استراتژی سئو گوگل مپ در 10 مرحله برای کسب رتبه

استراتژی سئو گوگل مپ در 10 مرحله برای کسب رتبه و تبلیغات رایگان کسب و کار.چگونه میتوانیم با سئو گوگل مپ خود کسب و کار خود را تبلیغ کنیم و کسب رتبه نماییم؟نقشه های گوگل چگونه به کسب و کارها کمک میکنند؟

چرا سئو گوگل مپ مهم است

چرا سئو گوگل مپ مهم است و چگونه میتوانیم در لیست 3 ردیف اول نقشه گوگل قرار بگیریم؟
1-سئو گوگل مپ کمک میکند تا مشتریان احتمالی بتوانند به راحتی مکان ما را پیدا کنند.
2-سئو گوگل مپ باعث ازایش بازدید و هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت ما میگردد.
3-سئو گوگل مپ باعث میشود تا نام تجاری ما مشهور گشته و مشتریان بیشتری پیدا کنیم.
اگرچه درست است که بسیاری از مصرف کنندگان مدرن ترجیح می دهند خدمات و محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند، اما گاهی اوقات چیزی جز یک راه حل محلی جواب نمی دهد.
و در حالی که برخی از مشتریان شما ممکن است گاهی برای توصیه به دوستان یا خانواده مراجعه کنند، می توانید شرط ببندید که آنها همچنان از Google استفاده می کنند تا ببینند گزینه های آنها چیست.
وقتی در محله‌های ناآشنا می‌بینند، در حال جستجوی مکان‌های ناهار محلی هستند. آن‌ها در جستجوی بهترین مکانیک‌های شهر هستند که برای تعمیرات اضطراری به جایی نیاز دارند تا ماشین خود را ببرند.
و Google Maps به آنها کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

گوگل مپ برای سئو بسیار عالی است

گوگل مپ که 72 درصد از کاربران رابط نقشه از آن استفاده می‌کنند و به آن اعتماد دارند، به وضوح گزینه‌ای است که می‌تواند به مشتریان بالقوه کمک کند محصولات و خدمات شما را پیدا کنند. همچنین منبع بالقوه عظیمی از ترافیک با کیفیت بالا و فوق العاده قابل تبدیل برای صاحبان مشاغل محلی است.
بنابراین، بله، گوگل مپ برای سئو عالی است. راه هایی که می تواند به شما کمک کند تلاش های سئو فعلی و آینده خود را افزایش دهید عبارتند از:
1-ارائه نقشه های قابل جاسازی که می تواند عملکرد وب سایت و صفحات فرود شما را افزایش دهد.
2-راه دیگری برای انتشار محتوای تازه مانند ویدیوها، مقاله ها و عکس ها در اختیار شما قرار می دهد.
3-به شما امکان می دهد رسانه خود را برای ارتباط بیشتر و هدف گیری دقیق تر برچسب گذاری جغرافیایی کنید.
4-ارتباط شما با روشی جدید برای تبلیغات از طریق گوگل.

چرا سایت خود را سئو کنیم

چگونه سئو گوگل مپ را شروع کنیم

سئوی گوگل مپ بسیار شبیه به سئویی است که احتمالاً قبلاً به آن عادت کرده اید، زیرا گوگل صفحاتی را دوست دارد که فعال، به خوبی نگهداری شده و پر از محتوای مفید و مرتبط هستند.
به همین دلیل، مهم است که صفحه «Google برای کسب‌وکار من» خود را به چرخش به‌روزرسانی منظم خود اضافه کنید.
در حالت ایده‌آل، به‌روزرسانی‌های شما شامل انواع مختلفی از محتوا خواهد بود. به روز رسانی های عمومی در مورد شرکت یا محصولات شما ایده های خوبی برای شروع است.
اما همچنین باید رویدادهایی را که ممکن است میزبانی کنید، معاملات ویژه، ویدیوها، عکس‌ها و پیوندهایی به پست‌های وبلاگ مخصوصاً به‌موقع را نیز درج کنید.

در باره سئو عالی بیشتر بدانید

رتبه بندی خوب در گوگل مپ

رتبه بندی خوب در گوگل مپ و به دست آوردن هرچه بیشتر سئو از سایت شما به معنای توجه بیشتر از همیشه به بهترین شیوه های سئو محلی است.
هر چه وب سایت و محتوای آنلاین شما برای مخاطبان محلی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید بهینه تر باشد، در نهایت دسترسی شما طولانی تر خواهد بود.
یک قانون سرانگشتی خوب این است که اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان شما با کمترین کلیک متوالی ممکن پاسخ مورد نظر خود را پیدا می کنند.
در مورد کلمات کلیدی محلی با ارزش تحقیق کنید، آنها را در سرتاسر سایت خود بپاشید و از آنها به عنوان الهام بخش برای محتوای جدید جدید استفاده کنید.
و اطمینان حاصل کنید که سایت شما به سرعت بارگیری می شود و به راحتی می توان در صفحه های مختلف - به ویژه صفحه های موبایل - پیمایش کرد.
بسیاری از مشتریانی که شما را از طریق سئوی نقشه های گوگل پیدا می کنند، در حال جستجو برای راه حل ها هستند.

مجری تبلیغات گوگل

ادعای مالکیت گوگل مپ

ادعا، نگهداری و ارسال برخی از محتوای اولیه در فهرست Google برای کسب و کار من، شروع خوبی برای سئوی Google Maps است.
اما به یاد داشته باشید، گوگل شیرین ترین و بهترین جوایز را به شرکت هایی اعطا می کند که قدم های بیشتری را طی می کنند.
فعال بودن در مورد نظرات مشتریان خود یک راه قدرتمند برای انجام این کار است.
فعالانه از بهترین و خوشحال ترین مشتریان خود بخواهید که کسب و کار شما را بررسی کنند. حتی می توانید مشوق هایی برای شیرین کردن قابلمه ارائه دهید!
و در مورد همه نقدها، از جمله نقدهای منفی، پاسخگو و صمیمی باشید.

در باره سئو گوگل مپ بیشتر بدانید

استخراج اطلاعات از سراسر وب

اسکرپینگ وب روشی است که برای استخراج، جمع آوری و سازماندهی انواع مختلف داده ها از سراسر وب استفاده می شود. این معمولاً از طریق نرم افزار رایانه ای که مخصوصاً برای این منظور طراحی شده است انجام می شود.
خراش دادن به خودی خود برای چندین دهه وجود داشته است و غیرقانونی نیست. موتورهای جستجو در واقع از شکلی از آن برای فهرست بندی محتوای آنلاین در وهله اول استفاده می کنند.
توسعه دهندگان نرم افزار سئو نیز از آن برای ارائه داده های تجزیه و تحلیل به موقع و دقیق به کاربران استفاده می کنند. با این حال، یک جنبه کاملاً مشهود برای خراش دادن داده ها نیز وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از شرکت ها به عنوان روشی آسان برای به دست آوردن مزیت بزرگ نسبت به رقبای خود، داده ها را جمع آوری می کنند.
همچنین مشکلات کپی رایت بالقوه درگیر است. به علاوه، سرعت و حجمی که با آن اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند می‌تواند به زیرساخت ظریف وب‌سایت آسیب برساند.

چرا سایت خود را سئو کنیم

انتخاب بهترین کلمه کلیدی در گوگل مپ

انتخاب کلمات کلیدی مناسب همیشه در مورد هر جنبه ای از یک استراتژی جامع سئو مهم است. اما به یاد داشته باشید، سئوی گوگل مپ همه چیز در مورد صیقل دادن حضور آنلاین محلی شما و تثبیت خود به عنوان عضوی ارزشمند در جامعه است.
این به معنای توجه زیاد به کلمات کلیدی طولانی است.
باز هم، انتخاب‌های کلیدی طولانی‌مدت عالی برای کسب‌وکارهای محلی که به دنبال افزایش رتبه‌بندی هستند، حاوی واجد شرایطی است که با هدف کاربر مطابقت دارد.
به عنوان مثال، فرض کنید شما صاحب مفتخر یک فروشگاه خودروی محلی در خیابان افسریه، تهران هستید و می خواهید دید کسب و کار خود را افزایش دهید. برخی از مثال‌های دم بلند که باید در نظر گرفته شوند ممکن است عبارتند از:
“فروشگاه های خودرو در نزدیکی من”
“بهترین فروشگاه خودرو در تهران”
“فروشگاه بدنه خودرو مقرون به صرفه در تهران”
“تعویض روغن با قیمت مناسب در نزدیکی من”
و هر صاحب کسب‌وکار محلی تشویق می‌شود به تحقیق و بررسی گزینه‌های هوشمندانه دیگری که ممکن است برای مشتریان، مکان یا صنعت آنها نیز اعمال شود، بپردازد.

بروزرسانی اطلاعات در گوگل مپ

آخرین چیزی که می خواهید این است که یک مشتری بالقوه هیجان زده تصمیم بگیرد که کسب و کار شما را بررسی کند و فقط متوجه شود که شماره تلفن یا آدرسی که آنلاین پیدا کرده است دقیق نیست. قبول مشروعیت کسب و کار شما برای آنها دشوارتر خواهد بود. بنابراین همیشه اطلاعات خود را با جزئیات و به روز نگه دارید زیرا اوضاع برای کسب و کار شما تغییر می کند.

ارتباط عامل مهم سئو گوگل مپ

ارتباط احتمالاً ساده‌ترین عامل برای توضیح در مورد سئوی گوگل مپ است. میزان ارتباط یک کسب و کار با پرس و جو است. و در حالی که برای مدتی در بسیاری از سوله‌ها ارتباط به داشتن یک کلمه کلیدی تطابق دقیق در نام کسب‌وکار شما محدود می‌شد، قدرت این عامل با به‌روزرسانی اخیر کاهش یافت. در حال حاضر، به نظر می رسد که این دسته و زیرمجموعه های فهرست کسب و کار شما مهم هستند.

تاثیر نظرات مشتریان بر سئو گوگل مپ

بررسی نظرات بر سئوی گوگل مپ و رتبه بندی شما در بسته محلی تأثیر می گذارد.چگونه آنها را بدست می آورید؟ اول از همه، می توانید مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند. می‌توانید کمپینی را در رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کنید، تخفیف بدهید یا فقط به آن‌ها ایمیل بزنید تا نظرشان را درباره کسب‌وکارتان بپرسید و از آن‌ها بخواهید به شما امتیاز دهند.
به هر حال، بررسی ها فاکتورهای رتبه بندی خاص خود را دارند (شرط می بینید که چگونه گوگل برخی از آنها را به بخش مرتبط ترین سوق می دهد):
•امتیاز را مرور کنید. و گاهی اوقات گوگل حتی از رتبه بندی ستاره فراتر می رود. برخی از سئو ها در مورد آزمایشات تجزیه و تحلیل احساسات گوگل گزارش داده اند.
بررسی مقدار هرچه نظرات بیشتری داشته باشید - بهتر است.
کلمات کلیدی در متن نقد نظرات شما اگر حاوی کلمات کلیدی مرتبط باشد بهتر در نظر گرفته می شود.
با در نظر گرفتن این موضوع، باید مطمئن شوید که نظرات در مورد کسب و کار شما متعدد است و حاوی کلمات کلیدی است. و برای تشویق مشتریان خود به استفاده از کلمات کلیدی مورد نیاز، درخواست بررسی محصولات یا خدمات خاص خود را در نظر بگیرید.
توجه: هر کسب و کاری ممکن است نقدهای منفی دریافت کند. آنها را نادیده نگیرید، اما مطمئن شوید که به مشتری پاسخ داده و بابت هرگونه تجربه منفی ایجاد شده عذرخواهی کنید. بنابراین، حضور در گوگل مپ نه تنها در مورد دید، بلکه به موقعیت کسب و کار شما نیز مربوط می شود. اگر به درستی (و استراتژیک) استفاده شود، سئوی گوگل مپ می تواند نقش مهمی در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما داشته باشد.

3 فاکتور رتبه بندی گوگل مپ

فاکتورهای رتبه‌بندی سئوی گوگل مپ را فاکتورهای رتبه‌بندی محلی نیز می‌نامند، زیرا همگی به مکان، هم متعلق به شما و هم به جستجوگر مربوط می‌شوند. طبق اسناد گوگل، سه عامل اصلی رتبه بندی محلی عبارتند از:
1-ارتباط - چقدر کسب و کار شما با درخواست کاربر مطابقت دارد.
2-فاصله - چقدر به کاربر جستجو نزدیک هستید.
3-برجستگی - چقدر این تجارت شناخته شده و محبوب است.

تبلیغات صفحه اول گوگل با سئو

عوامل رتبه بندی سئو محلی

در دسامبر 2021، گوگل تأیید کرد که یک به‌روزرسانی عظیم موتور محلی را ارائه کرده است. آن به‌روزرسانی Vinity به بزرگترین به‌روزرسانی الگوریتم جستجوی محلی در پنج سال گذشته تبدیل شد و تعادل سه عامل اصلی رتبه‌بندی را به شدت تغییر داد. به ویژه، فاکتور فاصله نقش بسیار مهم تری نسبت به گذشته ایفا کرد. به عنوان مثال، قبل از به‌روزرسانی، فهرست‌هایی که بهتر بهینه‌سازی شده بودند به راحتی می‌توانستند از فهرست‌هایی که واقعاً به جستجوگر نزدیک‌تر بودند، بهتر عمل کنند. در حال حاضر، این به سختی امکان پذیر است.
گوگل همراه با به‌روزرسانی Vicinity، آزمایش طرح‌بندی بسته محلی جدید در SERP را آغاز کرده است. بنابراین ممکن است با یک بلوک وسیع‌تر مواجه شوید که نقشه آن در سمت راست و نتایج سه بسته محلی در سمت چپ قرار دارد.

چرا سایت خود را سئو کنیم

افزودن گوگل مپ به وب سایت

افزودن گوگل مپ مستقیماً روی وب‌سایت خود راه دیگری است که به Google اجازه می‌دهد کسب و کار شما را با مکان مرتبط کند. به طور خاص، می‌توانید مسیرهای مکان خود را از محبوب‌ترین مکان‌های نزدیک مشخص کنید - ممکن است یک فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن، جاذبه‌های محلی و غیره باشد.
به خاطر داشته باشید که گوگل مپ برای استفاده سنگین رایگان نیست. با این حال، افزودن Google Maps به صفحات درباره و تماس (یا هر دو صفحه که نیاز دارید) کاملاً قابل اجرا است. فقط یک حساب صورت‌حساب با Google Cloud Platform ایجاد کنید تا هر ماه 200 دلار اعتبار در Google Maps API دریافت کنید (مگر اینکه میزان استفاده از این 200 دلار بیشتر شود، هزینه‌ای از شما کسر نمی‌شود).

از صفحات سایت جام ارژنگ بازدید نمایید

ده روش تبلیغات|معرفی 45 مزیت سئو|تبلیغات|مشاور تبلیغات|مدیر تبلیغات|راز تبلیغات|مجری تبلیغات|استراتژی تبلیغات|انواع تبلیغات|وبلاگ تبلیغات|ملزومات سئو|مزایای تبلیغات|سئو سایت خودرو|مجله سینما|سئو روزانه|تبلیغات دیجیتال|برند دیجیتال|رسانه دیجیتال|ارز دیجیتال|کسب درآمد|تبلیغات فیس بوک|سایت شیرآلات|طراحی سایت فلنج|سایت لوله و اتصالات|تبلیغات ارزان|صنعت گیم|ده منفعت تبلیغات کلیکی|سئو گوگل مپ|سئو تصاویر|تبلیغات صنعتی|ماشین آلات صنعتی|سئو صنعتی|هنرهای رزمی|دعاهای مولانا|تبلیغات عالی|سایت آب و فاضلاب|چگونه بلاگر شویم|صفحه اول موتور جستجو|مجری تبلیغات گوگل|سئو نویسی|منظومه سنگ تراش|سایت لاله زار|تبلیغات صفحه اول گوگل|وب دیزاین|مجله سئو|مجله تبلیغات|مجله دیجیتال|غرفه آرایی|تبلیغات رایگان|سایت چوب|سایت کفش|سایت برق|تجارت دیجیتال|سایت مبلمان|سایت فرش|کسب درآمد از سئو|صنعت تجارت|بار عشق|سلطان جمجمه|سئو فنی|تبلیغات کلیکی گوگل|متخصص سئو|سایت نفت و پتروشیمی|سئو دوستانه|بازی سئو|عناصر سئو|سئو موبایل|سئو عالی|سئو عالی|مجری سئو|قالب فروشگاهی|شبکه های اجتماعی|سئو ورزشی|سایت آهن آلات|خدمات تلگرام|علامه طباطبایی|هاست چیست|وب مارکتینگ|ایمیل چیست|سئو چیست|سیم و کابل|اپلیکیشن|اتصالات فشار قوی|ارز دیجیتال|اساسینز کرید|استراتژی بازاریابی دیجیتال|تبلیغات|استراتژی سئو|انواع تبلیغات|اهمیت تبلیغات|اهمیت گوگل مپ|اهمیت وب سایت|وصل|تبلیغات موثر|آموزش سئو|آرامش|آرایشگاه زنانه|آهنگ هکری|بازاریابی|بازاریابی صنعتی|بازاریابی گوگل مپ|بازاریابی محتوا|بلاگر کیست|سایت بولدوزر|تبلیغات|بهترین راه تبلیغات|سایت بیل مکانیکی|تبلیغات|پترو فیتینگ|فیلم آنلاین|پدرخوانده|پروژه سئو|پنج اصل تبلیغات|تاریخ تبلیغات|تبلیغات اینستاگرام|تبلیغات آزاد|تبلیغات دیجیتال|تبلیغات سئو|تبلیغات غیر مستقیم|تبلیغات کسب و کار|تبلیغات مستقیم|تبلیغات مشاغل|مشاغل کوچک|تبلیغات مصرف کننده|تبلیغات نمایشی|تجهیزات ایمنی|بازاریابی سئو|تلگرام روح|توصیه سئو|تولید محتوا چیست|سایت جک ماشین|جوکر|جیمیل چیست|چرا تبلیغات مهم است|چرا سایت داشته باشیم|چرا صفحه اول گوگل باشیم|تبلیغات|چگونه سئوکار شویم|چگونه محتوا نویس شویم|خدمات سئو|خلاقیت در تبلیغات|خلاقیت در طراحی سایت|داستان برند|داستان تبلیغات|داستان سئو|دنیای دیجیتال|دنیای سئو|ده دلیل تبلیغات|راز تبلیغات گوگل|راز سئو|راز صفحه اول گوگل|راهنمای طراحی سایت|راهنمای کامل سئو|رپورتاژ آگهی|سامانه فروش|سئو ارزان|سئو فیلم|صنعت سئو|عناصر طراحی سایت|فیلتر شکن|کانال تلگرام|تبلیغات|تبلیغات|تبلیغات