داستان سئو داستان تلاش مستمر برای رسیدن به صفحه اول گوگل با رعایت تمامی اصول و فاکتورهای اعلام شده و مورد قبول موتورهای جستجو است.
داستان سئو داستان یک رقابت فشرده برای تمامی کسانی است که میخواهند دیده شوند و جذب مخاطب نمایند و مشتریان بسیاری برای فروش کالاها و خدمات خود به دست آورند.
داستان سئو داستان خلاقیت در ارائه محتوای عالی و بکارگیری تمام اجزاء و عناصر بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو است.
داستان سئو داستان موفقیت های دهها متخصص سئو مانند نیل پاتل،رند فیشکین،مت کاتس و سایر کسانیکه توانسته اند از این راه درآمدهای سرشاری کسب نمایند و به عنوان یک نام قابل اعتماد و اتکا شناخته شوند.
داستان سئو داستان وب سایت ها و وبلاگ هایی است که در صفحه اول موتورهای جستجو جایگاهی برتر کسب نموده و رتبه بالایی دارند.
داستان سئو داستان تمام کسانی است که ابتکار به خرج داده اند و از سئو به عنوان یک شغل پردرآمد بدون آنکه نیاز به جایگاه فیزیکی خاصی داشته باشند و تنها از راه وبلاگ نویسی خودشان را معرفی نموده اند.
داستان سئو یک کلیدواژه در صفحه اول گوگل است که در باره سئو و بهینه سازی و شرح حال سئوکاران موفق است.داستان سئو چیست؟سئو زمانی قدرتمند است که به مخاطبین خود بینشی بدهد . سوالاتی که آنها میپرسند . موضوعاتی که در حال تحقیق هستند .
بینش سئو باید افکار شما را تحریک کند - ارائه محدودیتهای خلاقانه برای الهام بخشیدن به تیم شما و جرقه ایدههای داستانی که به بزرگترین سوالات مخاطبین شما پاسخ میدهند .
داستان سئو میتواند مشوقی باشد برای کسانیکه میخواهند بهینه سازی وب سایت انجام دهند اما نمیدانند از کجا شروع کنند.
اما آنچه که در این صفحه میخوانید اهمیت داستان سرایی برای درک بهتر
سئو و رسیدن به نتایج مطلوب است.با داستان سئو جام ارژنگ همراه شوید.
داستان سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل یک داستان کوتاه نیست بلکه نوشتن و خواندن آن نیاز به یک فرآیند زمانی طولانی دارد.
برخی گمان میکنند واردکردن چند کلمه کلیدی در عنوان یا محتوا کار را تمام کرده و یک سئو موفق بدست میآید.
اما داستان سئو فراتر ازین است و نیاز دارد تا تمام اجزاء و عناصر بهینه سازی بطور مرتب و با دقت در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
همانگونه که یک کتاب داستان یک مقدمه کوتاه دارد و ممکن است در چندین فصل نوشته باشد سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست.
داستان سئو با تحقیق در باره کلیدواژه ها یا کلمات کلیدی درخواستی یک وب سایت آغاز میشود به عنوان مثال همین صفحه از سایت جام ارژنگ که تحت عنوان "داستان سئو"ایجاد شده است.
در اینجا داستان سئو کلمه کلیدی اصلی این صفحه از وب سایت جام ارژنگ است و نیاز به تحقیق و بررسی دارد و اینکه سایت های دیگر ایرانی و خارجی چگونه کلمه کلیدی داستان سئو را مورد استفاده قرار داده اند.
نکته مهم استفاده از عبارت معنادار و با مفهوم هدف دار است که کلمه کلیدی داستان سئو در قالب آن عبارت بتواند عنوان صفحه وب سایت را بخود اختصاص دهد.
سایت های خارجی بیشتر کلمه داستان سئو را به شروع بهینه سازی اختصاص داده اند و اینکه چگونه موتورهای جستجو بتوانند یک کلمه کلیدی را بیابند.
پس از تعیین عنوان صفحه وب سایت آنگاه نوبت به محتوا میرسد و طبیعی است باید محتوایی ایجاد کنیم که مرتبط با داستان سئو باشد.
در قدیم پرکردن صفحه از کلمات کلیدی مرسوم بود اما امروزه با توجه به رباتهای خزنده موتورهای جستجو،این عمل مصداق سئو کلاه سیاه شناخته شده و از طرف گوگل موجب جریمه میگردد.
داستان سئو را میتوان از تمام ابعاد تعریف کرد از نظر سئو فنی،سئو داخل صفحه،سئو خارج صفحه و تمام عواملی که میتوانند بهینه سازی موتورهای جستجو را به بهترین نحوی انجام داده و و موجبات افزایش تجربه کاربر را فراهم سازند.
داستان سئو در اکثر سایت های خارجی و ایرانی شرح موفقیت کسانی است که در بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به موفقیت های خوبی دست یافته اند.کلمه سئو (seo) مخفف عبارت search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است.خواندن داستان سئو از زبان متخصصان بزرگی مانند نیل پاتل و مت کاتس میتواند باعث شوق و انگیزه ای شود برای کسانیکه مایلند در این عرصه فعالیت نمایند.داستان سئو آنگاه سرانجام خوبی دارد که وب سایت شما با کسب رتبه عالی در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و از این راه مخاطبان و مشتریان فراوانی پیداکرده و درآمد کسب نمایید.شاید خیلی کم افرادی باشند که کلمه داستان سئو را جستجو کنند و اصولا افراد عادی و آنان که از دنیای تخصصی طراحی سایت و گوگل بی خبر هستند شاید نام سئو را نیز نشنیده باشند.اما داستان سئو برای کسانیکه تمایل دارند در زمینه بهسنه سازی موتورهای جستجو و کسب رتبه بیشتر بدانند بسیار جذاب است.
ایدههای داستان سئو جدیدترین ایدههای اضافهشده به بخش افکار بازاریابی ما است . این الگوریتم از یک الگوریتم مبتنی بر هدف استفاده میکند تا فورا ً مفاهیم داستان را به خوبی در جستجو رتبهبندی کند .
الگوریتم گوگل میلیاردها گزینه کلیدی را جستجو میکند تا عبارتهای هدف را که برای برندهای منفرد منطقی هستند , ارائه دهد و قویترین مفاهیم برای قطعات محتوی را داشته باشد . هر ایده با دادههای جستجوی آلی بحرانی تکمیل میشود , بنابراین تعیین اینکه کدام یک از آنها بیشترین پتانسیل را برای هدایت ترافیک جستجوی آلی دارند , آسان است .
با خودکارسازی فرآیند تحقیق کلید واژهها , ایدههای داستان سئو با اجازه دادن به شرکای محتوای آنها برای پیدا کردن ایدههای داستان مبتنی بر داده به راحتی و مستقل , زمان را برای استراتژیستها آزاد میکنند , در حالی که ویراستاران و نویسندگان الهامبخش محتوای تاثیر بالا هستند .
داستان سئو یعنی خلاقیت در ایجاد محتوا.
داستان سئو یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو با رعایت تمامی فاکتورهای اعلام شده مورد نظر گوگل و سایر جستجوگرها.
اگر به سایت های موفق در صفحه اول گوگل نگاهی با دقت بیندازیم متوجه میشویم آنچه که توانسته باعث این رشد و موفقیت شود ایجاد محتوای جذاب و کاربر پسند است.
هنگامیکه یک محتوای ناب خلق کنید و کاربران به سوی سایت شما سرازیر شوند و تعداد بازدید بیشتر گردد طبیعی است که رتبه وب سایت شما نیز ارتقا می یابد.
سئو داستان خاصی ندارد.
سایت های مختلف سئو را نگاه کنید همه پر از شاخ و برگ دادن به یک نکته است.
مهمترین اصل سئو که برای تمام موتورهای جستجو بویژه گوگل است توجه به اصل تجربه کاربری است یعنی کاربران هنگامیکه وارد سایت شما میشوند بر دانش و آگاهی آنان افزوده شود و مدت بیشتری در سایت شما اقامت کنند.
داستان سئو ( seo story) نه تنها در سایت های ایرانی بلکه در سایت های خارجی نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است و متخصصان و کارشناسان سئو و افرادی که در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو و کسب رتبه های به موفقیت های بزرگی رسیده اند داستان خود را شرح داده اند.داستان سئو شرح بکارگیری تکنیک ها و کلمات کلیدی است که با پشتکار و ممارست توسط سئوکاران توانسته اند در صفحه اول موتورهای جستجو و بلکه در رتبه اول قرار بگیرند.ما میدانیم که دید چقدر برای وب سایتهایی که خدمات عالی یا محصولات با کیفیت بالا ارائه میدهند مهم است از همین رو نیاز داریم تا داستان سئو را از زبان متخصصان و صاحب نظران بشنویم.
Meta و توضیحات داستان سئو خود را بهینه کنید . این عناصر خلاصهای مختصر از محتوای شما برای موتورهای جستجو و خوانندگان ارائه میدهند. کلمات کلیدی مرتبط را در meta خود وارد کنید و توصیفی روشن بنویسید که کاربران آنرا برای کلیک روی لینک خود انتخاب میکنند . Meta و توصیفات نقش مهمی در بهبود دید داستان شما در نتایج جستجو دارند .توصیف متا بسیار مهم است و باید سعی کنید تمام خلاقیت خود را بکار ببرید.
کلید واژه : اولین گام برای بهبود رتبهبندی داستان متوسط شما انجام تحقیق کامل کلید واژه است . کلمات کلیدی مرتبط با موضوع داستان خود را با استفاده از ابزارهای تحقیق کلید واژه شناسایی کنید. به دنبال کلمات کلیدی با رتبه بالا با حجم جستجوی منطقی باشید . این کلمات کلیدی را به طور طبیعی در تیتر , زیر لب , و در سراسر داستان خود قرار دهید . این بهینهسازی شانس ظاهر شدن داستان شما در نتایج جستجوی مرتبط را افزایش خواهد داد.
پروژههای سئو میتوانند از جنبههای مختلف موفق باشند , اما مزیت اصلی این است که درست زمانی ظاهر شوید که مشتریان احتمالی شما به دنبال شما هستند .تفاوت دیگر سئو این است که این تنها ابزار بازاریابی است که به شما این امکان را میدهد که دقیقا ً میزان تلاشهای خود را اندازهگیری کنید .اگر میخواهید عملکرد کمپین موقعیت یابی وب خود را بررسی کنید , میتوانید بررسی کنید که آیا افزایش در آن وجود دارد یا خیر.
از قدرت رسانههای اجتماعی برای ترویج داستان سئو خود استفاده کنید . داستان خود را در میان بسترهای مختلف مانند توییتر , فیس بوک و لینکدین به اشتراک بگذارید . این ارتقا چند کانال , شفافیت را افزایش داده و تعامل را تشویق میکند . با مخاطبین خود درگیر شوید , به نظرات خود پاسخ دهید و در بحثهای مرتبط شرکت کنید تا ارتباطات را تقویت کنید و ترافیک را به داستان متوسط خود هدایت کنید .سئو خارجی مصداق این عمل است.پیوندهای داخلی و خارجی را به طور استراتژیک در داستان رسانه خود وارد کنید . لینکهای داخلی داستان شما را به دیگر مقالات یا منابع مرتبط در پروفایل یا وب سایت شما متصل میکنند . این لینکها به موتورهای جستجو کمک میکنند تا محتوای شما را درک کنند و دید کلی سایت را بهبود بخشند . علاوه بر این , به دنبال فرصتهایی برای کسب ارتباط خارجی از منابع معتبر از طریق ایجاد شبکه و ترویج محتوای خود باشید.
داستان سئو یک چرخه یادگیری و کار مداوم است و برای یادگیری به منابع مناسب نیاز دارید .
چشمانداز SERP در طول سالها به شدت تغییر کردهاست و رقابتیتر شدهاست . با توسعه چشمانداز SERP و افزایش رقابت , استراتژی سئو باید استراتژیک و هدفمند تر باشد .
چه راه بهتری برای بهبود استراتژی سئو نسبت به یادگیری از داستانهای موفقیت سئو در این زمینه وجود دارد ؟
تحقیقات موردی سئو راههای مختلفی را برای افزایش عملکرد موتورهای جستجو ارائه میدهد . با مطالعه یافتههای کلیدی برای هر کدام میتوانید آنچه را که در استراتژی خود پیدا میکنید , اعمال کنید .
همچنین , مطالعات موردی به شما فرصت منحصر به فردی برای کشف چیزها به شیوهای عملی میدهد و مثالها و نتایجی را ارائه میدهد که به راحتی میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید و آنها را به یک منبع اطلاعاتی ارزشمند تبدیل کنید .
فواید استفاده از بهترین تکنیکهای سئو بسیار زیاد است , پس چرا از آنهایی که قبلا ً در مخلوط هستند یاد نمیگیرند؟
داستان سرایی در باره موفقیت سئو چگونه است؟
ایجاد یک استراتژی موثر سئو شامل جمعآوری و تحلیل کمی از دادهها است که گاهی بدون داشتن درک واضح و منسجم از آنچه که همه معنی آن است , حاصل میشود .
داستانسرایی برای سئو متفاوت نیست . نه تا از ده تا سئوکار در داستانسرایی وحشتناک هستند ; یعنی , چگونه داستان کامل درباره موفقیت سئو یک سازمان را با استفاده از گزارش و میزکار تعریف کنیم. با این حال گزارش و نمودار بدون داستان درست , درگیر نیستند و فرصتی برای خرید از دیگران در سازمان ارائه نمیکنند .
ما معتقدیم که همه مشتریان ما قادر به خرید برای ابتکارات سئو هستند . مشتریان برای خرید آن باید بر هنر داستانسرایی مسلط باشند .
اول , بیایید نگاهی به این بیندازیم که چگونه سئوکاران بیشتر وقت خود را صرف میکنند.
بیش از ۵۰ درصد از زمان آنها صرف به دست آوردن دادهها و گزارش میشود , که معمولا ً شامل بیرون رفتن و دانلود دادهها از کنسول جستجوی گوگل یا تجزیه و تحلیل گوگل , گزارشهای رتبه مختلف و مانند سازماندهی همه اطلاعات در یک سند عظیم است .
داستان سئو از شناخت مخاطبین شروع میشود.
مخاطبین خود را بشناسید . توجه کنید که مخاطبین شما به چه چیزی علاقمند هستند . زمانی که محتوا را به اشتراک میگذارید و یا با دیگران در شرکت خود گزارش میدهید , بعید است که مخاطبین شما تمام اصطلاحات فنی دانش و صنعت را داشته باشند که به توسعه یک برنامه سئو مربوط میشود . به زبان آنها صحبت کنید و یافتههای خود را تنها با آنچه که تیم یا مشتری باید بداند خلاصه کنید .
داستان سئو از ابتدا تا انتها یک مسیر طولانیست که برای پیمودن آن نیاز به پشتکار و تلاش فراوان است.
فصل ها و قسمت های داستان سئو هر یک عناوین خاصی دارد که باید بترتیب و با دقت مود توجه قرار گیرد.
اولین فصل از داستان سئو مربوط به نام دامنه Domain است که بسیار حائز اهمیت است.نام دامنه و خواندن آن نام باید نشانگر نوع کار و حرفه و همچنین بیانگر انگیزه شما از ثبت آن دامنه باشد.بعنوان مثال شما یک دامنه با عنوان https://time.ir را وقتی مشاهده میکنید بلافاصله متوجه میشوید که این نام در باره ساعت و زمان است.از اینجا داستان سئو آغاز میشود.
هاست همان فضایی است که فایل ها و اطلاعات شما در آن ذخیره میگردد.شما وقتی یک کتاب داستان خریداری میکنید صحافی جلد آن و ضخامت برگ های آن و مناسب بودن فونت از نظر اندازه و راحتی خوانایی آن را مد نظر دارید،هاست هم همین است باید پر سرعت باشد.فضای کافی برای فایل های شما داشته باشد و از همه مهمتر بتواند در سریعترین زمان محتوا شما را نمایش دهد این دومین فصل از داستان سئو است.
فصل سوم از داستان سئو طراحی سایت است.سایت شما باید زیبا و جذاب و کاربرپسند باشد.دارای ناوبری آسان باشد تا بتواند کاربران را بخوبی در بین صفحات وب سایت جابجا نموده و راهنمایی را لازم را ارائه نماید.
اما فصل چهارم از داستان سئو بسیار حیاتی و مهم است و آن تحقیق در باره کلیدواژه است.
فرض کنید شما فروشنده کفش هستید و میخواهید وب سایتتان در صفحه اول گوگل نمایش داده شود برای اینکار در ابتدا باید سایت هایی را که در صفحه اول گوگل هستند مورد ارزیابی قرار دهید.
اگر بخواهید فقط روی کلمه کفش تاکید کنید زمانی طولانی را باید سپری کنید که میتواند بسیار خسته کننده باشد و احتمال اینکه بتوانید با تک کلمه کفش در صفحه اول گوگل قرار بگیرید بسیار کم است.
بنابر این باید از کلمات کلیدی طولانیتر و به اصلاح دم بلند استفاده کنید مانند:
فروشنده کفش در تهران.
فروش کفش مردانه
فروش کفش سایز بزرگ و نظایر این که میتواند شما را سریعتر وارد عرصه رقابت و تبلیغات نماید.
فصل پنجم از داستان سئو ایجاد محتواست که میتوان گفت تمام موفقیت های یک وب سایت را در بر میگیرد.
محتوای عالی و ناب میتواند کاربران را به سوی خود بکشاند و بازدید از سایت شما افزایش یابد.
محتوا فقط شامل متن و نوشته نیست میتواند ویدئو،انیمیشن،عکس و پادکست و موسیقی باشد تا کاربران در سایت شما سرگرم شوند.
داستان سئو را همچنان ادامه خواهیم داد با جام ارژنگ همراه باشید.
چگونه داستان خود را برای موتورهای جستجو بهینه و سئو کنیم؟
قبل از اینکه سئو داستان خود را شروع کنید مطمئن شوید که خوانندگان سایت شمارا میبینند و میتوانند به راحتی داستان شما را بخوانند.
با پیشنهادات کلمه کلیدی مبتنی بر سئو سعی کنید محتوای خود را تقویت کرده و برای رتبه بندی در گوگل بهینه نمایید.
سپس از یک سایت کنترل کننده سئو نقاط قوت و ضعف سایت خود را پیدا کنید.
حداقل کلماتی که در داستان خود استفاده میکنید نباید کمتر از 500 کلمه باشد.
اصولا کاربران و مردم دوست دارند هر تبلیغات و هر مطلب و محتوایی را بصورت داستان ببینند یا بخوانند.
وقتی در گوگل سایت های رتبه بالا را دنبال کنید متوجه میشوید که اغب آنها از نگارش داستان گونه برای اهداف و رساندن منظور خود استفاده کرده اند.
داستان سئو چندان پیچیده نیست و تکنیک های سئو چندان سخت و ناشناخته نیستند و راهنمایی های موتورهای جستجو بخوبی میتواند ما را هدایت و راهنمایی کند.
آنچه که در این راه مهم است چگونگی بهره گیری از این تکنیک هاست.
با داستان سئو در سایت جام ارزنگ همراه شوید.
سئو روش افزایش کمیت و کیفیت ترافیک به وب سایت شما از طریق نتایج موتور جستجوی ارگانیک است . یک رتبه بالاتر وقتی کسی در صنعت شما یک عبارت را جستجو میکند , دید آنلاین برند شما را افزایش میدهد . افزایش در دید , ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت شما هدایت خواهد کرد , و این به نوبه خود به شما فرصتهای بیشتری برای تبدیل چشم اندازهای واجد شرایط به مشتریان میدهد . زمانی که به درستی انجام شد , سئو میتواند به برند شما کمک کند تا به عنوان یک شرکت قابلاعتماد بالای دیگران بایستد و تجربه کاربر را با برند و وب سایت شما بهبود بخشد .
سئو برای برندها مهم است چون این روش بسیار موثری برای بهبود دید برند شما از طریق جستجو , ترافیک بیشتر به وب سایت شما , ایجاد برند به عنوان یک مرجع قابلاعتماد در صنعت شما , رشد پایدار و مطمئن کسبوکار شما است . این است که چگونه هر یک از این عوامل به اهمیت سئو برای برند شما کمک میکنند .
زمانی که کاربران به دنبال یک سرویس یا محصول آنلاین میگردند , احتمال بیشتری وجود دارد که یکی از پنج پیشنهاد برتر را که موتور جستجو آنها را نشان میدهد , انتخاب کنند . به هر حال , در حالی که گوگل ممکن است هزاران نتیجه جستجو برای هر عبارت دادهشده را برگرداند , اکثریت قریب به اتفاق جستجوگران هرگز آن را از صفحه اول رد نمیکنند و بیش از ۲۵ % از مردم بر روی اولین نتیجه جستجو که میبینند کلیک میکنند . سئو به شما کمک میکند تا نتایج جستجو را بالاتر ببرید و دید بیشتری را به صورت آنلاین دریافت کنید , و مشتریان احتمالی را بیشتر به سایت خود فشار دهید و تبدیل کنید .
حتی اگر کاربران هم اکنون بازدید نکنند و تبدیل نشوند , به سادگی پر کردن در رتبهبندی کاربران را با برند شما آشنا خواهد کرد . در آینده , آنها احتمال بیشتری دارند که نام تجاری شما را به یاد بیاورند , زمانی که به محصولات و خدمات مرتبط علاقمند هستند و ممکن است مستقیما ً به دنبال شما بگردند .
اگر مشتریان بالقوه نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند , شما فرصتهای فروش را از دست میدهید .
سئو ترافیک موتور جستجوی ارگانیک شما را افزایش میدهد و به نوبه خود تعداد بازدید کنندگان وب سایت شما را هر روز افزایش میدهد . این امر به طور مستقیم با افزایش فروش مرتبط است - چون افراد مرتبط بیشتر سایت شما را میبینند , شانس بیشتری برای فروش به آنها دارید .
هر چه سایت شما بهتر سئو شود , بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ ظاهر خواهید شد. در حالی که رتبهبندی بالاتر در گوگل به دلیل افزایش دید , برای همه برندها جذاب است , مزیت ثانویه این است که اعتماد شما به مشتریان احتمالی است . کاربران تمایل دارند توصیههایی را که یک موتور جستجو تولید میکند , به تعویق بیندازند , بنابراین داشتن موقعیت بالاتر برای کلمات کلیدی که یک کاربر در جستجوی آن است , محصول یا سرویس شما را به صورت قابلاعتماد در ذهن کاربر خشک میکند .
یک وب سایت خوب بهینه به وضوح نشان میدهد که چه محصول یا خدمتی ارائه میشود , نشان میدهد چگونه آن را به دست آورد , و به پرسشهای پیرامون آن پاسخ میدهد . تجربه کاربر یک فاکتور مهم رتبهبندی برای گوگل است . این به این معنی است که با فراهم کردن سایت برای درخواست موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ , شما نیز آن را برای تجربه کاربر آماده میکنید . این بدان معناست که موتورهای جستجو و کاربران میتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند . از سوی دیگر , اگر یک کاربر برای هدایت سایت شما تلاش کند , احتمال آن وجود دارد که موتورهای جستجو نیز وجود داشته باشند .
نقش کلمات کلیدی در داستان سئو برای درک کاربران و هدایت موتورهای جستجو بسیار با اهمیت است.
کلمات کلیدی را شاید بتوان اصلی ترین فاکتور برای نمایش یک وب سایت در صفحه اول موتورهای جستجو بویژه گوگل دانست.
کلمات کلیدی عبارت است از هدفی که سئو به دنبال نمایش آن در صفحه اول گوگل است.
بعنوان مثال کلمه کلیدی "داستان سئو"در همین سایت جام ارژنگ هذف این صفحه بوده است و برای اینکه با کلیدواژه "داستان سئو"در صفحه اول گوگل قرار بگیریم باید مطالب خود را در چهارچوبی مشخص و معین ایجاد کنیم.
قبل از اینکه خزنده های موتورهای جستجو انباشتگی کلیدواژه را مشمول جریمه و پنالتی نمایند بسیاری از سایت ها با قرار دادن انبوه کلمات کلیدی خود را به صفحه اول گوگل میرساندند.
اما امروزه چنانچه کلمات کلیدی بیش از حد و غیر متعارف بکار برده شود مصداق سئو کلاه سیاه بوده و از سوی موتورهای جستجو جریمه میشود و شاید هم سایت از جستجو خارج شود.
برای اینکه بتوانیم یک کلمه کلیدی را بخوبی سئو کنیم باید تحقیق و بررسی نماییم تا از میزان رقابت و جم ترافیک و همچنین جایگاه رقبا با خیر شویم.
نکته مهم این است که باید بدانیم آیا این کلمه کلیدی که مورد استفاده ما قرار گرفته اصولا از سوی کاربران جستجو میشود و یا اینکه کار عبث و بیهوده ای است.
بسیار کلیدواژه در سایت های مختلف در اینترنت وجود دارد که اصلا کسی به دنبال آن نیست و یا اگر جستجو شود در سطح بسیار پایین و ضعیفی میباشد.
در ادامه داستان سئو با جام ارژنگ مجری سئو همراه شوید.
داستان سرایی برای بهبود سئو.
چند بار متوجه شدهاید که برندها با تکنیکهای بازاریابی محتوای خود در حال کشمکش هستند؟ شما محتوای آنها را میبینید و میتوانید بگویید که تلاشهای زیادی در آن صورتگرفته است. به نظر خیلی خشک میاد .
سپس آن نامهای تجاری وجود دارند که علاقه شما را با نقاط و سبک منحصر به فرد که جاری میشود , ثبت میکنند. این محتوا توجه شما را جلب میکند .
داستانسرایی عنصر کلیدی است که این تفاوت را ایجاد میکند !
ما در مورد داستانهای خستهکننده صحبت نمیکنیم , که معمولا ً آن را مقدمهای برای دستور پخت میبینیم . شما یک عکس عالی از چیزی که دوست دارید بخورید میبینید و تنها چیزی که میخواهید دستورالعمل است . اما بعد داستان پایانناپذیر مادربزرگ وبلاگ نویس را که قبلا ً این کار را میکرد , شوهر و فرزندانش را که عاشق آن بودند و زمانی که آن را آماده میکرد , مرور میکنید . نه , مخاطبان داستانهای مرتبط میخواهند که یک نکته را ثابت کنند . ما در مورد تجربیات کاربر و نمونههای واقعی صحبت میکنیم که ارزش واقعی را بدون خستهکننده و طولانی کردن آن به محتوا اضافه میکنند.
در یک میز تنگ در اتاق تاریک , یک نویسنده امیدوار روی لپتاپ خود خم میشود و پیج را پس از تبلیغ به هر وب سایتی که آنها را بگیرد میفرستد . او دوست دارد داستانش را بگوید و میداند که اگر بتواند در یک سایت برجسته منتشر شود , قطعا ً خوانندگان را جذب میکند و نامش را به عنوان نویسنده تعیین میکند . اما هیچکس علاقهمند نیست . اگرچه پیشنهاد او خوب و صمیمانه است , اما هیچ کار قبلی برای نشان دادن ندارد و او نمیتواند کسی را متقاعد کند که داستان را بخرد .
در نهایت او تصمیم میگیرد تاکتیکها را تغییر دهد . او که وبلاگ خود را آغاز میکند , به هر حال این داستان را منتشر میکند و هیچ پولی دریافت نمیکند اما حداقل به صورت آنلاین قابلرویت است . او ارتباط با ناشران را ازسر میگیرد , این بار از آنها میپرسد که به جای هل دادن پیج خودش چه میخواهند ببینند . در عین حال , او به دنبال کردن رسانهها برای موضوعاتی است که مردم دنبال میکنند و آنها را از دیدگاه خود در وبلاگ خود پوشش میدهد .
اکنون نویسنده , که به صنعت وصل شدهاست و با کارهای موجود برای نشان دادن , در نهایت یک مقاله میفروشد . و بعد از اولین بار خیلی بیشتر . او از پشت میز کوچکش , به زودی صفحات را بر روی صفحات محتوی ایجاد میکند و نام و داستانش را بر روی وب به جلو میراند .
چگونه داستانسرایی را در استراتژی بازاریابی محتوای خود و سئو وارد کنید , و چرا میتواند آگاهی , اعتماد و تبدیلات برند شما را افزایش دهد .
داستانسرایی میتواند برای بهینهسازی سئو یا بهینهسازی موتور جستجو استفاده شود , که فرآیند افزایش دید و رتبهبندی موتورهای جستجو است . برای این کار به طور موثر از کلمات کلیدی استفاده کنید . کلمات کلیدی محبوب و مرتبط را برای سوژه خود تحقیق کنید و از آنها در عناوین خبری , زیر لب , متن بدنه و meta استفاده کنید. علاوه بر این , از قالبهای داستانسرایی استفاده کنید که تعامل را افزایش میدهند , مانند ویدیو , پادکست , یا اینفوگرافیک تعاملی . این سیگنالها برای موتورهای جستجو که محتوای شما ارزشمند و مرتبط است . علاوه بر این , از تکنیکهای داستانسرایی استفاده کنید که زمان اقامت را افزایش میدهند ,این به موتورهای جستجو نشان میدهد که محتوای شما رضایتبخش و مفید است .
بازاریابی محتوا یک راه قدرتمند برای جذب و درگیر کردن مخاطبین شماست , اما چگونه میتوانید محتوای خود را از صدا بیرون بیاورید و با مشتریان ایدهآل خود طنینانداز کنید ؟ یک پاسخ داستانسرایی است . داستانسرایی هنر استفاده از داستانها , احساسات و شخصیتها برای انتقال پیام , ارزشها و مزایای برند است .
داستانسرایی تنها یک تکنیک خلاقانه نیست , بلکه یک غریزه انسانی است . ما به فرآیند سیمکشی شدهایم و داستانها را بهتر از حقایق و ارقام به یاد داریم . داستانها همچنین احساساتی را به وجود میآورند که بر تصمیمات و اقدامات ما تاثیر میگذارند . با گفتن داستانهایی که به نیازها , چالشها و آرزوهای مخاطبین شما مربوط میشود , میتوانید در سطحی عمیقتر با آنها ارتباط برقرار کنید و آنها را تشویق کنید که اقدام کنند . داستانسرایی همچنین میتواند به شما کمک کند برند خود را از رقبای خود متمایز کنید , و یک جامعه وفادار از طرفداران و حامیان ایجاد کنید .