10 دلیل سئو برای پیشرفت و رونق مشاغل کوچک در صفحه اول گوگل در این صفحه از سایت جام ارژنگ آمده است.اگر کسب و کار شما یک نوع وب سایت دارد، به احتمال زیاد می خواهید بازدیدکنندگانی را به وب سایت خود بیاورید و مطمئن شوید که چیزی از آن به دست می آورید. اینجاست که سئو وارد می شود.SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. این شامل بهینه سازی وب سایت شما است تا در موتور جستجو بیشتر قابل مشاهده باشد. به عنوان مثال، شما می خواهید یک جفت کفش کوهنوردی جدید بخرید. نتایجی که در صفحه اول مشاهده میکنید، وبسایتهایی با سئوی خوب هستند به این معنی که آنها وبسایت خود را طوری بهینهسازی کردهاند که در ابتدا در موتور جستجو نشان داده میشوند. سئو به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند، حضور آنلاین شما را بهبود می بخشد و کسب و کار شما را رشد می دهد.
>
چرا سئو برای مشاغل کوچک بسیار مهم است؟ در اینجا 10 دلیل وجود دارد..
1-سئو = دیده شدن.
2-سئو =افزایش ترافیک.
3-سئو =ترافیک با کیفیت بالاتر.
4-سئو =نرخ تبدیل بالاتر.
5-سئو =برندسازی.
6-سئو =یک مزیت رقابتی.
7-سئو =تولید سرنخ 24 / 7.
8-سئو =افزایش فروش آفلاین
9-سئو =بازده سرمایه گذاری بالاتر (ROI).
10-سئو =بینش در مورد مشتری شما.
سئو شامل چندین تکنیک است، اما محدود به آنها نیست:
1-بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی خاص، به عنوان مثال، نوشتن پست های وبلاگ مرتبط با موضوع خدمات / محصول خود و استفاده از کلماتی که افراد جستجو می کنند.
2-بهینه سازی تصاویر و توضیحات آنها.
3-بهبود کیفیت کلی وب سایت.
4-دریافت لینک از منابع دیگر.
و بسیاری از تکنیک های دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
برای توضیح اهمیت سئو، 81 درصد از خریداران ابتدا در مورد محصول به صورت آنلاین اطلاعات کسب می کنند. اگر کسب و کار شما حضور آنلاین نداشته باشد به این معنی است که تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست می دهید. سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا سرنخ های بیشتری تولید کند و دید کسب و کار شما را افزایش دهد به این معنی که افراد بیشتری در مورد آن اطلاعات خواهند داشت. حضور آنلاین یکی از حیاتی ترین چیزها برای هر کسب و کاری امروزه است.
بهبود دید به این معنی است که ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد. همانطور که روی سئو خود کار می کنید، در جستجوی گوگل بیشتر دیده می شوید و موقعیت وب سایت خود را در جستجو افزایش می دهید و ترافیک بیشتری دریافت می کنید. برای مقایسه، اولین نتیجه در گوگل دارای نرخ کلیک 28.5٪ است که به این معنی است که وب سایت روی آن کلیک می شود. هر چه جایگاه وب سایت در گوگل کمتر باشد، نرخ کلیک کمتر است.برای سئو کسب و کار خود با جام ارژنگ تماس بگیرید.
سئو به هدف قرار دادن یک مخاطب خاص کمک می کند، بنابراین، بازدیدکنندگان وب سایت شما به احتمال زیاد بیشتر به کسی که به طور تصادفی وارد صفحه شما شده است، علاقه مند می شوند. برای جذب ترافیک با کیفیت بالا، باید افراد مناسب را جذب کنید - کاربرانی که دقیقاً همان چیزی را که شما دارید جستجو می کنند.
هرچه سئوی شما هدفمندتر باشد، افراد مناسب بیشتری را به ارمغان خواهید آورد. به عنوان مثال، شما به دنبال یک نانوایی در شهر هستید. چندین نتیجه می آید، روی چه چیزی کلیک می کنید؟ خوب، به احتمال زیاد در اولین نتیجه ای که در گوگل با بررسی های خوب ظاهر شد. به همان روشی که می توانید از سئو برای وب سایت خود استفاده کنید.
سئو برای هر کسب و کاری بسیار مفید است، به ویژه برای مشاغل کوچک کمتر شناخته شده. هر چه وب سایت شما در ابتدای نتایج جستجو بیشتر نمایش داده شود، برای کاربران قابل تشخیص تر است. علاوه بر این، سئو به بهبود کیفیت وب سایت شما کمک می کند و تجربه بهتری را برای مشتریان خود فراهم می کند.
بر اساس گزارش HubSpot درصد از مشاغل به طور فعال در سئو سرمایه گذاری می کنند. این بدان معناست که رقبای شما به احتمال زیاد در حال بهینه سازی سئو برای کسب مزیت هستند.برای به دست آوردن مزیت رقابتی، مهم است که با بهینه سازی وب سایت خود همراه باشید. سئو به شما کمک می کند تا مشتریان جدیدی به دست آورید، آگاهی از برند و دیده شدن را در موتور جستجو افزایش دهید که به رقابتی شدن تجارت شما کمک می کند.
تصور کنید اگر فروشگاه شما 24 / 7 باز باشد چقدر فروش خواهید داشت. خوب، این همان کاری است که سئو انجام می دهد. به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم برای مشتریان بالقوه قابل مشاهده باشید و ترافیک را در هر زمانی از شبانه روز دریافت کنید. کارمندان شما باید بخوابند، استراحت کنند و غذا بخورند. وب سایت شما اینطور نیست، سئو به شما اجازه می دهد همیشه سرنخ ایجاد کنید.
امروزه مشتریان حتی هنگام خرید از فروشگاه های مواد غذایی نیز از اینترنت استفاده می کنند. در طول زمانی که مشتریان بالقوه فروشگاههای نزدیک خود را جستجو میکنند، اگر کسبوکار شما به صورت آنلاین در پلتفرمهایی مانند Google My Business ارائه شود، شانس بیشتری برای انتخاب دارد.اگر مشتری بالقوه نتواند شما را در طول فرآیند جستجو پیدا کند، بدون سئو احتمال انتخاب شما برای خرید بسیار کمتر است.
در نهایت، سئو هنگام تعیین اینکه مشتری شما کیست و چه چیزی را باید تغییر دهید بسیار سودمند است. بخشی از سئو جمعآوری دادهها از بازدیدکنندگان وبسایت شما است، مانند جمعیتشناسی، موقعیت مکانی، دستگاهی که استفاده میکنند، مدت زمانی که در وبسایت شما میمانند، علاقهشان و کلمات کلیدی که جستجو میکنند و غیره. همه این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا مشتری خود را درک کنید و چه کاری می توانید انجام دهید تا مشتری خاص خود را هدف قرار دهید.
The Beginner's Guide to SEO: https://moz.com/beginners-guide-to-seo
Google Analytics for Beginners: https://analytics.google.com/analytics/academy/course/6
Getting Started with SEO: https://developers.google.com/search/docs/beginner/get-started
SEO Strategy and Trends: https://www.hubspot.com/state-of-marketing/seo-trends