لینک چیست؟ساختار لینک و تاثیر آن بر سئو را بشناسیم

لینک چیست؟آشنایی با ساختار لینک در سئو چه اهمیتی دارد؟لینک در تعریف یک پیوند است که یک سند را به سند دیگر انتقال میدهد که میتواند هم لینک داخلی باشد یعنی به محتویات یک وب سایت در صفحات دیگر اشاره کند و هم میتواند لینک خارجی بوده و از سایتی به سایت دیگر منتقل گردد.بعنوان مثال شما در یکی از صفحات سایت خود به یم نکته بعنوان مثال"اصول طراحی سایت"اشاره میکنید و برای اینکه بتوانید کاربر را به صفحه اختصاصی اصول طراحی سایت ببرید به آن لینک میدهید تا کاربر با کلیک روی آن به صفحه دیگری از سایتتان منتقل شود.یا ممکن است مطلبی را از یک سایت خارجی بیان کرده باشید و برای اینکه کاربر بتواند به منبع مطلب دسترسی یابد به آن پیوند میدهید که این عمل را لینک دهی گویند.تاثیر لینک داخلی و خارجی بر سئو بسیار زیاد است و اصولا سایتی را نمیتوان یافت که از لینک استفاده نکرده باشد.در این صفحه از سایت جام ارژنگ به موضوع لینک پرداخته ایم.با ما باشید

>

لینک چه مفهومی دارد؟

واژه انگلیسی لینک عملا ً به زبان ما پیوند می‌شود , اگرچه ما به ندرت می‌توانیم واژه را بشنویم .
تعریف واژه لینک دلالت بر ارتباط بین دو وب سایت در عمومی‌ترین مفهوم کلمه دارد . دو وب سایت متصل به یک لینک می‌توانند در یک سایت یا در دو سایت کاملا ً متفاوت باشند .
در اغلب موارد , در یک متن خاص , لینک‌ها به رنگ مختلف برجسته می‌شوند یا تاکید می‌شوند , بنابراین به کاربر گزینه کلیک کردن برای رفتن به یک صفحه خاص را پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند در درون سایت یا در یک وب سایت کاملا ً متفاوت باشد . لینک‌ها معمولا ً در یک زبانه جدید باز می‌شوند , اگرچه همه آن‌ها به تنظیمات داخل یک وب سایت یا وبلاگ خاص بستگی دارند .
پیوند واژه به عنوان ویژگی خاصی از کلمات در برخی محتوای متنی یک صفحه وب خاص تعریف می‌شود که در واقع نشان‌دهنده ارتباط غیر مستقیم با برخی صفحات دیگر در این وب سایت یا هر وب سایت دیگر است.
لینک داخلی , یک بازدید کننده از یک صفحه به صفحه دیگر در یک سایت یا وبلاگ است .
لینک خارجی پیوندی است که یک بازدیدکننده را به سایتی می‌فرستد که خارج از وب سایت شما قرار دارد تا اطلاعات بیشتری دریافت کند .
لینک صفحه , همانطور که نام نشان می‌دهد , مهمان را به سایت یا وبلاگ شما به بخش خاصی از آن صفحه ارجاع می‌دهد . دلیل راه‌اندازی یک لینک صفحه‌ای این است که به بازدیدکنندگان آموزش دهیم تا سریع‌تر به اطلاعات خاص برسند . این موضوع به ویژه در صفحاتی که دستورالعمل‌های متعددی وجود دارد صدق می‌کند. یک لینک ایمیل به لینک‌های خارجی طبقه‌بندی می‌شود و برای ارسال یک بازدید کننده به یک آدرس ایمیل خاص استفاده می‌شود . علاوه بر این , اغلب لینک ایمیل امکان باز کردن یک صفحه جدید را ارائه می‌دهد که مهمان می‌تواند فورا ً یک ایمیل را به یک آدرس خاص ارسال کند. یک مثال عالی از این موضوع تماس با صاحب وب سایت است .
لینک تصویر یا بنر یک لینک خارجی است و کاربر را به یک صفحه می‌فرستد , یا وب سایتی که در حال حاضر خارج از وب سایت یا وبلاگ است .
باید به خاطر داشت که از این پیوندها به عنوان یکی از مطلوب‌ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین استفاده می‌شود . با این حال , شما باید به ویژه در مورد تنظیمات , چه پیوندهای داخلی و چه پیوندهای خارجی مراقب باشید تا توجه بازدیدکنندگان را منحرف نکنید و در نتیجه آن‌ها را به طور غیرقابل جبرانی از دست ندهید . این موضوع به ویژه برای ارتباط محدود در یک صفحه خاص به کار می‌رود , زیرا اگر لینک‌های زیادی در متن وجود داشته باشند , ممکن است به راحتی اتفاق بیفتد که مهمان شما را جدی نگیرد و به دنبال اطلاعات در وب سایت یا وبلاگ دیگری بگردد . همچنین , هنگام قرار دادن لینک‌های به اصطلاح تصویری یا بنری , احتیاط بیشتری توصیه می‌شود . این بسیار مهم است که چه کسی و چه چیزی را در سایت خود تبلیغ می‌کنید , و همچنین تعداد بنرهایی که در یک سایت یا وبلاگ پست می‌کنید . نباید یک واقعیت بسیار مهم را فراموش کرد که به تعداد لینک‌های تصویر اشاره دارد , چون به راحتی می‌تواند اتفاق بیفتد که شما مبالغه می‌کنید تا بیننده تنها لینک‌های تصویر را ببیند , نه محتوای وب سایت یا وبلاگ شما , و با کلیک روی آن . مهم‌ترین چیز این است که لینک‌ها را با دقت ایجاد کنید و میانه‌رو باشید , بنابراین به سرعت تمام مزایایی که استفاده آن‌ها می‌تواند به شما بدهد را خواهید دید .

لینک چیست

لینک ستون استراتژی سئو است

ساختمان لینک ستون هر استراتژی سئو است . این کار براساس ساخت شبکه‌ای از پیوندها در سراسر صفحات شما است تا اقتدار خود را در یک زمینه داده‌شده به گوگل نشان دهید .
آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که موتورهای جستجو چقدر ارزش به چه لینک‌ها می‌دهند ؟ خزنده های وب از طریق پیوندها محتوای جدیدی را برای شاخص کشف می‌کنند و درک می‌کنند که چگونه صفحات به یکدیگر مرتبط هستند .
این روابط ارتباط حقیقی صفحه وب را نشان می‌دهند که برای موقعیت بالا در نتایج جستجو ضروری است . به همین دلیل است که برای ایجاد یک وب سایت با یک طراحی پاسخگو , بهبود سرعت صفحه و ایجاد محتوای مرتبط کافی نیست .
زمان آن رسیده که به ساختمان لینک نگاه کنید و یک شبکه قدرتمند از لینک به وب سایت خود بسازید .

لینک سازی برای هدایت ترافیک

ساخت لینک مجموعه‌ای از استراتژی‌های سئو است که هدف آن ساخت شبکه‌ای از پیوندها به صفحه‌ای برای هدایت ترافیک و تقویت قدرت آن در موتورهای جستجو است.
پیوندها می‌توانند خارجی یا داخلی باشند . در اصطلاحات ساختمان لینک , لینک‌های خارجی از سایر مکان‌ها می‌آیند که به آن‌ها backlinks یا لینک‌های ورودی نیز گفته می‌شود .
این پیوندها محبوبیت و قدرت گوگل را در بازار نشان می‌دهند . موتور جستجو , لینک‌های منتهی به سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد تا ببیند که چه زمانی ذکر شده و کیفیت آن منابع چقدر است .
هر چه ارتباطات بیشتری از سایت‌های قابل‌اعتماد و محبوب دریافت شود , گوگل مربوطه سایت را در حوزه تخصص خود بررسی می‌کند .
تمام این عناصر بر نمایه‌سازی و رتبه‌بندی صفحه مرتبط تاثیر می‌گذارند .
اما ساختمان لینک همچنین شامل لینک‌های داخلی است که در صفحات سایت گنجانده شده‌اند . آن‌ها ممکن است صفحات را در سایت هدف قرار دهند .
گوگل همچنین این پیوندها را ارزیابی می‌کند تا کیفیت و ارتباط یک صفحه را درک کند و در نتیجه آیا به رتبه‌بندی بهتری در نتایج جستجو منجر می‌شود.
اما , مانند هر تصمیمی در جهان سئو , شما باید ابتدا کاربر را قبل از نگرانی در مورد روبات در نظر بگیرید .
به همین دلیل , لینک‌ها در درجه اول راهی برای بهبود تجربه کاربر با اجازه دادن به آن‌ها برای کشف محتوای اضافی در هنگام مرور یک صفحه هستند .
بنابراین , به جای هل دادن ساخت لینک به صورت مصنوعی , تنها زمانی که به کاربر حس می‌کنند لینک اضافه کنید . این روشی است که شما ترافیک و قدرت را از طریق این استراتژی به دست خواهید آورد .

لینک چیست

معیارهای ساخت لینک

معیارهای ساخت لینک می‌توانند به شما کمک کنند ارزش هر قطعه از محتویات داده‌شده را در وب سایت یا وبلاگ خود اندازه‌گیری کنید .این معیارها همچنین نقش مهمی در فرآیند تحلیل رقابتی ایفا می‌کنند و نشان می‌دهند که آیا یک کلید واژه ارزش پی‌گیری دارد یا نه براساس نشانی اینترنتی و رتبه‌بندی دامنه رقبای شما . در طول زمان , سئو شروع به درک پتانسیل برای پیوندها به عنوان یک موقعیت رتبه‌بندی کرد و شروع به تولید رتبه‌بندی از طریق قرار دادن ارتباط در وب سایت‌های طرف سوم کرد - اغلب اوقات با استفاده از انگیزه‌ها.
گوگل از این موضوع استفاده کرد و راه‌هایی برای شناسایی این مکان‌ها پیدا کرد که اغلب وب سایت‌ها را از طریق به روز رسانی شناخته‌شده پنگوئن و همچنین تکرار بعدی آن جریمه می‌کند.

فرآیند به دست آوردن بک لینک

ساختمان لینک فرآیند به دست آوردن بک لینک از دیگر وب سایت‌ها است که در درجه اول به منظور بهبود صفحات نتایج موتور جستجو ( SERPs ) انجام می‌شود.
کسب و کارهایی که ساختمان ارتباطی را در استراتژی بازاریابی محتوای خود ترکیب می‌کنند ,دریافت ترافیک آلی از طریق ساختمان لینک , سنگ بنای بهترین اقدامات سئو است , بنابراین تعجبی ندارد که اکثر آژانس‌های بازاریابی اصلی موفق شده و از آن به عنوان یکی از استراتژی‌های برتر خود استفاده می‌کنند . وقتی گوگل بازی موتور جستجو را به دست آورد , الگوریتمی را ایجاد کردند که تعداد لینک‌های مربوط به هر صفحه وب و ارزش افزوده آن معیار را شناسایی کرد.
ساختمان لینک زمانی است که شما لینک‌ها را از وب سایت‌های دیگر به دست می‌آورید که به شما باز می‌گردند .
اغلب اوقات , وب سایت‌های دیگر شما را به عنوان یک منبع قرار می‌دهند یا از محتوای شما نقل‌قول می‌کنند . وقتی یک وب سایت یا صفحه وب لینک‌های بیشتری به آن نسبت داده شود , گوگل هر لینک را به عنوان رای اعتماد به وب سایت شما خواهد دید .
هر چه رای بیشتری داشته باشد , احتمال بیشتری وجود دارد که در نتایج جستجو بیشتر شود , و چون این استراتژی‌ها اغلب در پس‌زمینه بازی می‌کنند , تحت استراتژی‌های سئو قرار می‌گیرند .

لینک چیست

دو راه برای توسعه لینک وجود دارد

اساسا ً دو راه برای توسعه لینک به وب سایت شما وجود دارد : داخلی و خارجی . به دست آوردن لینک‌های خارجی دشوارتر است زیرا آن‌ها از وب سایت‌های دیگر می‌آیند . شروع با پیوند داخلی آسان است چون کاملا ً به شما بستگی دارد . تنها چیزی که طول می‌کشد کمی زمان و برنامه‌ریزی دقیق برای افزایش استفاده از لینک‌های داخلی و افزایش سئو برای کسب‌وکار است .
پیوند عمیق به فرآیند اتصال به صفحات غیر از صفحه اصلی یا صفحه تماس شما اشاره دارد. هر صفحه در وب سایت شما باید از حداقل یک لینک متنی قابل‌دسترسی باشد . لینک‌های داخلی خود را با ارتباط دادن به پست‌های بلاگ مربوطه و صفحات محصول , به جای هدایت بازدیدکنندگان به صفحه اصلی خود , افزایش دهید .
حفظ یک وبلاگ به افزایش پیوندهای داخلی کمک می‌کند و فرصت‌های بیشتری را برای شما فراهم می‌کند تا به محصولات خاص یا سایر صفحات داخلی لینک دهید . فراموش نکنید که از طریق رسانه‌های اجتماعی نیز ارتباط برقرار کنید.

تفاوت لینک سازی با سئو خارج صفحه

تفاوت لینک سازی با سئو خارج از صفحه چیست؟اگرچه واژه سوسیونو اغلب به جای ساختمان لینک به کار می‌رود , اما مفاهیم آن‌ها متفاوت است :
سئو خارج از صفحه به تمام استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو اشاره می‌کند که فراتر از صفحات سایت اعمال می‌شوند .
ساخت لینک شامل ایجاد شبکه‌ای از پیوندها برای تقویت قدرت صفحات است .
سئو خارج از صفحه شامل بک لینک هایی است که از سایت‌های دیگر , بخشی از استراتژی ساخت لینک دریافت شده‌است . اما همچنین شامل نام‌های تجاری بدون لینک , یک فاکتور رتبه‌بندی اضافی برای گوگل است.
بنابراین , ساخت لینک تنها یک بخش از سئو است .
در یک استراتژی ساخت لینک , مهم است بدانید که نمی‌توانید به خارج از سایت خود نگاه کنید .
ایجاد شبکه‌ای از لینک‌ها برای نشان دادن ارتباط شما با گوگل شامل دریافت پیوندهای خارجی ( بخشی از سئو ) و اضافه کردن پیوندها بر روی صفحات شما ( بخشی از سئو ) است.
بنابراین وقتی استراتژی ساخت لینک خود را برنامه‌ریزی می‌کنید , باید هم سئو در صفحه و هم خارج صفحه را ببینید .
به یاد داشته باشید که یکی از ویژگی‌های سئو در صفحه این است که تحت کنترل شماست - می‌توانید صفحات خود را ویرایش کرده و لینک داخلی خود را برای بهترین اهداف خود بهینه کنید .
در مورد سئو , ممکن است بتوانید بر آن تاثیر بگذارید , اما تصمیم برای ارتباط با سایت شما مستقیما ً در کنترل شما نیست .

ساختمان لینک یک تکنیک بهینه سازی است

ساختمان لینک یک تکنیک بهینه‌سازی موتور جستجو است که رتبه‌بندی موتور جستجو شما را افزایش می‌دهد . لینک‌ها یکی از روش‌های اولیه هستند که الگوریتم‌های موتورهای جستجو ارتباط یک صفحه را تعیین می‌کنند. داشتن تعداد زیادی لینک به وب سایت نشان می‌دهد که محتوا ارزشمند است . ارتباط داخلی و خارجی هر دو , دید بیشتری را برای وب سایت شما فراهم می‌کنند. علاوه بر این , اتصال به گوگل و دیگر موتورهای جستجو کمک می‌کند تا سایت شما را سینه‌خیز حرکت دهند .عواملی که تعیین می‌کنند یک لینک خاص چقدر مفید است به رتبه‌بندی شما شامل :
محبوبیت جهانی : سایت‌های محبوب پیوندهای خارجی بیشتری دریافت می‌کنند . ویکی‌پدیا در صدر صفحات جستجو برای بسیاری از موضوعات قرار می‌گیرد زیرا بسیاری از وب سایت‌ها به آن لینک می‌دهند .
محبوبیت محلی : محبوبیت محلی به لینک‌های ورودی اشاره می‌کند که از سایت‌های مشابه می‌آیند . برای مثال , اگر شما یک فروشگاه کفش و یک لینک معروف وبلاگ کفش به آن داشته باشید , موتورهای جستجو توجه بیشتری نسبت به این که لینک از یک وب سایت غیر مرتبط آمده باشد , خواهند داشت .
متن لنگر : وقتی کسی با استفاده از " فروشگاه کفش " به عنوان متن لنگر به فروشگاه کفش شما لینک می‌دهد , این یک سیگنال برای موتورهای جستجو می‌فرستد که وب سایت شما منبع خوبی برای کفش است . اما اگر متن اصلی که بازدیدکنندگان را به صفحه می‌آورد از کلمات کلیدی مشابه استفاده کند , موتورهای جستجو ممکن است به تاکتیک‌های اسپمی مشکوک شوند .
زمینه لینک : لینک‌ها وقتی که متن مستقیما ً به موضوع وب سایت شما مربوط می‌شود , ارزشمندتر هستند . انتقال از صفحه فعلی به صفحه متصل شده باید نسبتا ً یکپارچه باشد .
جایی که این لینک از آن می‌آید : لینک‌های وب سایت‌های معتبر وزن بیشتری نسبت به لینک‌های سایت‌های کم‌تر معتبر دارند . به عنوان مثال , پیوندی که از وبلاگ رسمی گوگل می‌آید , نسبت به یک وبلاگ شخصی در وردپرس قدرتمندتر خواهد بود . موتورهای جستجو روش‌هایی برای مرتب‌سازی از طریق اسپم و محتوای بی‌ربط دارند و گوگل یک سیستم رتبه‌بندی دارد که صفحات وب فردی را براساس آن درجه‌بندی می‌کند .

لینک چیست

لینک وب سایت چیست

لینک وب سایت نشانی اینترنتی فرم کوتاه برای ردیاب منبع یکنواخت است , یک وب سایت محل یک وب سایت , صفحه یا فایل خاص در اینترنت است . هر نشانی اینترنتی از چندین بخش تشکیل شده‌است و روش ساخت شما تاثیرات مختلفی بر روی بهینه‌سازی موتور جستجو و امنیت سایت شما خواهد داشت .
برای مثال , اگر را در نوار نشانی خود وارد کنید , مرورگر وب شما را به این پست خواهد برد .
بسیاری از مردم هرگز در مورد نشانی‌های اینترنتی زیاد فکر نمی‌کنند , مگر به خاطر سپردن آن‌هایی که به سایت‌های مورد علاقه خود منجر می‌شوند و آن‌ها را در نوار نشانی مرورگر خود تایپ می‌کنند . با این حال , اگر وب سایت خود را اداره می‌کنید یا قصد دارید یک وب سایت بسازید , ایده خوبی است که بفهمید یک نشانی اینترنتی چیست و کمی بیشتر درباره نحوه کار نشانی‌های اینترنتی زیر خود یاد بگیرید .

لینک چه ساختاری دارد؟

لینک بخش‌هایی از صفحۀ سایت است که وقتی موس روی آن می‌رود، شکلِ نشان‌گر موس عوض می‌شود و با کلیک کردن روی آن وارد صفحۀ دیگری می‌شویم که آدرس و url مشخصی دارد. دو نوع لینک داریم: تعدادی از لینک‌ها از نوع لینک‌های اسکریپتی هستند، یعنی وقتی روی آن کلیک می‌شود در همان صفحه باز می‌شود. نوع دیگری از لینک‌ها هم از نوع اچ‌تی‌ام‌ال «html» هستند، یعنی وقتی روی آن کلیک می‌شود وارد یک صفحۀ دیگر با آدرس و URL جدید می‌شود. لینک‌هایی که از نوع اچ‌تی‌ام‌ال هستند از نظر سئو برای ما اهمیت بالایی دارند. معمولاً به لینک‌هایی که با جاوا اسکریپت اکشن باز می‌شوند، مثل پاپ‌آپ‌ها، توجهی نمی‌کنیم. اما احتمال اینکه لینک‌های اسکریپتی را هم بتوان با روش‌هایی مورد توجه سئو قرار داد، وجود دارد.
در واقع برخی از کلیک‌ها با یک اسکریپت‌ اجرا می‌شوند. بعضی از کلیک‌ها هم در کد html صفحه جاگذاری شده‌اند. در بحث سئو ما لینک‌هایی را که در کد html جای می‌گیرند به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار می‌دهیم. از نظر ما وقتی در فضای سئوصحبت می‌کنیم، لینک هر متن، عکس یا هر المانی، مانند المان‌هایی از نوع map هستند. اما هر لینکی که با کلیک روی آن به یک صفحۀ دیگر برویم، که درواقع کد html صفحه با یک تگ a قابل شناسایی باشد، از نظر ما لینک حساب می‌شود. به عبارت ساده، لینک هر جایی از صفحه است که با کلیک کردن روی آن اتفاقی بیفتد. اما در سئو با لینک‌هایی کار داریم که اولاً در 99 درصد مواقع یک صفحۀ دیگه را باز می‌کنند؛ دوم، آن لینک با یک کد html در کدهای صفحه یا یک تگ a قرار گرفته باشد. البته، بدون توجه به اینکه آن المانی که درباره‌اش صحبت می‌کنیم یک عکس یا یک متن باشد.
در سئو معمولاً توجه ویژه‌ای به لینک‌هایی می‌شود که با متن به یک صفحۀ دیگر می‌روند. به متنی که با کلیک روی آن وارد یک صفحۀ دیگر می‌شویم، «anchor text» می‌گویند که ترجمۀ فارسی آن متن پیوند است. یک anchor text دو شرط دارد: 1) متن باشد. )2 به صفحۀ دیگری از طریق کدهای html لینک شده باشد تا با کلیک روی آن یک صفحۀ دیگر باز شود. این عبارت مهم است، زیرا یکی از عوامل و ابزارهایی است که ما در اختیار داریم تا به موتور جست‌وجوی گوگل (به indexer) ثابت کنیم که این صفحه و مقصدی که به آن لینک می‌شود، دربارۀ این موضوع است.

لینک کلیدواژه هدف است

لینک کلید واژه هدف کلمه‌ای خواهد بود که بهتر است محتوای صفحه وب سایت شما را توصیف کند. داشتن کلید واژه هدف برای صفحه وب سایت شما مهم است چون به گوگل اجازه می‌دهد تا بهترین درک را از نحوه خدمت به وب سایت شما در موتور جستجو بدهد .
اگر شما معلم هنر هستید و می‌خواهید در موتور جستجو برای " درس‌های هنر " ظاهر شوید , یکی از صفحات وب سایت شما باید بر روی این کلیدواژه تمرکز کند.
لینک به نشانی اینترنتی یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که کلید واژه هدف شما را در طراحی وب سایت و سئو قرار می‌دهد. از آنجا که نشانی اینترنتی دارای چنین املاک کوچکی ( در مقایسه با نسخه صفحه وب شما , برچسب عنوان سئو و توصیف متا ) است , استفاده از کلیدواژه شما در این مکان وزن زیادی دارد . گوگل این را یادداشت می‌کند .
هدف اصلی وب ارائه یک راه آسان برای دسترسی , خواندن و هدایت از طریق اسناد متنی بود . از آن زمان به بعد , وب برای دسترسی به تصاویر , ویدیوها و داده‌های باینری تکامل یافته‌است , اما این بهبودها به سختی سه ستون را تغییر داده‌اند .
قبل از وب , دسترسی به مدارک و حرکت از یک به دیگری بسیار دشوار بود . نشانی‌های اینترنتی که انسان خوانده می‌شود , همه چیز را آسان‌تر کرده‌اند , اما تایپ کردن یک نشانی اینترنتی بلند در هر زمان که می‌خواهید به یک سند دسترسی داشته باشید دشوار است . این جایی است که هایپرلینک ها همه چیز را دگرگون کردند . لینک‌ها می‌توانند هر رشته متنی را با نشانی اینترنتی مرتبط کنند , به طوری که کاربر بتواند فورا ً با فعال کردن لینک به سند هدف برسد .
لینک‌ها با تاکید و در متن آبی از متن اطراف بیرون‌زده اند . برای فعال کردن آن یا اگر از صفحه‌کلید استفاده می‌کنید یا کلیک کنید , تب را فشار دهید تا لینک در فوکوس باشد و وارد یا اسپیس شود .


لینک ها مسئول ارتباطات وب هستند

وب گسترده جهان را می‌توان به عنوان مجموعه‌ای از اسناد به‌هم‌پیوسته تعریف کرد که یک وب را تشکیل می‌دهند . لینک‌ها مسئول این ارتباطات هستند و به کاربران اجازه می‌دهند تا بین صفحات , سایت‌ها , تصاویر , ویدیوها و فایل‌ها حرکت کنند.
موتورهای جستجو برای خزیدن و رتبه‌بندی وب سایت‌ها بر این ساختار لینک تکیه دارند.
در ابتدا , موتورهای جستجو محدود به نمایه‌سازی و سازماندهی سایت‌ها به ترتیب الفبایی ( هنر , ورزش , اخبار و غیره ) بودند . سایت‌ها باید در این شاخص‌ها ثبت می‌شدند .
زمانی که مکان‌های نسبتا ً کمی وجود داشت , این فرآیند خوب بود . اما با افزایش حجم کاربران , وب سایت , محتوا و جستجو , موتورهای جستجو نیاز به بهبود الگوریتم‌های خود برای ارائه نتایج جستجوی بهتر دارند. ابتدا موتورهای جستجو نیاز به ثبت سایت‌ها را برطرف کردند. ارائه دهندگان جستجو شروع به جستجو به دنبال سایت‌هایی کردند که در شاخص‌های خود گنجانده شوند . بنابراین ماموریت خود را برای کاتالوگ تمام صفحات وب آغاز کرد و محتوای موجود برای کاربران را به شیوه‌ای سازمان‌یافته فراهم کرد.
برای انجام این کار , موتورهای جستجو از ساختار به‌هم‌پیوسته وب استفاده کردند .
امروزه این روش به کار خود ادامه می‌دهد : لینک‌ها مسیرهای وب برای ربات‌های موتور جستجو را نشان می‌دهند که وب سایت‌هایی را برای شاخص کردن محتوا یا به روز رسانی ‌های جدید سینه‌خیز می‌روند .
پس از آن , دیگر هیچ نقطه‌ای در مرتب کردن مکان‌های الفبا وجود نداشت . لازم بود که به تجزیه و تحلیل این که چه صفحاتی ارائه شده‌اند و آیا پاسخ دهندگان به دنبال آن‌ها هستند , پرداخته شود.
در این نقطه در داستان , گوگل به خط مقدم رسید . محبوب‌ترین موتور جستجو در جهان امروز سفر خود را با معرفی الگوریتمی آغاز کرد که جستجو را متحول کرد : رتبه ساز .
رتبه ساز عوامل متعددی را برای رتبه‌بندی سایت‌ها در شاخص جستجو در نظر گرفت . این الگوریتم محتوای صفحه را براساس کلمات کلیدی و محبوبیت آن بر روی اینترنت مورد بررسی قرار می‌دهد . هدف اندازه‌گیری ارتباط سایت با توجه به تعداد لینک‌های دریافتی از سایت‌های دیگر بود .
این امر همان منطق را در دانشگاه‌ها به کار می‌برد : هر چه استنادی که نویسنده دریافت می‌کند , قدرت بیشتری در زمینه داده‌شده دارند . بنابراین هر چه یک سایت بیشتر لینک بگیرد , بیشتر مرتبط با حوزه تخصص آن است .
در نتیجه , لینک‌ها قدرت یک وب سایت را نشان می‌دهند . همچنین این امر به این دلیل است که آن‌ها برای موتورهای جستجو و متخصصان سئو مهم شدند . از زمان معرفی PageRank , الگوریتم گوگل به تکامل خود ادامه داده‌است .
آن‌ها به زودی دریافتند که تعداد لینک‌ها برای اندازه‌گیری ارتباط یک سایت کافی نیست , زیرا می‌تواند صدها لینک ایجاد کند .
بنابراین گوگل شروع به بررسی تنوع و کیفیت صفحات اشاره به backlinks کرد.
صفحه‌ای که به صفحه دیگر لینک می‌دهد مسیر را برای گرفتن و نشانی‌های اینترنتی که در اختیار دارد نشان می‌دهد . بنابراین , لینک‌ها برای خزیدن و رتبه‌بندی وب سایت‌ها در موتورهای جستجو ضروری هستند .



بک لینک پرکاربردترین اصلاح سئو است

بک لینک یکی از پرکاربردترین اصطلاحات در بهینه‌سازی موتور جستجو است . تاسیس وب سایت‌های معتبر و معتبر نقش مهمی در الگوریتم گوگل ایفا می‌کند . آن‌ها می‌توانند عامل تعیین‌کننده در افزایش یا کاهش نتایج جستجو گوگل باشند .
بک لینک ها گاهی به عنوان لینک‌های ورودی , لینک‌های ورودی یا لینک‌های یک طرفه شناخته می‌شوند . این لینک‌ها قابل کلیک هستند و به شما اجازه می‌دهند از یک وب سایت به صفحه دیگری بروید . گوگل و دیگر موتورهای جستجوی بزرگ فکر می‌کنند که بک لینک ها به شدت بر کیفیت و کمیت وب سایت شما تاثیر می‌گذارد . صفحات با بک لینک ها به احتمال زیاد رتبه‌بندی موتورهای جستجوی ارگانیک خوبی خواهند داشت زیرا آن‌ها با اطلاعات بیشتری که صفحات وب و وب سایت آن‌ها را با ترافیک خوب فراهم می‌کند , بسته‌بندی شده‌اند .
بک لینک ها در مقایسه با وب سایت شما رای محسوب می‌شوند . بسیاری از آرا به موتورهای جستجو می‌گویند که این قطعه محتوا ارزش خواندن , معتبر و مفید دارد .
در نتیجه هر چه رای بیشتری داشته باشید , سایت شما در گوگل , بینگ , یاهو و سایر موتورهای جستجو رتبه بیشتری خواهد داشت . معرفی بک لینک ها در الگوریتم موتور جستجو یک مفهوم قدیمی است .با این حال , گوگل در الگوریتم خود تغییرات زیادی ایجاد کرد . بک لینک ها هنوز رشد می‌کند تا به عنوان یک عامل کلیدی رتبه‌بندی باقی بماند . بک لینک ها هنوز به عنوان یکی از سه عامل مهم رتبه‌بندی موتور جستجو گوگل , همراه با " محتوا " در نظر گرفته می‌شود.



بک لینک مهمترین عنصر پیشرفت سئو است

بک لینک مهمترین عنصر پیشرفت سئو یک وب سایت است.شما اغلب می‌توانید هزاران وب سایت را مشاهده کنید که برای رتبه‌بندی برتر گوگل به روش‌های مختلف رقابت می‌کنند. آن‌ها محتوای جدید را به طور منظم اضافه می‌کنند , آن را با کلمات کلیدی مرتبط بهینه‌سازی می‌کنند , به سایت‌های خود بک لینک میدهند , هدف جستجوی تطابق , سرعت بهینه وب سایت , کار بر روی حوزه را بدست می‌آورند . به همین دلیل است که صاحبان سایت به طور مداوم با سایت‌های معتبر مرتبط مبادله می‌کنند , وبلاگ نویسی میهمانان را در نظر می‌گیرند , محتوای کیفی را به کاربران ارائه می‌دهند و آن را به طور منظم به روز می‌کنند .
لینک‌های ورودی برای سئو ضروری هستند زیرا آن‌ها سیگنالی برای گوگل هستند که منبع معتبر است و شرکت‌های دیگر در این صنعت آن را برای مردم مفید و آموزنده می‌دانند . اگر بسیاری از شرکت‌ها به یک وب سایت خاص متصل شوند , موتورهای جستجو این واقعیت را در نظر می‌گیرند . بنابراین , کیفیت سود برای رتبه‌بندی و مشاهده وب سایت حیاتی است .



بک لینک چه اهمیتی برای سئو دارد

یک وب سایت با تعداد زیادی بک لینک نشانه خوبی برای موتورهای جستجو است . آن‌ها به عنوان مرور صفحات وب خدمت می‌کنند و به کاربران و گوگل اطلاع می‌دهند که محتوای آن قابل‌اعتماد و ارزشمند است . شرکت‌ها تلاش میکنند تا از سایت‌های معتبر مربوطه برای نشان دادن ارزش محتوا و وب سایت به طور کلی سود ببرند . در نتیجه , می‌تواند بالاتر باشد و دید بهتری به دست آورد . با این حال , محتوای وب سایت‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما مرتبط است .
موتورهای جستجو رتبه بالاتری به وب سایت‌هایی می‌دهند که بسیاری از آن‌ها از منابع معتبر استفاده می‌کنند زیرا کاربران را قادر می‌سازند تا اطلاعات کیفی لازم را سریع‌تر پیدا کرده و مشکلات خود را حل کنند . سایت‌های معتبر همچنین اعتبار وب سایتی که به آن اشاره می‌کنند را تضمین می‌کنند و تایید می‌کنند که صفحه وب ارزشمند است .


جام ارژنگ ::: مجری تبلیغات ،طراحی سایت،سئو ،تبلیغات صفحه اول گوگل
طراحی مجله دیجیتال ،خدمات تلگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،افزایش فالوور
تماس با پشتیبانی جام ارژنگ