خدمات تبلیغاتی،7 روش تبلیغات،چگونه تبلیغات کنیم،خدمات تبلیغاتی چیست،انواع خدمات تبلیغاتی.در این صفحه از سایت جام ارژنگ به معرفی انواع خدمات تبلیغاتی پرداخته ایم که میتواند برای کسب و کارها راهگشا باشد.تبلیغات یکی از سریع ترین راه ها برای دستیابی به مشتریان بالقوه است. در اینجا هفت تکنیک تبلیغاتی وجود دارد که می توانید از آنها برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید.تبلیغات آن چیزی نیست که قبلا بود. روزهایی که پست تبلیغات به معنای انتشار یک قطعه در روزنامه محلی یا رفتن خانه به خانه برای هیجان زده کردن مردم در مورد محصول شما بود، گذشته است. امروزه تبلیغات به طور قابل توجهی وارد فضای آنلاین شده است. این کافی نیست که فقط به مردم محلی در مورد محصولات خود بگویید. اگر میخواهید از رقبا پیشی بگیرید، باید با اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود با مردم در سراسر کشور یا سراسر جهان ارتباط برقرار کنید
>خدمات تبلیغاتی امروزه یکی از پردرآمدترین مشاغل است و متخصصان و مشاوران و مدیران تبلیغاتی با ارائه راهکارهای مناسب در خدمت رشد و توسعه استراتژی فروش برای مجموعه های خود هستند.
تبلیغات یک ابزار بازاریابی است که توسط شرکت ها و سازمان ها برای تبلیغ یا فروش محصولات و خدمات خود به مشتریان جدید در مخاطبان هدف خود استفاده می شود. تبلیغات جزء اصلی یک استراتژی بازاریابی موثر است . این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از تبلیغات چاپی در مجلات و روزنامه ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و تبلیغات در فضای باز، مانند بیلبوردها. فناوری رسانه های تبلیغاتی در دسترس شرکت ها را برای دستیابی به بازارهای هدف خود افزایش داد. انواع جدیدتر تبلیغات عبارتند از بازاریابی ایمیلی ، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات دیجیتال در موتورهای جستجو.
تبلیغات دیجیتال می تواند دنیایی از تفاوت را برای کسب و کار شما ایجاد کند . از آنجایی که کسبوکارها ذاتاً متفاوت هستند، برخی از این ایدههای تبلیغاتی برای برخی از صنایع نسبت به سایرین مناسبتر خواهند بود. چند مورد را انتخاب و انتخاب کنید و از تجزیه و تحلیل برای پیگیری موفقیت آنها استفاده کنید. هنگامی که آنچه را که کار می کند پیدا کردید، می توانید تلاش بیشتری برای آن کانال ها انجام دهید . برخی از این تکنیک های تبلیغاتی موثر را برای تقویت کسب و کار خود و افزایش فروش امتحان کنید.
یکی از خدمات تبلیغاتی شناخته شده از طریق اینفلوئنسرهاست.یکی از بهترین راهها برای راهاندازی فروش خود در این است که از یک سلبریتی یا تأثیرگذار صنعت درخواست حمایت کنید. به همین دلیل است که شرکتهای موفق و بزرگ جهانی با ورزشکارانی از راجر فدرر گرفته تا استف کوری برای تبلیغ محصولات خود همکاری میکنند. باریلا - شرکت ماکارونی - حتی با میکایلا شیفرین، فوق ستاره اسکی کار می کند و نام آنها را بر روی تریبون و در مقابل مشتریان خود قرار می دهد. بهعنوان یک کسبوکار محلی، ممکن است ارتباط مستقیمی با سوپراستارهای جهان نداشته باشید، اما این بدان معنا نیست که نمیتوانید این نوع تبلیغات را به طور مؤثر پیادهسازی کنید. در عوض، فهرستی از ستارگان یا کارآفرینان تاثیرگذار رسانه های اجتماعی در صنعت خود تهیه کنید. برای شروع به دنبال افرادی باشید که 10000 یا بیشتر دنبال کننده دارند. اگر برند شما تثبیتتر باشد، میتوانید افراد با فالوورهای بیشتری را هدف قرار دهید. با این افراد تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا آنها علاقه مند به مشارکت هستند یا خیر. برخی از اینفلوئنسرها و افراد مشهور برای تبلیغ محصولات هزینه ای دریافت می کنند در حالی که برخی دیگر با کمال میل این کار را در ازای محصولات رایگان انجام می دهند. هدف در اینجا این است که محصولات و خدمات خود را در معرض دید افرادی قرار دهید که می توانند عشق خود را نسبت به آن به اشتراک بگذارند.علاوه بر این، شما می توانید یک فرد مشهور را برای یک رویداد یک بار برای تبلیغ محصول خود استخدام کنید. این یک راه مقرون به صرفه تر برای دریافت تأییدیه افراد مشهور بدون نیاز به پرداخت هزینه برای یک قرارداد تأیید طولانی مدت است. همچنین میتوانید نمونههایی را از طریق پست مستقیم برای افراد مشهور بفرستید تا تلاش کنند یا با شرکتهایی که در مراسم اسکار و سایر رویدادهای برجسته خدمات ارائه میکنند تماس بگیرید تا محصولات شما را در خط تولید قرار دهند.
تبلیغات تلویزیونی:در حالی که تبلیغات چاپی و تبلیغات مجلات محلی برای هدف قرار دادن مشتریان محلی مفید هستند، تبلیغات تلویزیونی به مخاطبان بیشتری می رسد و به افزایش فروش کمک می کند. تبلیغات تلویزیونی می تواند در برنامه های منطقه ای در منطقه شما یا در طول برنامه های ملی اجرا شود تا کل کشور را هدف قرار دهد. برای ساخت یک تبلیغ تلویزیونی موفق، واقعی باشید. اسکریپتی ایجاد کنید که بر ارائه راه حل ها و محصولات جدید برای یک شخص واقعی تمرکز دارد. این کمپینهای تبلیغاتی معمولاً فقط 30 ثانیه طول میکشند، بنابراین به نکات اصلی پایبند باشید و دلیل نیاز شخصی به محصول یا خدمات شما را برجسته کنید.نکته حرفه ای: یک صدای جرنگ یا سیگنال های شنیداری را در تبلیغات خود اضافه کنید. هرچه حواس بیشتری را هدف قرار دهید، احتمال اینکه کسی تبلیغات شما را به خاطر بیاورد بیشتر است
در حال حاضر بازدید از یک وبسایت بدون ظاهر شدن یک پاپ آپ کوچک روی صفحه که از شما میخواهد مشترک شوید، یک محصول بخرید یا بیشتر بدانید، دشوار است. به این دلیل که این پاپ آپ ها در جلب توجه کاربر و تمرکز جستجوی آنها بسیار موثر هستند.هنگامی که یک پاپ آپ به سایت خود اضافه می کنید، تصمیم بگیرید که فراخوان اصلی شما چیست. آیا می خواهید مردم محصول خاصی را خریداری کنند؟ آیا می خواهید آنها برای خبرنامه ایمیل شما ثبت نام کنند؟ هدف اصلی شما هرچه که باشد، آن را در پاپ آپ خود قرار دهید. از زبان تبلیغات خلاقانه برای جذب افراد استفاده کنید. یک جذابیت عاطفی می تواند فرد را وادار به تکمیل دعوت شما به عمل کند. از کلمات راسویی مانند «پیشرو» یا «پیشرو» که واقعاً هیچ معنایی ندارند، اجتناب کنید. در عوض، از زبان برای توضیح مختصر این که چرا یک مشتری بالقوه ممکن است چیزی را که می فروشید بخواهد، استفاده کنید.
استفاده از این انواع مختلف تبلیغات می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید و آن را به ارتفاعات جدیدی ببرید. از رسانه های اجتماعی و گوگل گرفته تا پاپ آپ های وب سایت و تبلیغات تلویزیونی، راه های مختلفی برای حمایت از تلاش های بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش وجود دارد.در هر یک از این روش های تبلیغاتی، نکته کلیدی تمرکز بر پیامی است که می خواهید ارسال کنید. سعی کنید به این سوال پاسخ دهید "پس چی؟" چرا مشتریان بالقوه باید به آنچه شما برای گفتن یا آنچه می فروشید اهمیت دهند؟ با پاسخ به این سوال، میتوانید تلاشهای تبلیغاتی خود را بر ارائه راهحلهایی متمرکز کنید که نقاط درد را برای مصرفکنندگان برطرف کند.
همه این تکنیک ها برای هر برندی مناسب نیستند. برندهای جدی برای تبلیغات طنزآمیز کاربرد چندانی نخواهند داشت، در حالی که جذابیت اسنوب برای صحبت با توده ها کارساز نیست. ارزش های برند خود و اینکه چه کسی هستید را به عنوان یک شرکت درک کنید تا بهترین تکنیک ها و ابزارهای تبلیغاتی را برای کسب و کار محلی خود بیابید.
مطالعات موردی، توصیفات، و بررسی ها به عنوان اثبات اجتماعی شناخته می شوند. آنها نمونه هایی از این هستند که چرا کسب و کار یا محصولات شما بسیار مفید هستند. آنها به مشتریان بالقوه نشان می دهند که چرا مشتریان فعلی محصولات شما را دوست دارند و بارها و بارها از آنها استفاده می کنند. این تکنیکهای متقاعدکننده همچنین میتوانند به مشتریان کمک کنند تا راههای جدیدی برای استفاده از محصولات شما پیدا کنند که ممکن است به آن فکر نکرده باشند. به این تکنیک رایج به عنوان نوعی اعتقاد خیابانی فکر کنید. اساساً به این نتیجه میرسد که چرا مردم محصولات شما را دوست دارند و چرا مشتریان جدید نیز عاشق محصولات شما هستند. میتوانید از ابزارهای بازخورد مانند نظرسنجیها، بررسیهای محصول و پیگیریهای ایمیلی برای اطلاعرسانی به مطالعات موردی و توصیفات خود استفاده کنید.
خدمات تبلیغات گوگل به شرکتها اجازه میدهد تا در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل در محل آگهی آگهی پیشنهاد دهند . با استفاده از واژههای کلیدی یا اصطلاحات جستجوی مشترک , جستجوهای مرتبط با کسبوکار و محصولات و خدمات آنها در نتایج جستجو ظاهر میشوند . برای مثال , شرکتی که بیمه را تبلیغ میکند , در هر گونه پرس و جوی جستجو برای محصولات بیمه ظاهر خواهد شد. اگر آگهی روی آن کلیک شود , کسبوکار به گوگل پرداخت میکند , به همین دلیل است که آن را هزینه هر کلیک بر مبنای آن مینامند .
گوگل AdSense به یک شرکت اجازه میدهد تا در وب سایت خود از گوگل تبلیغات میزبانی کند تا درآمد سایت را تولید کند . برای کسب و کارهایی که به دنبال تبلیغ هستند , آنها میتوانند از طریق الگوریتم های خود در Adsense و گوگل ثبتنام کنند , تبلیغ را با وب سایتهای مختلف با محتوای مرتبط یا پارامترهای جستجو مطابقت خواهند داد . در نتیجه شرکتها میتوانند از طریق قرار دادن تبلیغات گوگل به مخاطبان بزرگتر برسند . گوگل برای تولید کلیک و ترافیک وب سایت , تبلیغات را در وب سایتهای دیگر قرار میدهد.