how to build your own site for free







رپورتاژ آگهی چه نقشی در تبلیغات دارد

رپورتاژ اگهی در صفحه اول گوگل

رپورتاژ آگهی از برترین روش های بازاریابی است که میتواند تاثیر مستقیم و مثبتی در سئو یک وب سایت داشته باشد در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته می‌شود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌تان را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا به سمتی که می‌خواهید هدایت شوند و اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد

رپورتاژ آگهی را درک کنیم

در دنیای امروز که مخاطبان زیادی در فضای اینترنت حضور دارند، تبلیغات و بازاریابی نیز رنگ و بوی دیگری گرفته و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال هستیم. به همین دلیل رپورتاژ آگهی نیز به عنوان یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع‌رسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان تاثیر مهمی در تبلیغات اینترنتی خواهد داشت.در تبلیغات اینترنتی شما می‌توانید با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در سایت‌های پربازدید که مخاطب هدف شما در آنجا حضور دارد، اطلاع رسانی و برنامه تبلیغاتی خود را پیاده کنید. ضمن اینکه در بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ موضوع سئو اهمیت بسیار زیادی دارد و رپورتاژ یکی از مواردی است که تاثیر بسیار خوبی روی سئو خواهد داشت

رپورتاژ اگهی یک محتوای تبلیغاتی است

رپورتاژ آگهی شامل یک محتوا است که توسط شما ایجاد شده و شامل تعدادی لینک می باشد. طبق بررسی های اخیر تاثر لینک های موجود در رپورتاژ آگهی ها به مراتب بیشتر از روش های دیگر لینک سازی است. پیشنهاد می شود مخصوصا برای سایت های کم قدرت از رپورتاژ آگهی ها استفاده گردد.یک مدل دیگر از روش های سفارش بک لینک و خرید آن استفاده از لینک های بنری است. لینک های بنری لینک هایی هستند که در تمامی صفحات از یک وب سایت (معمولا فوتر) قرار داده می شود. این روش لینک سازی کمی خطرناک تر است، مخصوصا برای وب سایت هایی که سن کمی دارند.قطعا تمامی روش های لینک سازی و خرید لینک جزء روش هایی هستند که اگر توسط گوگل شناسایی شوند با جریمه همراه خواهند بود و به همین دلیل در زمره روش های کلاه سفید سئو قرار نمی گیرند. اما از طرف دیگر استفاده از لینک هایی مطمئن و اصولی می تواند منجر به بهبود رتبه سایت شما در گوگل شود. توجه داشته باشید که خرید تعداد زیاد بک لینک از یک سایت همانقدر که می تواند باعث رشد رتبه سایت شما شود، در صورت حذف لینک ها می تواند سبب جریمه طولانی مدت سایت شما گردد. پس برای خرید بک لینک درست تصمیم بگیرید

رپورتاژ آگهی چه تاثیری در تبلیغات دارد


امروزه عموم افراد به دلایل روبرو شدن با حجم زیادی از تبلیغات بنری، پاپ آپ و… در صفحات و سایت های مختلف نسبت به تبلیغات تفکر و ذهنیت منفی دارند و معمولا در مواجه با هر تبلیغی مقاومت نشان می دهند و متصور می شوند که یک فرد قصد دارد محصولی را با قیمت گزاف و با کیفیتی نه چندان خوب به آن ها بفروشد. همانطور که خودتان هم می دانید کمتر کسی هست که وقتی یک صفحه تبلیغاتی، بصورت ناگهانی به روی مرورگرش باز شود به آن توجه کند و آن را نبندد. هر چقدر که از حیات این نوع تبلیغات می گذرد، بیشتر نادیده گرفته می شوند و می توان گفت عمر این نوع تبلیغات رو به پایان است. حال با این شرایط، نیاز به رویکرد جدیدی داریم که محصول و سرویس خود را بدون وجود هرگونه نگاه و دید منفی و با بازخورد بالا معرفی و تبلیغ کنیم. زمان آن فرا رسیده است که با رپورتاژ آگهی که نوعی از تبلیغات آنلاین محصوب می شود آشنا شویم. دلایل مختلفی برای استفاده از رپرتاژ اگهی وجود دارد اما دو مورد از مهمترین آن ها تبلیغ و معرفی برند و دیگری لینک سازی جهت کسب رتبه در گوگل می باشد. تبلیغات رپورتاژ به این صورت است که سایت هایی که رپورتاژ اگهی ارائه می دهند، محتوای ما را که در قالب یک مقاله یا گزارش خبری می باشد به عنوان بخشی از محتوای اصلی سایت خود به مخاطب نشان می دهند، بطوری که مخاطب متوجه جنبه تبلیغاتی آن نمی شود و به آن به چشم یک مقاله معمولی می نگرد

رپورتاژ آگهی ماهیت تبلیغاتی دارد


بیشتر شیوه‌های تبلیغاتی به دلیل اینکه از همان ابتدا ماهیت تبلیغاتی خود را رو می‌کنند، چندان با استقبال مخاطب مواجه نمی‌شوند. حتما شما هم شاهد این موضوع بوده‌اید که بسیاری از مخاطبان حتی بدون خواندن تبلیغات آنها را رد می‌کنند. حتی تبلیغات تلویزیونی نیز با وجود تمام تلاشی که برای جذابیت‌های بصری خود انجام می‌دهند، معمولا بازدید مورد انتظار را ایجاد نمی‌کنند. اما با بررسی نمونه رپورتاژ آگهی برندها که به شکل یک گزارش خبری منتشر شده اند ، مشاهده میکنیدکه این یک شیوه غیرمستقیم برای تبلیغات اینترنتی است. با استفاده از این شیوه تبلیغاتی شما می‌توانید در قالب یک خبر، فایل آموزشی و یا محتوای داستان برند خود را تبلیغ کنید. به این ترتیب مخاطب حین خواندن محتوای رپورتاژ شما علاقه‌مند خواهد شد که برای دیدن پاسخ جامع‌تر و یا راهنمای کامل‌تر به سایت شما مراجعه نماید. به همین دلیل بسیار مهم است که نوشتن رپورتاژ آگهی خود را به یک تیم حرفه‌ای و باتجربه بسپارید. سایر شیوه‌های تبلیغات اینترنتی معمولا در سایت‌هایی منتشر می‌شوند که ممکن است ارتباطی با کار شما نداشته باشند. بنابراین به ندرت می‌توانند شما را با مشتری‌های واقعی پیوند داده و مشتریان وفادار را برایتان به ارمغان آورند. به عبارت بهتر برخی از روش های تبلیغات ممکن است بازدید وب سایت شما را بالا ببرد، اما بازدهی نسبتا کمی را برای شما به همراه خواهد داشت! این در حالی است که اگر نوشتن و انتشار رپورتاژ آگهی خود را به یک تیم متخصص و باتجربه مانند ویرلن بسپارید، مطمئن خواهید شد که محتوا در بهترین سایت های رپورتاژ آگهی منتشر می‌شود که با زمینه کاری شما ارتباط مستقیم دارند. به این ترتیب مخاطبانی آن‌ها را مطالعه خواهند کرد که واقعا به آن‌ها نیاز دارند. در نتیجه برای پاسخ به این نیاز و برطرف کردن دغدغه‌های خود وارد سایت شما می‌شوند. به این ترتیب اگر شما واقعا محصولی را ارائه دهید که نیازهای مخاطب را برطرف می‌کند، این مخاطب نه تنها خود به صورت مشتری دائمی شما در خواهد آمد، که وب سایت شما را به سایرین نیز معرفی خواهد کرد. به این ترتیب یک بازاریابی رایگان و پربازده را برای خود به ارمغان آورده‌اید 

تفاوت رپورتاژ آگهی با سایر تبلیغات

تاکنون از چه روش هایی برای تبلیغات اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده اید؟ تبلیغات همسان یا تبلیغات همان تبلیغات کلیکی و تبلیغات بنری در سایت های پربازدید نمایش داده میشوند و همراه با تبلیغات در گوگل ادز متداول ترین روش های مورد استفاده برند ها هستند. همچنین تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند :‌ تبلیغات در اینستاگرام بصورت تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ ، تبلیغات تلگرام ، تبلیغات در فیسبوک ، یوتیوب لینکدین و سایر سوشال مدیا نیز این روز ها تاثیرگذاری بالایی دارند. سایر روش های تبلیغاتی نیز مانند : تبلیغات پوش نوتیفیکیشن ، افیلیت مارکتینگ پست مهمان ، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات در موبایل ( تبلیغات ادموب و تبلیغ در اپلیکیشن های موبایل) ‌‌تنها برخی از محبوب ترین روش های بازاریابی آنلاین هستند. اما بهینه سازی سایت برای جستجوی گوگل یا به اصطلاح سئو موثر ترین و به صرفه ترین روش جذب مشتری و افزایش ترافیک سایت محسوب میشود و همانطور که گفتیم رپورتاژ تبلیغاتی یکی از موثرترین راه‌ها برای بهبود سئو سایت و تبلیغات در فضای مجازی است با استفاده از پکیج رپورتاژ آگهی شما می‌توانید با پرداخت هزینه ای کمتر از سایر روش های تبلیغاتی، بالاتر از رقبا در نتایج ارگانیک گوگل قرار گرفته و درنتیجه بازدید سایت و میزان فروش محصولات و خدمات خود را بالا ببرید. نکته قابله توجه این است که قیمت رپورتاژ آگهی نسبت سایر روش های فوق بسیار کمتر و به صرفه تر است

رپورتاژ آگهی به چه معناست


رپورتاژ چیست سوال بسیاری از علاقمندان به دنیای بازاریابی اینترنتی است که در این مقاله سعی به دادن پاسخ به سوال رپورتاژ چیست داریم. در هر سایت این کلمه را به شکل های مختلف نوشته بودن، ریپورتاژ چیست، رپورتاژ چیست و غیره، در بین سایت های مختلف صحیح ترین نوع نوشتن این کلمه ی نا آشنا رپورتاژ است.رپورتاژ آگهی برگرفته از واژه ی لاتین به معنی گزارش تبلیغاتی است، آگهی رپورتاژ در قالب خبر ارائه می شود و نویسنده به شیوه ی بی طرفانه ذهن خواننده را در مورد محصول با برند خاص درگیر می کند، برای درک بهتر رپورتاژ یک سایت خبری را تصور کنید، که خبری در مورد تردمیل منتشر کرده است و در پایان خبر پس از بازگو نمودن مزایا و معایب استفاده از تردمیل نام شرکت یا برند شما رو به عنوان بهترین فروشگاه تردمیل عنوان می نماید، به همین دلیل رپورتاژ آگهی یک روش هوشمندانه برای هدایت مشتریان و برند سازی می باشد

رپورتاژ آگهی باعث بهبود رتبه سایت میشود

مطمئنا شنیده اید که رپورتاژ آگهی باعث بهبود و ارتقاء رتبه ی سایت شما می شود، شاید دلیل خواندن این مقاله برای شما رسیدن به دلیل اهمیت ریپرتاژ برای گوگل باشد، بدون شک با واژه ی سئو آشنا هستد، رپورتاژ یکی از از بهترین روش های گرفتن لینک و سئو سایت است، هنگامی که یک سایت خبر بر روی کلمه ی هدفمند به سایت شما لینک فالو بدهد خوانندگان خبر به سایت شما هدایت و موجب توجه موتورهای جستجو گر به سایت شما می شود، به همین دلیل رپورتاژ روش اصولی برای گرفتن بک لینک است و تاثیر بسیار زیادی بر رتبه ی سایت شما دارد.سایت های خبری مشهور مانند، ورزش 3، ایسنا، خبرگزاری فارس، شهر خبر، خبر آنلاین، و غیره مشهورترین و معتبرترین سایت های ریپورتاژ آگهی در ایران که هزینه های مختلفی از درخواست کننده بابت هر خبر دریافت می کنند، با دریافت لینک از سایت های خبری معتبر شاهد رشد بسیار سریع سایت خود خواهید بود، سایت های خبری سایت های قدرمندی هستند، سایت قدرمتند به سایتی گفته می شود که بازدید کننده بالا، لینک خروجی کم، بک لینک ورودی زیاد داشته باشد و به طور مرتب در حال آپدیت شدن باشد، اکثر سایت های خبری معروف این وِیژگی ها را دارا می باشند، تمامی ریپرتاژ ها هزینه بر نیستند بعضی از سایت های خبری اجازه ی ثبت خبر و دادن لینک را برای کاربران آزاد گذاشته اند اما متاسفانه داشتن لینک از این سایت ها تاثیر زیادی بر سئو ندارد و احتمال کاهش رتبه ی سایت را ایجاد می نماید

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل