سئو محلی در صفحه اول گوگل

سئو محلی چه تاثیری در رتبه گوگل دارد

سئو محلی چیست؟چگونه از سئو محلی برای تبلیغات کسب و کار بهره ببریم؟سئو محلی تمرین بهینه‌سازی یک وب سایت به منظور افزایش ترافیک , هدایت و آگاهی از برند از جستجوی محلی است . کارهای معمول مرتبط با سئو محلی , پیدا کردن کلمات کلیدی محلی , بهینه‌سازی یک پروفایل تجاری گوگل است .سئو محلی یک استراتژی برای کمک به کسب قابلیت دید بیشتر در نتایج جستجوی محلی است . این امر به مشتریان کمک می‌کند که به راحتی کشف ، ارزیابی ، و تماس با کسب و کاره‌ای محلی را برای خدمت به نیازها ، در حالی که به کسب و کارها کمک می‌کند تا آگاهی از برند ، هدایت ، ترافیک پا ، و فروش را افزایش دهند

سئو محلی چیست
css templates

سئو محلی یا گوگل مپ چگونه آغاز شد

در آگوست ۲۰۱۵ گوگل به بزرگ‌ترین تغییرات در تاریخ جستجوی محلی دست زد ، که منجر به تفاوت زیادی از چیزی شد که کاربران و متخصصان سئو به دنبال آن بودند . با این به‌هنگام‌سازی ، متخصصان سئو از توصیه‌های محلی سئو برای ارائه یک کار در اطراف این به‌هنگام‌سازی گوگل استفاده کردند .هنگامی که این اتفاق افتاد، هم کاربران و هم مشتاقان بخش سئو به این نکته توجه کردند که در حالی که جستجو برای یک محل یا کسب‌وکار محلی را انجام می‌دهند، نتیجه ۳ نتایج جستجوی اصلی را به جای ۷ ، که قبلا ً این مورد بود ، نشان می‌دهد . با این حال ، نقشه گوگل که در کنار نتایج جستجو ظاهر شد، بدون تغییر ظاهر شد .چیزی که مشتاقان سئو می‌گویند این است که گروه ۳ گروه با " ۳ گروه " جایگزین شده تا تجربه دوستانه بیشتری داشته باشد. در حقیقت ، آن تجربه را مدلسازی کرد که برای جستجوهای انجام‌شده بر روی دستگاه‌های همراه ، نرم شده بود .هدف گوگل همواره این بوده‌است که کاربران از یک تجربه راحت و قابل پیمایش استفاده کنند - که به همین دلیل این تغییرات باعث شگفتی بسیاری از ما نشد . به جای آن به نظر یک اصلاح منطقی در جهت بهبود تجربه کاربر جستجو بود . به نظر می‌رسد که این تغییرات دائمی شده‌اند و صاحبان کسب‌وکار باید به سرعت خود را وفق دهند اگر می‌خواهند گوگل به دنبال آن‌ها بگردد

سئو محلی چه تاثیری در تجارت دارد

زمانی که گوگل " جستجوی مکان‌ها " را آزاد کرد , شکل جدیدی از نمایش نتایج به وجود آمد . زمانی که برای یک کار یا سرویس در گوگل جستجو می‌کنید اولین چیزی که می‌بینید فهرست محلی است . در زیر آن فهرست‌های نقشه رتبه‌بندی آلی خدماتی هستند که به دنبال آن می‌گردند . لیست کردن نقشه به طور فزاینده‌ای مهم شده‌است چون اولین چیزی است که مشتری احتمالی شما آن را می‌بیند و شما می‌خواهید در نتایج آن نمایش داده شود .زمانی که فکر می‌کنید که بیش از ۸۰ درصد مشتریان احتمالی شما به دنبال کسب و کاره‌ای محلی در اینترنت هستند ، می‌توانید ببینید که چرا در نتایج جستجو ارزش زیادی وجود دارد . یک افزایش قابل‌توجه در مقدار جستجوهای کلید واژه بر روی دستگاه‌های تلفن همراه وجود دارد . زمانی که از یک تلفن همراه استفاده می‌کنید ، گوگل ترجیح می‌دهد که از لحاظ جغرافیایی نتایج را برای راحتی مشتری به شما بدهد . این گرایشی است که هیچ نشانه‌ای از کند شدن یا حتی متعادل کردن هر زمان به وجود ندارد .به خاطر این فاکتور , هر دو کسب‌وکار محلی کوچک و کوچک شروع به درک نیاز به بهینه‌سازی موتور جستجوی محلی ( سئو محلی ) کرده‌اند . زمانی که در یک کنسرت با رتبه‌بندی منظم آلی خود کار می‌کنید , ما می‌توانیم پوشش صفحه موتور جستجوی خود را به حداکثر برسانیم .تمرکز بر سئو محلی می‌تواند شما را در مقابل مشتریان احتمالی ، با وجود اعتماد به نفس مطمئن، صادق و اخلاقی قرار دهد . مهم نیست به چه کاری مشغول هستید ، افرادی هستند که تلاش می‌کنند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند

سئو محلی یک تکنیک بازاریابی است

سئو محلی یک تکنیک بازاریابی است که به کسب و کاره‌ای محلی برای بهبود دید آن‌ها در نتایج جستجوی محلی گوگل کمک می‌کند . این کار توسط کسب و کارهایی انجام می‌شود که می‌خواهند به راحتی توسط مصرف کنندگان در منطقه محلی پیدا شوند . اگر به دنبال فروش محصولات و یا خدمات به مشتریان واقع در شهر یا شهر خاصی هستید , باید با بازاریابی جستجوی محلی آشنا باشید .برای انجام سئو برای یک کسب‌وکار محلی ، یک سری اقدامات برای افزایش قابلیت دید محلی انجام خواهید داد . بهترین استراتژی‌های عملی عبارتند از: این نوع از سئو به یک کسب‌وکار محلی کمک می‌کند تا به طور برجسته در قبیله محلی ، فروش محلی ، نتایج ارگانیک محلی ، و در گوگل مپ ظاهر شوند 

سئو محلی چه نتایجی برای کسب و کار دارد

نتایج جستجو برای کسب و کاره‌ای محلی کمی متفاوت از نتایج جستجوی سنتی است ، اما نه به طور کامل .به عنوان مثال ، گوگل به طور معمول یک " بسته نقشه " را در بالای نتایج نمایش می‌دهد - نمایش تعداد کمی از کسب و کاره‌ای برجسته . زمانی که " طراحی سایت " را جستجو می‌کنید ، مجموعه نقشه ( در پایین ) همان چیزی است که ابتدا خواهید دید : البته ، برای نشان دادن در مجموعه نقشه ، کسب‌وکار شما باید یک مجموعه تنظیمات تجاری گوگل داشته باشد . شما می‌توانید یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید .علاوه بر بسته نقشه ، شما همچنین می‌خواهید وب سایت کسب‌وکار خود را بهینه‌سازی کنید تا دید شما در نتایج جستجوی آلی محلی افزایش یابد. اینها نتایجی هستند که درست بعد از مجموعه نقشه به دست می‌آیند .چرا شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که کسب‌وکار شما هم در نتایج آلی به نظر می‌رسد ؟ از آنجا که مشتریان شما ممکن است فهرست شما را در فهرست نقشه ببینید ، توجه کنید که شما چهار یا ۵ بازبینی - ستاره دارید ، و سپس وب سایت خود را در نتایج آلی مشاهده خواهید کرد . این کار حس مشروعیت را ایجاد می‌کند و به همین دلیل که جستجوگران کسب‌وکار شما را نه تنها در دسته نقشه می‌بینند ، بلکه به شدت در نتایج زیر رتبه‌بندی می‌شوند .شما هم چنین می‌توانید به نتایج آلی محلی نیز دست پیدا کنید ، حتی اگر کسب‌وکار شما در آن مکان فیزیکی نباشد . پس کسب‌وکار شما در قبیله نقشه ظاهر نخواهد شد ، اما هنوز هم می‌تواند زیر آن ظاهر شود - تا زمانی که وب سایت شما شامل کلمات کلیدی محلی و محتوای منحصر به فرد برای آن مکان است

کلیدواژه های سئو محلی

برای بهره‌برداری کامل از فرصت‌های ترافیکی بازار محلی , کسب‌وکار شما باید در بالای نقشه‌های محلی قرار گیرد . صاحبان کسب‌وکار اغلب در مورد خدمات سئو صحبت می‌کنند چون آن‌ها معتقدند که آن‌ها قبلا ً در نقشه لیست شده‌اند . آن‌ها هستند , شما می‌توانید نام تجاری خود را به گوگل بدهید و کسب‌وکار آن‌ها در موقعیت برتر قرار می‌گیرد . اما , مشتریان احتمالی شما نام کسب‌وکار شما را نمی‌دانند … اگر این کار را بکنند , آن‌ها مستقیما ً با شما تماس خواهند گرفت .گوگل مپ شما را برای عبارات کلیدی کلمه کلیدی که مربوط به پیشنهادها شغل شما هستند بهینه‌سازی می‌کند . ما مشتریان محلی سئو را برای گروه‌های متشکل از ۲۰ عبارات کلیدی مرتبط با شغل موقعیت آن‌ها در موقعیت خود قرار می‌دهیم . گوگل وب سایت رایگان گوگل را برای یادگیری بیشتر برنامه‌ریزی کنید و سپس شخصی را از شرکت سئو برای به حداکثر رساندن دید محلی خود در اینترنت استخدام کنید

استراتژی سئو محلی

از آنجایی که این کار می‌تواند به شما کمک کند استراتژی محتوای خود را به روش‌های زیر اصلاح کنید , نقشه‌برداری از کلیدواژه باید برای هر شرکت سئو و یا مالک وب سایت انجام شود .پیدا کردن شکاف‌های کلید واژه‌های کلیدی . وب سایت شما ممکن است در رده‌بندی قرار بگیرد زیرا استراتژی محتوای شما تمام کلمات کلیدی لازم را پوشش نمی‌دهد . نگاشت کلیدواژه به شما کمک می‌کند که فرصت‌های کلید واژه را پیدا کنید و آن‌ها را با صفحات مربوطه هدف قرار دهید .پیدا کردن همپوشانی کلیدواژه . استفاده از کلمات کلیدی مشابه در صفحات مختلف ممکن است منجر به افت رتبه و مسایل محتوای کپی شود . نگاشت کلیدواژه به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی را به صفحات هدف منحصر به فرد اختصاص دهید که با یکدیگر تعارض نداشته باشند.پیوند درونی . اگر کلمات کلیدی شما به درستی سازمان دهی شده و به صفحات مشخص وب متصل شوند ، قادر خواهید بود که به طور موثر ساختمان لینک داخلی خود را سازماندهی کنید و صفحات مربوطه را به هم پیوند دهید

فرآیند کلیدواژه های سئو محلی

نگاشت کلیدواژه فرآیند تخصیص کلمات کلیدی به صفحات مرتبط در وب سایت شما است . این همان چیزی است که استراتژی سئو برای غنی‌سازی سایت خود با کلمات کلیدی جدید باید انجام دهید ( بخوانید : فرصت‌های جدید برای آوردن ترافیک ) همان طور که زمان می‌رود .نگاشت کلیدواژه با تحقیق کلید واژه مناسب آغاز می‌شود تا تمامی کلمات کلیدی که شما در حال حاضر برای آن‌ها رتبه دهی را پیدا کنید , و همچنین کلیدواژه‌های جدیدی که می‌خواهید هدف قرار دهید .شما می‌توانید آنچه را که کلمات کلیدی شما را به کنسول جستجوی گوگل وارد می‌کنند را بررسی کنید و ایده‌های کلیدواژه جدید را با گوگل آنالایتیکس پیدا کنید

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل