عناصر طراحی سایت

عناصر طراحی سایت و صفحات وب را بشناسیم.الگوی طراحی سایت.چگونه سایت طراحی کنیم.در عصر اتصالات اینترنتی دایل آپ، صرف داشتن یک وب سایت برای متمایز ساختن یک شرکت از همتایانش کافی بود. در طول دو دهه گذشته، چشم انداز به طور چشمگیری تغییر کرده است - از وبلاگ های شخصی گرفته تا وب سایت های شرکتی گسترده، در حال حاضر فقط دو میلیارد وب سایت در سراسر جهان وجود دارد.وب‌سایت‌ها به منبعی فوق‌العاده برای کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای تبدیل شده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته با مشتریانی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. برخلاف بسیاری از اشکال دیگر بازاریابی، هزینه میزبانی وب سایت و طراحی به کسب و کارهای کوچکتر اجازه می دهد در هنگام رقابت با رقبای بزرگتر، موقعیت متعادل تری داشته باشند. میلیون‌ها مشتری بالقوه هرگز بیشتر از یک جستجوی گوگل دور نیستند، اما رقابت بسیار زیاد است - بزرگترین چالش، برجسته شدن در میان جمعیت است.به راحتی می توان گفت که وب سایت های با طراحی خوب کلید موفقیت هستند، اما دقیقاً چه چیزی باعث موفقیت یک وب سایت می شود؟ در حالی که پاسخ به آن می تواند ذهنی باشد، چندین عنصر طراحی وب به شدت جذابیت کلی آن را افزایش می دهد

>

چرا طراحی سایت مهم است

وب سایت شما به عنوان یک کسب‌وکار یکی از مهم‌ترین دارایی‌های شماست . نه تنها خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌کنید را نشان می‌دهد , بلکه به مشتریان جدید و موجود فرصت می‌دهد تا با برند شما تعامل کنند . اگر مشتریان اولین تاثیر خود را از کسب‌وکار وب سایت دریافت می‌کنند , مهم است که طراحی وب سایت شما جذاب باشد و شخصیت و شخصیت برند شما را منعکس کند .
بازدید کنندگان وب سایت فورا ً و سریع نسبت به کسب‌وکار و ارزش‌های آن در چند ثانیه اول واکنش نشان می‌دهند .
همانطور که وب سایت شما اولین چیزی است که مردم می‌بینند , طراحی مسئول ایجاد اولین برداشت از کسب‌وکار است و می‌تواند عامل تصمیم‌گیری برای مشتریان در مورد اینکه آیا شما شریک مناسبی برای آن‌ها هستید یا خیر باشد .
یک وب سایت جذاب بصری تصویری مثبت برای برند شما و یک تجربه جذاب برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند که زمان بیشتری را در وب سایت بگذرانند . از طرف دیگر , یک وب سایت قدیمی اولین تاثیر منفی بر مخاطبین شما ایجاد می‌کند و به عنوان یک محرک بازدارنده و بالقوه مشتریان از وب سایت شما و به سمت رقبای شما عمل می‌کند .
این برداشت اول همچنین تصویر برند شما و آنچه که کسب‌وکار برای آن قرار دارد را منعکس می‌کند. رنگ‌ها , تصاویر و قلم‌ها همگی به تشخیص کسب‌وکار شما کمک می‌کنند , بنابراین مهم است که این کار به دقت انتخاب شود و ثابت بماند .
ثبات کلید اطمینان از آشنا شدن مخاطبین با برند شماست , و اطمینان حاصل کنید که برندسازی شما با کسب‌وکار شما مترادف است . اگر طراحی وب شما متناقض و غیر حرفه‌ای است , ایجاد تشخیص برند چالش برانگیز خواهد بود .
ناسازگاری مشتریان را به سوی رقبا سوق می‌دهد , در حالی که ثبات باعث اطمینان خاطر می‌شود , به شما اجازه می‌دهد تا رهبری بیشتری کسب کنید و مشتریان را در مجموعه خود نگه دارید .
اعتماد یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی وب سایت شما است - اگر یک بازدید کننده به مشروعیت وب سایت به دلیل طراحی نامناسب سایت شک کند , آن‌ها با محتوا درگیر نخواهند شد . اعتماد با مخاطبین خود را از طریق طرحی که مدرن , حرفه‌ای و قابل‌اعتماد است ایجاد کنید . این امر مشتریان جدید را جذب کرده و مشتریان موجود را درگیر خواهد کرد.
طراحی وب همچنین به استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو شما کمک می‌کند چون طراحی وب شما بر نحوه انتشار محتوا تاثیر می‌گذارد و بر روی شاخص وب سایت شما تاثیر می‌گذارد .
رمز طراحی سایت شما باید سئو دوستانه باشد , پس با طرح‌های پیچیده و تکنولوژی‌های هوشمندانه حمل نشود . آن‌ها ممکن است خوب به نظر برسند , اما می‌توانند بر بهینه‌سازی و رتبه‌بندی سایت شما تاثیر منفی بگذارند .
حضور آنلاین شما می‌تواند کسب‌وکار شما را ایجاد یا بشکند , بنابراین مهم است که آنچه دارید را بهینه‌سازی کرده و آنچه را که در مورد شما خاص است نشان دهید .

طراحی سایت

چرا سایت داشته باشیم

درک اینکه چرا اکثر کسب و کارها مایل به پرداخت مبلغ بالا برای کار طراحی وب ساین هستند , دشوار است . به هر حال , داشتن یک وب سایت وظیفه‌ای بیش از آنچه به نظر می‌رسد اهمیت دارد.امروزه مهم‌ترین جنبه حضور کسب‌وکار آنلاین , طراحی وب است .این بدان معناست که کسب و کارها باید همیشه سعی کنند بهترین سبک‌های وب را پیدا کنند که برای کسب و کارشان کار می‌کنند . اگرچه افراد زیادی وجود دارند که می‌توانند وب سایت ایجاد کنند , اما طراحی وب سایتی که براق و کاربردی به نظر می‌رسد , فرد ماهر را به خود می‌گیرد .
زمانی که یک کسب‌وکار یک وب سایت مناسب دارد , تبدیل مشتری بیشتر آسان‌تر می‌شود . به این دلیل است که یک وب سایت با طراحی خوب از عناصر خود برای هدایت مستقیم مشتریان به چیزی که بدون حواس‌پرتی نیاز دارند استفاده می‌کند . همچنین این امر الهام‌بخش اعتماد به نفس است که هر تراکنش ای که در سایت صورت گیرد امن و خصوصی خواهد بود .

محتوای اصلی طراحی سایت چیست

محتوای اصلی طراحی سایت چارچوبی است که هر چیز دیگری بر اساس آن ساخته شده است. این یکی دیگر از دلایلی است که مردم در وهله اول به دنبال یک وب سایت هستند... هدف سایت چیست؟ آیا برای نمایش محصول یا خدمات است؟ برای ایجاد آگاهی از برند؟ آن پیام های کلیدی باید منتقل شوند.
هنگامی که بازدیدکنندگان توسط عناصر بصری شگفت انگیز شما جذب شدند، این ماده ای است که آنها را مورد توجه قرار می دهد. اطمینان حاصل کنید که مهم ترین اطلاعات در جلو و مرکز قرار دارند و اطلاعات اضافی به راحتی در دسترس افرادی است که می خواهند بیشتر جستجو کنند.
ناوبری در سراسر سایت باید ساده و شهودی باشد. این از مرحله برنامه ریزی اولیه شروع می شود. ایجاد یک نقشه سایت مناسب به معنای تفاوت بین سازماندهی منطقی و آشفتگی درهم است. هر بازدیدکننده ای خواسته ها و نیازهای یکسانی ندارد، بنابراین مطمئن شوید که هر صفحه به راحتی پیدا و مرور می شود. منوهای مناسب برای هر وب سایت اصلی هستند و باید برای دسترسی بهینه شوند. هر بخش فرعی باید به وضوح با نام های کوتاه و توصیفی تعریف شود.
ناوبری احتمالاً نادیده گرفته شده ترین عنصر در طراحی وب است زیرا اگر همه چیز به خوبی انجام شود، بازدیدکنندگان هرگز متوجه آن نمی شوند. برعکس، اگر اشتباه انجام شود، احتمالاً تنها چیزی است که متوجه می شوند.
مانند ناوبری، تعامل همیشه اگر به صورت ارگانیک انجام شود بهترین است. این جنبه از تجربه کاربر بر روی فعال نگه داشتن بازدیدکنندگان در حین کاوش متمرکز است. فعل و انفعالات نقطه تماس بین بازدیدکنندگان سایت و خود وب سایت است - لحظه ای که یک عمل از طرف آنها (پیمایش، کلیک یا حرکت ماوس) با پاسخ مواجه می شود.
این تعاملات می‌تواند به طور فعال بازدیدکنندگان را راهنمایی کند تا از طریق اعلان‌ها اقدامی انجام دهند، به آنها در تصمیم‌گیری کمک کنند، یا هنگام پر کردن فرم‌ها یا نظرسنجی‌ها، پیشرفت نشان دهند. استفاده از تعاملات کوچک، مانند انیمیشن های بازشو در پاسخ به یک ماشه، یک راه اثبات شده برای کمک به افزایش حفظ کاربر است. تعاملات مؤثر همچنین می تواند به معنای تفاوت بین اطلاع رسانی و لذت باشد.
به لطف سیستم های مدیریت محتوای کاربر پسند مانند وردپرس، طراحی وب به طور قابل توجهی ساده تر از همیشه است. قالب‌های پیش‌فرض و عناصر کشیدن و رها کردن حتی به کاربران مبتدی این امکان را می‌دهند که وب‌سایت‌های اولیه را با کمترین زمان و تلاش ایجاد کنند.
با تعداد زیادی وب سایت موجود، گم شدن در میان جمعیت آسان است. صرف نظر از اینکه طراحی سایت چقدر شیک است، اگر مخاطبان هدف شما هرگز شما را پیدا نکنند، این تلاش به هدر می رود. بهترین ابزار برای جلب توجه سایت شما، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. به طور خلاصه، این روشی برای هدایت ارگانیک ترافیک به وب سایت شما با استفاده از کلمات کلیدی برای بهبود رتبه شما در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل است.
موقعیت بالاتر در لیست نتایج معمولا به کلیک های بیشتر برای سایت ترجمه می شود، بنابراین استفاده موثر از کلمات کلیدی می تواند تاثیر زیادی بر ترافیک سایت داشته باشد.
اگر علاقه مند به دنبال کردن یک حرفه جدید در فناوری هستید، طراحی و توسعه وب یک انتخاب فوق العاده است. تعادل بین طراحی منطقی و بیان خلاق برای تیپ‌های شخصیتی متعدد جذابیت دارد، و الزامات مهارتی سطح پایین آن را برای کسانی که تازه وارد حوزه فناوری می‌شوند قابل دسترسی است.
علاوه بر اینکه در نوع خود یک گزینه شغلی عالی است، عناصر نرم افزار را نیز لمس می کند.
توسعه و طراحی گرافیک برای کسانی که مایلند تخصص بیشتری را در این خط دنبال کنند. اکنون که می دانید برای تبدیل شدن به یک طراح و توسعه دهنده وب موفق چه چیزی لازم است، چرا علاقه خود را به یک حرفه جدید و هیجان انگیز تبدیل نکنید؟

مجری تبلیغات

زیرنویس تصاویر یکی از عناصر مهم طراحی سایت است

زیرنویس تصویر یکی از عناصر طراحی وب سایت است که اغلب نادیده گرفته می شود . آنها اغلب از نظر عملکرد بیشتر از شکل در نظر گرفته می شوند. تا زمانی که آنها دارای اعتبار عکس مناسب یا اطلاعات شناسایی در مورد موضوع تصویر باشند، فکر بیشتری به آنها نمی شود.
اما زیرنویس‌های تصویر مکان بسیار خوبی برای اضافه کردن سبک بیشتر به وب‌سایت شما یا ارائه بینش منحصر به فرد در مورد موضوع تصویر هستند. چه زیرنویس ها برای عکس ها در یک وب سایت خبری باشند و چه نمونه های طراحی در یک نمونه کار، فرصتی برای تقویت ظاهر کلی وب سایت هستند. هنگامی که به درستی انجام شوند، حتی می توانند علاقه بصری بیشتری به آن اضافه کنند و به علامت تجاری متمایز کننده یک برند یا وب سایت خاص تبدیل شوند.
دو نوع اصلی از شرح عکس وجود دارد. سبک ساده، مینیمالیستی و بیزینس وجود دارد . این فونت‌ها معمولاً دارای فونت sans-serif ساده به رنگ‌های سفید، مشکی یا سایه‌های خاکستری هستند. آنها معمولاً در کنار یا زیر یک تصویر قرار می گیرند، اگرچه گاهی اوقات روی آن قرار می گیرند یا بالای آن قرار می گیرند. این نوع معمولا در وب سایت های خبری یافت می شود اما در نمونه کارها و سایر وب سایت ها نیز دیده می شود.

تاثیر تصاویر در طراحی سایت

نقش تصاویر در طراحی سایت یکی از عناصر نکارناپذیر جلب توجه کاربر است.چه آگاهانه و چه آگاهانه , ما تمایل داریم ابتدا به تصاویر بصری واکنش نشان دهیم . مردم به طور طبیعی به طراحی خوب کشیده می‌شوند . به همین دلیل , طراحی وب سایت شما مهم است زیرا مشتریان شما به طراحی اهمیت می‌دهند . وب سایت شما در جلویی شرکت شماست .
هنگامی که به طراحی وب سایت شما می‌رسد , مطالعات بارها و بارها ثابت کرده‌اند که کاربران به سرعت کسب‌وکار شما را براساس عکس‌های بصری قضاوت می‌کنند . به این نکته اشاره نکنید , آن‌ها اغلب استفاده از وب سایت شما را در صورت طراحی ضعیف متوقف می‌کنند .
بنابراین , طراحی ضعیف وب تنها به مشروعیت شما آسیب نمی‌رساند . اگر آن به خوبی طراحی نشده باشد , می‌تواند یک سوم از بازدیدکنندگان شما را همراه با مشتریان احتمالی تان براند .

اهمیت بررسی عناصر طراحی سایت

بررسی وب سایت شما به مشتریان بالقوه اولین تاثیر آن‌ها از شرکت شما را می‌دهد . آن‌ها معمولا ً در مورد برند شما در یک ثانیه اختلاف‌نظر دارند . بنابراین , در این چند ثانیه , شما باید بر ایجاد یک تاثیر مثبت پایدار بر مخاطبین خود تمرکز کنید . این کار را با اطمینان از یک وب سایت جذاب , دوست‌دار کاربر و بسیار پاسخگو با سرعت بارگذاری سریع انجام دهید .
سایتی که غیر جذاب به نظر می‌رسد و یا خارج از تاریخ تاثیر منفی اولیه از برند شما می‌گذارد . این کار مشتریان احتمالی شما را دور می‌کند و آن‌ها را به وب سایت رقیب تان تغییر می‌دهد .
یک طراحی وب سایت خوب , برعکس , به شما کمک می‌کند که مخاطبین خود را در صفحه خود نگه دارید و در نهایت تبدیل سرب را افزایش دهید .
طراحی وب سایت شما تعیین می‌کند که چگونه اکثر افراد درستی کسب‌وکار شما را ارزیابی می‌کنند . طرح‌های وب سایت که هم مد روز و هم حرفه‌ای هستند تمایل به ترویج اعتماد دارند . در عین حال , کاربران اعتبار شما را زیر سوال می‌برند اگر وب سایت شما قدیمی و آماتور باشد .
یک راه مهم دیگر که از طریق آن یک سایت خوب طراحی‌شده اعتماد را ارتقا می‌دهد , ثبات برند است . مصرف کنندگان شرکت‌های مشهور و موفق را فقط با نگاه کردن به رنگ‌ها , لوگو و یا سبک‌های خود می‌شناسند . بنابراین , عناصری را که مصرف کنندگان شما در هنگام طراحی وب سایت با شرکت شما مرتبط هستند , وارد کنید . اطمینان حاصل کنید که طرح کلی, سبک‌ها و قلم‌ها در تمام صفحات وب سایت شما سازگار باشند .
اگر هر صفحه یک طرح کاملا ً متفاوت داشته باشد , سایت شما غیر جذاب و غیر حرفه‌ای به نظر می‌رسد . ایجاد آگاهی از برند نیز دشوار خواهد بود زیرا مخاطبین هدف شما نمی‌توانند چیزهایی را که منعکس‌کننده برند شما هستند , شناسایی کنند .
یک وب سایت با طراحی خوب , پیدا کردن همه عناصر صفحه را بسیار آسان می‌کند . در غیر این صورت , بازدید کنندگان شما تجربه منفی کاربر خواهند داشت و زمان کمتری را در وب سایت شما خواهند گذراند . حتی اگر این دو وب سایت به طور یک‌سان عمل کنند , کاربران بیشتر از یک سایت کسل‌کننده از یک سایت زیبا لذت می‌برند . به عبارت دیگر , طراحی وب سایت خوب قابلیت استفاده و همچنین درک قابلیت استفاده را بهبود می‌بخشد .
هم‌کاری با یک آژانس طراحی حرفه‌ای را به دلیل پیچیدگی طراحی وب در نظر بگیرید . در همان لحظه , یک آژانس ترجمه معتبر برای کمک به شما در ارائه پیام محصول روشن و سازگار که با مشتریان جهانی شما ارتباط دارد , استخدام کنید .


طراحی وب سایت باید آسان باشد و آیتم‌های منو باید به راحتی از هر صفحه‌ای قابل‌دسترسی باشند . بیننده همیشه باید دقیقا ً بداند که آن‌ها در وب سایت کجا هستند و دسترسی آسان به جایی که می‌خواهند باشند دارند . نقشه سایت ایده خوبی است و در صورت وجود از آن استفاده خواهد شد . این امر ابتدایی به نظر می‌رسد اما بیشتر وب سایت‌ها می‌توانند در این زمینه بهبود یابند . به یاد داشته باشید , یک خط خوب بین منوی تعاملی و یک منوی آزار دهنده وجود دارد , بنابراین عملکرد باید ایده باشد .

مردم موجودات بصری گرا هستند و استفاده از گرافیک بزرگ راه خوبی برای جذاب کردن وب سایت شما است . وب سایت شما حدود ۱ / ثانیه فرصت دارد تا بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی شما را تحت‌تاثیر قرار دهد و به آن‌ها بگویید که وب سایت و کسب‌وکار شما قابل‌اعتماد و حرفه‌ای است . با این حال , مهم است که زیاد به دریا نروید . متن لغزش , انیمیشن , و intros فلاش باید به میزان کم در طراحی وب شما استفاده شوند و تنها برای تاکید بر نقطه‌ای برای حداکثر تاثیر .

این ستون اصلی وب سایت شماست . نه تنها محتوای شما نقش مهمی در جای موتور جستجو شما ایفا می‌کند , بلکه دلیل آن این است که بیشتر بازدیدکنندگان در وهله اول از وب سایت شما به دنبال آن هستند . متن وب سایت شما باید آموزنده , آسان و مختصر باشد . خوب فکر می‌کنیم که محتوای وب و کپی بیش از هر کار دیگری انجام خواهد داد تا طراحی وب سایت شما جذاب , موثر و محبوب باشد .

مهم نیست که استفاده از طراحی وب سایت شما چقدر آموزنده , زیبا و آسان است , این کار بی‌فایده است مگر اینکه با وب سازگار باشد . مهم است که طراحان وب شما کلیدهای کار کردن وب سایت شما را بر روی همه مرورگرهای اصلی بدانند , و اینکه آن‌ها از meta , برچسب‌های alt , استفاده می‌کنند , کاملا ً در seo مهارت دارند ( بهینه‌سازی موتور جستجو ) . عوامل زیادی بر جای گذاشتن موتور جستجو و ظاهر بصری سایت شما تاثیر می‌گذارند , بنابراین مطمئن شوید که طراحان وب شما مواد آن‌ها را می‌شناسند .

یک طراحی واقعا ً موثر وب سایت , بازدید کنندگان شما را به سرعت درگیر می‌کند و از طریق هر صفحه توجه خود را حفظ می‌کند و همچنین آن‌ها را برای تماس با شما تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این تبدیل نامیده می‌شود و احتمالا ً هدف نهایی وب سایت شماست . باز هم , یک خط خوب بین تعامل و رنجش وجود دارد , بنابراین سطح interac نباید از سود بیشتر باشد .

همه بازدیدکنندگان وب سایت شما علاقه‌مند نیستند , یا وقت دارند که کل سایت را بخوانند . آن‌ها ممکن است نیاز داشته باشند که تنها به یک شماره‌تلفن یا آدرس , یا فقط یک مقدار اطلاعات خاص دسترسی داشته باشند . به همین دلیل مهم است که اطلاعات کلیدی را در سایت ساده قرار دهیم , در منطقه‌ای که به راحتی قابل‌دسترسی است . همه ما تجربه داشتیم که قادر به پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز در یک وب سایت نباشیم و نتیجه همیشه یک مهمان ناامید کننده است . این تجربه در بهترین حالت آزاردهنده است و یک مهمان ناراضی مدت زیادی در سایت شما نخواهد ماند و بعید است که باز نگردد , کار کمتری با شما انجام دهد .

یک وب سایت بزرگ پیش‌بینی می‌کند که بازدید کننده شما چه فکری می‌کند و مستقیما ً به نیازهای آن‌ها کمک می‌کند , و عناصری را طوری تنظیم کرده‌است که منطقی باشد . اگر یک بازدید کننده در جستجوی یکی از محصولات یا سرویس‌های شما در یک موتور جستجو یا دایرکتوری است که در آن سایت شما فهرست شده‌است , مهم است که وب سایت شما صفحه فرود داشته باشد که مستقیما ً به آنچه که آن‌ها جستجو می‌کنند مربوط باشد . به یاد داشته باشید که کوتاه‌ترین فاصله بین دو نقطه یک خط مستقیم است .

وب سایت شما می‌تواند مهم‌ترین تولیدکننده مشتری باشد که کسب‌وکار شما می‌تواند داشته باشد , و باید تاکید اولیه بر آوردن مشتریان جدید و ارائه خدمات اضافی به مشتریان موجود از طریق افزایش آگاهی از تمام خدماتی که ارائه می‌کنید , داشته باشد . فراهم کردن ابزاری که آن‌ها باید با شما تجارت کنند , به روشی آسان و لذت بخش تبدیل وب سایت شما را افزایش خواهد داد و به شما نوعی موفقیت را که به دنبال آن هستید می‌رساند .


از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ