جام ارژنگ با سابقه طولانی در طراحی سایت و سئو و تبلیغات
صفحه اول گوگل مهم است چون دروازه پیدا کردن مشتریان جدید است . هرچه مشتری احتمالی شما را پیدا کند , بهتر است . اما , این بدان معنا نیست که هر بار کسی دنبال چیزی میگردد , آنها فقط به یک صفحه نگاه میکنند . از ۱ میلیون جستجو , ۵۰ % کاربران وب از صفحه نتایج روی یک وب سایت دیگر کلیک میکنند .همه اینها به این بستگی دارد که شما چه کلیدواژه ای را هدف قرار میدهید و چقدر ترافیک در داخل سایت شما وجود دارد . شما میتوانید از ابزارهای زیادی برای کمک به افزایش بهینهسازی موتور جستجو خود استفاده کنید .صفحه اول گوگل مهمترین صفحه برای کسبوکار شماست . اینجا جایی است که مردم به دنبال چیزهایی هستند که به آنها علاقه دارند . صفحه اول گوگل برای سئو نیز حیاتی است . اگر در صفحه اول گوگل هستید , ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و نتایج جستجوی ارگانیک دریافت خواهید کرد . هر چه ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو داشته باشید , نوردهی بیشتری با مخاطبین هدف خود خواهید داشت .ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو براساس اقدامات کاربران نشات میگیرد نه کسبوکار . این کاملا ً آزاد است , و راه عالی برای کسب و کارها برای ایجاد رهبری است .صفحه اول جستجوی گوگل , بیشتر ترافیک شما را تقویت میکند. اگر میخواهید مطمئن شوید که وب سایت شما باقی نمانده است , باید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید . هدف نهایی این است که اطمینان حاصل کنید که سایت شما در سه موتور جستجوی برتر برای کلمات کلیدی مربوطه ظاهر میشود .
بودن در صفحه اول نتایج جستجو , داشتن موقعیت کاری شما در یک نقطه برجسته در جاده است . افزایش تعداد دیدگاهها آگاهی از برند را بیشتر میکند . آگاهی بالاتر از برند به تبدیل میشود .یکی از اهداف کسبوکار شما پاسخ دادن به سوالاتی است که مخاطب هدف شما در جستجوی آن است . به این ترتیب , میتوانید در صفحه اول با مراجعه کنندگان برای خرید یا استخدام پیدا کنید . این افراد احتمال بیشتری دارند که رهبر شما باشند .اکثر مصرف کنندگان قبل از تصمیمگیری خرید , تحقیقات آنلاین در گوگل انجام میدهند . با توجه به بخش " مردم نیز سوال میکنند " , جعبههای پاسخ , و نمایش اطلاعات شرکت مانند مکان , اطلاعات تماس , توضیحات , نظرات مشتری , نقشههای گوگل و رتبهبندی , بازدیدکنندگان میتوانند با مشاهده نتایج جستجوی گوگل همه اطلاعات را در مورد کسبوکار خود کسب کنند . این اطلاعات به آنها اجازه میدهد تا کسبوکار خود را با دیگران حتی قبل از کلیک کردن مقایسه کنند .ایجاد محتوای با کیفیت بالا یکی از عواملی است که میتواند شما را در صفحه اول گوگل نگه دارد . ایجاد محتوا میتواند زمانبر باشد , اما به افزایش ترافیک جستجو و اعتماد به سایت منجر میشود . .
چرا باید سایت داشته باشیم و داشتن یک وب سایت بهینه سازی شده با حضور در صفحه اول گوگل چه مزایایی برای کسب و کار ما دارد؟یک وب سایت بیشتر از این است که فقط چند کلمه را روی یک صفحه بلند کنید و آن را خوب بنامید ; این بخش ضروری استراتژی برندسازی و بازاریابی شماست . باید به خوبی طراحیشده و کاربر پسند باشد. باید به طور منظم با محتوای تازه به روز شود . همچنین باید برای موتورهای جستجو بهینه شود تا مشتریان بالقوه بتوانند آن را پیدا کنند .وب سایت شما پیام بازاریابی شما را ۲۴ ساعت در روز , ۳۶۵ روز در سال ارائه میدهد . برخلاف تجارت الکترونیک , اغلب وب سایتهای حرفهای اطلاعات محور هستند و سعی میکنند نقاط درد بازدیدکنندگان را حل کنند.داشتن یک وب سایت تنها در مورد حضور آنلاین نیست . با تهیه دقیق وب سایت خود میتوانید آن را به یک دارایی قدرتمند برای کسبوکار خود تبدیل کنید . مثل این است که یک فروشگاه یا مغازه داشته باشید.با ظهور وب گسترده جهانی , مردم بیش از همیشه به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند و میتوانند با چند کلیک به دنبال چه چیزی باشند . در نتیجه , کسب و کارها باید استراتژیهای بازاریابی خود را برای برآوردن نیازهای مصرفکننده مدرن تطبیق دهند . اینترنت قطعا ً تاثیر عمیقی بر رفتار مصرفکننده داشتهاست . این تغییر رفتار تنها یک نمونه از نحوه تطبیق مصرف کنندگان با تکنولوژیهای در حال تکامل است . با پیشرفت کسب و کارهای بیشتر به صورت آنلاین و فنآوریهای جدید , رفتار مصرفکننده احتمالا ً به تغییر و تکامل ادامه خواهد داد .امروزه اینترنت در چگونگی جستجو مردم برای کسب و کارها و خدمات انقلابی ایجاد کردهاست . با دسترسی به حجم عظیمی از اطلاعات درست در نوک انگشتان خود , کاربران میتوانند به راحتی شرکتها را از نظر کیفیت , قیمتگذاری و رتبهبندی مشتریان پیدا و مقایسه کنند .بنابر این داشتن یک وب سایت برای رشد کسب و کار بسیار ضروری است.
گوگل در کسبوکار ارائه بهترین تجربه ممکن برای کاربران خود است . این بدان معنی است که محتوای آن طرف نتایج جستجو باید در تمام طول راه بالا باشد .شما میتوانید توجه گوگل را با تولید محتوای فرم بلند که عمیقا ً به موضوعات مورد توجه مخاطبین شما میپردازد و به طور کامل به سوالات مشترک آنها پاسخ میدهد جلب کنید .برای بهبود خوانایی و مرتب نگه داشتن قطعات از عنوان ها استفاده کنید. کلمات کلیدی و لینکهای مفید را به روشهای طبیعی اضافه کنید.برای کمک به شما , پلتفرم هایی وجود دارند که شما را با هزاران نویسنده خلاق مرتبط میکنند و همچنین ابزارهای با هوش مصنوعی را برای ساده کردن تولید محتوای شما در نظر میگیرند .
سئو یکی از قدرتمندترین استراتژیهای بازاریابی دیجیتال است که شما میتوانید برای بهبود فروش , ایجاد اعتبار , افزایش آگاهی از برند و کسب یک پا بر روی رقبای خود مستقر کنید .یک سایت سئو شده قوی نه تنها مشتریان جدید را جذب میکند , بلکه به شما اجازه میدهد تا روابط تجاری خود با مشتریان را به دلیل اعتماد که با آنها برقرار میکنید عمیقتر کنید .سئو هم در مورد کیفیت و هم در مورد کمیت است . موتورهای جستجو میخواهند نتایج بسیار مرتبط و با کیفیت را برای محققان فراهم کنند , بنابراین وب سایتها برای رتبهبندی خوب به محتوای اساسی , مفید و بهینهسازی فنی نیاز دارند .سئو برای بهینهسازی موتور جستجو بکار میرود , به این معنی که محتوای وب سایت و تنظیمات فنی شما را بهینهسازی میکند تا گوگل ( به علاوه سایر موتورهای جستجو ) بتواند شاخص و محتوای شما را برای رتبهبندی صفحات وب شما در نتایج جستجو درک کند . این استراتژی بازاریابی دیجیتال به شما کمک خواهد کرد تا دید سایت خود را افزایش دهید و احتمالا ً ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری داشته باشید. اگر مشتری یا مشتری بالقوه در جستجوی موضوعی مرتبط با محصولات یا خدمات شما باشد , شما میخواهید در بالای صفحه نتایج موتور جستجو در کنار رقبای خود باشید . اگر نیستید , یک کسبوکار دیگر ممکن است مشتری جدیدی به دست اورده باشد - یا یک مشتری را از دست دادهاید . سئو به شما اجازه میدهد تا مشتری را از طریق فرآیند خرید هدایت کنید . سئو علاوه بر مشاهده و افزایش ترافیک وب سایت , به صدای معتبر شرکت شما در صنعت شما کمک میکند . و این مقام اعتماد به برند را میسازد که در نهایت وفاداری به برند میشود .با توجه به مطالبی که گفته شد برای اینکه یک وب سایت بتواند در صفحه اول گوگل جایگاه مناسبی پیدا کند نیاز دارد تا سایت خود را سئو و با به عبارتی برای موتورهای جستو بهینه سازی کند.
مدیریت رتبهبندی جستجو شما هرگز برای یک کسبوکار مهم نبوده است . در گذشته , لیست شدن در صفحه اول گوگل برای ایجاد ترافیک خوب برای وب سایت شما کافی بود . اما این دیگر مورد نیست . حالا , همه چیز در مورد قرار گرفتن در صفحه اول و ماندن در آنجا است . رقابت سخت است و اگر استراتژی سئو را نداشته باشید , در ترافیک بالقوه زیادی گم میشوید . مهم نیست که در چه صنعتی هستید ; اگر میخواهید آنلاین باشید , باید در اولین صفحه گوگل باشید .برای صاحبان کسبوکار که سعی میکنند ترافیک ارگانیک را دریافت کنند , گوگل راهحل نهایی است . در اینترنت میخزد و در مورد صفحات مفید و مرتبط برای کاربران خود تصمیمگیری میکند . همه ما تمایل داریم به نتایج گوگل تکیه کنیم . برای یک صاحب کسبوکار کوچک , ممکن است در نظر گرفتن رتبه در صفحه اول گوگل بسیار دشوار باشد . با این حال گوگل به شما این امکان را میدهد که رتبه جستجو خود را به صورت رایگان افزایش دهید .پس در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.اگر شما در صفحه اول ظاهر نشده اید , ممکن است به این دلیل باشد که کسبوکار شما برای موتورهای جستجو بهینه نیست , و شما استراتژی سئو موثر در آن ندارید .تعداد جستجو در گوگل هر روز افزایش مییابد . جستجوگران به دنبال پاسخ به سوالات خود خواهند بود. اگر در یک موتور جستجو هستید و به پاسخ سوال خود نیاز دارید , احتمالا ً به گوگل مراجعه خواهید کرد . برای بدتر کردن مسائل , اغلب افراد روی اولین لینک که در صفحه نتایج جستجو نمایش داده میشود کلیک میکنند.