سئو خارج از صفحه به مجموعه فعالیت هایی گفته میشود که باعث افزایش ترافیک و هدایت کاربران به وب سایت شما میگردد.سئو خارج از صفحه در یک تعریف سنتی گرفتن پیوندهاست." پیوندها واقعا ً برای ما مهم هستند تا بتوانیم بوسیله آن محتوا را پیدا کنیم .بنابراین به نظر میرسد که اگر هیچکس به وب سایت شما متصل نشود, ما زمان سختی برای تشخیص وجود آن خواهیم داشت . "توصیه سئو که توسط گوگل ارائه شد به ندرت در مورد سئو خارج از صفحه بحث میکند , به جز در زمینه دستورالعملهای مربوط به آنچه نباید انجام داد .به طور واقعبینانه و با چشمان روشن یک عمل گرا , امکان هدایت یک استراتژی سئو خارج از صفحه وجود دارد که در مرزهای باریک تعریفشده توسط گوگل باعث درآمد بیشتری میشود .با مقاله سئو خارج از صفحه همراه جام ارژنگ مجری تبلیغات باشید
>
الگوریتم گوگل ممکن است به طور مداوم به روز رسانی شود , اما مهم نیست که به روز رسانی های جدید چگونه پیش میآید , سئو خارج از صفحه هنوز نقش مهمی در کمک به رتبه صفحه شما دارد . این به این دلیل است که تکنیکهای سئو به یک سایت اجازه میدهند تا ارتباط , قدرت و قابلیت اعتماد کلی خود را به شدت بهبود بخشد . این امر همچنین شانس رتبهبندی بالا را در فهرست نتایج جستجو افزایش میدهد .
البته , مشخص کردن اینکه هر تکنیک سئو چقدر وزن دارد وقتی به الگوریتمهای گوگل ( و موتورهای دیگر ) میرسد , دشوار است . با این حال , به نظر میرسد کارشناسان موافق هستند که سئو خارج از صفحه احتمالا ً حداقل ۵۰ درصد از آن را به دوش میکشد .
سئو خارج از صفحه به تکنیکی اطلاق میشود که میتواند برای بهبود موقعیت یک وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو ( SERPS ) استفاده شود . بسیاری از مردم سئو را با ساختمان لینک مرتبط میکنند , اما این تنها آن نیست . همچنین در روشهای تبلیغاتی مانند وبلاگ نویسی , طراحی وب سایت , تبلیغات اجتماعی و غیره استفاده میشود.
سئو خارج از صفحه چیزی است که شما در خارج از وب سایت خود انجام میدهید تا سعی کنید رتبهبندی موتور جستجو خود را بهبود بخشید . اغلب از آن به صورت مترادف با ساختمان پیوند استفاده میشود , اما فراتر از آن است .
همان طور که ارزش خانه شما صرفا ً بر پایه آجر و ملات نیست , بلکه بر روی عوامل خارجی مانند خیابان و محله ای که در آن قرار دارد , نیز صادق است . گوگل به عوامل خارج از صفحه مانند بک لینک و برند اشاره میکند تا تصمیم بگیرد برای چه باید رتبهبندی کنید و کجا .
از نقطهنظر سئو , مهمترین تفاوت در کنترل است . شما کنترل کامل بر روی سئو در صفحه دارید اما روی سئو خارج از صفحه هیچ کنترلی ندارید . شما میتوانید تمام تغییرات و یا بهینهسازی را که دوست دارید در صفحات خود ایجاد کنید , اما تنها میتوانید بر عوامل خارج از صفحه تاثیر بگذارید .
سئو خارج از صفحه به تکنیکهایی اشاره میکند که خارج از وب سایت شما برای بهبود دید و رتبهبندی موتورهای جستجو استفاده میشود . در حالی که سئو داخل صفحه روی بهینهسازی محتوا و ساختار وب سایت شما تمرکز میکند , سئو خارج از صفحه در مورد ایجاد شهرت آنلاین قوی از طریق ساخت لینک , بازاریابی رسانههای اجتماعی و روشهای دیگر است .
سئو در صفحه برای یک وب سایت ضروری است , اما سئو خارج از صفحه در هنگام رتبهبندی گوگل و گرفتن برند سمت راست و نوردهی مهم است . با توجه به اطلاعات کافی , یک سایت میتواند در نتایج جستجو بسیار بالاتر از آنچه میتواند بدون آنها باشد , قرار گیرد.
شما هرگز نمیتوانید از استراتژی بازاریابی خود از صفحه سئو خارج شوید . عوامل خارج از صفحه برای ایجاد اعتماد و اقتدار به حوزه شما حیاتی هستند و این سیگنالها میتوانند به رتبهبندی محتوای شما در نتایج جستجوی آلی کمک کنند .
به عنوان یک شرکت بزرگ با بودجه بازاریابی دیجیتال عظیم , وسوسه کننده است که فکر کنیم برندهای کوچکتر به سادگی قدرت لازم برای غلبه بر شما در نتایج جستجو را ندارند . اما این تنها مورد نیست . گوگل به شاد کردن جستجوگران اهمیت میدهد و چگونه به آن دست مییابد ؟ با ارائه نتایج جستجوی مربوطه .
درست است که برندهای بزرگ در جستجوی ارگانیک به خوبی عمل میکنند , اما به ندرت بدون کمک به سلطه مطلق دست مییابند . اگر راضی شوید , گوگل محتوای برندهای کوچکتر را بالاتر از آن رتبهبندی خواهد کرد , به خصوص اگر استراتژی سئو قوی داشته باشد . بنابراین فرض نکنید که اندازه برند شما و یا میتواند شما را از برندهای مخرب دور نگه دارد .
اگر بهینهسازی موتور جستجو را درک میکنید , میدانید که وب سایت شما در خلا وجود ندارد . در عوض , گوگل به طور مداوم محتوای شما را با میلیونها صفحه مشابه دیگر مقایسه میکند تا مشخص کند کدام یک از آنها به جستجوگران نشان میدهند .
اما گوگل همچنین میخواهد بداند دیگران درباره برند شما چه فکر میکنند . از برخی جهات , رتبهبندی جستجو شبیه یک مسابقه محبوب است . سایت با بیشترین " سیگنالهای مثبت " شانس بالایی برای رتبهبندی نتایج جستجو دارد .
به همین دلیل است که سوسیونو خیلی مهم است . این موضوع در مورد بهینهسازی ردپای آنلاین برند شما است تا گوگل " سیگنالهای مثبت " را در میان منابع معتبر مختلف ببیند . این کار به شما کمک میکند به گوگل نشان دهید که برند شما معتبر , معتبر و قابلاعتماد است . شما باید به گوگل نشان دهید که محتوای شما ارزشمند است , دنبال میشود و ارزش رتبهبندی بالا در جستجو را دارد .
بک لینک هنوز یکی از موثرترین عوامل سئو برای افزایش اعتماد و اقتدار وب سایت شما است . با این حال , ساخت پیوندها در مقیاس آسان نیست .
در حالی که شما احتمالا ً میدانید که بک لینک یکی از ۳ عامل برتر رتبهبندی گوگل است , آیا میدانستید که همه لینکها یکسان ایجاد نمیشوند ؟ پیوندها در رسانههای گروهی هیچ ارزش سئو را رد نمیکنند , و لینکهای با کیفیت پایین واقعا ً میتوانند به رتبهبندی شما آسیب برسانند .
استراتژی سئو خارج از صفحه بسیار حائز اهمیت است و راههای زیادی برای نزدیک شدن به کار سئو وجود دارد .
چطور میتوانید در یک چشمانداز ارگانیک رقابت کنید وقتی که نمیدانید رقبای شما چه میکنند ؟
محتوای عالی ستون فقرات هر استراتژی قوی سئو است , و شما باید محتوای خود را برای کسب شهرت برای برند خود تبلیغ کنید .
موتورهای جستجو برای دههها تلاش کردهاند تا راهی برای بازگشت بهترین نتایج به جستجوگر پیدا کنند .
برای رسیدن به این هدف , آنها تعدادی از عوامل سئو , برخی دیگر از عوامل کیفیت و عوامل سئو خارج از صفحه را در نظر میگیرند .
سئو خارج از صفحه به آنها نشانهای بسیار خوب از نحوه درک جهان ( دیگر وب سایتها و کاربران ) از وب سایت خاص میدهد .
وب سایتی که کیفیت و سودمندی بالایی دارد , به احتمال زیاد از سایر وب سایتها منابع بیشتری دارد . احتمال بیشتری وجود دارد که در رسانههای اجتماعی ذکر شود و احتمال بیشتری وجود دارد که در میان جوامع کاربران مورد استقبال مشترک باشد .
تمام این سیگنالها به موتورهای جستجو " نور سبز " میدهند تا یک وب سایت را در نتایج بالاتر رتبهبندی کنند .
یک استراتژی موفق سئو خارج از صفحه باعث موفقیت های زیادی برای یک وب سایت میشود.
افزایش رتبه - این مهمترین مزیت سئو خارج از صفحه است . این وب سایت در SERPs رتبه بالاتری خواهد داشت و این به معنای ترافیک بیشتر است .
افزایش رتبه صفحه PageRank عددی بین ۰ تا ۱۰ است که نشاندهنده اهمیت وب سایت در چشم گوگل است .
این سیستم توسط لری پیج و سرگئی برین ( موسسان گوگل ) و یکی از دلایلی که گوگل در نشان دادن نتایج بسیار مرتبط با جستجوگر موفق شد , اختراع شدهاست .
امروزه رتبه صفحه تنها یکی از ۲۵۰ عامل رتبهبندی گوگل برای رتبهبندی وب سایتها است .
رتبهبندی بیشتر نوردهی - بالاتر نیز به معنای نوردهی بیشتر است , زیرا زمانی که یک وب سایت در موقعیتهای بالا رتبهبندی میشود : ارتباطات بیشتر , بازدیدهای بیشتر , و رسانههای اجتماعی بیشتر اشاره میکند . مثل یک توالی بیپایان از رویدادها است که در آن یک چیز به دیگری و سپس به یک چیز دیگر منجر میشود .
علاوه بر موارد فوق , گوگل اخیرا ً مفهوم تخصص , قدرت و قابلیت اعتماد ( e - a - t ) را معرفی کردهاست که نقش مهمی در رتبهبندی بازی میکند و مستقیما ً با سئو در ارتباط است .