متخصص بازاریابی کیست و چه وظایفی دارد

متخصص بازاریابی کیست و چه وظایفی دارد؟یک متخصص بازاریابی فردی است که طبق این نام در یک حوزه خاص بازاریابی تخصص دارد , مانند بازاریابی اینفلوئنسر , سئو , رسانه‌های اجتماعی , بازاریابی ایمیلی , بازاریابی میدانی و رویداد , تحقیق بازار , برندسازی , بازاریابی پرداخت‌شده , بازاریابی محتوا .متخصص بازاریابی مسئول فعالیت‌ها در سراسر قیف بازاریابی است و با پروژه‌های بازاریابی فروش , بازاریابی محصول , ارتباطات شرکتی و غیره ارتباط مستقیم دارد .از سوی دیگر , " یک متخصص بر روی یک حوزه بازاریابی در یک تیم بزرگ‌تر متمرکز خواهد شد و این فرصت را خواهد داشت تا در این موضوع عمیق شود .تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی و ایجاد تخصص عمیق در توسعه محتوا و کمپین ‌ها و افزایش تعامل بر روی کانال‌هایی مانند فیس بوک , اینستاگرام و لینکدین برای تبلیغات نام‌های تجاری از عمده وظایف متخصص بازاریابی است.با ما باشید

>

متخصص بازاریابی

متخصص بازاریابی کسی است که تمرکز اصلیش روی مشتریان بالقوه برای جذب و فروش کالا و خدمات است.همبستگی مستقیمی بین پیشرفت یک کشور و تخصص علم در آن وجود دارد . در گذشته , صاحبان کسب و کارها با روش‌های سنتی اداره می‌شدند ; با این حال , با توجه به تخصصی شدن علم , صاحبان کسب‌وکار باید از بازاریابی , بازاریابی و بازاریابی کمک بگیرند .کارشناسان بازاریابی به کسانی گفته می‌شوند که تمرکز اصلی آن‌ها بر ارتباطات تجاری با مشتریان بالقوه و آتی است و کاملا ً با رونده‌ای تجاری جدید و بازار هدف آشنا هستند .متخصصانی که چنین کمک‌هایی را ارائه می‌دهند متخصصان بازاریابیی نامیده می‌شوند . متخصصه بازاریابیی پیشنهادها و خدماتی را به تصویر می‌کشد که نتایج آن‌ها افزایش سودآوری و فروش یک کسب‌وکار است . دلیل این است که این روش‌ها براساس بهترین روش‌ها طراحی شده‌اند . متخصصه بازاریابیی یک فرآیند علمی است که با تحقیق آغاز می‌شود و پس از یک سری مراحل تحلیلی به راه‌حل‌های عملی منجر می‌شود

متخصص بازاریابی چه کمکی در بازاریابی میکند

متخصص بازاریابی میتواند با ارائه راهکارهای آموزشی روند بازاریابی را برای شما تسهیل نماید.بازاریابی برای کسب‌وکار حیاتی است , موفقیت بلند مدت و رشد است . این فن‌آوری رشد کسب‌وکار را از طریق هزاران تکنیک تحریک می‌کند و نیازمند دانش تخصصی برای ارائه نتایج عالی است .بسیاری از صاحبین کسب و کاره‌ای کوچک بازاریابی خود را انجام می‌دهند , سپس در نقطه‌ای که دیگر وقت ندارند , ممکن است از یک مدیر در کسب‌وکار بخواهند " کمی بازاریابی انجام دهند " یا گاهی به جوان‌ترین آن‌ها در دفتر مراجعه کنند و فرض کنند که آن‌ها " بازاریابی دیجیتال " را می‌دانند و از آن‌ها می‌خواهند بازاریابی آنلاین خود را انجام دهند .بنابراین درک اینکه بازاریابی حرفه‌ای به یک کسب‌وکار منجر می‌شود بسیار مهم است . پس بیایید ببینیم چرا بازاریابی یک عنصر حیاتی در کسب‌وکار شما است و پس چرا باید یک متخصص استخدام کنید تا به شما کمک کند .چرا بازاریابی برای کسب‌وکار شما حیاتی است . هدف بازاریابی این است که شما را در مقابل مشتریان احتمالی قرار دهید تا بتوانید خدمات / محصولات خود را بفروشید . بازاریابی چیزی است که به شما این فرصت را می‌دهد تا مشتریان احتمالی جدید را ملاقات کنید .به شما کمک می‌کند تا بیشتر به مشتریان خود بفروشید - حفظ یک کسب‌وکار , نه تنها امضای کسب‌وکار جدید بلکه کسب کسب‌وکار بیشتر از مشتریان فعلی . استفاده از محتوای بازاریابی برای آموزش مشتریان در مورد خدمات جدید یا بولت های اضافی در خدمات بسیار موثر است .ایجاد و حفظ هویت , آگاهی از برند و سازگاری برند برای مشتریان و مشتریان بالقوه مهم است که به شما اعتماد داشته باشند و برای شما اعتبار ایجاد کنند . پیام‌های بازاریابی شما باید ثابت , روشن و دقیق باشند تا افراد درک کنند که شما چه کسانی هستید , چه کار می‌کنید و چه چیزی را در بازار می‌بینید .مزیت رقابتی را ایجاد می‌کند - بازاریابی می‌تواند به شما کمک کند تا شما را از رقبای خود متمایز کنید و حقیقتا ً به شما مزیت رقابتی در بازار می‌دهد .درگیر کردن با مشتری - بازاریابی نه تنها برای رسیدن شما در مقابل مشتریان احتمالی , بلکه برای درگیر کردن با مشتریان فعلی عالی است . داشتن مشتریانی که با شما صحبت می‌کنند و ارتباط شما با برند شما در جلسات یا فروش حیاتی است
متخصص بازاریابی
متخصص بازاریابی

متخصص بازاریابی ارائه دهنده استراتژی بازاریابی

اگر به متخصص بازاریابی نیاز دارید , می‌خواهید با استراتژی بازاریابی شروع کنید یا یک استراتژی رشد بازاریابی پیدا کنید , پس یک متخصص می‌تواند برای شما درست باشد . در زیر برخی از مزایای یک متخصص بازاریابی ارائه می‌شود .متخصصان بازاریابی پول شما را نجات می‌دهند تا هزینه استخدام یک کارمند تمام‌وقت را پس‌انداز کرده و به شما دسترسی به سطح ارشد , مهارت‌های بازاریابی بسیار ماهر که برای شما هزینه بیشتری برای ورود به خانه دارد را بدهند .به شما امکان دسترسی به سطح بالاتری از دانش و تجربه را می‌دهد - استخدام یک متخصص بازاریابی آزاد می‌تواند دانش تخصصی , ثروت تجربه , منابع اضافی و نقطه‌نظر عینی به کسب‌وکار شما را به ارمغان بیاورد . قادر بودن به بهره ‌برداری از منابع سطح ارشد براساس انعطاف‌پذیری بیشتر به بسیاری از کسب و کارهایی که بودجه کافی برای منابع تمام‌وقت ندارند , دسترسی به سطح بالاتری از دانش را می‌دهد .این انعطاف‌پذیرتر است - یک متخصص بازاریابی یک دارایی برای اهرم کردن در حد کم یا بیشتر مورد نیاز است , تا جایی که نیاز دارید به شما برسد . آن‌ها می‌توانند به شما متخصصه بازاریابی کوتاه‌مدت , متوسط یا بلند مدت , پشتیبانی و خدمات بدون تعهد طولانی‌مدت بدهند . شما می‌توانید یک متخصص را با نرخ ساعتی , نرخ روز , نرخ پروژه یا پشتیبانی استخدام کنید و به شما انعطاف‌پذیری نهایی را می‌دهد

متخصص بازاریابی چه نقشی در شهرت برند دارد

چه کسب و کارتان کاملا ً جدید باشد و یا سال‌ها در حال اجرا باشد , هویت برند قوی ضروری است .یک متخصص بازاریابی می‌تواند با نگاه به هویت برند فعلی شما و ارائه پیشنهادها پیرامون آرم , طراحی وب سایت , دستورالعمل‌های برند , صدای برند و حضور رسانه‌های اجتماعی به شما کمک کند .اگر جنبه‌های خاصی وجود دارند که با آن‌ها مطابقت ندارند - مانند یک صدای برند جوان اما لوگوی قدیمی , متخصص شما می‌تواند به ایجاد تغییرات برای ایجاد یک برند منسجم کمک کند . در بسیاری از کسب و کارها یک تقویم محتوای وبلاگ داشته باشید , اما تعداد کمی از آن‌ها وقت صرف و حفظ یک تقویم محتوی را دارند .تقویم محتوی به شما این امکان را می‌دهد که پست ها را پیش از موعد برنامه‌ریزی کنید , و اطمینان حاصل کنید که آنها برای هر فصل و برنامه‌ریزی برای هر یک از بازاریابی , رویدادها و یا تعطیلات خاص , به اهداف کسب‌وکار شما بسته می‌شوند . متخصص بازاریابی شما می‌تواند یک تقویم محتوی را تنظیم کند که شامل عناوین پست , ایده‌های محتوایی , کلمات کلیدی هدف , تماس با پیشنهادها و مهلت‌های مربوط می‌شود. می‌توانید تقویم محتوی را با تیم نویسندگان به اشتراک بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی محتوای ثابت و هدفمند دارید - نه یک بار از پست‌های تصادفی که به هیچ هدفی خدمت نمی‌کنند
متخصص بازاریابی
متخصص بازاریابی

متخصص بازاریابی گوگل

متخصص بازاریابی گوگل یکی از وظایفی که بر عهده دارد راهنمایی و پیشنهاد دادن کلیدواژه های درخواستی آگهی دهندگان است.برخی از کلیدواژه ها بسیار پرترافیک و سنگین و دارای سطح رقابت فشرده ای است.فرض کنید کلمای مانند کتاب،نمایشگاه،مجله و نظایر اینها که تک سیلابی هستند بسیار پربازدید است و هنگامیکه درخواست بازاریابی کلیکی و پولی برای این نوع کلمات را داشته باشید هزینه زیادی باید پرداخت کنید و در اندک زمانی پکیج خریداری شما به پایان میرسد.همین کار در مورد سئو نیز صادق است که وقتی کلمات سخت مورد نظرتان باشد، طبیعی است مدت زمان طولانی نیاز دارد تا بوانید در صفحه اول گوگل ظاهر شوید.برای اینکار بهتر است از کلمات کلیدی طولانیتری استفاده کنید.بعنوان مثال کلمه "متخصص"دارای حجم بالایی در رقابت بوده و ترافیک بسیار سنگینی در گوگل دارد.برای اینکار میتوانید از عباراتی نظیر"متخصص بازاریابی گوگل"مانند همین عبارتی که جام ارژنگ برای این صفحه بکار برده است استفاده نمایید.اگر متخصص املاک هستید که یک عبارت سنگین و سخت است میتوانید از عبارت "متخصص املاک در تهران"استفاده کنید.انتخاب کلیدواژه امری بسیار مهم است و بدون تحقیق و بررسی نمیتواند بازخورد مناسبی را ارائه نماید.برای اینکه بتوانید نتیجه خوبی از بازاریابی خود بگیرید باید حتما از وجود یک متخصص بازاریابیی بهره ببرید

متخصص بازاریابی به بازاریابی شما کمک میکند

یک متخصص بازاریابی به کسب و کارها کمک می‌کند تا بازاریابی و تلاش‌های بازاریابی خود را بهبود بخشند . این می‌تواند مسیر شغلی بزرگی برای افرادی باشد که از خلاقیت در کار لذت می‌برند و مهارت‌های ارتباطی خوبی دارند . اگر در بازاریابی پس‌زمینه دارید و می‌خواهید با انواع مختلف کسب‌وکار کار کنید , ممکن است به یک متخصص بازاریابی تبدیل شوید .یک متخصص بازاریابی یک حرفه‌ای بازاریابی است که برای بهبود تلاش‌های بازاریابی با شرکت‌ها کار می‌کند . بسیاری از متخصصان بازاریابی در درجه اول خدمات تخصصی در یک صنعت خاص مانند خرده‌فروشی پوشاک , خودرو یا مواد غذایی ارائه می‌دهند . این متخصصان می‌توانند در مورد بسیاری از حوزه‌های بازاریابی , از جمله ایده‌های مبارزات بازاریابی جدید , روش‌های افزایش آگاهی و استراتژی‌های برند برای رسیدن به اهداف تعامل یا اهداف فروش خدمات خوبی ارائه دهند
متخصص بازاریابی
متخصص بازاریابی

متخصص بازاریابی کلیکی گوگل

متخصص بازاریابی گوگل همانگونه که از نامش پیداست در هنگامیکه شما قصد خرید بازاریابی کلیکی را دارید در باره کلیدواژه ها و چگونگی حضور در صحنه رقابت به شما متخصصه های سودمندی ارائه مینماید.البته این بدان معنا نیست که این متخصص گوگل فقط و فقط مربوط به بازاریابی کلیکی باشد بلکه اصولا میتواند هرنوع بازاریابی در صفحه اول گوگل شامل این کلیدواژه متخصص بازاریابی باشد.معرفی ابزارهای مناسب برای بررسی و تجزیه و تحلیل کیفیت سئو سایت شما و همچنین میزان رقابتی که در صفحه اول گوگل وجود دارد.بعنوان مثال شما فروشنده کفش مردانه هستید اگر بخواهید فقط با کلمه کفش بازاریابی خود را شروع کنید بدیهی است که کاری سخت و طولانی مدت خواهد بود و حتی امکان دارد برای شما بازخوردی نداشته باشد.در اینجا متخصص بازاریابی میتواند کلیدواژه هایی به شما پبشنهاد نماید که هم از سطح فشردگی و رقابت کمتری برخوردار بوده و هم اینکه میتواند کیفیت بیشتری را نصیب شما نماید.استفاده از پلتفرم های بزرگ بازاریابی مانند اینستاگرام و فیس بوک و لینکدین،یوتیوب و توئیتر نیز در قالب این تخصص خواهد گنجید.برای اینکه بتوانیم بازاریابی موثر و مفیدی داشته باشیم استفاده از تجربه یک متخصص بازاریابی امری ضروری و لازم است
متخصص بازاریابی
متخصص بازاریابی

متخصص بازاریابی گوگل از طریق سئو

دهها هزار وبلاگ نویس و متخصصان طراحی سایت و سئو روزانه در تلاش هستند تا با ارائه بهترین محتوا بتوانند خود را به صفحه اول گوگل برسانند.البته موتورهای جستجوی دیگری مانند یاهو وبینگ نیز هستند اما برکسی پوشیده نیست که گوگل قویترین موتور جستجوی حال حاضر جهان است و حضور یک وب سایت یا وبلاگ میتواند برای دارنده آن رونق کسب و کتر بهمراه بیاورد.در اینجا شاید باید ابتدا درک کنیم که صفحه اول گوگل چقدر میتواند به کارو کسب های نوپا کمک کند و داشتن یک وب سایت در صفحه اول گوگل و تبلیغ کالا و خدمات باعث ایجاد کار و شغل باشد.بسیاری از مشاغل امروزه اینترنتی هستند و هزاران نفر در گوگل دارای جایگاه مناسبی برای ارائه کار و خدمات و هنر خود میباشند.یکی از این مشاغل شرکت ها و موسسات و افرادی هستند که با عنوان مجری بازاریابی گوگل فعالیت دارند.احتمالا شما نیز سایت هایی را در صفحه اول گوگل دیده اید که کنار آن علامت آگهی قید شده است این علامت نشاندهنده حضور آن وب سایت از طریق بازاریابی کلیکی است.یعنی دارنده وب سایت به یکی از شرکت هایی که تحت عنوان مجری گوگل فعالیت دارد مراجعه نموده و تعدادی کلیک خریداری نموده است.این عمل نشاندهنده اهمیت حضور در صفحه اول گوگل است.البته راه دیگری نیز برای حضور در صفحه اول گوگل وجود دارد که سئو نامیده میشود.سئو مخفف عبارت بهینه سازی موتورهای جستجو است که با علامت و عبارت مشهور سئو شناخته میشود.وقتی از طریق سئو به صفحه اول گوگل برسید نیازی نیست دیگر بابت هر کلیک پولی پرداخت نمایید و ماندگاری شما در صفحه اول بیشتر و طولانیتر خواهد بود.جام ارژنگ با عنوان مجری گوگل در خدمت کاربران عزیز است

تفاوت متخصص بازاریابی گوگل با سایر بازاریابان

بزرگ‌ترین تفاوت بین افرادی که شما با گوگل بازاریابی دست و پنجه نرم می‌کنید و افرادی که به دیگر اشکال بازاریابیی دست پیدا می‌کنید نیت آن‌ها است .برای مثال ، در رسانه‌های اجتماعی مردم به دنبال تبلیغ نیستند . آن‌ها به دنبال راه‌حل برای مسائلی نیستند که زندگی روزمره آن‌ها را آزار می‌دهد . آن‌ها به دنبال عکس‌های بچه و عکس‌های تعطیلات و به روز رسانی ‌های خانوادگی هستند . و زمانی که برای کسی تبلیغ می‌کنید که نمی‌خواهد تبلیغ شود ، شانس بیشتری وجود دارد که به آن توجه کنید .با این حال در شبکه جستجو برای افرادی که نمی‌خواهند تبلیغ شوند تبلیغ نمی‌کنید . شما برای افرادی تبلیغ می‌کنید که به دنبال چیز خاصی هستند .و هنگامی که تبلیغ شما ظاهر می‌شود , به آن‌ها کمک می‌کند به جای قطع کردن تجربه مرور آنلاین آن‌ها پاسخ را پیدا کنند .برخی از متخصصان حتی بازاریابی جستجو را به عنوان یک شکل بازاریابی داخلی در نظر می‌گیرند زیرا آن‌ها به کسی کمک می‌کنند که اولین گام را برداشته باشد تا به دنبال آن بگردد . با استفاده از نمایندگی مجاز گوگل ، اجازه بدهید به شما مراجعه کنند ، سپس به آن‌ها کمک کنید تا پاسخ‌ها را پیدا کنند ، و شما خود را وادار خواهید کرد تا زمانی که آماده اید کیف پول خود را بیرون بکشید ، کسب‌وکار خود را به دست آورید .شما عادت دارید که با موانعی به سر ببرید و از طریق نوار قرمز ضخیم بخواهید تا فعالیت‌های بازاریابیی را اجرا کنند که به تعداد افرادی که تبلیغ می‌کنند برسد . شروع و پایان دادن به این فعالیت‌ها زمان و منابعی برای استفاده بهتر از جاه‌ای دیگر خواهد بود .از طرف دیگر ، خریدن فضای آگهی با نرم‌افزار - که به عنوان " بازاریابی برنامه‌ای " هم شناخته می‌شود - برای یک کارمند خوب آموزش‌دیده ، آسان است . با کمی تحصیل ، آن‌ها قادر خواهند بود کمپین را آغاز و متوقف کنند ، به افراد مناسب برای قیمت مناسب برسند و این کار را به طور آنی انجام دهند . به این ترتیب ، شما می‌توانید منابع خود و زمان خود را به اقدامات فوری دیگر اختصاص دهید
متخصص بازاریابی
متخصص بازاریابی

نقش متخصص بازاریابی گوگل در ارائه کلیدواژه

اما اغلب کلمات کلیدی هزینه زیادی ندارند . و حتی اگر این کار را بکنند ، استفاده از آگهی‌ها می‌تواند محدودیت‌هایی را بر روی بودجه روزانه ، حداکثر قیمت ، و بیشتر قرار دهد . به این ترتیب ، شما می‌توانید مطمئن باشید که حتی اگر به حساب خود مانند یک باز نظارت نکنید ، هرگز بیش از آنچه که می‌خواهید خرج نخواهید کرد .شما کنترل کامل و کامل بر روی بودجه کمپین ‌های گوگل بازاریابیی خود دارید . در جایی که می‌توانید همه چیز را از حداکثر پیشنهاد در تبلیغ برای بودجه روزانه کمپین کنترل کنید .همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید هر ماه خرج کنید و بودجه را براساس نمودار عملکرد تنظیم کنید . هنگامی که تبلیغ بسیار خوب انجام می‌شود ، می‌توانید آگهی را افزایش دهید تا نتایج مورد نظر را افزایش دهد . این کار در جهت کاهش هزینه‌های بازاریابی روی یک تبلیغ معکوس عمل می‌کند . اما همچنین می‌توانید قبل از از دست دادن ده سنتی دیگر آن را متوقف کنید .اگر ندانید که چه کار اشتباهی انجام می‌دهید ، هیچ ایده‌ای ندارید که چطور بهبود پیدا کنید .خوشبختانه گوگل همه چیز را ساده و آسان می‌کند . اطلاعات پایه مانند کلیک ، برداشت ، کلمات کلیدی، و غیره را پیدا کنید و یا حتی بیشتر دانه‌دانه با ترکیب گوگل تجزیه و تحلیل گوگل به دست آورید . این به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید که بازدید کنندگان دقیقا ً چه طور در وب سایت شما رفتار می‌کنند - درست به جایی که آن‌ها کلیک کردند ، و چه مدت آنجا صرف می‌کنند

کلیدواژه متخصص بازاریابی در گوگل

متخصص بازاریابی یک کلیدواژه پرکاربرد در فضای وب است بالغ بر 25 میلیون ایندکس وجوددارد که کلیدواژه مجری بازاریابی را در خود جای داده اند.البته تمام این سایت ها مجری بازاریابی نیستند برخی از آنان مقالاتی در باره اهمیت بازاریابی نوشته اند که در لابلای نوشته ها از مجری بازاریابی نام برده اند.لیکن بخاطر سئو خوبی که انجام داده اند در صفحه نتایج گوگل مشخص شده اند.وظایف یک مجری بازاریابی در وهله اول تسلط بر بازار است.باید از نحوه فروش کالا بخوبی باخبر باشد.هنگام طراحی سایت باید بخوبی واقف باشد که منوی صفحات را به گونه ای تنظیم نماید تا کالاها و خدماتی که در اولویت هستند بخوبی در دسترس و در معرض دید کاربران باشند.از سطح رقابت باخبر باشد سایت های رقیب را بخوبی رصد نماید و بداند که هرکدام با چه کلیدواژه ای خود را مطرح نموده اند.بازاریابی در اینترنت و رسیدن به صفحه اول گوگل به آسانی نیست.بعلت اینکه میدان رقابت گسترده است و روزانه هزاران وبلاگ نویس و محتوانویس در حال نوشتن مقالات متعدد هستند.هزاران طراح سایت ،و هزاران نفر از صاحبان وب سایت های مختلف با تمایلات متعدد در حال ارائه و اشتراک گذاری محتوای خود هستند.بنابر این یک مجری بازاریابی باید بداند چگونه استراتژی بازاریابی را تعیین نماید.صفحه بالای گوگل همه چیز در مورد قابلیت دید است. نوع در هر توصیف از یک گوشه و موتور جستجو قادر به ارائه جزئیات بیشتر از یک مارک معروف است که تنها محبوب نیست، بلکه معتبر است. آن چه که بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو)کاهش می‌یابد، موضوع شناسایی و آگاهی از برند است قطع نظر گوگل به عنوان یک نام و یک لوگو در بالای رقبا در همان بازار است. این به نوبه خود این امکان را فراهم می‌آورد که بهره‌برداری از موقعیت و پول نقد خود را در بازده بالا نگه دارد. برنده‌ای تجاری اساسا برای انعکاس این که چگونه یک شرکت توسط جامعه، هم سن و سالان و حامیان مالی دیده می‌شود، عمل می‌کنند.چیزی که باید ذکر شود این است که آگاهی از برند بسته به جایی که سایت شما بر روی صفحه بالای گوگل قرار دارد، متفاوت خواهد بود. بودن در ۱۰ ضربه اول عالی است، اما باید به عنوان یک گام در نظر گرفته شود. پس یک هدف بزرگ‌تر در ذهن وجود دارد، زیرا این اعداد تمایز اصلی را تحمل می‌کنند.

متخصص بازاریابی
متخصص بازاریابی

از سایر بخش های سایت بازدید فرمایید

آموزش ها و مقالات مفید
طراحی صنایع چوب
طراحی صنایع چوب
خدمات تلگرام
خدمات تلگرام
بازاریابی کلیکی گوگل
بازاریابی کلیکی گوگل
برند دیجیتال
برند دیجیتال
سئو سایت موبایل
سئو سایت موبایل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت سیم و کابل
طراحی سایت برق
طراحی سایت برق
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی غرفه آرایی
 سایت غرفه آرایی
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت شیرآلات
سئو سایت ورزشی
سئو سایت ورزشی
سئو نویسی
سئو نویسی
سئو گوگل مپ
سئو گوگل مپ
طراحی سایت کفش
طراحی سایت کفش
فیلترشکن
فیلترشکن
طراحی سایت فرش
طراحی سایت فرش
متخصص سئو
متخصص سئو
طراحی سایت مبلمان
طراحی سایت مبلمان
سایت لوله و اتصالات
سایت لوله و اتصالات
طراحی سایت لاله زار
طراحی سایت لاله زار
آهنگ های محسن چاوشی
آلبوم محسن چاوشی
مجله سئو
مجله سئو
مجله دیجیتال
مجله دیجیتال
مجله بازاریابیی
مجله بازاریابیی

جام ارژنگ ::: مجری بازاریابی ،طراحی سایت،سئو ،بازاریابی صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،بازاریابی اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ