css templates





کمپین تبلیغاتی راه پیشرفت در تجارت

کمپین تبلیغاتی را از چه راهی شروع کنیم

یک کمپین تبلیغاتی یک استراتژی ویژه طراحی شده‌است که به منظور دستیابی به نتایج مورد نظر از قبیل افزایش آگاهی از برند ، افزایش فروش ، و بهبود ارتباطات در یک بازار خاص طراحی شده‌است . همه این کارها از طریق تبلیغات انجام می‌شود .بسیاری از کارآفرینان فکر می‌کنند که کمپین تبلیغاتی به معنای ایجاد تبلیغ است . با این همه اشتباه می‌کنند . برای این که تبلیغات بهترین نتیجه را به دست آورند ، بسیار مهم است که از ابتدا به خوبی سازمان دهی شده باشیم .اگر در نظر دارید یک کمپین تبلیغاتی را راه‌اندازی کنید با جام ارژنگ تماس بگیرید

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی چیست

کمپین تبلیغاتی گروهی از تبلیغات مشابه با یک لحن یا پیام واحد است . استفاده از یک کمپین بر روی یک تبلیغ مستقل , توانایی هل دادن ایده مشابه به روش‌های مختلف , از طریق چندین واسطه , و برای مدت‌زمان طولانی بدون بیش از حد تکراری و یا کهنه بودن برای مخاطب است

تبلیغات خلاق

یک تبلیغات خلاق تبلیغی است که هنری، حرفه ای و دارای ایده های ابتکاری است. مرکز توجه و نگرش تبلیغات خلاق محصولات و خدمات “هنرنمایی ماندگار با اثرگذاری درازمدت” می باشد و درآن می کوشند چهره ای خلاق از خود و محصولات و خدمات به نمایش بگذارند. در تبلیغات خلاق علاوه بر این که بین مشتری و محصول اثری ماندگار ایجاد می شود، حس خلاقیت را به خود محصول هم تعمیم می دهیم گویی که خود محصول هم به اندازه تبلیغش مبتکر و روزآمد است. حُسن تبلیغات خلاق به ویژه برای محصولاتی که به صورت خرده فروشی ارائه می شوند این است که مشتری با دیدن کالا در فروشگاه، ناخودآگاه به یاد تبلیغ می افتد، وقتی به یاد تبلیغ افتاد، حس خوبی که از دیدن تبلیغ به او دست داده بود، در وی تداعی و میل به انتخاب آن محصول از میان رقبا، تقویت می شود


تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی . همانطور که این نام نشان می‌دهد , تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ شبکه‌های اجتماعی که مخاطب هدف شما هستند را ایجاد کنید . این به این معنی است که یک خط ارتباطی را باز کنید که به شما اجازه می‌دهد به راحتی به مخاطبین خود برسید . فرمت های مختلف و پلت فرم‌ها در دسترس , استراتژی‌های طراحی شخصی را ارایه می‌کنند که نرخ موفقیت بالایی را به دست می‌دهند

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغات چاپی

طبق گفته اینفولینکس , اولین تبلیغ چاپی در سال ۱۴۷۲ در انگلستان انجام شد . از آن زمان به بعد , این نوع تبلیغات در روزنامه‌ها , مجلات , بروشورها , بیلبوردهای تبلیغاتی, آگهی‌ها , و روش‌های قابل‌حمل مشابهی برای حمل یک پیغام برندها به کاربر نهایی ایده‌آل در دسترس قرار گرفته‌است . در این روش آگهی , مبلغی به ناشر می‌پردازد تا تبلیغ خود را در نشریه قرار دهد

تبلیغات در اینترنت

امروزه یکی از راه های بسیار موثر در تبلیغات و آگهی دادن استفاده از اینترنت است. زیرا علاوه بر این که طیف بسیار گسترده ای از افراد، سطح متوسط و بالای جامعه را تشکیل می دهند احتمال توجه مخاطبان به تبلیغات اینترنتی بسیار بیش تر از تبلیغات غیر اینترنتی است. علاوه بر این، این گونه تبلیغات از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از انواع دیگر تبلیغات هستند. یعنی تبلیغ کننده می تواند با هزینه کمتر تبلیغات بسیار موثرتری را انجام دهد.شما می توانید برای تبلیغات خود در فضای وب از سایت های رایگان استفاده کنید. برای این منظور کافی در این گونه سایت ها عضو شده و وارد محیط کاربری خود شوید و با توجه به امکاناتی که هر سایت در اختیار شما قرار می دهد اقدام به درج آگهی تبلیغاتی کنید.درج آگهی در این گونه سایت ها کاملا رایگان است و بسته به میزان اعتبار اولیه ای که هر سایت در اختیار کاربر قرار می دهند می توان آگهی رایگان درج کرد.در این گونه سایت ها شما می توانید حداقل 5 آگهی رایگان درج کنید و برای آگهی خود کلمات کلیدی را تعریف کنید تا برای موتورهای جستجو قابل جستجو باشند .بدیهی است با تایپ عنوان آگهی شما و یا بخشی از آن توسط کاربران در موتورهای جستجو،آگهی شما نیز در نتایج جستجونمایش داده می شود

تبلیغات از طریق رسانه ها

یک استراتژی را با ترکیب صحیحی از کانال‌های آنلاین و آفلاین ایجاد می‌کند که باید منجر به یک رابطه قوی‌تر با مصرف‌کننده شود.در سال‌های اخیر به دلیل تغییرات، صنعت تبلیغات و رسانه‌ای نیز به چند برابر افزایش‌یافته است.به همین دلیل است که این استراتژی به یک استراتژی اولیه برای توسعه‌دهندگان تبدیل‌شده است.نمونه‌هایی از تغییرات از تبلیغات رسانه‌ای گرفته تا اشکال چندگانه ارتباطی، از تبلیغات همگانی گرفته تا بازاریابی مبتنی بر داده‌ها و غیره هستند. انتخاب مهم‌ترین عناصر ارتباطی برای موفقیت کسب‌وکار شرکت بسیار مهم است.تبلیغات باید در تمام سطوح مؤثر باشند.زمانی که فرآیند بازاریابی یکپارچه تعیین می‌شود، شرکت می‌تواند سود سهام غنی را از آن به دست آورد.این روزها شرکت‌هایی وجود دارند که متخصص ایجاد فرآیند ارتباطات بازاریابی برای شما هستند.بنابراین شما می‌توانید این کار را به‌تنهایی انجام دهید و یا سرویس‌های آن‌ها را قبول کنید.اما یک فرآیند ارتباط مؤثر بازاریابی، نظم روزانه است

تبلیغات به کسب و کار کمک میکند

تبلیغات به کسب و کار شما کمک می کند تا با روشمند ترین و بهترین راه به مشتریان بیشتر برسیم. تبلیغات می تواند با انواع مختلف و رسانه های مختلف انجام شود، با استفاده از استراتژی های بازاریابی مختلف برای جلب نظر مشتریان. تبلیغات با برقراری ارتباط، پیام نام تجاری و صنفی شما را از طریق پلت فرم های مختلف مثل تلویزیون و رادیو، سامانه اطلاعات مشاغل جاب اینفو که یک تبلیغ ارزان است ، انواع رسانه های خرید، تابلوهای و بنرهای تبلیغاتی، مجلات ژورنال ها و رسانه های اجتماعی به مشتری می رساند. تبلیغات در واقع، صدای واحد کمپانی شماست که شما آن را به خارج برای مشتریان می فرستید برای اینکه آنها موجودیت شما را بشناسند و بدانند که هستید و به عبارتی یعنی دیده شدن. اگر تبلیغات نباشد ،شما و نام تجاری شما یا سرویس شما، قادر نخواهد بود توجه و نظر مشتریان پیشین را جلب کند. اهداف از پیش مشخص شده از وجوب آگاهی در مورد نام تجاری و محصولات در میان مشتریان، شامل بهتر شدن در سهم بازار، افزایش مشتریان و درامد در حال رشد، است. نوع روش و یا پلت فرم رسانه شما، نقش بزرگی در بهینه سازی و ایجاد پیغام های شما و کمک به شما برای رسیدن به اهداف کسب و کارتان ایفا خواهد کرد. مزایا: به عنوان یک نمونه از نتیجه از تبلیغات، مشتریان از محصولات جدید یا اقل آن در مورد موجودیت آنها آگاه می شوند. این کمک تان می کند عرضه بیشتری روی محصولات جدید داشته باشید تا نظر یک بخش جدید از بازار را جلب نمایید. این به کمپانی ها اطلاعات و دیتای کمی و کیفیتی می دهد که امکان دارد برای گروه های آینده برای هدف قرار دادن مخاطبان استفاده شود. عنصر تبلیغات یک حقیقت مهم و ضروری است و یک ابزار اثر بخش که مورد استفاده قرار می گیرد و توسط مشاغل ، چه بزرگ و چه کوچک برای ایجاد آگاهی و جلب نظر مشتریان برای خرید محصول و خدمات شما، پس بدون تبلیغات مناسب، و موثر، کسب و کار شما ممکن است راکد بماند و تولید سود به دلیل کم دیده شدن در بازار، سخت باشد. اینجاست که رقبای شما گوی سبقت را از شما می ربایند.
اگر استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی و فروش ضعیف ساخت یافته شده باشد، ممکن است در هدف جذب مخاطبان واقعی موفق ظاهر نشوید. داشتن یک پلان و روش موثر و طرح بازاریابی کامل می تواند به شما کمک کند مصرف کنندگان در بازار را شناسایی کرده و راه حل های مناسب برای شما و مشتریان شما عرضه می کند

اهمیت استراتژی تبلیغات

در حالی که استراتژی تبلیغاتی مهم است، بازاریابان و بیزینس من ها بایستی چند حوزه در برنامه های کاری خود را در نظر داشته باشند. این ضروری و واجب است که کسب و کارها از ابزارهای رسانه ای درست استفاده می کنند تا مشتریان خود را هدف فعالیت و کسب خود قرار دهند، اما این روزها که شبکه های اجتماعی ابزارهای موثری روی پلت فرم آنلاین هستند، استراتژی های تبلیغاتی نیاز به فرارفتن از رادیو و تلویزیون و چاپ دارد که نا گفته نماند بسیار هم گران قیمت هستند. تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب و اپلیکیشن اشاره دارد. در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و گفتمان ها و تصاویر تبلیغاتی در سایتها (پایگاههای) پربیننده اینترنت مثل سامانه اطلاعات مشاغل جاب اینفو، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید، بیان می کنند. شما نیز می توانید در وبسایت های پربازدید همچون جاب اینفو تبلیغات خود را قرار دهید، و برای بهتر دیده شدن کسب و کارتان اقدام کنید. چرا که بر اساس آمارها، 44 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود دارد که هم اکنون شما یکی از همان ها هستید. و امروزه شاید بتوان گفت بدون اینترنت ، خیلی ها احساس می کنند چیزی را کم دارند


کمپین تبلیغاتی رادیویی به سال ۱۹۲۰ باز می‌گردد که اولین ایستگاه‌های رادیویی تجاری در آمریکا راه‌اندازی شد . امروزه , رادیو هنوز یک پلت فرم بازاریابی و تبلیغاتی مربوط به توسعه دسترسی به یک رویداد یا محصول جدید است . در این روش آگهی , آگهی دهنده مبلغی به ایستگاه رادیویی می‌پردازد تا تبلیغ خود را در طول وقفه‌ای تعیین‌شده بین موسیقی یا برنامه رادیویی پخش کند


تبلیغات تلویزیونی از دهه ۱۹۴۰ با ترویج وسایل عملی و فعالیت‌های سیاسی آغاز شد . تبلیغ کنندگان اکنون می‌توانند از تلویزیون برای ترویج غذا , اسباب‌بازی‌ها , فروشگاه‌ها , خدمات تجاری , و هم برای شبکه‌های تلویزیونی محلی و شبکه‌های پخش ملی استفاده کنند . در این روش آگهی , آگهی دهنده مبلغی به شبکه تلویزیونی منطقه‌ای یا ملی می‌پردازد تا تبلیغ خود را در طول وقفه‌های تعیین‌شده در برنامه منظم شبکه نشان دهد

کمپین تبلیغاتی

اهداف کمپین تبلیغاتی

به طور معمول , وقتی در مورد " اهداف " فکر می‌کنیم , اغلب افراد به فروش فکر می‌کنند . اما حقیقت این است که اهداف تبلیغاتی بسیاری برای تمرکز وجود دارد . رایج‌ترین اهداف شامل به دست آوردن مشتریان جدید , ترویج محصولات فعلی و راه‌اندازی محصولات جدید است . شما هم چنین می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی برای بهبود آگاهی از برند و یا کمک به مرتبط کردن یک برند خاص با احساسات خاص ایجاد کنید . هدف شما هر چه که باشد مهم است که قبل از حرکت آن را شناسایی کنید 


بازاریابی ایمیلی . بازاریابی ایمیلی ابزار دیگری از تبلیغات است که می‌تواند در کمپین شما مورد استفاده قرار گیرد . اگر چه شما می‌توانید از آن برای بدست آوردن مشتری‌های احتمالی جدید استفاده کنید ( که می‌تواند منجر به مشتریان بالقوه شود ) , استفاده از فرمول " وفاداری " آن نتایج فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند . آیا می‌دانستید که گرفتن یک خریدار جدید ۷ برابر گران‌تر از حفظ تنها کسی است که در حال حاضر فعال است 


بازاریابی محتوا . با توجه به محبوبیت محتوای برچسب خورده و بازاریابی ویدیویی , این یک راه عالی برای تبلیغات تبلیغاتی دیجیتالی است . با این حال , کمی ابهام در رابطه با آنچه بازاریابی محتوی در واقع وجود دارد , وجود دارد . با توجه به موسسه بازاریابی محتوای , " بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر ایجاد و توزیع مطالب ارزشمند , مرتبط , و سازگار برای جذب و حفظ یک اقدام سودآور مشترک متمرکز است . شما باید ارزش افزوده ( مانند سرگرمی , اطلاعات جدید , تبلیغات و غیره ) را به آن اضافه کنید . به خاطر داشته باشید که چهار مرحله در اجرای بازاریابی محتوی وجود دارد : تولید ترافیک , تولید هدایت , پرورش , و تولید مشتری

کمپین تبلیغاتی

استراتژی کمپین تبلیغاتی

بخشی از موفقیت این کمپین به طور مستقیم به مخاطبان هدف خود گره خورده‌است . اگر بازار هدف تعریف‌شده خوبی داشته باشید , انجام و اندازه‌گیری اهداف تان بسیار ساده‌تر است . تعریف نقاطی مثل سن , جنس , طبقه اجتماعی , وضعیت تاهل , سطح تحصیلات , لایک , عادات , و سرگرمی‌ها به شما کمک می‌کند درک کنید که چه کسی در تلاش برای رسیدن به استراتژی تبلیغاتی کمپین تان هستید 


اندازه‌گیری در بسیاری از زمینه‌ها مهم است اما در دنیای تبلیغات بسیار مهم است . اگر نتایج ما را دنبال نکنیم , نمی‌دانیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است و چه چیزی می‌توانیم آن را بهبود بخشیم . در یک کمپین تبلیغاتی , متریک ‌ها باید بخش الزامی از فرآیند را تشکیل دهند . تنها راه درک این مبارزه , ردیابی و اندازه‌گیری معیارها و داده‌ها است . علاوه بر این , ما باید تفاوت بین معیارهای عمومی و بازخوردها ها را یادداشت کنیم . حتی بااینکه دومی معیارهایی را ارایه نمی‌دهد , آن‌ها با این مساله سروکار دارند که چگونه اهداف استراتژیک شرکت تان را اندازه‌گیری کنند


تبلیغات اینترنتی در اواسط دهه ۱۹۹۰ با شروع " بنر " برای شرکت‌های مخابراتی مختلف ریشه گرفت . این تبلیغات در نقاط میانی در یک صفحه وب قرار داده می‌شوند . در این روش آگهی , تبلیغ کننده به صاحب وب سایت می‌پردازد تا تبلیغ خود را در فضاهایی که در معرض محتوای وب سایت قرار دارند , قرار دهد . تبلیغات اینترنتی به صورت ویدیویی , بازاریابی موتور جستجو , پشتیبانی مالی پشتیبانی شده رسانه‌های اجتماعی و چیزهای دیگر ادامه پیدا کرده‌است .اما همانطور که می‌دانید ، انواع تبلیغات در بالا از زمان گسترش اینترنت به طور چشمگیری رشد کرده‌اند . چیزهایی که زمانی کاملا ً یک بعدی بودند ، اکنون با صدای هوشمندانه ، خنده‌دار و یا عمیق پخش می‌شوند که پس از فرار نخست ، تبلیغ را به یاد ماندنی می‌کنند


تبلیغات کلیکی مجموعه‌ای از تبلیغاتی است که بر روی یک پیام واحد تمرکز دارند . هدف از آن‌ها تشکیل یک هدف تجاری خاص و نیز هدایت به تبدیل‌های مذهبی است . برخی اهداف تجاری تبلیغاتی می‌توانند باعث ایجاد آگاهی از برند برای محصول یا خدمات جدید , هدایت فروش برای یک محصول یا خدمات خاص , و ایجاد مشتریان احتمالی به امضای یک فهرست ایمیل , اشتراک , یا سایر پیشنهادها آزاد شوند

کمپین تبلیغاتی

خدمات رسانی در کمپین تبلیغاتی

زمانی که به وضوح مخاطبین هدف خود را تعریف کردید , باید مخاطبین را قسمت کنید , آن‌ها را به گروه‌های مختلف براساس محصولات یا خدماتی که می‌خواهید بفروشید و خدمات مختلف آن‌ها را تقسیم کنید . خودتان را به جای مشتریان احتمالی خود قرار دهید و سعی کنید بفهمید چه چیزی باعث ایجاد علاقه آن‌ها می‌شود . برای آن‌ها مفید است ? چطور توجه آن‌ها را جلب می‌کنید ? آیا آن‌ها از برند یا محصول شما آگاه هستند ? آیا آن‌ها قدرت خرید محصول یا سرویس شما را در قیمت تعیین‌شده دارند


مهم است توجه داشته باشید که کمپین تبلیغاتی بیش از ایجاد یک آگهی جلب نظر و ارسال آن در صفحه نتایج موتور جستجو هستند . برای بهترین نتیجه , کمپین ‌های تبلیغاتی باید به خوبی تحت بررسی قرار گیرند و سازماندهی شوند, با یک برنامه خطی و خطی برای بازاریابان به دنبال آن . راه‌اندازی کمپین ‌های تبلیغ واقعا ً با شناسایی اهداف کسب‌وکار شروع می‌شود , در مورد کلمات کلیدی تحقیق می‌کند که دسترسی بهتر و نشان دادن مخاطبین هدف شما , و سپس ایجاد تبلیغات و محتوای دیگر که آگاهی و علاقه به محصولات یا خدمات شما را افزایش می‌دهد

جام ارژنگ :مجری تبلیغات،طراحی سایت ارزان ،سئو ارزان و حرفه ای،تبلیغات صفحه اول گوگل