ابزار تبلیغات(5 ابزار تبلیغات کسب و کار)

ابزار تبلیغات(5 ابزار تبلیغات کسب و کار).ابزار تبلیغات به شکل مختلف تغییر می‌کنند و به کسب و کارهای خاص کمک می‌کنند تا استراتژی بازاریابی خود را انجام دهند .با ابزارهای تبلیغات زیادی که در خارج وجود دارد , تیم‌های بازاریابی می‌توانند به سرعت با انتخاب بهترین ابزار تبلیغات به کسب و کار خود رونق بخشند.ابزارهای تبلیغات به چندین شکل و در عصر تکنولوژی , که شامل تبلیغات خودکار بازاریابی ایمیلی , تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و غیره می‌شود , می‌آیند .استفاده از ابزارهای تبلیغات برای کسب و کار کوچک شما و تعیین اینکه کدام ابزار تبلیغات می‌تواند به افزایش میانگین معیار شما در تمام کانال‌های بازاریابی دیجیتال کمک کند , بسیار مهم است .ابزار تبلیغات برای یک کسب‌وکار کوچک که ممکن است با دیگر تجارت‌های کوچک و حتی برخی شرکت‌های بزرگ یا شرکت‌های متوسط رقابت کند ,نقش مهمی ایفا میکنند. چه می‌خواهید یک محصول را به مصرف کنندگان بفروشید و چه خدماتی به سایر کسب و کارها ارائه کنید , استفاده از ابزار تبلیغات برای موفقیت در فروش ضروری است .با ما باشید

>

ابزار تبلیغات را بشناسیم

ابزار تبلیغات را باید بهتر بشناسیم تا بتوانیم بیشتر از آن استفاده کنیم.معرفی 5 ابزار مهم تبلیغات که برای کسب و کاری میتواند مفید باشد.البته بسیاری از وب سایت ها تا 50 ابزار تبلیغات نیز معرفی کرده اند.
1-ایمیل یک کانال بازاریابی قدرتمند برای کسب و کاره‌ای با هر اندازه است . قبل از اینکه بتوانید ایمیل‌های بازاریابی را به افراد ارسال کنید , آن‌ها باید در لیست شما ثبت‌نام کنند یا شما را به ایمیل دعوت کنند - در غیر این صورت اسپم ارسال می‌کنید .پلتفرم بازاریابی ایمیلی Mailchimp شامل الگوها و ابزارهای توکار برای کمک به صاحبان تجارت‌های کوچک یا تیم‌های بازاریابی کوچک است که افراد می‌خواهند آن‌ها را بخوانند . بهینه‌سازی محتوا به شما پیشنهادها شخصی برای افزایش تعامل می‌دهد و احتمال اینکه گیرندگان روی لینک شما کلیک کنند یا به تماس‌های شما برای اقدام توجه کنند را بیشتر می‌کند .
2-ابزار تبلیغات در شبکه های اجتماعی:یک ابزار بازاریابی ارزشمند دیگر که تجارت‌های کوچک باید در نظر بگیرند , زمان‌بندی اجتماعی است . این ابزارها برای کمک به بازاریابان در برنامه‌ریزی , زمان‌بندی و ارسال محتوا از طریق کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند .شبکه های اجتماعی یک ابزار تبلیغات محبوب است زیرا به تیم‌های بازاریابی اجازه می‌دهد نه تنها وظایف ذکر شده در بالا را انجام دهند , بلکه پروفایل و تعامل آن‌ها را در هر کانال نیز پایش کنند . همچنین بینش ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد هر پست فراهم می‌کند .
3-ابزار تبلیغات تصویری:در حالی که محتوا برای هر تیم بازاریابی کلیدی است , داشتن تصاویر با کیفیت بالا برای همراهی محتوای شما چیزی است که شما متوجه خواهید شد . تصاویر تمیز و قطعی بهترین راه برای جلب توجه خواننده هستند , و داشتن پلت فرم طراحی مناسب می‌تواند به شما در ایجاد تصاویر منحصر به فرد و علامت‌گذاری شده برای مواد بازاریابی شما کمک کند .
Canva یک پلت فرم ساده برای استفاده از طراحی تصویر است که گزینه‌های مختلفی برای ایجاد مواد علامت‌گذاری شده به تیم‌های بازاریابی ارائه می‌دهد . شما نه تنها می‌توانید تصاویر خیره‌کننده ایجاد کنید , بلکه می‌توانید از این سکو برای ایجاد تصاویر خاص برای موارد بازاریابی مختلف استفاده کنید.
4-بازاریابی همه چیز مربوط به اتصال افراد است . به عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک , ممکن است به دنبال راه‌هایی برای رشد دنبال کردن و رسیدن به مخاطبان بزرگ‌تر باشید .
آمار نشان می‌دهد که فیس بوک , اینستاگرام گروه را به عنوان رایج‌ترین رسانه‌های اجتماعی هدایت می‌کنند , بنابراین شما قطعا ً می‌خواهید از طریق تیم بازاریابی خود به آن مخاطبان برسید .
با ابزارهای بازاریابی مناسب , تیم شما می‌تواند به سرعت برنامه‌ای را برای رشد مخاطبان کسب‌وکار کوچک خود از طریق رسانه‌های اجتماعی قرار دهد .
5-به عنوان یک کسب‌وکار کوچک , شما باید اهداف ابزارهای بازاریابی و کمپین ‌های خود را اندازه‌گیری کنید تا بدانید چه کار می‌کند و برای شما کار نمی‌کند . و با ابزارهای بازاریابی درست می‌توانید اهداف خود را پی‌گیری کنید , پیشرفت را اندازه‌گیری کنید , و تلاش‌های بازاریابی خود را به حداکثر برسانید . همانطور که ابزارهای بازاریابی جدید را در کسب‌وکار کوچک خود پیاده‌سازی می‌کنید , مطمئن باشید که ابزارهایی که انتخاب می‌کنید به شما اجازه می‌دهند تا اهداف خود را پی‌گیری کنید . برای مثال , اگر هدف نهایی شما افزایش ترافیک وب سایت است , تعریف کنید که چقدر ترافیک می‌خواهید در یک مقدار خاص از زمان ببینید .سپس برای هر ابزار جدیدی که اجرا می‌کنید , اهداف و بازه‌های زمانی را برای اندازه‌گیری موفقیت ابزار در کسب‌وکار خود تنظیم کنید .

اجرای تبلیغات

اهمیت ابزار تبلیغات

ابزارهای تبلیغاتی مناسب می‌توانند موفقیت هر تلاشی , به ویژه در مورد بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک را ایجاد یا شکست دهند.
ابزارهای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکار کوچک به شما کمک می‌کنند تا وظایف مهمی مانند توسعه محتوا , ساخت لینک , و جذب مخاطب را انجام دهید - اغلب بدون نیاز به منابعی مانند تیم‌های بازاریابی داخل خانه یا سرمایه‌گذاری‌های بزرگ پولی .
آن‌ها اغلب برای استفاده آسان توسط هر کسی طراحی می‌شوند , صرف‌نظر از سطح تجربه بازاریابی , آن‌ها را به یک انتخاب کارآمد تبدیل می‌کنند . یکی از مزایای عمده بسیاری از ابزارهای پرداخت‌شده و رایگان , پشتیبانی از اتوماسیون است . خودکارسازی فعالیت‌های بازاریابی به شما کمک می‌کند که در زمان کم‌تر بیشتر انجام دهید و می‌توانید کمیت و کیفیت تبلیغات را بهبود بخشید .

نقش ابزار تبلیغات در موفقیت کسب و کار

در دنیای ابزارهای تبلیغات , انواع مختلفی برای کمک به دستیابی به اهداف خاص وجود دارد . تلاش برای ابزارهای مختلف بازاریابی برای یافتن ابزار مناسب برای شما می‌تواند یک فرآیند طولانی باشد . خوشبختانه , شما مجبور نیستید زمان خود را با ابزارهای مختلف هدر دهید . ما بهترین انتخاب‌های خود را برای بهترین ابزارهای بازاریابی آنلاین لیست می‌کنیم تا بتوانید انتخاب خود را محدود کنید .
با وجود داشتن بخش‌های بازاریابی بزرگ و بازاریابان خبره , بسیاری از شرکت‌ها هنوز در تلاش برای ایجاد یک برنامه بازاریابی موثر با نرخ تبدیل خوب هستند. دلیل مهم بودن ابزارهای بازاریابی دیجیتال این است که آن‌ها می‌توانند کارهای زیادی را آسان‌تر و تاثیرگذار کنند . با استفاده از داده‌ها و بینش می‌توانید دانش ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثرتر را کسب کنید .
در جامعه امروزی , بسیاری از شرکت‌ها به ابزارهای فن‌آوری و بازاریابی دیجیتال برای حمایت از استراتژی بازاریابی خود و رشد کسب‌وکار خود وابسته هستند . این به این دلیل است که تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد زمان خود را بر روی آنچه مهم است متمرکز کنید . دیگر مجبور نیستید ساعت‌ها را صرف کاره‌ای اداری طولانی کنید .
اگر از ابزارهای بازاریابی دیجیتال استفاده نکنید , می‌توانید به راحتی پشت رقابت قرار بگیرید . وقتی رقیب شما تمام استفاده از هر ابزار موجود برای رشد کسب‌وکار خود را انجام می‌دهد , آن‌ها مقدار درست انرژی و زمان را صرف بازاریابی می‌کنند تا بیش‌ترین تاثیر را داشته باشند . نرم‌افزار بازاریابی می‌تواند به بالا بردن سنگین کمک کند تا بتوانید روی رشد کسب و کارتان تمرکز کنید .
ممکن است متوجه شوید که رسانه‌های اجتماعی چند بار در این لیست ظاهر شده‌اند . به این دلیل است که وقتی به ابزارهای بازاریابی می‌رسد , منطقه بسیار بزرگی است . بنابراین , ما می‌خواهیم آن را به بازاریابی و مدیریت تقسیم کنیم . برای این بخش , ما بر روی ابزارهای بازاریابی تمرکز می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد محتوا و رشد برند خود در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید . در حالی که قطعا ً یک سری ابزار وجود دارد , برخی نرم‌افزارهای مستقل برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ایده‌آل هستند .

اجرای تبلیغات

چرا از ابزار تبلیغات استفاده کنیم

چرا باید از ابزارهای تبلیغات استفاده کنیم.
بازاریابی امروزه پیچیده‌تر از همیشه است . با ظهور رسانه‌های اجتماعی , موتورهای جستجو و دستگاه‌های موبایل , کسب و کارها فرصت‌های نامحدودی برای ارتقا محصولات و خدمات خود دارند . با این حال , منابع کسب‌وکار محدود هستند و رقابت در بیشتر حوزه‌های بازاریابی دیجیتال شدید است , بنابراین کسب و کارها باید استراتژیک و کارآمد در تلاش‌های بازاریابی خود برای حفظ یک مزیت رقابتی باشند .
در این محیط رقابتی , اتخاذ تصمیمات صحیح مبتنی بر داده و خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی از طریق استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال با لبه کوتاه برای موفقیت بازاریابی ضروری شده‌است . از مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا ارزیابی عملکرد وب سایت , این ابزارهای بازاریابی آنلاین طیف وسیعی از ویژگی‌های را فراهم می‌کنند که می‌توانند زمان و منابع را ذخیره کنند و اثربخشی و کارایی برنامه‌های بازاریابی شما را تضمین کنند .

ابزارهای تبلیغات و تکنیک های بازاریابی

ابزارهای تبلیغات و تکنیک‌های بازاریابی به شما کمک می‌کنند تا خدمات خود را ارتقا دهید , استراتژی محتوای خود را بهینه کنید , رهبری ایجاد کنید , فروش را افزایش دهید و آگاهی از برند را افزایش دهید . یک ابزار بازاریابی چیزی است که می‌توانید برای ترویج محصولات یا خدمات خود استفاده کنید . بیشتر کسب و کارها از ابزارهای بازاریابی مختلف برای افزایش فروش خود استفاده می‌کنند .
شما می‌توانید از ترکیبی از مدیریت رسانه‌های اجتماعی , ایمیل مستقیم و ابزارهای تبلیغاتی برای بازاریابی کسب‌وکار خود استفاده کنید . لزوما یک رویکرد با اندازه وجود ندارد - همه رویکردی که بازاریابی نیازهای کسب‌وکار شما را به آن می‌رساند . اهداف کسب‌وکار شما نیز بر ابزارهایی که استفاده می‌کنید تاثیر می‌گذارند . برای مثال , برخی ابزارهای بازاریابی برای رشد فروش ایده‌آل هستند , در حالی که برخی دیگر در جمع‌آوری اطلاعات بالقوه مشتری بهتر هستند .
بهترین راه برای پیدا کردن ابزارهای بازاریابی مناسب , شکستن اهداف بازاریابی است . زمانی که دسته‌های مختلف ابزارهای بازاریابی را درک می‌کنید , می‌توانید آنچه را که نیاز دارید کم کنید . به این ترتیب , شما می‌توانید ابزاری پیدا کنید که هدف بازاریابی خاص شما را پشتیبانی کند و فعالیت‌های بازاریابی شما را ساده کند .

ابزار تبلیغات را بهتر بشناسیم

ابزارهای تبلیغات به شما کمک می‌کنند بیش‌ترین توجه را به کسب‌وکار کوچک خود جلب کنید و به بزرگ‌ترین تعداد مشتریان بالقوه جدید و بازگشته برسید . علاوه بر چاپ , تلویزیون و رادیو , از دیگر ابزارهای معاصر برای افزایش تبلیغات خود استفاده کنید . بسته به محدودیت‌های بودجه شما , شما می‌توانید به عنوان یک یا دو ابزار تبلیغاتی و افزایش انتخاب‌های خود از آنجا استفاده کنید . در صورت لزوم , از یک دوره آزمون و خطا برای قضاوت درباره ابزارهای موثر در ایجاد کسب‌وکار بیشتر و در نتیجه سود بالاتر استفاده کنید.
کامپیوتر شما یکی از متنوع‌ترین و مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی شماست . این کار توانایی استفاده از تقریبا ً همه ابزارهای دیگر برای بازاریابی کسب‌وکار کوچک شما را فراهم می‌کند . کامپیوتر شما می‌تواند برای ایجاد یک دستگاه ردیابی برای تعیین اینکه کدام ابزار تبلیغاتی بعدی برای کسب‌وکار شما مفیدتر هستند , استفاده شود . راه‌های زیادی برای پی‌گیری تلاش‌های تبلیغاتی وجود دارد . یک راه ساده استفاده از نرم‌افزار صفحه‌گسترده برای ایجاد لیستی از تمام روش‌های بازاریابی , تاریخ‌های بازی و نتیجه نهایی استفاده از هر کدام است .
اینترنت به ابزاری برای انتخاب تبلیغات تبدیل شده‌است . از طریق این ابزار چند منظوره , کسب‌وکار خود را با استفاده از وب سایت‌های ارتباط جمعی و سرویس‌های ایمیل عمومی بازاریابی کنید. یکی از موثرترین و ارزان‌ترین ابزارهای تبلیغاتی مرتبط با اینترنت وب سایت خودتان است . محتوای وب سایت کسب‌وکار خود را در هر زمانی تغییر دهید تا به یک یا چند جنبه از کسب‌وکار خود توجه کنید , فروش آتی خود را برجسته کنید و یا به مشتریان توصیه کنید که از اعلامیه‌های مهم استفاده کنند .

ابزار تبلیغات
ابزار تبلیغات

تلفن همراه یک ابزار تبلیغات است

یک ابزار تبلیغاتی مسحور کننده تلفن همراه است . اکنون برنامه‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند به یک گوشی هوشمند آپلود شوند که می‌توانید از آن‌ها برای جذب مشتریان استفاده کنید . برای مثال , شما ممکن است یک فروش بزرگ در یک بخش خاص خودرو داشته باشید . تبلیغات اینترنتی و چاپی شما می‌تواند نمادی را نشان دهد که زمانی که توسط تلفن‌های مشتریان بالقوه اسکن می‌شود , کوپن به آن‌ها می‌دهد و سپس آن‌ها می‌توانند برای تخفیف بیشتر به مغازه شما بیاورند . شما می‌توانید از برنامه‌های مشابه برای آگاه کردن افراد از محل خود یا ارائه اطلاعات کسب‌وکار دیگر استفاده کنید .

ابزار تبلیغات
ابزار تبلیغات

تبلیغات ابزار بازاریابی است

تبلیغات یک ابزار بازاریابی است که به شما اجازه می‌دهد با مشتریان احتمالی در مورد محصولات یا خدمات خود از طریق کانال‌های پرداخت‌شده ارتباط برقرار کنید . هدف از تبلیغات برای یک کسب‌وکار کوچک , ایجاد آگاهی از برند , بهبود تصویر , افزایش تعامل , ایجاد رهبری , یا تبدیل احتمالی به فروش است .
تبلیغات شکلی از ارتباطات پرداخت‌شده است که از رسانه‌ها برای تبلیغ پیشنهادهای کسب‌وکار تان به مشتریان استفاده می‌کند .
تبلیغات ممکن است به مشتریان در مورد کسب‌وکار شما اطلاع دهد , آن‌ها را متقاعد کند که محصول شما بهتر است , یا آن‌ها را تشویق می‌کند که در میان چیزهای دیگر عمل کنند .
بخش کلیدی بازاریابی و تبلیغات , تاسیس بازار هدف شما است .
تبلیغات آنلاین یکی از رایج‌ترین روش‌های بیرون آوردن پیام است ; کانال‌های دیگر شامل آگهی‌های روزنامه و نقاط تلویزیون کابلی محلی هستند. تبلیغات تنها بخشی از یک استراتژی جامع بازاریابی است . ترکیب بازاریابی شامل چهار بخش مشتری , هزینه , راحتی و ارتباطات است. تبلیغات بخش رسانه‌ای پرداخت‌شده از بخش ارتباطات است , به همراه رسانه‌های کسب‌شده مانند روابط‌عمومی و رسانه‌های متعلق به آن مانند وب سایت شرکت .
تاسیس بازار هدف اولین گام مهم در هر کمپین تبلیغاتی است . باید بدانید که مخاطبین مورد نظر شما قبل از رسیدن به آن‌ها چه کسانی هستند . برای مثال اگر مخاطب هدف شما شهروندان ارشد باشد , یک رسانه تبلیغاتی مانند Snapchat انتخاب ضعیفی است . به همین ترتیب , احتمال خواندن روزنامه‌ها کم‌تر است .
تعریف بازار هدف شامل ایجاد پروفایل جمعیتی از مشتریان آینده با در نظر گرفتن معیارهایی مانند سن , جنسیت , وضعیت تاهل , سبک زندگی , عادات خرید و غیره است .
همچنین مهم است که ببینید رقبا در تبلیغات خود چه کار می‌کنند تا ببینند آیا بازار هدف وجود دارد یا خیر , آن‌ها نادیده می‌گیرند که ممکن است بازار خوبی برای هدف قرار دادن شما باشد .

ابزار تبلیغات
ابزار تبلیغات

ابزار تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین شامل هزاران فرصت تبلیغاتی مانند :
تبلیغات موتور جستجو : تبلیغات با موتور جستجو مانند گوگل یا بینگ به شما این امکان را می‌دهد که پیام خود را به مخاطبان بسیار هدفمند که به دنبال اطلاعات مربوط به محصول یا سرویس شما هستند , خدمت کنید .
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک : این نوع تبلیغ است که در یک سایت اجرا می‌شود و ترافیک را به سایت شما هدایت می‌کند . شما می‌توانید اطلاعات زیادی از مشتریان را از این تبلیغات دریافت کنید و تنها زمانی که کاربران روی لینک کلیک می‌کنند , پرداخت کنید .
تبلیغات ایمیل : این امر به یک لیست ایمیل مشتری و پایبندی به مقررات ضد اسپم نیاز دارد . اما برای مشتریانی که این ایمیل را انتخاب می‌کنند , ایمیل شما می‌تواند راهی قدرتمند برای حفظ کسب‌وکار شما در طرز فکر آن‌ها باشد و این کلمه را در مورد یک محصول جدید یا ارتقا بیان کند.
رسانه‌های اجتماعی : با دسترسی آسان به داده‌های جمعیتی کاربر ( مانند سن , علایق , عادات مصرفی و غیره ) می‌توانید تبلیغات خیاط خوبی برای مخاطب داشته باشید . ایجاد یک صفحه فیس بوک برای کسب‌وکار و استفاده منظم از آن برای ترویج محصولات و خدمات می‌تواند راهی ارزان برای تبلیغ باشد . به عنوان مثال , رستوران‌ها اغلب از صفحات پنکه برای ارتقا اقلام منوی جدید یا موارد خاص و دریافت بازخورد از مشتریان استفاده می‌کنند .
فهرست وب سایت محلی : بسیاری از شهرداری‌ها و اتاق بازرگانی وب سایت‌هایی دارند که فهرست تجارت‌های محلی را فراهم می‌کنند .
تبلیغات طبقه‌بندی‌شده : این یک روش کم‌هزینه برای تبلیغ خدمات خانگی مانند تمیز کردن خانه یا خدمات تعمیر خانه است .

ابزار تبلیغات
ابزار تبلیغات

ابزار تبلیغات(وبلاگ نویسی)

ابزار تبلیغات در فضای وب بسیار زیاد است که استفاده از هر کدام میتواند مزایای خاص خود را داشته باشد و یکی از مهمترین آنان وبلاگ نویسی است.
برای صاحبان کسب و کار و افرادی که نمیخواهند هزینه ای انجام دهند وبلاگ نویسی یکی از موثرترین روش ها برای تبلیغات مشاغل و خدمات است.
خوشبختانه سیستم های بلاگدهی رایگان در ایران بسیار است که نیاز به بودجه نداشته و افراد براحتی میتوانند در آن ثبت نام کرده و شرح کالاها و محصولات خود را به اشتراک بگذارند.
معروفترین سیستم وبلاگ نویسی در ایران بلاگفا میباشد که ثبت نام در آن بسیار آسان بوده و نیازی به آموزش ندارد.
سرویس های بلاگ دهی رایگان دیگری نیز وجود دارد مانند بلاگ اسکای که میتوانید تصاویر و ویدئوهای خود را در آنجا به اشتراک بگذارید.
برای اینکه بتوانیم بصورت آنلاین کالاها و خدمات خود را بدون صرف هزینه معرفی نماییم تنها کافیست که ابزار تبلیغات موجود را بشناسیم.

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ