ده دلیل مهم تبلیغات برای کسب و کار.اهمیت تبلیغات را بشناسیم.چرا تبلیغات مهمترین عنصر تجارت است؟تبلیغات همه جا هستند . شما تلویزیون را روشن میکنید , یک مرورگر اینترنت را باز میکنید , یا در خیابانی قدم میزنید و تبلیغات را خواهید دید . همه آنها مشتاق توجه شما هستند و - در نهایت - پول شما . تبلیغات میتواند آزاردهنده باشد , اما دنیا بدون آنها چه خواهد بود ؟ در اینجا ده دلیل وجود دارد که چرا تبلیغات برای کسب و کارها و جامعه مهم است.بدون تبلیغات نمیتوان به موفقیت هیچ کاری امیدوار بود.برای انجام تبلیغات و اهمیت آن در کسب و کار و تجارت سایت های مهم ایرانی و خارجی صدها دلیل ذکر کرده اند که براستی همه قابل توجه هستند و میتواند برای موفقیت کسب و کارها راهگشا باشند.در این صفحه از سایت جام ارژنگ 10 دلیل تبلیغات را ذکر کرده ایم .با ما باشید
با 10 دلیل تبلیغات میتواند یکی از حیاتیترین جنبههای یک کسبوکار باشد . این مهمترین و مهمترین ارتباط با مصرفکننده است . زمانی که مصرف کنندگان شخصا ً احساس میکنند که به یک آگهی مرتبط هستند , احتمال بیشتری وجود دارد که کسبوکار شما را تکرار کنند . برخی از شرکتها سوال میکنند که آیا سرمایهگذاری در بودجه تبلیغاتی ارزش آن را خواهد داشت و این یک اشتباه بزرگ است . در اینجا 10 دلیل وجود دارد که چرا تبلیغات بهترین دوست یک شرکت است .
۱۰. تبلیغات وفاداری برند را ایجاد میکند - تبلیغات به شرکتها اجازه میدهد مشتریان خود را هدف قرار دهند و یک ارتباط پایدار با آنها ایجاد کنند . این کار حس آشنایی و اعتماد به مشتری را القا میکند , و تضمین میکند که آنها به کسبوکار شما وفادار میمانند . تبلیغات از تصاویر , کلمات و ایدههایی استفاده میکنند که جمعیت شناختی مطلوب شما را هدف قرار میدهند و آنها را تشویق میکنند که به کسبوکار خود وفادار بمانند .
۹. تبلیغات ترافیک شرکت را افزایش میدهد - بسیاری از مصرف کنندگان پس از مشاهده یک آگهی بیشتر از یک کسبوکار بازدید میکنند . مصرف کنندگان بیشتر به معنای فروش بیشتر و تجارت بیشتر برای شما هستند. * بررسی بیش از ۳,۰۰۰ شرکت نشان داد که تبلیغ کنندگانی که تبلیغات را در طول یک دوره پنج ساله حفظ یا گسترش دادند , شاهد افزایش فروش خود به طور متوسط ۱۰۰ درصد بودند و شرکتهایی که تبلیغات را کاهش میدادند , کمتر از نیمی از آنهایی که به طور پیوسته تبلیغ میکردند.
۸. تبلیغات به شرکت شما تصویری مثبت میدهد - تبلیغات به مشتریان و رقبای شما میگوید که شما برای کسبوکار آماده و باز هستید . تبلیغات پویا و مثبت میتواند مصرف کنندگان را بدون توجه به اقتصاد و رقابت به کسبوکار شما جذب کند.
۷. تبلیغات مشتریان جدید را جذب میکند - بازار به طور مداوم در حال تغییر است و مصرف کنندگان جدید در داخل و خارج از حوزه شما حرکت میکنند . مشتریان جدید به معنای مخاطبان هدف جدیدی هستند که تبلیغات شما به آنها میرسد . تبلیغات نشان میدهد که مصرف کنندگان برای بازار جدید هستند که کسبوکار شما در راس خط و چیزی است که میخواهند از آن بازدید کنند .
۶. تبلیغات تجارت تکراری را ترویج میکند - با تمام انتخابهای مصرف کنندگان میتوانند انجام دهند , بسیاری از مصرف کنندگان وفادار یکبار در جستجوی گزینههای دیگر از کسبوکارهای قبلی منحرف شدهاند . تبلیغات به مصرف کنندگان یادآوری میکند که چرا آنها کسبوکار شما را در وهله اول انتخاب میکنند و چرا باید در آینده به انتخاب شما ادامه دهند .
۵. تبلیغات به کسبوکار شما کمک میکند - تنها مصرف کنندگان زیادی در بازار وجود دارند که مایل به خرید محصول شما در هر زمانی هستند . تبلیغات به کسب و کارها کمک میکند تا در حین رقابت با دیگر کسب و کارها جلوتر از این بازی باشند . تبلیغات نحوه متقاعد کردن مصرفکننده است که شما همان کسی هستید که باید انتخاب کنید .
۴. تبلیغات کسبوکار پیوستهای تولید میکند - نه هر مصرفکننده امروز به محصول کسبوکار شما نیاز دارد , اما هر روز یک مصرفکننده جدید برای خرید وجود خواهد داشت . تبلیغات اطمینان حاصل میکند که مصرفکننده میداند که وقتی به آنها نیاز دارند , کسبوکار شما برای کمک به آنها در آنجا خواهد بود . مقدار مداوم مصرف کنندگان که به کسبوکار شما مراجعه میکنند , اولین قدم برای افزایش فروش شما است . هر چه مصرف کنندگان بیشتری داشته باشید , کسبوکار بیشتری خواهید داشت . تبلیغات در حال حاضر و در آینده کسبوکار ایجاد میکند.
۳. تبلیغات کسبوکار شما را در راس ذهن مصرفکننده خود نگه میدارد - با این همه گزینههای موجود برای مصرف کنندگان اغلب اوقات آنها میخواهند خرید کنند و محصولات مختلف را مقایسه کنند . تبلیغات تضمین میکند که شرکت شما همیشه در جلوی ذهن مصرفکننده قرار دارد و به آنها یادآوری میکند که چرا باید شما را انتخاب کنند .
۲. تبلیغات مصرف کنندگان را تا به امروز نگه میدارد - زمانی که یک محصول یا رویداد جدید آماده راهاندازی است , تبلیغات به مصرفکننده اجازه میدهد تا از جزئیات مطلع و آگاه شود . تبلیغات برای مصرفکننده شما کار میکند , برخلاف اینکه مصرفکننده شما را مجبور میکند تا اطلاعات را جمعآوری کند .
۱. تبلیغات شرکت شما را به پول میرساند - چیزی که به آن میرسیم این است ; تبلیغات کار میکند . تبلیغات مشتریان را به کسبوکار شما جذب میکند و فروش شما را افزایش میدهد . زمانی که مصرف کنندگان تبلیغات قوی و مثبت را میبینند , تمایل بیشتری به خرید و انتخاب کسبوکار شما دارند . در تبلیغات برای کسبوکار خود سرمایهگذاری کنید و شاهد رشد و موفقیت آن باشید .
تبلیغات بخش مهمی از بازاریابی است که بسیاری از مردم از بازاریابی و تبلیغات به جای یکدیگر استفاده میکنند. بازاریابی آنچه مشتریان میخواهند را شناسایی میکند , آنها را تشویق به خرید میکند , و بعد از آن با آنها درگیر میشود تا وفاداری خود را حفظ کنند . برای اینکه توجه آنها را جلب کنید و به آنها بگویید که به دنبال چه چیزی هستید , به تبلیغات نیاز دارید . تبلیغات مانند قلاب ماهی است در حالی که بازاریابی تمام وسایل ماهیگیری است .
تبلیغات خوب به نقل از یک داستان تبلیغاتی روایت در سالهای اخیر به کشش رسیدهاست . اگر از گذشته به تبلیغات نگاه کنید , بسیاری از آنها یک محصول یا سرویس را توصیف میکنند . به عنوان مثال , شورلت قدیمی تصویری از اتومبیل را نشان میدهد . این وسیله توسط متن احاطه شدهاست که جنبههای مختلف وسیله نقلیه را توضیح میدهد , مانند گامهای گسترده و راحتی جابجایی آن . امروزه بیشتر تبلیغات اتومبیل بیشتر بر روی افرادی تمرکز دارند که اتومبیل را رانندگی میکنند تا خود خودرو . شورلت تبلیغاتی اخیر با مونتاژ بازیگران در سناریوهای مختلف زندگی مانند دور شدن از خانه مواجه است. ویژگیهای اتومبیل - مانند کمک پارکینگ و اندازه تنه ماشین - هنوز برجسته هستند , اما جلوی و مرکز نیستند . مصرف کنندگان به تبلیغات سبک روایت بیشتر پاسخ میدهند .
کسب و کارها اغلب فکر میکنند اگر طول عمر داشته باشند , نیازی به تبلیغ ندارند . این طرز فکر " هر کسی که باید در مورد کسبوکار ما بداند " کارساز نخواهد بود .در حالی که برند شما ممکن است به خوبی توسط اکثریت شناخته شود , مصرف کنندگان دائما ً در حال گذار به جایی هستند که در سفر خریدار هستند . و حتی اگر آنها در گذشته مشتری بالقوه نبوده باشند , شانس آن وجود دارد که تغییرات سبک زندگی را ایجاد کنند که آنها را در جمعیت هدف قرار دهند . از طریق تبلیغات سازگار , شما میتوانید در مقابل مخاطبین هدف و مصرف کنندگان احتمالی خود بمانید .
تبلیغات میتواند به شما کمک کند تا از طریق افزایش ترافیک پا, ایجاد رهبری, معرفی محصولات جدید, آوردن ترافیک به صفحه وب, بهبود آگاهی از برند و برجسته کردن پیشرفتهای محصول به اهداف خود برسید.راههای موثری برای انجام این کار وجود دارد.
یک کسبوکار , هیچ وقت نباید جایی باشد که هیچ چیز برای تبلیغ وجود ندارد . کسب و کارها فروش تعطیلات , فروش فوری , تبلیغات , راهاندازی محصولات / خدمات , توسعه جامعه , داستانهای موفقیت , نظرات مشتریان و چگونگی چرخش دارند .
با کار کردن با یک شرکت تبلیغاتی , آنها میتوانند شما را در مسیر درست راهنمایی کنند تا مطمئن شوند که شما بر مبنای ثابتی تبلیغ میکنید که با نقاط درد مخاطبین هدف شما صحبت میکند و آنها در سفر خریدار هستند . زمانی که از نظر استراتژیک تبلیغات خود را براساس عوامل مهم برنامهریزی میکنید , میتوانید موفقیت بیشتری در تلاشهای خود ببینید .
برخی از شرکتها ممکن است به نقاط عطف خاصی برسند و فکر کنند که دیگر نیازی به تبلیغ ندارند . همیشه کسی وجود دارد که شما بتوانید به آن برسید که در مورد کسبوکار شما و مشتریان جدید که به فضای مخاطبین هدف شما منتقل میشوند.
زمانی که کسبوکار شما در جامعه مشارکت میکند , باید تبلیغ شود . اغلب اوقات شرکای تجاری با سازمانهای محلی و سازمانهای خیریه برای انجام کارهای خوب در جامعه . ایجاد یک ویدیو برای رسانههای اجتماعی , اجرای یک آگهی در تلویزیون , راهاندازی یک کمپین رسانههای اجتماعی , یا داشتن صفحه فرود اختصاصی در وب سایت میتواند تاثیر و دسترسی داشته باشد .
استراتژیک بودن در مورد تبلیغات به کسب و کاری کمک میکند که به احتمال زیاد مشتریان از آنها خریداری کنند . در گذشته , این به معنای تبلیغات چیزهایی مانند محصولات بهداشتی در مجلات تناسب اندام و تبلیغ برای اسباببازی در طول برنامههای تلویزیونی کودکان بود . به لطف بازاریابی دیجیتال و نرمافزارهای تحلیلی , کسب و کارها میتوانند در مورد کسانی که تبلیغات خود را میبینند و محصولات خود را قبلا ً خریداری کردهاند , بسیار خاص باشند .
تبلیغات به حفظ کارشناسان مشتریان کمک میکند که میگویند تبلیغات مداوم کلید حفظ مشتریان هستند . یک مصرفکننده ممکن است یک محصول را از یک کسبوکار خریداری کند و دیگر به آنها فکر نکند , حتی اگر راضی باشند . با این حال , اگر آنها به دیدن تبلیغات ادامه دهند , به یاد میآورند که این شرکتی است که دوست دارند . اجرای کمپین های تبلیغاتی سازگار به ویژه در صورتی مهم است که کسبوکار خوب عمل نکند و نیاز به بازگشت و مشتریان جدید داشته باشد. به لطف اشکال مدرن تبلیغات ( مانند تبلیغات در رسانههای اجتماعی و بهینهسازی seo ) , شرکتها میتوانند تبلیغات را در بودجههای کوچک اجرا کنند.
تبلیغات به کسب و کارها کمک میکند تا در دریایی از کسب و کارها بایستند که محصولات و خدمات خود را میفروشند , چگونه خود را از هم جدا میکنند ? تبلیغات خوب . یک شرکت میتواند چیزی به عنوان صابون را بفروشد و بهتر از یک رقیب عمل کند زیرا آنها تبلیغات را اجرا میکنند که مصرف کنندگان دوست دارند . صابون قطعا ً باید کار خود را انجام دهد , اما با تمیز کردن محصولات , معمولا ً تفاوت زیادی در اثربخشی وجود ندارد . این موضوع به برندسازی و تبلیغات منجر میشود.
تبلیغات به مشتریان میگوید که اگر یک کسبوکار با ارزشهای مشتریان خود همسو شود, در مورد شرکتهایی که برای پشتیبانی انتخاب کردهاند , منتخب میشود. تحقیقات نشان میدهد که مسئولیت شرکتی برای افراد - به ویژه افراد جوانتر - اهمیت زیادی دارد و آنها میخواهند از کسب و کارهایی که با ارزشهای آنها همسو هستند , خریداری کنند . تبلیغات به مصرف کنندگان میگوید که کسبوکار چه کسی است و چه چیزی برای آنها اهمیت دارد .
تبلیغات بر شهرت یک برند تاثیر میگذارد که چگونه یک کسبوکار خود را نشان میدهد که میتواند مشتریان را جذب کند یا آنها را دفع کند . نمونههای بسیاری از کسب و کارهای تبلیغاتی وجود دارد که نتیجه معکوس میگیرند . در سال ۲۰۱۷ , قمری تصویری کوتاه از یک زن سیاهپوست را آپلود کرد که پیراهن را بالای سرش بلند میکرد و به نظر میرسید که به یک زن سفید تبدیل میشود . سپس این زن پیراهن خود را از دست میدهد و یک زن خاورمیانه را آشکار میکند. به نظر میرسید که نیت تبلیغ نمایش است , اما مصرف کنندگان خوشحال نبودند و قمری عذرخواهی کرد . این اولین باری نیست که قمری در آب داغ گیر کردهاست , که نشان میدهد تبلیغات چقدر برای شهرت یک برند ضروری هستند .
تبلیغات بر تبلیغات فروش بر شهرت برند تاثیر میگذارد , اما آیا این موضوع به تفاوت در فروش تبدیل میشود ? بعضی وقتها . یک مثال بزرگ یک تبلیغ Oldsmobile از سال ۱۹۹۸ است . این کمپین تلاش کرد تا از خریداران جوانتر درخواست استیناف کند. شعار آنها : " این is پدر شما نیست . او گفت : " این کار این حقه را انجام نداد و به پایگاه مصرف کنندگان قدیمیتر آنها نیز توهین کرد . در حالی که احتمالا ً درست نیست که بگوییم این تبلیغ Oldsmobile را کشت , قطعا ً فروش را افزایش نداد . در طرف دیگر , وقتی وندی تبلیغ " گوشت گاو " را در سال ۱۹۸۴ منتشر کرد , فروش آنها به رکورد سود سال بعد رسید .
تبلیغات بر هزینههای اقتصادی بر تبلیغات در سراسر جهان تاثیر میگذارد . کارشناسان تخمین میزنند که در سال ۲۰۲۴ , تبلیغات به بیش از ۶۳۰ میلیارد دلار میرسد . که به مشاغل بیشتر , خریداران بیشتر , رقابت قویتر و افزایش تولید ناخالص داخلی تبدیل میشود. تبلیغات برای صنعت خلاق نیز خوب است . شرکتها اغلب به عکاسان , animators , نوازندگان , طراحان مد , و بیشتر برای کمک به تبلیغات نیاز دارند. همه اینها به رشد اقتصادی منجر میشود.
تبلیغات فراتر از تبلیغات تبلیغاتی خود بیش از خط پایین شرکت و اقتصاد تاثیر میگذارد . تبلیغات میتوانند فراتر از یک محصول و تغییر هنجارهای فرهنگی باشند. de Beers مثال خوبی است . برای سالها , خرید حلقههای نامزدی الماس برای مردم عادی نبود . در سال ۱۹۴۸ دی Beers با شعار " الماس برای همیشه است . " فروش حلقه زمانی بالا رفت که مردان جوان از آگهی اطاعت کردند و از قیمتهای الماس خوب استفاده کردند . امروزه انتظار میرود که زوجهای تازهوارد حداقل یک حلقه بین آنها داشته باشند .
بهترین راه تبلیغات موفق برای کسبوکار شما راههای خلاقانه و ایدههای خارج از کادر برای گرفتن کسبوکار کوچک یا محلی شما در سطح بعدی وجود دارد و هدف این راهنما این است که به شما انگیزه دهد که این کار را انجام دهید . به خواندن ادامه دهید و سپس یک , دو یا سه نکته را امروز امتحان کنید تا کسبوکار خود را ارتقا دهید .
۱. در بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) وب سایت خود را بهینه کنید تا ترافیک با کیفیت بالا را از موتورهای جستجو دریافت کنید . این باید با یک برنامه وبلاگ نویسی منظم برای حداکثر نتایج ترکیب شود . اگر به کمک در بهینهسازی موتور جستجو نیاز دارید , از ما بخواهید تا به شما در رتبهبندی نتایج موتورهای جستجو کمک کنیم !
۲. آگهیهای گوگل با تمرکز کلید واژه مناسب و درک مخاطبان هدف شما , آگهیهای گوگل میتوانند خط پایین خود را به طور چشمگیری از محصولات یا سرویسهای شما افزایش دهند .
۳. در اینجا یک توصیه عالی برای ترویج کسبوکار خود ارائه دهید : یا محصولات یا خدمات خود را به یک دلیل ارزشمند اهدا کنید و نام کسبوکار خود را به افراد جدید در حین انجام یک کار خوب به دست آورید .
۴. آگهیهای فیس بوک اگر از فیس بوک برای تبلیغ کسبوکار خود استفاده میکنید , سیستم تبلیغاتی آنها را امتحان کنید تا علاقه و مشترکین بیشتری به صفحه داشته باشید . برای کمتر از ۵ دلار در روز , میتوانید برند خود را در صفحه فیس بوک خود در مقابل دیگران قرار دهید . دیگر رسانههای اجتماعی نیز شروع به انجام این کار میکنند , پس مراقب باشید !
۵.یک راه عالی برای رسیدن به ترافیک آنلاین سازگار برای ارزان , پیوستن به مخلوط است . تبلیغ کسبوکار شما آسان است و مردم را به محتوای آنلاین شما میرساند .
۶. اگر شرکت شما یک وب سایت ندارد , یک وب سایت واقعا ً میتواند در هنگام خواب کسبوکار شما را تبلیغ کند . امروز این اتفاق میفتد .
۷. تهیه لیست شما از طریق بازاریابی ایمیلی یک صنعت بزرگ با موفقیت اثباتشده بسیاری است . با پرسیدن آدرس ایمیل یک نفر شروع کنید و آن را از آنجا بگیرید .
۸. شرکت در نمایشگاه تجاری تقویم را بررسی کرده و ببینید چه نمایشهای تجاری ممکن است به شهر بیایند . دیگر صاحبان کسبوکار محلی را بشناسید و محصولات خود را با آنها به اشتراک بگذارید . راههای مختلفی برای ارتقا کسبوکار شما در این نمایشها وجود دارد و مشتریان احتمالی را به دست میآورد .
۹. شبکه به طور محلی به رویدادهای شبکهای و دیگر جلسات حرفهای در جامعه شما میرود . کسبوکار محلی خود را با آنها به اشتراک بگذارید و اطلاعات آنها را جمعآوری کنید .
۱۰. شروع گروه MEETUP a . گروه a یک روش ارزان و موثر برای جمعآوری افراد در اطراف یک علاقه مشترک است . ارتباط با مشتریان احتمالی ایجاد کنید و سپس محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید . همچنین میتوانید این را با بازاریابی ایمیلی جفت کنید!
اگر تصمیم میگیرید از این تکنیک تبلیغاتی برای ارتقای کسبوکار خود استفاده کنید , دقت کنید که ابتدا بر روی ایجاد ارتباط تمرکز کنید . در غیر این صورت , جامعه را به برند خود تبدیل خواهید کرد.
۱۱. مسافران پست خواهان چند نکته دنیای واقعی برای ارتقای کسبوکار شما هستند ? به کافهها , مدارس , و کسب و کارهای محلی خود بروید و یک مسافر را در مورد کسبوکار خود در بخش bulletin پست کنید .
۱۲. با وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید و وبلاگ نویسان بانفوذ را در رسانههای اجتماعی در صنعت کسبوکار خود پیدا کنید و سپس از آنها بخواهید محصول یا سرویس شما را بررسی کنند . یک بررسی عالی میتواند به شما تبلیغات زیادی بدهد .
همچنین برای وب سایت شما خوب است که به سایت آنها متصل شوید . Backlinking میتواند ترافیک شما را در موتورهای جستجوی اصلی افزایش دهد .
۱۳. گرفتن linkedin نه تنها میتواند کسبوکار شما را برای حساب linkedin امضا کند , بلکه این شبکه وب سایتهای ارتباط جمعی حرفهای نیز به شما اجازه میدهد تبلیغات تجاری هدفمند را اجرا کنید . بسیاری از مردم فکر میکنند که این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شماست .
۱۴. شبکههای آنلاین مبتنی بر جامعه شاخههای محلی را بررسی کنید , مکانی عالی برای ملاقات با افراد جامعه شما است که همان علایق شما را به اشتراک میگذارند . گروهی پیدا کنید که به کسبوکار شما نیاز دارد .
۱۵. خدمات مبتنی بر مکان کسبوکار خود را به خدمات مبتنی بر مکان مانند مکانهای گوگل , چهار ضلعی و چک فیس بوک تحویل میدهند تا به راحتی به صورت آنلاین پیدا شوند .
۱۶. انتشار این قطعات روابطعمومی در به اشتراک گذاشتن موفقیت کسبوکار شما یا تاثیر مثبت آن بر جامعه ارزشمند است . مطبوعات خود را به رسانهها منتقل کنید . این راه خوبی برای پیشبرد کسبوکار شما است .
۱۷. با رسانههای محلی خود تماس بگیرید و به روزنامه محلی یا ایستگاه تلویزیونی خود دسترسی پیدا کنید و داستانی درباره کسبوکار خود با آنها بنویسید . اغلب خبرنگاران در جستجوی داستانهای محلی بزرگ هستند . این یکی از راههایی است که برای مردم مسنتر تبلیغ میکند چون آنها عاشق انتشارات هستند .
۱۸. تیم CROSS با یک کسبوکار مکمل ارتقا یافته و محصولات یکدیگر را با مشتریان به اشتراک میگذارد . با همکاری درست میتوانید هر دو برند خود را تقویت کنید .
۱۹. کارگاهها و سمینارها را آموزش دهید تا به کتابخانه محلی یا مرکز اجتماعی خود دسترسی پیدا کنید و به شما پیشنهاد دهید که مهارت خود را به خوبی آموزش دهید . انجام این کار به شما فرصت رایگان میدهد تا کسبوکار خود را ارتقا دهید و دانش خود را به اشتراک بگذارید .
۲۰. سخنرانی عمومی دادن سخنرانی فرصتی عالی برای به رسمیت شناختن و احترام عموم است . فرصتهایی برای خروج از منطقه راحتی خود پیدا کنید و متوجه شوید . این یکی از راههایی است که میتوانید کسبوکار خود را به صورت آفلاین تبلیغ کنید .
۲۱. بازاریابی رسانههای اجتماعی کسبوکار شما را در توییتر , فیس بوک , Pinterest , یا سایر رسانههای اجتماعی دریافت میکند و شروع به اشتراک گذاری میکند . محتوای جالب را به اشتراک بگذارید , با دیگران درگیر شوید و پیشنهادهای عالی ارائه دهید . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما است زیرا بسیاری از مردم به رسانههای اجتماعی تکیه میکنند .
۲۲. یک محاکمه آزاد میخواهد بداند چطور کسبوکار شما را در آنجا به دست آورد ? هیچ چیز علاقه مردم را بهتر از ترویج کسبوکار شما با یک آزمایش آزاد یا یک نمونه آزمایشی آزاد نمیکند . یک راه ارزان و کمهزینه برای شما پیدا کنید تا چیزی را به طور رایگان به شما بدهد .
۲۳. درخواست ارجاع به مشتریان فعلی خود و یا مشتریانی که در گذشته با آنها کار کردهاید را بپرسید که از ارجاع خوشتان میآید . شما همچنین میتوانید یک پاداش بدهید اگر آنها به کسی مراجعه کنند . دقت کنید که مطابق با قوانین مربوط به حقالزحمه ارجاع باشید .
۲۴. بازاریابی محتوا میخواهد بداند چگونه یک کسبوکار را برای جمعیت جوانتر تبلیغ کند ? ایجاد یک وبلاگ و ارسال منظم یک روش عالی برای تبدیل شدن به یک رهبر قابلاعتماد در صنعت شماست .
۲۵. تبلیغات چاپی سعی در قرار دادن آگهی در روزنامه یا مجله هدف شده دارند . تبلیغات چاپی میتواند زمانی که به درستی هدف قرار میگیرند بسیار موفق باشد . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما به جمعیت قدیمیتر است .
۲۶. به مردم کوپن بدهید دوست دارند معامله کنند, و کوپنها راهی آسان برای گرفتن تلفن و تماس با شما یا ورود به فروشگاه هستند.این راه خوبی برای تبلیغ آنلاین کسبوکار تان در لیست خبرنامه ایمیل شماست.
۲۷. تبلیغ یک فروش میخواهد یکی از بزرگترین راههای ارتقای کسبوکار شما را بداند? تخفیف بدهید و مردم را به خرید ترغیب میکنند.ترکیب کردن با تبلیغات فیس بوک چیز خوبی است.
۲۸. معامله با سایر کسب و کارهایی که این روزها میتوانید با آنها معامله کنید.ماساژ برای طراحی گرافیک.نوشتن برای نجاری.با برخی روشهای خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن خدمات خود آشنا شوید.
۲۹. اسپانسر یک تیم مشاوره تبلیغاتی عالی برای کسبوکار شما? گرفتن لوگو و نام تجاری شما در تیم محلی لیگ کوچک راه خوبی برای کمک به کودکان و دیدن آنها است.
۳۰. یک مسابقه برگزار کنید یک آیپد رایگان را کنار بگذارید.افراد ایمیل یا شمارهتلفن خود را به شما میدهند و سپس پیگیری کنید.اطلاعات تماس ارزش زیادی دارد.همچنین میتوانید از این روش به عنوان راهی برای افزایش فهرست signup ایمیل خود و ورود به بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
۳۱. روی پیغام خود کلماتی که استفاده میکنید کار کنید و پیامی که به اشتراک میگذارید برای موفقیت حیاتی است.استخدام یک copywriter یا مرتب سعی کنید پیام خود را بهتر کنید.
۳۲. دستیابی به هیچ چیز آسانتر از یک کسبوکار غیر پاسخگو, مشتریان را میترساند.به ایمیل و تماسهای تلفنی فوری پاسخ دهید.
۳۳. یادداشت تشکر بنویسید - شما ارسال یک پیام تشکر یا دستنویس به مشتریان ارزشمند راهی عالی برای ایجاد وفاداری و کسب و کارهای تکراری است.
۳۴. کارتهای کسبوکار خود را ارتقا دهید اگرچه همه چیز دیجیتالی شدهاست, کارتهای تجاری بخش مهمی از تبلیغات هستند.کنت خود را بگیرید.
۳۵. اجاره یک بیلبورد یک آگهی بیلبورد میتواند با پیام و تصویر صحیح بسیار تاثیرگذار باشد.
۳۶. ایجاد لباس لوگو چه شما یک تیشرت یا کلاه بیسبال با لوگوی تجاری خود بر روی آن طراحی کنید, این قطعات لباس روشهای عالی برای گرفتن نوردهی هستند.
۳۷. میزبان یک رویداد که مردم عاشق احزاب و رویدادها هستند, بنابراین آن را برای میزبانی یک رویداد در محل کسبوکار خود برنامهریزی کنید.
۳۸. ارائه حوزه خدمات مشتری بزرگ همه سوالات را با هماهنگی و صبر بالا.همیشه به مشتریان لبخند بزنید و کسبوکار شما رشد خواهد کرد.
۳۹. از انجمنهای آنلاین استفاده کنید و فروم های آنلاین را در موقعیت کسبوکار خود پیدا کنید و به طور منظم مشارکت کنید.به سوالات پاسخ دهید و قدرت کسب کنید.
۴۰. آگهیهای عمومی حملونقل عمومی اگر در یک منطقه بزرگ شهری زندگی میکنید, کسبوکار خود را در یک اتوبوس شهری یا قطار برای نوردهی انبوه تبلیغ کنید.
۴۱. اتومبیل خود را نشان دهید که آیا یک وسیله نقلیه تجاری دارید یا نه, لوگوی تجاری خود را در کنار اتومبیل خود با شمارهتلفن روشن یا آدرس وب سایت قرار دهید.
۴۲. امضاهای ایمیل اطمینان حاصل میکنند که امضاهای ایمیل شما حاوی اطلاعات تماس برای کسبوکار شما هستند.این کار شناخت بیشتر مردم در مورد پیشنهاد شما را آسان میکند.
۴۳. تبلیغات YELP کسبوکار خود را بلند کرده و با فریاد دویدن.مشتریان کسبوکار شما را بررسی خواهند کرد و با بازبینیهای مثبت, ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و نتایج جستجو به طور پیوسته در آن جریان خواهد داشت.
۴۴. بازاریابی مستقیم نامه قدرت بازاریابی مستقیم پست بسیار زیاد است.مخاطبین هدف خود را پیدا کنید, پیغام خود را ارسال کنید, ایمیل بفرستید و پاسخ را آنالیز کنید.
۴۵. آگهیهای رادیویی یک رادیو تبلیغ راهی عالی برای هدف قرار دادن مناطق جغرافیایی و رسیدن به افراد زیادی است.
۴۶. اگر اطلاعات هوشمند و جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید, یک برنامه رادیویی پادکست راهاندازی کنید.شما به راحتی میتوانید به یک نسل جدید از حضار برسید.همچنین میتوانید رابطه بهتری با مخاطبین فعلی خود ایجاد کنید.
۴۷. تبلیغ در برنامههای تلفن همراه بازار موبایل بسیار بزرگ است.فضای آگهی را روی برنامههای مختلف پیدا کنید که با صنعت و مخاطبین شما هماهنگ هستند.
۴۸. راهاندازی یک کانال یوتیوب یک سرویس ویدیویی شماره یک آنلاین است و آزاد است تا با بازاریابی دیجیتال شروع شود.چند ویدئو ایجاد کنید و کسبوکار خود را به اشتراک بگذارید.
۴۹. انتشار آنلاین مقاله تان به صورت آنلاین یکی از بهترین ایدهها برای ترویج کسبوکار و با هزینه بسیار پایین است.به وب سایت یا مجله آنلاین بروید که اخبار را در صنعت شما به اشتراک میگذارد و تجربه خود را از طریق نوشتن به اشتراک میگذارد.
۵۰. تبلیغ در تلویزیون یک آگهی تلویزیونی به شما این فرصت را میدهد که چیزی ایجاد کنید که بینندگان را درگیر کند و به خانه آنها برسد.