین دلیل است که ۶۰ درصد شرکتها فیلمهای تبلیغاتی ایجاد میکنند زیرا آنها معتقدند که آنها موثر هستند . دلایل متعدد توضیح میدهند که چرا چنین درصد بزرگی از کسب و کارها فیلمهای تبلیغاتی خود را در نظر میگیرند .
افزایش تعداد سهام شبکه های اجتماعی ; سطح دید بالا ; مخاطبان بینالمللی گسترده ; افزایش تبدیل و حجم فروش ; افزایش roi ; بهبود اعتماد و اعتبار ; رتبهبندی بهتر نتایج جستجوی گوگل ; ترافیک ارگانیک عالی ; تعامل بهتر کاربر همراه ;از مزایای مهم تبلیغات ویدئویی به شمار میروند.
تبلیغات ویدئویی دیجیتال شامل ارسال محتوای ویدیویی تبلیغاتی به مخاطبان هدف با استفاده از کانالهای مختلف آنلاین است. به عبارت دیگر , این به معنای توزیع تبلیغات ویدئویی شما بر روی محتوای وب مختلف است.
اما سوال اصلی اینجاست که تبلیغات ویدئویی چگونه کار میکند ؟ بهترین راه برای پاسخ به این سوال این است که نگاهی به گزینهها بیندازید . رایجترین انواع تبلیغاتی دیجیتال مورد استفاده در آن , تبلیغات نمایشی سنتی مانند تبلیغات بنر هستند . این روش تبلیغاتی در طول سالها نسبتا ً بیاثر بودهاست زیرا تبلیغات نمایشی دارای نرخ کلیک پایین هستند . این امر به ویژه در حال حاضر که میانگین طول توجه فرد کمتر از همیشه است . به همین دلیل بازاریابان باید راههای جدیدی برای جذب و جذب مخاطبان خود پیدا کنند .و این جایی است که تبلیغات ویدئویی پخش میشوند .
ویدئو به شما کمک میکند که مخاطبین خود را درگیر کنید - به دلیل ماهیت پویای آنها , ویدیوها نسبت به آگهیهای نمایش سنتی بسیار بیشتر به بینندگان علاقمند هستند . و اگر تا به حال در مورد تلاش برای بازاریابی ویدیویی فکر کردهاید , بدانید که ۵۴ % مصرف کنندگان تمایل به دیدن فیلمهای بیشتر از برندها را ابراز کردهاند . این فقط ثابت میکند که بینندگان چقدر شبیه ویدئو هستند.
ویدئوها به طور باور نکردنی انعطافپذیر هستند - یکی از بهترین ویژگیهای ویدئو این است که انعطافپذیر هستند ! این بدان معناست که انواع مختلفی از ویدیوها برای اهداف مختلف مناسب هستند .
ویدیو قابلیت اشتراک گذاری دارد. یکی از مهمترین مزایای ویدئو این است که کاربران دوست دارند آنها را به اشتراک بگذارند . نه تنها مزیت مستقیم بر تبلیغات , بلکه داشتن حضور اجتماعی قوی برای هر کسبوکار در دنیای دیجیتال امروز ضروری است .
قبل از شروع تبلیغات ویدئویی اطمینان حاصل کنید که جذابترین بخش را در ابتدا در نظر بگیرید . با توجه به رسانههای پرتاب سنگ , شما تنها ۱۵ ثانیه وقت دارید تا توجه مشتریان احتمالی خود را جلب کنید و علاقه آنها را جلب کنید , به همین دلیل شما باید مهمترین و چشمگیرترین اطلاعات را در ابتدای ویدئوی خود بگنجانید . اگر شما موفق به تولید یک ویدئو با کیفیت بالا شوید که بینندگان آن را از ثانیه اول به نمایش میگذارد , میتوانید از این کار جلوگیری کنید . برای انجام این کار , ویدئوی خود را با بیانیهای آغاز کنید که فورا ً بازار هدف شما را درگیر خواهد کرد . سعی کنید مشتریان احتمالی خود را از ثانیه اول با بحث در مورد یک مشکل گسترده , پرسیدن یک سوال , یا به اشتراک گذاشتن یک واقعیت جدید به هم بزنید .
تبلیغات ویدیویی برجسته میتوانند به برندها کمک کنند تا به مشتریان برسند و توجه خود را جلب کنند . شما میتوانید ویدئوهای خود را در یوتیوب یا دیگر سکوهای به اشتراک گذاری ویدئو اجرا کنید تا نوردهی بیشتری به دست آورید . برای انتخاب فرمت تبلیغ ویدیویی مناسب برای برند خود , باید بیشتر در مورد گزینههای موجود و ویژگیهای آنها بدانید.
تبلیغات در جریان . شما میتوانید این نوع تبلیغ را زمانی ببینید که محتوای ویدئو قبلا , در طول , یا بعد از ویدئوی اصلی در یوتیوب یا دیگر پلتفرم ها بازی میشود . تبلیغات درون جریان میتواند هم قابل حذف و هم غیر - باشد . در سناریوی اول , بیننده میتواند ویدیو را حذف کند. این تبلیغات به ایجاد آگاهی از برند , دسترسی به مشتریان و هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت کمک میکنند .
تبلیغات ویدئویی خارج از جریان . اینها تنها کاربران آگهیهای موبایل هستند که میتوانند خارج از یوتیوب پیدا کنند . تبلیغات ویدئویی خارج از جریان در برنامهها و وب سایتهای شریک ظاهر میشوند . شما به راحتی میتوانید تبلیغات خارج از جریان را تشخیص دهید چون آنها با صدایی خاموش بازی میکنند . اگر بیننده به محصول ارتقا یافته علاقهمند باشد , این فرد میتواند از ویدئو برای دریافت اطلاعات لازم استفاده کند . این نوع تبلیغ ویدیویی برای شرکتهایی که نیاز به افزایش دسترسی خود به قیمت ارزان و افزایش آگاهی از برند دارند , عالی است .
تبلیغات زیاد . اینها آگهیهای ۶ ثانیهای غیر قابل حذف هستند که میتوانند قبل , حین , یا بعد از ویدئوی اصلی ظاهر شوند . مردم میتوانند با این نوع تبلیغ ویدیویی در یوتیوب , سایتها و برنامهها مواجه شوند. نامهای تجاری که از تبلیغات زیاد برای آنها براساس تعداد برداشتهای تبلیغاتی استفاده میکنند . اگر یک شرکت تلاش کند تا با یک پیام روشن و کوتاه به مخاطبان هدف خود برسد , این نوع انتخاب خوبی است .
آگهیهای کشف ویدئو . این تبلیغات را میتوان در فیلمهای مربوط به یوتیوب , نتایج جستجوی یوتیوب یا صفحه اصلی یوتیوب برای دستگاههای موبایل یافت . آگهی شامل یک عکس فوری از یک ویدئو و یک متن کوتاه است. طول این ویدئوی تبلیغاتی میتواند بسته به موقعیت متفاوت باشد , اما این نوع تبلیغ همیشه شامل دعوتی برای تماشای ویدئو است .
تبلیغات ویدئویی برای ترویج یک محصول جدید و افزایش آگاهی عالی است . این کار به رسیدن به مخاطبان گسترده کمک میکند و در یک بازه زمانی کوتاه یک همهمه ایجاد میکند. بینندگان میتوانند یک فیلم تبلیغاتی را ببینند که به طور خودکار با صدای خاموش در حدود ۳۰ ثانیه در بالای خوراک خانگی یوتیوب بازی میکند .
تبلیغات ویدیویی گزینههای مختلفی را برای بازاریابان برای انتخاب ارائه میدهد . آنها تنها میتوانند نیازهای مشتریان خود را تحلیل کرده و نوع تبلیغات ویدئویی را به بهترین نحو متناسب با نیازهای خود انتخاب کنند و یا آن را که با اهداف خود نوید بخش و سازگار به نظر میرسد . این انواع مختلف تبلیغات ویدئویی عبارتند از :
1-تبلیغات ویدئویی درون جریان :اینها محبوبترین نوع تبلیغات ویدئویی هستند . اینها فیلمهای کوتاه حاوی محتوای تبلیغاتی هستند که قبل , در طول یا بعد از محتوای ویدئو ظاهر میشوند . مثالی از آگهیهای درون جریان , تبلیغاتی است که در یوتیوب ظاهر میشوند . بعضی از اینها تعاملی هستند . آنها بیننده را تشویق میکنند که روی لینک کلیک کند یا پیشنهادی را ادعا کند.
2-تبلیغات ویدئویی غیر خطی:این به تبلیغاتی اشاره میکند که خارج از ویدئو اصلی پخش میشوند . وقتی کاربر بر روی آنها کلیک میکند , ویدئویی که او در حال تماشای آن است , بازی را متوقف میکند . آنها به هیچ محتوای دیگری متصل نیستند .
3-تبلیغات ویدئویی جایزه ای:این تبلیغ اغلب گیمرها را هدف قرار میدهد . این برنامه به آنها انگیزه و مزایای خاصی در ازای تماشای آگهی ویدیویی میدهد . این مزایا ممکن است شامل یک زندگی اضافی یا یک ابزار پاداش باشند .
4-تبلیغات ویدئویی اتوپلی بومی:این نمایش در پایان محتوا . هنگامی که آنها با محتوا مرتبط هستند , کاربر فقط شانس افزایش کار خود را مشاهده میکند .
5-تبلیغات ویدئویی خرید:این تبلیغات بینندگان را تشویق به خرید یک محصول خاص میکند. پس از این فیلم برای این نوع نمایشهای تبلیغاتی , به نظر میرسد که یک لینک بیننده را به خرید آن هدایت میکند. این در هر برنامهای که بیننده استفاده میکند اتفاق میافتد .
6-تبلیغات ویدئویی آنلاین:این یک نوع پیشرفتهتر از تبلیغ ویدیویی است . این کار به بیننده فرصتی میدهد تا تجربه دیدن را انتخاب کند و کنترل کند .
با توجه به نتایج مطلوب تبلیغات ویدیویی , تکنیکهای تبلیغاتی شیوع زیادی پیدا میکنند , به علاوه آینده تبلیغات نیز شامل مانورهای تبلیغاتی ویدئویی است .بنابراین , تبلیغات ویدئویی آنلاین قلمرو جدیدی برای هر سازمان خواهد بود .
تبلیغات ویدئویی به یک مولد درآمد موثر برای برندها , به ویژه در سکوهای اجتماعی تبدیل شدهاست . توییتر هر روز بیش از ۲ میلیارد تصویر ویدیویی دریافت میکند , و ۹۱ درصد کاربران فعال در هفته اینستاگرام فیلم تماشا میکنند . واضح است که داشتن یک استراتژی تبلیغاتی ویدئویی بسیار مفید است .
مشتریان نسبت به متن به محتوای ویدئو پاسخ بیشتری میدهند , صرفنظر از اینکه کدام کانال زندگی میکند . این موضوع را میتوان به این واقعیت که محتوای ویدئو از تصاویر , صدا و متن برای ایجاد یک فضای جامع استفاده میکند , نسبت داد . با این حال , می توان چالش جدیدی برای خلق محتوای جدید برای بازاریابان ایجاد کرد .
با این حال , مقایسه و تجزیه و تحلیل عملکرد ویدئو در سراسر سیستمعامل به آن راحتی که به نظر میرسد نیست . محبوبیت روزافزون آگهیهای ویدیویی بسیاری از رسانههای اجتماعی را به اصلاح و گسترش گزینهها و معیارهای تبلیغ ویدئویی آنها واداشته است , بنابراین مناقصه , شمارش دیدگاهها و گزارش دهی میتواند به طور قابلتوجهی از سکو به سکو متفاوت باشد.
برای مثال , مشاهده یک ویدئو به مدت سه ثانیه یا بیشتر یک دیدگاه در فیس بوک و اینستاگرام محسوب میشود . در مقابل , تماشای یک تبلیغ ویدیویی به مدت ۱۱ تا ۳۰ ثانیه یک دیدگاه در مورد تبلیغات یوتیوب محسوب میشود .
برای تجزیه و تحلیل دقیق و استفاده از نتایج ویدئو تبلیغ , تبلیغ کنندگان باید نحوه شمارش و آمار هر سکو برای تصاویر ویدئویی را درک کنند , زیرا آنها یکسان نیستند .
یک تبلیغ ویدیویی عموما ً یک ویدئو کوتاه و آموزنده است که هدف آن کمک به ترویج یک محصول یا سرویس است. این تبلیغات میتوانند از چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشند . انتظار میرود که آنها یک نمایش مختصر از آنچه محصول و برند برای آنها و آنچه به مشتریان ارائه میدهند باشند .
آگهیهای ویدیویی عموما ً قبل , در طول یا بعد از محتوای ویدئوی غیر تجاری در سکوهای به اشتراک گذاری ویدئو مانند یوتیوب , اینستاگرام و فیس بوک ظاهر میشوند . با این حال , آنها همچنین میتوانند یک ویدئو مستقل کوتاه باشند که هدف آن هل دادن یک محصول / سرویس به شیوهای نوآورانه است .
پلتفرم ها سیاستهای متفاوتی در مورد نحوه نمایش و رفتار آنها با تبلیغات ویدئویی دارند . در حالی که برخی ممکن است چند ثانیه زمان مشاهده را به عنوان یک نما در نظر بگیرند , برخی دیگر از کاربران باید تبلیغ را برای مدت طولانی تری تماشا کنند تا آن را به عنوان یک نما در نظر بگیرند . معیارهای تعامل نیز بستگی به نوع تبلیغ به کاربر دارند . یک تبلیغ که قبل از یک ویدئو پخش میشود معمولا ً با تبلیغات تولید شده و به عنوان یک ویدئو مستقل , متفاوت رفتار میشود . سپس این موضوع بر معیارهای تعامل ویدئو و چگونگی ارتقا آنها بر روی سکو تاثیر میگذارد .
گفته میشود که یک تصویر ارزش هزاران کلمه دارد . برای یک ویدئو , آن را با هزاران تصویر دیگر ضرب کنید. این اساس بازاریابی ویدیویی است , یک شکل قدرتمند بازاریابی که به طور موثر مخاطبین شما را به عنوان بخشی از مبارزات بازاریابی شما درگیر میکند .
تبلیغات ویدئویی به معنای استفاده از ویدیو برای تبلیغ و تعریف افراد درباره محصول یا سرویس شماست . این کار به افزایش تعامل در کانالهای دیجیتال و اجتماعی شما کمک میکند , به مخاطبین خود آموزش میدهد و به شما اجازه میدهد تا با یک رسانه جدید به آنها برسید .
استفاده از ویدئو به عنوان بخشی از بازاریابی در حال کسب و کارهای مختلف از جمله کارآفرینان و کسب وکارهای کوچک است .
با دسترسی به شبکههای سریعتر , کسب و کارها از ویدئوهای بیشتری برای تعامل با مشتریان خود استفاده میکنند . بسیاری از کسب و کارها , احتمالا ً رقبای شما , از ویدئو برای کمک به کسب ارزش از مخاطبین خود استفاده میکنند .
تبلیغات ویدئویی به رهبر استراتژی محتوا در دنیای بازاریابی تبدیل شدهاست و محتوای مورد انتظار مخاطبان شما در آینده است . هر چه زودتر با ویدئو شروع کنید , موفقیت شما در دراز مدت بهتر است .
بازگشت سرمایهگذاری که از ویدئوی خود دریافت میکنید به چند چیز بستگی خواهد داشت که شامل آن میشود که شما استراتژی محتوای خود و کیفیت ویدئوهای خود را به خوبی سازماندهی کردهاید .
شما ممکن است تصور کنید که ویدئو گران و وقت گیر برای تولید است . اما تکنولوژی زیادی وجود دارد که امکان ایجاد سریع و بدون بودجه زیاد را فراهم میکند .
اغلب ما نه تنها دستگاههای ضبط ویدیویی با کیفیت بالا را در جیب خود به شکل گوشیهای هوشمند داریم , بلکه راهحلهای نرمافزاری مانند VideoScribe و Doodly ایجاد ویدئوهای قابل توضیح با هزینه پایین را آسان میسازد . کمتر خرج کردن وقتی که ویدئوهای خود را تولید میکنید به این معنی است که گرفتن یک roi مثبت آسانتر است .
بازاریابان در مورد نحوه استفاده از محتوای ویدئو گزینههای زیادی دارند . این به این معنی است که پیدا کردن روشی که متناسب با اهداف بازاریابی شرکت شما باشد آسان است . در حالی که یوتیوب مکانی واضح برای شروع در هنگام ایجاد ویدئو است , در اینجا برخی از گزینههای دیگری که میتوانید استفاده کنید آورده شدهاست :
اغلب رسانههای اجتماعی از جمله فیس بوک , اینستاگرام و یوتیوب به شما اجازه میدهند تا داستانهایی را پست کنید که پس از زمان مشخصی ناپدید میشوند . اینها عالی هستند چون میتوانند بسیار سریع و ارزان باشند و مستقیما ً با مخاطبین شما صحبت کنند . برای اینکه داستانها موثر باشند , شما باید یک مخاطب در رسانههای اجتماعی داشته باشید .
فیلمهای زنده در سالهای اخیر با غولهای صنعتی مانند فیس بوک , یوتیوب رشد کردهاند و تمام راههای ارائه خدمات برای کسب و کارها برای انتقال محتوای زنده را درهم میکشند . ویدیو زنده میتواند موثر باشد . فیس بوک گفت که جریانهای زنده شش برابر بیشتر از فیلمهای منظم تعامل دارند .
وبینارها راهی عالی برای استفاده از ویدئو برای تعامل مستقیم با مشتریان احتمالی شما هستند . از آنها میتوان برای پاسخ به سوالات خاصی که مشتریان ممکن است در مورد محصول شما داشته باشند , یا به مخاطبان چیزی در مورد صنعت شما بیاموزد , استفاده کرد و بدین ترتیب خودتان را به عنوان یک مرجع معرفی کرد .
تبلیغات ویدئویی آنجا قدرت و اهمیت خود را نشان میدهد که بدانیم همه امروز فیلمهای آنلاین را به شکلی یا به شکلی دیگر تماشا میکنند. افزایش رسانههای دیجیتال , استفاده از گوشیهای هوشمند و بهبود سرعت اینترنت و پوشش خبری منجر به رونق تبلیغات ویدیویی شدهاست . این یکی از محبوبترین راههای رسیدن به مخاطبان آنلاین است و احتمالا ً سالها است که بر آن تسلط پیدا میکند . با این حال , تبلیغات ویدیویی تضمین موفقیت بدون دانستن بیشتر بازاریابان در مورد آن و نحوه از بین بردن مبارزات موثر را ندارد .
از آنجا که مردم عاشق تماشای ویدیو هستند و تعداد کاربران تلفن همراه در حال افزایش است , مخاطبان ویدیو و آگهیهای ویدیویی همچنان در حال افزایش هستند . آمار نشان میدهد که مردم تبلیغات کوتاه زیادی را در حدود ۳۰ ثانیه تا پایان زمانی که فیلمهای ویدئویی را در دستگاههای تلفن همراه میبینند , تماشا میکنند.
آمار همچنین نشان میدهد که نسل هزاره و نسل z بیشتر احتمال تماشای ویدیو در سکوهای اجتماعی با استفاده از دستگاههای تلفن همراه خود را دارند تا تماشای تلویزیون زنده . براساس گزارش گوگل , بینندگان نسبت به desktops یا تلویزیون احساس ارتباط بیشتری با برندهای نمایش آگهیهای ویدیویی در دستگاههای تلفن همراه دارند .
تبلیغات ویدئویی میتوانند مخاطبان را درگیر کنند که به بنر و تبلیغات متنی کور شدهاند . آنها شامل حرکت , صدا و سایر عناصر هستند که بینندگان آنها را درگیر میکنند , مانند آهنگهای جذاب . تبلیغات باید توجه به کار را جلب کند و این میتواند امروزه پیچیده باشد زیرا مردم توجه کمی دارند و بسیاری از برندها برای جلب توجه رقابت میکنند .
مصرف تبلیغات ویدئویی آسانتر است و بینندگان ترجیح میدهند آنها را تماشا کنند تا اینکه تبلیغات را در فرمت های دیگر مصرف کنند. ارتباط عاطفی با بینندگان در آگهیهای ویدیویی باعث میشود یا آنها را میشکند . آگهیهای ویدیویی خلاق که احساسات بیننده را درگیر میکنند میتوانند خیلی سریع پخش شوند و میلیون ها نظر بگیرند .
تبلیغات ویدیویی به ترویج محصولات یا خدمات از طریق محتوای ویدئویی کوتاه , با هدف راهنمایی آگاهی و در نهایت تشویق فروش اشاره دارد.
آگهیهای ویدئویی معمولا ً در داخل محتوای جاری یا قبل و بعد از آن تحویل داده میشوند , اما میتوانند در خارج از محتوای گفتهشده نمایش داده شوند .
نظرات بازاریابان زمانی تقسیم میشوند که به تعریف تبلیغات ویدئویی آنلاین میپردازند , چون برخی از آنها شامل تبلیغات نمایشی نیز هستند , به ویژه تبلیغات نمایش ویدیویی , و حتی تبلیغات رسانهای غنی / تبلیغات انیمیشن , در حالی که دیگران این کار را نمیکنند . یک همپوشانی بین آنها وجود دارد بنابراین کشیدن یک خط واضح دشوار است .
در این مقاله , وقتی در مورد تبلیغات ویدئویی صحبت میکنیم , به انواع تبلیغات طبقهبندیشده به عنوان محتوای ویدئو اشاره میکنیم , صرفنظر از اینکه آیا آنها میتوانند به عنوان تبلیغات نمایشی نیز تعریف شوند یا خیر .
تبلیغات ویدیویی یک روش محبوب برای رسیدن به مخاطبان آنلاین است . براساس تحقیقی که اخیرا ً توسط wyzowl انجام شدهاست , ۹۲ % بازاریابان تبلیغات ویدیویی را بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی خود میدانند . با توجه به دادههای هشت سال گذشته , روشن است که این نوع تبلیغات از منحنی صعودی از نظر محبوبیت پیروی میکند .
علاوه بر این , ۷۳ درصد از شرکت کنندگان گفتند که آنها ترجیح میدهند یک ویدئو کوتاه را تماشا کنند تا انواع دیگر مطالب مانند مقالات وبلاگ یا رسانههای اجتماعی نوشتاری , infographics , کتابهای الکترونیکی و غیره .
تبلیغات ویدئویی پاداش دهنده:این آگهیهای ویدیویی کاربران برنامه کاربردی را به تماشای یک ویدئو در ازای پاداشهای مختلف و ارائه تجربهای همهجانبه به دلیل گرفتن صفحه نمایش کامل ترغیب میکند.
گفته میشود که آنها با ۶۲ % از بازیکنان بازی همراه که به طور منظم با آگهیهای ویدیویی پاداش میگیرند , عملکرد بسیار بالایی دارند .
تصور کنید در حال بازی با موبایل هستید که در آن تعداد زیادی از زندگی را در خود جای دادهاید . بیرون رفتن به سادگی ناراحتکننده است چون شما همه آنها را تجربه کردهاید .
تبلیغات پاداش دادهشده را وارد کنید . احتمالا تمایل خواهید داشت که یک تبلیغ کوتاه را ببینید اگر به این معنی است که میتوانید برای بازی به بازی برگردید .
اگرچه اغلب در بازیها با آنها مواجه میشویم , تبلیغات پاداش انحصاری به بازیهای موبایل نیستند و میتوانند در دیگر برنامههای موبایل نیز استفاده شوند .
نکته مهم دیگر در مورد آگهیهای پاداش این است که کاربران معمولا ً گزینه انتخاب یا انتخاب را دارند , اما وقتی شروع میشود نمیتوانند از تبلیغ صرفنظر کنند .
تبلیغات ویدئویی به طور کلی , یک تبلیغ ویدیویی هر آگهی است که در فرمت ویدئو قرار دارد. به طور دقیقتر , این تعریف شامل هر آگهی نمایشدادهشده در یک جریان ویدئویی آنلاین است. بسیاری از فرمتهای مختلف تصویری مانند آگهیهای ویدیویی داخل رودخانه, تبلیغات نمایشی , تبلیغات سپر و غیره وجود دارند .
صرفنظر از فرمت , تمام آگهیهای ویدیویی پتانسیل بالایی برای افزایش تصویر برند , جذب مخاطبان جدید , تولید پیشتاز و افزایش فروش دارند . این بدان معنا نیست که فقط هر تبلیغ ویدیویی کافی خواهد بود - نکات و ترفندهای خاصی وجود دارد که میتوانید برای به حداکثر رساندن اثربخشی تبلیغات خود دنبال کنید .
یکی از مزایای کمی که تبلیغات تصویری بر روی ویدئو دارند این است که ساخت آنها آسانتر است . با این حال , با یک برنامه خوب , ساخت یک آگهی ویدئویی نباید این مشکل باشد . به سادگی چند مرحله اساسی را دنبال کنید , و شما نباید هیچ مشکلی در توسعه کمپین ویدئویی خود داشته باشید .
هدف ویدئوی شما چیست ? آیا این یک ویدئو محصول است ? آیا باید توجه خود را به برند جلب کنید ? یا هدف این است که بینندگان را وادار کنید خبرنامه شما را امضا کنند ? پاسخ به این سوال بر ظاهر نهایی ویدئوی شما تا حد زیادی تاثیر خواهد گذاشت . برای مثال , فیلمهایی که هدف آنها آموزش نحوه استفاده از یک محصول خاص به بینندگان است , نسبت به فیلمهایی که باعث میشوند آنها برای یک سرویس ثبتنام کنند , طولانیتر هستند .
اگر بر روی بودجه بسیار فشردهای کار میکنید , ممکن است به دنبال راهی برای ایجاد یک تبلیغ ویدیویی برای رایگان باشید . خوشبختانه , برخی راهحلهای رایگان برای تبلیغ ویدئو وجود دارد . برای مثال , شما میتوانید از یک پلت فرم مانند Animoto یا Promo برای ایجاد آسان تبلیغ ویدئویی رایگان خود بدون تجربه قبلی ویرایش ویدئو استفاده کنید .
با این حال , برای استفاده از ویراستاران و سازندگان فیلمهای رایگان اشکالات خاصی وجود دارد . برای شروع , تبلیغ شما احتمالا ً باید شامل نشانه سازنده ویدئو باشد . دوم , شما ممکن است به تعداد محدودی الگو , مواد ذخیره , یا گزینههای سفارشیسازی دسترسی داشته باشید , و تبلیغ شما به اندازه آنچه که احتمالا ً میخواهید منحصر به فرد نباشد . و در نهایت , رزولوشن ویدئوی شما ممکن است به ۷۲۰ p محدود شود , برای مثال , همانطور که در مورد Animoto است .