شبکه تبلیغاتی^معرفی بهترین شبکه تبلیغاتی آنلاین جهت معرفی کسب و کارها.تبلیغات در شبکه های اجتماعی امروزه مهمترین ابزار معرفی کالا و خدمات است.در تعریف شبکه تبلیغاتی آمده است که مشاغلی را میخواهند تبلیغاتی را اجرا کنند به وب سایت هایی که مایل به میزبانی هستند مرتبط میکند.ویژگی اصلی یک شبکه تبلیغاتی در جمع آوری فضای تبلیغاتی و مطابقت دادن آن با نیازهای تبلیغ کننده است.در این صفحه از سایت جام ارژنگ به شرح کاملی از شبکه تبلیغاتی پرداخته ایم و معرفی برخی از برترین شبکه های تبلیغاتی آنلاین را برای خوانندگان و بازدیدکنندگان گرامی آورده ایم.با جام ارژنگ باشید
>
شبکه تبلیغاتی مزایای زیادی هم برای ارائه دهندگان محتوا و هم برای تبلیغ کنندگان دارد.
ارائه کنندگان محتوا شبکه تبلیغاتی را راهی آسان و راحت و در عین حال قابل اعتماد برای فروش کالا و خدمات خود میدانند.
شبکه تبلیغاتی در واقع شاید نوعی واسطه باشد به عنوان مثال یک شرکت تبلیغات شما را در اینستاگرام یا تلگرام اجرا میکند،در اینجا اینستاگرام میشود ارائه دهنده فضای تبلیغات و شما میشوید تبلیغ دهنده و فرد یا شرکتی که این ارتباط بین شما را فراهم کرده به عنوان شبکه تبلیغاتی معرفی میشود.
شبکه های تبلیغاتی مدل های قیمت گذاری متفاوتی دارند که میتواند متناسب با نیاز و خواسته کسب و کارها باشد که به برخی از آنان اشاره میکنیم.
تبلیغ به ازای هر 1000 نمایش (cpm) که در این مدل تبلیغ شما در مرورگر سایرکاربران به نمایش گذارده میشود.
تبلیغ به ازای هر کلیک (cpc) که یک مدل بر پایه عملکرد است و تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیکی که روی یک تبلیغ دریافت میکنند مبلغی را میپردازند.
هزینه به ازای هر خرید (cpa) در این مدل وقتی کاربران یک محصولی را از تبلیغات دهنده خریداری میکنند تبلیغ دهنده درصدی را به شبکه تبلیغاتی پرداخت میکند.
شبکه تبلیغاتی به شبکهای گویند که نشاندهنده بسیاری از وب سایتها در فروش تبلیغات است و به خریداران تبلیغات اجازه میدهد تا به راحتی از طریق خرید در حال اجرا به مخاطبان گسترده برسند .
شبکههای تبلیغاتی نقش مهمی در بازاریابی وابسته ایفا میکنند , که به عنوان واسطهای بین تبلیغ کنندگانی که به دنبال فضای تبلیغاتی برای تبلیغات و صاحبان وب سایت خود هستند , عمل میکنند و در نتیجه از منابع خود سود میبرند . تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک فهرست تبلیغاتی بین آنها است .
ناشران ( صاحبان وب سایتها ) و تبلیغ کنندگان هر دو از شبکههای تبلیغاتی در تبلیغات دیجیتال بهره میبرند . شبکه یک سکوی فنآوری است که خرید و فروش فضای تبلیغاتی را از طریق موجودی که به قرار دادن تبلیغات در محل تبلیغات مناسب کمک میکند , آسانتر میکند .
شبکههای تبلیغاتی دارای فناوریهایی هستند که فضای تبلیغ را از ناشران جمعآوری کرده و به تبلیغ کنندگان میفروشند . در نتیجه ناشران میتوانند به راحتی سایتهای خود را monetize . و تبلیغ کنندگان فورا ً به مقدار زیادی از فضای تبلیغاتی دسترسی پیدا میکنند , جایی که بتوانند مشتریان را پیدا کنند .
اگر میخواهید در باره شبکه تبلیغاتی و مزایای آن بیشتر بدانید ادامه این مطلب را با سایت جام ارژنگ همراه باشید تا در باره شبکه تبلیغاتی و نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید.
شبکههای تبلیغاتی بزرگ ممکن است به برندهای گرانقیمت و میلیون ها تاثیر در ماه نیاز داشته باشند .
شبکههای تبلیغاتی راهی را برای خریداران رسانه فراهم میکنند تا کمپین های تبلیغاتی را در طول دهها , صدها یا حتی هزاران سایت به شیوهای کارآمد هماهنگ کنند. کمپین ها اغلب شامل اجرای تبلیغات بر روی یک دسته ( run - of - category ) یا کل شبکه ( run - of - network ) هستند. خرید خاص سایت زمانی که با شبکههای تبلیغاتی سر و کار دارد , تاکید زیادی ندارد . در واقع , خرید خاص سایت حتی در برخی شبکهها موجود نیست , به طوری که با نمایندگان فروش داخل خانه در تضاد نباشد .
یکی از مسائل کلیدی برای ناشران منحصر به فرد در مقابل است . نمایش غیر انحصاری . بازنمایی انحصاری عموما ً درصد بالاتری از اشتراک درآمد را به همراه دارد , اما گاهی اوقات منجر به درصد کمتری از موجودی تبلیغاتی میشود که فروخته میشود . در ترتیبات غیر انحصاری , ناشران ممکن است از گزینههای تبلیغاتی ثانویه برای پر کردن فضایی که توسط شبکه تبلیغات اولیه به فروش میرسد , استفاده کنند.
شبکههای تبلیغاتی تعامل و هدایت کسبوکار معنادار را برای تبلیغ کنندگان و ناشران آسان میکنند . آیا راهی برای توضیح دقیق چگونگی کار آنها وجود دارد ? بله , البته .
این شبکه با جمعآوری یک فهرست رو به رشد از ناشران آغاز میشود که فضاهای تبلیغاتی را ارائه میدهد .
تبلیغ کنندگانی که به دنبال فضاهای تبلیغاتی هستند , با نیازهای خود یک کمپین ایجاد میکنند . شبکههای تبلیغاتی پانلهای مدیریت کمپین دارند که میتوانند مستقیما ً از آنها برای ایجاد کمپین استفاده کنند .
کمپین advertiser حاوی جزئیاتی در مورد کشور , مخاطبان هدف , بودجه , کلاههای فراوانی است. تبلیغات او در وب سایتهای ناشران نمایش داده میشوند اگر پیشنهاد او برنده مزایده زمان واقعی ( RTB ) شود.
تفاوت زیادی بین شبکههای تبلیغاتی و سرورهای تبلیغاتی وجود دارد . هر دو فنآوری برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند , اما اهداف متفاوتی دارند .
تبلیغ کنندگان و شبکههای تبلیغاتی از سرورهای تبلیغاتی برای مدیریت , ردیابی و اداره مبارزات تبلیغاتی استفاده میکنند. یک شبکه تبلیغاتی نیز یک فنآوری تبلیغاتی است , اما منحصرا ً برای خرید واسطه بین ناشران و تبلیغ کنندگان استفاده میشود .
بهترین شبکههای شناختهشده گوگل Adsense و تبلیغات فیس بوک هستند که محدودیتهای زیادی دارند . با این حال , سکوهای تبلیغاتی دیگری نیز در بازار وجود دارند : برخی تبلیغات را در شبکههای اجتماعی یا پیام رسانها , برخی دیگر را در کاربردهای تلفن همراه و برخی دیگر را در وب سایتهای مختلف نشان میدهند . بیایید با جزئیات بیشتر درباره آنها بحث کنیم .
هر شبکه تبلیغاتی جعبهابزار خود را دارد که اجازه میدهد تبلیغات را در وب سایتها قرار دهد . شبکهها بسته به نحوه سازماندهی خرید تبلیغات یا نوع تبلیغاتی که میفروشند , به انواع مختلفی تقسیم میشوند .
پلتفرم تبلیغاتی خود سرویس که همه تنظیمات را خودش انتخاب میکند . اکثر شبکهها از این نوع هستند .
راهاندازی خودکار کمپین به شما این امکان را میدهد که کشور و cpa مورد نظر را تنظیم کنید , و شبکه تنظیمات دیگر را به صورت خودکار تنظیم خواهد کرد . این نوع نادر است .
در باره انواع شبکه تبلیغاتی بیشتر صحبت خواهیم کرد.