سئو فروشگاهی یعنی نمایش یک وب سایت در تمام دستگاهها بویژه تلفن همراه.سئو فروشگاهی عامل ارتقای رتبه وب سایت شما میشود.سایتی که بر اثر اجرای سئو فروشگاهی در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد به طور معمول با موتورهای جستجو بالا و قابلاعتماد در نظر گرفته میشود , و این به نوبه خود اعتبار کسبوکار شما را افزایش میدهد . زمان را صرف بهبود و افزودن محتوا به سایت خود کنید , سرعت سایت خود را افزایش داده و در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید تا به سایت شما در رتبه بالاتر کمک کند .سئو فروشگاهی عبارت از سئو سایتی که برای همه دستگاه بویژه موبایل بهینه سازی شده باشد
زمان بازگذاری وب سایت شما به شدت به حالت سئو فروشگاهی ضربه میزند . اگر یک وب سایت پر بار برای کاربران برای دسترسی به اطلاعات ندارید , شما میتوانید از سایت خود بالا و پایین بروید و به سایت رقیب بروید .زمانی که میخواهید بار بار سایت خود را بهبود بخشید ، به تصاویر روی وب سایت خود نگاه کنید . عکسها یک ضمیمه بزرگ به هر سایتی هستند ، اما میتوانند سایت شما را با اندازههای بزرگ فایل خراب کنند . برای بهبود بار بار سایت خود ، اندازه تصویر را فشرده کنید تا به سایت تان سریعتر کمک کند .با فشرده کردن اندازه تصویر خود ، زمان بار تصویر خود را بهبود خواهید داد ، که بار بار سایت شما را افزایش میدهد . از آنجا که پروندهها به اندازه کافی بزرگ نخواهند بود ، سایت شما را به اندازه کافی برای بار کردن آنها نخواهد گرفت . بار کلی بار وب سایت شما را بهبود میبخشد
زمانی که میخواهید افرادی که به کسبوکار شما علاقمند هستند را پیدا کنید , میخواهید به آنها برسد , جایی که آنها آنلاین هستند . اهمیت سئو در این حقیقت است که مردم هر روز از موتورهای جستجو استفاده میکنند . در حقیقت , هر روز بیش از ۳.۵ میلیارد جستجو در گوگل انجام میشود .مردم از موتورهای جستجو برای کشف محصولات جدید استفاده میکنند ، خدمات مرتبط پیدا میکنند ، کسب و کارها را پیدا میکنند ، و اطلاعات مفیدی را کشف میکنند . با بهینهسازی سایت خود برای سئو ، به این افراد کمک میکنید تا کسب و کارتان را در نتایج جستجو پیدا کنند . خدمات سئو به بهینهسازی وب سایت شما برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی مرتبط کمک میکند .افراد بیشتری کسبوکار شما را پیدا خواهند کرد و آنچه را که شما باید ارائه دهید را بررسی خواهند کرد . این بهترین راه برای رسیدن به افرادی مانند شما است
یکی از مهمترین مزیتهای سئو این است که شما ترافیک باکیفیت را برای کسبوکار خود به دست خواهید آورد . سئو به بهینهسازی برای کمک به شما در نتایج جستجوی مرتبط نیاز دارد . با ظاهر شدن در این نتایج جستجو , شما میتوانید ترافیک و کاربران واجد شرایط بیشتری را جذب کنید .کاربران تصمیم میگیرند که از وب سایت شما بازدید کنند . بر خلاف استراتژیهای خارج از خروجی ، شما به افراد نخواهید رسید و آنها را متقاعد کنید که از سایت شما بازدید کنند . در عوض ، کاربران شما را در نتایج جستجو پیدا کرده و وب سایت کسبوکار شما را انتخاب میکنند ، زیرا آنها معتقدند که این کار به پرس و جوی آنها مربوط است
تجربه کاربر و سئو به شدت درهمتنیده شدهاند . گوگل نه تنها میخواهد مرتبطترین نتایج را ارائه دهد ، بلکه همچنین میخواهد نتایجی را ارایه دهد که یک تجربه مثبت را ارائه میدهد . شما میتوانید همه اطلاعات فرد جستجوگر را داشته باشید، اما اگر نتوانند آن را بخوانند ، آن را پیدا کنند، یا به اندازه کافی سریع آن را ببینند ، نمیتوانند در سایت شما بمانند .یکی از مهمترین فواید خدمات یئو این است که شما تجربه کاربر را در سایت خود بهبود خواهید داد . یک شرکت سئو این خدمات را برای شما فراهم میکند ، بنابراین لازم نیست نگران ترکیب عناصر دوستدار کاربر روی خودتان باشید . با بهبود تجربه مخاطبین خود در صفحات تان ، بیشتر آنها را در وب سایت خود نگاه دارید و به آنها کمک میکند کسبوکار خود را بشناسید
همان طور که بیشتر در مورد نحوه ایجاد وب سایت سئو فروشگاهی یاد میگیرید , فراموش نکنید که بر روی لینک داخلی سایت خود تمرکز کنید . ارتباط درونی به راحتی بخشی از سئو فروشگاهی است . این تمرین به موتورهای جستجو کمک میکند صفحات جدیدی را در وب سایت خود کشف کنید و آنها را فهرست کنید .ممکن است صفحات عالی با محتوای ارزشمند در وب سایت خود داشته باشید ، اما گوگل ممکن است قادر به یافتن آن نباشد . گوگل هر صفحهای که در وب سایت خود دارید را پیدا نمیکنید ، پس باید به گوگل کمک کنید آنها را پیدا کند . ارتباط درونی به گوگل در کشف این صفحات کمک میکند و آنها را در نتایج جستجو فهرست میکند .اگر میخواهید از لینکهای داخلی سایت خود استفاده کنید ، آنها را به درستی استفاده کنید . شما نمیخواهید لینک صفحات خود را به طور تصادفی به صفحات خود اضافه کنید تا آن صفحات شاخص شوند . صفحات باید به موضوع و متن اصلی که در صفحه از آن استفاده میکنید ، مرتبط باشند .برای دیدن موفقیت با ارتباط درونی ، از متن محکم و مرتبط استفاده کنید . متن لنگر شما یک پیشنمایش پنهانی را به متن لینک شما میدهد
آگاهی از برند برای رشد کسبوکار شما حیاتی است . وقتی مردم برند شما را تشخیص میدهند ، احتمال دارد که شما را وقتی زمان تبدیل شدن فرا میرسد انتخاب کنند . سئو فروشگاهی به شما در ایجاد آگاهی از برند با مخاطبین خود کمک میکند .زمانی که کاربران جستجو را انجام میدهند و کسبوکار شما را در نتایج جستجو میبینند ، با شرکت شما آشنا میشوند . اگر روی وب سایت شما کلیک کنند ، سازمان شما را بررسی خواهند کرد و اطلاعات بیشتری درباره شما خواهند گرفت . سئو فروشگاهی به شما در طبقهبندی نتایج جستجو کمک میکند .اگر مشتریان احتمالی و خریدارانی که کسبوکار شما را در بالای نتایج جستجو میبینند ، آنها میخواهند کلمات کلیدی را که برای کسبوکار شما جستجو میکنند ، مرتبط کنند
زمانی که شما در استراتژیهای بازاریابی دیجیتال سرمایهگذاری میکنید , میخواهید از آنهایی استفاده کنید که با بودجه شما کار میکنند . یکی از مزیتهای سئو این است که این گزینه فروشگاهی است . شرکتها ۷۵۰ تا ۲,۰۰۰ دلار در ماه , به طور متوسط برای خدمات وب سایت سئو میپردازند . این یک استراتژی مقرونبهصرفه است زیرا افراد را هدف قرار میدهد که به طور فعال به دنبال محصولات و یا خدمات شما هستند .شما پول خود را برای رسیدن به افرادی که به کسبوکار شما علاقهای ندارند هدر نمیدهید . پول شما برای هدایت ترافیک به سازمان شما میرود . در نتیجه , سئو بازگشتی موثر بر سرمایهگذاری دارد . از آنجا که شما کاربران علاقمند را جذب میکنید , بیشتر احتمال خرید از کسبوکار شما را دارند .این یک فرصت عالی برای رشد شرکت شماست
همانطور که طراحی وب سایت سئو فروشگاهی را ایجاد میکنید و صفحه خود را بهینه میکنید , از دست دادن آن در جنبههای طراحی و فنی وب سایت آسان است . وقتی این بهینهسازی را انجام میدهید , فراموش نکنید که روی ظاهر کلی سایت خود تمرکز کنید . مهمتر از همه , روی خوانایی سایت خود تمرکز کنید تا مطمئن شوید که مخاطبین شما میتوانند اطلاعات شما را بخوانند .اگر وب سایت زیبایی دارید , مهم نیست که مردم نتوانند اطلاعات شما را بخوانند . مردم برای اطلاعات به سایت شما میآیند . در حالیکه طراحی شما اولین تاثیر را میگذارد , محتوای شما مشخص میکند که آیا این تاثیر اول مثبت باقی میماند یا خیر .بخش بزرگی از سئو فروشگاهی فنی نیست , بلکه انسانی است . گوگل میخواهد وب سایتهایی را ترویج کند که کاربران را راضی کرده و نیازهای آنها را اثبات کنند . اگر مخاطبین شما نتوانند محتوای خود را برای تعیین ارتباط آن بخوانند , شما نمیتوانید وب سایت دوستدار کاربر داشته باشید که بر دوستی سئو تاثیر میگذارد .برای جلوگیری از این اشتباه , اطمینان حاصل کنید که محتوای صفحه شما به راحتی قابل خواندن است . با انتخاب اندازه متن مناسب برای صفحه خود شروع کنید . به طور کلی , متن صفحه شما باید ۱۶ یا بزرگتر باشد تا مطمئن شوید که مخاطبین شما میتوانند به راحتی آن را بدون زوم به صفحه بخوانند .دوم , دقت کنید که رنگ قلم درست را انتخاب کنید . متن زرد روشن میتواند برای خواندن , به ویژه در یک پسزمینه سفید پیچیده باشد . قلمی انتخاب کنید که روی پسزمینه شما بایستد تا مطمئن شوید که مخاطبین شما میتوانند محتوای شما را بخوانند .علاوه بر فونت , شما همچنین میخواهید محتوای خود را فرمت کنید تا خواندن برای مخاطبین آسان باشد . از عناوین برای شکستن صفحات بلند و ادغام لیستهای نوکتیز گلوله برای ترویج پرواز استفاده کنید . این دو عنصر بزرگ هستند که خواندن صفحات شما را برای مخاطبین آسان میکنند .اگر صفحات فراوانی از اطلاعات دارید , آن را به پاراگرافهای کوچکتر تقسیم کنید . به احتمال زیاد مخاطبین شما صفحهای را با دو یا سه جمله در هر پاراگراف میخوانند , نه صفحهای با شش تا هفت جمله در هر پاراگراف . بندهای طولانی میتواند باعث ارعاب و دلسرد کردن مخاطبین شما از خواندن محتوای شما شود .اینها تنها چند گام هستند که میتوانید برای ایجاد خوانایی بهتر در سایت خود بردارید . وقتی خوانایی سایت خود را بهبود میدهید , وب سایت فروشگاهی تری برای کسبوکار خود ایجاد میکنید
زمانی که قصد دارید طراحی وب سایت تان را ایجاد کنید , بسیار چالش برانگیز است که بدانید عوامل برای کمک به موفقیت کسبوکار شما حیاتی هستند . طراحی پاسخگو یکی از اجزای حیاتی موفقیت رانندگی برای کسبوکار شما میباشد . اگر میخواهید یک وب سایت سئو فروشگاهی را ایجاد کنید , باید طراحی واکمشگرا را در سایت خود ادغام کنید .طراحی پاسخگو به وب سایت شما اجازه میدهد تا با هر دستگاهی که کاربر استفاده میکند سازگار شود . چه آنها به سایت شما در گوشی موبایل ، تبلت ، یا رومیزی شما دسترسی داشته باشند ، نسخه وب سایت شما را دریافت خواهند کرد که برای دستگاه آنها بهتر است .بنابراین ، چرا در طراحی یک بخش حیاتی از طراحی وب سایت سئو فروشگاهی است ؟هر دستگاه دارای یک صفحه با اندازه متفاوت است ، که به این معنی است که وب سایت شما باید منطبق با این صفحات باشد . اگر برای دستگاههای همراه خود خود را تنظیم نکنید ، این کاربران تجربه مثبتی در سایت شما نخواهند داشت .تصور کنید که به نسخه دسکتاپ وب سایت خود روی گوشی هوشمند دسترسی داشته باشید . وب سایت شما در دستگاه بسیار کوچک خواهد شد . کاربران تلاش میکنند تا متن را بخوانند ، تصاویر را ببینند ، و روی لینکها کلیک کنند .این یک تجربه مثبت برای مخاطبین شما نیست . مخاطبین شما به سرعت سایت شما را ترک خواهند کرد و به رقیب خود در سایت تبدیل خواهند شد که بهبود بهتری دارد .شما میخواهید بیش از این در سایت خود بمانید چون یک سیگنال مثبت به گوگل میفرستد . گوگل وب سایت خود را بالاتر از نتایج جستجو رتبهبندی خواهد کرد، زیرا به این باور خواهد رسید که سایت شما مرتبط با قصد جستجوی کاربر است .به طور کلی ، اهمیت وب سایتهای سئو فروشگاهی این است که آنها ترافیک را بیشتر در صفحه شما نگه میدارند که به ارتقا رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو کمک میکند . برای ایجاد یک سایت بهتر ، طراحی واکنشگرا را در طراحی وب سایت خود ادغام کنید . این کار به شما کمک خواهد کرد تا یک طراحی وب سایت مناسبتر را ایجاد کنید که به شما این امکان را میدهد که بیشتر به صفحه خود ادامه دهید