چگونه میتوانیم با سئو در صفحه اول جستجو باشیم

چگونه میتوانیم با سئو در صفحه اول جستجو باشیم

به عنوان صاحب کسب‌وکار , سوال این است که " چگونه می‌توانیم با سئو در اولین صفحه جستجو گوگل باشیم ؟ " احتمالا ً در نقطه‌ای از ذهن شما می‌گذرد .به هر حال , چه کسی این روزها وقت دارد تا چندین صفحه نتایج جستجوی گوگل را بخواند ? با توجه به ۷۵ % کاربران گوگل هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی‌کنند , به نظر می‌رسد که افراد زیادی این کار را نمی‌کنند .در صفحه اول بودن به معنای سبقت در مسابقه برای گرفتن ترافیک ارگانیک بیشتر و در نهایت درآمد بیشتر برای کسب‌وکار شما است. اما چگونه می‌توانید از رقابت جلوتر بروید و به آن نقطه صفحه اول برسید ؟اینجاست که کیفیت سئو ( یا بهینه‌سازی موتور جستجو ) وارد می‌شود . تولید محتوای متفکرانه و به‌خوبی نوشته شده که برای الگوریتم‌های موتور جستجو بهینه شده‌است بهترین راه برای برنده شدن در مسابقه رتبه‌بندی و زمین در صفحه اول جستجو است . و این راهنمای گام‌به‌گام دقیقا ً به شما خواهد گفت که چطور این کار را انجام دهید .

عواملی که بر رتبه‌بندی تاثیر می‌گذارند

فرود آمدن کسب‌وکار در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل چیزی نیست که معمولا ً به سرعت اتفاق می‌افتد . این فرآیندی است که می‌تواند ۶ ماه طول بکشد و نیازمند درک عمیق از الگوریتم‌های موتور جستجو است .
در اینجا برخی از عوامل کلیدی رتبه‌بندی که بر سرعت بالا رفتن از SERPs تاثیر می‌گذارند ( صفحات نتایج موتور جستجو ) آورده شده‌است :

رقابت : اگر شما کلمات کلیدی بسیار رقابتی را هدف قرار می‌دهید , انتظار می‌رود با یک صعود تند مواجه شوید. کسب و کارهای با بودجه‌های بزرگ‌تر سئو و اداره حوزه تثبیت‌شده می‌توانند برای کسب رتبه دشوار باشند , اما این کار غیرممکن نیست . تمرکز بر روی کلمات کلیدی بلند دم یا استراتژی‌های سئو محلی اغلب می‌تواند برد سریع‌تر فراهم کند .

صنعت : برخی صنایع ذاتا ً رقابتی‌تر از سایر صنایع هستند . اگر شما در یک بخش حفره‌ای هستید که اشباع کمتری دارد , ممکن است رتبه‌بندی در صفحه اول آسان‌تر و سریع‌تر باشد .

هدف حضار : تمام جستجوهای گوگل با یک چیز شروع می‌شوند : یک پرس و جو کاربر . این ممکن است سوالی باشد که مخاطبین شما به دنبال پاسخ هستند , یا موضوعی که آن‌ها به دنبال کشف عمیق‌تر آن هستند . درک نیت جستجو در پشت کلمات کلیدی که هدف قرار می‌گیرید می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را با آنچه که کاربران در جستجوی آن هستند , تطبیق دهید . ارتباط بالاتر = صعود سریع‌تر رتبه‌بندی .

Backlinks : بک لینک ها اساسا ً مهر تایید موتور جستجو هستند که وب سایت شما معتبر و قابل‌اعتماد است . گوگل هم تعداد بک لینک ها را در نظر می‌گیرد که به سایت شما اشاره می‌کند و هم کیفیت آن لینک‌ها برای تعیین موقعیت جستجو شما . لینک‌های با قدرت بالا , وب سایت‌های مرتبط در جایگاه شما هر بار از منابع با کیفیت ضعیف ارتباط دارند , بنابراین هرگز کیفیت را برای کمیت قربانی نکنید .

کیفیت محتوا : بهترین راه برای مقیاس کردن رتبه‌بندی صفحه , تولید محتوای با کیفیت بالا است که به کلمات کلیدی هدف شما مربوط است و به خوانندگان شما ارزش می‌بخشد . به یاد داشته باشید : این فقط به خاطر آوردن افراد به سایت شما نیست , بلکه به خاطر حفظ آن‌ها در آنجا است .

الگوریتم‌های جستجو : الگوریتم‌های جستجو همواره در حال تکامل هستند . اگر می‌خواهید رتبه‌بندی گوگل خود را سریع‌تر بهبود دهید , باید مرتبا ً معیارهای عملکرد خود را کنترل کرده و استراتژی سئو را اصلاح کنید تا با تغییرات در الگوریتم‌های موتور جستجو همسو شود. ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل گوگل و نرم‌افزارهای تخصصی سئو می‌توانند بسیار مفید باشند .

موقعیت جغرافیایی : برای کسب و کاره‌ای محلی , موقعیت جغرافیایی می‌تواند تاثیر زیادی بر سرعت رتبه‌بندی شما در نتایج محلی داشته باشد. دقت کنید که پروفایل کسب‌وکار گوگل خود را تکمیل کرده و به روز رسانی ‌های منظم انجام دهید . شاخه‌های محلی و نظرات مشتریان را نادیده نگیرید چون این ها همچنین می‌توانند به تلاش‌های seo محلی نیز کمک قابل‌توجهی بکنند .

تجربه کاربر : همه ما در وب سایتی بودیم که مهم نیست چند بار دکمه تازه را خرد می‌کنید , به نظر نمی‌رسد که صفحه به طور کامل بار کند . این نه تنها برای کاربران بسیار ناامیدکننده است , بلکه می‌تواند برای رتبه‌بندی جستجو شما مضر باشد .

راهنمای گام به گام حضور در صفحه اول گوگل

با سئو در صفحه اول گوگل
تبلیغات گوگل با سئو

رسیدن به صفحه اول نتایج جستجو فقط تصادفی اتفاق نمی‌افتد . این روش یک رویکرد استراتژیک و حساب‌شده به سئو با تمرکز بر محتوای کیفی و تجربه کاربر بالاتر از همه دیگر را اتخاذ می‌کند.

هر بازاریاب نظر متفاوتی در مورد تمرکز بر تلاش‌های سئو دارد . اما به طور کلی , اگر از این مراحل پیروی کنید , باید وب سایت خود را ببینید که در رتبه‌بندی شروع به جلو رفتن می‌کند .

انجام تحقیقات کامل کلیدواژه

اولین قدم در بالای جستجوی گوگل ملاقات با مخاطبین شما است که در آن هستند .این کار با درک زبان دقیق مورد استفاده آن‌ها در جستجوی اطلاعات , محصولات و یا خدمات مربوط به کسب‌وکار شما انجام می‌شود. با ایجاد استراتژیک این کلمات کلیدی در طول محتوای مکتوب , احتمال ظاهر شدن وب سایت تان در جستجوهای مرتبط را افزایش می‌دهید .

برای مثال , بیایید بگوییم مالک یک برنامه به اشتراک گذاری اتومبیل هستید . یک کلید واژه برای صنعت شما ممکن است چیزی عمومی به عنوان " تقسیم ماشین " باشد , اما جادوی سئو واقعی در چیزی به نام تغییرات معنایی قرار دارد . تغییرات کلمات کلیدی معنایی به شما کمک می‌کند تا تفاوت‌های مختلف قصد کاربر را ثبت کنید. این امر به ویژه برای هدف قرار دادن موارد مختلف استفاده و نیازهای خاص مشتری اهمیت دارد .

شما ممکن است تغییرات معنایی مانند " بهترین برنامه به اشتراک گذاری اتومبیل برای رانندگی طولانی " یا " ارزان‌ترین برنامه به اشتراک گذاری اتومبیل " را انتخاب کنید. "در ماشین رشد , ما معمولا ً روی هدف قرار دادن کلمات کلیدی بلند دم برای مشتریان خود اول تمرکز می‌کنیم , زیرا این سوالات جستجو برای یک موقعیت و صنعت خاص مناسب‌تر هستند . آن‌ها تمایل دارند که رقابت کمتری داشته باشند و برای آن‌ها راحت‌تر باشند , که به معنی چشم بیشتر به کسب‌وکار شما و ترافیک بیشتر در سایت شما است.

کلمات کلیدی بلند دم مانند " برنامه‌های به اشتراک گذاری ماشین با هزینه‌های عضویت پایین " یا " خدمات به اشتراک گذاری ماشین خانگی " با نیازهای مشتری بسیار بکر صحبت می‌کنند و آن‌ها را برای دریافت مشتریان در طول خط پایان ارزشمند می‌سازند . از اضافه کردن این مطالب به تحقیقات کلیدواژه خود صرف‌نظر نکنید .

پس چگونه می‌توانید بفهمید کدام کلمات کلیدی برای هدف ؟ خوشبختانه , نیاز به تحقیقات کلید واژه دستی به خاطر ظهور برخی ابزارهای خارق‌العاده حذف شده‌است .

کلمات کلیدی ابزارهای تحقیق مانند برنامه‌ریز کلمات کلیدی گوگل , Semrush یا Ahrefs می‌توانند به شما کمک کنند که هم دشواری کلمات کلیدی و هم حجم جستجو را اندازه‌گیری کنید . این باعث سردرد شما می‌شود و زمان هدر رفته برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی است که شما هیچ امیدی به رتبه‌بندی ندارید .

محتوای کیفیت صنعت که با مخاطبین هدف شما صحبت می‌کند

زمانی که شما تحقیق کامل کلمات کلیدی را انجام دادید و اصطلاحات و عباراتی را که با مخاطب هدف شما طنین‌انداز می‌شوند , شناسایی کردید , گام بعدی ایجاد محتوایی است که با آن سوالات جستجو صحبت می‌کند .

موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای را اولویت‌بندی می‌کنند که نه تنها به خوبی نوشته شده‌اند , بلکه با هدف جستجوی کاربر و یا آنچه که کاربران به طور فعال در جستجوی آن هستند نیز صحبت می‌کنند . محتوای کیفیت نیز برای لحظه فعلی مرتبط است و باید حاوی بیش‌ترین اطلاعات به روز باشد .

به طور کلی , شما می‌خواهید از قطعات کرک یا وبلاگ‌های بی‌معنی پر از کلمات کلیدی اجتناب کنید . هدف هرگز نباید این باشد که تا حد امکان کلمات کلیدی زیادی را به کار ببرید , بلکه به جای ارائه محتوای اطلاعاتی که ارزش واقعی را فراهم می‌کند و یا راه‌حل برای مشکل مشتری هدف شما ارائه می‌دهد .

همه چیز با درک مشتری ایده‌آل و نیازها و نقاط درد آن‌ها شروع می‌شود. ایجاد صدای مخاطب , انجام بررسی‌ها , یا حتی پرسیدن مستقیم مخاطبین خود از طریق بازاریابی ایمیلی یا رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا به آنچه که آن‌ها ارزشمندترین پیدا می‌کنند اشاره کنید .

هرچه دقیق‌تر بتوانید محتوای خود را برای پرداختن به آن نیازها یا نقاط درد هماهنگ کنید , تاثیر بیشتری خواهد داشت .

عناصر مهم سئو داخل صفحه

زمانی که برای بهینه‌سازی محتوای وب سایت شما می‌آید , جزئیات کوچک همه چیز هستند . عناصر روی صفحه مانند meta , headings , و حتی چیدمان کلی پست‌های وبلاگ شما نقش محوری در کمک به موتورهای جستجو مانند گوگل دارند که درک می‌کنند وب سایت شما درباره چه چیزی است .

در اینجا راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید المان‌های مختلف سایت را برای آرام کردن موتورهای جستجو و جلب توجه کاربر بهینه‌سازی کنید :

کلمات کلیدی را در عناوین محتوای خود و تمام سطوح عناوین قرار دهید : کلمات کلیدی هدف شما باید به طور یکپارچه در headers در محتوای شما بافته شوند ( h1 , h2 , h3 , و غیره ) . آن‌ها باید به عنوان تابلوهای راهنما عمل کنند که هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو را از طریق محتوای شما هدایت می‌کنند.

رفتن به یک ساختار محتوای تمیز : وقتی به ساختار محتوا می‌رسد , بازگشت به اصول اولیه یک استراتژی سعی و درست است . پست‌های بلاگ باید حاوی مقدمه , بدنه و نتیجه‌گیری شفاف باشند . عناصری مانند نقاط گلوله و رسانه‌ها مانند تصاویر یا ویدئوها می‌توانند بلوک‌های بزرگی از متن را درهم بشکنند و هضم و بالا بردن تجربه محتوای شما را برای خوانندگان آسان‌تر کنند .

meta را کوتاه و شیرین نگه دارید : بهترین tags هم جذاب و هم مختصر هستند و یک عکس فوری واضح از آنچه که قرار است بیاید ارائه می‌دهند . آن‌ها باید محتوای صفحه را به طور دقیق خلاصه کنند , در حالی که خوانندگان را وادار می‌کنند که می‌خواهند برای یادگیری بیشتر روی آن‌ها کلیک کنند .

ماندن در بالای عملکرد وب سایت شما یک " تنظیم آن و فراموش کردن آن " نیست . تحلیل منظم یک تعهد مداوم به مخاطبین شماست , و اطمینان حاصل کنید که هر بار بهترین محتوا و تجربه کاربر را به آن‌ها ارائه می‌دهید .

ماندن در بالای عملکرد وب سایت شما یک " تنظیم آن و فراموش کردن آن " نیست . تحلیل منظم یک تعهد مداوم به مخاطبین شماست , و اطمینان حاصل کنید که هر بار بهترین محتوا و تجربه کاربر را به آن‌ها ارائه می‌دهید .

اگر شما تنها از یک ابزار برای ردیابی رتبه جستجو خود استفاده می‌کنید , ما با کنسول جستجوی گوگل سوگند یاد می‌کنیم . این سرویس ارائه‌شده توسط گوگل به شما یا webmasters اجازه می‌دهد تا وضعیت شاخص سایت , جستجوهای محبوب مربوط به سایت خود و خطاهای خزنده را بررسی کنید تا بتوانید رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک خود را بهینه کنید . اگر می‌خواهید وب سایت خود را در صفحه اول جستجو قرار دهید , ضروری است .

ما وقتی به درک الگوریتم گوگل و کسب و کارتان در رتبه‌بندی می‌رسیم , بهترین روش را ارائه کرده‌ایم . اما ما همچنین در اطراف بلوک بودیم و شاهد بودیم که شرکت‌ها مرتکب چند اشتباه مشترک می‌شوند که به راحتی قابل اجتناب هستند .

عجله در فرآیند : تلاش برای صعود سریع‌تر از رتبه‌بندی هیچ مشکلی ندارد , اما صبر و شکیبایی زمانی که به این سوال می‌رسد که چطور می‌توانید در اولین صفحه جستجو باشید , فضیلت است . کیفیت محتوا یا تجربه کاربر را با پمپاژ سریع محتوا در تلاش برای شکست الگوریتم‌ها قربانی نکنید . تمام این کارها به رتبه‌بندی شما ( و شهرت ) در بلند مدت آسیب می‌رساند .

با اتکای بیش از حد به تبلیغات پرداخت‌شده : اشتباه نگیرید - تبلیغات گوگل ممکن است نام شما را به بالاترین نتایج جستجو برساند , اما در واقع رتبه‌بندی ارگانیک شما را بهبود نمی‌دهند . ابتدا با ایجاد محتوای آلی بزرگ شروع کنید , سپس از تبلیغات پرداخت‌شده برای تقویت دسترسی به آن محتوا استفاده کنید .

گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو گوگل یک ماراتن است نه یک سرعت . اما این به این معنی نیات که شما نمی‌توانید یک شریک آموزشی عالی داشته باشید تا کار را آسان کنید و شما را در مسیر خود نگه دارید .اگر به دنبال استراتژی محتوا , ایجاد , و بهینه‌سازی هستید تا رتبه‌بندی خود را سریع‌تر ارتقا دهید , به مکان مناسب رسیده‌اید . در ماشین رشد , تیم نویسندگان تخصصی ما بر ایجاد محتوای متفکرانه و خوب نوشته شده تمرکز می‌کنند که برای سئو بهینه شده‌است و مخاطبان شما را اول قرار می‌دهد .

از صفحات سایت جام ارژنگ بازدید نمایید

آموزش ها و مقالات مفید
صفحه اول گوگل
طراحی صنایع چوب
صفحه اول گوگل
خدمات تلگرام
صفحه اول گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
صفحه اول گوگل
برند دیجیتال
صفحه اول گوگل
سئو سایت موبایل
صفحه اول گوگل
طراحی سایت سیم و کابل
صفحه اول گوگل
طراحی سایت برق
صفحه اول گوگل
طراحی سایت خودرو
صفحه اول گوگل
 سایت غرفه آرایی
صفحه اول گوگل
سئو سایت شیرآلات
صفحه اول گوگل
سئو سایت ورزشی
صفحه اول گوگل
سئو نویسی
صفحه اول گوگل
سئو گوگل مپ
صفحه اول گوگل
طراحی سایت کفش
صفحه اول گوگل
فیلترشکن
صفحه اول گوگل
طراحی سایت فرش
صفحه اول گوگل
متخصص سئو
صفحه اول گوگل
طراحی سایت مبلمان
صفحه اول گوگل
سایت لوله و اتصالات
صفحه اول گوگل
طراحی سایت لاله زار
صفحه اول گوگل
آلبوم محسن چاوشی
صفحه اول گوگل
مجله سئو
صفحه اول گوگل
مجله دیجیتال
صفحه اول گوگل
مجله تبلیغاتی

جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ