build a website





تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات اجتماعی در شبکه های اجتماعی چگونه است؟

تبلیغات اجتماعی تبلیغاتی هستند که در پلتفرم ها یا شبکه های رسانه های اجتماعی انجام می شوند. به طور کلی، آنها حاوی عنوان، توضیحات هستند و با نوعی عنصر چندرسانه ای (تصویر، ویدیو، محصول قابل کلیک و غیره) همراه هستند. تبلیغات موثر رسانه های اجتماعی همچنین حاوی یک « تحرک برای اقدام » است که توجه کاربر را جلب می کند و او را به تعامل با تبلیغ، تجارت، محصول یا خدمات دعوت می کند.بسته به پلتفرم رسانه اجتماعی که یک تبلیغ در آن ارسال می شود، یک تبلیغ اجتماعی می تواند در قالب های مختلفی منتشر شود. اگرچه راه‌های مختلفی برای ایجاد یک تبلیغ وجود دارد، اما تبلیغات رسانه‌های اجتماعی با تبلیغاتی که در موتورهای جستجو مانند گوگل ادز یافت می‌شوند تفاوت چندانی ندارد. تفاوت اصلی این است که بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند بسیار هدفمندتر باشد، از نظر بصری پویاتر است و می تواند بر روی پلتفرم های مختلف با روش ها و تاکتیک های مختلف برای هر کدام انجام شود

اولین مزیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی

هزینه تبلیغات اجتماعی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی نسبتاً پایین است. شما همچنین می توانید بودجه خود را به اندازه ای که می خواهید کم یا زیاد تنظیم کنید. این بدان معناست که بخشی از بودجه شما می‌تواند صرف تبلیغات اجتماعی شود، بدون اینکه پولی از بین برود

دومین مزیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید . این بدان معنی است که می توانید به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید

سومین مزیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات اجتماعی به شما امکان دسترسی به مخاطبان بسیار هدفمند را می دهد. این بدان معناست که اگر محصول یا خدمات بسیار خاصی را می فروشید، می توانید برای کاربران خاصی با ویژگی های از پیش تعیین شده مانند جنس، سن، وضعیت اجتماعی و اقتصادی، زبان، استفاده از یک وب سایت خاص، علایق و سرگرمی های شخصی تبلیغ کنید. اینها تنها برخی از متغیرهایی هستند که به شما امکان می دهند مخاطبان هدف خود را به دقت شناسایی کنید. سپس می‌توانید این ویژگی‌ها را با هم ترکیب کنید تا دقیق‌تر شوید

چهارمین مزیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که با دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه خود در یک رسانه جدید ارتباط برقرار کنید. با ایجاد محتوای جدید یا تخفیف‌ها و پیشنهادات هدفمند، می‌توانید یک تجربه مثبت برای مشتری در یک پلتفرم کاملاً جدید ایجاد کنید. علاوه بر این، یک شرکت می‌تواند یک حساب خدمات مشتری اختصاصی ایجاد کند، بنابراین نظر عمومی را در مورد برند بهتر می‌کند و خود را در دسترس مشتریان و مشتریان بالقوه‌ای که سؤال دارند، بیشتر می‌کند.

پنجمین مزیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از مزایای رسانه های اجتماعی این است که به شرکت اجازه می دهد کانالی را ایجاد کند که به طور خاص برای تعامل با مشتری تعیین شده است و به مشتریان اجازه می دهد تا احساس ارتباط با تجارت را داشته باشند. به این ترتیب، تبلیغات اجتماعی می تواند به یک کسب و کار کمک کند تا پیوند بین مشتریان را تقویت کند و/یا روابط جدیدی را در بازار هدف ایجاد کند.

ششمین مزیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از مزایای تبلیغات رسانه های اجتماعی این است که به شما در درک مخاطبان هدف فعلی خود کمک می کند و می تواند به شما در ایجاد مخاطبین جدید کمک کند. رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که تبلیغات را تا حد امکان تقسیم بندی کنید تا توسط مشتریان (بالقوه) مورد نظر دیده شوند. این همچنین شما را به درک جزئیات جدید در مورد مخاطبان خود سوق می دهد، که می تواند در آینده بخش های جالبی برای شرکت باشد

مزیت تبلیغات در شبکه اجتماعی فیس بوک

فیس بوک : تبلیغات در فیس بوک به شما امکان می دهد به جامعه بزرگی از کاربران آنلاین دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر، تقریباً 2.5 میلیارد پروفایل فیس بوک فعال وجود دارد. اگرچه الزامات اولیه فقط یک عنوان و خود آگهی است، اما امکانات بی پایان است. می توانید به صفحه وب یا صفحه فیس بوک خود پست کنید. می توانید در فیس بوک، اینستاگرام، فیس بوک مسنجر یا در برنامه ها و وب سایت های شخص ثالث پست ارسال کنید. انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که می توانید بسته به اهداف شرکت خود آن را اجرا کنید. همچنین می‌توانید معیارهای مختلفی را برای اندازه‌گیری کارایی کمپین‌ها (به عنوان مثال کلیک، تعامل، تبدیل، فروش و غیره) ایجاد کنید

تبلیغات اجتماعی در اینستاگرام

اینستاگرام : تبلیغات اینستاگرام در واقع بسیار ساده هستند، زیرا این شبکه متعلق به فیس بوک است. تبلیغات در فیس بوک را می توان به راحتی در اینستاگرام، همه از یک پلت فرم تبلیغاتی، تطبیق داد و به اشتراک گذاشت. هر آگهی به وضوح به عنوان «حمایت‌شده» برچسب‌گذاری می‌شود تا به کاربران بگوید که یک پست معین تبلیغات پولی است. در همان زمان، گزینه کلیک بر روی "بیشتر بدانید" به وضوح قابل مشاهده است. با ضربه زدن بر روی این فراخوان، کاربران می توانند مستقیماً به وب سایت تبلیغ کننده دسترسی پیدا کنند. شرکتی که در اینستاگرام تبلیغ می‌کند همچنین می‌تواند تبلیغات را بر اساس حساب‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، در رابطه با سابقه جستجوی دستگاه یا بر اساس «لایک‌های» صفحه فیسبوک برای مخاطبان خاصی قابل مشاهده کند. در حال حاضر، حدود یک میلیارد وجود دارد. کاربران اینستاگرام 

مزایای کلی تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تقسیم‌بندی خرد : کاربران رسانه‌های اجتماعی هر روز با افراد، پست‌ها و مشاغل مختلف ارتباط برقرار می‌کنند. این ارتباطات خاص، خرده‌بخش‌هایی را ایجاد می‌کنند که به شما امکان می‌دهند کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس این اقدامات مشخص راه‌اندازی کنید. این به دستیابی موثرتری دست می یابد.انتشار ارگانیک: تبلیغات اجتماعی اغلب اقدامات بیشتری را نسبت به تبلیغات آنلاین معمولی امکان پذیر می کند. مردم نه تنها می توانند روی چیزی کلیک کنند، بلکه می توانند چیزی را با شبکه شخصی خود "لایک" یا "به اشتراک بگذارند". این «لایک‌ها» و «اشتراک‌گذاری‌ها» می‌توانند به طور ارگانیک یک آگهی را بدون هزینه‌ای برای تبلیغ‌کننده منتشر کنند.آشنایی: یکی دیگر از مزایای رسانه های اجتماعی این است که وقتی یکی از مخاطبین پست او را لایک کرده است، کاربر را مطلع می کند. با این روش، نرخ کلیک افزایش می یابد و خوانندگان یک تبلیغ را کمتر مزاحم می دانند.اکنون که پایه‌ای از دانش کسب کرده‌اید، ما شما را تشویق می‌کنیم که دست به کار شوید و کمپین تبلیغات اجتماعی خود را ایجاد کنید! اگر قبلاً این کار را انجام داده‌اید، توصیه‌های فوق را حتماً عملی کنید تا بتوانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل