تبلیغات کامل(10 روش کامل تبلیغات)برای کسب و کارها در این صفحه از سایت جام ارژنگ بصورت کامل شرح داده شده است.این که آیا شما یک وب سایت برای شروع یک کسبوکار درست کردهاید یا میخواهید یک وب سایت موجود را تبلیغ کنید , تبلیغات میتواند به شما کمک کند که این کار را انجام دهید . فرصتهای زیادی برای رسیدن به مخاطبان جدید , پیشبرد فروش و کسب آگاهی از برند از طریق انواع سنتی و دیجیتال تبلیغات وجود دارد.
برای کمک به شما در دستهبندی تمام روشهای تبلیغاتی که وجود دارند , ما برجستهترین انواع تبلیغات را برای شما قرار داده ایم تا بهترین نوع روش تبلیغاتی را انتخاب کرده و سفر خود را برای رشد کسبوکار آغاز نمایید.
تبلیغات کامل هیچ فرمول جادویی ندارد . جنبه هنری تبلیغات به این معنی است که هیچ قانونی برای موفقیت و اثربخشی تبلیغات وجود ندارد , تنها بهترین الگوها . و گاهی اوقات, خلاقیت به شما نیاز دارد که حتی از بهترین روشها هم جدا شوید .قبل از بحث در مورد اینکه چه چیزی یک تبلیغ بزرگ میسازد , بیایید با تعریف آنچه که ما در نظر میگیریم تبلیغات کامل را شروع کنیم . یک تبلیغ بزرگ نتایج کسبوکار را هدایت میکند ; با موفقیت اهداف بازاریابی برند را برآورده میکند .حتی یک تبلیغ که نمادین شده همیشه موفق نیست .
اما یکی از عوامل مشترک در میان تمام تبلیغات که به صورت نمادین , موفق یا نه باقی میمانند این است که آنها متوجه میشوند . آنها در میان سایر تبلیغات , رسانهها و محتوای رقابتی برای توجه مخاطبان میایستند . و مردم میخواهند با آنها درگیر شوند .در محیط رسانهای سریع و آشفته امروز , مردم میتوانند انتخاب کنند که با آن درگیر شوند یا فرار کنند , انگشت شست را بکشند و محتوای را نادیده بگیرند . گرفتن افراد برای دیدن یا خواندن تبلیغ شما میتواند یک چالش باشد .
در تبلیغات کامل برای هدایت موفقیتآمیز نتایج کسبوکار , مصرف کنندگان باید بتوانند برند را به خلاقانه ( یادآوری برند ) متصل کنند . موفقترین تبلیغات به وضوح پیامی را که بینندگان میتوانند در موقعیتهای بحرانی ( در دسترس بودن ذهنی ) به یاد بیاورند , منتقل میکنند .بهترین تبلیغات تبلیغاتی اغلب آنهایی هستند که به وضوح ارزش برند را برای مخاطبان خود بیان میکنند ,چون ذاتا مردم نمیخواهند سخت کار کنند تا بفهمند که شما سعی دارید به آنها چه بگویید .
تبلیغات کامل و شناخت بازار مهمترین حلقه از زنجیره موفقیت در تجارت است.زمانی که بازار هدف خود را شناسایی کردید و اهداف واقعی برای کمپین تعیین کردید , مهم است که تصمیم بگیرید کدام محیط مناسب محصول یا سرویس شما است . انواع مختلفی از تبلیغات را میتوان برای رسیدن به مشتریان به روشهای مختلف استفاده کرد , بنابراین درک هر کدام در تعیین اینکه کدام ترکیب کانالهای تبلیغاتی برای کسبوکار شما بهتر عمل میکند , کمک خواهد کرد. رسانههای چاپی سنتی مانند روزنامهها و مجلات هنوز به دلیل دسترسی گسترده خود در میان بسیاری از کسب و کارها یک انتخاب محبوب هستند ; با این حال , سکوهای دیجیتال مانند رسانههای اجتماعی و تبلیغات آنلاین فرصتهای هدفمند تری را با انعطافپذیری بیشتر فراهم میکنند . همچنین در نظر گرفتن پوشش جغرافیایی در هنگام انتخاب تبلیغات مناسب کانال تبلیغاتی ممکن است بهتر کار کند اگر مخاطبان محلی را هدف قرار دهید در حالی که مبارزات دیجیتال توانایی هدف قرار دادن مشتریان بینالمللی را با سهولت ارائه میدهند .
در نهایت , اطمینان حاصل کنید که موفقیت را در تمام مراحل در طول یک کمپین تبلیغاتی به دقت اندازهگیری کنید تا هر گونه تغییر بتواند بر این اساس اجرا شود و انتظارات اولیه در سند استراتژی ایجاد شده در تاریخ راهاندازی قبلی را برآورده نکند.
ایجاد یک نسخه تبلیغاتی موثر برای رسیدن به مخاطبان گستردهتر نیازمند تفکر و توجه دقیق است. نوشتن نسخه تبلیغاتی متقاعد کننده که از تبلیغات رقبا خارج است , برای داشتن تاثیر مطلوب بر مشتریان بالقوه بسیار مهم است . این کار را میتوان با توجه به زبان مورد استفاده و همچنین اطمینان از روشن و مختصر بودن پیام انجام داد. علاوه بر این , استفاده از تکنیکهای متقاعد کننده مانند درخواستهای احساسی و داستانهای شخصی میتواند به افزایش سطح تعامل با هر خواننده یا بیننده تبلیغات کمک کند .
به طور کلی , داشتن یک استراتژی تبلیغات کامل موثر در مکان برای هر کسبوکار که بخواهد در چشمانداز دیجیتال که همیشه در حال تغییر است موفق شود , ضروری است . کسب و کارها با ایجاد محتوای جذابی که با مشتریان و بهینهسازی آن برای موتورهای جستجو وجود دارد , میتوانند دید خود را در میان مشتریان بالقوه که ممکن است آنها را ندیده باشند به حداکثر برسانند . همچنین مهم است که دادههای عملکرد را به طور مداوم ردیابی کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید - مانند اطمینان از اینکه پیامهای مورد استفاده در تبلیغات در کل کمپین و یا تست تصاویر جدید در کنار نسخه موجود مرتبط هستند - به منظور اطمینان از بازگشت حداکثر سرمایه ممکن .
علاوه بر این , اطمینان از اینکه یک گزاره ارزش منحصر به فرد در خود تبلیغات گنجانده شدهاست , به ایجاد اعتماد بین مشتری و شرکت کمک میکند که شانس تولید فروش را نیز افزایش میدهد . در نهایت , آزمایش با رویکردهای مختلف در طول تبلیغات به شرکتها این امکان را میدهد تا درک بهتری از آنچه در هنگام هدف قرار دادن مخاطبان یا بازارها بهتر عمل میکند کسب کنند - کمک به تصمیمگیری در مورد فعالیتهای بازاریابی آینده حتی بیشتر میشود.
شناخت اهداف تبلیغات کامل بخش مهمی از هر کسبوکار است زیرا به مشتریان بالقوه کمک میکند و آگاهی از برند را افزایش میدهد . یک استراتژی تبلیغاتی یک رویکرد برنامهریزیشده دقیق است که چگونگی تبلیغ محصول یا سرویس شما را به منظور حداکثر کردن تاثیر آن مشخص میکند. با داشتن یک استراتژی تبلیغاتی موثر در محل , میتوانید مطمئن شوید که تبلیغات شما در زمان مناسب توسط افراد مناسب دیده میشوند . یک کمپین تبلیغاتی موفق نه تنها به شما کمک خواهد کرد تا به نتایج دلخواه خود برسید , بلکه روابط بلندمدت با مشتریان ایجاد کنید.
برای کسب و کارهای با تمام اندازه مهم است که یک استراتژی تبلیغاتی جامع و خوب فکری داشته باشند تا بر تلاشهای بازاریابی خود سرمایهگذاری کنند و اطمینان حاصل کنند که بیشترین بازده را در سرمایهگذاریهای خود کسب کنند.
زمانی که اهداف خود را برای تبلیغات تعیین کردید , مهم است که آنها را به اهداف مشخص و قابلاندازهگیری تقسیم کنید. اهداف باید متناسب با دستیابی به نتیجه مطلوب از تبلیغات شما باشند , مانند افزایش آگاهی از برند یا ایجاد مشتریان فروش . علاوه بر این , مهم است که این اهداف در چارچوب زمانی مشخصی واقع گرایانه و دستیافتنی باشند .
زمانی که بازار هدف خود را شناسایی کردید و پروفایل مشتریان ایدهآل ایجاد کردید , تحقیق در مورد نیازها و خواستههای این مخاطب خاص مهم است . این کار را میتوان با انجام بررسیها یا مصاحبه با اعضای گروه هدف و همچنین جمعآوری اطلاعات از مشتریان موجود انجام داد. انجام این کار به کسب بینش ارزشمند در مورد عادات خرید , ترجیحات و نگرشهای آنها کمک خواهد کرد که میتواند برای ایجاد تبلیغات موثر متناسب با آنها مورد استفاده قرار گیرد .
تبلیغات کامل و موثر به مشتریان احتمالی میرسد و آنها را از محصولات یا سرویسهای شما مطلع میکند .در حالت ایدهآل , تبلیغات باید توجه مشتری را جلب کند و آنها را به استفاده از محصول خود جلب کند . صرفنظر از این روش , تبلیغات شما باید روشن باشد و به طور مداوم بیانیه موقعیت یابی منحصر به فرد کسبوکار شما را منعکس کند .
تبلیغات باید با دیگر ابزارهای بازاریابی و عناصر تجاری برای موفقیت کار کند . یعنی ,برای کار , تبلیغات باید معتبر , منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد . همانند تمام پشتیبانی بازاریابی موثر , باید براساس یک استراتژی تعیین موقعیت استوار ساخته شود . در نهایت , برای هر کمپین تبلیغاتی , پول کافی باید صرف برنامه رسانهای برای فرکانس آگهی شود.
تبلیغات کلامی موثرترین شکل تبلیغات محسوب میشود . مشتریان راضی بهترین تبلیغات شما هستند .تبلیغات شفاهی اطلاعات محصول را به بسیاری از خریداران بالقوه دیگر منتقل میکند , به قیمت کم یا بدون هزینه برای کسبوکار . هر زمان ممکن است , کسبوکار شما باید یک برنامه تبلیغاتی بسازد که منجر به یک تبلیغات کامل شفاهی شود .
تبلیغات یک استراتژی بازاریابی است که کسب و کارها از آن برای ترویج برند , محصولات و / یا خدمات خود استفاده میکنند . هر نوع تبلیغ اهداف مشابهی خواهد داشت - چه تبدیل خریداران بالقوه به مشتریان واقعی , به اشتراک گذاری اطلاعات با مخاطبان جدید , یا ایجاد آگاهی از برند - در نهایت تبلیغات به رشد کسبوکار شما کمک میکند .(تبلیغات کامل)
در حالی که شباهتهای زیادی بین تبلیغات و بازاریابی وجود دارد. تبلیغات ( و بسیاری از آنها از واژه به جای یکدیگر استفاده میکنند ) , تبلیغات تنها بخشی از استراتژی بازاریابی شماست . بازاریابی بخشی استراتژیک از ایجاد یک کسبوکار است که شامل همه انواع تبلیغات از جمله تبلیغات ارگانیک و پرداختشده میشود , در حالی که تبلیغات , مهم نیست چه نوع , به این معنی است که شما برای مواجهه با برند خود پرداخت میکنید .
با رشد کسب و کارتان , باید برنامههای تبلیغاتی مختلفی را برای دستیابی به اهداف و نشانههای خاص کسبوکار در استراتژی بازاریابی خود توسعه دهید .(تبلیغات کامل)
تبلیغات را میتوان به دو دسته اصلی تقسیم کرد : تبلیغات سنتی و دیجیتال .(تبلیغات کامل)
تبلیغات سنتی به انواع تبلیغات اشاره دارد که معمولا ً بصورت آفلاین انجام میشوند . تبلیغات روزنامه , بیلبورد و تبلیغات رادیویی همه نمونههای تبلیغاتی هستند که روشهای بازاریابی سنتی را نشان میدهند . کسب و کارها هنوز از این سکوهای تبلیغاتی سنتی برای فروش محصولات و یا جذب مردم به برندهای خود استفاده میکنند .(تبلیغات کامل)
بازاریابی دیجیتال به یک بخش فراگیر از مرور آنلاین تبدیل شدهاست ,صاحبان کسبوکارهای کوچک آگهیهای دیجیتال را به ویژه جذاب مییابند , زیرا تمایل دارند هزینه بیشتری داشته باشند و اغلب از تحلیلهای پیشرفته برای اندازهگیری نتایج استفاده کنند . یکی از انواع اصلی آن بازاریابی موتور جستجو است .
بزرگسالان آمریکایی به طور متوسط ۳.۵ ساعت از روز خود را آنلاین سپری میکنند . این مقدار بالای استفاده از اینترنت به توضیح این مساله کمک میکند که چرا کسب و کارهای بیشتری به تبلیغات آنلاین رویآورده اند . به هر حال , هدف از تبلیغات مرتبط این است که جلوی مخاطبین خود را بگیرید که بیشتر اوقات خود را در آنجا سپری میکنند .(تبلیغات کامل)
علاوه بر این , بازاریابان توانایی ردیابی سریع و نتایج مبارزات آنلاین خود را دارند . از آنجا که بسیاری از ابزارها و تجزیه و تحلیل در تبلیغات دیجیتال ادغام شدهاند , شما میتوانید در زمان واقعی بدانید که فروش شما از کجا میآید و بهینهسازی سریع برای افزایش عملکرد انجام دهید .(تبلیغات کامل)
با توجه به قدرت این نوع تبلیغات میتوانید از روشهای دیجیتال زیادی برای تبلیغ آنلاین خود استفاده کنید.
اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما " در استراتژی " با موقعیت یابی کسبوکار شما هستند . یک استراتژی موقعیت یابی خوب , شناسایی مخاطبان هدف صحیح را برای تبلیغات شما , همراه با فهرستی از ویژگیها و مزایای معنادار تضمین میکند . این امر میتواند دلایل برتری و منحصر به فرد بودن محصول را همراه با " شخصیت " تبلیغات فراهم کند.
به جایی که مشتریان شما هستند بروید . بهترین سکوهای تبلیغاتی را برای رسیدن به مشتری هدف خود بررسی کنید . برای مثال , اگر مصرف کنندگان شما جوانتر باشند , ممکن است سکوهای تبلیغاتی موبایل مناسب باشند . هر پلت فرم که شما انتخاب میکنید - به ویژه پلت فرم سنتی از کیت رسانهای درخواست میکند . این شامل اطلاعاتی درباره جمعیت تماشاگران خروجی خواهد بود .
تبلیغات کامل میتواند یک پیغام ساده و تنها را منتقل کند. مردم برای به یاد آوردن نام یک نفر مشکل دارند , اجازه دهید یک پیام تبلیغاتی پیچیده را به تنهایی به دست آوریم.برای تبلیغات آنلاین و چاپی , تیتر سادهتر , بهتر . و هر عنصر تبلیغاتی دیگر باید پیام عنوان را پشتیبانی کند , چه این پیام " قیمت " , " انتخاب " , " کیفیت " یا هر مفهوم انفرادی دیگر باشد .
تبلیغات کامل معتبر است. اگر شما بگویید که کیفیت یا ارزش شما بهترین است و به وضوح نیست , تبلیغات هرز شکست شما را تسریع خواهد کرد و کسبوکار شما را افزایش نخواهد داد . شناسایی و برشتهکردن رقابت نیز باید اجتناب شود . این کار به طور بالقوه گیجکننده و حواسپرت کننده است و ممکن است با وفاداری بیشتر خریداران به محصولات رقابتی , نه کمتر , بر شما تاثیر منفی بگذارد .
تبلیغات کامل باعث افزایش تقاضای فروش میشود . از خریداران دعوت کنید که به مغازه شما بیایند , به صورت آنلاین به شما مراجعه کنند , اطلاعات بیشتری ارسال کنند , یا اطلاعات و دستورها را در آگهی درخواست کنند . ارائه اطلاعات قابلمشاهده در تبلیغ برای مشتریان بالقوه برای خرید شامل نشانی اینترنتی وب سایت , مکان , شمارهتلفن , ساعات ذخیره , کارتهای شارژ پذیرفتهشده و غیره.
مطمئن شوید که تبلیغ رقابتی است . تبلیغات رقابتی را که میخواهید تبلیغ کنید بطور کامل بررسی کنید . سعی کنید تبلیغ خود را از تبلیغات رقابتی کنار بگذارید . شما میتوانید از قضاوت شخصی , نوردهی های تست آگهی برای یک گروه کوچک از خریداران هدف ( مانند تحقیقات کیفی ) , یا روشهای بسیار پرهزینه و پیچیده آزمون کمی استفاده کنید. اعتبار و انگیزه خرید را مقایسه کنید.تا در رقابت پیشی بگیرید.
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) به شما این امکان را میدهد که در مقابل مخاطبین خود به شیوهای غیر ناگهانی و در موتورهای جستجو ظاهر شوید . در مبارزات انتخاباتی PPC , شما مجموعهای از کلمات کلیدی را انتخاب میکنید تا تبلیغ تان در راس نتایج جستجو برای کلماتی باشد که کسبوکار یا محصولات شما را توصیف میکنند .(تبلیغات کامل)
شما حتی میتوانید نامهای تجاری رقیب را پیشنهاد کنید تا بتوانید به خودتان فرصت دهید که گزینه دیگری در نظر بگیرید . به هر حال , ۹۰ درصد از جستجوگران قبل از شروع جستجو تصمیم خود را درباره یک برند نگرفته اند .(تبلیغات کامل)
این نوع تبلیغات در قالب متن نمایش داده میشوند , بنابراین دقت کنید که نسخه تبلیغاتی جذابی بنویسید چون نمیتوانید برای جلب توجه کاربران به تصاویر تکیه کنید .(تبلیغات کامل)
علاوه بر این , بسیاری از تبلیغ کنندگان ترافیک آنلاین پرداختشده خود را برای فرود صفحات منحصرا ً مختص به ارتقا به منظور افزایش تبدیل مشتری ارسال میکنند.(تبلیغات کامل)
در نهایت , آگهیهای PPC طوری طراحی میشوند که شما فقط وقتی که کسی روی تبلیغ شما کلیک میکند , پرداخت کنید , بنابراین این یک راه عالی برای یادگیری نحوه تبلیغ در گوگل است . شما میتوانید انتخاب کنید که چقدر میخواهید برای هر کلیک هزینه بپردازید ( cpc ) . بنابراین , این یک روش تبلیغاتی آنلاین عالی برای کمپینها با اهداف فروش تعریفشده , CPL و roi است .
تبلیغات بنری یکی از روش های مهم تبلیغات است.آیا تا به حال یک مقاله آنلاین را خواندهاید و متوجه شدهاید که یک تصویر مربعی یا مستطیلی روی لبه صفحه ظاهر میشود یا بین بندها ؟ این نوع تبلیغات به عنوان پرچمهای نمایشی شناخته میشود و معمولا ً از تصاویر یا ویدئوهای غنی تشکیل میشود که ارائه پیشنهادی با متن لایهای و cta را نشان میدهد .(تبلیغات کامل)
تبلیغات بنر بر روی cpm ( هزینه هر هزار برداشت ) یا cpc , بسته به سکویی که تبلیغ را روی آن اجرا میکنید , شارژ میشوند . از آنجا که نرخ کلیک ( CTR ) به اندازه تبلیغات PPC بالا نیست , اولی اغلب برای ایجاد آگاهی از برند استفاده میشود و به شما کمک میکند که با مخاطبین خود بالای ذهن بمانید .
آنچه تبلیغات بومی را از دیگر انواع روشهای تبلیغاتی متمایز میکند این است که همانطور که نام آنها نشان میدهد , ما اغلب متوجه نمیشویم که آنها تبلیغات هستند . این قطعات تبلیغاتی با تطبیق فرمت و سبک محتوای ارگانیک در صفحه تغییر شکل میدهند و آنها را تقریبا ً غیرقابلتشخیص میسازند .(تبلیغات کامل)
توانایی استتار آنها این فرمت تبلیغاتی را کاملا ً محبوب کردهاست . آگهیهای بومی % کل آمریکا درآمد تبلیغاتی را تا پایان سال ۷۴ نشان میدهند . بازاریابان آنها را دوست دارند چون آنها یک روش زیر آب برای رسیدن به جلوی مخاطبین هدف شما به شیوهای نه چندان آشکار هستند . برای مثال , اگر به یک قطعه محتوی که در پایین است یا بین مقالههای موجود در سایتهایی که تبلیغات را سرو میکنند نگاه کنید , متوجه یک قلم کوچک خواندن " داستانهای حمایتشده " یا " ترویج شده توسط " خواهید شد . "(تبلیغات کامل)
از آنجا که آگهیهای بومی اغلب بر روی سکوهای نشر محتوا یا کانالهای مبتنی بر ویدئو مانند یوتیوب زندگی میکنند , میتوانند راهی عالی برای هدایت ترافیک به یک پست بلاگ , یک ویدئو آموزشی یا دیگر انواع محتوای آموزشی طولانیتر باشند .
بازاریابی رسانههای اجتماعی و تبلیغات بر خلاف اکثر رسانههای تبلیغاتی هستند زیرا به شما اجازه میدهد تا با مخاطبین خود به شیوهای معتبر تعامل کنید . شما نه تنها میتوانید تبلیغات خود را شخصی کنید تا بتوانید با پارامترهای مخاطب هدف خود هماهنگ شوید بلکه با افرادی که با تبلیغات درگیر شدهاند نیز تعامل داشته باشید , این تبلیغات زمینهای در بهترین حالت است .(تبلیغات کامل)
علاوه بر این , استفاده از رسانههای اجتماعی در حال افزایش است . اکنون , چندین سکوی راهنما برای انتخاب تبلیغات وجود دارد , بسته به مخاطبان و اهداف هدف .(تبلیغات کامل)
تا سال ۲۰۲۱ , هزینههای بازاریابی رسانههای اجتماعی جهانی به ۱۸۰ میلیارد دلار رسید . اکثر این موارد صرف تبلیغات تلفن همراه شدند . انتظار میرود کل هزینهها صرف شود . تا سال ۲۰۲۶ به بیش از ۳۵۰ میلیارد دلار افزایش یابد .
linkedin که برای تبلیغات b2b شناخته میشود , به شما اجازه میدهد تا از طریق محتوای حمایتشده , پیامهای پشتیبانی شده , تبلیغات متنی و تبلیغات پویا به پایگاه اطلاعاتی حرفهای بیش از ۶۹۰ میلیون کاربر خود دسترسی داشته باشید .(تبلیغات کامل)
چیزی که در مورد این کانال خاص است این است که مردم در حال حاضر در یک ذهنیت حرفهای هستند و باعث میشوند آنها بیشتر در تعامل با فرصتهای جدیدی که میتوانند به رشد کسبوکار کمک کنند , باز شوند .(تبلیغات کامل)
آگاه باشید که " linkedin بیشتر از دیگر رسانههای اجتماعی است . با این حال , برای شرکتهای b2b که برچسب قیمت بالایی در هر فروش دارند , هنوز هم میتواند هزینه آگهی خود را با یک roi مثبت پرداخت کند.
تبلیغات فیس بوک به ۱.۶ میلیارد نفر میرسد و به شما اجازه میدهد تا مبارزات خود را براساس اهداف خاص و مخاطبان بیشمار سفارشی کنید . شما میتوانید تبلیغات را در فیس بوک , اینستاگرام , پیام رسان , شبکه مخاطب یا همه آنها انتخاب کنید . اغلب تبلیغات آنها در یک مدل PPC با پیشنهادهای نسبتا ً پایین قرار دارند , و هیچ هزینهای وجود ندارد که بتواند برای کسب و کارهای کوچکتر مفید باشد .
اینستاگرام به راحتی پستهای موجود را به تبلیغات تبدیل میکند. شما میتوانید محتوای ارتقا یافته خود را در داستانها , قرقرهها و خوراک مخاطبین خود نشان دهید . نکتهای که باید بدانید این است که آموزش چگونه محبوبترین شکل محتوای ویدئو اینستاگرام هستند .(تبلیغات کامل)
سپس جایی را انتخاب کنید که میخواهید بازدید کنندگان را به آن بفرستید - چه به فروشگاه آنلاین شما , پروفایل اینستاگرام یا جاهای دیگر . از آنجا که facebook مالک اینستاگرام است , شما میتوانید تبلیغات خود را از داخل برنامه اینستاگرام یا از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک اجرا کنید .(تبلیغات کامل)
تبلیغات Pinterest به شما این امکان را میدهد که Pins ایجاد کنید که به خوراک مخاطبین شما خدمت کنند . هدف این است که آنها آنها را مرتبط پیدا کنند , روی آنها کلیک کنند و دوباره آنها را برای بعدا ً سنجاق کنند . فرمت تبلیغ آنها بسیار بصری است که میتواند یک مزیت بزرگ برای برندهای خردهفروشی باشد .(تبلیغات کامل)
زیبایی این نوع تبلیغات این است که شما اغلب متوجه نیستید که پینها ترویج میشوند , که تجربه بسیار خوبی برای کاربر نهایی ایجاد میکند . علاوه بر این , ۷۸ % کاربران Pinterest محتوای برچسب دار را مفید مییابند , بنابراین در نشان دادن جستجوهای خود مطمئن هستند .(تبلیغات کامل)
یکی از اولین و طولانیترین انواع روشهای تبلیغاتی چاپ است . این روش ترفیع به شما این امکان را میدهد که برند خود را در روزنامهها , مجلات و بروشورهای چاپی فیزیکی تبلیغ کنید .(تبلیغات کامل)
با وجود اینکه انواع تبلیغات دیجیتال سهم خوبی از بازار چاپ دارند , هنوز هم تمایل به نگهداری و خواندن محتوای فیزیکی که مصرف کنندگان دوست دارند وجود دارد .(تبلیغات کامل)
میدانیم که پست حلزونی از نظر سرعت دارای کاستیهایی است . با این حال , ما هرگز از چک کردن mail دست our و گاهی اوقات از آن لذت میبریم . در واقع , ۵۵ درصد مردم منتظر هستند تا ببینند چه نامهای دریافت کردهاند . در مقایسه با بازاریابی ایمیلی , ۸۰ % از نامههای سنتی باز میشوند در حالی که ۸۰ % از ایمیلها نادیده گرفته میشوند .(تبلیغات کامل)
بازاریابان از ایمیل مستقیم برای ارسال کوپنها , تبلیغات و اخبار مشتریان در مورد کسبوکار خود استفاده میکنند . بسیاری از آنها همچنین وب سایت تجاری خود را شامل میشوند تا کاربران بتوانند برای اطلاعات بیشتر در مورد این پیشنهاد به صورت آنلاین بروند . یک راه آسان برای گرفتن آنلاین خوانندگان , ایجاد کد qr است که وقتی اسکن میشود , بلافاصله کاربر را به مقصد ارتقا هدایت میکند .(تبلیغات کامل)
نمیدانست از کجا شروع کند ؟ شما میتوانید شروع به پیدا کردن آدرس برای تبلیغات ایمیل مستقیم از پایگاه مشتری فعلی خود کنید که از crm شما بازیابی شدهاست . به علاوه , شما میتوانید به شرکتهای ایمیل مستقیم که این نوع اطلاعات را میفروشند , نزدیک شوید .