راز فروش،اهمیت فروش و روش فروش عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ است.فروش امروزه مهمترین اصل موفقیت و رشد تجارت و کسب و کار است.فروش باعث شهرت و ماندگاری برند در اذهان عمومی میشود.فروش میتواند مخاطبان زیادی را به سوی ما جذب کرده و بازارهای جدیدی را به روی ما گشوده و مشتریان جدیدی را پیدا کنیم.فروش به معنای شناخت مخاطبان شماست. اگر مخاطبان خود را نمی شناسید، چگونه می خواهید پیام خود را بسازید؟ قبل از اینکه حتی به طراحی یک تبلیغ فکر کنید، تحقیق کنید. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آن ها چند ساله هستند؟ اکثرا مرد هستند یا زن؟ اگر نمی توانید به این سؤالات در مورد مخاطبان خود پاسخ دهید، برای فروش آماده نیستید. راز شماره 1 موفقیت در فروش این است که مصرف کننده خود را بشناسید. پس از دانستن این موضوع، می توانید به دنبال یافتن بهترین راه برای ارتباط با آنها باشید.هنگامی که مخاطبان خود را بشناسید، به طور خودکار برای موفقیت آماده می شوید. شما می دانید چه کسی محصولات شما را می خرد. اکنون باید بدانید که آنها چه می خوانند و کجا جستجو می کنند.فروش یک فعالیت بازاریابی است که می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و آنها را تشویق به خرید محصولات یا خدمات شما کنید. فروش ابزارها یا پیامهای ارتباطی پولی در کمپینهای بازاریابی و فروشی هستند که در صورت استفاده مؤثر، آگاهی، علاقه و تمایل مشتریان بالقوه به محصولات یا خدمات را افزایش میدهند
>راز فروش یک کلمه کلیدی حساس در صفحه اول گوگل است که بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها بدان پرداخته اند.
راز فروش یا advertising secrets حاصل تجربه و دانش متخصصان فن فروش در کسب موفقیت های فروشی و پیشرفت در امور تجاری است.
راز فروش در واقع شناخت مخاطبین شماست . اگر مخاطبین خود را نمیشناسید , چطور باید پیغام خود را انجام دهید ؟ قبل از اینکه حتی به طراحی یک آگهی فکر کنید , تحقیق کنید . مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند ؟ چند سال دارند ؟ آیا بیشتر آنها مرد یا زن هستند ؟ اگر نمیتوانید به این سوالات در مورد مخاطبین خود پاسخ دهید , آماده تبلیغ نیستید . راز موفقیت فروش در وهله اول , شناخت مشتری است . زمانی که این را میدانید , میتوانید به یافتن بهترین راه برای ارتباط با آنها ادامه دهید .
دومین راز فروش انتخاب مکان مناسب است.زمانی که مخاطبین خود را میشناسید , مکان مناسب را انتخاب کنید , به طور خودکار برای موفقیت آماده شدهاید .حالا باید بفهمید که آنها چه میخوانند و کجا جستجو میکنند . بهترین راه برای انجام این کار کشیدن کیتهای رسانهای از نشریات مختلف است . سپس شما میتوانید جمعیت مخاطب هدف خود را با جمعیت انتشارات مطابقت دهید .
برای مثال , به نظر میرسد که مخاطب هدف شما صاحبان کسبوکار مرد در حدود ۴۰ سال است . اگر نگاهی به کیت رسانهای کارآفرین بیاندازید , متوجه خواهید شد که این کتاب برای محصول شما مناسب است . ببینید تحقیق شما چقدر مهم است ؟ هر چه بیشتر با مخاطبین خود خاص باشید , بیشتر میتوانید با محل قرارگیری باشید . این کار به نوبه خود منجر به موفقیت بسیار بیشتری نسبت به چاپ تبلیغ شما در اولین مجلهای میشود که میبینید . این به فروش دیجیتال نیز مربوط میشود .
چهارمین راز فروش متمایز کردن خود با دیگران است.منحصر به فرد کردن آن خیلی متفاوت از به یاد ماندنی کردن آن نیست , اما به همان اندازه مهم است . وقتی یک تبلیغ طراحی میکنید , نمیتوانید ایده بزرگ شرکت دیگر را بخرید و آن را با لوگو و محصول خود جایگزین کنید . این شیوه فروش نیست . با این حال شما میتوانید از یک تبلیغ بزرگ یا کمپین به عنوان الهام استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که تبلیغ خود را در پایان انجام دهید .
همانطور که در بالا ذکر شد , مصرف کنندگان هر روز با هزاران تبلیغ بمباران میشوند . موفقیت شما به این بستگی دارد که شما چقدر خوب میتوانید خود را از فروش دیگر متمایز کنید . وقتی فروش خود را طراحی میکنید , باید پیشنهاد فروش منحصر به فرد محصول یا شرکت خود را پیدا کنید . این تنها چیزی است که محصول شما را از بقیه جدا میکند . محصول یا شرکت شما چه میکند که هیچکس دیگر در بازار کار نمیکند ؟ روی فروش تمرکز کنید .
یکی از مستقیم ترین نتایج فروش افزایش آگاهی از برند، محصول یا خدمات شماست. مشتریان هدف شما احتمالاً قبل از اینکه شما را به خاطر بسپارند، باید چندین بار با کسب و کار شما آشنا شوند و کمپین های فروشی به شما در رسیدن به این هدف کمک می کنند.بازاریابان اغلب از فروش پولی استفاده می کنند تا نه تنها در معرض دید قرار گرفتن افراد قرار بگیرند، بلکه چندین برابر در مقابل افراد مشابه قرار بگیرند. بسیاری از پلتفرمهای آنلاین از ردیابهایی به نام «کوکیها» استفاده میکنند تا مشخص کنند چه کسی قبلاً تبلیغ شما را دیده است. به لطف این دادهها، کسبوکارهایی مانند شما میتوانند با استفاده از اشکال دیجیتالی فروش ، همان بینندگان را دوباره هدفگیری کنند . با این دسترسی مداوم، می توانید در بازار هدف خود به خوبی شناخته شوید .فروش به مصرف کنندگان کمک می کند که چگونه محصولات یا خدمات شما به آنها کمک می کند و برند شما چیست. میتوانید از کمپینهای فروشی برای بهبود ساختمان برند خود و ایجاد درک عمیقتر از برند خود استفاده کنید - از ماموریت شرکت تا ارزش آنچه میفروشید.از آنجایی که بازار هدف شما بیشتر در مورد کسب و کار شما میفهمد، ارتباط قویتری با برند شما احساس میکند و به شما کمک میکند اعتماد و وفاداری مشتری ایجاد کنید و شما را یک قدم به فروش نزدیکتر میکند.
فروش یک عنصر اساسی اقتصاد بازار است که به آن بازار آزاد نیز می گویند، مانند انگلستان. فروش به نفع اشخاص تجاری و اشخاصی است که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با اقتصاد بازار مرتبط هستند. همچنین، فروش جزئی جدایی ناپذیر از یک آمیخته بازاریابی ، جزء اصلی هر طرح تجاری است.فروش باعث فروش یک تجارت و در نتیجه درآمد و سود می شود. فروش به مشتریان نیز منفعت می رساند، زیرا آنها در مورد کالاها و خدمات موجود می آموزند، در معرض گزینه های جایگزین قرار می گیرند و می توانند تصمیمات آگاهانه بگیرند.فروش برای همه افراد در اکوسیستم بازار آزاد مفید است، اما ماهیت و دامنه فروش در سالهای اخیر تغییر کرده است. تابلوهای راهنما در زمین ضروری هستند، اما تابلوهای دیجیتال در دنیای مجازی همه کاره هستند. آگهیهای بازرگانی اکنون یک همکار در ویدیوهای آنلاین دارند.فروش به کسب و کارها این امکان را می دهد که کمپین های اطلاعات سرگرمی ایجاد و اجرا کنند. بازاریابی همیشه فروش و فروش نیست. به همین ترتیب، فروش محدود به پیشنهادات فروش و فروش نرم یا سخت نیست. فروش نیز نوعی برندسازی و ابزاری برای آموزش گروه هدف است.کمپین های اطلاعات سرگرمی شکل محبوبی از بازاریابی اطلاعاتی هستند. چنین فروشی به عنوان اعداد یا آمار صرف به مشتریان نزدیک نمی شود. اطلاعات موجود در محتویات ایجاد شده با هدف بیان شده برای کمک به عموم مردم در تصمیم گیری در مورد آنچه که به نفع آنهاست منتقل می شود.فروش در برندسازی پایدار ظاهر می شود. تابلویی در کنار خیابان اصلی، لوگوی شرکت بر روی ساختمانی که دفتر ثبت شده یا دفتر مرکزی را در خود جای داده است، شعار یا شعار فروشی بنری آنلاین و بسیاری از فروش سنتی یا معاصر دیده شدن برند را تضمین می کند.بنابراین، یک شرکت یا محصولات و خدمات آن به طور مداوم در اندیشیدن ناخودآگاه گروه های هدف قرار دارد. حقیقت دور از چشم و خارج از ذهن برای کسب و کارهایی که نه تنها از طریق فروش، بلکه در کل آمیخته بازاریابی روی برندسازی پایدار سرمایه گذاری نمی کنند، عمیقاً مشهود است.طرح بازاریابی یک استراتژی کلان است. تاکتیک های خرد زیادی در محدوده آمیخته بازاریابی وجود دارد که اهداف دقیقی دارند. بسیاری از این اهداف خاص محدود به زمان هستند، مانند یک پیشنهاد فروشی با زمان محدود.شما می توانید یک تبلیغ را تصور کنید، ایجاد کنید، و راه اندازی کنید، تاثیر آن را آزمایش کنید و در صورت بی اثر بودن، دوباره به عقب برگردید. به همین ترتیب، یک تبلیغ موفق می تواند برای یک سال اجرا شود. نسخههای اقتباسشده و بهروزرسانیشده همان میتوانند برای یک دهه اجرا شوند.فروش نتیجه کل طیف یک آمیخته بازاریابی است. همه چیز از برندسازی پایدار گرفته تا فراخوان نهایی از طریق تخفیف فروشی برای تأثیرگذاری بر فروش طراحی شده است. تمام کمپین های بازاریابی موقت و فروش به گونه ای طراحی شده اند که نتیجه یکسانی را به همراه داشته باشند.بدون فروش موثر، یک شرکت نمی تواند گروه هدف را با دعوت نهایی خود متقاعد کند. جمعه سیاه را به عنوان مثال در نظر بگیرید، که همه چیز در مورد کاهش قیمت یا تخفیف های عظیم است. با این حال، بزرگترین سود برندهای معروفی هستند که همیشه فروش می کنند.
فروش ابزار قدرتمندی است که می تواند به شما در جذب مشتری، اطلاع رسانی در مورد محصولات خود و ایجاد اعتماد مشتری کمک کند. اکثر شرکت ها از نوعی فروش برای کمک به تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. درک اینکه فروش چیست و چرا استفاده از آن برای سازمانها مهم است، میتواند به شما در ایجاد فروش مؤثر برای شرکتتان کمک کند. فروش هر گونه تبلیغ پولی یک محصول، خدمات یا ایده است که به منظور تأثیرگذاری بر یک یا چند نفر است. این می تواند در رسانه های مختلف مانند چاپ، رادیو، تلویزیون و رسانه های دیجیتال انجام شود. هدف اصلی فروش متقاعد کردن کسی برای خرید یک پروژه یا انجام یک عمل است.هدف اصلی فروش افزایش تعداد افرادی است که محصول شما را خریداری می کنند. شما می توانید با استفاده از فروش برای متقاعد کردن مشتریان به اینکه محصول شما با کیفیت، مفید یا مطلوب است، به این هدف دست یابید. یک تبلیغ موثر می تواند مشتریان را متقاعد کند که محصول شما را خریداری کنند، که ممکن است فروش کلی شما را به طور چشمگیری بهبود بخشد.ایجاد یک تبلیغ یک راه ساده برای اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه از محصول شما و مزایا یا ویژگی هایی است که ممکن است داشته باشد. شما می توانید اطلاعات مهمی مانند عملکرد یک محصول، جایی که می توانید آن را خریداری کنید، قیمت و کیفیت های منحصر به فرد را در مدت زمان کوتاهی درج کنید. فروش همچنین به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان خود در مورد فروشی مانند فروش، خدمات ویژه برای مشتریان جدید یا رویدادهای خاص بگویید.هنگامی که شرکت شما محصول یا خدمات جدیدی را معرفی می کند، می توانید یک تبلیغ برای اطلاع رسانی به مشتریان خود در مورد آن ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد محصول جدید را به تعداد زیادی از مردم نشان دهید و علاقه ای به انتشار ایجاد کنید. گفتن تعداد بیشتری از مردم در مورد عرضه محصول شما ممکن است تعداد افرادی را که مایل به خرید آن هستند افزایش دهد.شما می توانید از فروش برای نظارت بر رقابت خود استفاده کنید و از پیشرفت هایی که انجام می دهند مطلع شوید. هنگامی که یک رقیب محصول یا ویژگی جدیدی را منتشر می کند، ممکن است یک تبلیغ برای اطلاع رسانی به مشتریان خود ایجاد کند. این به شما این فرصت را می دهد که چیز جدیدی از خودتان ایجاد کنید یا یک تبلیغ جدید با جزئیات ویژگی های یک محصول موجود ایجاد کنید که همان چالش ها را برطرف می کند.استفاده از فروش می تواند به یادآوری برند شما به مشتریان کمک کند و آنها را تشویق کند که به خرید محصول شما ادامه دهند. مشتری که زمانی از محصول شما استفاده کرده است ممکن است یک تبلیغ ببیند و تجربه مثبت خود را به خاطر بسپارد. این می تواند آنها را تشویق کند که دوباره آن محصول را خریداری کنند یا خدمات دیگری را از شرکت شما امتحان کنند.از آنجایی که اکثر محصولات و خدمات دارای شرکت های متعددی هستند که برای مشتریان رقابت می کنند، شرکت شما ممکن است نیاز به یافتن راه هایی برای تشخیص خود از رقبا پیدا کند. عناصر فروشی مانند آرم ها، طرح های رنگی، فونت ها و برچسب ها راه هایی برای ایجاد هویت برند و ایجاد تفاوت بین محصول شما و سایر شرکت ها هستند. اگر مشتری طراحی برند شما را بشناسد یا دوست داشته باشد، ممکن است شانس خرید محصول شما را افزایش دهد.فروش می تواند باعث افزایش آشنایی و اعتماد بین شرکت و مشتریانش شود. اگر یک مشتری بالقوه چندین آگهی در مورد محصول شما ببیند، ممکن است شما را یک برند قابل اعتماد در نظر بگیرد. همچنین میتوانید از فروش برای رفع هرگونه نگرانی استفاده کنید، که باعث ایجاد اعتماد بین شرکت و مشتریان شما میشود.استفاده از فروش می تواند به شما کمک کند تا به راحتی یک مخاطب هدف خاص را شناسایی یا بازاریابی کنید. پس از تحقیق در مورد مخاطب هدف، می توانید تبلیغی را منتشر کنید که ممکن است در مکان هایی که معمولاً به آنها مراجعه می کنند برای آنها جذاب باشد. اگر بیش از یک مخاطب هدف دارید، می توانید فروش جداگانه ایجاد کنید و برای هر دو مخاطب در زمینه های مختلف بازاریابی کنید