free site maker
خدمات سئو ارزان



خدمات سئو ارزان

تجارت ارزان با سئو ارزان

اگر در حال تحقیق در مورد سئو ارزان برای کسب و کار خود
هستید، پس باید این راهنما را بخوانید. این صفحه به شرکت شما یک
نمای کلی عمیق و صادقانه از خطرات ناشی از خدمات سئو کم هزینه
ارائه می دهد. به علاوه، راه‌حل‌هایی برای دسترسی سئو به کسب‌وکار
شما ارائه می‌دهد.تعریف خدمات سئو ارزان متفاوت است. آنها اغلب
به بودجه و درآمد شرکت شما بستگی دارند که اغلب با اندازه کسب و
کار شما مرتبط است. در حالی که یک شرکت ممکن است به 5000
دلار در ماه به عنوان یک سرقت نگاه کند، یک کسب و کار کوچک
منقبض خواهد شد.در هر صورت، خدمات سئو ارزان مترادف با سئو
بی کیفیت شده است. امروزه سئوی ارزان قیمت فراتر از قیمت خدمات
است. همچنین به کیفیت خدمات و نتایج استراتژی گسترش می یابد، به
همین دلیل است که این نوع خدمات دوست شرکت شما نیست

معایب شدید سئو ارزان

با وجود آژانس‌های زیادی که سئوی ارزان را تبلیغ می‌کنند، معمولاً شرکت‌ها می‌پرسند: «چرا بهینه‌سازی ارزان برای موتورهای جستجو چیز بدی است؟» منطقی است که بپرسیم. برای مثال، جستجوی «خدمات سئوی ارزان» با ده‌ها آژانس بازمی‌گردد که ظاهراً سئوی کم‌هزینه ارائه می‌کنند.در حالی که کسب‌وکار شما می‌تواند از میان آژانس‌های مختلف برای سئوی ارزان انتخاب کند، همه آنها تجربه یکسان و قیمت‌های پایین یکسانی را ارائه می‌دهند. اگر در خرید خدمات از این آژانس ها جدی هستید، باید معایب شدید خدمات سئوی ارزان را بشناسید

سئو ارزان تکرار استراتژی یکسان است

برای آژانس های سئو کم هزینه، کسب و کار شما مانند بقیه است. هیچ چیز در مورد شرکت، محصولات یا خدمات، صنعت یا رقبای شما منحصر به فرد نیست. به همین دلیل است که کسب و کار شما یک استراتژی کوکی برش برای سئو دریافت می کند.اگر با سئو آشنایی دارید، می‌دانید که روش‌های کپی و چسباندن کارایی ندارند. مانند هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ، سئو به برنامه ای متناسب با کسب و کار شما نیاز دارد. آنچه باعث نتایج برای یک شرکت تولیدی می شود، چیزی قابل توجه به فروشگاه تجارت الکترونیک شما ارائه نمی دهد.آژانسی که خدمات سئوی ارزان ارائه می دهد به این موضوع که چه چیزی با سئو کار می کند و چه چیزی مفید نیست اهمیتی نمی دهد. آنها پرداخت ماهانه خود را دریافت می کنند، اسکریپت خدمات خود را دنبال می کنند و به سمت مشتری بعدی می روند. از آنجایی که سئو ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایجی را نشان دهد، آنها مجبور نیستند برای مدتی با نارضایتی شما کنار بیایند

سئو ارزان باعث خستگی مشتری میشود

هیچ کس خدمات بد به مشتری را دوست ندارد، با این حال این یکی از ویژگی های خدمات ارزان سئو است. چه بخواهید سوالی بپرسید، گزارش عملکرد به دست آورید یا درباره استراتژی بحث کنید، دریافت چیزی از مدیران حساب در آژانس های سئو کم هزینه سخت است.بدترین قسمت این است که شما هر ماه پول می دهید تا نادیده گرفته شوید. هر ماه، کسب‌وکار شما پرداخت‌های خود را ارسال می‌کند، اما آژانس شما به قول خود عمل نمی‌کند - ارائه پشتیبانی درجه یک برای تیم و شرکت شما.یکی دیگر از ناامیدی‌های کسب‌وکارهایی که در سئوی ارزان سرمایه‌گذاری می‌کنند، ناشی از موانع زبانی و همچنین تفاوت‌های منطقه زمانی است.برای مثال، تیم شما ممکن است مجبور شود تا دیر وقت بماند (یا زودتر به محل کار برسد) تا یک تماس تلفنی از مدیر حسابتان دریافت کند. در سراسر کانال ها، از تلفن تا ایمیل، ممکن است به دلیل موانع زبانی با مشکلات و سوء تفاهم هایی نیز مواجه شوید.ناگفته نماند که مدیر حساب شما با کسب و کار شما آشنا نیست. آنها نام شرکت شما را می‌دانند و همچنین می‌دانند که شما نقطه تماس هستید، اما نه چیز دیگری. به یاد داشته باشید، آنها از یک رویکرد کپی و چسباندن برای استراتژی شما پیروی می کنند.آنها نیازی به دانستن چیزی در مورد شرکت شما ندارند.با خدمات کم هزینه سئو، زندگی شما آسان تر نمی شود. پیچیده می شود، که می تواند باعث ایجاد ناامیدی و تنش در بین تصمیم گیرندگان تیم و شرکت شما شود. برای بسیاری از کسب و کارها، صرفه جویی در هزینه که با بهینه سازی ارزان برای موتورهای جستجو همراه است، ارزش آن را ندارد

سئو ارزان یعنی کپی کردن مطالب بدون هدف

از آنجایی که آژانس‌های سئو ارزان از رویکرد کپی و چسباندن به سئو پیروی می‌کنند، نیازی به مدیران حساب با تجربه ندارند. آنها سریعاً استخدام های جدید را وارد می کنند و یک اسکریپت اساسی برای بهینه سازی وب سایت شرکت شما در اختیار آنها قرار می دهند.برای این آژانس ها دلیلی برای استخدام متخصصان سئو وجود ندارد . آنها کمپین های سفارشی نمی سازند یا کلمات کلیدی رقابتی را هدف قرار نمی دهند. در عوض، آن‌ها در مورد سئو، حداقل‌ها را برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کنند.بعلاوه، برای یک شرکت سئوی ارزان، استخدام فردی با تجربه در سئو هزینه بسیار بالایی دارد.علاوه بر این، افرادی که تجربه سئو حرفه ای دارند، تمایلی به کار در این نوع آژانس ها ندارند. به دلیل پیشینه سئوی خود، آنها می دانند که این آژانس ها چگونه کار می کنند و تشخیص می دهند که چرا برای مشاغلی مانند شما مضر هستند.فقدان تجربه در آژانس های سئو کم هزینه می تواند تاثیر فوق العاده ای بر عملکرد استراتژی شما داشته باشد. به عنوان مثال، مدیر حساب شما ممکن است از تاکتیک های کلاه سیاه برای کمک به رتبه بندی سایت شما استفاده کند که می تواند منجر به جریمه شدید موتورهای جستجو مانند گوگل شود.ناگفته نماند، شما به شخصی با حداقل تجربه برای خدمات تخصصی پول می پردازید. به همین دلیل است که کسب‌وکارهایی که فقط می‌توانند خدمات سئوی ارزان قیمت را بپردازند، اغلب از رویکرد فعالانه آموزش تیم داخلی خود استفاده می‌کنند. سپس تیم شما می تواند استراتژی شما را مدیریت و رهبری کند

سئو ارزان از سئو کلاه سیاه پیروی میکند

همانطور که موتورهای جستجو تکامل یافته اند، الگوریتم های آنها نیز تغییر کرده است. به همین دلیل است که استراتژی‌های سئو اغلب بر دارایی‌هایی تمرکز می‌کنند که دارای ارزش بلندمدت هستند، مانند محتوای اصلی و پیوندهایی از سایر وب‌سایت‌ها به آن محتوا.یک آژانس سئو معتبر برای ساخت محتوای با کیفیت و اصلی برای سایت شما کار می کند. این نوع مواد به دلیل کیفیت و توانایی آن برای کمک به کاربران، به راحتی لینک ها را به دست می آورند. هنگامی که یک نمایه بک لینک درخشان دارید، می تواند به رتبه بهتر محتوای شما در نتایج جستجو کمک کند.اگر به یک آژانس سئو ارزان مراجعه کنید، آنها نمی توانند در این بخش اصلی سئو به شما کمک کنند.آنها کارکنان یا تجربه لازم برای راه اندازی این نوع استراتژی را ندارند. ناگفته نماند، این نوع محتوا برای وب سایت شما نیاز به یک رویکرد سفارشی دارد. به یاد داشته باشید، خدمات سئو کم هزینه با سفارشی سازی صفر ارائه می شود - کپی و چسباندن است.این واقعیت ساده باعث می شود که بسیاری از کسب و کارها علاقه خود را به سئوی ارزان زیر سوال ببرند. چرا برای یک استراتژی برش کوکی ها، برخی تاکتیک های کلاه سیاه و نتایج ناموفق به کسی پول بدهید؟ این هدر دادن سرمایه شما است که می توانید برای آموزش سئو برای تیم داخلی خود خرج کنید 

سئو ارزان باعث تضعیف سایت میشود

با استراتژی‌های کپی و چسباندن، برای شرکت‌های سئوی ارزان به سختی می‌توان نتایج را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. به همین دلیل است که بسیاری به تاکتیک های کلاه سیاه متوسل می شوند. یک تاکتیک کلاه سیاه از تکنیک های فریبنده برای فریب موتورهای جستجو برای بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو استفاده می کند.این تاکتیک ها در جامعه سئو شناخته شده است. در واقع، آنها آنقدر بدنام هستند که موتورهای جستجو مانند گوگل الگوریتم خود را برای تنبیه، به جای پاداش دادن، به روز کرده اند. با این حال، بسیاری از آژانس‌های سئوی کم‌هزینه همچنان سعی می‌کنند از سئو کلاه سیاه استفاده کنند.این تصمیم بازتاب مستقیم تجربه و مهارت شرکت های ارزان سئو است. آنها مانند سایر آژانس های سئو استانداردهای صنعت را به روز نمی کنند. حتی بدتر از آن، آنها به تأثیری که یک جریمه از جانب گوگل می تواند بر وب سایت شما بگذارد اهمیتی نمی دهند.جریمه گوگل می تواند در کوتاه مدت و بلند مدت به وب سایت شما آسیب برساند. هنگامی که شما در وب سایت خود دارید، گوگل می تواند سایت شما را از نتایج جستجو حذف کند. این بدان معناست که وب سایت شما ترافیکی از گوگل دریافت نمی کند، که می تواند تأثیر مستقیمی بر نتیجه شما داشته باشد.به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید، ممکن است شاهد کاهش قابل توجهی در فروش هفتگی باشید. دلیلش این است که مردم دیگر کسب و کار شما را در نتایج جستجو پیدا نمی کنند. آنها به دنبال یک محصول می گردند، یک رقیب پیدا می کنند و خرید خود را انجام می دهند.در همان زمان، شما پرداخت ماهانه خود را به آن شرکت سئو ارزان ارائه می کنید. شما برای کمک به رشد کسب و کار و افزایش درآمد به این آژانس پول می پردازید، با این حال آنها درآمد و دیده شدن شما را در نتایج جستجو کاهش می دهند
==================

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل