تبلیغات سینمایی و 10 روش مهم در تبلیغات سینمایی را بشناسیم.تبلیغات سینما یا فیلم شکلی فریبنده از ترفیع است که شامل صدا , حرکت , رنگهای پر جنب , تصاویر فریبنده و نمایش به موقع بر روی یک صفحه بزرگ نقرهای است. این محیط صوتی - تصویری پویا از نمایش اسلاید ساده گرفته تا نمایش همهجانبه فیلم , طیف وسیعی از فرصتهای تبلیغاتی را ارائه میدهد . آیا به دنبال بهینهسازی بازده سرمایهگذاری ( roi ) برای تبلیغات خود هستید ؟ اگر این مورد باشد , استفاده از قدرت تبلیغات سینمایی روی صفحه نمایش مهم است . با اینکه بررسی راههای مختلف بازاریابی ضروری است , اما به همان اندازه مهم است که اهمیت تبلیغ برند خود را در صفحات سینما دستکم نگیرید .
تبلیغات سینمایی یکی از مهمترین بخش های معرفی کالاها و خدمات و آشناکردن مردم با یک برند یا یک فرهنگ جدید مصرف و یا یک الگوی رفتاری است.
وقتی به زمان پخش یک فیلم سینمایی جذاب حتی از طریق تلویزیون و حتی شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب میرسید در هنگام رسیدن به یک سکانس زیبا ناگهان فیلم قطع میشود و یک یا چند تبلیغ برای شما نمایش داده میشود.
تبلیغات سینمایی اصولا به تبلیغاتی گفته میشود که در سینما که محلی برای اکران فیلم است پخش میشود اما به توجه به پخش فیلم های سینمایی از طریق تلویزیون و شبکه های خانگی و شبکه های اجتماعی از حالت اختصاصی نمایش در سینما خارج شده است.
تبلیغات سینمایی بعلت آنکه ذهن بیننده درگیر یک فیلم جذاب گردیده و نمیتواند از دیدن ادامه آن صرفنظر کند باعث ماندگاری بیشتری گردیده و بیننده هربار با دیدن آن تبلیغ بیاد آن فیلم می افتد.
با ادامه مطلب تبلیغات سینمایی در سایت جام ارژنگ همراه شوید و از دیدن ویدئوهای ما لذت ببرید.
تبلیغات سینمایی این بخش است مربوط است به فیلم صورت زخمی(scarface) با هنرمندی آل پاچینو که یکی از شاهکارهای بازیگری است.
داستان فیلم صورت زخمی روایت یک مهاجر کوبایی به نام تونی مونتانا بوده که وارد آمریکا میشود و یک دارو دسته گانگستری به راه میندازد.
بتدریج که بر قدرت تونی مونتانا افزوده میشود بر تعداد دشمنان او نیز افزوده میشود.
صورت زخمی محصول سال 1983 به کارگردانی برایان دی پالما نویسندگی اولیور استون است.
آل پاچینو با ایفای این نقش برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد گلدن کلوب شد.
صورت زخمی در کشورهای اسپانیایی زبان به زبان اسپانیایی عرضه شد که با نام بهای قدرت معروف شد.
تبلیغات فیلم سینمایی اکولایزر 3 با هنرمندی دنزل واشینگتن در این قسمت از سایت جام ارژنگ برای بازدیدکنندگان گرامی قرار داده شده است.
اکولایزر یک کالکشن فیلم اکشن و جنایی است و بازی هنرمندانه دنزل واشینگتن این فیلم ها رای هر بیننده ای جذاب ساخته است.
اکولایزر یا برابرساز یک فیلم انتقامجویانه است که در آن رابرت مک کال(دنزل واشینگتن)در نقش یک مامور ویژه امنیتی آمریکا نقش آفرینی کرده است.
اکولایزر 3 آخرین قسمت از کالکشن برابرساز است که توسط کمپانی سونی پیکچرز ساخته شده است.
در این قسمت رابرت مک کال برای برگرداندن پول یک فرد بازنشسته آمریکایی که توسط یک کروه مافیایی هک شده و به سرقت رفته به ایتالیا سفر میکند.
در ادامه صفحه تبلیغات سینمایی همراه ما باشید.
در این قسمت از صفحه تبلیغات سینمایی به معرفی فیلم ماموریت غیر ممکن تام کروز خواهیم پرداخت که در واقع یک کالکشن با داستان های مجزا است.
فیلم های اکشن جاسوسی آمریکایی ماموریت غیرممکن که بر اساس یک مجموعه تلویزیونی قدیمی با همین نام ساخته شده است که در آن سریال پیتر گریوز و لئونارد نیموی ایفای نقش میکردند.
ماموریت غیر تاکنون در 7 قسمت ساخته شده که آخرین آن تحت عنوان روزشمار مرگ به نمایش درآمده است.
در تمامی این قسمتها تام کروز هنرپیشه معروف در نقش ایتن هانت مامور مخفی ظاهر شده و سایمون پگ در تمامی قسمتها همبازی او بوده است.
طی آماری که در ویکی پدیا به ثبت رسیده فروش فیلم ماموریت غیر ممکن با عنوان روزشمار مرگ نزدیک به 800 میلیون فروش داشته است.
در این قسمت از تبلیغات سینمایی میتوانید با کلیک روی دکمه زیر کالکشن ماموریت غیر ممکن را ببینید.
تبلیغات سینمایی این قسمت مربوط به فیلم بوی خوش زن محصول سال 1992 به کارگردانی مارتن برست و بازی فوق العاده هنرمندانه آل پاچینو که برایش جایزه اسکار را به ارمغان آورد.
بازی بیادماندنی آل پاچینو در فیلم بوی خوش زن در نقش سرهنگ اسلید که نابیناست تمام جوایز مهم سینمایی را نصیب او کرد که از آن به عنوان ماندگارترین نقش آفرینی تاریخ سینما یاد میشود.
داستان فیلم در باره دانشجوی جوانیست که برای جبران هزینه تحصیلی پرستاری یک افسر نابینا را به عهده میگیرد و در آخر دوستی عمیقی بین آن دو نفر ایجاد میشود.
سرهنگ اسلید(آل پاچینو)کور شده و همین باعث افسردگی شدید او گشته به گونه ای که بارها تصمیم به خودکشی گرفته است و دانشجوی جوان همراه او به چند سفر کوتاه میرود و روحیه سرهنگ اسلید بتدریج خوب میشود.
در اواخر فیلم هیئت مدیره کالج قصد دارند آن دانشجوی جوان را اخراج کنند اما سرهنگ اسلید در کالج حاضر میشود و با یک سخنرانی تند و آتشین مانع از اخراج او میگردد.
دانلود فیلم بوی خوش زن آل پاچینو در این قسمت از صفحه تبلیغات سینمایی قرار داده شده است.
تبلیغات سینمایی FURIOSA : A MAD MAX SAGA که یک فیلم بسیار هیجان انگیز است .
تبلیغات سینمایی شامل تریلر و تیزرهای بخش هایی از یک فیلم است که میتواند موضوعات مختلفی را در بر داشته باشد.
یوتیوب محل مناسبی برای تبلیغات محصولات و خدمات شماست که میتواند با جذب مخاطب به برند شما کمک کند.
در ادامه این صفحه تبلیغات سینمایی سایر فیلم ها نیز بتدریج برای کاربران سایت جام ارژنگ قرار داده میشود.
تبلیغات سینمایی فیلم جوکر با هنرمندی واکین فینیکس در نقش جوکر یکی از فیلم های پر طرفدار است که جایزه اسکار را نصیب بازیگر خود کرده است.
در این قسمت تریلر فیلم جوکر را برای بازدید کنندگان سایت جام ارژنگ قرار داده ایم.
واکین فینیکس پنجمین هنرپیشه ای است که نقش جوکر را بازی کرده است.
در ادامه صفحه تبلیغات سینمایی در این سایت به معرفی فیلم های دیگر خواهیم پرداخت.
تبلیغات سینمایی فیلم بلک جک black jack با بازی دولف لاندگرن و کارگردانی جان وو یکی از فیلم های اکشن و پربازدید است.
تماشای فیلم یکی از سرگرمی های بسیار رایج افراد در تمام سنین است.
تبلیغات سینمایی در هنگام نمایش یک فیلم مهم و پربازدید در شبکه ها و مکان های تبلیغاتی میتواند بسیار موثر باشد در معرفی برند و نماد و شغل افراد که قبل و بعد و یا در حین نمایش فیلم پخش میشود.
داستان فیلم بلک جک بدین صورت است که جک دلوین هنگامیکه از نیروی پلیس جدا میشود تبدیل به یک محافظ شخصی یا بادیگارد میگردد.
او در این فیلم با یک قاتل وحشی روبرو میشود و فیلم دارای صحنه های اکشن بسیار جذاب و دیدنی است.
تبلیغات سینمایی فیلم اژدها وارد میشود بروس لی در این قسمت قرار داده شده است.
فیلم سینمایی اژدها وارد میشود enter the dragon با هنرمندی بروس لی یکی از فیلم های بسیار معروف رزمی بوده که هنوزم بینندگان خاص خود را دارد.
فیلم سینمایی اژدها وارد میشود از آنجا شروع میشود که لی و هنرمندانی مانند جان ساکسون و جیم کلی برای مسابقات رزمی به جزیره هان میروند.
تبلیغات سینمایی این فیلم بسیار مهیج و حاوی صحنه های جذابی از قسمت های مختلف فیلم اژده وارد میشود است.
تبلیغات سینمایی فیلم های جکی چان شامل بخش هایی از فیلم هایی است که جکی چان در آن ایفای نقش کرده است.
فیلم های جکی چان با تم اصلی هنرهای رزمی و با بهره گیری از حرکات کمدی و خندار اجرا شده که برای بیننده بسیار جذاب و گیراست.
جکی چان هنرمند رزمی و یک بدلکار و فیلمساز متولد هنگ کنگ است که فیلم های زیادی مانند سایه عقاب،میمون مست،داستان پلیس،پروژه آ،شمشیر خدایان و بسیاری دیگر را از خود ارائه کرده است.
جکی چان تاکنون در 150 فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.
تبلیغات سینمایی فیلم بیوه سیاه black widow محصول سال 2021 در این قسمت قرار داده شده است.
فیلم بیوه سیاه یک فیلم اکشن آمریکایی با بازی اسکارلت جوهانسون و سراسر اکشن و مهیج است.
فیلم سینمایی بیوه سیاه یک فیلم تخیلی به کارگردانی کیت شورت لند است که اولین فیلم فاز چهارم و بیست و چهارمین فیلم دنیای مارول محسوب میگردد.
داستان فیلم از این قرار است که وقتی توطئه های خطرناک مربوط به گذشته ناتاشا رومانو که با نام بیوه سیاه شناخته میشود آشکار میگردد و او نیمه تاریک گذشته خود را در می یابد وارد ماجراهای خطرناکی میشود.
تبلیغات سینمایی سایر فیلم های مهیج و اکشن در سایت جام ارژنگ ادامه خواهد داشت.
تبلیغات سینمایی فیلم زنبوردار.
فیلم زنبوردار با بازی جیسون استاتهام ،امی ریور،جاش هاچرسون و جرمی آیرونز یک فیلم دلهره آور اکشن است.
مردی که عضو سابق یک سازمان قدرتمند و مخفی به نام زنبورداران بوده در تلافی کشتن زن صاحب مزرعه ای که در آن کار میکرد به گروهی که مسبب این قتل بودند حمله میکند.
تبلیغات سینمایی فیلم زنبوردار The Beekeeper در این قسمت به نمایش درآمده است.
تبلیغات سینمایی فیلم bad boys یا پسران بد.
فیلم سینمایی پسران بد مجموعه ای از فیلم های کمدی و اکشن است که در این فیلم ویل اسمیت و مارکوس برنت که دو کارآگاه در اداره پلیس میامی هستند بازی میکنند.
در این قسمت از صفحه تبلیغات سینمایی سایت جام ارژنگ تریلر فیلم پسران بد به نمایش درآمده است.
تبلیغات سینمایی فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre یا عملیات فورچون.
فیلم سینمایی عملیات فورچون یا نیرنگ جنگ یک فیلم کمدی اکشن و جاسوسی است که محصول 2023 به کارگردانی گای ریچی میباشد.
در فیلم سینمایی عملیات فورچون بازیگرانی مانند جیسون استاتهام،آبری پلازا،جاش هارتنت و هیوگرانت به ایفای نقش پرداخته اند.
در این قسمت از صفحه تبلیغات سینمایی سایت جام ارژنگ به معرفی و پخش تریلر فیلم سینمایی عملیات فورچون پرداخته ایم.
تبلیغات سینمایی فیلم Suicide Squad (جوخهٔ انتحار).
جوخه انتحار یک فیلم با بازی ویل اسمیت در نقش ددشات deadshot بر پایه گروهی ضد قهرمان به همین نام در کمیک بوک های شرکت دی سی کامیکس است.
ویل اسمیت در باره فیلم سینمایی جوخه انتحار گفته است دوست دارم در نقش ددشات بازی کنم و از نقش بسیار لذت میبرم.
در این قسمت از سایت جام ارژنگ تبلیغات سینمایی فیلم جوخه انتحار را قرار داده ایم.
تبلیغات سینمایی فیلم هدف سخت Hard Target با بازی ژان کلود ون دام در این قسمت آمده است.
فیلم سنمایی هدف سخت به کارگردانی جان وو در سال 1993 ساخته شد و یک فیلم اکشن و جنایی آمریکایی است.
داستان فیلم از این قرار است که دختری در جستجوی پدر خود است و متوجه میشود بدست تاجران بی رحمی که شکار انسان را نوعی تفریح میدانند کشته شده است.
ژان کلود ون دام در نقش چنس بودرو یک دریانورد بیکار است که در یک درگیری آن دختر جوان را از دست اراذل و اوباشی که مزاحمش شده اند نجات میدهد و دختر از او میخواهد که در یافتن قاتلین پدرش به کمک کند.
فیلم هدف سخت اولین فیلم هالیوودی است که توسط یک کارگردان چینی ساخته شده است.
در ادامه با صفحه تبلیغات سینمایی جام ارژنگ همراه باشید.
تبلیغات سینمایی فیلم آخرین خون با هنرمندی سیلوستر استالونه که محبوبترین هنرپیشه فیلم های اکشن و شناخته شده ترین بازیگر جهانی است.
فیلم Last Blood که با عنوان رمبو 5 نیز شناخته میشود محصول سال 2019 به کارگردانی آدریان گرونبرگ یک فیلم اکشن و بسیار مهیج است که بر اساس داستانی از سیلوستر استالونه ساخته شده است.
برادر زاده رمبو که یک دختر جوان است اسیر یک کارتل مکزیکی میشود و رمبو برای نجات او به مکزیک میرود اما بدست اوباش زخمی میگردد و در بازگشت به خانه برادر زاده او میمیرد.
رمبو مجددا به مکزیک برمیگردد و یکی از دو برادر کارتل ها را به قتل میرساند و برادر دوم به قصد کشت رمبو به مزرعه پدری او حمله میکند.
این فیلم با انتقادات از فیلمنامه نویسی و خشونت گرافیکی و اتهامات نژادپرستانه نسبت به مکزیک مواجه شده است.
قدرت اندازه قابلتوجه صفحه نمایش را با تبلیغات سینما مهار کنید. با تبلیغات نشاندادهشده در مقیاس بزرگ , نادیده گرفتن آنها غیرممکن میشود . این حضور آمرانه تاثیر عمیقی بر مخاطبان دارد , توجه آنها را جلب کرده و باعث افزایش قابلتوجه یادآوری تبلیغاتی میشود. از این رسانه مسحور کننده استفاده کنید تا مطمئن شوید که پیغام شما در ذهن آنها حک شدهاست .سالن سینما تخصص بی نظیری با ظرفیت عظیم خود فراهم میکند که در هر نمایش بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر قرار دارد . این مقیاس محض هم توسط رادیو و هم تلویزیون بینظیر است و سینما را به عنوان یک پلت فرم بینظیر برای رسیدن به مخاطبان گسترده قرار میدهد. بازی تبلیغاتی خود را با قدرت همهجانبه تبلیغات سینما بالا ببرید .مخاطبان سینما ترکیبی متنوع از افراد از زمینههای اجتماعی مختلف است که استانداردهای زندگی و سطوح آموزشی مختلفی را در بر میگیرد . با این حال آنچه آنها را متحد میکند علاقه مشترک آنها به پیام تبلیغاتی است , زیرا چیزی برای همه جذاب است . راهحلهای رسانهای محیط را انتخاب کنید و هر بخش از مخاطبان سینما را با پیام تبلیغاتی خود جذب کنید . رسیدن به ارتفاعات جدید تعامل و موفقیت با راهحلهای مناسب امروز .تبلیغات سینما به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تقویت تصویر برند شما به طرق مختلف عمل میکند. اول و مهمتر از همه , تجربه سینمایی خود با سرگرمی , تجمل و حس فرار مرتبط است . با تنظیم نام تجاری خود با این محیط مثبت میتوانید یک اثر هالهای ایجاد کنید که در آن احساسات مثبت مرتبط با تجربه سینما به برند شما منتقل میشوند . این کار به افزایش ارزش و اعتبار درک شده برند شما در چشم مخاطبان کمک میکند .برای دستیابی به موفقیت بهینه کمپین و افزایش یادآوری برند , برندها یا کمپینها باید رویکردی فراگیر در تمامی کانالهای رسانهای اتخاذ کنند. با استفاده از قدرت تاکتیکهای بازاریابی چندگانه , از جمله تبلیغات سینما , برندها میتوانند پیام خود را تقویت کرده و یک تجربه یکپارچه و یکپارچه برای مصرف کنندگان ایجاد کنند . این استراتژی جامع نه تنها دستیابی به کمپین ها را تقویت میکند , بلکه تاثیر قویتر بر مخاطب را تضمین میکند که منجر به یادآوری و درگیری بهتر میشود. با پذیرش طیف کامل فرصتهای بازاریابی , برندها میتوانند پتانسیل خود را به حداکثر برسانند و تاثیر ماندگاری در ذهن مصرف کنندگان ایجاد کنند .
تبلیغات سینمایی به شما این امکان را میدهد که پیام خود را به مخاطبین اسیر , با دقت و درگیر نشان دهید زیرا آنها نمیتوانند از روی صفحه نمایش بزرگ صرفنظر کنند , ضربه بزنند , یا از تبلیغات خودداری کنند . بررسیها نشان میدهد که افرادی که به سینما میروند , تبلیغات را بخشی از تجربه تماشای فیلم میدانند و بنابراین یکی از رایجترین اشکال تبلیغات هستند . به همین دلیل تبلیغات سینما تاثیر بیشتری نسبت به تبلیغات تلویزیونی دارد و مطالعات نشان میدهد که آنها دو برابر بیشتر از آنچه به احتمال زیاد به یاد میآورند , هستند .به طور انتخابی تبلیغ کنید تا به مخاطبین هدف خود برسید . با توجه به این که این فیلم است , به آسانی میتوان به افرادی که جذب میکنند , اشاره کرد. برای مثال , یک شرکت لوکس خودرو ممکن است با یک حق رای شگفتآور مانند مرد آهنی , براساس نوع مخاطب این فیلم , تبلیغ کند . هر کمپین که به خوبی انتخاب شدهباشد , میتواند تاثیر ۱۰ برابری و یادآوری ذهن را به همراه داشته باشد.بینندگان حواسپرت شده میتوانند موضوعی با بسیاری از اشکال تبلیغات باشند , با این حال استفاده از طبیعت اسیر تبلیغات سینما میتواند به شما اجازه دهد داستان برند خود را با فرمت طولانیتر بدون از دست دادن توجه مخاطبین خود و تضمین تجربه مثبت و یادآوری بیان کنید .با نشان دادن برند شما درست قبل از فیلمهای موفق مقیاس بزرگ , معمولا ً با بودجه تولید چند میلیوندلاری , این کار به بالا بردن برند شما کمک میکند که کاری بیش از تبلیغات ساده در سینما انجام ندهید . تحقیقات نشان دادهاست که تبلیغات نشاندادهشده در صفحات سینما هشت برابر بیشتر از تلویزیون در ایجاد جایگاه برند موثر بودهاند .به سادگی , برندها یا فعالیتهایی که رویکرد فراگیر همه رسانهها را اتخاذ میکنند , بهتر عمل خواهند کرد چون نیروهای کمکی به موفقیت کمپین و یادآوری بهتر وام میدهند . مبارزات انتخاباتی در صورتی که تمام تاکتیکهای بازاریابی از جمله سینما در نظر گرفته شوند , دستیابی بیشتری به مشتریان و ایجاد تجربه یکپارچه و یکپارچه خواهند داشت.تبلیغات سینما , که معمولا ً به عنوان تبلیغات تئاتر شناخته میشود , برای دههها بخش جداییناپذیر صنعت سرگرمی بودهاست , که مخاطبان را با پیامهای خلاقانه و catching بصری مسحور کردهاست . تبلیغات سینما از تریلر فیلم گرفته تا تبلیغات محصول , قدرت درگیر کردن و تحریک مخاطبان را قبل از شروع رویداد اصلی دارد . اما چه چیزی تبلیغات سینما را اینقدر موثر ساختهاست.اول , شما یک تماشاچی اسیر در سینما دارید . همه در جایگاه خود هستند و منتظر شروع فیلم هستند . به هر حال , بسیاری از مردم دوست دارند زودتر به دیدن previews بیایند , بنابراین آنها قصد دارند تبلیغات شما را ببینند . حتی زمانی که تبلیغات آغاز میشود , مردم تمایل دارند توجه کنند زیرا نمیخواهند تلفن خود را بردارند . به نظر میرسد که استفاده از تلفن در تئاتر فیلم رفتار اجتماعی بدی دارد , بنابراین مردم چارهای جز تماشای آگهی ندارند .شما کنترل کامل دارید که کدام فیلم به تبلیغات شما بسته شدهاست . براساس محصولات و خدماتی که ارائه میکنید , میتوانید مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید . برای مثال , اگر محصولات خود را به کودکان بفروشید , ممکن است بخواهید از تبلیغات مرتبط با فیلمهای کودکان استفاده کنید . همچنین میتوانید با ارتباط دادن شرکت خود با برخی از محبوبترین فیلمهای سینما تصویر برند خود را بهبود بخشید .
تبلیغات سینمایی در حقیقت زیر مجموعه ای از تبلیغات خارج از خانه،شامل استراتژی قراردادن تبلیغات در سالن سینماست.
اما تبلیغات سینمایی آنلاین در اینترنت داستان دیگری دارد.
در اینجا به چند نمونه تبلیغات سینمایی اشاره میکنیم تا ذهن خوانندگان ما بیشتر آماده گردد.
•تبلیغات ویدئویی : اینها آگهیهای تبلیغاتی هستند که قبل از شروع فیلم تریلر بازی میکنند و سبک و محتوای تبلیغات تلویزیونی را نشان میدهند . آنها پیش از شروع ویژگی اصلی , مقدمهای تاثیرگذار برای مخاطب ارائه میکنند .
•تبلیغات اسلاید اسلاید : ساکت و بیحرکت , این تبلیغات در صفحه نمایش به عنوان moviegoers وارد تئاتر میشوند و صندلیهای خود را پیدا میکنند . این فرمت به ایجاد آگاهی و جلب توجه در طول لحظات پیش از نمایش کمک میکند.
•تبلیغات کیوسک : در جایگاه استراتژیک در لابی تئاتر , تبلیغات کیوسک یک مکان اصلی برای کسب و کارها برای نشان دادن محصولات یا خدمات خود ارائه میدهند . این تبلیغات میتوانند دیجیتال یا ایستا باشند و به ترجیحات تبلیغ کنندگان پاسخ دهند .
•نمایش led : علاوه بر صفحه اصلی سینمایی , بسیاری از تئاترهای مدرن دارای پردههای led کوچکتر در سراسر ساختمان پراکنده شدهاند . این صفحات فرصتهای بیشتری را برای کسب و کارها فراهم میکنند تا مخاطبان را با تبلیغات دیجیتال پویا و چشم گیر درگیر کنند.
تبلیغات فیلم سینمایی یک روش رایج برای بازاریابی است . معمولا , سازمانهای بزرگ این تبلیغات کوتاه را ایجاد میکنند و سپس تعداد زیادی سینما برای نشان دادن به مخاطبان قبل و بعد از فیلم اصلی که تماشا میکنند میفرستند .
همه روشهای بازاریابی دارای مزایا و معایبی هستند : در اینجا مزایا و معایب تبلیغات فیلم آورده شدهاست .
بازاریابان متوجه میشوند که به ویژه قبل از شروع فیلم , تماشاگران معمولا ً فعال هستند یا به عبارت دیگر فقط تماشاچی نیستند . از آنجا که مغز مخاطب متمرکز است و در جای مناسب برای در نظر گرفتن ایدههای جدید و یا گوش دادن به نظرات مختلف , فرصت مناسبی برای ارائه تبلیغات به آنها فراهم میکند . این به این معنی است که تبلیغات به احتمال زیاد به طور مستقیم به اعضای مخاطب اعتراض میکنند و احتمال بیشتری وجود دارد که پیامهای ارائهشده را دریافت کنند .
پوشش ارائهشده اغلب بسیار محدود است . جمعیت محلی بیشتر از تبلیغات فیلم سود میبرد , زیرا وقتی تبلیغ کنندگان انتخاب میکنند که کجا تبلیغات را نمایش دهند, آنها تصمیم آگاهانه در مورد محل این تبلیغات میگیرند . کمپین تبلیغاتی هر آگهی دهنده تنها برای کسانی که از سینمای نزدیک به آنها بازدید کردهاند قابلمشاهده خواهد بود و احتمال دیدن طیف وسیعی از تبلیغات مختلف را کاهش میدهد .
تبلیغات سینمایی یک عنوان مهم در صفحه اول گوگل است.
اگر میخواهید با کلیدواژه تبلیغات سینمایی در صفحه اول گوگل باشید با جام ارژنگ تماس بگیرید.