سئو حرفه ای وب سایت

حرفه ای ترین سئو سایت کسب و کار

سئو حرفه ای

تجارت با سئو حرفه ای

تجارت با سئو حرفه ای.موتورهای جستجو توسط کاربران اینترنت در هنگام جستجوی چیزی مورد استفاده قرار می گیرند. و شما می خواهید پاسخ آن چیزی را ارائه دهید. فرقی نمی‌کند محصول یا خدماتی را بفروشید، وبلاگ بنویسید یا هر چیز دیگری، بهینه‌سازی موتور جستجو برای هر صاحب وب‌سایت ضروری است.به بیان ساده:سئو تمام اقداماتی است که شما انجام می دهید تا گوگل وب سایت شما را یک منبع با کیفیت در نظر بگیرد و آن را برای جست و جوهای مورد نظر شما رتبه بندی کند.اگرچه سئو مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است، اما با تسلط فعلی گوگل، ما می توانیم به سادگی از اصطلاح "بهینه سازی گوگل" استفاده کنیم.به همین دلیل است که تمام نکات و تکنیک های این راهنما عمدتاً در مورد سئو گوگل است، اگرچه بسیاری از چیزها جهانی هستند و برای بهینه سازی برای هر موتور جستجوی دیگری کاربرد دارند.

سئو حرفه ای

سئو گام به گام

گام به گام با سئو حرفه ای وب سایت که میتواند برای تمام کسب و کارها و کاربران بازدیدکننده مفید باشد.حرفه ای ترین سئو چه مشخصاتی دارد و بهینه سازی موتورهای جستجو را از کجا باید شروع کنیم؟برای حضور در صفحه اول گوگل و بهره مندی از مزایای بازاریابی رایگان باید سایت خود را سئو کنیم.بهینه سازی موتور جستجو (سئو) فرآیندی است برای بهینه سازی وب سایت شما با هدف بهبود رتبه شما در نتایج جستجو و دریافت ترافیک ارگانیک (غیر پولی) بیشتر.تاریخچه سئو به دهه 90 برمی گردد که برای اولین بار موتورهای جستجو ظهور کردند. امروزه این یک استراتژی بازاریابی ضروری و یک صنعت در حال رشد است.بهینه سازی موتور جستجو فقط بر نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است و بهینه سازی PPC را شامل نمی شود. هر دو سئو و PPC بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو هستند.با صفحه حرفه ای ترین سئو همراه جام ارژنگ باشید.

سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای

راهکار سئو برای کسب رتبه

راهکار سئو برای کسب رتبه و رسیدن به صفحه اول گوگل در سایت های معروف داخلی و خارجی بخوبی توضیح داده شده است.
اما قویترین عنصر برای کسب رتبه و رسیدن به یک جایگاه مناسب در صفحه اول گوگل(ترجیحاً ردیف اول تا سوم) بی تردید فقط میتواند محتوانویسی باشد.
هدف همه کسب و کارها از ایجاد محتوا را میتوان فقط در کلمه تعریف کرد و آن " بازاریابی است".
در واقع بازاریابی محتوا با هدف معرفی برند،کسب و کار،کالاها و خدمات است تا بتواند بازارهای جدیدی پیداکرده و موجب افزایش فروش گردد.
یک سایت هرچقدر از تکنیک های سئو با دقت و مهارت استفاده کند نمیتواند بدون داشتن محتوا قادر به جذب کاربر و افزایش بازدید گردد.
ایجاد محتوا در وهله اول نیاز به مطالعه دارد و باید در باره موضوعی که میخواهیم با کاربران به اشتراک بگذاریم تحقیق کنیم و برداشت خود را با رعایت امانت و رساندن اطلاعات دقیق و مبتنی بر حقیقت ارائه نماییم.
تمام متخصصان سئو و کارشناسان برجسته بهینه سازی در وب سایت ها و وبلاگ های خود اکیداً توصیه میکنند که محتوا را برای انسان ایجاد کنیم تا موجب رضایت کاربران واقع گردد و از ایجاد محتوا با هدف کسب رتبه در موتورهای جستجو پرهیز نماییم.
یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در کسب رتبه و تعیین نتیجه برای موتورهای جستجو و بخصوص گوگل میزان رضایت کاربران است و اینکه هر کاربری چقدر از وقت خود را در سایت شما سپری میکند.
محتوای سایت شما میتواند هر موضوعی را در بگیرد مانند سینما،ورزش،اقتصاد،تکنولوژی و آموزش و حتی شرح بازدید شما از مناطق و شهرهایی که به آن سفر کرده اید.
اما باید به این موضوع دقت نمایید که عنوان صفحه شما باید دقیقاً در راستای محتوای درون صفحه باشد و خواندن آن عنوان کاربران را ترغیب کند تا وارد وب سایت شما شوند.
سئو فرآیند افزایش بازدید و در دید قرارگرفتن شما و حضور در صفحه اول موتورهاس جستجو است و آن چیزی که این هدف را محقق میسازد ایجاد محتوای خوب و جذاب است.


سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای

مزایای بلندمدت سئو

آگاهی از برند با سئو: راه‌اندازی صفحات نتایج موتور جستجو ( SERPs ) به ایجاد برند به عنوان یک مرجع در صنعت شما کمک می‌کند . همانطور که چشم اندازهای مکررا ً وب سایت شما را برای کلمات کلیدی مرتبط فهرست می‌کنند , آن‌ها با برند شما آشنا می‌شوند .
جذب کاربران : سئو به شما اجازه می‌دهد کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار خود را هدف قرار دهید , کاربران را جذب کنید تا محصولات یا خدماتی مانند شما را جستجو کنند . در نتیجه , ترافیک ایجاد شده توسط سئو به شدت هدف قرار می‌گیرد که منجر به هدایت و تبدیل با کیفیت بالاتر می‌شود .
قیمت موثر : در مقایسه با روش‌های تبلیغات سنتی , سئو اغلب بازده بالاتری در سرمایه‌گذاری ( roi ) فراهم می‌کند . در حالی که ممکن است هزینه‌های اولیه مرتبط با تلاش‌های سئو وجود داشته باشد , مانند استخدام یک حرفه‌ای یا سرمایه‌گذاری در ابزارها , مزایای بلندمدت افزایش ترافیک آلی و تولید سرب اغلب از سرمایه‌گذاری اولیه بیشتر است .
نتایج بلند مدت سئو: بر خلاف تبلیغات پرداخت‌شده , که زمانی که شما پول خرج کردن را متوقف می‌کنید , تولید ترافیک را متوقف می‌کند , منافع سئو می‌تواند طولانی‌مدت باشد . با سرمایه‌گذاری مداوم در سئو و حفظ بهینه‌سازی وب سایت , می‌توانید به دریافت پاداش رتبه‌بندی موتورهای جستجو بالاتر و ترافیک ارگانیک در طول زمان ادامه دهید .
اما این تنها گوگل نیست که از محتوای با کیفیت پایین خسته شده‌است . بیش از نیمی ( 57 % ) فروشندگان b2b محتوای تیم بازاریابی را عمومی و غیر پاسخگو نمی‌دانند .هوش مصنوعی برای تولید محتوای مقیاس عالی است , اما نه اگر کیفیت قربانی شود . تجربه کاربر هنوز باید هسته استراتژی محتوای باشد .آخرین تغییرات الگوریتم گوگل نیز به این نکته اشاره دارد که محتوای انسان مانند بر روی قطعات تولید شده توسط هوش مصنوعی محبوب خواهد بود .بنابراین , با وجود اینکه هوش مصنوعی برای خلق محتوا هنوز تا حدی در حال افزایش است , ما شروع به افزایش تقاضا برای نویسندگان بشر سئو می‌کنیم .اگر هدف شما ایجاد محتوای کیفی ( برای کاربران و موتورهای جستجو ) است , به جای نویسنده از هوش مصنوعی به عنوان یک ویرایشگر استفاده کنید.


سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای

لینک سازی در سئو

یکی از تکنیک هایی که بطور صد در صد در سئو تاثیرگذار است لینک سازی داخلی است.
پیوندها یا لینک های داخلی سایت شما میتواند کاربران را به صفحاتی که تمایل دارید بیشتر مورد بازدید قرار بگیرند هدایت میکند.
بر خلاف لینک های خارجی که شما تسلطی بر آن ندارید اما روی صفحات وب سایت خود بطور کامل مسلط هستید و میتوانید هر صفحه یا پاراگرافی را که بخواهید لینک بدهید.
لینک های داخلی یا internal links بر دو گونه هستند:
• لینک از یک صفحه به صفحات دیگر همان وب سایت.
• لینک از یک عبارت به عبارتی دیگر در داخل یک صفحه.
فرض کنید شما در سایت خود مطلبی تحت عنوان "سئو آزاد"ایجاد میکنید و بعد در یک صفحه دیگر در باره اینکه سئو برای همگان میتواند بصورت آزادنه و بدون محدودیت انجام شود نیز مطلبی دارید و برای اینکه منظور خود را در باره سئو آزاد بطور کامل به خواننده برسانید از آن صفحه به صفحه "سئو آزاد " لینک میدهید.
با لینک سازی داخلی درک موتورهای جستجو را از سایت خود بهبود ببخشید.
ممکن است یک صفحه داشته باشید که کمتر بازدید دارد و یا اصلا بازید ندارد در اینجا میتوانید لینک آن صفحه کم بازدید را در صفحه پربازدید قرار دهید تا موتورهای جستجو آنرا پیداکنند.
متخصصان سئو معتقدند هرچه لینک بیشتری ایجاد کنید موفقیت سایت شما در کسب رتبه احتمال بیشتری پیدا میکند.
با لینک داخلی شما تعیین میکنید که به کدام صفحه از وب سایت خود انرژی بیشتری ارسال کنید و کاربران را تزغیب نمایید تا از آن صفحه بازدید نمایند.
به عنوان مثال در سایت جام ارژنگ صفحه ای تحت عنوان"فیلم گنج قارون داریم" و مایلیم که کاربران را به آن هدایت کنیم این عمل را لینک سازی داخلی برای بهبود آن صفحه گویند.
در اینجا تعدادی لینک داخلی سایت جام ارژنگ را برای رساندن مفهوم و منظور این پست قرار داده ایم.
نقش سئو در شهرت و معرفی برند دیجیتال کدام است؟
برای پیشرفت سئو باید روزانه چه کارهایی را انجام دهیم؟
با انجام صحیح تکنیک های سئو میتوانیم یک تبلیغات عالی در گوگل داشته باشیم.
کارشناسان و متخصصان برتر و معروف سئو در جهان کدام هستند؟
سایت بازی را چگونه میتوان سئو کرد و آیا سئو مانند یک بازی رقابتی است؟
با یک سئو پیشرفته با استفاده عالی از تکنیک های بهینه سازی کسب رتبه نماییم.
طبقه بندی سئو بر چند دسته است و هر دسته در برپیرنده چه عملکردهایی هستند
تبلیغات برای عموم افراد جامعه آزاد است و میتوانند از امکانات آنلاین استفاده کنند.
سئو وب سایت را درک کنیم و از اهمیت و جایگاه سئو با خبر شویم.
اجزای مهم سئو کدامند و هریک چه نقشی در بهینه سازی موتورهای جستجو دارند؟


سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای

سئو مهمترین بخش تجارت دیجیتال است

سئو مهمترین بخش تجارت دیجیتال است که با ایجاد یک وب سایت و بهینه سازی آن میتوانید خود را به صفحه اول گوگل برسانید.
سئو برای تجارت آنلاین بسیار اهمیت دارد و باعث معرفی برند شما به مخاطبان و همچنین افزایش بازدید و جذب مشتری گردد.
سئو هنگامی که از نظر استراتژیک استفاده می‌شود , بهینه‌سازی موتور جستجو می‌تواند مزایای زیادی از جمله افزایش ترافیک وب و هدایت کیفیت از طریق قیف فروش کسب و کارها را فراهم کند. در هسته آن , سئو پتانسیل جلب توجه ارگانیک بیشتری به کسب‌وکار شما دارد - که به این معنی است که برای شما هیچ هزینه‌ای ندارد . درک اصول اساسی سئو می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای جذاب و با رتبه بالا را برای رسیدن به مخاطبین هدف به شیوه‌ای که نیازهای آن‌ها را برآورده کند , توسعه دهید . با درک و اجرای بهترین روش‌های سئو متوجه رشد کسب‌وکار و تعامل بالاتر خواهید شد .
اگر سئو موضوعی است که شما به یادگیری بیشتر در مورد آن علاقه دارید , یک دوره بازاریابی دیجیتال به رهبری مربی می‌تواند شما را از طریق این اصول هدایت کند تا بتوانید آن‌ها را برای کسب‌وکار خود استفاده کنید - یا شغل جدیدی با این مهارت‌های مورد نیاز آغاز کنید.
سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو مجموعه‌ای از روش‌هایی است که هر سازنده محتوا می‌تواند برای کمک به رتبه‌بندی صفحات وب خاص در نتایج جستجو استفاده کند ( برای مثال , نزدیک کردن محتوا به بالای صفحه اول در هر سایت موتور جستجو , که کاربران در آن قرار دارند ) . این روش‌ها می‌توانند ترافیک بیشتری به وب سایت شما بیاورند که هم دید و هم درآمد شما را افزایش خواهد داد . با این حال , مهم است توجه داشته باشید که سئو کاری نیست که یک‌بار انجام دهید و فراموش کنید . سئو موثر باید به روش استاندارد چگونگی ایجاد محتوای جدید و به روز رسانی محتوای موجود برای کسب‌وکار خود تبدیل شود .
از آنجا که اکثر جستجوها از طریق گوگل انجام می‌شوند , سئو به شدت بر رتبه‌بندی نتایج جستجو تمرکز می‌کند . در واقع , بیش از ۹۵ درصد جستجوهای همراه با استفاده از گوگل از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ انجام شد . در دنیای پر ارتباط امروز , بازدیدکنندگان وب سایت انتظار دارند که پاسخ‌هایی را که در چند نتیجه اول جستجو می‌کنند پیدا کنند . برای افزایش موثر ترافیک , صفحه وب شما باید در ده نتیجه بالا باشد - هر چه صفحه شما بیشتر ظاهر شود , احتمالا ً کلیک بیشتری خواهید داشت .
سئو همچنین شامل بهترین روش‌ها برای سرعت وب سایت , کپشن ها، عکس , پیوندها و تعامل با دیگران آنلاین است. با اینکه بسیاری از عوامل به بهینه‌سازی وب سایت می‌روند , این منابع بازاریابی دیجیتال رایگان می‌توانند فرآیند را ساده‌تر کنند .


سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای
سئو حرفه ای

سئو بسیار آسان است

با آسان ترین سئو به صفحه اول گوگل بیاییم و کار و کسب خودمان را تبلیغات کنیم.سئو آسان چگونه انجام میشود.
برخی معتقدند سئو سخت است و بسیار مشکل و برای هرکسی امکان ندارد که با طراحی یک وب سایت بتواند خود را به صفحه اول گوگل برساند.
البته هرکاری نیار به مهارت و تخصص و دانش و نیز تجربه دارد و همگان نمیتوانند همه کار را بخوبی انجام دهند اما وقتی از اصول کار باخبر شویم میتوانیم تا حدودی کار را انجام دهیم.(سئو آسان)
در مرحله اول برای انجام یک سئو آسان باید عنوان صفحه وب سایت خود را بخوبی تنظیم نماییم مانند همین صفحه از سایت جام ارژنگ که تحت عنوان "سئو چیست"تنظیم شده است با کلمه کلیدی سئو آزاد در صفحه اول گوگل قرار دارد.
برخی از کلمات کلیدی عام و فراگیر هستند مانند دانش،فلسفه،اقتصاد،هنر و ورزش و صدها کلمه کلیدی دیگر که خود هر کدام صدها زیرشاخه دارند. سئو نیز یک کلمه عام و فراگیر است اما زیر شاخه های فراوان و تخصصی دارد مانند:
• سئو ارزان که اشاره به فرآیند بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو با بودجه مقرون به صرفه دارد.
• سئو نویسی که مربوط به بهینه سازی محتوای یک وب سایت مانند نظارت بر ایجاد مطلب شامل تصاویر،ویدئو،انیمیشن و اینفوگرافیک است.
• سئو نقشه های گوگل که بطور تخصصی به آن سئو محلی یا لوکال سئو گویند که به کسب و کارهای محلی ارتباط دارد.
موتورهای جستجو از طریق ربات های خزنده ای دارد کلیه مطالب وب سایت ها را رصد میکنند و طبیعی است سایت هایی که تمام قوانین و الگوریتم های اعلام شده را رعایت میکنند به کسب رتبه نائل میشوند.
پس اولین قدم برای سئو آسان که بسیار مهم و ضروریست و میتواند کاربران را مجاب کند تا از سایت شما بازید نمایند عنوان صفحه است.
دقت به این مطلب کاملاً ضروریست که باید محتوای صفحه با عنوان مطابقت داشته باشد و استفاده از عنوان های داغ و مهیج کاربرپسند و درج محتوای غیر مرتبط مصداق فریب موتورهای جستجو خواهد بود.
تصاویر به کار رفته در سایت باید دارای یک شرح و توضیح باشند و نباید تصاویر را به حال خود رها کنیم و استفاده از خاصیت ALT برای تصاویر بسیار ضروریست.
موتورهای جستجو قادر نیستند که تصاویر را بخوانند بنابر این گزینه ALT میتواند مفهوم و جایگاه تصویر را برساند.
سئو هنگام آسان بنظر میآید که از مقررات و ترفندهای آن باخبر باشیم که یکی از این مراحل نوشتن محتوای صحیح و بر اساس تحقیق است و طول محتوا بسیار مهم است.
در برخی از وب سایت ها اعلام شده که طول محتوای قابل قبول موتورهای جستجو 300 کلمه است و برخی دیگر از 500 کلمه و 1000 کلمه برای حداقل مطلب یک صفحه استفاده کرده اند.
آنچه که مهم است هرچقدر طول محتوا بیشتر باشد ناظر بر این مطلب است که شما بطور کامل منظور خود را شرح داده اید و این مطلوب موتورهای جستجو است.
اما برخی از وب سایت ها را میبینید با 10000 کلمه به صفحه اول گوگل نرسیده اند و برخی سایت ها با 100 کلمه وارد شده اند.
علت این امر در مرحله اول شاید کپی کاری باشد یعنی مطالب وب سایت های دیگر را بدون ویرایش در سایت خودشان کپی کرده اند.
سئو آسان است اما برای آنکه بتوانیم دقیقاً آنرا پیاده کنیم لازم است در ابتدا آنرا درک نماییم و خواسته های موتورهای جستجو را بشناسیم.


سئو مهمترین عنصر بازاریابی

سئو فقط اجرای چند تکنیک است بلکه درست اجراکردن تکنیک ها در جای مناسب است.
سئو مهمترین عنصر برای بازاریابی آنلاین و تجارت دیجیتال است و هدف آن در دید قرارگرفتن بیشتر است.
هرچقدر کاربران موتورهای جستجو شما را بیشتر ببینند احتمال یافتن مشتری نیز بیشتر میشود.
سه جنبه کلیدی سئو وجود دارد:
موارد فنی - کاسه نشان دهنده تمام جنبه های فنی است که باید پوشش دهید (اغلب به عنوان سئوی فنی یا درون صفحه نامیده می شود). بدون یک کاسه مناسب، چیزی برای نگه داشتن سوپ وجود نخواهد داشت.
محتوای عالی - سوپ نشان دهنده محتوای وب سایت شما است - مهمترین بخش. محتوای با کیفیت پایین = بدون رتبه بندی، به همین سادگی است.
بک لینک های با کیفیت – چاشنی نشان دهنده بک لینک هایی است که اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد. شما می‌توانید محتوای عالی و یک وب‌سایت کاملاً بهینه‌شده داشته باشید، اما در نهایت، باید با دریافت بک‌لینک‌های باکیفیت، قدرت به دست آورید - آخرین عنصر برای کامل کردن استراتژی سئو شما. اصطلاحات سئو داخلی و خارج از صفحه، فعالیت های سئو را بر اساس اینکه آیا آنها را در وب سایت انجام می دهید یا خیر، دسته بندی می کند.
سئو داخلی هر کاری است که می توانید در وب سایت انجام دهید - از بهینه سازی محتوا تا جنبه های فنی.


سئو فنی حرفه ای

علم سئو چیست : بهینه‌سازی فنی به علم سئو به بهینه‌سازی فنی اشاره دارد - نحوه ساخت وب سایت‌ها و صفحات وب به گونه‌ای که موتورهای جستجو بتوانند به طور موثر سینه‌خیز , شاخص و ارتقا آن‌ها بروند . این شامل چیزهایی مانند سازمان وب سایت , داده‌های ساختار یافته و عملکرد صفحه وب است .
سازنده محتوا که محتوا را می‌نویسد و بهینه می‌کند به ندرت کسی است که سئو فنی وب سایت را مدیریت کند . این به این معنی است که نتیجه بین هنر سئو و علم سئو همچنین منجر به یک نتیجه بین یک سازنده محتوا و یک سازنده می‌شود .
به عنوان یک سازنده محتوا , بهترین گام شما برای علم سئو ایجاد یک رابطه کاری قوی با شرکای وب فنی شماست . از سه عنصر فنی سئو در زیر برای شروع مکالمه با سازندگان تیم خود استفاده کنید .
• عملکرد و تجربه عملکرد و تجربه به توانایی فنی وب سایت شما برای بارگذاری موثر و نمایش محتوای مناسب برای خوانندگان اشاره دارد. گوگل " نشانه‌های اصلی وب " را آخرین معیار ارزیابی عملکرد وب سایت می‌داند . این نشانه‌های حیاتی زمان بار صفحه , صمیمیت کاربر و ثبات بصری را پی‌گیری می‌کنند. در این وبلاگ نحوه بهبود علائم اصلی وب را بررسی کنید تا یاد بگیرید که چگونه عملکرد و تجربه بر محتوای شما تاثیر می‌گذارد .
• قابل خزیدن بودن سایت به توانایی موتور جستجو برای پیدا کردن محتویات سایت شما اشاره می‌کند. ساختار سایت شما , یا نحوه سازماندهی محتوای شما , نقش محوری در سینه‌خیز گرفتن سایت شما ایفا می‌کند . پیوندهای شکسته , محتوای مرده و ساختار اتصال ضعیف , توانایی موتور جستجو برای خزیدن موثر بر محتوای شما را کاهش می‌دهد .
• نمایه‌سازی به توانایی موتور جستجو برای درک محتوای شما و افزودن دقیق آن به شاخص آن اشاره می‌کند . نمایه‌سازی همچنین این است که چگونه موتورهای جستجو از طریق محتوای شما تجزیه می‌شوند تا در جعبه‌های پاسخ , کارت‌های دستور پخت و سایر انواع نتایج اولویت که محتوی برنده هستند در جستجو بازی کنند .
نمایه‌سازی موفق نیازمند استفاده موثر از داده‌های ساختاریافته است. این فراداده است که به موتور جستجو اطلاعات دقیقی را می‌دهد که به دنبال آن است .

سئو وب سایت

سئو با ایجاد تغییرات خاصی در طراحی و محتوای وب سایت شما کار می‌کند که سایت شما را برای موتور جستجو جذاب‌تر می‌کند .
با ایجاد مطالب جذاب و موثر سئو , می‌توانید شانس خود برای ایجاد ترافیک هدفمند وب سایت ارگانیک را افزایش دهید .
با دادن تعریف سئو به وب سایت خود , اطمینان حاصل می‌کنید که محتوای دیجیتالی شما به راحتی پیدا و مشاهده می‌شود .
سئو با ایجاد تغییرات خاصی در طراحی و محتوای وب سایت شما کار می‌کند که سایت شما را برای موتور جستجو جذاب‌تر می‌کند .
شما این کار را به امید این انجام می‌دهید که موتور جستجو وب سایت شما را در نتیجه بالای صفحه نتایج موتور جستجو نمایش دهد .
همانطور که گفتیم , الگوریتم گوگل به صدها عامل رتبه‌بندی در هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام وب سایت‌ها در نتایج جستجو حضور داشته باشند و به چه ترتیب نگاه می‌کند.
تغییر وب سایت شما برای هر یک از آن‌ها غیر ممکن است , اما چندین روش عالی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها پیروی کنید .
برای کسب و کارهایی که تازه شروع به ساخت وب سایت خود می‌کنند , صفحات محصول خود را ایجاد می‌کنند , یا در حال طراحی مجدد وب سایت هستند.

فرآیند سئو برای مبتدیان

سئو برای مبتدیان فرآیند بهینه‌سازی موتور جستجو بسیار پیچیده‌تر از آنچه تعریف ساده دلالت دارد . قطعات متحرک زیادی وجود دارند که به بهینه‌سازی وب سایت‌ها می‌روند تا در نتایج جستجو به خوبی رتبه‌بندی شوند . علاوه بر این , هر موتور جستجو الگوریتم ‌های منحصر به فرد خود را برای بررسی دارد .
یک تاجر بااعتماد به نفس موفق که به تصمیم‌گیری فکر می‌کند , در مقابل دیوار پر از نمودارهای دایره‌ای گراف و مفهوم محاسبات ایستاده در حالی که موتورهای جستجوی متعددی وجود دارد , سه موتور جستجوی اصلی ایالات‌متحده برای تمرکز بر روی موارد زیر هستند :
گوگل ،یاهو و بینگ
بینگ اگر کسب‌وکار شما نیز در چین کار می‌کند , باید بهینه‌سازی برای Baidu را نیز در نظر بگیرید . اگر این مورد نیست , کسب‌وکار شما باید این سه موتور جستجو را در ایالات‌متحده به طور خاص اولویت‌بندی کند , باید توجه ویژه‌ای به گوگل مبذول شود , که درصد از بازار جهانی را در هنگام جستجوی نتایج موتور جستجو می‌کند . این کار آسان نخواهد بود , بسیاری از کسب و کارها برای رسیدن به اولین صفحه نتایج جستجو رقابت می‌کنند , و اجازه دهید تنها نتیجه شماره یک مورد جستجو باشد . بهینه‌سازی موتور جستجو یک ابزار ضروری است که اگر می‌خواهید در صفحه اول رقابت کنید از آن استفاده می‌کنید .
مهم‌ترین چیز برای کسب و کاره‌ای جدید سئو به یاد آوردن این است که این یک ماراتن است نه یک سرعت . شما احتمالا ً آن را به بالاترین رتبه , یا حتی در صفحه اول در یک روز , هفته , یا شاید حتی ماه تبدیل نخواهید کرد.
این فرآیندی است که برای همه کسب و کارها زمان می‌برد تا نتایج واقعی را تجربه کنند. پس صبور باش . پادشاه ارزش انتظار را دارد .
سفر به بالا دقیقا ً آسان نیست . احتمالا به همین دلیل است که یک صنعت کامل برای کمک به کسب و کاره‌ای با اندازه‌های مختلف اختصاص‌داده شده‌است. همه چیز در مورد دانستن تاکتیک‌های درست است , از جمله انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای هدف , نوشتن متا توصیف برای صفحات وب سایت و غیره . علاوه بر این , داشتن یک شریک آژانس بازاریابی دیجیتال که متخصص بهینه‌سازی موتور جستجو است نیز می‌تواند به شما کمک کند تا از مشکلات احتمالی در سفر سئو دوری کنید . این ممکن است بهترین گزینه شما برای کمک به جلوگیری از اجرای تکنیک‌های " سئو کلاه سیاه " باشد , که این روش حرکت در مقابل دستورالعمل‌های موتور جستجو است , اما هنوز هم رتبه کلی وب سایت شما را افزایش می‌دهد . آسان است که در فرآیند جذب الگوریتم‌های موتور جستجو گرفتار شویم . اما اگر تمرکز ما تنها بر روی گرفتن در صفحه اول است , و تجربه بهتر کاربر را فراهم نکنید . خواهید دید که رتبه‌بندی کلی شما در نتیجه آسیب خواهد دید . برای اجتناب از افتادن در این تله مشترک , برخی تاکتیک‌های کلیدی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید :
صفحات خود را برای افراد واقعی طراحی کنید که اطلاعات شما را بخوانند و به طور ایده‌آل محصولات خود را خریداری کنند .
با مخاطبین خود صادق باشید . نقش موتور جستجو ارائه اطلاعات قابل‌اعتماد و قابل‌اعتماد برای کاربران وب است . اطلاعات و اقدامات فریبنده با رتبه‌بندی بالا پاداش نخواهند گرفت .
وب سایت خود را مفید , آموزنده , ارزشمند و جذاب کنید . بیشتر از همه , آن را منحصر به فرد کنید . این به معنای محتوا و طراحی منحصر به فرد است.
روی ایجاد ارتباط با مخاطبین خود کار کنید . مهم‌تر از همیشه است . علاوه بر این , موتورهای جستجو مخاطبان را دوست دارند و وب سایت‌هایی را پاداش می‌دهند که این نوع پاسخ را با رتبه‌بندی بالاتر می‌سازند .
سپس , پیچ و مهره برای رتبه‌بندی وب سایت وجود دارد . گذشته از استراتژی‌های عمیق , کارهایی وجود دارد که شما می‌توانید انجام دهید که نیاز به هزینه و زمان زیادی ندارند .
ایجاد وب سایت‌های دوست‌دار موبایل . مخاطبان تلفن همراه با جست و جوی و باند در حال افزایش هستند و وب سایت‌ها باید صفحه‌های کوچک‌تر را جای دهند .
کلمات کلیدی تحقیق به دقت تحقیقات کلیدی شاید بزرگ‌ترین اولویت شما برای سئو باشد . کلید انتخاب کلمات کلیدی مرتبط برای صنعت شما است که دارای حجم جستجوی ماهانه بالا و امتیاز دشواری سئو پایین است . ابزارهای تحقیق کلید واژه آنلاین بزرگ‌ترین دارایی شما هستند.
ارائه محتوای استثنایی . محتوا پادشاه جهان آنلاین باقی می‌ماند و به شکل‌های مختلفی از جمله صوت , ویدیو و محتوای نوشتاری می‌آید . با گنجاندن محتوای مناسب در سایت شما که آموزنده , قابل‌اعتماد و منحصر به فرد است می‌توانید موتور جستجو را دوست داشته باشید . بهینه‌سازی محلی . این امر به ویژه برای افرادی ضروری است که در فروشگاه‌ها و مغازه‌های آجری و ملات حضور دارند . بسیاری از مردم می‌خواهند با تجارت‌های محلی کار کنند. به آن‌ها فرصت دهید تا این کار را بکنند و مطمئن شوید که می‌توانند شما را در وب پیدا کنند .
backlinks با کیفیت بالا به وب سایت خود بسازید . از تمرین " کلاه سیاه " اجتناب کنید که به دنبال out با کیفیت پایین یا backlinks با حجم زیاد باشد که می‌تواند شما را در آب‌گرم با موتورهای جستجوی اصلی قرار دهد .
به طور مداوم محتوای وب سایت خود را به روز رسانی کنید . پست‌های بلاگ منظم , اعلامیه‌های محصول , پیشنهادهای ویژه را بیشتر منتشر کنید.
درگیر شدن در سئو در صفحه موثر یک فرآیند بلند مدت است که باید مدت‌ها پس از اینکه به بالا صعود کردید ادامه یابد . حداقل , این موردی است که شما می‌خواهید وضعیت خود را به عنوان دارنده نقطه بالا حفظ کنید . به یاد داشته باشید - پاداش رتبه‌بندی خوب موتورهای جستجو به خوبی ارزش زمان و توجه لازم برای رسیدن به آنجا را دارد . اما اگر زمان و منابع شما بسیار محدود هستند , کار کردن با یک شرکت بازاریابی دیجیتال با کیفیت را که متخصص سئو است برای کمک به شما برای رسیدن به اهداف خود در نظر بگیرید .
بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) تنها یکی از قطعه‌های پازل است که وب سایت شما را در ایجاد و تقویت فروش موفق می‌کند .

سئو برای برندها مهم است

سئو برای برندها مهم است چون این روش بسیار موثری برای بهبود دید برند شما از طریق جستجو , ترافیک بیشتر به وب سایت شما , ایجاد برند به عنوان یک مرجع قابل‌اعتماد در صنعت شما , رشد پایدار و مطمئن کسب‌وکار شما است . این است که چگونه هر یک از این عوامل به اهمیت سئو برای برند شما کمک می‌کنند .
مشاهده و رتبه‌بندی در هنگام جستجوی یک سرویس یا محصول آنلاین , کاربران احتمالا ً یکی از پنج پیشنهاد برتر را انتخاب می‌کنند که موتور جستجو آن‌ها را نشان می‌دهد . به هر حال , در حالی که گوگل ممکن است هزاران نتیجه جستجو برای هر عبارت داده‌شده را برگرداند , اکثریت قریب به اتفاق جستجوگران هرگز آن را از صفحه اول رد نمی‌کنند و بیش از ۲۵ % از مردم بر روی اولین نتیجه جستجو که می‌بینند کلیک می‌کنند . سئو به شما کمک می‌کند تا نتایج جستجو را بالاتر ببرید و دید بیشتری را به صورت آنلاین دریافت کنید , و مشتریان احتمالی را بیشتر به سایت خود فشار دهید و تبدیل کنید .
حتی اگر کاربران هم اکنون بازدید نکنند و تبدیل نشوند , به سادگی پر کردن در رتبه‌بندی کاربران را با برند شما آشنا خواهد کرد . در آینده , آن‌ها احتمال بیشتری دارند که نام تجاری شما را به یاد بیاورند , زمانی که به محصولات و خدمات مرتبط علاقمند هستند و ممکن است مستقیما ً به دنبال شما بگردند .
ترافیک وب برای اینکه آن را به سادگی بیان کنید - اگر مشتریان بالقوه نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند , شما در فرصت‌های فروش از دست خواهید داد . سئو ترافیک موتور جستجوی ارگانیک شما را افزایش می‌دهد و به نوبه خود تعداد بازدید کنندگان وب سایت شما را هر روز افزایش می‌دهد . این امر به طور مستقیم با افزایش فروش مرتبط است - چون افراد مرتبط بیشتر سایت شما را می‌بینند , شانس بیشتری برای فروش به آن‌ها دارید .
هر چه سایت شما بهتر بهینه شود , بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ ظاهر خواهید شد . در حالی که رتبه‌بندی بالاتر در گوگل به دلیل افزایش دید , برای همه برندها جذاب است , مزیت ثانویه این است که اعتماد شما به مشتریان احتمالی است . کاربران تمایل دارند توصیه‌هایی را که یک موتور جستجو تولید می‌کند , به تعویق بیندازند , بنابراین داشتن موقعیت بالاتر برای کلمات کلیدی که یک کاربر در جستجوی آن است , محصول یا سرویس شما را به صورت قابل‌اعتماد در ذهن کاربر خشک می‌کند .
تجربه کاربر یک وب سایت خوب بهینه , به وضوح نشان می‌دهد که چه محصول یا سرویس ارائه می‌شود , نشان می‌دهد که چگونه آن را به دست آورد و به هر سوالی که پیرامون آن است پاسخ می‌دهد . تجربه کاربر یک فاکتور مهم رتبه‌بندی برای گوگل است . این به این معنی است که با فراهم کردن سایت برای درخواست موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ , شما نیز آن را برای تجربه کاربر آماده می‌کنید . این بدان معناست که موتورهای جستجو و کاربران می‌توانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند . از سوی دیگر , اگر یک کاربر برای هدایت سایت شما تلاش کند , احتمال آن وجود دارد که موتورهای جستجو نیز وجود داشته باشند .
رشد بدون شک در مورد آن - سئو اهمیت زیادی برای رشد برند شما دارد . همانطور که در بالا ذکر شد , هر چه شما در یک موتور جستجو برای انواع کلمات کلیدی با حجم بالا رتبه بیشتری داشته باشید , ترافیک وب ارگانیک سایت شما دریافت خواهد کرد . به همین سادگی است .
وب سایتی که به خوبی بهینه شده‌است , به احتمال زیاد مشتریان بیشتری به دست خواهد آورد و به دلیل افزایش تولید سرب فروش بیشتری خواهد داشت. همچنین احتمال بیشتری وجود دارد که افراد برند شما را در سایر سکوهای اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام به هنگام پیدا کردن وب سایت شما از طریق موتور جستجو به اشتراک بگذارند .


جام ارژنگ مجری تبلیغات و طراحی سایت با سئوسازی نزدیک به 1000 وب سایت برای مشتریان خود که با کلیدواژه های دلخواه در صفحه اول گوگل قرار دارند.طراحی سایت و سئو در زمینه های صنعتی،مدیریتی،خبری،فرهنگی،سینمایی،ورزشی،مجله دیجیتال،مجله تبلیغات و بازی آنلاین از اهم فعالیت های جام ارژنگ است.تبلیغات در
اینستاگرام،تلگرام و واتساپ نیز در حوزه کاری ماست.جهت مشاوره رایگان و سفارش و پیگیری از طریق واتساپ و تلگرام با جام ارژنگ تماس بگیرید
09124341774