چگونه بلاگر شویم و بلاگری را از کجا شروع کنیم.یکی از تصورات غلط درباره شروع یک وبلاگ این است که شما باید نویسنده بزرگی باشید تا موفق شوید . هیچ چیز نمیتوانست فراتر از حقیقت باشد . مردم سایتهای وبلاگ را میخوانند تا دیدگاه شخصی درباره چیزها داشته باشند , بنابراین بیشتر وبلاگ نویسان به سبک بسیار غیررسمی و محاورهای مینویسند .و به خاطر این فرمت , بسیاری از وبلاگ نویسان موفق درباره موضوعات مختلفی در همان وبلاگ خواهند نوشت .علاوه بر این , لازم نیست در مورد هیچ کدام از موضوعاتی که درباره داشتن یک وبلاگ موفق مینویسید متخصص باشید .برای اینکه یک بلاگر موفق باشید فقط تجربیاتتان را با دیگران در میان بگذارید.مثلا به یک مسافرت رفته اید و نقاط دیدنی یک منطقه را برای مخاطبانتان شرح دهید.بلاگری هنر نوشتن به زمان عموم مردم است و بلاگر باید بتواند مخاطب را جذب کند.با صفحه جام ارژنگ با موضوع چگونه بلاگر شویم همراه باشید
برای اینکه به عنوان یک وبلاگ نویس و بلاگر موفق باشید , واقعا ً تنها یک نیاز وجود دارد : اشتیاق به موضوع شما .مفهوم و معنای بلاگری درباره به اشتراک گذاشتن دانش شما با جهان است . نوشتن در مورد چیزهایی که در مورد آن مشتاق هستید , فرآیند شروع یک وبلاگ موفق را بسیار آسانتر میکند . تا زمانی که در مورد چیزهایی که واقعا ً به آنها علاقه دارید مینویسید , شور و اشتیاق شما در شما آشکار خواهد شد و بازدیدکنندگان خود را علاقهمند نگه خواهد داشت .برای شروع بلاگری داستان خود را به اشتراک بگذارید . یک وبلاگ به شما اجازه میدهد که صدایی داشته باشید و شنیده شوید . اگر بخواهید میتوانید داستان خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارید . یکی از رایجترین راههای استفاده از وبلاگها , دفترچه خاطرات است که بلاگر در مورد تجربیات روزانه خود مینویسد تا دوستان , خانواده و دیگران بتوانند بخشی از زندگی خود باشند .با بلاگری میتوانید در خانه پول بدست آورید . وبلاگ نویسی میتواند بسیار سودمند باشد اگر درست انجام شود . وبلاگ نویسان ارشد در جهان به وضوح کمی درآمد کسب میکنند , اما حتی یک وبلاگ نویس پارهوقت میتواند انتظار داشته باشد که اگر کارها به درستی انجام شوند سود خوبی کسب کند. بهترین بخش در مورد آن این است که وبلاگ نویسی نوعی درآمد منفعل است , زیرا شما میتوانید فقط چند ساعت در هفته صرف نوشتن یک قطعه از محتوا کنید و سپس پس از پایان نوشتن به سود خود ادامه دهید .شما بعنوان یک بلاگر به خاطر خودتان و یا به خاطر کارتان به رسمیت شناخته شوید . اما یک وبلاگ موفق ایده شما را به یک واقعیت تبدیل میکند و میتواند یک تن شناخت در زمینه خود به دست آورد . بسیاری از وبلاگ نویسان فقط به خاطر وبلاگهای خود به عنوان متخصص شناخته میشوند و برخی حتی معاملات کتاب و فیلم را براساس وبلاگهای خود دریافت کردهاند .
به طور خلاصه , یک وبلاگ نوعی وب سایت است که عمدتا ً بر روی محتوای نوشتاری تمرکز دارد و به عنوان پست بلاگ نیز شناخته میشود . در فرهنگ عامه اغلب درباره وبلاگهای خبری یا سایتهای وبلاگ معروف میشنویم , اما همانطور که در این راهنما میبینید , میتوانید یک وبلاگ موفق را در مورد هر موضوع قابلتصور آغاز کنید .وبلاگ نویسان اغلب از دیدگاه شخصی مینویسند که به آنها اجازه میدهد مستقیما ً با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنند . علاوه بر این , بیشتر وبلاگها یک بخش " نظرات " دارند که بازدیدکنندگان میتوانند با وبلاگ نویس مطابقت داشته باشند . تعامل با بازدیدکنندگان در بخش نظرات به ارتباط بیشتر بین وبلاگ نویس و خواننده کمک میکند .این ارتباط مستقیم با خواننده یکی از مزایای اصلی آغاز یک وبلاگ است . این ارتباط به شما این امکان را میدهد که ایدهها را با دیگران تعامل کرده و به اشتراک بگذارید . همچنین به شما اجازه میدهد تا به خوانندگان خود اعتماد کنید . داشتن اعتماد و وفاداری خوانندگان شما همچنین در را باز میکند تا از وبلاگ شما پول تهیه کنید.خبر خوب این است که اینترنت در حال انفجار با رشد است . افراد بیشتری از همیشه آنلاین هستند . این انفجار در رشد به معنای خوانندگان بالقوه بیشتری برای وبلاگ شما است. به طور خلاصه , اگر به شروع یک وبلاگ فکر میکنید , در آن صورت زمان بهتری از الان وجود ندارد .
برای موفقیت در بلاگری چکاری انجام دهیم؟سعی کنید در هنگام انتخاب یک موضوع خلاقانه برای وبلاگ یافتن یک جایگاه مناسب پیدا کنید. یک چیز خاص انتخاب کنید و هم پیروان و هم موتورهای جستجو به شما پاداش خواهند داد . سعی کنید بیش از حد عمومی نباشید و در عوض روی یک موضوع خاص تمرکز کنید . جایی پیدا کنید که در مورد آن مشتاق باشید و آن را دنبال کنید - فقط مطمئن شوید که در مورد موضوع بمانید .نام وبلاگ شما چشمانداز متمایز شما را در صنعت یا حوزه تخصص شما منعکس خواهد کرد. این کار باید با زیباییشناسی وبلاگ شما متناسب باشد و احساسی را که میخواهید خوانندگان شما هنگام بازدید از صفحه اصلی وبلاگ شما دریافت کنند , تعریف کند .همچنین باید نوع اطلاعاتی که میخواهید منتشر کنید را توصیف کند . برای مثال , نام یک وبلاگ غذایی یا سبک زندگی باید نشاندهنده جایگاه ویژهای باشد که شما میخواهید بدون بستن محکم شما به یک موضوع خاص بنویسید .به این نگاه کنید که وبلاگ نویسان شناختهشده در حوزه شما چه میکنند . در مورد کاری که فکر میکنید خوب انجام میدهند و کاری که میتوانند بهتر انجام دهند یادداشتبرداری کنید , و از وبلاگهای خود به عنوان راهنمای آنچه که خوانندگان صنعت شما میخواهند ببینند استفاده کنید . برندسازی این وبلاگها و همچنین اسامی را بررسی کنید.یکی از مهمترین اجزای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق , انتخاب پلت فرم وبلاگ نویسی ایدهآل برای نیازها و بودجه شماست . به عنوان مبتدی , شما به سکویی نیاز دارید که برای راهاندازی ساده باشد , یک منحنی یادگیری کمعمق دارد و تنها نیازمند دانش کدگذاری اساسی است . همچنین باید در نظر بگیرید که چه نوع وبلاگ میخواهید امروز ایجاد کنید و چگونه ممکن است در آینده گسترش یابد .ممکن است بخواهید طراحی سایت خود را تغییر دهید و با افزایش محبوبیت وبلاگ تان ویژگیهای جدیدی اضافه کنید . این به معنای انتخاب یک پلتفرم وبلاگ نویسی است که هم متنوع و هم مقیاسپذیر است . شروع روی سکوی اشتباه , تعویض سیستمعامل را بعدا ً دشوار خواهد کرد.راهحلهای رایگان و پرداختشده مختلفی وجود دارد , اما به یاد داشته باشید که گزینههای رایگان معمولا ً به شما نیاز دارند برای میزبانی پول بپردازید
یک بلاگر از طریق بلاگری میتوانید کسب درآمد نماید.بلاگرهای حرفهای همیشه در حال خواندن کتاب , پست بلاگ , مقالات و غیره هستند و سعی دارند مهارتها و اطلاعات جدید را ارتقا داده و به سطح بعدی بروند . در این صنعت بازاریابی محتوای چالش برانگیز , برای کنار هم ماندن و قدم پیش روی رقبای خود , باید دائما ً بدنبال یافتن ایدههای جدید باشید .همانطور که وبلاگ نویسان تماموقت هر روز اطلاعات بیشتری را منتشر میکنند , آنها به طور مداوم محتوای پر ارزش را در قالبهای مختلف ایجاد و منتشر میکنند ( پستهای وبلاگ , پادکست , ویدیوها , , و غیره ) . ایجاد محتوا یک چیز است . گرفتن آن به مصرف کنندگان چیز دیگری است . وبلاگ نویسان حرفهای کانالهای مختلف ترفیع محتوا دارند . آنچه آنها را قوی میکند این است که چقدر میتوانند محتوای خود را بیرون بکشند و جامعهای پاسخگو ایجاد کنند .وبلاگ نویسان تماموقت با هم ارتباط دارند . دانستن و همکاری با دیگر وبلاگ نویسان فهیم آنها را در جریان و حرکت نگه میدارد . مزایای شبکه سازی در وبلاگ نویسی لیستی طولانی را تشکیل میدهد . برای موفقیت به عنوان یک بلاگر تماموقت , شما باید به عنوان وبلاگ نویس روی خودتان سرمایهگذاری کنید . بین وبلاگ نویسی و وبلاگ نویس تفاوت وجود دارد. شما میتوانید چند دلار بگذارید و در چند ساعت آینده یک وبلاگ قدرتمند بگیرید . اما موفقیت این وبلاگ بهشدت به وبلاگ نویس پشت وبلاگ بستگی دارد .وبلاگ اصلی شما باید براساس موضوعی باشد که محدود به فصل یا رویداد نیست . حالا , به عنوان یک وبلاگ نویس تماموقت , شما هم میتوانید وبلاگهای مبتنی بر رویداد ایجاد کنید . اما موضوع وبلاگ اصلی شما همیشهسبز است . کار وبلاگ نویسی خود را در مورد موضوعات سطحی انجام ندهید . برای مثال اگر شما یک وبلاگ نویس کریسمس هستید , تنها در طول آن فصل مرتبط خواهید بود .یک لیست طولانی از موضوعات پایانناپذیر وبلاگ نویسی وجود دارد . آمدن با یکی مشکل نیست . شما فقط باید موضوع درست را براساس عشق و یا دانش انتخاب کنید
بلاگر شدن به طور فزایندهای یک روش محبوب برای شروع کسبوکار و ایجاد پول به صورت آنلاین است و میتواند به طور باورنکردنی پاداش داده شود . اما یک وبلاگ نویس دقیقا ً چه میکند ؟یک بلاگر مسئولیتهای مختلف و نقشهای شغلی زیادی دارد و این ها نیز با رشد وبلاگ , تمایل زیادی به تغییر در طول زمان دارند .بلاگر و وبلاگ نویس چه کاری انجام میدهد؟وبلاگ نویس مسئول نوشتن , ویرایش , پست کردن و ترویج مطالب در قالب پستهای وبلاگ است . آنها ایدههایی برای محتوای گفتهشده و به حداکثر رساندن ترافیک وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی بهینهسازی موتور جستجو تولید میکنند. وبلاگ نویس چه میکند؟یک وبلاگ نویس محتوای جذاب , مرتبط و اصلی برای وب سایتها تولید میکند. آنها موضوعات مختلف را بررسی میکنند - گاهی اوقات در یک صنعت , گاهی نه - و پستهای مورد نظر یک شرکت ( یا مخاطبان هدف خود ) را توسعه میدهند .وبلاگ نویسان مهارتهای نوشتاری عالی دارند و درک قوی از گرایشها و بینش صنعت دارند . آنها در کامپیوترها مهارت دارند و به ویژه در مورد نرمافزار مدیریت محتوا آگاهی دارند .بلاگر مسئول ایجاد , تحقیق و تبلیغ ایدههای نوآورانه برای وبلاگها هستند . آنها با استفاده از روشهای مختلفی مانند ایمیل , خبرنامه ها و کانالهای رسانههای اجتماعی مطالب را منتشر و تبلیغ میکنند .آنها از دیگر وبلاگ نویسان و متخصصان دعوت میکنند تا به صفحه وب کمک کنند و با ویراستاران و مشتریان کار کنند تا مطالب را شکل دهند تا بتوان آن را منتشر کرد .وبلاگ نویسان با استفاده از کلمات کلیدی سئو , کاربران را در مورد موضوعات یا محصولات و به حداکثر رساندن ترافیک سایت تشویق و آموزش میدهند. آنها همچنین بر پاسخ به پستها از طریق وب سایت یا رسانههای اجتماعی نظارت میکنند .آنها دادههای تجزیه و تحلیل وب را برای اندازهگیری عملکرد محتوا و انجام به روز رسانی وب سایت اصلی تحلیل میکنند. وبلاگ نویسان همچنین مسئول مدیریت اشتراک و خبرنامههای ایمیل و ایجاد و درخواست بک لینک برای افزایش رتبه وب سایت هستند .اولین و مهمترین کار یک بلاگر ایجاد محتوا است . این میتواند شامل پستهای بلاگ , ویدیوها , پادکست باشد - هر چیزی که برای ایجاد انتخاب میکنید .خلق محتوا در قلب کاری است که شما انجام میدهید چون این است که چگونه برای مخاطبین خود ارزش قائل میشوید و شروع به ایجاد ارتباط با آنها میکنید .زمانی که به محتوای نوشتاری میرسیم , این به معنای درک حداقل اصول بهینهسازی موتور جستجو سئو برای وبلاگها و بهینهسازی پستهای وبلاگ شما برای هدایت ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو است