انواع سئو(12 نوع سئو)وب سایت

انواع سئو در واقع شامل 12 نوع سئو برای بهینه سازی موتورهای جستجو و کسب رتبه در صفحه اول گوگل است.سئو تاثیرگذارترین اصل برای حضور یک وب سایت در رتبه های بالای صفحات موتورهای جستجو و بویژه گوگل است.برای سئو در بیشتر سایت های داخلی و خارجی انواع متعددی ذکر کرده اند.در این صفحه 12 نوع سئو برای بهینه سازی وب سایت آورده شده که میتواند باعث کمک به کاربران باشد.البته برخی سایت ها هم از دایره عادی خارج شده و تعداد بیشماری سئو را تعریف کرده اند که میتوان گفت اغراق شده و دارای شاخ و برگ زیادی شده که میتواند کاربران را به اشتباه بیندازد.سئو مخفف عبارت بهینه سازی موتورهای جستجو است که فرآیند آن شامل بهینه سازی داخل و خارج صفحه و همچنین بهینه سازی تکنیکی است.12 نوع سئو برای کسب و کار با شرحی مختصر برای هرکدام و نحوه عملکرد و تاثیر آن یک مطلب کامل و گویا و در عین حال آموزشی است.با ما باشید

>

سئو داخل صفحه

سئو داخل صفحه شامل تمام اقداماتی است که برای رتبه‌بندی صفحه وب خود در موتورهای جستجو انجام می‌دهید زیر این چتر قرار می‌گیرند . سئو در صفحه شامل نوشتن محتوای با کیفیت بالا با هدف اثبات مفید بودن آن برای بازدیدکنندگان وب سایت شما , اضافه کردن meta برای کمک به ربات های گوگل برای درک بهتر محتوای شما , استفاده از برچسب‌های html برای برجسته کردن صفحات و دیگر عناصر محتوایی است .
تمیز کردن ساختار نشانی اینترنتی و داشتن یک سیستم نامگذاری منظم برای صفحات مختلف مشابه که زیر یک دسته قرار می‌گیرند , انتخاب تصاویری که در هنگام نوشتن نام‌های فایل توصیفی خیلی بزرگ نیستند و غیره فقط چند تکنیک دیگر سئو در صفحه هستند .
سئو در صفحه به فرآیندهای فنی اشاره می‌کند که به بهینه‌سازی برچسب , محتوا , تصاویر , لینک‌های داخلی و سایر عناصری که قابلیت دید خود را برای موتورهای جستجو افزایش می‌دهند , می‌پردازند .
این یکی از مهم‌ترین انواع سئو در بازاریابی دیجیتال است که مستقیما ً بر رتبه وب سایت شما و دید کلی شما تاثیر می‌گذارد . عناصر زیادی وجود دارند که برای یک صفحه به بهینه‌سازی سئو می‌پردازند . یک چک لیست برای سئو روی صفحه می‌تواند به شما در پالایش نه تنها صفحه شما , بلکه عملکرد کلی آن کمک کند . در اینجا مهم‌ترین عوامل در نظر گرفتن سئو در صفحه زیر آورده شده‌است :
1-سرعت سایت : چقدر سریع باره‌ای وب سایت شما می‌توانند تفاوت زیادی در کاهش نرخ بازتاب ایجاد کنند . این یک عامل بسیار مهم برای سئو در صفحه است . استفاده از تکنیک‌های سئو روی صفحه مانند بهینه‌سازی کدهای html , پالایش meta , کاهش تغییر صفحات , و بهینه‌سازی اندازه رسانه روی صفحات به طور قابل‌توجهی سرعت بارگذاری سایت شما را کاهش می‌دهد.
2-بهینه‌سازی تصویر - این روش بر سئو روی صفحه شامل دو عامل است : فشرده‌سازی اندازه تصاویر و رسانه‌ها بر روی وب سایت شما برای اطمینان از سرعت بارگذاری سریع و بهینه‌سازی متن alt تصاویر برای دید بهتر برای جستجوی خزنده های موتورهای جستجو . استفاده از کلمات کلیدی مناسب در متن alt برای تصاویر می‌تواند به طور قابل‌توجهی قابلیت دید صفحه شما را برای موتورهای جستجو افزایش دهد و رتبه‌بندی وب سایت شما را بهبود بخشد .
3-اتصال داخلی - این فرآیند سئو در صفحه شامل غنی‌سازی صفحات وب شما با لینک‌های داخلی است. لینک‌های داخلی می‌توانند به خزنده های موتور جستجو کمک کنند تا به طور یکپارچه معماری وب سایت شما را بررسی کنند , محتوای مرتبط و جدید را کشف کنند و صفحات رتبه را براساس ارتباط آن‌ها رتبه‌بندی کنند . علاوه بر این , این فرآیند به کاربران کمک می‌کند که به راحتی به محتوای مربوطه در وب سایت شما دسترسی داشته باشند بدون هیچ کلیک اضافی .

سئو

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید به تمام تکنیک‌های بهینه‌سازی اشاره دارد که از دستورالعمل‌های موتور جستجو گوگل تبعیت می‌کند . اگر چه فرد باید صبور باشد تا نتایج را ببیند , اما آن‌ها پایدار هستند و حسن‌نیت واقعی در مورد برند شما ایجاد می‌کنند . علاوه بر این , اگر تغییری در الگوریتم جدید وجود داشته باشد , هیچ خطری برای ممنوع شدن سایت شما یا پایین آمدن نتایج جستجو وجود ندارد . به هر حال , اگر این کار را درست انجام دهید , سئو کلاه سفید با ریسک پایین و پاداش‌های بالا است . نمونه‌هایی از تکنیک‌های سئو کلاه سفید شامل نوشتن محتوای مفید و مرتبط پس از انجام تحقیقات گسترده کلید واژه , کسب ارتباط از سایت‌های دارای قدرت بالا براساس شایستگی محتوای روی صفحه و غیره است .

سئو خارج از صفحه

سئو خارج از صفحه به هر کاری که در خارج از سایت انجام می‌دهید اشاره می‌کند تا بهتر و بیشتر در صفحه نتایج جستجوی گوگل باشید . این برنامه شامل کار بر روی عوامل رتبه‌بندی خارجی مانند ایجاد ارتباط از سایت‌های مورد اعتماد در همان حوزه است که شما بازاریابی موفق رسانه‌های اجتماعی , داشتن مشتریان به شما یک بازبینی مثبت در فروم های مختلف آنلاین می‌دهد .
سوسیونو یک نوع دیگر از سئو است که وزن زیادی در تعیین رتبه وب سایت شما دارد . سوسیونو هر فعالیت سئو است که شما خارج از وب سایت خود انجام می‌دهید . این می‌تواند شامل گرفتن بک لینک از وب سایت‌های معتبر در حوزه شما , تبلیغات رسانه‌های اجتماعی , بازبینی و خیلی بیشتر باشد.
مهم‌ترین فعالیت در بهینه‌سازی سئو خارج از صفحه , ساخت لینک و به دست آوردن بک لینک است . ساختمان لینک فرآیندی است که شامل گرفتن لینک برای وب سایت شما در سایر وب سایت‌های مرتبط برای نمایش ارزش و اقتدار محتوای شما در موتورهای جستجو است .
گرفتن بک لینک برای وب سایت شما از وب سایت‌های معتبر در حوزه شما شاخص بزرگی از ارزش کیفیت , قدرت و ارتباط محتوای شما برای الگوریتم‌های موتور جستجو است . با اینکه اندازه‌گیری تاثیر دقیق یک سئو ممکن است دشوار باشد , اما گرفتن یکی از یک وب سایت معتبر می‌تواند به طور قابل‌توجهی رتبه و قدرت دامنه شما را افزایش دهد .
یک عامل دیگر در سئو خارج از صفحه رسانه‌های اجتماعی است . کانال‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به بهبود ترافیک شما کمک کنند . اگر تعداد زیادی مکالمه در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر , لینکدین , فیس بوک و غیره وجود دارد , در مورد وب سایت یا محتوای آن موتورهای جستجو پیدا کردن وب سایت شما را آسان‌تر می‌کنند . داشتن محتوایی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود یا مکالمه ایجاد می‌کند می‌تواند ترافیک ارگانیک زیادی به شما بدهد که باعث افزایش سئو وب سایت شما می‌شود .

سئو فنی یا تکنیکال

سئو فنی تا حد زیادی به ربات‌های گوگل کمک می‌کند تا با موفقیت سینه‌خیز بروند , تمام صفحات سایت شما را برای استفاده در آینده تفسیر و فهرست کنند. ایجاد یک نقشه کامل سایت , سازگار کردن سایت تان با موبایل , اضافه کردن داده‌های ساختاریافته برای کمک به مرتب‌سازی وب خزنده ها و دسته‌بندی صفحات شما براساس نوع محتوایی که حمل می‌کنند تنها برخی از تکنیک‌های مورد استفاده هستند .
سئو فنی نوعی از سئو است که شامل حسابرسی در سایت و بهینه‌سازی عناصر فنی برای بهبود عملکرد وب سایت و " است . سئو تکنیکی عمدتا ً بر بهبود عملکرد و کارایی عملکرد وب سایت شما تمرکز می‌کند . برای مثال موتورهای جستجو مانند گوگل اغلب اولویت رتبه‌بندی را به وب سایت‌هایی می‌دهند که طراحی بسیار پاسخگو و معماری وب سایت قابل خزیدن دارند .
موتورهای جستجو همچنین به وب سایت‌هایی که یک وب سایت یکپارچه پاسخگو به تلفن همراه دارند ترجیحات می‌دهند . داشتن سئو فنی ضعیف در وب سایت شما حتی می‌تواند منجر به جریمه شدن توسط موتورهای جستجو شود.
عناصر زیادی در این نوع از سئو وجود دارند . به عنوان مثال , استفاده از یک اتصال HTTPS امن و اطلاعات ذخیره‌سازی برای هر رسانه در صفحه شما می‌تواند زمان بار صفحه را بهبود بخشد . سایر عناصر فنی سئو شامل آپلود sitemaps , اصلاح کد html , meta , متن‌های alt و بیشتر است .
جنبه مهم دیگر سئو فنی بهینه‌سازی html در هر صفحه است . فرآیندی مانند نشانه‌گذاری طرح به الگوریتم‌های موتور جستجو می‌گوید که دقیقا ً چه چیزی در وب سایت شما وجود دارد. این کار به خزنده ها کمک می‌کند که به راحتی هدف صفحه شما , محتویات آن و بیشتر را بفهمند . به طور مشابه , استفاده از نوع درست تغییر جهت صفحه شما نیز می‌تواند سلامت آن را بهبود بخشد .

سئو تجارت الکترونیک

فرآیند بهینه‌سازی فروشگاه‌های آنلاین سئو تجارت الکترونیک است . سئو تجارت الکترونیک تمام جنبه‌های روند سئو در افق را در بر می‌گیرد . این یک کسب‌وکار واقعی است که به شما نیاز دارد تا در طول زمان محصولات خود را بسازید و بفروشید . هر روز میلیون‌ها پرس و جو با موتورهای جستجو پاسخ داده می‌شود که بسیاری از آن‌ها مربوط به سئو تجارت الکترونیک هستند . سئو تجارت الکترونیک برای افزایش ترافیک و رتبه‌بندی وب سایت تان مفید است .

سئو

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه دقیقا ً مخالف سئو کلاه سفید است که در آن از هر راه گریز یا ضعف در الگوریتم جستجوی گوگل برای رتبه‌بندی بهتر در " استفاده می‌کند . این کار به فهرست موتورهای جستجو از بایدها و نبایدها و به روش‌های ساخت لینک اسپم یا پرداخت‌شده , انباشتن کلمات کلیدی , نشان دادن محتوای متفاوت به روبات‌ها و انسان‌ها ( به نام cloaking ) و غیره , پایبند نیست .سئو کلاه سیاه می‌تواند سایت شما را در لیست سیاه قرار دهد یا رده‌بندی آن را حذف کند , بنابراین بهتر است از آن اجتناب کنید . علاوه بر این , این تکنیک‌های سئو کلاه سیاه با ریسک بالا تنها به شما نتایج کوتاه‌مدت می‌دهند .

سئو موبایل

سئو موبایل فرآیند بهینه‌سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو در عین حال تضمین می‌کند که بدون نقص در دستگاه‌های تلفن همراه مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت به عنوان سئو موبایل شناخته می‌شود . یک تجربه منفی تلفن همراه با یک برند می‌تواند مشتری بالقوه را برای خوب خاموش کند. این نوع سئو ضروری است زیرا به شما اجازه می‌دهد تا در زمان مناسب به مشتریان خود برسید و در مکان مناسب بهترین تجربه ممکن را به آن‌ها بدهید . بهینه‌سازی موبایل به شما کمک می‌کند تا طراحی , ساختار , سرعت صفحه و سایر عوامل مهم را تحلیل کنید تا مطمئن شوید که بازدید کنندگان تلفن همراه با هیچ نقطه‌ای از اطلاعات دور نمی‌شوند .


سئو در صفحه شامل تمام اقداماتی که برای بالا بردن رتبه صفحه وب خود در صفحات نتایج موتور جستجو انجام می‌دهید زیر صفحه سئو قرار می‌گیرند .

سئو خارج از صفحه به هر کاری که در خارج از سایت انجام می‌دهید اشاره می‌کند تا بهتر و بیشتر در صفحه نتایج جستجوی گوگل باشید .

سئو فنی تا حد زیادی کمک می‌کند تا به ربات‌های گوگل کمک کنید تا با موفقیت سینه‌خیز بروند , تمام صفحات سایت شما را برای استفاده آینده تفسیر و فهرست کنند.

سئو کلاه سفید به تمام تکنیک‌های بهینه‌سازی که از دستورالعمل‌های موتور جستجو گوگل تبعیت می‌کند , اشاره می‌کند.

سئو کلاه سیاه دقیقا ً برعکس سئو کلاه سفید است که در آن از هر راه گریز یا ضعف در الگوریتم جستجوی گوگل برای رتبه‌بندی بهتر در صفحه اول گوگل استفاده می‌کند .

سئو کلاه خاکستری اغلب توسط آژانس‌های سئو به دلیل فشار برای دیدن نتایج سریع یک مشتری و افتادن بین سئو کلاه سفید و سیاه از نظر رویکرد مورد استفاده قرار می‌گیرد .

سئو منفی این کار را با هدف ایجاد رتبه‌بندی جستجوی رقیب تان انجام می‌دهد تا شما بتوانید جای آن‌ها را بگیرید یا از آن بهره‌مند شوید .


سئو محلی

سئو محلی یکی از انواع ضروری سئو برای تجارت‌های محلی است . هزاران کسب‌وکار نیازمند بازدید مشتریان از مکان‌های فیزیکی خود هستند , حتی اگر بسیاری کاملا ً آنلاین عمل کنند . اگر مشتریان به در وارد نشوند , هیچ پولی دریافت نخواهید کرد . هرچه محتوای موتورهای جستجو را بهتر ارائه دهید , احتمال بیشتری وجود دارد که آن‌ها آن را به مشتریان بالقوه نشان دهند . از جمله یک منطقه یا شهر در محتوای شما , مانند عناوین صفحه , توضیحات و کلمات کلیدی , و نمایش جوایز و نمادهای اعتماد برای بازدیدکنندگان می‌تواند به شما کمک کند تا به شما کمک کند که مشتریان محلی را به صورت موثرتری پرداخت کنید . علاوه بر این , اگر مشتریان شما تجربه مثبتی با برند شما داشته باشند , به احتمال زیاد آن را به دیگران توصیه می‌کنند .

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری مابین کلاه سفید و سیاه است.به دلیل فشار برای دیدن نتایج سریع از یک مشتری و افتادن بین سئو کلاه سفید و سیاه از نظر رویکرد , اغلب از تاکتیک‌های خاکستری سو استفاده می‌شود . اگرچه دستورالعمل‌های وبمستر گوگل صراحتا ً بیان نمی‌کنند که چنین روش‌هایی ممنوع هستند , اما هنوز هم اخم می‌کنند و می‌توانند منجر به نتایج جستجوی نامطلوب شوند . مثال‌هایی از این نوع سئو شامل محتوای کلیکی است که در عین حال متوسط است و برای کاربر ارزش ندارد , تبادل لینک افراطی و مشکوک بین سایت‌ها , بازبینی‌های پرداخت‌شده و غیره .

سئو منفی

سئو منفی در میان انواع مختلف سئو , تا حد زیادی ناپسند و غیراخلاقی است . سئو منفی با قصد ایجاد رتبه‌بندی جستجوی رقیب تان انجام می‌شود تا شما بتوانید جای آن‌ها را بگیرید یا از آن بهره‌مند شوید . روش‌های منفی سئو شامل هک کردن در سایت یک نفر و ایجاد تعداد زیادی لینک با کیفیت پایین به آن , ارسال بازخورد منفی یا بررسی درباره آن‌ها در فروم های آنلاین مختلف و غیره است .

از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ