سایت یا وب سایت چیست

سایت چیست و چرا باید وب سایت داشته باشیم

سایت یا وب سایت چیست؟سایت یا وب سایت محل مرکزی صفحات وب است که با بازدید از صفحه اصلی وب سایت با استفاده از یک مرورگر به آن مرتبط و قابل‌دسترسی است .برای دیدن یک وب سایت به یک مرورگر ( مانند اینترنت اکسپلورر, سافاری , فایرفاکس یا کروم ) نیاز است. برای مثال , شما این صفحه وب را با استفاده از یک مرورگر می‌خوانید . زمانی که در یک مرورگر هستید می‌توانید یک وب سایت را با ورود نشانی اینترنتی در نوار نشانی باز کنید .اگر نشانی اینترنتی وب سایتی که می‌خواهید بازدید کنید را نمی‌دانید , می‌توانید از یک موتور جستجو برای پیدا کردن وب سایت در اینترنت استفاده کنید .مثلا نشانی اینترنتی سایت جام ارژنگ را میتوانید از طریق مرورگرها پیداکنید.در این صفحه در باره سایت و اهمیت طراحی وب سایت صحبت کرده ایم

غرفه آرایی



وب سایت از نظر فنی

از نظر فنی , وب سایت مجموعه‌ای از صفحات به‌هم‌پیوسته در اینترنت است که تحت نام منحصر به فرد یا آدرس آنلاین گروه‌بندی شده‌اند .این صفحات که به عنوان صفحات وب شناخته می‌شوند شامل اطلاعات یا خدمات توسط یک کسب‌وکار یا سازمان هستند. اطلاعات ممکن است در قالب‌های مختلفی مانند متن , تصویر , ویدیو , صوت و انیمیشن باشند و خدمات مانند خرید یا فروش محصولات , دانلود محصولات دیجیتال و غیره باشند . نام دامنه سفارشی به عنوان یک کاربر , شما فقط به یک کامپیوتر , یک گوشی هوشمند , یا هر وسیله‌ای که مرورگر وب دارد و یک اتصال اینترنتی برای دسترسی به وب سایت نیاز دارید .شما باید آدرس وب را در نوار نشانی مرورگر وب دستگاه خود وارد کنید . بعد از آن , شما را به صفحه اول به نام صفحه آغازه آن سایت می‌برد

غرفه آرایی



وب سایت چیست

وب سایت چیست؟همانطور که این نام اشاره می‌کند , یک وب سایت به یک سایت در وب اشاره دارد که در آن می‌توانید اطلاعاتی درباره خودتان , کسب‌وکار و یا هر موضوع دیگری و کاربران با استفاده از اینترنت به آن دسترسی داشته باشید . درست مانند اینکه یک خانه در زمینی بسازید و زندگی کنید , یک وب سایت در وب ایجاد می‌کنید و اطلاعات تان در آن زندگی می‌کنند .و درست مانند آدرس خانه شما , وب سایت شما نیز یک آدرس منحصر به فردی به نام آدرس وب خواهد داشت . با آدرس وب , کاربران اینترنت می‌توانند به راحتی وب سایت شما را پیدا کرده و به اطلاعات آن دسترسی داشته باشند

غرفه آرایی



صفحات وب سایت

صفحات وب تشکیل دهنده سایت هستند.وب سایت مجموعه‌ای از صفحات وب است و صفحات وب فایل‌های دیجیتالی هستند که با استفاده از اچتمل نوشته شده‌اند . برای اینکه وب سایت شما در دسترس همه افراد جهان قرار گیرد , باید در یک کامپیوتر متصل به اینترنت در طول یک ساعت نگهداری یا میزبانی شود . این کامپیوترها به عنوان یک سرور وب شناخته می‌شوند .صفحات وب سایت با هایپرلینک و هایپرتکست مرتبط هستند و یک رابط مشترک و طراحی مشترک به اشتراک می‌گذارند . این وب سایت همچنین ممکن است حاوی برخی اسناد و پرونده‌های اضافی مانند تصاویر , ویدیوها , یا سایر دارایی‌های دیجیتال باشد.با هجوم اینترنت به هر حوزه , ما وب سایت‌هایی را برای تمام علل و اهداف می‌بینیم . بنابراین می ‌توان گفت که یک وب سایت می‌تواند به عنوان یک محیط دیجیتال که قادر به ارائه اطلاعات و راه‌حل‌ها و ارتقا تعامل بین مردم , مکان‌ها و چیزها برای پشتیبانی از اهداف سازمان ایجاد شده باشد , نیز در نظر گرفته شود

اجزای وب سایت

اجزای یک وب سایت عبارتند از : هاست یا میزبانی وب مکانی است که وب سایت از نظر فیزیکی در آن قرار دارد . گروهی از صفحات وب ( صفحات وب متصل شده) مجاز هستند که تنها زمانی که صفحه وب بر روی وب سایت وب سرور میزبانی می‌شود , یک وب سایت نامیده شوند .آدرس یک وب سایت به عنوان نشانی اینترنتی یک وب سایت نیز شناخته می‌شود . زمانی که کاربر می‌خواهد یک وب سایت را باز کند , باید آدرس یا نشانی اینترنتی وب سایت را در مرورگر وب قرار دهد , و وب سایت مورد نظر توسط وب سرور تحویل داده می‌شود . صفحه آغازه بخش بسیار رایج و مهمی از صفحه وب است . این اولین صفحه وب است که وقتی یک بازدید کننده از وب سایت بازدید می‌کند ظاهر می‌شود . صفحه اصلی یک وب سایت بسیار مهم است چون ظاهر و احساس وب سایت را تنظیم می‌کند و بینندگان را به بقیه صفحات وب سایت هدایت می‌کند . این نگاه نهایی و کلی وب سایت است که نتیجه استفاده مناسب و عناصر ادغام مانند منوی ناوبری , گرافیک , چیدمان , منوی ناوبری و غیره است . هر صفحه وب موجود در وب سایت با هم محتوای وب سایت را می‌سازند . محتوای خوب وب سایت‌ها , وب سایت را موثرتر و جذاب‌تر می‌کند . ساختار ناوبری یک وب سایت ترتیب صفحات است , مجموعه آنچه به آن لینک می‌دهد . معمولا , آن را حداقل با یک منوی جهت‌یابی همراه می‌کنند

غرفه آرایی



وبلاگ یا وب سایت

وبلاگ مشابه وب سایت است.وبلاگ یک نوع وب سایت است که اطلاعات را فراهم می‌کند یا در آن پست‌ها به طور منظم به ترتیب ترتیب ترتیب زمانی معکوس , آخرین پست یا ورودی در بالای صفحه اصلی و پست‌های قدیمی به سمت پایین اضافه می‌شوند . وبلاگ معمولا ً متعلق به یک فرد یا یک گروه کوچک از مردم است . محتوای یک وبلاگ به سبک غیررسمی یا محاوره‌ای نوشته شده و می‌تواند بر یک موضوع یا طیف وسیعی از موضوعات مرتبط متمرکز شود . علاوه بر این , در صورت نیاز , پست‌ها به دسته‌های مختلفی سازماندهی می‌شوند , یعنی , پست هایی که اطلاعات مشابهی را فراهم می‌کنند , می‌توانند در یک دسته جداگانه نگهداری شوند . محتوای یک وبلاگ به طور کلی به عنوان یک پست بلاگ شناخته می‌شود , و به طور کلی به عنوان پست در صفحه جاری به نظر می‌رسد . این اطلاعات به طور منظم در یک وبلاگ به روز رسانی می‌شوند , مانند مقالات , عکس‌ها , و ویدئوها هر روز اضافه می‌شوند تا خوانندگان را مشغول نگه دارند و ترافیک را به این وبلاگ افزایش دهند . این قانون همچنین به خوانندگان اجازه می‌دهد تا در مورد پست‌ها نظر بدهند

غرفه آرایی



وب سایت استاتیک وب سایت پویا

یک وب سایت یا یک صفحه وب جداگانه می‌تواند ایستا یا پویا باشد . یک وب سایت ایستا یا صفحه وب ایستا حاوی اطلاعاتی است که به طور خودکار تغییر نمی‌کند . آن برای هر بیننده سایت , یا استاتیک باقی می‌ماند . یک وب سایت پویا یا صفحه وب پویا حاوی اطلاعاتی است که بسته به بیننده , زمان روز , منطقه زمانی , زبان بومی بیننده و عوامل دیگر تغییر می‌کند . برای مثال , صفحه آغازه امید کامپیوتری یک صفحه وب پویا است که به طور خودکار روزانه تغییر می‌کند تا به بازدیدکنندگان محتوای جدید بدهد .وب سایت‌هایی که اطلاعاتی دارند که اغلب به روز می‌شوند پویا هستند تا اطلاعات را آسان‌تر و سریع‌تر کنند . برای مثال , یک سایت خبری ممکن است گزارشگران مختلفی داشته باشد که بتوانند داستان‌ها را ارائه دهند . با اسکریپت ها , شرکت می‌تواند به طور خودکار صفحه آغازه را به روز کند تا حاوی آن داستان‌ها باشد بدون اینکه به کسی تکیه کند تا هر بار که یک داستان و صفحه جدید اضافه می‌شود یک صفحه ایستا را ویرایش کند

غرفه آرایی



تاثیر وب سایت روی مخاطبین

وقتی مخاطبین شما به وب سایت شما مراجعه می‌کنند , اولین تاثیر خود را از کسب‌وکار شما به آن‌ها می‌دهد . آن‌ها ظرف چند ثانیه درباره کسب‌وکار شما قضاوت خواهند کرد. در این چند ثانیه اول , شما می‌خواهید تاثیر مثبتی بر مخاطبین خود بگذارید .اگر وب سایت شما غیر جذاب یا قدیمی به نظر برسد , مخاطبین شما فورا ً تاثیر منفی بر کسب‌وکار شما خواهند داشت . آن‌ها وب سایت شما را جذاب نخواهند یافت , که آن‌ها را از صفحه شما دور می‌کند . شما در صدر قرار نخواهید گرفت چون آن‌ها صفحه شما را برای صفحه رقیب ترک خواهند کرد .طراحی وب مهم است چون بر نحوه درک مخاطب از برند شما تاثیر می‌گذارد . تاثیری که شما بر روی آن‌ها می‌گذارید یا می‌تواند آن‌ها را در صفحه خود نگه دارد و در مورد کسب‌وکار خود یاد بگیرید یا صفحه خود را ترک کنید و به رقیب خود برگردید . یک طراحی وب خوب به شما کمک می‌کند که بازدیدکنندگان را در صفحه خود نگه دارید


وب سایت باعث اعتبار میشود.یکی از دلایل اصلی داشتن وب سایت برای کسب‌وکار شما افزایش اعتبار شرکت است . در اغلب موارد , چندین کسب‌وکار در بازار وجود دارند که محصولات یا خدمات مشابه شما را ارائه می‌دهند .هنگام شروع یک کسب‌وکار , یکی از مهم‌ترین عناصری که باید به آن فکر کرد , اعتبار است . یک شرکت توسعه صفحات وب با کیفیت بالا می‌تواند به شما کمک کند وب سایتی ایجاد کنید که براق و حرفه‌ای به نظر می‌رسد , که به کسب‌وکار شما یک افزایش فوری در اعتبار می‌دهد .داشتن یک وب سایت جذاب و حرفه‌ای بهترین راه برای بیرون آمدن از رقابت است . یک وب سایت خوب موثر به ایجاد یک حضور آنلاین قوی کمک می‌کند و به برقراری ارتباط اطلاعات کیفی با مصرف کنندگان کمک می‌کند .امروزه نداشتن وب سایت ممکن است سوالی از مشروعیت آن ایجاد کند. مشتریان انتظار دارند که کسب و کاره‌ای مشروع و قابل‌اعتماد دارای وب سایت و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی باشند . یک وب سایت می‌تواند چهره کسب‌وکار شما باشد , به ایجاد اولین تاثیر قوی کمک می‌کند , اعتماد و اعتبار در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می‌کند



وب سایت تجارت الکترونیک.هدف از وب سایت‌های تجارت الکترونیک فروش محصولات به کاربران است . موفق‌ترین وب سایت‌ها به دقت برای دستیابی به درصد بالایی از خرید بهینه شده‌اند . برای دستیابی به موفقیت وب سایت‌های تجارت الکترونیک باید تمام آخرین تکنیک‌های فروش آنلاین و موجود را که ثابت شده‌است شانس خرید بازدیدکنندگان را افزایش دهد , ادغام کرد. بسیاری از عناصر مهم وجود دارند که به ساخت یک وب سایت موفق تجارت الکترونیک مانند حذف اصطکاک در طول فرآیند خرید , هموار کردن و آسان کردن وارسی , سریع و جذاب کردن وب سایت , فروش کاربران در محصولات مرتبط , کاهش خریداران قبلی ,هدف از وب سایت‌های کسب‌وکار مبتنی بر خدمات , متقاعد کردن بازدیدکنندگان وب سایت است که باید مشتریان شرکت خدماتی شوند . این کار با تعیین جایگاه شرکت به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمت قابل‌اعتماد , قابل‌اعتماد و مجرب در بازار هدف انجام می‌شود.بازدیدکنندگان پیش از این با بررسی وب سایت‌های خود قبل از تماس تلفنی , ارائه دهندگان خدمات بالقوه را غربال خواهند کرد . در طول این فرآیند , آن‌ها سعی می‌کنند بهترین شرکت را پیدا کنند که نیازهای خاص خود را برآورده کند . آن‌ها سعی می‌کنند مشخص کنند که شرکت چقدر کارشناس است , کیفیت کاری که دریافت خواهند کرد , چه اعتبار خوبی دارد و چه مدت شرکت در کسب‌وکار بوده‌است . بازدیدکنندگان می‌توانند با ارائه اطلاعات و مقالاتی که دانش شما را نشان می‌دهند , یک پورتفولیوی بصری از کار , ویدئو , شهادت مشتریان و غیره کمک کنند



وب سایت استاتیک چیست؟هر صفحه از یک وب سایت ایستا از قبل ساخته و به عنوان یک فایل استاتیک در وب سرور ذخیره می‌شود . هنگامی که کاربر از یک وب سایت ایستا بازدید می‌کند , مرورگر آن‌ها فایل‌های پیش‌ساخته را دانلود می‌کند و آن‌ها را به کاربر نشان می‌دهد . از آنجا که هیچ پردازش جانبی سرور وجود ندارد , وب سایت‌های ایستا عموما ً سریع‌تر و ایمن‌تر از وب سایت‌های پویا هستند .وب سایت‌های ایستا اغلب برای وب سایت‌های ساده مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیاز به به روز رسانی مکرر ندارند , مانند وبلاگ‌های شخصی یا وب سایت‌های کوچک تجاری که تنها چند صفحه دارند . اما آن‌ها همچنین یک انتخاب محبوب برای اهداف بسیار بزرگ‌تری مانند مستندسازی میزبانی , راهنماهای فنی , یا انواع دیگر مواد مرجع هستند که اغلب تغییر نمی‌کنند .وب سایت‌های ایستا از قبل ساخته شده‌اند و محتوای آن‌ها " به عنوان " برای مرورگر وب " خدمت می‌شود , که به این معنی است که صفحات وب به سرعت بار می‌شوند . هیچ پردازش جانبی سرور مورد نیاز برای تولید محتوا وجود ندارد , و در نتیجه داده‌های کمتری برای انتقال به کاربر وجود دارد و زمان بار را حتی بیشتر کاهش می‌دهد . و همانطور که همه ما می‌دانیم , سرعت لود و بارگیری وب سایت های استاتیک بالاتر است.وب سایت‌های ایستا به طور کلی امن‌تر از وب سایت‌های پویا در نظر گرفته می‌شوند زیرا نیازی به زبان برنامه‌نویسی طرف سرور یا پایگاه‌داده ندارند .نقاط ورودی کمتری برای مهاجمان برای بهره‌برداری وجود خواهد داشت . وب سایت‌های ایستا همچنین احتمال کمتری دارند که هدف یک حمله خودکار باشند.با توجه به هزینه‌های کم‌تر , وب سایت‌های ایستا توسعه و نگهداری راحت‌تر از وب سایت‌های پویا هستند , زیرا آن‌ها به پایگاه‌داده پسانه یا زیرساخت سرور پیچیده نیاز ندارند . نیازی به نوشتن متن‌های سمت سرور یا مدیریت پایگاه‌داده نیست , که زمان را ذخیره کرده و پیچیدگی را کاهش می‌دهد . این سادگی همچنین می‌تواند به روز رسانی محتوای وب سایت را ساده‌تر کند , زیرا تغییرات را می‌توان مستقیما ً به فایل‌های استاتیک تبدیل کرد



یک وب سایت داینامیک یا پویا سایتی است که صفحات را در زمان واقعی تولید می‌کند و به ویژگی‌های دینامیکی مانند اندازه صفحه و نوع دستگاه پاسخ می‌دهد . ساختار و محتوای یک صفحه وب پویا انعطاف‌پذیر هستند و به شما اجازه می‌دهند تجربه کاربر نهایی را براساس مرورگر یا درخواست سفارشی کنید .وب سایت‌های پویا به اقدامات کاربر برای نمایش محتوای مربوطه در قالب مناسب پاسخ می‌دهند . میزان تغییر وب سایت می‌تواند با توجه به پیچیدگی اجزای تعاملی وب سایت و سطح مهارت توسعه دهنده متفاوت باشد .وب سایت‌های پویا برای اهداف مختلفی از جمله رسانه‌های اجتماعی , اشتراک عکس و ویدئو , برنامه‌های وب و وب سایت‌های تجارت دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.یک وب سایت پویا برای ایجاد انعطاف‌پذیری نهایی نیاز به پیچیدگی نهایی قابل‌توجهی دارد . این صفحه به عنوان یک فایل اچتمل جداگانه ذخیره نمی‌شود - بلکه سرور وب صفحات را وقتی کاربر صفحه را درخواست می‌کند می‌سازد . سرور داده‌های وب سایت را از پایگاه‌داده ( یا پایگاه‌های داده ) بیرون می‌کشد و یک فایل اچتمل سفارشی برای کاربر ایجاد می‌کند . وقتی سرور ساخت صفحه را تمام می‌کند , فایل اچتمل را به مرورگر کاربر نهایی ارسال می‌کند .وب سایت‌های پویا از زبان‌های مختلف طرف مشتری و طرف سرور برای ساخت صفحات وب در انتهای پشتی استفاده می‌کنند .امروزه , اکثر وب سایت‌ها حداقل تا حدودی پویا هستند و مقداری از محتوای پویا را در بر می‌گیرند . رسانه‌های اجتماعی , سایت‌های رسانه‌های خبری , وبلاگ‌ها , برنامه‌های وب و سایت‌های تجارت الکترونیک همگی نیازمند محتوای تعاملی و پاسخگو هستند



چرا باید وب سایت داشته باشیم؟امروزه با ظهور اینترنت , جهان به مکانی کوچک‌تر تبدیل شده‌است . هر نوع اطلاعاتی به راحتی و با نوک انگشتان ما در دسترس است . دنیای اینترنت شگفت‌انگیز است و همچنان زندگی ما , نحوه ارتباط ما , نحوه دریافت و اشتراک اطلاعات و زندگی با کیفیت را تغییر می‌دهد .امروزه بسیاری از مردم بیشتر اوقات خود را بر روی اینترنت صرف می‌کنند , این کار می‌تواند برای خرید محصولات یا خواندن اخبار یا تماشای فیلم یا استفاده از خدمات و غیره باشد .با گذشت زمان بر روی اینترنت , صاحبان وب سایت تجاری اهمیت آنلاین بودن را درک کرده‌اند و شروع به حرکت دادن کسب‌وکار و خدمات خود به صورت آنلاین کرده‌اند .زندگی در دنیای دیجیتال , داشتن یک وب سایت برای هر کسب‌وکار بسیار حیاتی است . اگر یک کسب‌وکار وب سایت نداشته باشد , فرصت‌های کسب‌وکار و مشتریان بالقوه متعددی را از دست می‌دهد .وب سایت کسب‌وکار به دستیابی به تعدادی از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال کمک می‌کند که می‌توانند به رشد کسب‌وکار کمک کنند . تبلیغات اینترنتی دارای طیف گسترده‌ای است و یکی از موثرترین اشکال تبلیغات است .با توجه به اینکه ایجاد یک وب سایت چقدر آسان است و چه تعداد موضوع و گزینه‌های موجود در آن وجود دارد , هر کسب‌وکار باید دارای یک موضوع باشد



صرف‌نظر از اینکه شما چه نوع کسب‌وکار کوچکی را اداره می‌کنید , داشتن یک وب سایت در ۷ روزه ساعته بدون گرفتن استراحت برای تعطیلات و آخر هفته‌ها مزیت بزرگی است . در حالی که مغازه فیزیکی شما در شب بسته است , مغازه آنلاین شما می‌تواند به فروش و آوردن درآمد شما از طریق تامین غذا به مشتریان در هر زمانی که برایشان مناسب است ادامه دهد .یک دلیل دیگر برای ایجاد حضور وب برای کسب‌وکار شما کاهش فواصل است . یک وب سایت به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبین هدف خود را گسترش دهید و با مشتریانی که دور از شما قرار دارند معامله کنید . در واقع کل جهان در دسترس شماست.به عنوان یک طراح کسب‌وکار , شما همیشه باید بتوانید به مشتریان خود در هر کجا که هستند برسید . حضور آنلاین اجباری است . تا چشم‌انداز خود را در مورد محصولات و خدمات جدید تان به روز نگه دارید . داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه می‌توانند شما را هر زمانی پیدا کنند . امروزه مشتریان باهوش هستند . آن‌ها تمایل دارند قبل از خرید مقایسه و ارزیابی کنند . بنابراین وب سایت شما پورتال آن‌ها برای بررسی فعالیت شما و پیشنهاد نیازهای آن‌ها است . حتی خارج از ساعات کاری , وب سایت شما به یافتن و تامین مشتریان جدید ادامه می‌دهد . اگر این ماجراجویی آنلاین را شروع نکنید , ممکن است مشتریان خود را به رقبای دیگر واگذار کنید



همانطور که وب سایت شما اولین چیزی است که مردم می‌بینند , طراحی مسئول ایجاد اولین برداشت از کسب‌وکار است و می‌تواند عامل تصمیم‌گیری برای مشتریان در مورد اینکه آیا شما شریک مناسبی برای آن‌ها هستید یا خیر باشد .یک وب سایت جذاب بصری تصویری مثبت برای برند شما و یک تجربه جذاب برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند که زمان بیشتری را در وب سایت بگذرانند . از طرف دیگر , یک وب سایت قدیمی اولین تاثیر منفی بر مخاطبین شما ایجاد می‌کند و به عنوان یک محرک بازدارنده و بالقوه مشتریان از وب سایت شما و به سمت رقبای شما عمل می‌کند .این برداشت اول همچنین تصویر برند شما و آنچه که کسب‌وکار برای آن قرار دارد را منعکس می‌کند. رنگ‌ها , تصاویر و قلم‌ها همگی به تشخیص کسب‌وکار شما کمک می‌کنند , بنابراین مهم است که این کار به دقت انتخاب شود و ثابت بماند .ثبات کلید اطمینان از آشنا شدن مخاطبین با برند شماست , و اطمینان حاصل کنید که برندسازی شما با کسب‌وکار شما مترادف است . اگر طراحی وب شما متناقض و غیر حرفه‌ای است , ایجاد تشخیص برند چالش برانگیز خواهد بود .ناسازگاری مشتریان را به سوی رقبا سوق می‌دهد , در حالی که ثبات باعث اطمینان خاطر می‌شود , به شما اجازه می‌دهد تا رهبری بیشتری کسب کنید و مشتریان را در هیات‌مدیره نگه دارید .اعتماد یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی وب سایت شما است - اگر یک بازدید کننده به مشروعیت وب سایت به دلیل طراحی نامناسب سایت شک کند , آن‌ها با محتوا درگیر نخواهند شد . اعتماد با مخاطبین خود را از طریق طرحی که مدرن , حرفه‌ای و قابل‌اعتماد است ایجاد کنید . این امر مشتریان جدید را جذب کرده و مشتریان موجود را درگیر خواهد کرد.طراحی وب همچنین به استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو شما کمک می‌کند چون طراحی وب شما بر نحوه انتشار محتوا تاثیر می‌گذارد و بر روی شاخص وب سایت شما تاثیر می‌گذارد .رمز شما باید سئو دوستانه باشد , پس با طرح‌های پیچیده و تکنولوژی‌های هوشمندانه حمل نشود . آن‌ها ممکن است خوب به نظر برسند , اما می‌توانند بر بهینه‌سازی و رتبه‌بندی سایت شما تاثیر منفی بگذارند .حضور آنلاین شما می‌تواند کسب‌وکار شما را ایجاد یا بشکند , بنابراین مهم است که آنچه دارید را بهینه‌سازی کرده و آنچه را که در مورد شما خاص است نشان دهید



تفاوت طراحی وب سایت با توسعه وب چیست؟قبل از اینکه اهمیت طراحی و توسعه مناسب وب را مشخص کنیم , ابتدا آن‌ها را تعریف می‌کنیم .طراحی و توسعه وب ، وب سایت‌ها و برنامه‌هایی را ایجاد می‌کند که استفاده از آنها آسان , جذاب و قابل‌دسترس برای طیف وسیعی از دستگاه‌ها است .طراحی وب جنبه بصری یک وب سایت یا برنامه کاربردی است . آن شامل همه چیز از طرح , رنگ‌ها , گرافیک , و تصاویر تا تایپوگرافی سایت است . توسعه دهندگان وب مسئول طراحی این ابعاد هستند . یک توسعه دهنده وب نیز قبل از زنده ماندن یک نقشه سایت برای وب سایت یا برنامه کاربردی ایجاد خواهد کرد . این یک راهنمای مفید در مورد نحوه پیدا کردن توسعه دهندگان وب برای کسب‌وکار شماست .توسعه وب یک سایت یا برنامه کاربردی را در وهله اول انجام می‌دهد . این برنامه شامل دستورالعمل‌های برنامه‌نویسی , پیکربندی سرور , مدیریت پایگاه‌داده و بیشتر است. توسعه دهندگان وب نیازی به دانستن طراحی گرافیک ندارند . با این حال , آن‌ها باید درک کنند که چگونه یک رابط کاربر شهودی ایجاد کنند که در تمام دستگاه‌ها مانند گوشی‌های هوشمند , تبلت و کامپیوترهای رومیزی پاسخگو است .یک جایگزین بزرگ دیگر توسعه جریان وب است که به طراحان اجازه می‌دهد وب سایت‌ها را بدون مهارت‌های برنامه‌نویسی به صورت بصری بسازند



وب سایت به ایجاد آگاهی از برند و نمایش برند شما به مشتریان آینده کمک می‌کند . این کار به ایجاد تصویر شما کمک می‌کند با این که به حضار اجازه دهید بدانند شما کی هستید و چه چیزی را نشان می‌دهید .یک وب سایت اطلاعات قابل اعتمادی را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند که به تنظیم کسب‌وکار شما کمک می‌کند .همین موضوع در مورد حضور رسانه‌ های اجتماعی شما نیز صادق است . برای صاحبان کسب‌وکارحضور قوی اینستاگرام یکی از کلیدهای موفقیت است .رتبه‌بندی بالا در نتایج جستجو تضمین خواهد کرد که وقتی افراد به صورت آنلاین به دنبال یک محصول یا سرویس مشابه شما می‌گردند , می‌توانند وب سایت شما را ببینند و برای کسب اطلاعات بیشتر از آن بازدید کنند . این به شما فرصت می‌دهد تا پایگاه مشتری خود را افزایش دهید . اگر این نوع رویکرد به دلایلی کار نکند , رسانه‌های اجتماعی طرف سوم جایی هستند که شما باید برای کمک به آن‌ها بروید


از سایر بخش های سایت جام ارژنگ بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی

برنامه وب سايت,دانلود وب سايت,دانلود برنامه وب سايت,دانلود نسخه جديد وب سايت,دانلود برنامه ي وب سايت,دانلود برنامه جديد وب سايت,دانلود نسخه جديد وب سايت,دانلود نسخه جديد برنامه وب سايت,برنامه توپ وب سايت,دانلود برنامه توپ وب سايت,دانلود برنامه زيبا وب سايت,دانلود نسخه قبلي برنامه وب سايت,دانلود کرک برنامه وب سايت, رمز برنامه وب سايت,کيجين برنامه وب سايت,نسخه جديد برنامه وب سايت,سايت برنامه وب سايت,سايت وب سايت,برنامه جديد وب سايت,نقد برنامه وب سايت,خريد برنامه وب سايت,دانلود وب سايت,دانلود قالب وب سايت,دانلود قالب بلاگفا وب سايت,دانلود قالب ميهن بلاگ وب سايت,دانلود قالب آس بلا وب سايت,دانلود قالب براي زربلاگ وب سايت,دانلود قالب براي بلاگها وب سايت,دانلود قالب براي بلاگ اسکاي وب سايت,قالب بلاگفا وب سايت,قالب رزبلاگ وب سايت,قالب بلاگ اسکاي وب سايت,قالب آس بلاگ وب سايت,قالب براي ورد پرس وب سايت,دانلود قالب براي ورد پرس وب سايت,قالب براي جومولا وب سايت,دانلود قالب براي جومولا وب سايت,دانلود قالب براي وي سي پي وب سايت,دانلود قالب براي پارس کيوت وب سايت,پارس کيوت وب سايت,دانلود قالب براي نيوک وب سايت


جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ