عنوان سئو و برچسب سئو چیست

شرح سئو یا متاتگ چیست

حتی قبل از اینکه خواننده روی یک لینک کلیک کند، عنوان پست وبلاگ توجه او را به خود جلب می کند. در یک صفحه نتایج موتور جستجوی شلوغ ، جذاب‌تر بودن عنوان شما و مناسب‌تر بودن با هدف جستجوی مخاطبان، می‌تواند تفاوت بین یک کلیک یا یک پاس را نشان دهد – بنابراین بسیار مهم است که آن را ثابت کنید.عنوان سئو کاملاً بهینه شده، نیازهای موتورهای جستجو و جستجوگران را متعادل می‌کند و خواندن آن را فریبنده و برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی مفید می‌سازد. وقتی به درستی انجام شود، عناوین سئو به شما کمک می کنند تا در صفحه نتایج جستجو دید بیشتری داشته باشید و تعداد کلیک های موتورهای جستجو را به حداکثر برسانید. این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد ساخت بهترین عناوین سئو برای محتوای خود بدانید، را گفته است

how to build a website for free

نقش برچسب های عنوان در سئو

برچسب‌های عنوان اولین چیزی است که مخاطبان شما پس از وارد کردن یک عبارت جستجو می‌بینند، بنابراین اگر می‌خواهید کاربران روی محتوای شما کلیک کنند، باید روی ساخت عناوین جذاب تمرکز کنید.علاوه بر اینکه عناوین خود را برای کاربران خوب می کنید، می خواهید تمام تلاش خود را برای استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی برای کمک به افزایش سئوی خود انجام دهید . افزودن کلمات کلیدی به عنوان می تواند به شما در رتبه بندی آن عبارات کمک کند.از آنجایی که عنوان شما باید مخاطبان شما را جذب کند و شامل کلمات کلیدی باشد، به راحتی می توانید در بهینه سازی بیش از حد کلمات کلیدی گم شوید یا عنوان خود را بیش از حد طولانی کنید که در صفحه نتایج جستجو قرار نگیرد

کاراکتر عنوان در سئو

به طور کلی، موتورهای جستجو تنها 50 تا 60 کاراکتر اول عنوان یک صفحه را در نتایج جستجوی خود نشان می دهند. هنگام بهینه‌سازی تگ‌های عنوان سئو، سعی کنید در این حد باقی بمانید تا موارد اضافی توسط گوگل با بیضی قطع نشود و به طور بالقوه خوانایی عنوان شما را از بین نبرد.به همین دلیل، بهترین روش در نظر گرفته می‌شود که مهم‌ترین کلمات کلیدی را در ابتدای تگ عنوان جای دهیم - قسمتی که کمترین احتمال کوتاه شدن را دارد.از سوی دیگر، برخی از برندها دوست دارند نام برند خود را در هر تگ عنوان بگنجانند تا به صفحات خود اعتبار دهند اگر قصد دارید این استراتژی را دنبال کنید، مطمئن شوید که آن را در انتهای برچسب عنوان اضافه کنید. حتی اگر نام برند شما در نتایج جستجو حذف شود، کاربران همچنان می توانند هدف محتوای شما را بفهمند.کوتاه کردن تگ عنوان سئو شما نیز یک مشکل است. گوگل به شما توصیه می کند از عناوینی که « نیمه خالی » هستند اجتناب کنید، زیرا این عناوین اطلاعات کافی برای کار با گوگل یا خوانندگان را نمی دهند.به همین دلیل، طول 50 تا 60 کاراکتر ایده آل است. آنقدر کوتاه است که قطع نمی شود و به اندازه کافی طولانی است که به گوگل و خوانندگان عنوانی خاص و توصیفی بدهد

سئو و عنوان صفحات سایت

گوگل می خواهد که هر صفحه در سایت شما دارای یک برچسب عنوان منحصر به فرد باشد، بنابراین همه هدف آن صفحه و اینکه چرا می خواهید به آنجا بروید را درک کنند. اگر هر صفحه در سایت تجارت الکترونیک شما فقط می‌گوید «گیتارهای استفاده شده برای فروش»، خوانندگان و گوگل نمی‌دانند کدام صفحات واقعاً گیتار مورد نظرشان را دارند، برخلاف اطلاعات تماس شما، سیاست حفظ حریم خصوصی شما، یا هر صفحه دیگری در سایت شما.توضیحات دقیق و عناوین واضح به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند محتوای شما چیست. در عین حال به کاربرانی که به دنبال پاسخ هایی هستند که محتوای شما ارائه می دهد کمک می کنند.برای یافتن بهترین عناوین برای صفحات وب خود، باید خود را در جایگاه بازدیدکنندگان جستجو قرار دهید.استفاده از عناوین عمومی مانند "پست جدید" خوانندگان را درگیر نمی کند و ممکن است باعث شود موتورهای جستجو باور کنند که وب سایت شما دارای محتوای تکراری است. رعوض، از عناوینی استفاده کنید که توضیح دهد پست جدید شما درباره چه چیزی است

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل