تبلیغات در شبکه های اجتناعی

تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی چیست

تبلیغات شبکه های اجتماعی تبلیغات روی سکوهای رسانه اجتماعی هستند . اینها تبلیغاتی هستند که هر بار که کسی روی آگهی شما کلیک می‌کند , هر بار که روی آگهی شما کلیک می‌کنید , کلیک کنید . هر پلتفرم رسانه اجتماعی متفاوت است . برای مثال اینستاگرام بر روی محتوای تصویری تمرکز می‌کند , در حالی که یک پلت فرم مانند لینکدین بر روی شبکه‌های حرفه‌ای تمرکز دارد .نوع پلت فرم که شما برای آگهی‌های شما استفاده می‌کنید بستگی به کسب‌وکار ، مخاطبین و فعالیت‌های تبلیغاتی شما دارد که شما می‌خواهید آن را اجرا کنید . یک شرکت تجاری از اینستاگرام یا فیس بوک برای تبلیغات استفاده می‌کند

develop own website

شبکه های اجتماعی راهی بسوی کسب و کار موفق

همانطور که می‌دانید , تبلیغات شبکه های اجتماعی راهی خوب برای کسب کسب‌وکار شما در مقابل افراد بیشتر و گسترش پایه مشتری است .با اجرای برنامه‌های تبلیغاتی تولید شده خاص ، شما می‌توانید منافع تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی را برای کسب‌وکار خود مهار کنید .تبلیغات پیام گذاری پیام‌های اینترنتی فیس بوک و تبلیغات نسل منجر به یک راه‌حل ایده‌آل برای کسب و کارهایی هستند که به دنبال جمع‌آوری مشتریان بیشتر هستند . شما می‌توانید از تبلیغات ایجاد شده در فیس بوک استفاده کنید تا مردم را به امضای رویداد آنلاین تان تشویق کنید ، لیست ایمیل تان را قبل از راه‌اندازی محصول یا برای جمع‌آوری اطلاعات مشتری برای بازاریابی آینده ، به نام تنها چند نمونه جمع‌آوری کنید .در عین حال ، تبلیغات لینکدین می‌تواند یک ابزار بدست آوردن قوی برای کسب و کاره‌ای پایاپای باشد .چه شما یک برند تجاری هستید که می‌خواهید با توزیع کنندگان ارتباط برقرار کنید و یا یک شرکت هستید که امیدوار به افزایش پایه مشتری هستید ، شما باید مطمین شوید که لینکدین بخشی از استراتژی تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی شما را تشکیل می‌دهد

تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه تاثیری دارد

تبلیغات شبکه های اجتماعی می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا تبدیلات بیشتری ایجاد کنید . در حقیقت ، ۲۷ % از افرادی که در گزارش سال ۲۰۲۰ شرکت کردند ، اظهار داشتند که از طریق تبلیغات رسانه‌های اجتماعی ، برندها و محصولات جدیدی پیدا کرده‌اند . چندین راه برای افزایش نرخ تبدیل شما با تبلیغات شبکه های اجتماعی وجود دارد . پلت فرم‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات فیس بوک و مدیر کمپین لینکدین به شما اجازه می‌دهند که برای کمپین ‌های تبلیغاتی خود ، معیارهایی را برای هدف تان هدف قرار دهید . با انجام این کار ، می‌توانید مطمئن شوید که تبلیغات رسانه‌های اجتماعی شما به افرادی می‌رسد که به احتمال زیاد به چیزی که شما نیاز دارید یا پیشنهاد دهید ، علاقمند هستند .اما این تنها راهی نیست که توجه رسانه‌های اجتماعی می‌تواند منجر به تغییر رویه گردد . با راه‌اندازی کمپین ‌های تبلیغاتی وب سایت‌های ارتباط جمعی ، شما می‌توانید مشتریان احتمالی خود را پرورش دهید و آن‌ها را تشویق کنید که با کسب‌وکار شما درگیر شوند .تبلیغات شبکه های اجتماعی ریمارکتینگ ابزار قدرتمندی برای افزایش تبدیلات هستند . برای مثال ، صاحبان کسب‌وکار تجاری می‌توانند تبلیغات ریتارگتینگ را در فیس بوک و اینستاگرام اجرا کنند که بازدیدکنندگان وب سایت را به بازدید مجدد وب سایت تشویق می‌کنند تا وب سایت را بازدید کنند و خریدشان را تکمیل کنند .یک مطالعه فیس بوک نشان داد که یک سری تبلیغات تصویر از فرمت های تبلیغاتی دیگر در ترافیک سایت عملکرد بهتری داشته‌اند . بنابراین ، اگر هدف شما رانندگی ترافیک به وب سایت شما برای افزایش فروش در سایت است ، ممکن است بخواهید یک قیف آگهی متشکل از یک سری آگهی‌های تصویری را در نظر بگیرید . فیلترها و فیلترها یک راه عالی برای به دست آوردن کاربران برای تبلیغ شما در هنگام تفریح هستند . این فرمت های تبلیغاتی یک راه عالی برای ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری هستند که باعث ایجاد آگاهی از برند شده و حتی بیشتر از قبل به کسب‌وکار شما نگاه می‌کند . مهم‌ترین چیزی که باید در مورد وب سایت‌های ارتباط جمعی به یاد داشته باشید این است که مطالب اجتماعی ایجاد کنید که هم جذاب باشد و هم مرتبط با مخاطب شما باشد و مردم به طور طبیعی برند شما را به یاد می‌آورند ، محتوای خود را تبلیغ می‌کنند و شما را به پیروان ، دوستان و خانواده خود توصیه می‌کنند . با اطمینان از اینکه برند شما در حال ایجاد محتوای پولی است ، می‌توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود برانید و تبدیلات را بهبود بخشید .هنگامی که به افزایش ترافیک وب سایت و افزایش تبدیلات ، تبلیغات رسانه اجتماعی می‌رسد ، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی می‌تواند نقطه مناسبی برای شروع باشد 

شبکه های اجتماعی سکوی بزرگ تبلیغات

بیش از ۳.۶ میلیارد نفر در سراسر جهان از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند . سکوهای رسانه اجتماعی به شما فرصتی برای رسیدن به مخاطبان هدف خود می‌دهند که به طور فعال از این سکوها استفاده می‌کنند . ممکن است بیشتر طول بکشد تا به تدریج به مخاطبین خود برسید . با این حال ، با پرداخت آگهی‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانید سریع‌تر به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید .با تبلیغاتی که می‌توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود برانید و فروش خود را افزایش دهید . هنگامی که مخاطبان از تبلیغات شما بازدید می‌کنند ، آن‌ها نیز کنجکاو خواهند بود که پروفایل رسانه‌های اجتماعی شما را بررسی کنند . این می‌تواند به شما کمک کند تا دنبال کنندگان خود را به دست آورید . آگهی‌ها می‌توانند با دید بیشتری به برند شما کمک کنند چون شما می‌توانید به افراد زیادی برسید . زمانی که به یک جمعیت بزرگ رسیدید ، احتمال دستیابی به مشتریان احتمالی که به خرید از شما علاقمند هستند را افزایش می‌دهید

شبکه های اجتماعی عامل جذب مخاطبین جدید

تبلیغات شبکه های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبین گسترده‌ای برسید . با این حال , شما همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که به مخاطبین هدف درست که به محصولات و یا خدمات شما علاقه دارند , برسید . تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید . زمانی که کمپین تبلیغاتی خود را راه‌اندازی می‌کنید , گزینه‌هایی برای انتخاب ویژگی‌های خاص مخاطبان هدف خود دارید . شما می‌توانید مخاطبین خود را براساس جمعیت , علایق , سرگرمی‌ها , شغل , عنوان شغل و بیشتر تقسیم‌بندی کنید .توجه به مخاطبین خود به شما کمک می‌کند به افرادی که به احتمال بیشتری تبدیل می‌شوند ، برسید . از آنجا که این یک فرمت پرداخت به ازای هر کلیک است ، شما فقط نمی‌خواهید همه بر روی آگهی‌های شما کلیک کنند چون این کار هزینه کلی شما را افزایش می‌دهد . شما فقط می‌خواهید افرادی را هدف قرار دهید که به طور بالقوه به محصولات و یا خدمات شما علاقمندند . سکوهای رسانه اجتماعی می‌توانند چندین گزینه برای کمک به شناسایی مشتریان هدف خود به شما ارایه دهند

شبکه های اجتماعی وسیله تبلیغات موثر است

برنامه‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی , شما را در مورد این که تبلیغ شما چگونه انجام می‌شود , فراهم می‌کنند . همراه با داده‌های عملکرد تبلیغ شما می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه کسی روی آگهی‌های شما کلیک می‌کند , به دست آورید . شما می‌توانید عملکرد آگهی‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید چه کسی در مورد آن صحبت می‌کند . می‌توانید اطلاعاتی در مورد مخاطبین خود مانند گروه سنی , مکان , علایق , وسایل مورد استفاده , زمان و بیشتر به شما بدهد .با کمک این بینش ، شما می‌توانید آگهی‌های خود را به روز رسانی کنید تا فعالیت‌های تبلیغاتی هدفمند بیشتری ایجاد کنید . داده‌ها از عملکرد تبلیغ می‌توانند به شما کمک کنند کمپین ‌های تبلیغاتی خود را بهینه کنید و تبلیغاتی را ایجاد کنید که مربوط به مشتریان هدف شما باشند . زمانی که افراد مناسب را هدف قرار می‌دهید ، می‌توانید انتظار بیشتری داشته باشید

تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نیز دارای ابزارهای بازاریابی هستند . کمپین ‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کنند تا کسانی که بازدید کرده‌اند را ردیابی کرده و هدف قرار دهند اما وب سایت تان را بدون خریدن هیچ محصول یا خدمات ترک کنید . با تبلیغات بازاریابی می‌توانید به این بازدیدکنندگان در مورد محصولات و خدمات خود یادآوری کنید تا آن‌ها را به خرید از خود تشویق کنید . تمام بازدیدکنندگانی که به وب سایت شما می‌آیند در طول اولین بازدید خود قصد خرید دارند . خیلی‌ها احتمالا ً برند شما را فراموش خواهند کرد . از این رو , شما به تبلیغ بازاریابی نیاز دارید تا به آن‌ها یاد آوری کنید که این خرید را تکمیل کنند .هنگامی که آن‌ها تبلیغات خود را بر روی تغذیه وب سایت‌های ارتباط جمعی خود انجام می‌دهند ، دوباره کنجکاو می‌شوند تا محصولات و خدمات شما را بررسی کنند . این کار به شما کمک می‌کند برای مشتریان احتمالی خود را از دست ندهید و بازدیدکنندگانی که ممکن است در مورد برند شما فراموش کرده باشند را به همراه داشته باشید . بازاریابی به شما این امکان را می‌دهد که فروش و تبدیلات را افزایش دهید .بر خلاف محتوای ارگانیک ، به شبکه های اجتماعی پرداختی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد . با این حال ، این سرمایه‌گذاری می‌تواند سرمایه خوبی برای شما داشته باشد . زمانی که تبلیغ خود را شروع می‌کنید ، می‌توانید با سرمایه‌گذاری کم ، همانطور که در حال آزمایش هستید ، شروع کنید . سپس در نهایت بودجه خود را افزایش دهید زمانی که بفهمید چه چیزی برای کسب‌وکار شما بهتر عمل می‌کند . همانطور که در بالا بحث شد، یکی از مزایای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی این است که شما می‌توانید نگرش‌های مخاطبین خود را گردآوری کنید . این کار می‌تواند به شما کمک کند تبلیغات خود را بهینه کرده و فعالیت‌های بسیار هدفمند ایجاد کنید .زمانی که آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط و مورد نظر را ایجاد می‌کنید ، تبلیغ خود را نیز به گونه‌ای که تنها برای مخاطبین خاص سرو کنید ، ذخیره می‌کنید . هنگامی که کسب و کارها گزینه‌های بسیار زیادی در زمان انتخاب یک پلت فرم یا فرمت تبلیغ دارند ، بهتر است ابتدا تحقیق خود را انجام دهید . پیدا کردن این که کدام سکوی رسانه‌ای اجتماعی مناسب کسب‌وکار شما است و بیش‌ترین مشتریان هدف شما را دارد . تبلیغات با پول یک راه عالی برای گرفتن تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی شما در سطح بعدی هستند . این سرمایه‌گذاری می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر از اهداف خود را تکمیل کرده و تبدیلات را برای کسب‌وکار خود افزایش دهید

شبکه های اجتماعی روش موثر در بازاریابی

وب سایت‌های ارتباط جمعی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی دیجیتال است که برای سندیکا مورد استفاده قرار می‌گیرد و دید کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد. اجرای یک استراتژی وب سایت‌های ارتباط جمعی تا حد زیادی درک برند شما را افزایش خواهد داد چون شما با مخاطبین گسترده‌ای از مشتریان درگیر خواهید شد . برای شروع ، پروفایل رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار خود ایجاد کرده و تعامل با دیگران را آغاز کنید . کارکنان ، شرکای کسب‌وکار و حامیان را به " لایک " و " تقسیم " در صفحه خود ببرید . تنها داشتن افراد با محتوای شما آگاهی از برند را افزایش خواهد داد و شهرت خود را به عنوان یک کسب‌وکار آغاز خواهد کرد . هر پست که به اشتراک گذاشته شود به یک شبکه جدید از افراد معرفی خواهد شد که می‌تواند آن‌ها را به مشتریان بالقوه تبدیل کند ، و افراد بیشتری که در مورد کسب‌وکار شما می‌دانند ، بهتر است. با سرمایه‌گذاری تنها چند ساعت در هفته ، بیش از ۹۱ % از بازاریابان ادعا کردند که تلاش‌های بازاریابی اجتماعی آن‌ها به شدت نوردهی آن‌ها را افزایش داده‌است . شکی نیست که با داشتن یک صفحه وب سایت‌های ارتباط جمعی ، برند شما سود خواهد برد ، و استفاده منظم از آن می‌تواند مخاطبان زیادی برای کسب‌وکار شما ایجاد کند

شبکه های اجتماعی عامل افزایش ترافیک وب سایت

اگرچه ارسال در وب سایت‌های ارتباط جمعی ممکن است باعث ترافیک سایت شما شود , تلاش بیشتر از آن چیزی است که برای دیدن موفقیت قابل‌توجه نیاز است . بهینه‌سازی موتور جستجو برای دستیابی به رتبه‌بندی صفحات بالاتر و کسب ترافیک در وب سایت تان بسیار مهم است . در حالی که وب سایت‌های ارتباط جمعی به طور مستقیم رتبه‌بندی موتور جستجو را افزایش می‌دهند , روزنامه وب سایت‌های ارتباط جمعی بیان می‌کند که بیش از ۵۸ درصد از بازاریابان که برای یک سال از رسانه‌های اجتماعی استفاده کرده‌اند یا طولانی‌تر هستند, هنوز در رتبه‌بندی‌ها جستجو بهبود یافته هستند . قادر بودن در موقعیت برتر برای کلمات کلیدی شما , ترافیک شما را متحول خواهد کرد و به ایجاد نتایج مثبت برای کسب‌وکار خود ادامه خواهد داد . در مواجهه با آن , همه از گوگل برای پیدا کردن اطلاعات استفاده می‌کنند , و احتمال دارد که در صفحه اول از صفحه اول حرکت کنند , زیرا پاسخ آن‌ها معمولا ً در صفحه اول نتایج است . اگر سایت کسب‌وکار شما در رتبه اول نتایج موتور جستجو قرار گرفته‌است , احتمالا ً باید استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجوی خود را تنظیم کنید . برای اینکه بهترین شانس برای رتبه‌بندی بهتر از طریق رسانه‌های اجتماعی را داشته باشید, محتوای کیفیت بالا را ایجاد کنید که کلمات کلیدی مورد نظر شما را ادغام می‌کند . محتوای مانند بلاگ ها , اینفوگرافیک ها , مطالعات موردی , اطلاعات تجاری , و عکس‌های کارکنان پروفایل رسانه‌های اجتماعی کسب و کارها را جذاب و معتبر می‌سازند . هنگامی که شروع به ارسال محتوای کیفی می‌کنید , شروع به ساخت یک جامعه رسانه‌ای اجتماعی خواهید کرد که در آن پیروان " دوست " را دوست خواهند داشت و محتوای شما را " تقسیم " می‌کنند . مهم‌تر از همه اینکه , به شما فرصت‌های بیشتری برای حضور در مقابل اینفلوئنسرهای صنعت می‌دهد که درباره کسب‌وکار شما خواهند نوشت و لینک‌هایی را ارائه خواهند داد که به افزایش مستقیم رتبه‌بندی موتور جستجو کمک خواهند کرد


تعامل با مشتریان در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به ایجاد یک پایه مشتری وفادار کمک کند . تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بیشتر از ترویج محصولات و یا خدمات شما است . این به شما این فرصت را می‌دهد که با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنید و ارتباطات معنی‌دار ایجاد کنید .تبلیغات رسانه‌های اجتماعی می‌تواند یک نمایش بزرگ از پرفایل های اجتماعی باشد که به نوبه خود می‌تواند وفاداری برند را بهبود بخشیده و بازدیدکنندگان یک زمان را به مشتریان همیشگی تبدیل کند .شما می‌توانید از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن محصولات یا مطالعات موردی برای نشان دادن رضایت مشتری استفاده کنید . استفاده از این برنامه برای رسانه‌های اجتماعی می‌تواند وفاداری برند را افزایش دهد و اطمینان حاصل کند که محصولات شما در جلو و مرکز ذهن مشتریان و مشتریان وب سایت باقی خواهند ماند 


کسب و کارهای بیشتر و بیشتری در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کنند . وب سایت‌های ارتباط جمعی به کسب و کارها کمک می‌کنند و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می‌کنند . رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی ارگانیک به شما این امکان را می‌دهند که مخاطبین خود را هدف قرار داده و فروش خود را افزایش دهید . مزیت اصلی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی سرعت است . با پرداخت آگهی‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانید ترافیک بیشتری را در مدت‌زمان کوتاهی به دست آورید . در سال ۲۰۲۱ ، برنامه تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی در ایالات‌متحده به ۴۷.۹ میلیارد دلار از کل ۱۹۸ میلیارد دلار تبلیغات رسانه‌ای آنلاین رسید . میزان پولی که در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌شود هر ساله افزایش می‌یابد و به همین دلیل است . کسب و کارها پتانسیل رسانه‌های اجتماعی را تشخیص می‌دهند تا به آن‌ها کمک کنند به گروه بزرگ‌تری از مخاطبان هدف خود برسند و فروش بیشتری را هدایت کنند


آخرین اما نه حداقل , یکی دیگر از مزایای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی دسترسی به ثروت تجزیه و تجزیه و تحلیل و آمار است که ما مطمئن هستیم که شما موافق هستید .شما می‌توانید تقریبا ً بلافاصله ببینید که کمپین ‌های شما چقدر خوب عمل می‌کنند و چگونه کمپین ‌های گذشته انجام می‌شوند . این به شما این امکان را می‌دهد تا کمپین ‌های آینده خود را برای اطمینان از اینکه آن‌ها تا حد ممکن موفق باشند ، همچنین بهینه‌سازی فعالیت‌های زنده و توسعه برای اصلاح استراتژی تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی تان به کار ببرید .مزایای تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی در آنجا متوقف نمی‌شود . همچنین می‌توانید از این بینش تبلیغاتی برای بهبود حوزه‌های دیگر کسب‌وکار خود استفاده کنید . برای مثال ، آگهی‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌تواند نشانه‌ای خوب از احساسات نشان تجاری به شما بدهد و به شما این امکان را می‌دهد که محتوای آلی ایجاد کنید که مشتریان هدف خود را دوست دارند تا آن را به صورت آنلاین ببینند .با استفاده از تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی شما در هم‌کاری با گوگل تجزیه و تحلیل گوگل ، شما قادر خواهید بود درک عمیق‌تر از تاکتیک‌های بازاریابی که برای کسب و کارتان به بهترین شکل کار می‌کنند ، به دست آورید 

ترویج کسب و کار در شبکه های اجتماعی

با ترویج کسب‌وکار , محصولات و یا خدمات در رسانه‌های اجتماعی , شما در حال افزایش آگاهی از برند از دست رفتن هستید .حتی قبل از کلیک و تبدیلات ، شما برند خود را با استفاده از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به میلیونها نفر منتقل می‌کنید .نشان دادن در رسانه‌های اجتماعی افراد با برچسب " حامی مالی " یا نمایش در مقابل یک ویدئوی یوتیوب می‌تواند برای افزایش قابلیت دید برند شما شگفتی ایجاد کند ، و به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا در ذهن مردم طراوت باقی بماند - حتی اگر در یک سطح ناخودآگاه باشد.
البته افزایش آگاهی از برند مزایای بسیاری برای کسب‌وکار شما دارد . چه شما یک تازه‌وارد در صنعت خود هستید و چه شما یک نام تجاری خوب هستید ، این افزایش در معرض تبلیغات رسانه‌های اجتماعی می‌تواند منجر به هدایت تازه و تبدیل‌های بالاتر برای کسب‌وکار شما شود .اگر شما انتخاب کنید که یک فعالیت تبلیغاتی را به عنوان بخشی از استراتژی رسانه‌های اجتماعی پرداخت‌شده خود منتشر کنید ، دقت کنید که مناسب‌ترین فرمت تبلیغاتی را برای اهداف خود انتخاب کنید . طبق تحقیقات " منشور" ، ۷۶ درصد از مردم عاد تا هنگام تماشای ویدیوهای یوتیوب از تبلیغات خودداری می‌کنند .بنابراین ، اگر تبلیغات یوتیوب بخشی از استراتژی تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی شما را تشکیل دهند ، ممکن است بخواهید تبلیغات غیر - را انتخاب کنید تا به شما کمک کند تا آگاهی تجاری خود را افزایش دهید


رضایت مشتری و وفاداری برند هر دو در ایجاد کسب‌وکار شما نقش دارند ، اما همه چیز به ارتباط می‌رسد . زمانی که مشتریان شرکت شما را در وب سایت‌های ارتباط جمعی می‌بینند ، به خصوص به مشتریان پاسخ می‌دهند و محتوای اصلی را ارسال می‌کنند، این باعث می‌شود که شما بیشتر معتبر جلوه کنید . تعامل منظم با مشتریان نشان می‌دهد که کسب‌وکار شما به رضایت مشتری اهمیت می‌دهد و در دسترس است تا به هر سوالی که ممکن است داشته باشد پاسخ دهد . مشتریان راضی تمایل دارند که این کلمه را در مورد یک محصول یا خدمات بزرگ پخش کنند و معمولا ً به رسانه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند تا نظرشان را بیان کنند . داشتن مشتریان درباره کسب‌وکار شما در رسانه‌های اجتماعی ، کسب‌وکار شما را تبلیغ خواهد کرد و به بازدیدکنندگان جدید ارزش و اختیار شما نشان می‌دهد . زمانی که چند مشتری راضی به دست می‌آورید که در مورد تجربه خرید مثبت خود صحبت می‌کنند ، می‌توانید اجازه دهید که تبلیغات برای شما توسط مشتریانی واقعی انجام شود که از محصول یا سرویس شما لذت برده‌اند 


شبکه های اجتماعی در سال‌های اخیر با طوفانی از استقبال مواجه شده‌اند . در این راستا , مهم است که اگر شما واقعا ً می‌خواهید با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنید , کسب‌وکار شما هم در حال حاضر و هم فعال است .براساس گزارش دیجیتال ۲۰۲۰ ، تقریبا ً ۱۴ / ۱۴ میلیارد کاربر فعال در رسانه‌های اجتماعی فعال وجود دارد . این برابر ۵۳ درصد از جمعیت جهان است .با این همه افراد با استفاده از سکوهای رسانه اجتماعی مانند تویی‌تر ، فیس بوک و اینستاگرام هر روز ، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی است که شما نمی‌خواهید آن را از دست بدهید .تنها در انگلستان ، یک میلیارد پوند ( ۳.۳۸ میلیارد دلار ) صرف تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۹ شد . با افزایش ۲۰ درصدی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی ، واضح است که بسیاری از کسب و کارها در سراسر انگلستان قدرت بالقوه تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهند 

جام ارژنگ :مجری طراحی سایت،سئو حرفه ای و عالی با قیمت ارزان
تبلیغات در صفحه اول گوگل با سئوسازی پیشرفته و کلیدواژه مناسب