بازاریابی ایمیلی را بشناسیم

بازاریابی ایمیلی چه تاثیری بر تجارت دارد

به عنوان یک بازاریاب ممکن است شنیده باشید که همکاران در مورد این که چطور بازاریابی ایمیلی مرده‌است , صحبت می‌کنند . ایمیل مارکتینگ یک نگرانی عمومی برای بسیاری از بخش‌های بازاریابی است خوب ، در اینجا به شما اجازه دهید بدانید که شما باید نگران باشید چون بازاریابی ایمیلی هنوز قوی است .در حقیقت ، ۴۰ درصد از بازاریابان اینترنتی می‌گویند که خبرنامه ‌های ایمیل برای موفقیت بازاریابی محتوای آن‌ها بسیار مهم هستند ، و ۷۳ درصد از نسل هزاره جدید ارتباطات را از کسب و کارها ترجیح می‌دهند علاوه بر این، ۹۹ درصد از مصرف کنندگان هر روز ایمیل خود را چک می‌کنند و به این طریق بهترین راه برای دریافت به روز رسانی ‌ها از برندها است .به عنوان بازاریابان ، ما نمی‌توانیم این آمار را نادیده بگیریم  به همین دلیل مهم است که یک استراتژی بازاریابی ایمیلی قوی ایجاد کنید 

website templates free download

بازاریابی ایمیلی راه تعامل با مخاطبان

با بازاریابی ایمیلی , می‌توانید کمپین ‌های خود را سفارشی کرده و محتوای مورد نظر را ایجاد کنید .شخصی‌سازی می‌تواند به اندازه یک نام تماس در ایمیل کوچک باشد . در حقیقت ، ایمیل‌ها که شامل اولین نام فرد گیرنده در خط سوژه خود هستند نسبت به آن‌هایی که غیر فعال هستند نرخ بالاتری دارند .از طرف دیگر ، شما همچنین می‌توانید محتوای فردی را براساس بخش‌بندی مخاطبین خود ایجاد کنید تا بتوانید ایمیل‌های مناسب را به مشتریان مناسب ارسال کنید . به عنوان مثال ، شاید می‌خواهید یک کمپین بازاریابی ایمیلی برای بازگشت به مشتریان و یک مشتری دیگر به مشتریان زمان ارسال کنید .یکی از مزایای اصلی بازاریابی ایمیلی این است که محتوای شما می‌تواند به میزان زیادی به نیازهای مخاطبان شما شخصی شود . ایمیل شما ممکن است دارای تغییراتی از جمله تصاویر مختلف یا خطوط سوژه برای افزایش تعامل شما باشد . شما حتی می‌توانید فهرست را براساس جغرافیا یا سطوح تعامل ایجاد کنید .برای داشتن یک استراتژی بازاریابی ایمیلی موفق ، باید ایمیل مناسب را به افراد مناسب در زمان مناسب ارسال کنید

بازاریابی ایمیلی برای خرید و فروش

اگر می‌خواهید مشتری به تعامل , تعامل , خرید و خرید از برند شما ادامه دهد , نبض بر روی تجربه مشتری بسیار ارزشمند است .بازاریابی ایمیلی می‌تواند به شما کمک کند این کار را انجام دهید . برای مثال ، شما می‌توانید نظرسنجی‌های رضایت مشتری را برای به دست آوردن بازخورد مشتری از طریق فعالیت‌های پست الکترونیکی ارسال کنید .در واقع , این یکی از بهترین روش‌ها برای محاسبه امتیاز است . این امتیاز به شما کمک می‌کند تا درصد مشتریانی را که فعال هستند پیدا کنید . با این اطلاعات , شما می‌توانید با استراتژی‌هایی آشنا شوید که تجربه مشتری را بهبود می‌بخشند

بازاریابی ایمیلی یک ابزار قدرتمند تبلیغات است

در حالی که بازاریابی ایمیلی به وضوح یک ابزار بازاریابی عالی است ، می‌تواند فروش شما را نیز بهبود بخشد .در حقیقت ۵۹ % از بازاریابان می‌گویند ایمیل بزرگ‌ترین منبع بازدهی سرمایه هاست و بازاریابان که استفاده از کمپین‌های بخش‌بندی شده را به اندازه ۷۶۰ % افزایش در درآمد استفاده می‌کنند .فعالیت‌های بازاریابی ایمیلی می‌تواند محصولات یا خدمات را متمایز کند، مشتریان را به خرید بعد از رها کردن چرخ‌دستی یا ارائه پیشنهادهای خاص به مشتریان تشویق کند .علاوه بر این، ۵۹ درصد از پاسخ دهندگان در این تحقیق می‌گویند که ایمیل‌های بازاریابی بر تصمیمات خرید آن‌ها تاثیر می‌گذارند .تبلیغات بازاریابی ایمیلی شما می‌تواند به راحتی پیام‌ها را برای تشویق خرید به یک مخاطب با احتمال بیشتری برای خرید از شما ترکیب کند ، زیرا آن‌ها انتخاب کرده‌اند - به پیام‌ها و به روز رسانی شما .علاوه بر این ، شما می‌توانید از بازاریابی ایمیلی برای خودکار کردن بخشی از فرآیند فروش خود استفاده کنید ، که می‌تواند به افزایش فروش نیز کمک کند .برای مثال ، با ابزار بازاریابی ایمیل رایگان ، شما می‌توانید کمپین ‌های چکه فروش را خودکار کنید و پیغام‌های خودکار برای چشم اندازه‌ای فروشندگان خود ارسال کنید که می‌خواهند با آن‌ها پی‌گیری شوند

مزایای بازاریابی ایمیلی

به عنوان یک بازاریاب ، ایمیل همیشه مهم است که ارتباط با مخاطبین خود را بهبود بخشید . زمانی که مخاطبین شما احساس می‌کنند می‌توانند با شما صحبت کنند ، احتمال بیشتری وجود دارد که نسبت به برند شما وفادار بمانند .فقط فکر کنید - - مردم از ایمیل‌های خوب قدردانی می‌کنند . به آخرین باری که یک ایمیل بازاریابی از یک برند که دوستش دارید را دریافت کردید ، فکر کنید - آیا از نگاه کردن به آخرین اخبار لذت می‌برید ؟ اگر یک برند شما را دوست داشته باشید، احتمالا ً از تجربه لذت برده و آن را در تماس با یکی از برنده‌ای مورد علاقه خود نگه دارید .با بازاریابی ایمیلی ، می‌توانید به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و به راحتی با سفیران نام تجاری ارتباط برقرار کنید . به علاوه ، این ایمیل‌ها مخاطبین خود را در هر زمانی از سال نگه می‌دارند ، چه در فصل شلوغ و چه پر مشغله

بازاریابی ایمیلی راه انتقال محتوا

زمانی که محتوای عالی را تولید می‌کنید , چگونه آن را به مخاطبین خود منتقل می‌کنید ? به احتمال زیاد , شما برای آن‌ها یک ایمیل ارسال می‌کنید .با تبلیغات بازاریابی ایمیلی ، ترافیک را به سایت خود ارسال کرده و سئو را بهبود خواهید بخشید . به علاوه ، شما مخاطبین خود را با برند و سایت خود آشنا خواهید کرد .برای مثال ، بسیاری از شما ممکن است به این صفحه از ایمیل بازاریابی رسیده باشید . به این دلیل که ایمیل راه خوبی برای ارائه ارزش به مخاطبین ما است ، و ما این کار را با ارسال محتوای خود به ایمیل‌های خود و تولید ترافیک انجام می‌دهیم .زمانی که یک ایمیل را ایجاد می‌کنید که با محتوای شما ارتباط دارد , به خاطر داشته باشید که هر ایمیل باید حاوی یک درخواست برای اقدام باشد , بنابراین خوانندگان می‌توانند از طریق سایت شما روی آن کلیک کنند

تقسیم بندی مخاطبان در ایمیل

اگرچه فعالیت‌های بازاریابی سنتی زمان و مکان خاصی دارند , اما می‌توانند ماه‌ها طول بکشد تا برنامه‌ریزی و سازماندهی کنند. حتی در آن زمان شما احتمالا ً مطمئن نیستید که آیا مردم در زمان مناسب دارایی‌های تبلیغاتی شما را می‌بینند یا نه .با این حال ، با بازاریابی ایمیلی ، می‌توانید یک کمپین کامل را بر روی اخطار کوتاه‌تر ایجاد کنید ، زیرا آن‌ها می‌توانند تا زمانی که برنامه‌ریزی می‌کنند طول بکشد . علاوه بر این ، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مخاطبین شما ایمیل را در زمان مناسب ببینند .به عنوان مثال ، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که با تقسیم‌بندی مخاطبین خود ، مطالب را در زمان مناسب ارسال کنید 

بازاریابی ایمیلی رایگان است

در حالی که فعالیت‌های سنتی مانند تبلیغات مستقیم یا چاپی می‌تواند پر هزینه باشد ، برنامه‌های بازاریابی ایمیلی به هزینه بیشتری نیاز دارند .برای مثال ، شما باید برای هر گونه عکاسی از عکاسی ، هزینه محل ، چاپگر ، پست و یا مکان عکاسی بپردازید . تمام چیزی که شما نیاز دارید یک طراح گرافیک و گرافیک است ( اگر از تصاویر سهام استفاده می‌کنید ) . این می‌تواند حتی یک نفر در تیم شما باشد .علاوه بر این ، کمپین‌های ایمیل برای تولید خیلی طول می‌کشد . در صورت نیاز ، شما می‌توانید یک ایمیل را در یک روز تولید کنید که بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از زمانی است که برای تولید یک فعالیت تبلیغاتی مستقیم یا چاپی استفاده می‌شود .از آنجا که محدودیت‌های زمانی و بودجه همیشه بازاریابان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، فعالیت‌های بازاریابی ایمیلی می‌تواند کارآمدتر باشد ، در حالی که درآمد و مشتریان را ایجاد می‌کند

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل