خدمات تبلیغاتی(7 روش تبلیغات)

خدمات تبلیغاتی،7 روش تبلیغات،چگونه تبلیغات کنیم،خدمات تبلیغاتی چیست،انواع خدمات تبلیغاتی.در این صفحه از سایت جام ارژنگ به معرفی انواع خدمات تبلیغاتی پرداخته ایم که میتواند برای کسب و کارها راهگشا باشد.تبلیغات یکی از سریع ترین راه ها برای دستیابی به مشتریان بالقوه است. در اینجا هفت تکنیک تبلیغاتی وجود دارد که می توانید از آنها برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید.تبلیغات آن چیزی نیست که قبلا بود. روزهایی که پست تبلیغات به معنای انتشار یک قطعه در روزنامه محلی یا رفتن خانه به خانه برای هیجان زده کردن مردم در مورد محصول شما بود، گذشته است. امروزه تبلیغات به طور قابل توجهی وارد فضای آنلاین شده است. این کافی نیست که فقط به مردم محلی در مورد محصولات خود بگویید. اگر می‌خواهید از رقبا پیشی بگیرید، باید با اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود با مردم در سراسر کشور یا سراسر جهان ارتباط برقرار کنید

>

خدمات تبلیغاتی چیست

خدمات تبلیغاتی امروزه یکی از پردرآمدترین مشاغل است و متخصصان و مشاوران و مدیران تبلیغاتی با ارائه راهکارهای مناسب در خدمت رشد و توسعه استراتژی فروش برای مجموعه های خود هستند.
تبلیغات یک ابزار بازاریابی است که توسط شرکت ها و سازمان ها برای تبلیغ یا فروش محصولات و خدمات خود به مشتریان جدید در مخاطبان هدف خود استفاده می شود. تبلیغات جزء اصلی یک استراتژی بازاریابی موثر است . این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از تبلیغات چاپی در مجلات و روزنامه ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و تبلیغات در فضای باز، مانند بیلبوردها. فناوری رسانه های تبلیغاتی در دسترس شرکت ها را برای دستیابی به بازارهای هدف خود افزایش داد. انواع جدیدتر تبلیغات عبارتند از بازاریابی ایمیلی ، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات دیجیتال در موتورهای جستجو.
تبلیغات دیجیتال می تواند دنیایی از تفاوت را برای کسب و کار شما ایجاد کند . از آنجایی که کسب‌وکارها ذاتاً متفاوت هستند، برخی از این ایده‌های تبلیغاتی برای برخی از صنایع نسبت به سایرین مناسب‌تر خواهند بود. چند مورد را انتخاب و انتخاب کنید و از تجزیه و تحلیل برای پیگیری موفقیت آنها استفاده کنید. هنگامی که آنچه را که کار می کند پیدا کردید، می توانید تلاش بیشتری برای آن کانال ها انجام دهید . برخی از این تکنیک های تبلیغاتی موثر را برای تقویت کسب و کار خود و افزایش فروش امتحان کنید.

خدمات تبلیغات

خدمات تبلیغات اینفلوئنسر

یکی از خدمات تبلیغاتی شناخته شده از طریق اینفلوئنسرهاست.یکی از بهترین راه‌ها برای راه‌اندازی فروش خود در این است که از یک سلبریتی یا تأثیرگذار صنعت درخواست حمایت کنید. به همین دلیل است که شرکت‌های موفق و بزرگ جهانی با ورزشکارانی از راجر فدرر گرفته تا استف کوری برای تبلیغ محصولات خود همکاری می‌کنند. باریلا - شرکت ماکارونی - حتی با میکایلا شیفرین، فوق ستاره اسکی کار می کند و نام آنها را بر روی تریبون و در مقابل مشتریان خود قرار می دهد. به‌عنوان یک کسب‌وکار محلی، ممکن است ارتباط مستقیمی با سوپراستارهای جهان نداشته باشید، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید این نوع تبلیغات را به طور مؤثر پیاده‌سازی کنید. در عوض، فهرستی از ستارگان یا کارآفرینان تاثیرگذار رسانه های اجتماعی در صنعت خود تهیه کنید. برای شروع به دنبال افرادی باشید که 10000 یا بیشتر دنبال کننده دارند. اگر برند شما تثبیت‌تر باشد، می‌توانید افراد با فالوورهای بیشتری را هدف قرار دهید. با این افراد تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا آنها علاقه مند به مشارکت هستند یا خیر. برخی از اینفلوئنسرها و افراد مشهور برای تبلیغ محصولات هزینه ای دریافت می کنند در حالی که برخی دیگر با کمال میل این کار را در ازای محصولات رایگان انجام می دهند. هدف در اینجا این است که محصولات و خدمات خود را در معرض دید افرادی قرار دهید که می توانند عشق خود را نسبت به آن به اشتراک بگذارند.علاوه بر این، شما می توانید یک فرد مشهور را برای یک رویداد یک بار برای تبلیغ محصول خود استخدام کنید. این یک راه مقرون به صرفه تر برای دریافت تأییدیه افراد مشهور بدون نیاز به پرداخت هزینه برای یک قرارداد تأیید طولانی مدت است. همچنین می‌توانید نمونه‌هایی را از طریق پست مستقیم برای افراد مشهور بفرستید تا تلاش کنند یا با شرکت‌هایی که در مراسم اسکار و سایر رویدادهای برجسته خدمات ارائه می‌کنند تماس بگیرید تا محصولات شما را در خط تولید قرار دهند.

خدمات تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی:در حالی که تبلیغات چاپی و تبلیغات مجلات محلی برای هدف قرار دادن مشتریان محلی مفید هستند، تبلیغات تلویزیونی به مخاطبان بیشتری می رسد و به افزایش فروش کمک می کند. تبلیغات تلویزیونی می تواند در برنامه های منطقه ای در منطقه شما یا در طول برنامه های ملی اجرا شود تا کل کشور را هدف قرار دهد. برای ساخت یک تبلیغ تلویزیونی موفق، واقعی باشید. اسکریپتی ایجاد کنید که بر ارائه راه حل ها و محصولات جدید برای یک شخص واقعی تمرکز دارد. این کمپین‌های تبلیغاتی معمولاً فقط 30 ثانیه طول می‌کشند، بنابراین به نکات اصلی پایبند باشید و دلیل نیاز شخصی به محصول یا خدمات شما را برجسته کنید.نکته حرفه ای: یک صدای جرنگ یا سیگنال های شنیداری را در تبلیغات خود اضافه کنید. هرچه حواس بیشتری را هدف قرار دهید، احتمال اینکه کسی تبلیغات شما را به خاطر بیاورد بیشتر است

خدمات تبلیغات

خدمات تبلیغات پاپ آپ

در حال حاضر بازدید از یک وب‌سایت بدون ظاهر شدن یک پاپ آپ کوچک روی صفحه که از شما می‌خواهد مشترک شوید، یک محصول بخرید یا بیشتر بدانید، دشوار است. به این دلیل که این پاپ آپ ها در جلب توجه کاربر و تمرکز جستجوی آنها بسیار موثر هستند.هنگامی که یک پاپ آپ به سایت خود اضافه می کنید، تصمیم بگیرید که فراخوان اصلی شما چیست. آیا می خواهید مردم محصول خاصی را خریداری کنند؟ آیا می خواهید آنها برای خبرنامه ایمیل شما ثبت نام کنند؟ هدف اصلی شما هرچه که باشد، آن را در پاپ آپ خود قرار دهید. از زبان تبلیغات خلاقانه برای جذب افراد استفاده کنید. یک جذابیت عاطفی می تواند فرد را وادار به تکمیل دعوت شما به عمل کند. از کلمات راسویی مانند «پیشرو» یا «پیشرو» که واقعاً هیچ معنایی ندارند، اجتناب کنید. در عوض، از زبان برای توضیح مختصر این که چرا یک مشتری بالقوه ممکن است چیزی را که می فروشید بخواهد، استفاده کنید.

خدمات تبلیغاتی کسب و کار

استفاده از این انواع مختلف تبلیغات می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید و آن را به ارتفاعات جدیدی ببرید. از رسانه های اجتماعی و گوگل گرفته تا پاپ آپ های وب سایت و تبلیغات تلویزیونی، راه های مختلفی برای حمایت از تلاش های بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش وجود دارد.در هر یک از این روش های تبلیغاتی، نکته کلیدی تمرکز بر پیامی است که می خواهید ارسال کنید. سعی کنید به این سوال پاسخ دهید "پس چی؟" چرا مشتریان بالقوه باید به آنچه شما برای گفتن یا آنچه می فروشید اهمیت دهند؟ با پاسخ به این سوال، می‌توانید تلاش‌های تبلیغاتی خود را بر ارائه راه‌حل‌هایی متمرکز کنید که نقاط درد را برای مصرف‌کنندگان برطرف کند.
همه این تکنیک ها برای هر برندی مناسب نیستند. برندهای جدی برای تبلیغات طنزآمیز کاربرد چندانی نخواهند داشت، در حالی که جذابیت اسنوب برای صحبت با توده ها کارساز نیست. ارزش های برند خود و اینکه چه کسی هستید را به عنوان یک شرکت درک کنید تا بهترین تکنیک ها و ابزارهای تبلیغاتی را برای کسب و کار محلی خود بیابید.
مطالعات موردی، توصیفات، و بررسی ها به عنوان اثبات اجتماعی شناخته می شوند. آنها نمونه هایی از این هستند که چرا کسب و کار یا محصولات شما بسیار مفید هستند. آنها به مشتریان بالقوه نشان می دهند که چرا مشتریان فعلی محصولات شما را دوست دارند و بارها و بارها از آنها استفاده می کنند. این تکنیک‌های متقاعدکننده همچنین می‌توانند به مشتریان کمک کنند تا راه‌های جدیدی برای استفاده از محصولات شما پیدا کنند که ممکن است به آن فکر نکرده باشند. به این تکنیک رایج به عنوان نوعی اعتقاد خیابانی فکر کنید. اساساً به این نتیجه می‌رسد که چرا مردم محصولات شما را دوست دارند و چرا مشتریان جدید نیز عاشق محصولات شما هستند. می‌توانید از ابزارهای بازخورد مانند نظرسنجی‌ها، بررسی‌های محصول و پیگیری‌های ایمیلی برای اطلاع‌رسانی به مطالعات موردی و توصیفات خود استفاده کنید.

خدمات تبلیغاتی اینترنتی

خدمات تبلیغاتی اینترنتی یکی از مهمترین شاخه های تبلیغاتی است.اگر تبلیغات را از طریق اینترنت دیدید , آن را به عنوان تبلیغات آنلاین طبقه‌بندی می‌کنید . در واقع , تبلیغات در این صفحه وجود دارد , و اغلب وب سایت‌هایی که شما از آن‌ها بازدید می‌کنید , چون آن‌ها راننده درآمد اولیه اینترنت هستند . یکی دیگر از راه‌های تبلیغات آنلاین , تبلیغات بومی است که تغییرات دیجیتالی چاپ قدیمی و محتوای حمایت‌شده است . استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال زیادی وجود دارد که شامل قرار دادن تبلیغات در وب سایت‌های محبوب و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی می‌شود.
تبلیغات به شکل بسیار پیچیده‌ای از ارتباطات تبدیل شده‌است و هزاران راه متفاوت برای کسب و کاری برای دریافت پیام به مصرف‌کننده وجود دارد. تبلیغ کنندگان امروزی انتخاب‌های زیادی در اختیار دارند . اینترنت به تنهایی بسیاری از این ها را با ظهور فیلم‌های ویروسی مارک دار , بنر , وب سایت‌های حمایت‌شده , اتاق‌های گپ داغ و چیزهای دیگر فراهم می‌کند.

خدمات تبلیغات گوگل

خدمات تبلیغات گوگل به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل در محل آگهی آگهی پیشنهاد دهند . با استفاده از واژه‌های کلیدی یا اصطلاحات جستجوی مشترک , جستجوهای مرتبط با کسب‌وکار و محصولات و خدمات آن‌ها در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند . برای مثال , شرکتی که بیمه را تبلیغ می‌کند , در هر گونه پرس و جوی جستجو برای محصولات بیمه ظاهر خواهد شد. اگر آگهی روی آن کلیک شود , کسب‌وکار به گوگل پرداخت می‌کند , به همین دلیل است که آن را هزینه هر کلیک بر مبنای آن می‌نامند .
گوگل AdSense به یک شرکت اجازه می‌دهد تا در وب سایت خود از گوگل تبلیغات میزبانی کند تا درآمد سایت را تولید کند . برای کسب و کارهایی که به دنبال تبلیغ هستند , آن‌ها می‌توانند از طریق الگوریتم ‌های خود در Adsense و گوگل ثبت‌نام کنند , تبلیغ را با وب سایت‌های مختلف با محتوای مرتبط یا پارامترهای جستجو مطابقت خواهند داد . در نتیجه شرکت‌ها می‌توانند از طریق قرار دادن تبلیغات گوگل به مخاطبان بزرگ‌تر برسند . گوگل برای تولید کلیک و ترافیک وب سایت , تبلیغات را در وب سایت‌های دیگر قرار می‌دهد.

خدمات تبلیغات آنلاین

خدمات تبلیغات لینکدین شرکت‌ها می‌توانند یک صفحه کسب‌وکار و محتوای پست , ویدئو , محصولات پیشنهادی در صفحه خود را به عنوان راهی برای رسیدن به میلیون ‌ها کاربر لینکدین ایجاد کنند . یک صفحه لینکدین می‌تواند گسترش وب سایت یک شرکت باشد و ترافیک را از طریق لینک در محتوا به سایت هدایت کند. همچنین , کارمندان شرکت می‌توانند صفحات linkedin را با محتوای مشابهی که شامل ارتباط با وب سایت و محصولات شرکت است , ایجاد کنند.
شرکت‌ها همچنین می‌توانند تبلیغات را در لینکدین قرار دهند که می‌تواند به ویژگی‌های خاص یا جمعیت کاربران لینکدین هدف قرار گیرد . برای مثال , اگر یک کسب‌وکار بخواهد به افرادی که در زمینه حسابداری کار می‌کنند آگهی بدهد , یک آگهی می‌تواند قرار گیرد که تنها کاربران لینکدین را هدف قرار دهد که در صنعت حسابداری کار می‌کنند یا مدرک حسابداری دارند . با لینکدین , بسیاری از اعضا به گروه‌ها تعلق دارند . تبلیغات را می‌توان به یک گروه خاص مانند یک گروه صنعتی یا یک گروه فن‌آوری هدف قرار داد.


تبلیغات سنتی - که به تبلیغات آفلاین نیز معروف است , قدیمی‌ترین شکل تبلیغات است که از محیط‌های سنتی مانند تلویزیون , رادیو , چاپ ( روزنامه‌ها و مجلات ) , بیلبورد , پست مستقیم و غیره برای ترویج پیشنهاد برند استفاده می‌کند . این کار برندها را قادر می‌سازد تا به سرعت در مقیاس بزرگ آگاهی ایجاد کنند.

تبلیغات دیجیتال - همچنین به تبلیغات آنلاین نیز گفته می‌شود , شامل استفاده از کانال‌های دیجیتال مانند موتورهای جستجو ( گوگل , یاهو ) , رسانه‌های اجتماعی ( فیس بوک , اینستاگرام , یوتیوب ) , بازاریابی ایمیلی و غیره برای نشان دادن پیشنهاد برند است . این روش مزیت هدف قرار دادن مشتریان بالقوه را دقیق‌تر و موثرتر نشان می‌دهد .

مروزه تبلیغات مدرن یا تبلیغات دیجیتال محبوب‌ترین شکل تبلیغات در میان بازاریابان است . این برنامه شامل گستره‌ای از تاکتیک‌ها است که برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه به صورت آنلاین استفاده می‌شوند .

تبلیغات جستجو پرداخت‌شده یا تبلیغات بر روی هر کلیک ( PPC ) شامل قرار دادن تبلیغات بر روی صفحات وب یا نتایج موتور جستجو و نشان دادن تبلیغات تنها به کاربرانی است که در جستجوی یک کلید واژه یا محصول خاص هستند . این نوع تبلیغات به برندها اجازه می‌دهد تا در همان لحظه که به دنبال محصول یا سرویس هستند به مشتریان برسند .

تبلیغ کنندگان رسانه‌های اجتماعی همچنین از شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک , اینستاگرام , تویی‌تر و غیره برای دسترسی به کاربران و ترویج offerings استفاده می‌کنند . درست مانند تبلیغات PPC , تبلیغات رسانه‌های اجتماعی تبلیغات هدفمند هستند , اما براساس منافع مردم , اطلاعات جمعیتی و سایر رفتارهای کاربران است .

بازاریابی Influencer یک جبران بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است که از endorsements و محصولات استفاده می‌کند . Influencers افرادی هستند که در جایگاه خود به دنبال اجتماعی اختصاصی دارند و به عنوان کارشناس در جایگاه خود دیده می‌شوند .

جایگذاری محصول به نحوه قرار دادن یک محصول برند در فیلم‌ها , نمایش‌ها و یا محتوای دیگر اشاره دارد. این یک راه موثر برای رسیدن به مخاطبان بزرگ و ایجاد برداشت‌های طولانی از عرضه است .

تبلیغات من شامل ارسال پیام‌های متنی با پیشنهادها تبلیغاتی یا اطلاعات محصول به مشتریانی است که پیام‌های تبلیغاتی را انتخاب کرده‌اند .این نوع تبلیغات مزیت سریع , مقرون‌به‌صرفه و شخصی بودن را دارد , و آن را برای کسب و کارهای کوچک مناسب می‌سازد که می‌خواهند دقیقا ً به مخاطبان هدف خود برسند .

تبلیغات نمایشی نوعی تبلیغات دیجیتال است که شامل قرار دادن بنر و نمایش تبلیغات در وب سایت‌ها , برنامه‌ها و یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی می‌شود.این کار برندها را قادر می‌سازد تا مشتریان بالقوه را با دریافت پیام‌های بصری و خلاقانه جذب کنند. این نوع تبلیغات برای ایجاد آگاهی از برند در کوتاه‌مدت مناسب‌تر است .

تبلیغات بومی نوعی تبلیغات آنلاین است که با ساختار و عملکرد سکویی که بر روی آن ظاهر می‌شود مطابقت دارد . برای ترکیب یکپارچه با محتوای اطراف آن طراحی شده‌است , که باعث می‌شود آن کم‌تر شبیه یک تبلیغ سنتی و بیشتر شبیه بخشی از تجربه کاربر به نظر برسد .

تبلیغات ایمیلی یک کانال بازاریابی مستقیم است که از ایمیل برای ترویج محصول یا سرویس استفاده می‌کند. این یکی از قدیمی‌ترین اشکال تبلیغات دیجیتال است و شامل ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی به لیست موجود مشتریان است.

تبلیغات ویدیویی به تبلیغات قرار داده‌شده در فیلم‌ها اشاره دارد. این یکی از محبوب‌ترین اشکال تبلیغات دیجیتال است و شامل تبلیغات پیش رول ( قبل از شروع ویدئو ) و تبلیغات نیمه رول ( در طول ویدئو ) و همچنین تبلیغات overlay یا بنر است .

زمانی که یک آگهی بر روی گوشی‌های هوشمند , تبلت یا دیگر دستگاه‌های موبایل نمایش داده می‌شود , به عنوان تبلیغات تلفن همراه شناخته می‌شود . این تبلیغات یکی از محبوب‌ترین اشکال تبلیغات دیجیتال است و شامل تبلیغات متنی , نمایشی و ویدئویی است.


جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ