فیلم تبلیغات(اهمیت فیلم تبلیغات)بخشی از تولید فیلم است که شامل یک ایده خلاقانه است که در یک سطح شخصی با بیننده ارتباط برقرار میکند و از طریق تکرار و حفظ , ارتقا برند را تضمین میکند.ایجاد یک فیلم تبلیغات برای یک برند ممکن است بسیار دشوار نباشد اما ایجاد یک تصویر تاثیرگذار در بازه زمانی کوتاه , معمولا ً ۳۰ ثانیه حداکثر , چالش واقعی یک استودیوی فیلم تبلیغاتی است .فیلم تبلیغاتی ابزار قدرتمندی برای بیان برند شماست . اگر این کار را به درستی با محتوای جذاب و بصری تاثیرگذار انجام دهید , میتواند به شبکهای وسیعتر از مخاطبین سریعتر برسد و نام شما به مدت طولانی به یاد خواهد آمد .در اینجا چند نکته آورده شدهاست که چرا شما باید فیلم تبلیغاتی را در نظر بگیرید تا تصویر کسبوکار خود را تقویت کرده و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید .در این صفحه در باره اهمیت فیلم تبلیغات و تاثیر آن در کسب و کار مطالبی را ارائه کرده ایم.با ما باشید
>فیلم تبلیغات یک ابزار قدرتمند بازاریابی است که میتواند به کسب و کارها کمک کند تا به مخاطبان گستردهتر برسند و محصولات یا خدمات خود را به شیوهای جذابتر ارتقا دهند . در حالی که روشهای تبلیغات سنتی مانند تبلیغات چاپی یا تلویزیونی هنوز موثر هستند , فیلم تبلیغات مزایای متعددی را ارائه میدهد که ارزش توجه به کمپین بازاریابی بعدی شما را دارد . برخی از مزایای تبلیغات ویدیویی عبارتند از : افزایش دسترسی : افراد بیشتر در حال تماشای فیلمهای آنلاین هستند تا همیشه , بنابراین شما میتوانید با تبلیغ ویدئویی خود به مخاطبان بیشتری برسید . تعامل بالاتر : تبلیغات ویدئویی به احتمال زیاد توجه و توجه بیننده را نسبت به دیگر انواع تبلیغات جلب میکنند , بنابراین شما میتوانید مخاطبین خود را طولانیتر نگه دارید . انعطافپذیری بیشتر : با ویدئو , شما میتوانید پیغام خود را با سیستمعامل و قالبهای مختلف وفق دهید . شما همچنین میتوانید تبلیغ ویدئویی خود را برای کمپین های بازاریابی دیگر و یا اهداف بازاریابی تبلیغ کنید . اگر به دنبال راهی برای انجام تلاشهای بازاریابی خود به سطح بعدی هستید , تبلیغات ویدئویی میتواند پاسخگو باشد.
انواع مختلفی از فیلم تبلیغات وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند . در ادامه , برخی از محبوبترین انواع آگهیهای ویدیویی و مزایای کلیدی آنها را بیان میکنیم :
تبلیغات ویدیویی پیش رول : تبلیغات ویدئویی پیش رول رایجترین نوع تبلیغ ویدیویی هستند که در مقابل محتوای اصلی یک ویدئو ظاهر میشوند . آنها معمولا ً کوتاه ( 15 - ۳۰ ثانیه ) هستند و میتوانند توسط بیننده اسکیپ شوند . تبلیغات پیش از رول راه خوبی برای رسیدن به مخاطبان بزرگ با پیام شما هستند , زیرا آنها در تمام platforms ظاهر میشوند ( وب سایتها , رسانههای اجتماعی و غیره ) .
آگهیهای ویدیویی نیمه رول : آگهیهای ویدیویی نیمه رول در وسط یک ویدئو ظاهر میشوند , که معمولا ً بعد از ۱ تا ۵ دقیقه محتوا قرار دارند . مانند تبلیغات پیش رول , معمولا ً توسط بیننده اسکیپ میشوند . آگهیهای نیمه رول گزینه خوبی برای فیلمهای طولانیتر هستند , چون به شما اجازه میدهند به بینندگانی که با محتوای شما درگیر هستند و احتمال بیشتری وجود دارد که یک تبلیغ را در تمام طول راه تماشا کنید .
تبلیغات ویدئویی پس از رول : تبلیغات ویدئویی پس از رول در پایان یک ویدئو ظاهر میشوند . آنها نمیتوانند توسط بیننده نادیده گرفته شوند و بنابراین نرخ تکمیل بالایی دارند . تبلیغات پس رول راه خوبی برای اطمینان از این است که پیام شما توسط کسانی که تمام ویدئوی شما را تماشا کردهاند دیده میشود.
فیلم تبلیغات سپر : تبلیغات ویدئویی کوتاه ( 6 ثانیه یا کمتر ) , تبلیغات غیر skippable که قبل یا بعد از یک ویدئو ظاهر میشوند .
فیلم تبلیغات یکی از کلیدواژه های مهم و پرجستجو در صفحه اول گوگل است.معمولا کسانیکه به تولید فیلم تبلیغات اعم از آموزشی و یا معرفی محصولات و خدمات خود میپردازند بدون شک یکی از کلیدواژه های مهم و منتخبشان فیلم تبلیغات است.هزاران سایت تحت عنوان فیلم تبلیغات در موتور جستجوی گوگل یافت میشود که نمایشگر اهمیت این کلیدواژه حساس است.برای تهیه یک فیلم تبلیغات امروزه حتی نیاز به نرم افزار خاصی هم ندارید فقط کافیست دوربین گوشی همراه خود را در مقابل خود گرفته و از آنچه مایلید و میخواهید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید یک ویدئو تهیه کنید.اگر میخواهید یک فیلم تبلیغات از کار خود و کالاهایی که تولید میکنید و یا اینکه از سفری که انجام داده اید و یا از نحوه استفاده از یک نرم افزار گزارشی تهیه نمایید میتواند در قالب یک فیلم تبلیغات باشد.یوتیوب بزرگترین شبکه اجتماعی تولید و تهیه انواع فیلم های تبلیغاتی است که میتواند محل خوب و مناسبی برای شما باشد تا به جذب مخاطب بپردازید.برای اینکه بتوانید با کلمه کلیدی حساس و پرجاذبه فیلم تبلیغات در صفحه اول گوگل قرار بگیرید حتما باید وب سایت خود را سئو نمایید.جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان باما تماس بگیرید.
فیلم تبلیغاتی شوخ و فکاهی نه تنها بیننده را سرگرم میکنند بلکه علاوه بر ارائه اطلاعات , ارتباط قوی با مشتری ایجاد میکنند .
احساسی - تصویری که در چنین فیلم تبلیغاتی ایجاد میشود , بیننده را تشویق میکند و آنها را وادار به تماشای مکرر آن میکند و برند در حافظه باقی میماند . آنها همچنین تمایل دارند در رسانههای اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند و تعداد بینندگان را افزایش دهند .
انگیزش - برخی از فیلمهای تبلیغاتی مسیر داستانسرایی را طی میکنند که در آن خرد وجود دارد که سالها مرتبط است .
تبلیغات سپر تبلیغاتی ویدیوهای کوتاهی هستند که به افزایش آگاهی از برند با دسترسی گستردهتر کمک میکنند . این ویدیوها به مدت شش ثانیه یا کمتر دوام میآورند و پرش را دشوار میکنند . این ویدیوها همچنین فعالیتهای تبلیغاتی مستقل بر روی تلفنهای همراه کار میکنند.
تبلیغات نمایشی - هدف این فیلمهای تبلیغاتی معرفی محصول با تظاهرات بر روی ویژگیهای آن است .
انگیزش - برخی از فیلمهای تبلیغاتی مسیر داستانسرایی را طی میکنند که در آن خرد وجود دارد که سالها مرتبط است .
فیلم تبلیغات از چند دهه پیش جادو کردهاست . آنها یک ارتباط قوی با بیننده برقرار میکنند و در ایجاد یک حس مثبت نسبت به برند موفق میشوند . یک جرینگ صوتی جذاب تصویر شرکت را به شکلی خاطرهانگیز و سرگرمکننده تقویت میکند.
افراد مشهور - استراتژی ساخت فیلم تبلیغاتی روابط بین محصول و فردی تاثیرگذار ایجاد میکند که یادآوری برند را افزایش میدهد . آنها ممکن است شامل بازیگران فیلم , هنرمندان موسیقی , شخصیتهای تلویزیونی و بیشتر باشند. هدف اصلی این نوع ارتباطات رسیدن به مخاطبان گستردهتر است که منجر به فروش بیشتر میشود .
فیلمهای شرکتی - یک فیلم شرکتی تصویر شرکت شما را افزایش میدهد چون رسانه بصری قدرت اتصال مخاطب در سطح احساسی را دارد . فیلم صنعتی یکی از موثرترین راهها برای رسیدن به مخاطب هدف است . فیلمهای شرکتی میتوانند در کانالهای ارتباطی مختلف مانند شبکههای اجتماعی , یوتیوب , وبلاگها و رویدادها شرکت مورد استفاده قرار گیرند .
مردم عاشق دیدن یک ویدئو هستند ; یک فیلم تبلیغاتی از محصول شما معتبرترین راه برای کشیدن به مصرف کنندگان است . فیلم برند تبلیغ شما شامل تمام اطلاعات لازم درباره محصول , خدمات , مزایا و اثربخشی شما خواهد بود.
ما بر روی هر طرحی متمرکز هستیم تا رشد و شناخت برند را افزایش دهیم . فیلمسازان تبلیغاتی از سکوهای مختلفی مانند رسانههای اجتماعی , تلویزیون برای بهبود برند خود استفاده میکنند . فیلمهای پخش باید در دسترس عموم اجرا شوند . این ویدئو باید با تمام ویژگیها مشخص و تازه باشد . یک فیلم تبلیغاتی ظاهر بیشتری دارد که با پیشنهادهای دیگر مرتبط است.
فیلم ساز تبلیغاتی فرض میکند که اشتراک بیشتر کلیپ شما ملاحظات متعددی را به خود جلب میکند . ما میزان فیلمهای تبلیغاتی مانند تبلیغات کوتاه تا بلند ( 10 ثانیه , ۱۵ ثانیه , ۳۰ ثانیه و ۴۵ ثانیه ) را بررسی میکنیم . این ویدیو را از طریق محیطهای مختلف به اشتراک میگذارد . فیلمهای تبلیغاتی باید دارای یک تماس فروتن و حساس با تماشاگران اولیه باشند .
فیلم تبلیغات بهترین روش معرفی کسب و کار و تجارت است در اینجا 7 دلیل برای استفاده از فیلم تبلیغاتی ذکر شده است که عبارتند از :
1-ذهن انسان به گونهای ساخته میشود که چیزهای بصری را بیش از هر متن نوشتاری به یاد داشته باشد. من میتوانم تضمین کنم که شما ممکن است به یاد نداشته باشید که آخرین پیام بازاریابی شما چیست . اما , این مطمئنا ً این است که شما یک نظر از یک آگهی که شما در یوتیوب یا تلویزیون دیدهاید را به یاد میآورید . حتی میتونم تضمین کنم که بعضی از شما حتی تبلیغ کامل را به یاد آوردید . این قدرت بصری و در برخی لحظات زندگی شما است که میتوانید محصولی را که در حال حاضر در تبلیغات دیدهاید بخرید .
2-اکثر مردم دوست ندارند بخوانند . آنها دوست دارند از طریق تصاویر تصویری اطلاعات کسب کنند. برای آنها راحتتر , راحت و لذت بخش است . گاهی اوقات وقتی تبلیغات به زبانی متفاوت هستند , هنوز از آن لذت میبرند اگر آن را جالب بدانند .
3-فیلمها به سئو کمک میکنند چون آنها سریعتر رتبهبندی میشوند و وقتی این نوع تبلیغات تصویری در سیستمعامل رسانههای اجتماعی ( مانند یوتیوب , فیس بوک و غیره ) نمایش داده میشوند که قابلیت بالایی برای ویروسی شدن دارند و زمانی که تبلیغات شما ویروسی میشوند , به آسانی رتبهبندی میشوند . در موتورهای جستجو , اگر یک ویدئو داشته باشید , احتمال ظاهر شدن در موتورهای جستجو را برابر افزایش خواهید داد . بنابراین اگر با یک خانه تولید ویدئو همکاری میکنید , شانس رتبهبندی بالاتر از رقیب خود را افزایش میدهید .
4-نمایش فیلمهای تبلیغاتی درباره کسبوکار شما اعتبار شما را افزایش داده و احتمال مشتری شدن بازدیدکنندگان را افزایش میدهد . با فیلمهای تبلیغاتی اعتماد بین برند و مشتری خود را افزایش میدهید که آنها را برای مدت طولانی مشتری شما میسازد .
5-فیلم تبلیغاتی بر ایجاد تبلیغات تمرکز دارد که میتواند ارتباط شخصی برند شما را با مشتریان ایجاد کند . این امر برای فروش آنلاین بیشتر بسیار مهم است . این در نهایت منجر به سود میشود .
با صرف ۱۰۰ دقیقه تماشای فیلمهای آنلاین , استفاده از تبلیغات ویدئویی برای رسیدن به مشتریان احتمالی شما بیش از پیش اهمیت یافتهاست . با استفاده از تبلیغات ویدیویی پرداختشده میتوانید فورا ً کسبوکار خود را در مقابل میلیونها مشتری یا خریدار بالقوه قرار دهید .
از راهاندازی یک محصول یا سرویس جدید برای گسترش دسترسی شما , تبلیغات با ویدئو به شما فرصت طلایی برای رسیدن به افراد مناسب , افزایش فروش و رشد کسبوکار را میدهد .
اگر آماده اید از این فرصت استفاده کنید تا به مشتریان تنها روشی که میخواهند برسید و برند خود را بالا ببرید ,باید فواید تبلیغات با ویدئو و نحوه استفاده از تبلیغات ویدئویی برای هدایت کسبوکار به سطح بعدی بررسی شود .
قدرت فیلم تبلیغات برای آگاهی از برند را نمیتوان اغراق کرد . فیلم راهی برای ثبت توجه و احساسات مردم به شیوهای دارد که محتوای نوشتاری یا ایستا به سادگی نمیتواند . آنها به شما اجازه میدهند که با مخاطبین هدف خود در سطحی عمیقتر ارتباط برقرار کنید و یک تاثیر پایدار ایجاد کنید . چه از طریق یک داستان برند قلبی , یک نمونه محصول , یا یک کمپین تبلیغاتی خندهدار , فیلم به مردم کمک میکند تا برند شما را مدتها بعد از اینکه تماشا را تمام کردند به یاد بیاورند .
علاوه بر این , ویدیوها بسیار قابل اشتراک هستند , که به این معنی است که میتوانند به شما کمک کنند تا به مخاطبان بیشتری برسید و دید برند خود را افزایش دهید . زمانی که کسی ویدیویی را که جالب , سرگرمکننده و یا آموزنده بود به اشتراک میگذارد , آنها اساسا ً برند شما را به شبکه خودشان تایید میکنند . این نوع بازاریابی کلامی میتواند بسیار قدرتمند باشد و به شما کمک کند به مشتریان جدید برسید و کسبوکار خود را رشد دهید .
در نتیجه قدرت فیلم برای آگاهی از برند در توانایی آن برای جلب توجه , احساسات و تصورات مردم نهفتهاست . این کار میتواند به شما کمک کند یک برند قوی و به یاد ماندنی بسازید , به یک مخاطب گستردهتر برسید , و در نهایت کسبوکار بیشتری ایجاد کنید.
بازاریابی فیلم تبلیغاتی میتواند ابزار بسیار موثری برای تولید سرب باشد . وقتی درست انجام شد , ویدئو میتواند به شما کمک کند مشتریان جدید را جذب و تبدیل کنید و مشتریان موجود را با برند خود درگیر کنید . در اینجا برخی از مزایای کلیدی بازاریابی ویدیو برای تولید سرب آورده شدهاست :
افزایش تعامل : ویدئو بیش از سایر اشکال محتوا , مانند متن یا تصاویر , جذاب است . آنها به شما اجازه میدهند نشان دهید , نه فقط بگویید , مخاطبین شما چه کار میکنید و چه چیزی برند شما را خاص میکند . در نتیجه , افراد به احتمال زیاد در اطراف شما میمانند و درباره کسبوکار شما اطلاعات بیشتری کسب میکنند .
درک بهتر : فیلم میتواند به شما کمک کند تا مفاهیم پیچیده را ساده کنید و درک آنها را آسانتر کنید . چه در حال توضیح یک محصول یا سرویس جدید باشید , یا فقط مزایای کسبوکار خود را نشان دهید , ویدئو میتواند به شما کمک کند تا پیام خود را به روشی که درک آن آسان است , دریافت کنید .
افزایش نرخ تبدیل : فیلم های تبلیغات میتوانند در اقدام افراد بسیار موثر باشند . چه شما از مردم بخواهید خبرنامه خود را امضا کنند , محاکمه رایگان را دانلود کنند یا خرید کنند , ویدئو میتواند به شما کمک کند نرخ تبدیل خود را افزایش دهید .
افزایش اعتماد : فیلم تبلیغاتی به شما اجازه میدهد تا بااعتماد به مخاطبین هدف خود ایجاد کنید . وقتی مردم میتوانند شما را ببینند و بشنوند , احتمال ارتباط با برند شما بیشتر میشود و احتمال تجارت با شما بیشتر است .
در نتیجه مزایای بازاریابی ویدیویی برای تولید سرب روشن است . با افزایش تعامل , سادهسازی مفاهیم پیچیده , افزایش نرخ تبدیل و ایجاد اعتماد , ویدئو میتواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری ایجاد کرده و کسبوکار خود را رشد دهید .
فیلم تبلیغات در 1 دقیقه میتواند بیانگر تمام فعالیت های شما اعم از تولید محصول جدید و یا خدمات باشد.یک فیلم تبلیغات در مدت یک دقیقه میتواند تعدادی اسلاید و عکس را به نمایش گذارده و مخاطب را کار و کسب شما بخوبی آشنا سازد.
فیلم تبلیغات را میتوانید در چند دقیقه بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به تخصص خاصی با استفاده از نرم افزارهایی که هم در کامپیوتر و هم اپلیکیشن هایی که برای موبایل هست را بسازید.
برای نمونه همین فیلم تبلیغات را که در این قسمت قرار داده ایم در عرض چند دقیقه ایجاد کرده ایم و تعدادی تصاویر در آن قرار دادیم و یک فیلم 1 دقیقه تبلیغاتی ساخته و آماده نمایش گردیده است.
فیلم تبلیغات امروزه بسیار پر طرفدار بوده و از آن جهت که براحتی قابل اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی میباشد بسیار از طرف کاربران مورد استقبال قرار میگیرد.
فیلم های تبلیغاتی استاد ترکیب بصری و صدا برای ایجاد یک تجربه همهجانبه هستند. برای مثال , شیر
تجربیات به یاد ماندنی : فیلمهای تبلیغاتی در ایجاد تاثیرات پایدار از طریق روایتهای مسحور کننده وتصاویر فریبنده قدرتمند هستند . یکی از این مثالها , کمپین تبلیغاتی " اتوبوس " نمادین است که از تبلیغات صرف برای تبدیل شدن به یک پدیده فرهنگی فراتر رفتهاست و برند را عمیقا ً در ذهن مردم حک میکند .
نمایش شخصیت برند : فیلمهای تبلیغاتی یک سکوی عالی برای بیان شخصیت و ماموریت منحصر به فرد برند فراهم میکنند.
تمایز در یک بازار شلوغ : در یک بازار اشباع , ساخت فیلم تبلیغاتی به برندها اجازه میدهد تا با برجسته کردن تمایز آنها برجسته شوند .
افزایش دسترسی : فیلمهای تبلیغاتی از تکثیر سکوهای دیجیتال برای دستیابی موثر به مخاطبان متنوع استفاده میکنند.
تشدید عاطفی : فیلمهای تبلیغاتی توانایی ذاتی برای برانگیختن احساسات عمیق را دارند , و پیوند قوی تری بین برند و مخاطب ایجاد میکنند .
فیلمهای تبلیغاتی که با بینندگان به یک وتر برخورد میکنند , پتانسیل جذب سریع توجه و ایجاد تبلیغ برند ارگانیک را دارند .
فیلمهای تبلیغاتی سرگرمکننده و تاثیرگذار اغلب به شدت اشتراک گذاری میشوند , در سراسر سیستمعامل آنلاین مختلف پخش میشوند و به طور نمایی نوردهی برند را افزایش میدهند .
فیلم تبلیغات هیچ مرزی ندارد و میتواند به بهترین نحوی پیام شما را به مخاطبان برساند. فیلمها یکی از بهترین شکلهای هنری هستند که با افراد متعدد ارتباط برقرار میکنند. ما شاهد رشد فیلمهای ساختهشده از تجهیزات بزرگ تا راهاندازی دستی , از حلقههای سیاه و سفید گرفته تا صفحههای رنگی بودهایم . فیلمهای بسیاری هر سال از فیلمهای کوتاه تا فیلمهای بلند , فیلمهای بزرگ تجاری و غیره با ترکیبی از سرگرمی , ایدههای بزرگ , اجرای خلاق و تخیل قوی ساخته میشوند . زمانی که همه این عناصر با هم ترکیب میشوند و به نمایش گذاشته میشوند , سرنوشت یک فیلم مقدر میشود , چه موفق باشد و چه موفق شود و چه نتواند به هدف برسد . فیلمهای مختلف در اینجا میتوانند یک قطعه جدید یا شاید دنباله پیوسته یا حتی بازسازی مجدد باشند . اما آیا میدانیم چه چیزی باعث موفقیت فیلم میشود ؟ هر شرکت تولید فیلم چگونه کار میکند تا فیلم خود را موفق کند ? بازاریابی فیلم و تبلیغات نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فیلم بازی میکنند ! فیلمهای با بودجه بالا که ساخته میشوند ممکن است از بادامزمینی گرفته تا مقداری کوچک به دست آورند , اما شهرت نخواهند آورد و با گذشت زمان محو خواهند شد , که به هر حال ارزش ساخت فیلم را ندارد .
فیلم تبلیغات و بازاریابی عالی مخاطب را انتخاب خواهد کرد. و فقط یک یادآور , این تبلیغات بازاریابی تنها محدود به پوسترها یا تیزر فیلم نیستند . این کمپین ها به گونهای برنامهریزی شدهاند که حداکثر میزان مناطق را پوشش دهند تا فیلم را ارتقا دهند و به میزان قابلتوجهی به آن برسند . فیلمهای خاصی وجود دارند که موضوع اصلی یا خاص جشنواره هستند یا گاهی اوقات , فیلمهای فصلی هستند بنابراین این عوامل برای تاریخ انتشار فیلم یا اولین نگاه آنها , یا تیزرها یا تریلر محاسبه میشوند . چند ماه قبل از انتشار فیلم , این تیزرها و تریلر تقریبا ً بر روی تمام سکوهای رسانهای دیجیتال و دیگر سکوهای رسانهای فرود میآیند و همچنین کنجکاوی را در میان مخاطبان فیلم ایجاد میکنند . و این نحوه تعامل با فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی قوی است .اگر به طور ایدهآل بروید , تبلیغات بازاریابی نه تنها برای مخاطبان هدف بلکه برای بینندگان غیر هدف که به جلب توجه بیشتر کمک میکنند , طراحی میشوند . مزیت تبلیغات خوب به یک شرکت تولید فیلم کمک میکند تا سود خود را به دست آورد حتی اگر فیلم نتواند انتظارات مخاطبان را برآورده کند زیرا پول سرمایهگذاری شده در تبلیغات فیلم با کنجکاوی ایجاد شده در میان مخاطبان علاقهمند , به دست میآید . این برنامهریزی شامل بازههای زمانی شما است و در نظر داشته باشید که مخاطبین هدف شما چه میخواهند .
فیلم تبلیغات میتواند معرفی کامل محصولات و خدمات شما را با ایجاد انگیزه در مخاطب به عهده گیرد.ساخت فیلم تبلیغاتی اینروزها چندان سخت نیست و با وجود اپلیکیشن هایی که وجود دارد میتوانید فیلم تبلیغاتی کوتاه و بلند تهیه و به اشتراک بگذارید.تبلیغات و بازاریابی فیلم عامل مهمی در تولید آن است . بدون تبلیغات , هیچکس نخواهد فهمید که یک فیلم وجود دارد . زمانی که یک فیلم در حال پیشرفت است , باید به همان شیوه هر محصول دیگر فروخته شود تا مخاطبان را به تماشای آن وادارد .بازاریابی فیلم تکنیکی است که برای ترویج فیلم استفاده میشود . این شامل محاسبه هر چیزی است که شما در فیلم خرج خواهید کرد , از جمله تریلر , تبلیغات و تبلیغات . این جایی است که چاپ و بودجه تبلیغاتی وارد میشوند.به این فکر میکنید که در فیلم چه خواهید کرد .بازاریابی فیلم , که به عنوان تبلیغات فیلم نیز شناخته میشود , فرآیند توزیع یک فیلم و افراد مسئول آن شرکت توزیع است .