تبلیغات در صنعت بازی،صنعت بازی امروزه یکی از پر درآمدترین بخش های صنعت است.میلیونها نفر روزانه بعنوان گیمر حرفه ای و یا گیمر آماتور برای سرگرمی مشغول بازی هستند.صنعت بازی امروزه با ایجاد گرافیک های اعجاب آور و خلق قهرمانان مورد علاقه جوانان و کودکان بیشترین سهم را در بازار جهانی بخود اختصاص داده است.صنعت بازی به دلیل اهمیت آن در فرهنگ , سرگرمی و پیشرفت فنآوری یکی از هیجانانگیزترین صنایع در تکنولوژی است . کامپیوترهای شخصی , کنسول و شرکتهای شرط بندی همراه از آخرین شرکتهای فنآوری برای آوردن بازیهای خود به صفحههای بیش از سه میلیارد نفر استفاده میکنند .صنعت بازی را در این صفحه از سایت جام ارژنگ مورد بررسی قرار داده ایم
بازی به عنوان انجام بازی های الکترونیکی که از طریق ابزارهای مختلف انجام می شود، مانند استفاده از رایانه، تلفن های هوشمند و کنسول ها تعریف می شود. شیوع روزافزون اتصالات اینترنت پرسرعت، به ویژه در اقتصادهای نوظهور، وجود دارد که بازی آنلاین را برای افراد بیشتری در سال های اخیر کاربردی کرده است.بازار بازی با افزایش درآمد سرانه، افزایش بهره و افزایش تعداد خانوارهای با درآمد دوگانه در حال رشد است و تحولات بازار جهانی را افزایش می دهد. با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند و کنسول ها و نفوذ ابر، بازار رشد بالقوه بالایی را در آینده نشان می دهد. بازار بازی بر اساس نوع بازی (کنسول، تبلت، گوشی هوشمند، رایانه بارگیری شده/باکس و رایانه شخصی مرورگر) و جغرافیا تقسیم بندی می شود. اندازه بازار و پیش بینی ها بر حسب ارزش (میلیارد دلار) برای تمام بخش های فوق ارائه شده است
بازیهای موبایلی حدود ۴۵ درصد از کل سهم بازار در صنعت بازی را تشکیل میدهد که بیش از نیمی از جمعیت جهان قصد دارند تا سال ۲۰۲۷ یک بازی سیار بازی کنند .چرا بازی موبایل اینقدر محبوب است ؟ به راحتی قابلدسترسی است و برای هر نوع بازی مناسبت دارد . به جای اینکه مجبور شویم یک گوشی یا یک دیسک را به یک کنسول متصل کنیم , بازی موبایل به ما اجازه میدهد تا هر جا که میرویم و هر وقت که میخواهیم بازی کنیم . در سال ۲۰۲۰ , تلویزیون را به عنوان انتخاب ترجیحی فعالیت اوقات فراغت با مردمی که بیش از ۶.۵ ساعت در هفته را صرف بازیهای همراه میکنند , به کار گرفت .صنعت بازی موبایل برای رشد مداوم آماده است , زیرا سرمایهگذاری در استارت آپ های سیار موبایلی به سرعت رشد کردهاست , و خلاقیت راه را برای گیمرها باز میکند تا از انواع مختلف بازیهای هیجانانگیز لذت ببرند
بازی کنسول شکل اصلی ( و احتمالا ً شناختهشدهترین ) بازی دیجیتال است . در روزهای اولیه , نینتندو و سگا بازار کنسول را اداره میکردند. امروزه ایکس باکس و پلی استیشن به دو کنسول مشهور تبدیل شدهاند که به میلیون ها بازیکن توانایی تجربه آخرین در تکنولوژی بازی را میدهند .کنسول شاخص خوبی از بازار تکنولوژی در کل بودهاست . در ابتدا , کنسول ها به اندازه کافی ساده بودند تا بازیهای سادهای مانند پونگ را اجرا کنند. در حال حاضر , کنسول ها, مانند سری ایکس ایکس جدید , به ویژه میکروچیپ ها را طراحی کردهاند که تصاویر و قدرت را تا حد امکان به طور موثر پردازش میکنند , در حالی که برای صفحات تلویزیون کا8 طراحی شدهاند . کنسولهای بازی واقعا ً محدودیتهای تکنولوژی سرگرمی مصرفکننده را هل میدهند
جنگهای بازی امروز دائما در حال گرمتر شدن است . نبرد بر سر بازی کنسول توسط مایکروسافت ( ایکس باکس ) , سونی ( پلیاستیشن ) و نینتندو ( سوئیچ ) در حال انجام است . این سکوها مرزهای مطلق تکنولوژی را با ارائه گرافیک حالت هنر , سرعت و قدرت پردازش گیمرها هل میدهند .سازندگان کنسول سنتی , مانند مایکروسافت , احتمالا ً باید با سکوهای بازی ابری رقابت کنند که بازیهای آنها در هر جایی با هر گونه ارتباط اینترنتی مناسب در دسترس است . حتی نت فلیکس هم در حال بازی است . علاوه بر این , بازی کامپیوتری دنیایی از فرصتها را برای گیمرها که به دنبال سهولت بیشتر استفاده و مهارت در هنگام بازی عادی ( یا رقابت در بازیهای مورد علاقه خود هستند ) باز کردهاست
توسعه دهندگان بازی در اقتصادهای درحال ظهور پیوسته تلاش میکنند تا تجربه بازی را با راهاندازی و بازنویسی کدهای کنسول / سکوهای مختلف , مانند پلی استیشن , ایکس باکس , و ویندوز, که در یک محصول مستقل که از طریق یک پلت فرم ابری برای گیمرها فراهم شدهاست , افزایش دهند.بازیهای موبایلی محبوبترین شکل بازی در سطح جهانی است که از بازیهای کنسول و رایانه شخصی پیشی میگیرد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بازی های موبایلی، دسترسی است. تقریباً همه یک گوشی هوشمند با بازی دارند. افزایش تقاضا برای بازیهای موبایل ناشی از پیشرفتها و پیشرفتهای فناوری مختلف است.بازار بازی بسیار پراکنده است زیرا تقاضا برای بازی های آنلاین و نفوذ روزافزون برنامه های موبایل در سراسر منطقه باعث ایجاد رقابت شدید بین بازیگران بازار می شود. بازیگران کلیدی بازار، مانند شرکت سونی، مایکروسافت و نینتندو، به طور مداوم در حال نوآوری و عرضه کنسول های بازی نسل بعدی هستند و رقابت را بیشتر می کنند
از مقالات آموزشی و صفحات مختلف سایت جام ارژنگ با موضوعات گوناگون بازدید نمایید
Made with
HTML Code Generator