html5 templates



تبلیغات اینستاگرام و کسب درآمد

اگر یک بازاریاب اجتماعی هستید ، آن وقت اینستاگرام احتمالا ً جایی در بالای ذهن شما است . با بسیاری از برندها در سکو ، هر یک از آن‌ها محتوای منحصر به فرد خود را آپلود می‌کنند ، برای شما ضروری است که به راه‌هایی برای به حداکثر رساندن دسترسی خود فکر کنید .این جایی است که صفحه اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند . گرفتن صفحه جستجو یک روش مطمئن - آتش برای بالا بردن کامل دید پست‌های شما ، ایجاد یک اثر ویروسی است که به شما یک عکس شدید از تعامل را در مدت‌زمان کوتاهی به شما می‌دهد . متاسفانه ، هیچ راه قطعی برای رسیدن به این صفحه وجود ندارد . با این حال ، با برخی از کارها ، شما می‌توانید حداقل شانس خود را برای پایان پست خود در صفحه افزایش دهید .اما قبل از اینکه به همه آن برسیم، یک سوال وجود دارد

اینستاگرام

مزایای صفحه اینستاگرام

مزایای قرار گرفتن در صفحه جستجو اینستاگرام در حال حاضر , باید واضح باشد که گرفتن در صفحه جستجو یک مزیت آشکار دارد - افراد بیشتری محتوای شما را خواهند دید . این به نوبه خود می‌تواند فواید دیگر دیگری نیز به شما بدهد :تعامل بیشتر در این پست که در صفحه جستجو نشان داده شد ، همان طور که افراد بیشتری می‌توانند محتوای شما را ببینند .افزایش فالوور به این دلیل است که افرادی که پروفایل شما را از صفحه جستجو چک می‌کنند ممکن است از شما پیروی کنند اگر آن‌ها از محتوای شما خوششان بیاید افزایش فالوور در همه پست‌های آینده

صفحه جستجوی اینستاگرام

صفحه جستجو در اینستاگرام چه چیزی است ؟در اینستاگرام این صفحه جستجو می‌شود که در آن اینستاگرام برای کاربران خود راضی است . هر کاربر محتوای متفاوتی را در صفحه بررسی خود خواهد دید و این براساس مواردی است که آن‌ها دوست دارند و افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنند . به بیان ساده ، این مجموعه از پست‌هایی است که اینستاگرام فکر می‌کند شما می‌توانید از آن لذت ببرید.اینستاگرام می‌گوید که بیش از ۵۰ درصد از کاربران از صفحه جستجو استفاده می‌کنند . و این تعداد زیادی از مردم هستند . اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد که به این معنی است که ۵۰۰ میلیون کاربر به طور فعال در حال بررسی صفحه جستجو هستند .اما اینستاگرام چگونه تصمیم می‌گیرد که کدام پست در صفحه ظاهر خواهد شد ؟ این مساله توسط الگوریتم آن‌ها حل می‌شود ، و آن‌ها چیزهایی مثل این را در نظر می‌گیرند :پست که افرادی که از آن‌ها پیروی می‌کنید ، پست با پست تعامل بالا را از حساب‌های مشابه آن‌هایی که از قبل در اواسط سال ۲۰۱۹ به دنبال آن هستید ، دوست دارید ، اینستاگرام تعمیر صفحه بررسی خود را انجام دادند . آن‌ها فیلترها را به بالای صفحه اضافه کردند تا کاربران بتوانند محتوای خاصی پیدا کنند که از آن لذت ببرند . آن‌ها همچنین دو فیلتر مخصوص را نصب کردند تا ابتدا ظاهر شوند : آی جی تی وی و فروشگاه . این موضوع با کانال‌های مخصوص به موضوع دنبال می‌شود ، و اینستاگرام داستان در صفحه جستجو برای برخی از حساب‌ها را منتشر کرده‌است


در حال حاضر همه ما درک می‌کنیم که کلید وارد کردن صفحه جستجو از طریق تعامل بالاتر در پست‌های شما است . یکی از بهترین روش‌ها برای اطمینان از این امر این است که به طور مستقیم مخاطبین خود را تشویق کنید تا از طریق استفاده از فراخوان برای اقدام به پست‌های خود وارد شوند .سوالات خود را در تصاویر خود قرار دهید تا دنبال کنندگان شما بتوانند به آن‌ها در نظرات پاسخ دهند و در نتیجه یک مکالمه با شما را آغاز کنند . شما حتی می‌توانید مستقیم باشید و از دنبال کنندگان بخواهید آن‌ها را دوست بدارند ، به اشتراک بگذارند، یا دوستان خود را در پست‌های خود مشخص کنید . این یک استراتژی عالی برای رقابت است که برند شما ممکن است بخواهد اجرا کند .تنها از مخاطبین خود بخواهید که با پست‌های شما درگیر شوند ، گاهی اوقات تاثیر زیادی بر تعامل دارند ، و می‌توانید شانس خود را برای حضور در صفحه جستجو افزایش دهید

تبلیغات اینستاگرام

چگونه پست اینستاگرام بگذاریم

ترفندی که واقعا ً می‌تواند برای شما کارساز باشد , این است که به پست‌هایی بگردید که در حال حاضر در صفحه جستجو ظاهر شده‌اند . اگر اینستاگرام دنبال حساب اینستاگرام و یا درگیر شدن با پست‌هایی که مربوط به صنعت شما هستند را دنبال کنید , صفحه بررسی شما به شما دیدی زیادی درباره چه نوع محتوا در الگوریتم اینستاگرام دارد می‌دهد , و چه نوع محتوا در آینده شما دوست دارند ببینند .اگر یک پست را در صفحه جستجو قرار دهید که هیچ ارتباطی با صنعت شما ندارد ، احتمال این وجود دارد که تعامل بسیار خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید، چیزی وجود دارد که از هر پست که در صفحه جستجو ظاهر می‌شود ، یاد بگیرید . نگاهی دقیق به آن‌ها بیندازید ، سپس به این فکر کنید که چطور می‌توانید برخی از این عناصر را در پست‌های خود وارد کنید 


بیشتر مارک‌های تجاری تلاش می‌کنند تا در صفحه اکسپلور در اینستاگرام حضور پیدا کنند . ۵۰ درصد از کاربران  صفحه جستجو را به صورت ماهیانه چک می‌کنند, بنابراین اگر می‌خواهید مخاطبین خود را بزرگ کنید , مانند یک سکه طلا به نظر می‌رسد . الگوریتم اینستاگرام به دقت محتوا را در سراسر حساب‌های مختلف انتخاب کرده و آن را به کاربرانی توصیه می‌کند که ممکن است به آن علاقه داشته باشند. بنابراین , صفحه کاوش , یک راه‌حل قدرتمند و مهم‌تر , راه‌حل قابل‌دسترسی برای برندها برای بالا بردن نوردهی آن‌ها و نیز تعامل و تبدیلات است . خواندن را ادامه دهید تا یاد بگیرید که این الگوریتم دقیقاً چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توانید در صفحه جستجو در اینستاگرام فرود بیایید .اگر یک وبلاگ سفر در اینستاگرام دارید ، می‌توانید به سرعت آن را شروع کنید

زمان مناسب پست گذاری در اینستاگرام

یکی از بهترین نکات اینستاگرام که شما می‌شنوید این است که در زمان‌هایی که کاربران فعال هستند ، پست شود . این توصیه خوبی است ، زیرا الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن به موقع بودن به عنوان یکی از عواملی که باید دیده شود ، اولویت‌بندی می‌کند.این به این معنی است که اگر پست شما به نام برند جدید باشد ، به برنامه "فالوور " شما نشان داده خواهد شد . و اگر بتوانید پست‌های خود را زمانی که فالوورها فعال هستند به کار ببرید ، احتمال دارد که تعامل بالاتری داشته باشید، که کلید گرفتن پست‌های شما در صفحه جستجو است .و خوشبختانه ، پیدا کردن زمانی که فالوورها فعال هستند کار مشکلی نیست . اگر یک حساب کاربری اینستاگرام دارید می‌توانید به بخش حضار در برگه اطلاعات اضافه کنید ، و می‌توانید ببینید که زمانی که پیروان شما بیشتر فعال هستند ، هم ساعت و هم در روز .متناوبا ، شما می‌توانید از یک ابزار مدیریت وب اجتماعی استفاده کنید که این تجزیه و تحلیل را برای شما فراهم می‌کند برای مثال ، زوهو اجتماعی می‌تواند از داده‌های مربوط به تعامل گذشته برای برند شما استفاده کند و سپس بهترین زمان برای شما را برای پست بعدی تان به همراه درصد پیروان خود که احتمالا ً در آن زمان به صورت آنلاین خواهند بود ، پیش‌بینی کنید


صفحه جستجو برای هر کاربر به عنوان الگوریتم اینستاگرام بر روی محتوا منحصر به فرد است . در حالی که در مصرف کنندگان خوراک خودشان پست‌های بازرسی را که دنبال می‌کنند می‌بینند , صفحه جستجو طیف وسیعی از حساب‌های مشابه را ارایه می‌دهد که هنوز کشف نشده اند .چه حساب‌های کاربری را دنبال می‌کند چه نوع از پست‌ها که کاربر اغلب با تعامل بالا با تعامل بالا تعامل دارد ، الگوریتم اینستاگرام در پشت صحنه کار می‌کند تا محتوای آن را بردارد که فکر می‌کند شما جالب خواهید بود . این ویژگی به ویژه برای برندها مفید است ، که می‌تواند به کاربران بیشتری برسد و ارتباطات جدیدی ایجاد کند .برای برخی کسب و کارها ، این کار بسیار وسوسه‌انگیز است که الگوریتم را بازی کنیم و برای مثال ، پیروان و یا تعامل را خریداری کنیم . در حالی که این می‌تواند بهره کوتاه‌مدت باشد ، در پایان ، احتمالا ً پرداخت نخواهد شد یا حتی ممکن است طرفداران واقعی شما را بترساند . چه چیزی بیشتر است ، ماشین یاد می‌گیرد که الگوریتم با الگوهای جدید در داده سازگار می‌شود و می‌تواند چنین فعالیت متقلبانه را شناسایی کرده و اقدام کند .بنابراین ، الگوریتم دقیقا ً چگونه برخی پست‌ها را نسبت به دیگران اولویت‌بندی می‌کند ؟ با توجه به برخی تحقیقات ، در اینجا چند انگیزه وجود دارند که بر آنچه در اینستاگرام حضور دارند تاثیر می‌گذارند.محتوای ویدئو . به طور کلی ، ویدیوها توجه بیشتری نسبت به تصاویر ایستا دارند ، در حالی که در حال حاضر عکس‌های عالی می‌توانند هر از گاهی بر ویدئو پیشی بگیرند

محتواگذاری در اینستاگرام

مخاطبین شما دوست دارند یک پست موفقیت‌آمیز بسازند , به اندازه کافی مهم نیست که شما در حال ارسال ایمیل تان به صورت آنلاین باشید . باید مطمئن شوید که مطالب را ارسال می‌کنید که جالب و مفید است . این زمانی است که شما قادر خواهید بود بیش‌ترین تعامل را به دست آورید , بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که پست شما در صفحه جستجو اینستاگرام حضور پیدا کند .توجه خود را به مشاغلی که بیش‌ترین تعامل را برای شما دارند ، بکنید . آیا مخاطبین شما فیلم بیشتر از تصاویر را دوست دارند ؟ آیا آن‌ها از پست های چرخ و فلک هم بهتر هستند ؟ آیا آن‌ها محتوای جالب یا محتوای الهام‌بخش را دوست دارند ؟ اگر شما قادر به پاسخ به این سوالات هستید ، به اندازه کافی مسلح خواهید بود که بهترین نوع پست را در بهترین زمان برای مخاطبین خود ایجاد کنید . و این همه تضمین در پست‌های شما وجود دارد .ابزار تجزیه و تحلیل خود اینستاگرام این کار را بسیار آسان‌تر می‌کند . تحت بخش پست در بینش‌هایی ، شما قادر خواهید بود که بهترین پست‌ها یا داستان‌های را براساس معیارهای مختلف مختلف - تعامل ، دسترسی ، برداشت ، و غیره برای یک الگو دسته‌بندی کنید ؟ عالیه ! شما هم اکنون می‌توانید از این اطلاعات برای پست کردن پست‌های بهتر برای برند خود استفاده کنید .و فراموش نکنید که با استفاده از ابزار مدیریت وب سایت‌های ارتباط جمعی نیز می‌توانید نگرش‌های مشابهی را به پست‌های خود و تعامل به دست آورید


تحقیق خود را به استراتژی محتوای خود اعمال کنید و پست‌های بیشتری ایجاد کنید که مخاطبین از آن تقدیر و تشکر کنند . ویدیوهای حاوی نوعی از محتوا هستند که می‌توانند تعامل خوبی داشته باشند, و اغلب فضای بیشتری در اکسپلور اینستاگرام ارایه می‌دهند . با این حال , تصاویر ایستا نیز می‌توانند جذاب باشند , به خصوص اگر آن‌ها دارای کیفیت بالا , مرتبط و معتبر باشند . توضیحات مسحور کننده می‌تواند توجه حضار را به مدت طولانی نگه دارد, چه به یک داستان گفته شود و یا یک تخفیف به اشتراک بگذارد.از کجا می‌دانید که آیا محتوای شما به اندازه کافی رابطه دارد ؟ طبیعتا ً، این موضوع در لایک و کامنت ها منعکس شده‌است ، اما به یاد داشته باشید که سهام‌ها و ذخیره‌شده دقیقا ً به عنوان یک نشانه هستند

نقشIGTV در اینستاگرام

این یک واقعیت معروف است که ویدیو بهترین محتوای برنامه در تمام رسانه‌های اجتماعی است . پس تعجبی ندارد که اینستاگرام به سختی فرمت آی جی تی وی را هل می‌دهد . آن‌ها حتی یک آکادمی آی جی تی وی در لندن راه‌اندازی کرده‌اند تا به سازندگان محتوا برای استفاده بهتر از این ویژگی کمک کنند .استفاده از فرمت آی جی تی وی می‌تواند به خوبی کار کند ، چون آی جی تی وی یک بخش جداگانه در صفحه جستجو دارد ، و همچنین در بالای آن نصب شده‌است . ایجاد محتوای آی جی تی وی می‌تواند یک تماس خوب برای برند شما باشد ، چون بدیهی است که الگوریتم اینستاگرام قصد دارد این نوع مطالب را در سال‌های آتی بیشتر کند .مشابه با آی جی تی وی ، پست‌های فروشگاهی نیز به بالای صفحه جستجو متصل شده‌اند . اگر شما یک شرکت هستید ، این برای کسب‌وکار شما عالی است . با این حال ، رقابت زیادی از دیگر برندها در این قبیل پست‌ها وجود دارد ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که یک پست عالی انجام می‌دهید و آن را در زمان مناسب برای بیش‌ترین تعامل منتشر می‌کنید


برای ایجاد تعامل و تشویق کاربران به بازگشت به صفحه اینستاگرام, ماندن در یک موضوع از طریق نشریات تان ضروری است . این ثبات نشانه مثبتی برای الگوریتم برای معرفی شما به مخاطب هدف است . از طرف دیگر , اگر شما امروز سفر را پست کنید , فردا تناسب اندام داشته باشید , و در روز بعد از آن , هیچ شانسی وجود ندارد که شما در صفحه جستجو ظاهر شوید .پس لطفا ً از دیدگاه کاربر به حساب خود نگاه کنید و بررسی کنید که آیا برای آن‌ها آسان است که بگویند موضوع تان چیست

نقش هشتگ در اینستاگرام

برچسب‌ها و هشتگ های موقعیت , ابزارهای بسیار قدرتمندی در اینستاگرام هستند . آن‌ها یک راه عالی برای اطمینان از آن هستند که پست‌های شما با افراد بیشتری در کانال وجود دارند , به این معنی که شما می‌توانید بلافاصله به افرادی که بخشی از شبکه شما نیستند , برسید .و زمانی که از آن‌ها استفاده می‌کنید ، مطمئن باشید که تنها از برچسب‌هایی استفاده می‌کنید که مربوط به این پست هستند ، تا از اسپم شدن اجتناب کنید . استفاده از برچسب‌ها می‌تواند به طور قابل‌توجهی این تعامل را افزایش دهد که پست‌های شما دریافت می‌کنند، و در نتیجه شانس حضور در صفحه جستجو را بهبود خواهد بخشید


کاربران قالب‌های مختلف محتوا را به طور متفاوت درک می‌کنند , بنابراین مهم است که نشریات خود را متنوع کرده و آنچه را که مخاطب شما بیش از همه دوست دارد را دنبال کنید . اما حتی مهم‌تر از آن , اینستاگرام برخی از انواع محتوا مانند عکس یا فیلم را در اولویت قرار می‌دهد , بنابراین شما می‌توانید شانس خود برای رفتن به صفحه جستجو را افزایش دهید .برای مثال ، ریلز یک زبانه مرکزی در برنامه تلفن همراه اینستاگرام است که اهمیت خود را به سکو نشان می‌دهد . اگر در تب ریلز حضور داشته باشید ، احتمالا ً در زبانه اکسپلور نیز ظاهر خواهید شد .پخش ویدئو به شما این امکان را می‌دهد که ویدئو را بیش از ۶۰ ثانیه به اشتراک بگذارید ( در حالیکه فیلم‌های پست می‌توانند تا یک دقیقه وقت داشته باشند ) ، بنابراین این یک فرصت فوق‌العاده برای گفتن بیشتر درباره شما و برند شما است . تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران بسیار انتظار ویدیو از برند را دارند

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل