website templates





تبلیغات دیجیتال و تجارت دیجیتال

تجارت دیجیتال را چگونه تبلیغات کنیم

تبلیغات دیجیتال به بازاریابی از طریق کانال‌های آنلاین ، مانند وب سایت‌ها ، مطالب جاری و چیزهای دیگر اشاره می‌کند . تبلیغات دیجیتال قالب‌های رسانه‌ای از جمله متن ، تصویر ، صوت و ویدیو را در بر می‌گیرد . آن‌ها می‌توانند به شما در دستیابی به اهداف مختلف کسب‌وکار در درون قیف بازاریابی ، از آگاهی از برند تا تعامل مشتری ، راه‌اندازی محصولات جدید و هدایت فروش مجدد کمک کنند .زمینه تبلیغات دیجیتالی نسبتا ً جوان است ، در مقایسه با کانال‌های سنتی مانند مجلات ، بیلبورد و پست مستقیم . تکامل تبلیغات فقط در مورد چیزی است که آگهی‌ها به نظر می‌رسند و یا جایی که ظاهر می‌شوند ، اما همچنین راه‌هایی که آن‌ها ساخته ، فروخته و اندازه‌گیری می‌شوند

تبلیغات دیجیتال

تبلیغات دیجیتال چه تاثیری دارد

ابزار تبلیغات دیجیتال کدامند

تبلیغات دیجیتال امروزه بسیار مدنظر کارشناسان و صاحب نظران امور تبلیغاتی است.تبلیغات دیجیتال با توجه به گسترش روز افزون استفاده از تلفن همراه کارساز و کوثر است.میلیونها ویدئوی تبلیغاتی جذاب همه روزه مخاطبان را هدف قرار میدهند و سلیقه ها و ذائقه های آنها را به سوی خود سوق میدهند.تبلیغات امروزه از حالت سنتی خود خارج شده و موتورهای جستجو بویژه گوگل بیشترین نوع تبلیغات را در خود جای داده است.پلتفرم های بزرگ مانند فیس بوک و اینستاگرام بیشترین حجم اشتراک گذاری را دارند.اینستاگرام میلیونها ویدئو و پست و استوری را پشتیبانی میکند و کاربران مطالب و دیدگاهها و علاقه مندیهای خود را با یکدیگر در میان میگذارند.میلیونها صفحه فروشگاهی در اینستاگرام نشانگر این مطلب است که تبلیغات دیجیتال امروزه بسیار فراگیر شده است.کلیدواژه تبلیغات و تجارت دیجیتال در صفحه اول گوگل از اهمیت و جستجوی بسیار بالایی برخوردار است

تبلیغات دیجیتال انعطاف پذیر است

یک نمونه از انعطاف‌پذیری این است که تبلیغات دیجیتال چگونه می‌توانند زندگی کنند . روند چاپ و توزیع تبلیغات از طریق کانال‌های سنتی - ارسال روزنامه , نقاشی یک بیلبورد - می‌تواند زمان قابل‌توجهی ببرد . در مقابل , تبلیغات دیجیتال می‌تواند زمان هدایت بسیار کمتری داشته باشد, و تقریبا ً بلافاصله پس از ایجاد تبلیغ در یک وب سایت ظاهر شود . برای تبلیغاتی که به طور خودکار براساس الگوی استاندارد تولید می‌شوند , این فرآیند می‌تواند به صورت تحت‌اللفظی چند دقیقه طول بکشد . تبلیغات دیجیتال حتی پس از این که برنامه زنده است ، انعطاف‌پذیر هستند . بسته به کانال خاص ، ممکن است برای تنظیم محتوای خلاقانه ، زمان‌بندی و فرکانس ، هدف‌گیری ، و بیشتر تنظیم شود . این کار امکان بهینه‌سازی پرواز را فراهم می‌کند که در آن شما می‌توانید تنظیمات مختلف را براساس نحوه عملکرد آن‌ها انجام دهید .تبلیغات دیجیتال از نظر بودجه بسیار انعطاف‌پذیر هستند . برنامه‌های تبلیغاتی دیجیتالی پیچیده و با پروفایل بالا ممکن است به اندازه تبلیغات سنتی گران باشند - اما تبلیغات دیجیتال همچنین در دسترس تجارت‌های کوچک بدون بودجه قابل‌توجه هستند ، و ممکن است بالا یا پایین باشند تا با سرمایه‌گذاری مالی شما هماهنگ شوند

تبلیغات دیجیتال با توصیه دوم

ممکن است ایده‌ای داشته باشید که چه چیزی برای مخاطب شما براساس تجربه گذشته با تبلیغ شما بهتر عمل می‌کند , اما زمان برای انجام تحقیقات کامل و داشتن اطلاعات برای حمایت از اقدامات شما مهم است . شما ممکن است پیش‌بینی کنید که مشتریان شما به شیوه‌ای خاص رفتار خواهند کرد , در واقع آن‌ها به یک جهت کاملا ً متفاوت می‌روند . ضروری است که قبل از زمان آماده باشید و از اطلاعاتی که از تحقیق برای برنامه‌ریزی استراتژی بازاریابی خود جمع‌آوری می‌کنید استفاده کنید . الیوت سیموندز این مفهوم را در زیر توضیح می‌دهد : " بسیاری از مردم از پست‌های پشتیبانی شده و تبلیغات پرداخت‌شده دیگر استفاده می‌کنند , و به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد خوشحال هستند که به سادگی پول را پرداخت کنند و کلیک کنند - حتی اگر برخی از این کلیک از افراد مماس با محصول یا خدماتی هستند که آن‌ها تبلیغ می‌کنند . اکثر پلت فرم‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که پست‌ها و تبلیغات مورد پشتیبانی خود را هدف قرار دهید , و انعام من این است که این کار را بعد از یک دوره انجام دهید ( حتی اگر فقط یک دوره کوتاه از تحقیقات واقعی باشد ) . ممکن است غریزه اولیه شما درباره اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند را به شما بگوید , اما شما باید زمان آن را داشته باشید که خودتان بفهمید - کدام یک از مشتریان بیشتر از بقیه خرج می‌کنند ? کسانی که زمان و بار دیگر برمی گردند چه کسانی هستند ? تعداد بیشتری از مشتریان شما کجا هستند


با استفاده از فیس بوک و اینستاگرام با استفاده از همان موتور و فن‌آوری‌های مورد هدف ( کمابیش ) , محتوای شما اکنون یک موتور تقویت بسیار بالای اسب‌بخار پشت آن دارد . در مورد ساختن فعالیت‌های تبلیغاتی که هدف قرار دادن , توانایی برای هدف قرار دادن مخاطبان که ساخته‌اید , فکر کنید , و این توانایی برای هدف قرار دادن مخاطبین به نظر می‌رسد که شما ساخته شده‌اید . امتحان کنید و همه آن‌ها را دنبال کنید .بله ، محتوای شما ممکن است مجموعه‌ای از فیلم‌های سبک ویرایشی باشد . اما اکنون آن‌ها می‌توانند با این هدف‌گیری پیشرفته توزیع شوند و به طور خاص برای افرادی که دارای درصد بالایی از محتوای مشابه هستند و برای افراد دیگر که دارای ویژگی‌های جمعیتی ، علاقه و رفتاری مشابه هستند ، خدمت کنند 


بسیاری از شرکت‌ها فقط نمای تصویری از بازار هدف دارند که می‌خواهند به آن دسترسی داشته باشند. در حالی که این نقطه شروع خوبی است , به اصلاح درک شما از مشتریان احتمالی می‌پردازد . پایه سنی افرادی که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید , چیست ? آیا چشم‌انداز شما هنوز در حال مطالعه است, به دنبال فرصت‌های شغلی , استخدام یا بازنشسته ? آن‌ها معمولا ً زمان و پول خود را صرف چه نوع سرگرمی می‌کنند ? اگر می‌خواهید تاثیری داشته باشید که واقعا ً با مخاطب مورد نظر شما طنین‌انداز شود , این جنبه‌ها بسیار مهم هستند .با دانستن اینکه چه چیزی مشتریان شما را چک می‌کند ، باید برای برقراری ارتباط با آن‌ها و درک اینکه چگونه به بهترین نحو نیازهای خود را برآورده کنند ، اهرم داشته باشید 


بازاریابی اینفلوئنسر از بازاریابان در شرکت‌های متوسط و حتی کوچک به دست می‌آید . این تاکید ( همان طور که باید ) را به اینفلوئنسر های کوچک , با این حال به شدت درگیر , و نسبت به آن‌هایی که به سایر اینفلوئنسر متصل هستند , تغییر خواهد داد . مهم‌تر از آن, برندها که به آن پی می‌برند متوجه می‌شوند که بازاریابی ایتفلوئنسر در رابطه با روابط و نه معاملات است . این در مورد ایجاد روابط برنده - برنده است که به نفع برند و تجارت شماست

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل