تبلیغات مشاغل در صفحه اول گوگل از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.میلیونها وب سایت در تلاشند تا خود را به صفحه اول گوگل رسانده و تبلیغات مشاغل خود را به انجام برسانند.تبلیغات مشاغل و تبلیغات کسب و کار عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری تبلیغات است.مخاطبان ممکن است در معرض تبلیغات بیپایان در حوزههای دیجیتال و چاپی قرار گیرند . همانطور که رقابت شدید میشود , برندها باید جنبههای متعددی را برای اطمینان از عملکرد کسبوکار هموار به کار برند. تبلیغات ابزار یا پیامهایی دریافت میکنند که از طریق تبلیغات یا بازاریابی فرستاده میشوند . از این ارتباطات برای ایجاد آگاهی , تمایل و علاوه مخاطبان فعلی و مشتریان بالقوه استفاده میشود . تبلیغات میتواند از سوی سازمانهای دولتی و غیردولتی , کسب و کارها , سازمانها و افراد باشد .تبلیغات مشاغل میتواند از طریق طراحی وب سایت،ایجاد محتوا در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی،وبلاگ نویسی به بهترین نحو ممکن انجام شود.با ما باشید
>
در تبلیغات مشاغل یکی از مهمترین وظایف مدیر یک شرکت دانستن نحوه تبلیغ کسبوکاراست . اطمینان حاصل کنید که کار با کیفیت انجام میدهید و با مشتریان خود خوب رفتار میکنید , اساس هر تلاش خوب است , اما گامهای نوآورانه زیادی وجود دارد که میتوانید برای جلب مشتریان احتمالی و افزایش مخاطب بردارید . حتی اخبار بهتر - تلاشهای بازاریابی شما مجبور به احساس غیر ممکن بودن یا هزینه نیمی از بودجه شما نیست . تبلیغ طرفدار این جاست که به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به طور موثر و خلاقانه بهره ببرید بدون اینکه بودجه خود را گسترش دهید تا بتوانید بر حفظ ارتباطات تمرکز کنید . با بیش از تکنیک مقرونبهصرفه میتوانید تعداد کمی ( یا بیشتر ) پیدا کنید که برای کسبوکار و نیازهای آن کار میکنند .
بنجامین جانستون , شریک و مدیر خلاق استودیوی تحت عنوان " بنجامین جانستون " در هیوستون تگزاس میگوید: " تبلیغات موفق نیازمند تعادل ظریف تلاشهای مکمل و متغیر است . " " ما تجارت خود را از طریق یک رویکرد جامع ساختهایم که شانس شرکت ما را به حداکثر میرساند زمانی که مشتریان آماده ساخت یا تزیین خانههایشان هستند .
تبلیغات مشاغل راهکارهای فراوانی دارد که یک مدیر باید از آنها آگاهی داشته و در بهترین زمان و مکان آنرا انجام دهد.
دانستن اینکه چگونه کسبوکار خود را به طور محلی تبلیغ کنید به شما کمک خواهد کرد تا آگاهی از برند را گسترش دهید در حالی که به شما اجازه میدهد اطلاعات جدیدی دریافت کنید - مانند این که بدانید جامعه شما در واقع به دنبال چه چیزی است .
در تبلیغات مشاغل برای اطمینان از اینکه کسبوکار شما در طول جستجوی گوگل یا یک موتور جستجوی جایگزین برجسته شدهاست , پروفایل های رایگان با گوگل محل کسبوکار و بینگ من برای کسبوکار ایجاد کنید. یاهو محلی نیز میتواند به افزایش نتایج جستجو در شاخههای آنلاین , نقشهها و حتی جستجوهای فعال صوت کمک کند .
در تبلیغات مشاغل یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی وب سایت شما است . اگر وب سایت ندارید , میتوانید به شرکت خود در جستجو کمک کنید , به مشتریان آینده توضیح دهید که چه کالاها و خدماتی ارائه میکنید , پورتفولیو , قیمتگذاری , توصیههای مشتری و غیره را ارائه دهید .
یکی از مهمترین استراتژیهای بازاریابی برای ترویج کسبوکار شما به دو جنبه کلیدی میرسد : بدانید که شما سعی دارید به چه کسی دسترسی پیدا کنید و ببینید چطور میتوانید در مقابل آنها قرار بگیرید . برای مثال , اگر شما در حال اجرای یک کسبوکار طراحی بر روی خانههای ساحلی هستید , اما در بخش محصور در خشکی تگزاس زندگی میکنید , کاغذ محلی بهترین شرط شما نخواهد بود . از سوی دیگر , اگر شما طراح داخلی هستید که میخواهید در بازار محلی خود پاشیدن آب بکنید , رسانههای منطقهای ممکن است انتخاب درستی باشند . هر اطلاعاتی که در مورد مشتریان خود میدانید - سن , جمعیت و سطح درآمد , برای مثال - میتواند به شما کمک کند آنها را مستقیما ً هدف قرار دهید .
برای تبلیغات مشاغل رسانههای اجتماعی مشتریان آینده شما را در حال حاضر میدانند و عاشق هستند - مانند TikTok , توییتر , فیس بوک , اینستاگرام , Pinterest و linkedin - راههای موثری برای رسیدن به آنها هستند . دقت کنید که گزینه پروفایل کسبوکار را در حسابهای خود تغییر دهید تا بتوانید بیشترین دادهها را در مورد نحوه انجام محتوای خود به دست آورید .
اینستاگرام بهترین ابزار تبلیغاتی رایگان است که شما میتوانید روزانه از آن استفاده کنید , با پیروان خود درگیر شوید , و مطمئن شوید که اکثر محتوای شما به طور حرفهای مورد اصابت قرار گرفتهاست . " " به این خوراک به عنوان مجلهای که کار شما را پخش میکند فکر کنید , و داستانها به عنوان فردی و پشت صحنه , و ثابت نگه دارید .
لازم نیست روی هر سکو فعال باشید ; بر روی آنهایی تمرکز کنید که برای کسبوکار یا صنعت شما منطقی هستند . محتوای کیفی ایجاد کنید که دستاوردها , پروژهها , ویژه , یا سایر اخبار ارزشمند را برجسته کند. بازاریابی رسانههای اجتماعی یکی از بهترین راهها برای رسیدن به افراد جدید است , به خصوص زمانی که از حسابهای پیشنهادی استفاده میکنید .
تبلیغات مشاغل برای حضور قوی در صحنه رقابت برای جذب مخاطب و مشتری با روند رو به رشد استفاده از موبایل و مراجعه کاربران به خرید اینترنتی بسیار شدت گرفته است.همانطور که بازار رشد میکند , رقابت هم همینطور . نرخ گسترش کسبوکار , تنظیم خود را برای برندها ضروری ساختهاست . این امر همچنین منجر به ظهور محصولات مشابه بیپایان در بازار شدهاست . با این حال , تبلیغات پایدار به مدیریت نیروهای رقابتی در بازار کمک میکند .این امر باعث میشود که تبلیغات یک عامل متمایز بین برندها باشد که پایگاه مخاطبان بالایی دارند و آنهایی که نیستند . این امر مستلزم استراتژیهای بازاریابی نوآورانه و تبلیغاتی است. برجسته کردن خدمات مانند راهحلهای پشتیبانی مشتری نیز میتواند برند را از هم جدا کند .تبلیغات سفارشی و خاص مخاطب با اضافه کردن ارزش شگفتانگیز هستند . در حالی که تبلیغ نشان میدهد که راهحل ارزش افزوده و همچنین فروش و درآمد را افزایش میدهد . یک مطالعه همچنین نشان میدهد که جایابی آگهی و هدفگیری مخاطب , ابزارهای بهینهسازی بالایی هستند که امروزه توسط تبلیغ کنندگان نمایش داده میشوند .
آگاهی از محصول با تبلیغات مشاغل. آیا مخاطبین شما از وجود محصول و چگونگی حل مشکل آگاه هستند ؟ مزایای اولیه تبلیغات شامل آگاهی از ساختمان در مورد وجود محصول و گسترش کلمه میان خریداران بالقوه است . تحقیقات نشان میدهد که تبلیغات میتوانند آگاهی از برند را تا ۸۰ % افزایش دهند .
ایجاد آگاهی تفاوتهای محصولات را از بقیه بازار نشان میدهد . به همین ترتیب پیشنهادها و تخفیفهای محدود نیز میتوانند ارتقا یابند , در حالی که پاسخهای سریع مشتریان و بینش آنها نیز ارائه میشود. علاوه بر فروش , آگاهی از محصول میتواند مشتریان را نیز برای ارجاع به برند جذب کند.
تبلیغات همچنین میتوانند در رسانههای اجتماعی اجرا شوند که زمان و تلاش کمتری برای ایجاد و کسب کار کشش دارند .
تبلیغات به طور قابلتوجهی حسننیت را افزایش میدهد . برند باید بر آموزش مخاطبان تمرکز کند و چرا آنها میتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند .
خدمات بهتر و محصولات با کیفیت بالاتر شهرت و حسننیت برند را افزایش میدهند و برند را در سراسر جهان قابلشناسایی میسازند . اگرچه برندها باید توجه کنند که شهرت برند نیز تحتتاثیر نوع محتوای آگهی قرار خواهد گرفت .
تلاش مخاطبان و ارائه بازخورد مثبت میتواند شهرت و حسننیت آنها را افزایش دهد . بنابراین , مخاطبان احتمالا ً برند را برای نیازهای آینده خود در نظر میگیرند .
علاوه بر این , برندها باید اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها باعث خستگی تبلیغاتی برای مخاطبان نمیشود .
مهمترین روش تبلیغات مشاغل کوچک را میتوان در شبکه های اجتماعی جستجو کرد.تبلیغات رسانههای اجتماعی یک انتخاب محبوب برای کسب و کارهای کوچک است , زیرا هزینه نسبتا ً مقرونبهصرفه است و شما میتوانید با مخاطب هدف خود بسیار انتخابی باشید . برای مثال , اگر شما صاحب یک فروشگاه خردهفروشی هستید , میتوانید از گزینههای هدفگیری آگهی برای محدود کردن مخاطب استفاده کنید تا تنها افرادی که در شعاع یک مایلی فروشگاه شما زندگی میکنند به تبلیغات اجتماعی شما خدمت کنند . چند رسانه اجتماعی مختلف وجود دارند که شما میتوانید آنها را برای تبلیغات اجتماعی انتخاب کنید , از جمله :
فیس بوک به دلیل پذیرش گسترده سکو و هزینه نسبتا ً پایین تبلیغات خود , یک انتخاب تبلیغاتی بزرگ برای بیشتر تجارتهای کوچک است . تقریبا ۷۰ درصد از بزرگسالان آمریکایی از فیس بوک استفاده میکنند , و در میان کسانی که از آن استفاده میکنند , تقریبا ً ۷۵ درصد به حداقل یکبار در روز وارد خدمت میشوند . واحدهای تبلیغاتی مختلفی برای انتخاب از فیس بوک وجود دارد , از جمله آگهیهای ویدیویی , پیشنهادها مشتری , تصاویر چرخ و فلک , تولید سرب , صفحات دوست , پاسخهای رویداد و غیره . شما میتوانید درباره تبلیغات فیس بوک در سایت کسبوکار فیس بوک اطلاعات بیشتری کسب کنید.
تبلیغات اینستاگرام گزینه خوبی برای کسب و کارهای کوچک با یک برند بسیار بصری هستند که به مخاطبان جوانتر جذب میشود , زیرا ۶۰ درصد کاربران اینستاگرام زیر ۳۰ سال هستند . اینستاگرام شامل بسیاری از پارامترهای هدف مشابه ارائهشده توسط فیس بوک است و واحدهای تبلیغاتی آنها شامل تبلیغات تصویری , تبلیغات ویدیویی , تبلیغات داستان و تبلیغات چرخ و فلک است. همچنین میتوانید شامل دکمههای روشن تماس به کنش برای رانندگی ترافیک به وب سایت خود باشید .
تبلیغات linkedin در مقایسه با دیگر شبکههای اجتماعی کمی گرانتر است , اما این یک گزینه عالی برای کسب و کارهای کوچک با یک مدل فروش کسبوکار به کسبوکار ( b2b ) است , زیرا شما میتوانید متخصصان را در صنایع خاص و با مشاغل خاص هدف قرار دهید . بیش از ۵۶۰ کاربر حرفهای فعال در linkedin وجود دارند .
مهم است که عملکرد تبلیغات مشاغل خود را ارزیابی کنید تا بتوانید تصمیمات آگاهانه درباره تصمیمات تبلیغاتی آینده بگیرید . تبلیغات دیجیتال پیگیری موفقیت تلاشهای شما را آسان میکند ; سکوهای تبلیغاتی اجتماعی و PPC به شما گزارشهایی مفصل درباره میزان خرج کردن شما , اینکه بودجه تان را به چه میزان خرج میکنید , بهترین عملکرد خلاقانه تبلیغ و جمعیت مردم را میدهد . شما میتوانید درک کنید که چه تعداد از افراد روی تبلیغات دیجیتالی شما کلیک میکنند و چه درصد از آنها برای خرید ادامه میدهند یا یک اقدام دلخواه دیگر در وب سایت کسبوکار خود انجام میدهند . مهم است که اطمینان حاصل کنید که وقتی مردم خرید میکنند , تمام محتوای میزبان خود را با یک CDN پس میگیرید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما سریعتر تحویل داده میشود . با پخش و تبلیغات در فضای باز , اندازهگیری موفقیت دشوارتر است . استفاده از یک نشانی اینترنتی , آدرس ایمیل , یا شمارهتلفن در آن تبلیغات را در نظر بگیرید , بنابراین میتوانید ببینید که آنها چقدر سود تولید میکنند . یا شامل یک کد پیشنهادی است که میتواند برای تخفیف در وب سایت شما استفاده شود . اگر از یک کد منحصر به فرد برای هر تبلیغ که ایجاد میکنید استفاده کنید , میتوانید موفقیت تمام تبلیغات خود را مقایسه کنید .
تبلیغات مشاغل چاپی قبلا ً روش تبلیغات اولیه برای کسب و کارهای کوچک قبل از ظهور تبلیغات دیجیتال بود . اکنون , درآمدهای تبلیغاتی چاپی در حال کاهش هستند و به عنوان یک صاحب کسبوکار کوچک ممکن است متوجه شوید که هزینه بسیار بیشتر از هزینه تبلیغات دیجیتال و اجتماعی است . همچنین اندازهگیری موفقیت تبلیغات چاپی شما دشوار است , زیرا اثبات اینکه چند نفر که تبلیغات شما را در چاپ دیدهاند , به خرید در مغازه شما ادامه دادند یا مشتری کسبوکار شما شدند , تقریبا ً غیرممکن است . اما برای برخی از کسب و کارهای محلی که مخاطبان مسنتر و کمتر درگیر را هدف قرار میدهند , تبلیغات چاپی هنوز میتواند انتخاب خوبی برای هزینههای تبلیغاتی شما باشد . تبلیغات چاپی شامل تبلیغات روزنامه , تبلیغات مجله و تبلیغات در بروشورها و تراکت ها است.
تبلیغات ایمیل مستقیم شامل تمام اشکال تبلیغاتی است که از طریق پست به خانه شخصی تحویل داده میشوند . این شامل بروشورها , فهرستها , نامههای فروش و خبرنامهها میشود. در حالی که ایمیل مستقیم یک روش تبلیغاتی کمتر محبوب برای کسب و کارهای کوچک نسبت به تبلیغات دیجیتال است , اما اگر شما یک کمپین ایمیل مستقیم خلاقانه و بصری ایجاد کنید , میتواند موفق باشد . آگهیهای ایمیل مستقیم به شما این امکان را میدهد که پیام خود را به مصرف کنندگان محلی ارسال کنید .
سعی کنید استراتژیهای شما برای بیشتر اشکال تبلیغات دیجیتال مرتبط باشند . این شامل هدف قرار دادن تبلیغات شما در افرادی است که قبلا ً از وب سایت شما دیدن کردهاند اما به پرداخت مشتری تبدیل نشده اند . شما میتوانید تبلیغات شخصی بسیار زیادی برای تعامل با این کاربران , براساس آنچه که قبلا ً در وب سایت شما دیده بودند , ایجاد کنید . سپس این تبلیغات بیشتر به مشتری مربوط میشوند و با کپی یا پیشنهاد تخفیف , شما میتوانید با امیدواری فرد را متقاعد کنید که تغییر دهد .
با دیجیتال شدن تبلیغات , کسب و کارها باید تکنیکها و استراتژیهای تبلیغاتی جدیدی پیدا کنند که آنها را از رقبای خود جدا میکند . تکنولوژیهای فعلی تکنیکهای پیشرفتهای ارائه میدهند که میتوانند به شرکتها مزیت را بدهند .
یک استراتژی تبلیغاتی یک برنامه جامع بازاریابی برای این است که چگونه تیم شما محصول یا سرویس شما را در مقابل مصرف کنندگان قرار داده و آنها را تشویق به خرید میکند . برای اثربخش کردن استراتژی تبلیغات , تحقیقات کامل لازم است . این فرآیند شامل درک عمیقی از محصولات یا خدماتی است که ارائه میکنید , مخاطبین هدف , رقبای شما , و آنچه که پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما است .
تبلیغات هوش مصنوعی میتواند به بازاریابان و تبلیغ کنندگان در گستره وسیعی از رشتهها, از جمله تجزیه و تحلیل, هدفگیری و شخصی سازی کمک کند.اشکال مختلف تبلیغات هوش مصنوعی ممکن است شامل تبلیغات شناختی, بازاریابی محاورهای و تبلیغات برنامهای باشد.با هوش مصنوعی, احتمالات بیپایان هستند, و زمانی که برای تصمیمگیری در استراتژی تبلیغات استفاده میشود, میتواند به شدت به افزایش تلاشها و بهبود roi کمک کند.
با توجه به اینکه شخصی سازی به طور فزایندهای ضروری میشود, بازاریابان باید به طور استراتژیک در مورد نحوه ارائه تجربیات شخصی و کنار آمدن از رقبا فکر کنند.برخی محدودیتها ممکن است شامل تغییر مقررات حریم خصوصی و از دست دادن هدفگیری کوکی باشند.یک راه برای ارائه تجربیات شخصی بدون کلوچه, از طریق تجزیه و تحلیل پیشبینی و هدفگیری است.یک ابزار تبلیغاتی پیشبینیکننده با استفاده از آخرین ابزار در فنآوری هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل دادههای مرتبط و امتیازدهی کاربران براساس احتمال انجام یک اقدام خاص کار میکند.تجزیه و تحلیل پیشگویانه میتواند به تبلیغ کنندگان کمک کند تا نیازهای مصرفکننده را پیشبینی کنند و تبلیغ کنندگان موافق هستند که چشمانداز فعلی به جای رویکرد واکنشی, نیازمند پیشبینی است.تبلیغ کنندگان قادر به صرفهجویی در زمان و پول با هدف قرار دادن مخاطبان مناسب برای اولین بار و قرار دادن تبلیغات در مقابل افرادی هستند که احتمالاً علاقهمند هستند.
ایجاد یک کسبوکار موفق نیازمند تامین یک پایگاه مشتری وفادار است ; این جایی است که تبلیغات وارد میشود . تبلیغات کسبوکار شما را افزایش میدهد و به حفظ مشتری کمک میکند .
تبلیغات میتواند برای مشاغل و کسب و کارهای کوچک با بودجه محدود چالش برانگیز باشد , اما تکنیکهای موجود برای کسب و کارهای کوچک میتوانند برای جذب و حفظ یک پایگاه مشتری به کار گرفته شوند . شما میتوانید یک رویکرد بازاریابی قیف کامل ایجاد کنید که حضور آنلاین قوی را اولویتبندی میکند.
یک راه که تبلیغ کنندگان میتوانند قدرت آب و هوا را برای ایجاد احساسات ببینند و بر رفتارهای خرید تاثیر بگذارند این است که شما واکنش فرد را در یک روز بارانی در مقابل یک روز آفتابی مقایسه میکنید . در یک روز ابری و بارانی , مصرف کنندگان ممکن است روز را در داخل خانه بگذرانند و منجر به افزایش ترافیک پا یا فروش آنلاین شوند. اگر آنها به خارج از خانه بروند , ممکن است متوجه شوند که باید چتر یا چکمه باران بخرند . از سوی دیگر , اگر هوا آفتابی باشد , مصرف کنندگان ممکن است تمایل بیشتری به خرید کرم ضد آفتاب یا بستنی داشته باشند .
همچنین مهم است که در نظر بگیریم این تبلیغات در کجای جهان قرار دارند . با تبلیغات مبتنی بر آب و هوا , تبلیغ کنندگان میتوانند تبلیغات مناسب را بسته به آب و هوای منطقه خاص خود و رفتار خرید منحصر به فرد خود در مقابل افراد مناسب قرار دهند .
رسانههای اجتماعی مکان خوبی برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک هستند . رسانههای اجتماعی بیش از ۴.۴۸ میلیارد کاربر دارند و میانگین کاربران ماهانه از ۶.۶ کانال استفاده میکنند. حدود ۹۳.۳۳ درصد کاربران اینترنت در رسانههای اجتماعی هستند و میانگین مصرف کنندگان روزانه حدود ۳ ساعت است .
نکته خوب در مورد بازاریابی رسانههای اجتماعی این است که شما میتوانید به طور مداوم با مشتریان خود درگیر شوید و روابط قوی در حین بازاریابی محصولات خود ایجاد کنید . این کار به شما کمک میکند تا مشتریان خود را کنترل کنید , به سوالات آنها پاسخ دهید و در مواردی که شک دارند شفافیت ارائه دهید .
شما مجبور نیستید به هر رسانه اجتماعی ملحق شوید تا بیشترین بازاریابی رسانههای اجتماعی را ایجاد کنید. تعداد کانالهای رسانه اجتماعی که استفاده میکنید به بازده بالای سرمایهگذاری ( roi ) ترجمه نمیشود . بدون محدود کردن تلاشهای شما , بازار در هر بستر رسانههای اجتماعی میتواند طاقتفرسا باشد .
قبل از اینکه تصمیم بگیرید که از رسانههای اجتماعی استفاده کنید , مطمئن شوید که یک شخصیت خریدار ایجاد کردهاید . شناسایی مخاطبین هدف به شما نشان خواهد داد که در کجا بیشتر وقت خود را صرف میکنند , از آن چیزهایی که لذت میبرند و درباره آنها بحث میکنند و اینکه چگونه محصولات و خدمات شما میتوانند به آنها سود ببرند .
هیچ تکنیک بازاریابی واقعا ً فاقد محتوا نیست . بازاریابی محتوا زندگی هر کمپین بازاریابی موفق است .
هدف اصلی بازاریابی محتوا , توسعه محتوای با کیفیت بالا است که به آنها آموزش میدهد , ارزش افزوده میکند و به چالشها و نیازهای مخاطبین خود میپردازد .
بازاریابی محتوایی موثر که بازده بالایی داشته باشد نیازمند زمان و تلاش است . زمانی که درست انجام شد , در طولانیمدت پرداخت میشود.
بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی کامل با اثرات ترکیبی است . شما میتوانید در بازاریابی محتوا برای مراحل مختلف قیف فروش خود حساب کنید :
بالای قیف : این مرحله مشکلاتی را که مخاطب هدف شما با آن مواجه است و راهحلها را برجسته میکند. استفاده از وبلاگها , ویدیوها , خبرنامه ها , پستهای رسانههای اجتماعی و غیره
وسط قیف : در این مرحله محصول , برند و راهحل خود را توصیف کنید . از ابزارهای یادگیری مانند webinars , whitepapers و بیشتر استفاده کنید.
پایین قیف : نشان دهید چگونه محصول شما میتواند مشکلات خود را در پایین قیف حل کند . استفاده از مطالعات موردی , داستانهای موفقیت مشتری و غیره
متن به تنهایی محتوا نیست . تصاویر چشم گیر را به متن خود اضافه کنید . استفاده از محتوایی را که به مخاطبین شما علاقه دارد در نظر بگیرید . تصاویر مرتبط , ارجاعات بصری , و یا حتی یک ویدئو , که به بینندگان شما چیزی برای نگاه کردن میدهد, باعث افزایش درگیری خواهد شد . مخاطبین شما با بهتر شدن محتوای شما وفاداری بیشتری خواهند داشت .