معرفی 7 نکته مهم سئو قدرتمند برای حضور در صفحه اول گوگل و کسب رتبه برای معرفی کسب و کار در این صفحه از سایت آمده است.سئو به یک روش بسیار مهم و حیاتی برای پیشبرد رقابت تبدیل شدهاست . چگونه رتبهبندی وب سایت شما در موتورهای جستجو میتواند تفاوت بین ترافیک وب سایت جدید و ثابت و داشتن یک سایت روح باشد . تنها مشکل این است که اغلب مردم در مورد آنچه حیاتی است و آنچه که در رتبهبندی موتورهای جستجو مهم نیست , بسیار بیاطلاع هستند .در این مقاله , ما برخی از نکات قدرتمند سئو را بررسی خواهیم کرد که بیشتر مردم آن را نادیده میگیرند که واقعا ً میتواند تفاوت بین ظاهر شدن در صفحه ۱ نتایج جستجو و صفحه ۲۷ باشد .با 7 نکته مهم سئو قدرتمند همراه شوید
>
اولین و احتمالا ً مهمترین چیز زمانی که سئو میآید این است که مطمئن شوید که یک سایت قابل خزیدن دارید .این موضوع به صورت ساده پیوندی است که میتواند توسط خزنده های موتور جستجو دنبال شود . خزنده های موتور جستجو رباتهایی هستند که سایت شما را میخوانند و تحلیل میکنند , سپس سایت را شاخص میکنند و سپس آن را رتبهبندی میکنند . به این معنی که اگر لینکهای شما قابل خزیدن نباشند , هر کار سئو ممکن است بیفایده باشد چون سایتی که قابل خواندن نیست , قابلدرک نیست و اگر قابلدرک نباشد , رتبهبندی نمیشود .
به همین دلیل , اطمینان حاصل کنید که لینکهای شما ممکن است یکی از مهمترین کارهایی باشند که باید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که شما بالاتر هستید . این کاری است که شما برای انجام آن به یک توسعه دهنده نیاز دارید , زیرا اطمینان حاصل کنید که پیوندها با کد انجام میشوند . شما نمیتوانید بگویید که آیا سایت شما تنها با نگاه کردن به آن , باید به کد وب سایت نگاه کنید یا از ابزاری استفاده کنید که به شما اجازه دهد بدانید آیا سایت شما قابل خزیدن است یا خیر .
از چه کلمات کلیدی برای سئو استفاده میکنید
معمولا ً میخواهید وب سایت تان برای کلمات کلیدی که مربوط به کسبوکار شما هستند رتبهبندی شود به طوری که وقتی افراد به دنبال آن کلمات کلیدی میگردند , وب سایت شما اولین کسی است که نتایج جستجو آنها را نشان میدهد . بنابراین , وقتی سایت خود را بهینه میکنید , میخواهید مطمئن شوید که آن را برای کلمات کلیدی درست بهینهسازی کردهاید و نه فقط کلمات کلیدی . اساسا , یک کسبوکار تخصصی در فروش خواروبار باغ میخواهد ابتدا در جستجوی گوگل باشد که میگوید " خرید خواروبار " اما ممکن است در جستجوی گوگل رتبه خوبی پیدا نکند و بگوید " چگونه یک مزرعه خواربار فروشی بسازید . نکته دیگری که میخواهید با کلمات کلیدی انجام دهید این است که مطمئن شوید کلمات کلیدی را انتخاب میکنید که حجم جستجوی بالایی دارند . شما میخواهید کلیدی انتخاب کنید که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند . اگر یک نانوایی هستید , میخواهید روی یک کلید واژه مانند " خرید کیک " رتبهبندی کنید .
اما این چرخش است , در حالی که میخواهید روی یک کلید واژه با حجم جستجوی بالا رتبهبندی کنید , میخواهید مطمئن شوید که کلید واژه رقابت پایینی دارد . در حالی که ممکن است بخواهید در صفحه اول ظاهر شوید وقتی کسی به دنبال کیک میگردد , " یک کیک بخرید " , اگر یک نانوایی را شروع کنید , ممکن است انجام این کار دشوار باشد . از سوی دیگر , یک کلید واژه مانند " خرید کیک جنگلی سیاه " یا " خرید کیک عروسی " میتواند مکان بهتری برای شروع باشد چون جنگل سیاه و کیکهای عروسی ممکن است رقابت کمتری نسبت به کیکهای معمولی داشته باشند .
عنوان سایت و توصیف متا زمانی که شما جستجوی گوگل را انجام میدهید و نتایج جستجو را میبینید , معمولا ً با خط پررنگ شروع میشود که قابل کلیک ( عنوان سایت ) است و سپس توصیفی در زیر آن که نمیتوانید روی آن کلیک کنید .
دقت کنید که سایت شما یک عنوان سایت و یک توصیف متا داشته باشد که شامل کلمات کلیدی است که میخواهید در آن قرار دهید . در بالا , دقت کنید که توصیف متا شما یک cta روشن ( فراخوانی به عمل ) و یک سود دارد .
برای مثال , سایت شما برای سئو است , عنوان سایت شما میتواند " سئوکار " باشد - کار سئوسازی شما عالی باشد . " پس از آن یک توصیف متا خوب خواهد بود " , انتخاب سئو قدرتمند را مرور کنید و یک سئو عالی برای تحویل سفارش بگیرید . " در اینجا , درخواست برای عمل به وضوح بیان میکند که شما میتوانید سئو سایت مشتریان را بخوبی انجام دهید.
داشتن کلمات کلیدی در عنوان سایت و توصیف متا سایت شما را برای خزنده های موتورهای جستجو آسان میکند , در حالی که داشتن یک متا روشن و مفید سایت شما را به راحتی قابلدرک و قابل کلیک برای بازدیدکنندگان میکند .
مکان دیگری که میخواهید مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما در عنوان صفحه ظاهر میشوند , عناوین کوچکتر در صفحه و محتوای آن است . برای مثال , برای این مقاله , عنوان صفحه " نکات قدرتمند سئو " خواهد بود در حالی که عناوین کوچکتر شامل " عنوان صفحه , عنوان و محتوا " هستند. برای سایت خود , اطمینان حاصل کنید که عنوان و عناوین صفحه دارای کلمات کلیدی هستند که میخواهید در آن قرار دهید .
در بالای آن , اطمینان حاصل کنید که محتوای شما نیز حاوی کلمات کلیدی است اما بیش از حد آن را انجام ندهید . اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کنید و آنها را به طور غیرضروری اضافه کنید , ممکن است صفحه شما به عنوان spammy دیده شود که چیز خوبی نیست . نکته دیگری که میخواهید انجام دهید این است که در محتوای خود , کلمات کلیدی در ۱۰۰ خط اول ظاهر میشوند تا crawlers نیازی به بررسی محتوای زیادی برای پیدا کردن کلمات کلیدی نداشته باشند .
برای اینکه تصاویر سایت شما در رتبهبندی سایت شما مفید باشند , شما همچنین میخواهید مطمئن شوید که آنها عناصر کلیدی دارند . شما این کار را با اطمینان از این که نام فایل تصویر شما کلمات کلیدی در آنها دارد انجام میدهید , به طوری که به جای نامگذاری یک تصویر , " تصویر ۱ " , آن را چیزی شبیه به "نکات قدرتمند سئو" نام ببرید , تا تصویر شما به عنوان نکات سئو را رتبهبندی کنید .
توجه داشته باشید که crawlers / رباتها تصاویر را نمیبینند . آنها میدانند که یک تصویر با نگاه کردن به متن جایگزین تصویر, که معمولا ً به عنوان متن alt شناخته میشود , چیست . اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما دارای متن alt هستند که توصیفی و حاوی کلمات کلیدی است . برای مثال , برای یک کیک عروسی , شما متن alt خواهید داشت که میگوید " کیک عروسی جنگلی سیاه خوشمزه با شکلات fondant " . بدین ترتیب , crawlers موتور جستجو خواهند دانست که تصویر سایت شما با کیک عروسی کلید واژه بسیار مرتبط است .
اگر در سایت خود لینک دارید که یا به صفحات داخلی یا صفحات خارجی میرود , مطمئن شوید که یک متن توصیفی دارید که نشان میدهد لینک کجا میرود . بدین ترتیب ,خزنده ها قادر به ترسیم صحیح لینکهای سایت هستند . یک متن توصیفی مانند " کلیک در اینجا " وقتی روی لینک کلیک میکند مقصد را نشان نمیدهد , بلکه یک متن توصیفی مانند " 7 نکته مهم سئو " به وضوح شرح میدهد که فرد وقتی روی لینک کلیک میکند کجا میرود .توضیحات کوتاه و مختصر بهتر از توصیفات طولانیتر هستند .
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با موبایل دوستانه است . این کار را با اطمینان از این انجام دهید که بارهای سایت شما به سرعت بر روی تلفنهای همراه بارگذاری میشوند , که فونت ها روی موبایل قابل خواندن هستند , لینکها به راحتی قابل کلیک هستند و نسبت جنبه در گوشیهای موبایل محسوس است . سایتهایی که دوستانه با تلفن همراه هستند تمایل دارند نسبت به افرادی که امروزه نیستند , رتبه بهتری کسب کنند , بیشتر مردم سایتهای تلفن همراه خود را مرور میکنند . بنابراین , وقتی میبینید که سایت شما چقدر خوب است , مطمئن شوید که فقط به فرمت وب نگاه نکنید بلکه به فرمت موبایل توجه ویژهای کنید .