محتوای داغ یا عکس داغ یا ترفند داغ شامل موضوعاتی میشود که کاربران موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک را تحریک و ترغیب نماید تا از یک وب سایت یا صفحه یا یک کانال بازدید نمایند.موضوعاتی مانند ورزش و سینما در این بین از همه جذابتر و گیراتر هستند.چگونه محتوای کاربرپسند ایجاد کنیم.چگونه میتوانیم با ایجاد یک محتوا بر اساس تحقیق و مطالعه و شناخت نیاز روز و علاقه کاربران باعث افزایش بازدید وب سایتمان شویم. با محتوای داغ همراه ما باشید
>محتوای داغ یک عنوان فراگیر برای جلب توجه مخاطب است که معمولا در شبکه های اجتماعی استفاده میشود مانند عکس داغ روز،خبر داغ و جنجالی و یا ترفند داغ برای کسب درآمد و عباراتی نظیر این که بیننده را مجاب میکند که وارد آن صفحه شود.
محتوای داغ بیشتر حالت فریبنده دارد و سعی در کشاندن مخاطب به درون یک وب سایت یا یک کانال در شبکه های اجتماعی برای افزایش بازدید و کسب رتبه را هدف اصلی خود قرار داده است.
کلمه داغ معمولا برای موضوعاتی به کار میرود که هیجان خاصی برای یک طیف از افراد جامعه ایجاد میکند و ممکن است بنابه مقتضیات فصل یا روز تغییر نماید.
مانند خبرهای داغ جام جهانی فوتبال شامل تصاویری از لحظه به ثمر رسیدن گل.
اخبار داغ اقتصادی شامل آمار و داده های مربوط به سرمایه گذاری و نوسانات قیمتها در بازار.
عکس داغ از یک فیلم سینمایی که در حال اکران است و یا قرار است به زودی به نمایش درآید.
داغ در فرهنگ فارسی به معنی سوزان یا سوزاننده است مانند داغ بر پشت کسی نهادن یا حیوانات را داغ نهادن.
داغ میتواند برای افراد عزادار هم به کار رود که داغ عزیزان دیده اند.
داغ بر دل نهادن هم کنایه از هجران و فراق میتواند باشد مانند داغ فراق یار.
داغ و درفش کنایه از آهن تفتیده و یا سیخ و میله سرخ شده.
داغ کردن در هنگامیکه یک غذای سرد را برای استفاده داغ میکنند.
داغ شدن بدن نشانه تب کردن بر اثر ابتلا به یک بیماری میکربی یا ویروسی.
تمام این موضوعات میتواند در محتوای داغ گنجانده شود و فقط شامل عکس داغ و یا ترفند داغ نمیشود که در این باره در ادامه بیشتر خواهیم گفت.
محتوای داغ چیزی است که کاربران موتورهای جستجو از شما میخواهند تا بتوانید به جذب ترافیک و افزایش بازدید و نهایتاً کسب رتبه نائل آیید و به صفحه اول گوگل برسید.
شش راه برای ایجاد یک محتوای داغ وجود دارد که رعایت این اصول و روش ها میتواند سایت شما را پرطرفدار نماید.
1-چیز تازه ای بگویید در مورد موضوعات پرطرفدار که این یکی از داغ ترین گرایش های تولید محتواست.
2-مطمئن شوید محتوای شما مطابق با حقیقت است و قابل اعتماد برای کاربران و خوانندگان شما باشد زیرا تمام محتوایی که در فضای آنلاین میبینید قابل اتکا و اعتماد نیستند و باید در رابطه صحت و سقم آن تحقیق کرد.
3-محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و دانسته های خود را در اختیار سایر کاربران قرار دهید.
4-با محتوای خود باعث جلب اعتماد کاربران شوید وقتی کاربران موتورهای جستجو مطمئن شوند که مطالب شما بر اساس واقعیت و حقیقت است به سایت شما اعتماد خواهند کرد.
5-محتوای خود را جذابتر کنید با اینفوگرافیک،انیمیشن،ویدئو و تصاویری که وب سایت شما را برای خواننده و بیننده کسالت بار و ملال آور نسازد.
6-به کیفیت محتوای خود اهمیت دهید و اگر موضوعی را انتخاب کرده اید سعی کنید با مثال ها و نمونه هایی بتوانید منظور و هدف خود به خواننده برسانید.
محتوای داغ در بهترین حالت خود میتواند در باره وقایع روزانه باشد که در جهان و اطراف ما اتفاق افتاده است.
محتوای داغ تبلیغاتی یکی از روش های بسیار رایج در بازاریابی دیجیتال است و ابزارها و اپلیکیشن های فراوانی برای این کار وجود دارند.
اشکال و تبلیغاتی امروزه بسیار تغییر کرده است و برای اینکار از جامعه شناسان و روان شناسان متخصص در امر تبلیغات برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده میشود.محتوای داغ تبلیغاتی میتواند شامل تبلیغ یک محصول در یک فصل خاص با ارائه تخفیف باشد بدین صورت که یک فروشگاه یک کالا را تبلیغ میکند و در اینترنت و از طریق سایت خود کد تخفیف را به عنوان تشویق و تحریک اعلام میکند و از بابت آن کد درصدی را کسر مینماید.
عنوان محتوای داغ بسیار مهم است زیرا کاربران در شبکه های اجتماعی و گوگل در ابتدا جذب یک عنوان شده و سپس از اصل محتوا بازدید میکنند.در ادامه در باره ترفندهای ایجاد محتوای داغ برای جذب کاربر و افزایش بازدید مطالبی را ارائه خواهیم کرد.
موضوعات داغ در صفحه اول گوگل یکی از عناوین بسیار پربازدید و چالش برانگیز است.
موضوعات داغ میتواند شامل تمام مسایل مربوط به ورزش،سینما،سیاست،اقتصاد،بهداشت،فرهنگ و سایر مسایل باشد.
موضوعات داغ معمولا در 3 فرمت متن ،ویدئو و عکس تقسیم بندی میشود و به حسب سلیقه کاربران هر وب سایتی ارائه میگردد.
مثلا در موضوعات داغ علمی مطالبی در باره جدیدترین پژوهش ها،مقالات علمی معتبر و تثبت اختراعات در حوزه دانشگاهی و مجامع علمی.
در حوزه تحقیقاتی موضوعات داغ میتواند یکی از موارد زیر باشد:
•یک پدیده گیج کننده که برای آن توضیح قانع کننده ای فعلا ارائه نشده باشد.
•یک معمای حل نشده در جهان که قرن هاست فکر بشر را بخود معطوف ساخته است.
•یک تکنولوژی جدید مانند اختراع ماشین خورشیدی.
•یک مشکل عمومی که نیاز به راه حل های بهتری دارد مانند کرونا که یک موضوع داغ بود.
برای یافتن این موضوعات طبیعی است که نیاز به مطالعه در زمینه های مورد علاقه خودمان داریم.
برخی از موضوعات اجتماعی نیز میتواند شامل موضوعات و اخبار داغ باشد مانند:
•زمان اعلام پرداخت یارانه ها.
•افزایش یا سقوط ناگهانی دلار و ارزهای خارجی و سکه و طلا.
"محتوا پادشاه است"این جمله را شاید بارها دیده و یا شنیده باشید که توسط بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت بیان شده است و معتقد است برای بازاریابی در دنیای دیجیتال و کسب رتبه اول در موتورهای جستجو ،محتوا بهترین ابزار است.
اما هر محتوایی نمیتواند بهترین باشد محتوا باید برای کاربران جذاب و گیرا باشد و آنانرا تشویق نماید تا مدت زمانی را در سایت شما اقامت کنند و از محتوای سایت شما باخبر گردند.
اما اینکه چگونه محتوای داغ و کاربرپسند ایجاد کنیم نیاز به مطالعه و تحقیق در باره موضوعات مرتبط با انگیزه ایجاد وب سایتمان دارد و باید هدف وب سایت خود را بدانیم و در باره کلمات کلیدی مدنظرمان تحقیق کنیم و در باره آن ایجاد محتوا نماییم.
برای اینکه محتوای داغ را سئو کنیم لازم است نکاتی را در نظر بگیریم که در اینجا به آنها اشاره میکنیم.
وقتی در عنوان خود کلمه کلیدی مانند محتوای داغ را وارد میکنید حتما در داخل صفحه آن را Bold یا ضخیم تر و برجسته نمایید تا موتورهای جستجو بدانند که این کلمه کلیدی برای شما مهم است.
محتوای داغ میتواند شامل نکات آموزشی باشد مثلا آموزش سئو ،آموزش طراحی سایت یا هر مطلب دیگری که در ارتباط با وب سایت شما باشد.
استفاده از علائم مانند • ♣ ♦ ♥ ☻ ☺ در مطالب و محتوا میتواند تاثیر گذار باشد و از خشک بودن مطلب بکاهد.
عنوان داغ میتواند در جذب مخاط بسیار مهم باشد که یکی از عنوان های داغ که بسیار هم پربازدید است و بویژه در شبکه های اجتماعی از آن به وفور استفاده میشود کلمه کلیدی خبر فوری است که بیدرنگ بازدیدکننده را تحریک میکند که از آن دیدن کند هرچند که بیشتر اینها ترفندهای تبلیغاتی هستند.
وقتی شما وارد اینستاگرام میشوید با هزاران پست برخورد میکنید که بخوبی از محتوای داغ بهره برداری کرده اند ممکن است خبری را که سالیان پیش اتفاق افتاده است مانند مرگ یک هنرپیشه سینما را آنچنان پررنگ میکنند که بازدیدکننده به اشتباه میفتد و بر اثر کنجکاوی آن پست را میبند.
در اینجا چندین عبارت طولانی را که میتواند باعث شود بازدیدکننده به سایت شما سر بزند و در منطقه و محدوده محتوای داغ قرار داد را باهم مرور میکنیم.
خبر داغ بازار ارز و سکه و طلا.
خبر داغ از تصادف وحشتناک هنرپیشه فیلم تعقیب مرگبار.
آخرین اخبار داغ از نقل و انتقالات فوتبال در باشگاه های اروپا.
چنانچه مشاهده میکنید کلمه داغ در اینجا وجه مشترک مابین تمام این عناوین است که در حوزه محتوای داغ میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
ترفند داغ سئو نیز یکی از کلیدواژه های جذابی است که بیشتر کاربران علاقمند به به بهینه سازی وب سایت به دنبال هستند.
اما در خصوص ترفندهای سئو وقتی کامل دقت کنیم به این نکته میرسیم که ترفند یک راه میانبر است که برای دور زدن موتورهای جستجو و بویژه گوگل محسوب میشود.
با توجه به ربات های خزنده موتورهای جستجو هر " ترفند سئو "که مغایر با الگوریتم های گوگل باشد مصداق "سئو کلاه سیاه "است که موجب جریمه میگردد.
یکی از ترفندهای سئو پرکردن شرح تصاویر با کلیدواژه ها و انباشته کردن کلمات کلیدی است و چون کاربران آن را نمیبینند بعنوان یک ترفند سئو کلاه سیاه در نظر گرفته میشود.
اما با قاطعیت میتوان گفت که بهترین ترفند داغ سئو همان ایجاد محتوای ناب و غیر کپی شده است که باعث جذب کاربران و هدایت ترافیک به وب سایت شما میشود.
بسیاری از سایت هااز عبارت ترفند داغ سئو استفاده کرده اند اما وقتی وارد این وب سایت ها میشوید به درستی اصول اولیه و صحیح سئو را بیان کرده اند.
ما در دنیایی با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت زندگی میکنیم . که گفته میشود محتوای آنلاین فراوان است . با رقابت زیاد , دانستن اینکه چگونه محتوای خود را تبدیل به وایرال کنید , بسیار مهم است . برای راهنمایی شما بیایید به نکاتی در مورد ایجاد محتوای داغ از طریق استراتژیهای بازاریابی بپردازیم !
در عصر دیجیتال کنونی , کاربران اینترنت میتوانند هر چیزی را که به صورت آنلاین نیاز دارند , از جمله اطلاعات , محصولات و خدمات و حتی ایدهها را بدست آورند . در واقع , بسیاری از مردم برای تماس با دوستان و خانواده به اینترنت میروند . خوب , اغلب , هر کاری میتواند به صورت دیجیتالی انجام شود .
اولین نکته برای ایجاد محتوای داغ به روز ماندن در روند فعلی است . در نظر داشته باشید که داستانهای خبری در تمام کانالهای رسانهای مانند ویروس پخش شدهاند و از آنها برای ایجاد محتوا استفاده کنید.
متخصصان بازاریابی محتوا میتوانند بر روی آخرین روندها و بحثهای مربوط به صنعت یا موقعیت شما سرمایهگذاری کنند. محتوای به موقع بیشتر توسط افرادی که در جستجوی آخرین اطلاعات هستند خوانده میشود که میتواند منجر به سهام بیشتر شود .
متخصصان محتوا میتوانند از ابزارهای تحلیل روند مانند روندهای گوگل برای شناسایی آنچه که در حال حاضر محبوب است استفاده کنند .
یک راه دیگر برای پیش رفتن , برنامهریزی محتوای حول وقایع و تعطیلات مهم است . برای مثال , شما میتوانید از تقویم محتوای رسانههای اجتماعی برای آمادهسازی پستهای به موقع برای سکوهای انتخابی خود استفاده کنید . شما حتی میتوانید محتوای مربوط به مراحل مهم صنعت را نیز بسازید !
فيلم جام ارژنگ,دانلود فيلم جام ارژنگ,مشاهده فيلم جام ارژنگ,نسخه جديد فيلم جام راه دیگر برای اطمینان از این که محتوای شما داغ و وایرال است , پیوستن به جوامع مرتبط , به ویژه مکانهایی است که مخاطب هدف شما در آن شرکت میکند .
بسیاری از کاربران اینترنت از فروم ها و هیاتهای بحث بازدید میکنند تا نظرات دیگران را در مورد یک موضوع خاص مانند برند , محصول یا سرویس پیدا کنند. آنها ممکن است مکان مناسبی برای اطمینان از ویروسی شدن محتوای شما باشند !
محتوای داغ همانگونه که از نامش پیداست به نوعی از محتوا گفته میشود که یک موضوع مهم و در عین حال مربوط به مسائل روز را بیان میکند که در گوگل و شبکه های اجتماعی بسیار مورد پسند بوده و از سوی کاربران مورد تعقیب قرار میگیرد.
محتوای داغ در زمینه فوتبال شامل نقل و انتقالات مهم بازیکنان معروف جهان مانند کریستیانو رونالدو که به تیم النصر عربستان پیوست.
محتوای داغ در زمینه اقتصادی میتواند شامل اعلام سبد معیشتی برای مردم باشد.
اما در شبکه های اجتماعی بویژه در اینستاگرام محتوای داغ از سوی برخی کاربران نابجا بوده و فقط برای فریب کاربران استفاده میشود.
مثلا خبری که مربوط به فوت مادر یک سلبریتی آنهم مربوط به دوسال پیش بوده را با یک تصویر ناراحت کننده برای کاربران به نمایش میگذارند تا آنان را تحریک به دیدن نموده و به اصطلاح افزایش ویو بگیرند.
محتوای داغ میتواند در تمامی زمینه های ورزشی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،سینمایی،علمی،بهداشتی،و موضوعات تخصصی مانند خبر داغ تبلیغاتی و یا خبر داغ در مورد سئو باشد.
محتوای داغ میتواند شامل برخی ترفندها در مورد استفاده و یا مزایای پنهان یک وسیله مانند موبایل باشد که ممکن است همه کاربران به آن آگاهی نداشته باشند.
اگر نگاهی به گوگل بیندازید و عبارت "ترفند داغ" را جستجو کنید،خواهید دید که هزاران آموزش در باره کاربردهای موبایل و سایر وسایل مورد استفاده مردم در زندگی روزمره آورده شده است.
کلمه داغ مقداری تهییج کننده است و خواننده و بیننده را تحریک میکند تا از موضوع باخبر شود و این خود به عنوان یک ترفند در جهت جذب و جلب توجه کاربران محسوب میشود.
محتوای داغ نیاز به خلاقیت دارد و استفاده کردن از کلمه "داغ" به خودی خود نمیتواند کاربرد موثر و مفیدی داشته باشد.
این صفحه از جام ارژنگ خبر یا موضوع داغی را مطرح نکرده است بلکه صرفاً به کاربرد محتوای داغ در زمینه تبلیغات پرداخته است.