چگونه با سایت مشاور املاک در صفحه اول گوگل باشیم؟اهمیت حضور سایت در صفحه اول گوگل چیست؟در صفحه اول نتایج موتور جستجوی گوگل رویای هر صاحب وب سایت است که ترافیک وب سایت با ارزشتری را به وب سایت مربوطه میآورد و کسبوکار مرتبط را افزایش میدهد . اولین صفحه نتایج جستجوی گوگل ۹۵ % کل ترافیک وب را دریافت میکند , در حالی که صفحات بعدی تنها ۵ % ترافیک وب را دریافت میکنند که در یک مطالعه بیان شدهاست . گوگل همیشه الگوریتم های موتور جستجو خود را تغییر میدهد و در یک سال تقریبا ً آن را ۵۰۰ تا ۶۰۰ برابر تغییر میدهد . گوگل یک سال بعد , به روز رسانی های اصلی مانند گوگل پاندا و پنگوئن گوگل را انجام میدهد. با بهینهسازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو اگر کسی این الگوریتم را به روز رسانی کند , نیمی از جنگ پیروز میشود . از این رو , برای رتبهبندی وب سایت تان در صفحه اول نتایج موتور جستجوی گوگل , باید به روزرسانی الگوریتم گوگل را پیادهسازی کرده و از فرایندهای اصلاحشده سئو استفاده کنید.با جام ارژنگ مجری تبلیغات همراه شوید
>مشاور املاک یک عامل است ، که به افراد در خرید و فروش املاک و مستغلات کمک می کند. وظایف آنها شامل بررسی لیست املاک ، بحث در مورد شرایط فروش و در نهایت تنظیم قرارداد اجاره و فروش ملک است.یافتن ملک همیشه دغدغه بزرگی برای افراد است. زیرا برای یافتن آن نیاز به مراجه به مشاور املاک های متعدد و گذراندن روز ها و هفته ها وقت است.یک مشاور املاک موفق از تغییرات خاص، ویژه و ناگهانیای که در بازار مسکن رخ میدهد، آگاه است. وی زودتر از هر کسی استراتژی قیمت گذاری و تغییرات قیمت املاک را با اشرافی که بر موضوع دارد متوجه میشود.مشاورین املاک در ابعاد تخصصی به چند دسته تقسیم شده که هر کدام جداگانه به مشاوره و بازاریابی ملک میپردازند و مشتری را راهنمایی میکنند.اکثر مردم تصور میکنند که نقش مشاور املاک در معامله قابل حذف است و افراد بدون کمک گرفتن از مشاورین املاک، ملک خود را اجاره دهند یا بفروشند.یکی از عوامل مهم در فروش املاک این است که باید از مشاور املاک خوبی برای خرید خانه استفاده کنید در این باره بهتر است در انتخاب مشاوره املاک دقت بیشتری صورت گیرد. یک مشاور املاک خوب باید شناخت کافی روی بازار مسکن داشته باشد و بتواند بهخوبی برای شما بازاریابی کند. باید بتواند مدلهای مختلفی برای فروش به مشتری داشته باشد.حرفه مشاور املاک جزو شغل های حساس و پر زحمتی است که خیلی از افراد این شغل را تنها گرفتن حق کمیسیون می دانند.
اولین راه حضور سایت مشاور املاک در صفحه اول گوگل ایجاد صفحه تماس و ارتباط است.با توجه به مطالعات , استنباط شدهاست که سیگنالهای مکان بیرونی یکی از مهمترین و محبوبترین معیار رتبهبندی گوگل برای وب سایتها در SERPs هستند.
گوگل به طور مداوم الگوریتمهای خود را ارتقا میدهد و با ویژگیهای متمایز جدید , از سیگنالهای مکان بیرونی برای بررسی مشروعیت و آدرس مناسب یک کسبوکار دادهشده در یک وب سایت استفاده میکند.
نام , آدرس و شمارهتلفن شما باید در وب سایت شما به درستی ذکر شود . اگر دادههای جعلی برای این اطلاعات بدهید , نرخ موفقیت کسبوکار شما و رتبهبندی وب سایت تان کاهش خواهد یافت .
فهرست گوگل نقشه مکان , نام و شمارهتلفن صحیح شما را میدهد و مشتریان احتمالی شما میتوانند به راحتی شما را در راه رسیدن به محل کسبوکار خود صدا کنند . سعی کنید در فهرست گوگل نقشه بررسی کنید و همچنین درباره کسبوکار خود از مشتریان خود بررسی کنید , که تاثیر مثبتی بر رتبهبندی گوگل شما خواهد داشت و ممکن است شما را به صفحه اول گوگل SERPs سوق دهد .
چرا باید با سایت مشاور املاک در صفحه اول گوگل باشیم؟همه ما به موتور جستجوی قدرتمند گوگل تکیه میکنیم تا به ما کمک کند تا زندگی مان را اداره کنیم . از یاد گرفتن آخرین روندها برای گرفتن مشاوره حل مساله , تصور اینکه بدون آن کجا خواهیم بود دشوار است . آسان است که به این سکو به عنوان چیزی که ما برای جستجوی اطلاعات درباره دیگران , مکانها یا رویدادها استفاده میکنیم فکر کنیم . با این حال , به عنوان یک صاحب کسبوکار کوچک , شما باید به طور پیشگیرانه در مورد نحوه استفاده مردم از آن برای پیدا کردن شما فکر کنید . این مکانی عالی برای تبلیغ وب سایت تان برای رایگان است و پیدا شدن در گوگل باید بخشی از استراتژیهای بازاریابی گستردهتر شما باشد .
علاوه بر این , سیستمهای سازمانیافته در کار وجود دارند که مشخص میکنند کدام سایتها بالاتر از سایر مکانها هستند . اولین قدم در پیدا کردن کسب و کارمان در گوگل ایجاد یک وب سایت است که فورا ً دید آنلاین شما را تقویت میکند . پس از آن , شما چندین ابزار در اختیار دارید تا وب سایت خود را در صفحات نتیجه موتور جستجو گوگل به دست آورید .
گرفتن شاخص جستجوی گوگل تنها آغاز پیدا کردن سایت مشاور املاک و کسبوکار شما در گوگل است . گام بعدی این است که اطمینان حاصل کنید که محتوای درست یافتشده توسط موتورهای جستجو و کاربران تان را دریافت میکنند .
کریستال کارتر , رئیس ارتباطات سئو در Wix یک وکیل قوی برای نمایهسازی فعال است , به دلیل مزایای اطمینان از این که مهمترین صفحات و محتوای جستجو را ظاهر میکنید .
مطالعات او نشان میدهد که در سه ماه با دریافت حق نمایهسازی شما , میتواند منجر به افزایش ۸ درصدی در صفحات رتبهبندی , رشد ۸.۵ درصدی در رتبهبندی کلمات کلیدی و افزایش ۱۳ درصدی در ارزش کلیدی شود .
کلید بهبود نمایهسازی شما به گوگل دستورالعملهای روشن میدهد که در مورد کدام صفحات سایت شما مهمترین صفحات هستند - آنهایی که باید برای نمایهسازی اولویتبندی شوند - و این میتواند با استفاده از یک برچسب غیر مهم انجام شود .
ما میخواهیم از یک مثال مشترک توسط کریستال برای تاکید بر اهمیت این موضوع استفاده کنیم . یک سایت بزرگ تجارت الکترونیک با بیش از ۸۰,۰۰۰ صفحه محصول تنها ۵۰,۰۰۰ صفحه از ثروت صفحات نمایه شده خود را بدست میآورد . این مشکل ناشی از این واقعیت بود که هر بار که مشتری سفارش میداد , صفحه سفارش تازه ایجاد شده آنها indexable بود . گوگل بدون دستورالعملهای روشن نمیدانست که صفحه اولویت برای نمایهسازی چیست . ساخت صفحات سفارش بدون شاخص , گوگل را به صفحات محصول indexable میفرستد - آنهایی که مهم هستند .
گوگل مشغول است - بیش از ۵۷۶,۰۰۰ وب سایت جدید روزانه ایجاد میشوند , ۸.۵ میلیارد جستجو و شمارش در یک روز رخ میدهد و بیش از ۴ میلیارد گیگابایت ترافیک وب ایجاد میشود - این زمان برای تشخیص سایت شما و یا اینکه چه چیزی باید باشد , ندارد .
حضور کلیدواژه مشاور املاک در صفحه اول گوگل چه اهمیتی دارد؟
کلمات کلیدی اغلب در مکالمات درباره نحوه گرفتن وب سایت تان در گوگل ذکر میشوند . اما آنها چه هستند و چرا باید اهمیت دهید ؟
کلمات کلیدی با بیش از ۳ تا ۴ کلمه , کلمات کلیدی دنباله بلند نامیده میشوند . این ها حجم جستجوی پایینی دارند , اما میتوانند بسیار استراتژیک باشند تا از آنها استفاده کنند چون بسیار خاص هستند . وقتی بین کلمات مردم در حال تایپ کردن در جعبه جستجو و عبارات دقیق موجود در وب سایت شما هستند , فهرست شما در نتایج جستجو بیشتر نمایان میشود . به عبارت دیگر , انتخاب کلمات کلیدی مناسب , قابلیت دید شما را در گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش میدهد .
مثلا ً بگوییم که یک وب سایت دارید که مربوط به مشاور املاک است . در این صورت , شما میخواهید افرادی که " مشاور املاک " را در جعبه جستجو گوگل تایپ میکنند تا روی سایت شما کلیک کنند . با گنجاندن واژه کلیدی " مشاور املاک " در سراسر صفحات وب و وبلاگ تان , شانس ظاهر شدن در گوگل را برای این پرسش خاص بهبود بخشید . این یک تکنیک ارزشمند در صفحه سئو است که اگر به صورت استراتژیک انجام شود میتواند وب سایت شما را در صفحه اول گوگل بگیرد .
بیایید بر روی این منطق کلید واژه کمی بیشتر گسترش دهیم تا راههای دیگری را که این عبارات میتوانند به شما کمک کنند در گوگل پیدا کنید . به این فکر کنید که چه چیزی باعث میشود به نزدیکترین وسیله خود برسید تا با عقل گوگل مشورت کنید . گاهی , مانند مثال مشاور املاک در بالا , این یک پرس و جو کلیتر است .
به انواع مواردی فکر کنید که باعث میشود افراد با تلفن خود خرید کنند . این به ندرت نوعی وضعیت مرور اتفاقی است و بیشتر " من به آن نیاز دارم " عمل میکند. گوگل در واقع واژهای برای این تجربه ابداع کردهاست : میکرو لحظه . این " یک لحظه غنی از نیت است که فرد به دستگاهی تبدیل میشود که نیاز به دانستن , رفتن , انجام دادن یا خرید دارد . "
هدف جستجوی محلی را نادیده نگیرید , به خصوص اگر وب سایتی دارید که خدمات پس از فروش محصولات را میفروشد . با دقت نیت پشت جستجو مانند " مشاور املاک در ( مکان ) " را در نظر بگیرید . چگونه میتوانید آن جستجو را هدف قرار دهید و آن مشتریان احتمالی را گسترش دهید ؟
مشتریان احتمالی شما متفاوت نیستند . شما باید تصور کنید که مخاطبین شما از گوگل سوال خاصی میپرسند که کسبوکار شما به طور منحصر به فردی آماده پاسخ دادن است . زمانی که شما میدانید که چگونه تحقیق کلید واژه را انجام دهید و عبارات جستجوی شده معمول مربوط به کسبوکار خود را بیابید , ماموریت شما استفاده از آنها به طور عمدی در طول محتوا و وب سایت سئو است تا به گوگل اطلاع دهید که وب سایت شما بهترین راهحل را برای کاربران فراهم میکند .
موتور جستجو دوست دارد کاربران خود را در جهت درست نشان دهد , بنابراین استفاده از کلمات کلیدی به روشی که با هدف جستجوی مرتبط مطابقت دارد, مهم است .
شما همچنین میتوانید از یک سازنده وبلاگ برای راهاندازی یک وبلاگ و ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا و جستجوی موتور استفاده کنید , که با اولویتبندی پستهای وبلاگ تان در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو مانند مایکروسافت بینگ , برای ترافیک , رتبهبندی و شناسایی کنید .
سایت مشاور املاک شما برای حضور بهتر در صفحه اول گوگل باید برای نمایش در موبایل سئو شده باشد.
دستگاههای تلفن همراه اکنون حدود نیمی از ترافیک جهانی اینترنت را در نظر میگیرند. و به ما اعتماد کنید , هیچ کدام از این کاربران نمیخواهند راه خود را از طریق نمایش قطع شده بر روی تلفنهای خود , یا تصاویری که هرگز به طور کامل بار نمیشوند , باز کنند .
گوگل این را میداند , و آنها میخواهند کاربران خود را خوشحال نگه دارند , بنابراین آنها تنها در زمان تصمیمگیری در مورد اینکه کدام صفحات اول در نتایج جستجو فهرست میشوند , نحوه دوستانه بودن سایت شما را در نظر میگیرند . این بدان معنی است که وقتی میخواهید وب سایت خود را در گوگل به دست آورید , باید برای جستجوی تلفن همراه بهینهسازی کنید تا در نتیجه بالا ظاهر شوید .
به همین دلیل , مطمئن شوید که وب سایت شما نه تنها از صفحه کامپیوتر خوب به نظر میرسد , بلکه آماده رفتن به موبایل نیز هست . همه وب سایتها اصولا باید برای موبایل بهینهسازی شوند , یک سئو ارزشمند برای گرفتن وب سایت شما در موتورهای جستجو ضروری است.
فراتر از اطمینان از این که قالببندی و سرعت بار صفحه شما موبایل هستند , شما همچنین میخواهید بهترین روشها برای طراحی وب موبایل را یاد بگیرید .
اجازه دهید این تعریف انتخابهای شما را در مورد این که چه چیزی را در نسخه موبایل سایت خود بگنجانید راهنمایی کند . برای مثال , شاید بتوانید گزینههای منو را در صفحه اصلی که منجر به داستان و وبلاگ شرکت شما میشود , انجام دهید , و به جای آن روی قرار دادن گالری محصول خود در جلو و مرکز تمرکز کنید . به همین ترتیب , اگر فرم اشتراک با حوزههای ورود چندگانه دارید , با کاهش تعداد سوالاتی که باید در صفحه کوچکتر پاسخ دهند , بر روی بازدیدکنندگان خود آسان کنید .
به طور خلاصه , زمانی که سایت موبایل شما یک راهحل سریع و ارزشمند برای مشکلات یک کاربر فراهم میکند , افراد بیشتری درنگ میکنند و مرور میکنند . این یک نشانه برای گوگل میفرستد که وب سایت شما پاسخ قوی به یک کوئری جستجوی خاص میدهد - و در نتیجه به رتبهبندی صفحه شما کمک میکند .
از مقالات آموزشی و صفحات مختلف سایت جام ارژنگ با موضوعات گوناگون بازدید نمایید