چگونه تبلیغات کنیم(12 روش تبلیغات).با رشد روزافزون استفاده از تلفن همراه روش های تبلیغات نیز تغییر کرده است و تبلیغات آنلاین جایگزین تبلیغات سنتی شده است.یکی از سوالات مهم برای بازاریابان این است که چگونه تبلیغات کنیم و از چه روش های برای پیشبرد تبلیغات استفاده کنیم تا بتوانیم رونق کسب و کار و کسب درآمد را داشته باشیم.شما باید بهترین روش تبلیغات را در مورد محصولات و خدمات خود به دست آورید , اما بهترین راه برای ترویج کسبوکار چیست ؟ خوشبختانه , شما گزینههایی دارید . علاوه بر روشهای پیشبرد کسبوکار آزموده و واقعی , افزایش رسانههای اجتماعی فرصتهای بازاریابی جدیدی را ایجاد کردهاست . حالا سادهتر و مقرونبهصرفهتر از همیشه تبلیغات است . در مورد نحوه ارتقای کسبوکار خود با این نکات بازاریابی دیجیتال و رسانههای اجتماعی بیشتر یاد بگیرید .با 12 روش تبلیغات همراه ما باشید
>
برای آنکه بدانیم چگونه تبلیغات کنیم لازم است که ابتدا بدانیم تبلیغات برای هر کسبوکار موفق ضروری است - اما تنها اگر به طور موثر انجام شود . اگر چه ایجاد آن زمان و پول میبرد , یک کمپین تبلیغاتی خوب پول بیشتری نسبت به هر اقدام دیگری که کسبوکار شما انجام میدهد , با آشنا کردن افراد بیشتری با محصول یا سرویس شما , افزایش فروش و تقویت وفاداری به برند به ارمغان میآورد . چیزهای زیادی وجود دارند که باید در مورد تبلیغات در نظر گرفته شوند , اما این یک فرآیند سرگرمکننده است که به کسبوکار شما فرصت میدهد تا جنبه خلاقانه خود را نشان دهد.
یک وب سایت عالی بسازید . شماره یک مهمترین و موثرترین راه برای تبلیغات کسبوکار شما در وب جهانی , ساخت یک وب سایت عالی است . یک وب سایت حرفهای و اطلاعرسانی میتواند به عنوان شکلی از تبلیغات شگفتی داشته باشد زیرا به راحتی توسط مشتریان قابلدسترسی است و برای راهاندازی و حفظ آن نسبتا ً ارزان است . همچنین به کسبوکار شما مشروعیت میبخشد .
زمانی که وب سایت دارید , میتوانید آن را بر روی همه چیز چاپ کنید - کارتهای تجاری , پنجره مغازه داران, وسیله نقلیه کاری - هر جایی که مشتری به راحتی آن را ببیند . امروزه همه یک گوشی هوشمند دارند , بنابراین میتوانند درست در همان نقطه به شما نگاه کنند.
اگر شما در تجارت فروش کالاهای فیزیکی هستید , باید فروش آنلاین محصول خود را مستقیما ً از وب سایت خود در نظر بگیرید . خریداران آنلاین بازار بزرگی هستند , بنابراین این میتواند واقعا ً به شما کمک کند فروش خود را افزایش دهید .
برای این که کل فرآیند را حتی سادهتر کنید , و از مشکلات مربوط به پردازش سفارش و حمل و نقل اجتناب کنید , میتوانید با یک فروشگاه آمازون که با همه این کارها برای شما سر و کار دارد , جفت شوید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لینک به محصول خود در وب سایت خود قرار دهید .
نکته دیگری که باید روی آن کار کرد , سئو یا بهینهسازی موتور جستجو است . این کار به حداکثر رساندن تعداد افرادی که در وب سایت شما در هنگام تایپ یک عبارت مرتبط به گوگل ( یا هر موتور جستجو که استفاده میکنند ) کمک میکند , بنابراین ترافیک را به سایت شما افزایش میدهد .
تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسبوکار شما یک اجبار است. اشکال اصلی شبکه های اجتماعی برای هدف عبارتند از فیس بوک ,اینستاگرام و صفحه اول گوگل . فیس بوک و اینستاگرام یک پایگاه کاربر بزرگ دارند که میتواند تعداد افراد شرکت شما را به حداکثر برساند , در حالی که گوگل پروفایل شرکت شما را در نتایج جستجوی محلی نشان میدهد و به شما کمک میکند تا از رقابت فوری خود کنار بیایید .
اگر واقعا ً باهوش هستید , یا میتوانید فردی را استخدام کنید که در بازاریابی شبکه های اجتماعی تخصص دارد .
به یاد داشته باشید که هدف اصلی استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتقا کسبوکار شما ایجاد رابطه با مشتریان و اجازه دادن به آنها برای آشنایی با محصول یا سرویس شما است .
شما باید از صفحات شبکه های اجتماعی خود به عنوان راهی برای تبلیغات هر پیشنهاد یا معاملات خاصی که در حال حاضر در حال اجرا هستید استفاده کنید , زیرا به همین دلیل است که اغلب مردم در وهله اول شما را دنبال خواهند کرد . شما حتی میتوانید تبلیغات ویژه " فیس بوک " را اجرا کنید که در آن مشتری یک پیشنهاد یا تخفیف ویژه در ازای یک " مانند " دریافت میکند.
علاوه بر این , شما باید سعی کنید از شبکه های اجتماعی به عنوان راهی برای تعامل با مخاطبان خود در سطح شخصی استفاده کنید . تعامل داشته باشید.
تبلیغات از طریق وبلاگ نویسی یکی از روش های موثر است.وبلاگ نویسی شاخهای دیگر از رسانههای اجتماعی است که میتواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر مورد استفاده قرار گیرد . البته , شما میتوانید مقالات و تبلیغات را در وبلاگ کسبوکار خود پست کنید , اما ایده بزرگ دیگری این است که مقالات خود را به تعدادی از وبلاگهای خارجی مرتبط با صنعت خود ارسال کنید و از آنها بخواهید که مقالات را در سایتهای خود پست کنند . از آنجا که این وبلاگها خوانندگان وفاداری دارند که به محتوای سایت اعتماد دارند , تمایل بیشتری به خواندن قطعه دارند . در نتیجه میتوانید به یک بازار کاملاً جدید برسید که در غیر این صورت نسبت به وجود شرکت شما بیتوجه خواهد بود .
مقالاتی که برای پستهای وبلاگ مینویسید باید جالب و آموزنده باشند . اگر آنها چیزی جز تبلیغات آشکار نیستند که اصرار دارند خوانندگان اکنون محصولات ما را بخرند ! آنها جدی گرفته نخواهند شد و احتمالا ً به پایان خواهند رسید .
مقالات شما باید هدف داشته باشند , باید بحث و تحریک تفکر را تشویق کنند . برخی از موضوعاتی که میتوانید در مورد آنها بنویسید شامل داستانهایی از موفقیتها و شکستهای شرکت , مقالات مربوط به محصولات و یا داستانهای مربوط به تعاملات شما با مشتریان , از جمله هر گونه داستان خندهدار است . یک استراتژی دیگر فرستادن نمونههای وبلاگ نویسان فردی از محصول شما و درخواست از آنها برای بررسی محصول در وبلاگ آنها است . این کمی خطرناکتر است چون شما بر آنچه وبلاگ نویس خواهد گفت کنترل ندارید , اما اگر مطمئن باشید که محصول شما را دوست خواهند داشت و یک بازبینی مثبت بنویسید , این میتواند تبلیغات بزرگی باشد . این به خاطر این واقعیت است که مردم عموما ً تمایل بیشتری به اعتماد به نظر یک منتقد مستقل دارند , نه تبلیغات شرکت . بسیاری از برندهای آرایشی با این استراتژی موفق شدهاند .
همراه با وبلاگ نویسی , انتشار یک خبر رسمی را امتحان کنید . انتشار مطبوعات میتواند راه خوبی باشد , درست مانند وبلاگ نویسی , تا مقالاتی درباره کسبوکار یا محصول شما در صدها سایت خبری دریافت کند. با امکان رسیدن به میلیون ها خواننده , تولید مقدار زیادی تبلیغات با شانس افزایش فروش شما .
اولین روش تبلیغات این است که از لیستهای محلی استفاده کنید تا کسبوکار خود را با گوگل ثبت کنید - این صفحات زرد جدید است . این کار به مشتریان احتمالی اجازه میدهد تا موقعیت و ساعات کار شرکت شما را به راحتی پیدا کنند. مشتریان همچنین میتوانند گزارشهای کسبوکار شما را پست کنند. با راهاندازی یک کسبوکار گوگل , حساب کاربری را باز کنید , میتوانید شرکت خود را در جستجوهای آنلاین بیشتر نمایان کنید و دسترسی خود را با یک شکل رایگان از تبلیغات گسترش دهید .
برای تبلیغات از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.استفاده از شبکه های اجتماعی در طول زمان , رسانههای اجتماعی کمتر از یک ضرورت کسبوکار خوب و بیشتر شدهاست . این سکوها به شما این امکان را میدهند که فعالانه به افراد خود اطلاع دهید , جذب کنید و با آنها درگیر شوید . بهتر از همه , راهاندازی یک حساب تجاری در بیشتر سایتهای شبکه های اجتماعی کاملا ً رایگان است و آن را به یکی از راههای مقرونبهصرفهتر برای تبلیغ کسبوکار تبدیل میکند. با این حال , ایجاد پستهای پرداختشده و دیگر اشکال تبلیغات رسانههای اجتماعی هنوز نیازمند سرمایهگذاری است .
تبلیغات با استفاده از ایجاد محتوای جذاب کلید گسترش آگاهی از برند و ارتباط با مخاطبین هدف است . با ایجاد محتوای جذاب و آموزنده , چه از طریق وبلاگ , آموزشهای ویدئویی یا اینفوگرافیک , میتوانید تخصص صنعت خود را نشان دهید و به مخاطبین خود اعتماد کنید .
تبلیغات از طریق بهینهسازی موتور جستجوی سئو وب سایت شما به وب سایت شما کمک میکند تا در رتبهبندی جستجوی گوگل بالاتر ظاهر شود . استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در سراسر صفحات وب کسبوکار و پستهای وبلاگ شما شانس پیدا کردن سایت شما را در هنگام جستجوی آنلاین برای کسب و کارهایی مانند شما افزایش میدهد . با این حال سئو بسیار بیشتر از استفاده از کلید واژه است , بنابراین انجام برخی تحقیقات آنلاین یا پیدا کردن کتابی که نحوه راهاندازی عملکرد سایت شما در موتورهای جستجو را مشخص میکند , مفید است . همچنین میتوانید استخدام یک آژانس سئو را برای کمک به بهینهسازی وب سایت خود مد نظر قرار دهید .
تبلیغات چاپی :هر زمانی که کسبوکار شما کاری قابلتوجه و یا قابل انتشار انجام میدهد , یک نسخه مطبوعاتی برای ارسال به رسانههای خبری محلی خود تهیه کنید . این نشریات فعالانه به دنبال داستانهای جالب هستند و اغلب از نسخههای مطبوعاتی برای ایجاد مقاله استفاده میکنند. زمانی که آنها این کار را انجام میدهند , به شما تبلیغات و توزیع رایگان کسبوکار میدهد و به شما اجازه میدهد تا به مخاطبان بسیار بیشتری برسید .
مشارکت در یک جامعه آنلاین یکی از بهترین راههای ارتقای کسبوکار شما پیوستن به یک جامعه آنلاین خاص صنعتی است . تمرکز بر ایجاد ارتباط با اعضا با مشارکت فعالانه در مکالمات . شما میتوانید با ارسال نظرات در وبلاگهای مربوطه و حتی پیشنهاد نوشتن پستهای مهمان در حوزه خود شهرتی ایجاد کنید . این کار نه تنها شبکه شما را توسعه میدهد بلکه میتواند به افزایش اعتبار شما و کسبوکار شما کمک کند .
تبلیغات با استفاده از تصاویر بصری با کیفیت بالا , کلیدی است . سرمایهگذاری در محتوای بصری با کیفیت بالا برای سایت و رسانههای اجتماعی یک ضرورت است . بسیاری از کاربران به تصاویر تکیه میکنند تا تصمیم بگیرند که چه کسی را دنبال کنند و چه پستهای ارتباطی با آنها داشته باشند. از جمله عکسها یا ویدئوهای محصولات , خدمات , امکانات و یا کارکنان خود را در نظر بگیرید .
اگر به دنبال گسترش سریعتر تبلیغات هستید , خرید فضای آگهی میتواند کمک کند . برخی از محبوبترین روشهای تبلیغاتی پرداختشده عبارتند از :
آگهیهای تلویزیونی و رادیویی : این شکل سنتی تبلیغات هزینه بیشتری دارد اما نسبت به روشهای دیگر , دسترسی بیشتری دارد .
پستهای رسانههای اجتماعی ارتقا یافته : شما میتوانید برای تبدیل یکی از پستهای رسانههای اجتماعی کسبوکار خود به آگهی پرداخت کنید . این روش به شما این امکان را میدهد که یک مخاطب هدف , منطقه و طول زمانی را که میخواهید تبلیغ را اجرا کنید انتخاب کنید .
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک : با استفاده از این مدل , شما هر زمانی که کسی روی آگهی شما کلیک کند , هزینه پرداخت میکنید . موتورهای جستجو مانند گوگل این سرویس را ارائه میدهند که در آن تبلیغ شما در بالای صفحه نتایج برای کلمات کلیدی که انتخاب کردهاید ظاهر میشود .
در رویدادهای محلی و اجتماعی شرکت کنید اگر به عنوان یک کسبوکار محلی عمل کنید , در رویدادها شرکت کنید - عملا ً و شخصا ً - جایی که مخاطبان هدف شما احتمالا ً راهی عالی برای شبکه خواهند بود . با مالکان کسبوکار همکار و مشتریان آینده ملاقات کنید در حالیکه کسبوکار خود را نزدیک و شخصی تبلیغ میکنید .
تبلیغات از طریق راهاندازی در نمایشگاههای تجاری نشان میدهد که خریداران و فروشندگان صنایع حفرهای را گرد هم میآورد و به شما امکان دسترسی به مشتریهای واقعی را میدهد . اگرچه راهاندازی در یک نمایشگاه تجاری میتواند پرهزینه باشد , اما بسیاری از کسب و کارها بازگشت قابلتوجهی به سرمایهگذاری را تجربه میکنند . جمعآوری اطلاعات تماس زمانی که در برنامه هستید تا تلاشهای بازاریابی ایمیل خود را پس از رویداد مطلع کنید .
تبلیغات عمل فراخوانی توجه عموم به چیزی است.بیایید فرض کنیم که " چیزی " برند, محصول, سرویس, یا کسبوکار شما است - شاید حتی خودتان.بدون آن دید, شما یا آن ممکن است نامرئی باشید.در واقع, اگر نمیدانید چطور تبلیغ کنید و یا کسبوکار خود را تبلیغ کنید, ممکن است برای لباس پوشیدن بدتر باشد.
رقابت شدید است, تبلیغات تجاری را به عنوان توسعه محصول, آموزش کارکنان و سرمایه گذاران حیاتی میسازد.یک روش مورد اعتماد و تلاش; ما میتوانیم تبلیغات را تا مصر باستان ردیابی کنیم.در طول قرنها, چگونه و کجا برای ترویج یک کسبوکار به لطف محیطهای جدید تکاملیافته است.
در عصر دیجیتال, راههای بیشتری برای تبلیغ کسبوکار شما وجود دارد.روشهای ارتقا کسبوکار شما به طرز شگفت آوری, تاثیرگذار, در حال تغییر بازی, اما گاهی اوقات اشکال گیجکننده دست یافتهاند.این احتمالاً باعث میشود شما تعجب کنید که چطور کسبوکار خود را ارتقا دهید.
تبلیغات نیاز به خلاقیت دارد .شاید ما صدها روش تبلیغاتی موفق را بخوانیم اما در اجرا نتوانیم به خواسته های خود برسیم.
برای اینکه تبلیغات موفقی داشته باشیم نیاز به تحقیق و بررسی و شناخت رقبا و میزان رقابت و استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل رقابت داریم.
این یک عنصر بسیار اساسی اما اغلب نادیده گرفته شدهاست . اگر میخواهید تبلیغات شما موفق باشد , باید بدانید با چه کسی صحبت میکنید و در نهایت به چه کسی میفروشید . هر چه بیشتر بتوانید مخاطبین خود را تعریف کنید , نتایج بهتری خواهید داشت .
مخاطبین هدف شما گروهی خاص از افراد با کیفیتهای مشابه هستند که به احتمال زیاد به محصول یا سرویس شما علاقمند هستند . سادهترین راه برای تعریف مخاطب هدف , شناسایی تمام ویژگیهای آنها و یافتن نقاط مشترک است .
تبلیغات برای برقراری ارتباط با مشکل حل آنها و اینکه چه چیزی آنها را از بقیه جدا میکند تعریف شدند . در حالی که این مفهوم هنوز درست است , پیام درباره نحوه پرداختن به این موضوع تغییر کردهاست . تقاضای مصرفکننده برای شخصی سازی در حال افزایش است , و به منظور برآورده کردن این انتظارات , تبلیغ کنندگان باید تبلیغات مرتبط ایجاد کنند که سلیقه مصرفکننده شما را شناسایی کنند .