تبلیغات و بازاریابی را بهتر بشناسیم

استراتژی های تبلیغات و بازاریابی آنلاین

بازاریابی و تبلیغات عموما ً گیج می‌شوند . این سردرگمی به این دلیل ترکیب شده‌است که معانی هر دو به تکامل ادامه می‌دهند .در زیر تعریف بازاریابی ، به دنبال تعاریف تبلیغات ، و تفاوت‌های بین بازاریابی و تبلیغات وجود دارد .در درجه اول مهم است که توجه داشته باشید که :ماهیت فراگیر و تعاریف بازاریابی ، ابعاد رو به افزایشی را منعکس می‌کند که سازمان‌ها با آن وارد بازار می‌شوند . این واقعا ً جذاب و بسیار قابل‌توجه است که ببینیم چگونه تعاریف بازاریابی در طول زمان تغییر کرده‌اند .بازاریابی به طور سنتی صرفاً " فروش محصولات " بود . این عبارت از این معنا ناشی می‌شود . این مفهوم به گونه‌ای توسعه یافت که بازاریابی به توسعه فروش - یعنی وسیله‌ای که برای شناسایی ، طراحی ، و برقراری ارتباط یا پیشنهادها " هدف " به مشتریان تبدیل شد، شد .امروزه ، ما می‌دانیم که مشتریان تصمیماتی برای خرید بسیاری از محصولات / خدمات با اشاره به عوامل بسیار بیشتر و گسترده‌تر نسبت به ویژگی‌های محصول / خدمات ، کیفیت ، در دسترس پذیری ، و قیمت اتخاذ می‌کنند

online web builder
Mobirise

معنای بازاریابی را بدانیم

این روزها معنای بازاریابی بسیار پیچیده است . یک تعریف خوب مدرن از بازاریابی باید اذعان کند که ما چیزهایی را پیچیده‌تر از پنجاه سال پیش , حتی ده سال پیش , می‌خریم . اینترنت و رسانه‌های اجتماعی عوامل مهمی در این زمینه هستند . مهم‌تر از همه , بازاریابی یک بازتاب از " بازار " , و چگونگی خرید و رفتار بازار است , که به ویژه شامل افراد و جامعه است - بسیار وسیع‌تر از صرفا ً محصول و قیمت . همانطور که بازار در مهارت رشد می‌کند , روشی که ما درک می‌کنیم بازاریابی واقعا ً چیست و چه معنایی برای بازاریابی خوب بازاریابی دارد


با تمام این استراتژی‌های تبلیغاتی موجود ، تعیین این که کدام یک از بهترین تناسب برای شرکت و بودجه شما هستند ، دشوار است .در میان سایر استراتژی‌های تبلیغاتی آنلاین که ارزش امتحان کردن دارید ، می‌توانید با گزینه‌های کم‌هزینه که می‌توانید در خانه انجام دهید ، مانند رسانه‌های اجتماعی ، سئو و تبلیغات بازاریابی ایمیلی شروع کنید .با این حال ، اگر انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید ، توصیه می‌کنیم که از آن به عنوان بسیاری از این استراتژی‌ها برای ایجاد یک استراتژی جامع استفاده کنید . زمانی که از رویکردهای چند گانه استفاده می‌کنید ، شما قادر خواهید بود به مصرف کنندگان بیشتری نسبت به زمانی که تنها از آن‌ها استفاده کرده‌اید ، برسید .به عنوان اساس ، شما می‌خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما برای تولید تبدیلات طراحی شده‌است .شما می‌توانید مقداری پول به سئو و تبلیغات کلیکی ارسال کنید ، اما اگر وب سایت شما حرفه‌ای و کاربر پسند نیست ، احتمالا ً نتایجی که می‌خواهید را بدست آورید . کاربران باید سایت خود را پیدا کنند ، اما زمانی که به آنجا می‌رسند ، باید قادر به یافتن اطلاعاتی باشند که برای تبدیل شدن به مشتریان یا مشتریان لازم است 

sample page

تبلیغات و بازاریابی

شما نباید یک مجری تبلیغات باتجربه , بازاریاب و یا خلاق باشید تا تبلیغ بد را از یک آگهی خوب متمایز کنید . شما فقط وقتی آن را دیدید , آن را می‌دانید  اما چرا ؟تبلیغات خوب آن‌هایی هستند که رفتار را تغییر می‌دهند ، آن‌ها آن‌هایاز می‌شوند که اهمیت دارند . در حالی که نوشتن خلاقانه و طراحی برای ایجاد یک اعدام زیبا ، مهم هستند ، ما به چیزی بیشتر نیاز داریم . ما به تبلیغات نیاز داریم تا در واقع چیزی بگوییم : حقیقت .هیچ چیزی بیش از چیزی که درست باشد وجود ندارد . بلافاصله آن را حس می‌کنیم و عمیقا ً در شکم سیر می‌کنیم . این حقایق انسانی همیشه در هسته برند و ایده‌های بزرگ قرار دارند .در حالی که ممکن است ساده به نظر برسد ، یافتن یک حقیقت انسانی مرتبط ، یا بینش انسانی ، لنگر انداختن پیغام شما کار آسانی نیست . اما اگر می‌خواهید تبلیغات استثنایی ایجاد کنید که مردم به یاد داشته باشند - این حقایق شما را خواهند ساخت - این حقایق ضروری هستند 


بازاریابی محتوا یک راه عالی برای تبلیغ غیر مستقیم کسب‌وکار شما با مصرف کنندگان با ارائه اطلاعات مفید یا جالب است . شما می‌توانید محتوا را به شکل بلاگ ها , ویدیو , ایتفوگرافیک و تقریبا ً هر فرمت آنلاین ایجاد کنید .بدون توجه به صنعت شما ، انتشار محتوای اصلی یک راه بسیار موثر برای برقراری ارتباط با مخاطب هدف تان است . زمانی که اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارید که مشتریان احتمالی و مشتریان تان جالب به نظر می‌رسند ، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد خواهند کرد .بازاریابی محتوا همچنین می‌تواند شرکت شما را به عنوان یک مرجع و اعتبار آنلاین تان تاسیس کند . زمانی که مخاطبین هدف شما به طور قابل‌اعتماد اطلاعات جدیدی را در صنعت خود منتشر می‌کنند ، به شما اطمینان خواهند داد که در حوزه کاری خود یک رهبر هستید
برای موفقیت در بازاریابی محتوی ، باید یک برنامه چاپ منظم داشته باشید 

sample page

تاثیر تبلیغات بر انسان

بینش انسان به ندرت در مورد ویژگی‌ها و پیامدها , بلکه در مورد افراد , در مورد رفتار است .آن‌ها چیزی را آشکار می‌کنند که به طور جهانی در مورد آن چیزی که به معنی انسان بودن است، صادق است . آن‌ها به چیزی که دیگران ممکن است از دست بدهند ، نور می‌دهند . آن‌ها با چیزی عمیقا ً درون ما ارتباط برقرار می‌کنند - هر چند جدی و یا احمقانه .چه نیاز ما به عضویت ، برقراری ارتباط ، احساس خاص بودن ، رسیدن به پتانسیل ما باشد . هنگامی که تبلیغات در حقیقت انسان تثبیت می‌شوند ، آن‌ها طنین‌انداز می‌شوند


سایت‌های ارتباط جمعی مانند فیسبوک , توییتر و اینستاگرام فرصت‌های بزرگی برای دسترسی و ارتباط با مخاطب هدف خود ارائه می‌دهند . به همین دلیل است که این سایت‌ها به سرعت در حال تبدیل شدن به برخی از بهترین روش‌ها برای تبلیغ آنلاین هستند .وب سایت‌های ارتباط جمعی مکان خوبی برای تبلیغات است ، چرا که بسیاری از مصرف کنندگان در این سکوها وجود دارند . در حقیقت ، هشتاد و یک درصد از بزرگسالان آمریکایی دارای پروفایل رسانه‌ای اجتماعی هستند - به این معنی که شانس زیاد است که حداقل بخشی از مخاطبین شما در رسانه‌های اجتماعی فعال هستند .دهند مخاطبین خود را براساس اطلاعات آماری استاندارد مانند سن ، جنسیت ، و مکان ، و همچنین گزینه‌های پیشرفته مانند علایق و رفتارها انتخاب کنید . این به شما این امکان را می‌دهد که به کاربرانی دست پیدا کنید که به احتمال زیاد بخشی از مخاطبین هدف شما باشند و نتایج خود را با هر مبارزه به حداکثر برسانند

sample page

ایده های تبلیغات

تبلیغاتی که در بینش انسان لنگر انداخته‌اند , ایده‌های بزرگ‌تر می‌توانند برند شما را برای مدت بلند مدت تنظیم کنند . زمانی که تبلیغ خود را به یک واقعیت متصل می‌کنید , پیام شما " چسبناک " می‌شود . این می‌تواند با مردم در شیوه‌ای که به زودی فراموش نخواهند شد , طنین‌انداز شود .وقتی مردم تبلیغات شما را به یاد می‌آورند ، احتمال دارد رفتار خود را تغییر دهند ، احتمال بیشتری وجود دارد که با برند شما ارتباط برقرار کنند ، و احتمال بیشتری وجود دارد که پیام شما را به اشتراک بگذارند . این می‌تواند یک رابطه پایدار طولانی‌تر ایجاد کند و شما مجبور نیستید فقط به تاکتیک‌های بازاریابی تکیه کنید چون مردم پیام شما را حمل خواهند کرد .به این فکر کنید که " وقتی گرسنه هستید شما نیستید " . آن‌ها به حقیقت انسانی مرتبط با محصول شان ضربه می‌زنند : گرسنگی می‌تواند ما را متفاوت کند ، و معمولا ً هیچ وقت خوب نیست . آن‌ها خودشان را به عنوان راه‌حل قرار دادند . بیش از ده سال بعد ، این مبارزه هنوز ادامه دارد

sample page

تبلیغات عمومی کدامند

شما پاسخ مستقیمی می‌دهید که مردم می‌دانند چه نوع تبلیغات و چه چیزی کار نمی‌کند , شما یک دلار می‌دانید . مردم تبلیغاتی عمومی نمی‌دانند . شما می‌دانید که تبلیغات دو دقیقه‌ای در تلویزیون بسیار کارآمدتر , مقرون‌به‌صرفه‌تر از ده بار دیگر تبلیغات و سی و دومین تبلیغات است . شما می‌دانید که زمان حاشیه‌ای در تلویزیون بیشتر از زمان اولیه به فروش می‌رسد . در تبلیغات چاپی , می‌دانید که نسخه‌های بلند بیش از یک نسخه کوتاه به فروش می‌رسند . شما می‌دانید که تیترهای خبری و کپی آن در مورد محصول و فواید آن به فروش بیشتر از اخبار با نمک و کپی شاعرانه می‌پردازد .تبلیغ کنندگان عمومی و آژانس‌های آن‌ها تقریبا ً هیچ چیزی نمی‌دانند چون نمی‌توانند نتایج تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنند. آن‌ها در محراب خلاقیت عبادت می‌کنند ، که واقعا ً به معنای اصالت ، خطرناک‌ترین کلمه در فرهنگ تبلیغات است

sample page

تبلیغات در فضای باز

بسیاری از برنامه‌های تبلیغاتی در فضای باز تماشاگران قابل‌توجهی را به خود جلب می‌کنند . اما اگر مخاطبان مورد نیاز خود را هدف قرار ندهند , کمپین شما بی‌اثر خواهد بود .اطمینان حاصل کنید که تبلیغات در فضای باز با مشخص کردن رفتارهای مخاطبین خود هدف قرار می‌گیرند . این می‌تواند شامل محل زندگی ، کار و روابط اجتماعی و نحوه سفر آن‌ها باشد .تحقیق در مورد مخاطب هدف ، عادات آن‌ها را شناسایی کرده و در نتیجه مناسب‌ترین پلت فرم فضای باز است . انتخاب مناسب‌ترین پلت فرم برای مخاطبین هدف شما یک فعالیت بسیار موفق‌تر از انتخاب یک پلت فرم براساس اندازه مخاطب ایجاد خواهد کرد

sample page

کانالهای تبلیغاتی

رایج‌ترین کانال‌های تبلیغاتی در فضای باز اغلب شامل وب سایت‌های بزرگ هستند ، به عنوان مثال ، بیلبورد . اما این سایت‌ها می‌توانند بسیار پرهزینه باشند و مبارزات انتخاباتی کوتاه داشته باشند که آن‌ها را برای بسیاری از تجارت‌های کوچک نامناسب می‌سازد .به جای آن ، تحقیقاتی در زمینه تبلیغات در فضای باز با چرخه‌های طولانی‌مدت ، پایدار و پایدار . فعالیت‌های تبلیغاتی فلکه از یک و سه سال ، ۲۴ ساعت در روز ، ۷ روز در هفته ، ۳۶۵ روز در سال می‌گذرد . این پلت فرم می‌تواند موفقیت کمپین بلند مدت و بازگشت بسیار بهتر به سرمایه‌گذاری را فراهم کند

sample page

تاثیر تکرار تبلیغات

تبلیغات با تکرار بهترین کار را می‌کنند . یک مصرف‌کننده قبل از اینکه بر روی آن عمل کند , باید ۲۰ بار تبلیغ شما را ببیند . بنابراین , در نظر بگیرید که چند بار مخاطبین هدف تان در معرض این تبلیغات قرار خواهند گرفت .ایجاد تکرار از طریق یک حجم بالای کنترل ممکن است گران‌قیمت باشد . به جای آن یک پلت فرم با حجم پایین و با تکرار بالا انتخاب کنید . برای مثال ، یک تبلیغ در یک جاده شلوغ مکررا ً همان مسافران را هدف قرار می‌دهد که هر روز از محل کار عبور می‌کنند و پیام تبلیغاتی شما را تقویت می‌کنند

sample page

سیاست های تبلیغات

در دوران داده‌های بزرگ , محیط اجتماعی هر روز در حال توسعه است , و بدون استثنا محیط اجتماعی شرکت تبلیغات مربوطه را در پاسخ به سیاست‌های اجتماعی مختلف برای افزایش نفوذ تبلیغات منتشر خواهد کرد. محققان نشان می‌دهند که تبلیغات هدفمند موثرترین و درک جامعه است , چرا که تاثیر بر یگانگی مصرف کنندگان . هدف این تحقیق نشان دادن تبلیغات شرکت است که بیشتر به بررسی رابطه بین محیط اجتماعی و تبلیغات می‌پردازد . تحقیق بر تاثیر عوامل اجتماعی بر محتوای تبلیغاتی با مقایسه طراحی تبلیغات گذشته و تغییرات فعلی . از طریق تجزیه و تحلیل می ‌توان نتیجه گرفت که تغییر تبلیغات با تنظیمات محیط اجتماعی و محیط اجتماعی بر اهمیت تبلیغات تاثیر می‌گذارد

sample page

اهمیت استراتژی تبلیغات

استراتژی‌های تبلیغاتی برخی از مهم‌ترین و گران‌ترین بخش‌های بازاریابی هستند . یک استراتژی تبلیغاتی موثر ، یک استراتژی تبلیغاتی است که مخاطبین هدف شما را تشویق می‌کند تا اقدام‌های لازم را انجام دهند تا به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کنند . با برداشتن گام‌هایی برای ارزیابی و طراحی تبلیغات عالی و هدفمند ، می‌توانید درآمد احتمالی خود را در حالیکه مخارج خود را در بودجه نگه دارید ، افزایش دهید

sample page

تبلیغات مصرف کننده

کسب و کارها از تبلیغات برای تاثیرگذاری بر رفتار مصرف‌کننده برای رسیدن به یک هدف خاص , مانند افزایش آگاهی از برند , بهبود ترافیک وب و یا فروش رو به رشد استفاده می‌کنند . در حالی که برخی از روش‌های تبلیغاتی می‌توانند کم‌هزینه یا رایگان باشند , برنامه‌های تبلیغاتی حرفه‌ای اغلب به سرمایه‌گذاری قابل‌توجه نیاز دارند . بنابراین , یک کمپین تبلیغاتی موثر برای رشد کسب‌وکار , هم برای افزایش درآمد و هم به حداقل رساندن هزینه‌ها برای به حداکثر رساندن سود ضروری است

sample page

مخاطب تبلیغات

شناسایی مخاطب هدف شما می‌تواند به شما کمک کند تا استراتژی تبلیغاتی خود را برای مشتریانی تنظیم کنید که تعامل آن‌ها بهترین شانس تبدیل به یک فروش را دارد . از داده‌های موجود برای شناسایی گرایش‌ها مثل سن ، جنسیت ، محل ، سرگرمی‌ها ، درآمد و یا وضعیت زناشویی استفاده کنید . زمانی که مخاطب هدف خود را توصیف کردید ، می‌توانید بر روی برقراری ارتباط با این گروه به طور خاص تمرکز کنید . به عنوان مثال ، ممکن است بازنشستگان از طریق تبلیغات تلویزیونی راحت‌تر باشند چون ممکن است زمان بیشتری در طول روز داشته باشند تا در مقایسه با دانشجویان کالج که ممکن است رسانه‌های اجتماعی را برای ویدیوهای فوری و کوتاه خود ترجیح دهند ، زمان بیشتری داشته باشند

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل