amp templates




طراحی سایت تعاملی یا واکنشگرا چیست

طراحی سایت واکنشگرا یا تعاملی چه تاثیراتی دارد

طراحی واکنشگرا یک طراحی وب و تکنیک توسعه است که یک سایت یا سیستم ایجاد می‌کند که به اندازه صفحه کاربری واکنش می‌دهد . طراحی واکنشگرا , تجربه مرور یک کاربر را با ایجاد یک صفحه وب انعطاف‌پذیر و پاسخگو بهینه‌سازی کرده , و برای دستگاهی که به آن دسترسی دارد , بهینه‌سازی می‌گردد .یک تغییر مخاطب متمایز به سمت طراحی متحرک و طراحی واکنشی ، ساده‌ترین راه برای رسیدن به کاربران در سراسر دستگاه‌های متعدد بوده و یک تجربه کاربر بدون درز را تضمین می‌کند . سال ۲۰۱۳ به عنوان " سال طراحی پاسخگو " مورد ستایش قرار گرفته‌است ، و با افزایش اولویت خوانندگان برای خواندن اخبار آنلاین در سراسر دستگاه‌های چندگانه ( یعنی تبلت ‌ها و گوشی‌های هوشمند ) ، طراحی واکنشی به طور فزاینده‌ای مهم می‌شود

طراحی سایت واکنشگرا یا respansive چیست

طراحی سایت واکنشگرا با تعاملی یک طراحی وب و تکنیک توسعه است که یک سایت یا سیستم ایجاد می‌کند که به اندازه صفحه کاربری واکنش می‌دهد .طراحی واکنشگرا ، تجربه مرور یک کاربر را با ایجاد یک صفحه وب انعطاف‌پذیر و پاسخگو بهینه‌سازی کرده ، و برای دستگاهی که به آن دسترسی دارد ، بهینه‌سازی می‌گردد . افزایش استفاده از اینترنت و تکثیر برنامه‌های کاربردی وب بر روی تبلت و دستگاه‌های تلفن همراه ، نیروی محرک پشت این توسعه بوده‌است


نام دامنه شما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وب سایت شما است . این یک آدرس است که شما با مشتریان فعلی و بالقوه تان و ترویج رسانه‌های اجتماعی به اشتراک خواهید گذاشت . بنابراین , می‌خواهید آن را به طور توصیفی و به راحتی به خاطر داشته باشید و تایپ کنید. سعی کنید آن را کوتاه نگه دارید, و در صورت امکان از لیست اختصارات , اختصاری و اعداد , در صورت امکان , اجتناب کنید تا از سردرگمی مشتری اجتناب کنید .همچنین باید دامنه سطح بالای خود را مشخص کنید . این پسوند در انتهای نام دامنه شما است ، مانند . .com یا ir. . ........ با این حال ، نام‌های دامنه غیرسنتی در سال‌های اخیر افزایش‌یافته است . این دامنه ها می‌توانند براساس مکان باشند . به خاطر داشته باشید که این کار را انجام دهید . بازاریابی ، آژانس یا . قانون . در حالی که این ها می‌توانند از نوع توصیفی باشند . دات کام هنوز هم اصلی است

Mobirise

طراحی وب سایت پاسخگو یا واکنشگرا

وب سایت‌های پاسخگو وب سایت‌هایی هستند که با همه اندازه‌های صفحه و قطعنامه ‌ها مطابقت دارند ، نه فقط روی دسکتاپ ، بلکه بر روی موبایل ، تبلت و گاهی حتی تلویزیون .بدین معنی که یک وب سایت مناسب برای دستگاه‌های همراه در حدود نیمی از ترافیک خود را از دست می‌دهد .کسب و کارها بدون یک وب سایت موبایل با نرخ هشدار دهنده‌ای در حال کاهش است ، زیرا در ۱۰ نفر از هر ۱۰ نفر از شرکت در یک وب سایت که بر روی دستگاه آن‌ها به خوبی نمایش داده نمی‌شود ، دست خواهند کشید . این کار برای کاربران بسیار آسان است که دکمه عقبی را بزنند و در عوض یک کسب‌وکار رقیب را امتحان کنند ، و گوگل وب سایت‌هایی را رتبه‌بندی می‌کند که در جستجوی خود پاسخگو نیستند

مزیت طراحی سایت واکنشگرا

مزیت دیگر طرح واکنشی این است که کاربر تجربه سایت بهبود یافته را دارد چون نیازی به تغییر مسیر ، استفاده از سبک استاندارد در سراسر وسایل و رویکرد طراحی یکپارچه نیست . تجربه کاربر سازگار تاثیر مثبتی بر نرخ تبدیل شما خواهد داشت چرا که افراد با پیمایش و سایت یا استفاده از سیستم در تمام دستگاه‌ها آشنا هستند . طراحی پاسخگو برخی از موانعی را که چندین سایت می‌توانند وجود داشته باشند را حذف می‌کند، به عنوان مثال در عملکرد ، عملکرد و ظاهر سازگار و احساس

طراحی سایت پاسخگو یا واکنشگرا چگونه است

طراحی پاسخگو به این معنی است که شما می‌توانید یک وب سایت را با یک مجموعه از لینک‌های قابل مرور مدیریت کنید ; بنابراین زمان حفظ سایت خود را کاهش دهید . این به شما اجازه می‌دهد تا بر روی دسترسی لینک با استراتژی جستجوی یکپارچه ( سئو ) تمرکز کنید . برنامه‌های سئو می‌تواند وقت گیر و پر هزینه باشد , اما با ایجاد یک سایت واکنشی , تمام تلاش‌های شما می‌تواند بر روی یک سایت واحد , با استراتژی یکپارچه و تاکتیک‌ها در سراسر دستگاه‌ها , متمرکز باشد .در سئو ، محتوای خوب کیفیت که به طور منظم منتشر می‌شود ، موقعیت یابی صفحه رتبه‌بندی موتور جستجو را بهبود می‌بخشد ، بنابراین یک مزیت دیگر از طراحی پاسخ این است که منابع کمتری را می ‌توان در یک محل منفرد ، افزایش شانس یا یک رتبه‌بندی موتور جستجوی بالاتر ، به کار برد

طراحی سایت واکنشگرا دارای محبوبیت جهانی است

هیچ شکی نیست که طراحی وب واکنشی در حال افزایش محبوبیت و اهمیت است ، چرا که گوگل اعلام کرد که وب سایت‌های ارتباط با تلفن همراه افزایش در رتبه موتور جستجو در سال ۲۰۱۵ را خواهند دید .با این حال ، طرح پاسخگویی به عقب برمی گردد . در واقع ، اولین وب سایت با یک چیدمان که با اندازه های مختلف مرورگر سازگار می‌شود در حدود سال ۲۰۰۲ طراحی شد . با توجه به پیشرفت تکنولوژی و این واقعیت که طراحی برای وب همیشه به معنای طراحی برای هزاران صفحه نمایش و طراحی وب است ، نتیجه طبیعی است .اما تا سال ۲۰۱۰ زمانیکه اصطلاح طراحی وب به طور رسمی توسط اتان مارکات ابداع شد ، یک توسعه دهنده وب مستقل که یک کتاب در مورد طراحی واکنشگرا طراحی کرده بود.از آن زمان ، تکنولوژی حتی بیش از پیش پیشرفت کرده و ما شاهد افزایش تعداد افراد به گوشی‌های هوشمند و تبلت ‌ها بوده‌ایم که نه تنها تماس‌ها را ایجاد کرده و پیام‌هایی را ارسال می‌کنند بلکه برای مرور اخبار و دیگر وب سایت‌های مورد علاقه استفاده می‌کنند . در آینده ، اهمیت طراحی وب در پاسخ به همان سرعتی که اکثر متخصصان پیش‌بینی می‌کنند سطوح بالایی از کاربرد دستگاه تلفن همراه را پیش‌بینی می‌کنند ، ادامه خواهد یافت 
وقتی همه آن چیزها را اضافه می‌کنید ، واضح است که طراحی وب واکنشی در اینجا قرار دارد 

وب سایت های تعاملی چه خصوصیاتی دارند

وب سایت‌های تعاملی بسیار تمیز هستند . اما آیا تعجب می‌کنید که چه چیزی باعث می‌شود یک وب سایت به عنوان اثر متقابل انتخاب شود ? مهم‌تر از آن, آیا شگفت‌زده می‌شوید که چگونه وب سایت‌های تعاملی می‌توانند به نفع کاربران و کسب‌وکار شما مفید باشند وب سایت‌های تعاملی همه شکل‌ها و اشکال را به خود می‌گیرند . این می‌تواند به سادگی ارائه یک ویژگی جستجو و یا همان پیچیدگی نقشه گوگل باشد . آنچه که برای کسب‌وکار شما مناسب است بستگی به اهداف شما دارد .به طور ایده‌آل ، کسب و کارها از چشم اندازه‌ای خود برای صرف زمان کافی در وب سایت خود خوششان خواهد آمد. اگر هدف کسب‌وکار یک منبع باشد ، آنگاه ارائه محتوای دقیق و مربوطه کلید است ، تا زمانی که محتوا به راحتی یافت شود


یک وب سایت تجاری به طور کلی به عنوان یک فضا برای ارایه اطلاعات کلی درباره شرکت شما و یا یک پلت فرم مستقیم برای تجارت الکترونیک عمل می‌کند . چه شما یک وب سایت ساده ایجاد کنید که کمی در مورد شرکت شما و یا یک سایت تجارت الکترونیک پیچیده‌تر می‌گوید , مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که بگویید شرکت شما در صفحه اصلی چه کاری انجام می‌دهد . هدف اصلی وب سایت شما یا هر چیزی که باشد ، کاربران باید به راحتی قادر به دستیابی به آن باشند ، و خود هدف باید با هدایت کاربران در سراسر سایت شما تقویت شود ."اگر شما قصد قبول پرداخت‌ها را از طریق وب سایت خود ندارید ، کار زیادی برای انجام آن نخواهید داشت . اگر شما یک خرده‌فروش یا تامین‌کننده خدمات هستید و می‌خواهید به مشتریان گزینه پرداخت آنلاین را بدهید ، باید از یک سرویس خارجی برای دریافت پول استفاده کنید 

وب سایت تعاملی به چه معناست

یک وب سایت تعاملی ، تعامل بین کاربران و محتوای شما را ایجاد می‌کند . این تعامل به شما اجازه می‌دهد تا تجربه شخصی تری فراتر از مرور وب سایت داشته باشید . این محتوا معمولا ً از طریق روش‌هایی مانند گرفتن نظرات محصول ، نظرات در مورد مقالات یا تشویق به اشتراک گذاری با افراد دیگر انجام می‌شود .این تعامل نه تنها تجربه کاربر بهتری را فراهم می‌کند ، این تعاملات نیز می‌توانند اندازه‌گیری شوند . با استفاده از اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنید ، می‌توانید ببینید که چگونه / کی / چه زمانی / کاربران کلیک می‌کنند ، و تنظیمات را برای دادن یک تجربه شخصی بیشتر به آن‌ها انجام می‌دهند . شما می‌توانید کاربران را مستقیما ً به چیزی که به دنبال آن هستند هدایت کنید و محتوای مرتبط بیشتری را برای بازدیدکنندگان آینده ایجاد کنید

طراحی وب سایت تعاملی یعنی فعال بودن تمام عناصر

چیزی که یک وب سایت را تعاملی می‌سازد توانایی کاربر در تعامل فعال با محتوا و عناصر مختلف است . یک وب سایت تعاملی که به خوبی ایجاد شده‌است , از یک شکل یک طرفه ارتباط برای شروع یک مکالمه دوطرفه با کاربر عبور می‌کند . این می‌تواند شامل عناصری از قبیل مکالمه آنلاین , توانایی ترک یا پاسخ به نظرات یا صرفا ً نشان دادن ترجیحات یا منافعی باشد که تجربه فرد را هنگام استفاده از وب سایت شکل می‌دهند .وب سایت‌های تعاملی می‌تواند برای هر دو کاربر و تجاری از طریق فراهم کردن یک پلت فرم قوی برای ارتباط مفید باشد و ارتباط کلید فراهم کردن یک تجربه کاربر مثبت و خدمات با ارزش مشتری است . کسب و کارها می‌توانند بازخورد مفیدی داشته باشند و توانایی پاسخ به سوالات کاربر را داشته باشند و نیازهای آن‌ها را براساس نحوه مشارکت آن‌ها به صورت آنلاین حل کنند

طراحی وب سایت تعاملی عامل قدرت کاربران است

یک وب سایت تعاملی به کاربر اجازه می‌دهد تا احساس قدرت کند . آن‌ها می‌توانند موقعیت خود را انتخاب کنند, جستجو کنند, رای بدهند, سوال بپرسند - آن‌ها مسئول هستند . این تجربیات مثبت به شما در جلب اعتماد با مصرف‌کننده کمک می‌کنند . از طریق تعاملات آن‌ها , شما هم آن‌ها را بهتر می‌دانید - چه چیزی آن‌ها را مورد علاقه قرار می‌دهد . سپس می‌توانید آن‌ها را به سمت چیزی که به دنبال آن هستند هدایت کنید و آن‌ها را به یک پیشنهاد تبدیل کنید که نمی‌توانند رد کنند . آن‌ها را به دست می‌آورید . آن‌ها احساس خوبی دارند و می‌خواهند برگردند . یک مشتری شاد یک مشتری وفادار است - و آن‌ها نیز به دوستان خود نیز می‌گویند

طراحی سایت واکنشگرا و تعاملی برای نمایش اطلاعات بصری

داشتن اطلاعات مفید در زمینه یا طرح‌هایی که چشم را جلب می‌کنند ، برای جلب توجه به اطلاعات جالب ، مهم است . اینفوگرافیک تعاملی ، راهی برای نمایش بصری اطلاعات در یک بازی سرگرم‌کننده و در عین حال مفید هستند . نقل قول که باز و نزدیک به نمایش اطلاعات بیشتر است، راحت‌تر کردن اطلاعات مفید بدون چک کردن صفحه را آسان می‌کند . بازخورد یا سیستم‌های رتبه‌بندی راه خوبی برای برقراری ارتباط بازدیدکنندگان با سایت است و محتوای شما را با طراوت نگه می‌دارد . وب سایت‌های ارتباط جمعی راه دیگری برای به دست آوردن کاربران با برند و کسب‌وکار شما است حتی زمانی که آن‌ها تمام مدت به وب سایت شما نمی‌روند ، همراه با گزینه‌هایی برای به اشتراک گذاری اخبار و وقایع با دوستانشان

توانایی در طراحی سایت تعاملی یا واکنشگرا

چیزی که یک وب سایت را تعاملی می‌سازد توانایی کاربر در تعامل فعال با محتوا و عناصر مختلف است . یک وب سایت تعاملی که به خوبی ایجاد شده‌است ، از یک شکل یک طرفه ارتباط برای شروع یک مکالمه دوطرفه با کاربر عبور می‌کند . این می‌تواند شامل عناصری از قبیل مکالمه آنلاین ، توانایی ترک یا پاسخ به نظرات یا صرفا ً نشان دادن ترجیحات یا منافعی باشد که تجربه فرد را هنگام استفاده از وب سایت شکل می‌دهند .وب سایت‌های تعاملی می‌تواند برای هر دو کاربر و تجاری از طریق فراهم کردن یک پلت فرم قوی برای ارتباط مفید باشد و ارتباط کلید فراهم کردن یک تجربه کاربر مثبت و خدمات با ارزش مشتری است . کسب و کارها می‌توانند بازخورد مفیدی داشته باشند و توانایی پاسخ به سوالات کاربر را داشته باشند و نیازهای آن‌ها را براساس نحوه مشارکت آن‌ها به صورت آنلاین حل کنند

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل