داستان تبلیغات و تاریخچه تبلیغات در این صفحه از سایت جام ارژنگ برای استفاده کاربران گرامی قرار داده شده است.تبلیغات , تکنیکها و شیوههای مورد استفاده برای آوردن محصولات , خدمات , نظرات و یا دلایل توجه عمومی به منظور متقاعد کردن مردم برای پاسخ دادن به شیوهای خاص به آنچه تبلیغ میشود . اغلب تبلیغات شامل ترویج خوب برای فروش است , اما روشهای مشابهی برای تشویق افراد به رانندگی ایمن , حمایت از موسسات خیریه مختلف , یا رای دادن به نامزدهای سیاسی , در میان بسیاری از نمونههای دیگر مورد استفاده قرار میگیرند . در بسیاری از کشورها تبلیغات مهمترین منبع درآمد برای رسانهها ( یعنی روزنامهها , مجلات یا ایستگاههای تلویزیونی ) است که از طریق آن انجام میشود . تبلیغات جهانی تبدیل به یک صنعت خدماتی بزرگ و مهم شدهاست .در دنیای باستان و قرونوسطی , تبلیغات از جمله تبلیغات شفاهی صورت گرفت . اولین گام به سوی تبلیغات مدرن با توسعه چاپ در قرنهای و میلادی بود . در قرن روزنامههای هفتگی لندن شروع به تبلیغ کردند و تا قرن چنین تبلیغاتی در حال پیشرفت بود
داستان تبلیغات در یک ساختار کلاسیک یک قهرمان را دنبال میکند که با چالشی روبرو میشود و بر موانع غلبه میکند و به یک دگرگونی دست پیدا میکند.
داستان تبلیغات موثرترین شیوه برای معرفی یک محصول است که به مشتریان و مخاطبان کمک میکند تا متوجه شوند که استفاده از آن محصول میتواند چه مشکلاتی را مرتفع نماید.
داستان تبلیغات از عناصری تشکیل شده مانند قهرمان داستان ،چالشی که با آن روبروست و همچنین راه حلی که برای رفع آن مشکل پیدا میکند.
بعنوان مثال فردی از چاقی خود رنج میبرد و شما محصولی دارید که در رفع چاقی موثر است و این میتواند در قالب یک داستان تبلیغاتی نمایش داده شود که باعث ماندگاری در اذهان و جذب مخاطبان میشود.
داستانسرایی ابزاری قدرتمند برای تبلیغات است , زیرا میتواند توجه را جلب کند , احساسات را بیدار کند , و مشتریان را تشویق به اقدام کند . اما همه داستانها یکسان خلق نمیشوند و انواع مختلف تبلیغات به تکنیکهای داستانسرایی متفاوتی نیاز دارند .
در این مقاله یاد میگیرید که بهترین تکنیکهای داستانسرایی برای انواع مختلف تبلیغات چیست , و چگونه آنها را در استراتژی فروش تبلیغات خود بکار ببرید .
داستان تبلیغات را با تبلیغات در اینستاگرام ادامه میدهیم.
اینستاگرام یک پلتفرم بسیار بزرگ با کاربران زیادی که دارد تبلیغات را آزاد و رایگان ارائه میدهد و کاربران میتوانند براحتی میتواند علائق خود را به اشتراک بگذارند.
در قسمت story که همان داستان تبلیغات است کاربران بطور مرتب و متنوع میتوانند با مطالبی که به اشتراک میگذارند جذب مخاطب نمایند.
اما مهمترین بخش در اینستاگرام هشتگ گذاریست که تاثیر زیادی در فراخوان یک مخاطب خاص با هدف خاص دارد بعنوان مثال شما در کار نوشتن داستان هستید وقتی کلمه داستان را هشتگ گذاری نمایید کسانیکه در جستجوی کلمه داستان هستند براحتی شما را پیدا میکنند.
یا اینکه در کار فروش لوازم خانگی هستید یا آشپزی یا طبیعت گردی و هرنوع کالا و خدماتی که دارید از طریق هشتگ میتوانید کاربران را متوجه خود نمایید.
ویدئو در اینستاگرام بسیار مورد توجه کاربران است با ایجاد ویدئوی کوتاه یک دقیقه ای میتوانید محصولات و خدمات خود را معرفی نمایید.
داستان تبلیغات یعنی خلاقیت و بکارگیری ابزارهایی که بسیار مهم و در عین حال ارزان یا رایگان هستند.
داستان تبلیغات در تلگرام اما خصوصیات و مشخصات خاص خود را دارد.
تلگرام یک پلتفرم بزرگ با داشتن امکانات فراوان و رایگان مانند ایجاد گروه و کانال جایگاه خاصی برای تبلیغات دارد.
براحتی میتوانید برای تبلیغ محصولات و خدمات خود یک کانال راه اندازی کرده و کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.
تعداد بالای کاربران ایرانی حاضر در تلگرام باعث شده است که بسیاری از کاربران با ایجاد فروشگاههای آنلاین به عرضه محصولات و خدمات خود بپردازند.
فضایی که تلگرام برای آپلود فیلم و ویدئو در اختیار کاربران قرار میدهد بسیار حائز اهمیت است.
ایجاد گروه در تلگرام که میتواند تا 200000 هزار نفر گنجایش داشته باشد.
برای افزایش کاربر گروه یا کانال تلگرام خود میتوانید با جام ارژنگ تماس گرفته و هر تعداد کاربر که بخواهید با ارزانترین قیمت داشته باشید.
داستان تبلیغات بسیار شگفت آور است که میتواند روزها و ساعت ها ذهن انسان را بخود مشغول ساخته و هزاران راه جدید و مبتکرانه در آن پیدا کرد.
تبلیغات به روش داستان سرایی و قصه پردازی یکی از مهمترین روش های جذب مخاطب است.
به این دو مثال تبلیغاتی توجه کنید و بگویید که کدام یک را بیشتر به خاطر میآورید : یک بخش آمار درباره اینکه چرا کشیدن سیگار خطرناک است یا یک فیلم کوتاه در مورد مردی که در اثر کشیدن سیگار به طور خطرناکی بیمار میشود ؟
داستان چیزی است که بیشتر برایتان طنینانداز خواهد شد . به همین دلیل است که داستانسرایی برند بسیار مهم است : آمارها نقطه نظر شما را تایید میکنند , اما داستان نکته است .
گفتن داستان برند شما فورا ً به شما کمک خواهد کرد تا از رقیب خود جدا شوید . داستان شما چیزی است که شما را متفاوت میکند و میتواند به اعتماد مشتریان بالقوه کمک کند و در شما سرمایهگذاری شود .
داستانسرایی در برخی موارد تغییر شکل را افزایش نمیدهد بلکه میتواند ارزش تبدیل را افزایش دهد .
یک مطالعه نشان داد که یک نقاشی زمانی که داستان هنرمند در زیر آن نمایش داده شد , ۱۱ درصد ارزشمندتر شد . کسب و کارهای کوچک با محصولات بومی و قومی میتوانند ارزش درک شده محصولات ( و در نتیجه قیمت متوسط سفارش ) را با نمایش داستان شان افزایش دهند .
زمانی که به داستانسرایی در تبلیغات و بازاریابی میرسید , دو چیز بزرگ وجود دارد که میخواهید روی آن تمرکز کنید : تاثیر احساسی و ارتباط . به عبارت دیگر , وقتی داستان برند خود را تعریف میکنید , باید آن را به شیوهای تعریف کنید که شما را به مخاطبین هدف متصل کند .
هرچه افراد بیشتری با یک داستان ارتباط برقرار کنند , بیشتر به یاد میآورند , بنابراین ایجاد ارتباط با داستانهای شما به ایجاد پیوندهای پایدار و وفاداری بین مشتریان و کسبوکار شما کمک خواهد کرد .
با داستان تبلیغات در سایت جام ارژنگ همراه باشید.
اگر از یک متخصص تبلیغات بپرسید که موثرترین راه بازاریابی چیست , احتمالا ً بسیاری به شما میگویند که بازاریابی دیجیتال است . با بیش از ۶ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان , محبوبیت گوشیهای هوشمند امروز به بازاریابی دیجیتال , به ویژه بازاریابی موبایل , اجازه دادهاست تا به طور موثر محصولات و خدمات را مستقیما ً بر روی صفحه نمایش مخاطبان ما ارتقا دهد . با این حال , اگر بازاریابی تلفن همراه به درستی اجرا نشود , به راحتی میتواند بر ما تاثیر منفی بگذارد .
برای موثر بودن , هر کمپین تبلیغاتی تلفن همراه نیازمند یک رویکرد استراتژیک است که عواملی مانند تجربه کاربر , ارتباط محتوا و بهینهسازی محتوا برای دستگاههای تلفن همراه را در نظر میگیرد . عدم در نظر گرفتن این عوامل میتواند منجر به افرادی شود که پیام شما را به عنوان یک مزاحم آزاردهنده تلقی میکنند . به خصوص زمانی که مجبور میشوند از طریق تبلیغات روی لینکی که به آنها بیربط هستند , کلیک کنند .
فروش مهمترین عامل بقا برای کسبوکار است . برای این کار , شرکتها باید برای ایجاد آگاهی در مورد خودشان و محصولات خود تلاش کنند . بهترین راه برای انجام این کار بازاریابی است . بیشتر شرکتها از تبلیغات برای بازاریابی محصولات خود استفاده میکنند چون موثرترین ابزار بازاریابی است . بسیاری از رسانههای تبلیغاتی در بازار موجود هستند . برخی از رسانههای تبلیغاتی مشهور رادیو , دیجیتال , چاپ و تلویزیون هستند . هدف اصلی تبلیغات این است که با افرادی ارتباط برقرار کنید که به احتمال زیاد محصولات / خدمات شما را خریداری میکنند و آنها را برای خرید وسوسه میکنند .شرکتها از تبلیغات برای معرفی و ایجاد یک برند یا محصول جدید استفاده میکنند. قبل از متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصول خود , باید بدانید محصول شما در یک سطح اساسی چیست . تبلیغات مخاطبین هدف خود را به محصول / سرویس شما دعوت میکند.متقاعد کردن مشتریان یک هدف اصلی تبلیغاتی است که در بازار رقابتی استفاده میشود . اگر مشتریان شما درک کسبوکار و مزایای محصول شما را دارند , میتوانید از تبلیغات برای نشان دادن دلیل نخبگان بودن برند خود استفاده کنید .
هر کسب و کاری انتظار دارد که مردم آگاهی خوبی در مورد آنها و محصولات و نوردهی مناسب داشته باشند . تبلیغات به کسب و کارها کمک خواهد کرد تا در معرض قرار گرفتن محصولات و خدمات خود قرار بگیرند . شرکتها نمیتوانند بدون فروش در بازار زنده بمانند . برای تولید فروش , شرکت باید در مورد محصولات خود در بازار آگاهی ایجاد کند . بازاریابی یک عامل کلیدی است که به بازاریابی موفق محصولات شما اهمیت میدهد . تبلیغات رایجترین و شناختهشدهترین ابزار بازاریابی مورد استفاده همه انواع شرکتها است . واسطههای مختلفی وجود دارد که شرکتها از آنها برای تبلیغ محصول خود استفاده میکنند . برخی از رسانههای محبوب شامل تلویزیون , چاپ , دیجیتال و رادیو هستند. هدف تبلیغات رسیدن به افرادی است که به احتمال زیاد مایل به پرداخت بابت محصولات یا خدمات یک شرکت هستند و آنها را به خرید ترغیب میکنند . تبلیغات اهداف روشنی دارد و نهایت آن اهداف فروش بیشتر است.
داستان سرایی بخش مهمی از تبلیغات است.داستانها پیامها را به روشهای بسیار خاص و تاثیرگذار احساسی ارتباط میدهند . آنها به یاد ماندنی هستند و چیزی به ما میدهند تا با آنها آشنا شویم و به آنها ادامه دهیم . آمار به ما میگویند واقعیت چیست - داستانها به ما میگویند چرا مهم است و چرا باید مراقب باشیم .داستانسرایی بخش مهمی از هر کمپین تبلیغات خوب است و اگر میخواهید کسبوکار خود را بسازید , این چیزی است که شما میخواهید بر آن مسلط شوید ( یا کسی را استخدام کنید که برای شما کار کند ) .داستان چیزی است که بیشتر برایتان طنینانداز خواهد شد . به همین دلیل است که داستانسرایی برند بسیار مهم است : آمارها نقطه شما را تایید میکنند , اما داستان نکته است .گفتن داستان برند شما فورا ً به شما کمک خواهد کرد تا از رقیب خود جدا شوید . داستان شما چیزی است که شما را متفاوت میکند و میتواند به اعتماد مشتریان بالقوه کمک کند و در شما سرمایهگذاری شود .داستانسرایی در برخی موارد تغییر شکل را افزایش نمیدهد بلکه میتواند ارزش تبدیل را افزایش دهد . یک مطالعه نشان داد که یک نقاشی زمانی که داستان هنرمند در زیر آن نمایش داده شد , ۱۱ درصد ارزشمندتر شد . کسب و کارهای کوچک با محصولات بومی و قومی میتوانند ارزش درک شده محصولات ( و در نتیجه قیمت متوسط سفارش ) را با نمایش داستان شان افزایش دهند .
داستان سرایی در تبلیغات و بازاریابی شیوه ای موثر در جذب مخاطب است.
داستانسرایی هنر بیرون کشیدن همدلی از مخاطبین شماست .ما میتوانیم از قدرت داستانسرایی برای رسیدن به آنچه که در زندگی و تجارت میخواهیم استفاده کنیم .
قصهگویی از آغاز زمان نقش مهمی در ارتباطات انسانی داشتهاست . ما از داستانها برای اشتراک ایدهها , ارتباط با غریبهها و ایجاد معنا در زندگی خود استفاده میکنیم . تعجبی ندارد که داستانسرایی به ابزاری ضروری برای بازاریابان تبدیل شدهاست که میخواهند روابط معناداری با اعضای مخاطب خود ایجاد کنند .
بررسی اخیر نشان میدهد که ۹۲ % مصرف کنندگان از برندها میخواهند تبلیغاتی بسازند که احساس میکنند داستانی است . و به گفته ادلمن , ۶۳ % مصرف کنندگان گفتند که آنها یک داستان برند را هنگام تصمیمگیری خرید به یاد دارند .
داستانسرایی تنها در مورد هل دادن یک محصول یا سرویس نیست . این کار در مورد ایجاد یک هاله در اطراف برند شما است که مشتریان شما را میگیرد , احساسات آنها را تحریک میکند , و آنها را وادار به اقدام میکند .
اما حتی بیشتر از این هم هست . این در مورد ایجاد تجربهای است که آنها فراموش نخواهند کرد , تجربهای که با مخاطبین شما به خانه میرسد و ارتباطاتی ایجاد میکند که عمیقتر میشوند . از طریق داستانها , بازاریابان یک پل احساسی از برند به مشتری ایجاد میکنند که بسیار قویتر و بیشتر از محرکهای سنتی مانند قیمت , ویژگیهای اضافی یا برنامههای وفاداری است .
داستانسرایی ابزاری قدرتمند در تبلیغات است . یک داستان خوب میتواند توجه یک مخاطب را جلب کند , احساسات را بیدار کند و یک تجربه برند به یاد ماندنی ایجاد کند. در این پست بلاگ , ما نقش داستانسرایی را در تبلیغات موثر بررسی خواهیم کرد.
تبلیغات موثر از داستانسرایی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده میکنند . یک داستان مسحور کننده میتواند به مخاطب در ارتباط با برند کمک کند و حس ارتباط احساسی را احساس کند . این ارتباط عاطفی میتواند باعث وفاداری به برند و ایجاد یک ارتباط مثبت با برند شود .
تجربه به یاد ماندنی برند برای تبلیغات موثر ضروری است . با گفتن یک داستان , برندها میتوانند تجربهای را ایجاد کنند که با مخاطبان خود پر میشود . این تجربه میتواند به حضار کمک کند برند را به یاد داشته باشند و احتمال خرید یک محصول یا سرویس را افزایش دهند .
داستانسرایی در مبارزات تبلیغاتی نیز راهی موثر برای برقراری ارتباط با ارزشهای برند است . یک داستان میتواند ماموریت , چشمانداز و ارزشها برند را برجسته کند و نشان دهد که چگونه آنها با ارزشهای مخاطب همسو هستند . این همترازی میتواند به ایجاد اعتماد و ایجاد رابطهای با مخاطب کمک کند .
در دنیای امروز , تبلیغات همه جا است . ایستادن در یک بازار شلوغ میتواند چالش برانگیز باشد . با این حال , یک داستان خوب ساخت میتواند به یک برند کمک کند تا از میان نویز و جلب توجه مخاطب جلوگیری کند . یک داستان میتواند هویت منحصر به فرد برند ایجاد کند و برند را از رقبا متمایز کند.
همه برندها میخواهند توجه مشتریان بالقوه را جلب کنند. بنابراین شما سعی میکنید به چیزی هوشمندانه برای توییت کردن , پست کردن یک عکس فریبنده , پیدا کردن یک لوگوی جذاب , و پیدا کردن زیبایی برند مناسب فکر کنید . در حالی که تمام این تلاشها روشهای عالی برای ساخت یک برند و جلب علاقه مخاطبین شما هستند , شما به چیز دیگری برای درگیر کردن آنها نیاز خواهید داشت . به طور خاص , شما به یک داستان برند به یاد ماندنی برای گفتن نیاز دارید .
یک مطالعه نشان داد که ۹۲ درصد از مصرف کنندگان تبلیغات برند را ترجیح میدادند که مانند داستانی بود که گفته میشد , در حالی که ۵۵ درصد از مصرف کنندگانی که واقعا ً از روایت برند خوششان میآمد , بیشتر احتمال خرید محصولات خود را دارند .
داستانسرایی برند استفاده از روایتهای برای تعامل و ارتباط بهتر با مشتریان و یکی از بهترین راهها برای ساخت یک برند خاطرهانگیز است . درست مانند تمام روایتهای خوب دیگر , داستان برند شما باید یک محیط محکم , یک درگیری , گرفتن عمل و اوج داشته باشد .
مهمتر از همه اینکه, باید شخصیت یا شخصیتهای اصلی داشته باشید که مخاطبین شما واقعا ً میتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند . تو درست میخونی . ممکن است داستان برند شما باشد , اما قهرمان داستان شما نباید محصول شما باشد بلکه مشتری باشد - باید تاکید کند که ارزش برند شما مشابه ارزش برند آنهاست .
زمانی که داستانسرایی برند به درستی انجام شود , میتواند برای شما شگفتانگیز باشد . اما کافی نیست که فقط داستان خوبی برای گفتن داشته باشیم . همچنین باید یک روش موثر برای تحویل آن داشته باشید .
زمان نمیتوانست کاملتر باشد , زمانی که هیچ ورزش زندهای برای لذت بردن وجود ندارد - " آخرین رقص " نمونه اصلی داستانسرایی عالی بود . این برنامه برای طرفداران بسکتبال چندین نسل تدارک دید و به قدری خوب ساخته شد که حتی سرهای غیر حلقه هم برای پنج یکشنبه مستقیم با نت ویژه تنظیم شدند . کارگردان توانست ترکیبی از نوستالژی ( برای طرفداران مسنتر ) , نگاهی به افسانه ( برای طرفداران جوانتر ) , و مصاحبه اختصاصی برای هر کس دیگری که از آن لذت ببرد , ایجاد کند.
برخی میگویند که مایکل جردن بالاخره اجازه داد که این مستند ۱۰ قسمتی درست همانطور که سوفل لی جیمز بزرگترین بازیکن بسکتبال بود آزاد شود . اگر این مورد بود , این حرکت درخشانی بود چون " آخرین رقص " به همه اینها خاتمه داد - حداقل برای زمان حاضر .
داستانسرایی واقعا ً نقش مهمی در تلاشهای بازاریابی شما دارد . همانطور که شما با زیرکی داستانهایی را برای ساخت یک زمین کسبوکار تعریف میکنید , میتوانید از داستانسرایی برای معرفی یا معرفی مجدد نام تجاری خود , مانند آردن , به مخاطب هدف خود به شیوهای که میخواهید درک کنید , استفاده کنید .
مطالعه داستانسرایی و عشق به برند با نیاز به درک پتانسیل داستانسرایی به عنوان ابزاری توجیه میشود که بازاریابان برای تاثیر مثبت بر عشق مصرف کنندگان نسبت به یک برند خاص در دسترس هستند .
چه کسی به تکنولوژی واقعیت مجازی نیاز دارد زمانی که ذهن تخیلی دارید ؟ داستانها مانند سوخت به مغز شما هستند به این معنی که آنها به طور موثر بخشهایی از مغز شما را فعال میکنند که بر درک شما از آنچه میبینید یا میشنوید تاثیر میگذارند و به شما کمک میکنند تا بینش شخصی خود را در مورد چیزها فراهم کنید . داستانی را مطرح کنید که ذهن مخاطبین شما را درگیر کند و مغز آنها بقیه کار را انجام دهد .
برندها اغلب توسط مشتریان به عنوان نامهای تجاری دیده میشوند که محصولات را میفروشند . حالا , شما میخواهید آن تصویر را بشکنید و خود را از رقیب خود جدا کنید . داستانسرایی به شما فرصت عالی میدهد - سکویی که به شخصیت برند شما اجازه میدهد تا مرحله مرکزی را انتخاب کند . این بهترین راه برای این است که نگاهی اجمالی به آنچه برند شما واقعا ً در مورد آن است به مشتریان خود بیندازید .
مصرف کنندگان از تبلیغات تهاجمی خسته شدهاند و آن تاکتیکهای فروش سخت به اندازه سابق در جلب توجه مردم موثر نیستند . چیزی که واقعا ً خوب کار میکند وقتی که به تعامل مشتری میرسد داستانسرایی است . البته داستان شما باید برای جلب توجه مخاطبین تان در وهله اول خوب باشد . همانطور که در بالا ذکر شد , داستان برند شما باید به مخاطبین شما دست بزند و احساسات آنها را تحریک کند .
ارتباط عصبی چیزی است که افکار شما را با احساسات درون مغز شما پیوند میدهد . آنها روشی که شما فکر میکنید را شکل میدهند , نحوه واکنش احساسی شما و نحوه رفتار شما در موقعیتهای خاص . داستانها به شما کمک میکنند که آسیبپذیر شوید و ارتباطات عصبی را تحریک کنید تا بهتر با برندها و محصولات ارتباط برقرار کنید .
چه نوع داستانهایی بیشترین تاثیر را در تبلیغات دارند ؟زمانی که به داستانسرایی در تبلیغات میرسید , دو چیز بزرگ وجود دارد که میخواهید روی آن تمرکز کنید : تاثیر احساسی و ارتباط . به عبارت دیگر , وقتی داستان برند خود را تعریف میکنید , باید آن را به شیوهای تعریف کنید که شما را به مخاطبین هدف متصل کند .هرچه افراد بیشتری با یک داستان ارتباط برقرار کنند , بیشتر به یاد میآورند , بنابراین ایجاد ارتباط با داستانهای شما به ایجاد پیوندهای پایدار و وفاداری بین مشتریان و کسبوکار شما کمک خواهد کرد .مهمتر از همه , داستانسرایی در بازاریابی میتواند شامل " چه " و " چه کسی " باشد , اما همیشه باید بر " چرا " تمرکز کند . " این کل نکته است - فقط حقایق را به مردم ندهید , به مردم چیزی بدهید تا در آن سرمایهگذاری کنند .داستانی را انتخاب کنید که با مخاطب هدف شما ارتباط دارد " مورد توجه قرار میگیرد , بسیاری از کسب و کارها سعی میکنند روی بهترین داستان ممکن برای درخواست هر چه بیشتر مخاطبان تمرکز کنند . آنها ممکن است جزئیات را نادیده بگیرند .یک نویسنده خوب میداند که هر چه داستان مشخصتر , دقیق و شخصی باشد , بیشتر به گروههای بزرگتر مردم متوسل میشود . به نظر متناقض میرسد , اما منطقی است . این جزئیات جایی هستند که زندگی داستان در آن است , و این چیزی است که داستان شما را واقعی و مرتبط میکند . حس میکند که بیرون و زنده است . این داستانهای بسیار خاص , به ویژه در عصری که مردم خواهان اصالت هستند , بیشتر طنینانداز خواهند شد
تبلیغات موثر تماما ً مربوط به ارتباط با مصرفکننده آینده و ایجاد احساسات آنها است. و راهی بهتر از داستانسرایی برای درک این شاهکار وجود ندارد . بهترین داستانها به زندگی , ارزشها , باورها و یا تجربیات فرد به طریقی مربوط میشوند .داستانسرایی یکی از موثرترین استراتژیهای تبلیغات برای پذیرش در سال ۲۰۲۲ است , زیرا باعث میشود که مردم احساس ارتباط بیشتری با برند شما داشته باشند . این کار به آنها کمک میکند بفهمند محصول شما چه کار میکند و چرا باید آن را خریداری کنند . همچنین به آنها چیزی میدهد که به هنگام تصمیمگیری در مورد خرید به آنها مرتبط باشد و به آنها فکر کند . داستانسرایی نه تنها یک استراتژی بازاریابی عالی است , بلکه یک تکنیک ارتباطی عالی است .تبلیغات در مورد اقدام کردن مردم است . اما بیشتر تبلیغات به این دلیل کار نمیکنند که جذابیت احساسی ندارند . اگر میخواهید مطمئن شوید که تبلیغ شما متوجه شدهاست , باید داستانی بگویید . مردم داستانها را بهتر از حقایق به یاد میآورند . داستانها احساسات ما را تحریک میکنند و باعث میشوند که ما به آنچه میبینیم توجه کنیم . آنها به ما دلیلی برای عمل میدهند .بنابراین , علاوه بر تحریک احساسات چشمانداز , در اینجا چند دلیل دیگر برای استفاده از داستانسرایی در یک کمپین تبلیغاتی آورده شدهاست :به شما کمک میکند وقتی داستانی را تعریف میکنید با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید , به درون ذهن مخاطبین خود وارد میشوید . این به شما کمک میکند نیازها و خواستههای آنها را درک کنید . و زمانی که میدانید آنها چه میخواهند , میتوانید تبلیغاتی بسازید که مستقیما ً با آنها صحبت کند .وقتی تجربه شخصی خود را به اشتراک میگذارید , تجربیات به یاد ماندنی ایجاد میکنید و به بانکهای حافظه مخاطبین خود ضربه میزنید . چون تو اونجا بودی اونا احساس میکنن تو را میشناسن . و چون آنها به شما اعتماد دارند , احتمال بیشتری برای خرید از شما وجود خواهد داشت . باعث میشود که محتوای شما افراد را به داستانهای شنوایی در مورد زندگی واقعی پیوند دهد. بنابراین با به اشتراک گذاشتن یک داستان پر شور , به مخاطبین خود اجازه میدهید که با شما ارتباط برقرار کنند . و به همین دلیل است که داستانسرایی در ایجاد روابط بلندمدت میان برندها و مصرف کنندگان بسیار قابلاعتماد است . وقتی داستانی را تعریف میکنید نشان میدهد که به مخاطبین خود اهمیت میدهید . و وقتی به کسی اهمیت میدهید , اعتماد آنها را به دست میآورید
همه میدانند که داستانها بخش مهمی از نحوه کار ذهن ما هستند . از همان آغاز زندگی , ما با داستانها , از سادهترین کتابهای مصور کودکان گرفته تا داستانهای پریان , کارتون , داستان , رمان و فیلم مواجه میشویم .بنابراین , تعجبی ندارد که ما برای تفسیر جهان به همان شکل به این شکل آمدهایم . ما سعی میکنیم با اقداماتی که در روایت زندگی خود انجام میدهیم هماهنگ شویم و به کسانی که همین کار را میکنند پاسخ دهیم . ما حقایقی را که از دیگران به داستانها نیز میشنویم , برای کمک به درک و پردازش آنها تفسیر میکنیم .قصهگویی هنر باستانی بیان تعاملی انسان است که روایت را نشان میدهد و هزاران تصویر و موقعیت را در حین کشیدن تخیل شنونده آشکار میسازد .هنر پشت داستانسرایی هنری به اندازه یک علم است . یک توضیح علمی در مورد تحسین ما از داستانها این است که هورمون اکسیتوسین را فعال میکند که اعتماد و همدلی را در هنگام شنیدن یک داستان متحرک افزایش میدهد . بنابراین , داستانهای مسحور کننده به عنوان محرک عمل میکنند و بر رفتار افراد تاثیر مثبت میگذارند . هنر و قدرت داستانسرایی میتواند رفتارهای انسانی را تغییر دهد , حس وفاداری را ایجاد کند یا آنها را وادار به انجام اقدامات عینی کند .افراد از طریق داستانها زندگی میکنند - همه دوست دارند با دوستان خود ساکن شوند و به داستانهای یکدیگر گوش دهند . همچنین مردم از فکر کردن به خاطرات خود و تبدیل آنها به روایتهای تعاملی لذت میبرند .چرا داستانسرایی برای بازاریابی و کسبوکار مهم است چون برندها با رقابت پر بار مواجه هستند , درک توجه مخاطبان بسیار دشوار میشود . مشتریان در معرض هزاران محتوا و تبلیغات در روز قرار میگیرند و باعث کاهش توجه در دهانههای مختلف میشوند . شما میتوانید از قدرت داستانها برای افزایش و ایجاد روابط مشتری استفاده کنید . به جای بیان ویژگیهای معمول و جزئیات فروش , سعی کنید محتوای ارزش محور را تولید کنید که با داستانها تزئین شدهاست
چرا باید تبلیغات کنیم؟
ارسال ایمیل رایگان است , ایجاد یک صفحه فیس بوک رایگان است , دسترسی توییتر رایگان است ,تبلیغات رایگان است ولی تبلیغات کلیکی هزینه دارد .
با تمام این ابزارهای رایگان شما باید تبلیغات را یکی از تاکتیکهای اصلی نسل خود قرار دهید.
تبلیغات در واقع یکی از تاکتیکهای بازاریابی است که با فاکتور مطرح میشود . شما باید یک چک برای اجرای تبلیغات یا ارسال ایمیل مستقیم , اغلب قبل از دیدن هر نتیجهای بنویسید . مردم از تبلیغات دوری میکنند , نه به خاطر هزینه , چون نمیدانند چگونه نتایج بگیرند و اثرات باقیمانده طولانیمدت را درک نمیکنند .
به 4 دلیل باید تبلیغات کنیم تا بتوانیم به درآمد برسیم.
1-تبلیغات تنها وسیلهای است که میتوانید آن را کنترل کنید - اگر میخواهید پیام تان در روز راهاندازی محصول یا رویداد در حال رخ دادن باشد , این تنها وسیله نقلیهای است که به طور کامل کنترل میکنید .
تبلیغات تنها به شما این امکان را میدهد که مشتریان ایدهآل را هدف قرار دهید - زمانی که با یک پیام بسیار شخصی با یک مخاطب بسیار انتخابشده مطابقت میکنید , ارتباط بسیار بیشتری خواهید داشت .
2-تبلیغات آگاهی را برای محتوای شما ایجاد میکند - نیرویی که در این روزها تبدیل و اعتماد زیادی ایجاد میکند محتوای آموزشی است - کتب الکترونیکی , سمینارها و پستهای وبلاگ - تبلیغات راه خوبی برای کمک به گرفتن آن محتوا است که زمانی که شما تلاش میکنید , پیدا و مصرف میکنید .
3-تبلیغات به شما اعتبار میبخشد -این تصور که شما میتوانید از عهده خرید تبلیغات برآید , اغلب برای فروش و مشتریان به طور یکسان کافی است و توجه به کل پیام شما را آسانتر میکند .
4-تبلیغات هر کار دیگری که انجام میدهید را تقویت میکند - زمانی که از تبلیغات برای ایجاد آگاهی برای محتوای خود استفاده میکنید , به طور خودکار برای هر کاری که میکنید آگاهی بیشتری ایجاد میکنید . روزنامه نگاران شرکتهایی را پیدا میکنند که تبلیغ میکنند, منابع ارجاع شرکتهایی را به یاد دارند که تبلیغ میکنند, طرفداران مردم و دوست تبلیغات را دنبال میکنند , و کارمندان میتوانند تبلیغات را به عنوان یک منبع غرور در جایی که کار میکنند به خوبی نشان دهند .
راهاندازی یک محصول جدید بدون دادن فرصتی برای تبلیغات , شبیه به یک کلیشه قدیمی است که یک تلفن در یک خانه خالی زنگ میزند . اگر کسی به تلفن راهاندازی کسبوکار شما جواب ندهد , فروش شما بهبود نمییابد و محصول شما در بازار موفق نمیشود .
انتخابهای نامحدودی برای بازاریابی محصول یا سرویس جدید برای شرکت شما وجود دارد . در ابتدا , پیدا کردن اینکه از کجا شروع شود و کدام استراتژیهای بازاریابی بهترین نتایج را برای شرکت شما خواهند داشت , دشوار است . واقعیت این است که راههای ارزان زیادی برای تبلیغ کسبوکار شما وجود دارد , و آنچه میتواند به صنعت , کالا و مخاطبین شما متکی باشد .
میتوانید به مشتریان وفادار خود یک پیک پنهانی بدهید . بدیهی است که بخش مهمی از روش شما برای تبلیغ محصول تان خریداران وفادار شما هستند و آنها به احتمال زیاد آن را خریداری کرده و آن را به شبکههای خود عرضه میکنند . این قلههای پنهانی منحصر به فرد میتوانند به شکل یک گردهمایی پیش از راهاندازی خصوصی , به صورت حضوری یا مجازی باشند : یک تور آنلاین , تظاهرات , یا نمایشی . یا شاید یک دعوت خاص برای امتحان کردن آن در دست و دادن بازخوردهای آنها باشد . این معاملات ویژه به مشتریان موجود نشان میدهند که چقدر به آنها احترام میگذارید و به حفظ وفاداری آنها کمک میکنید .
یا شاید بخواهید از یک پیشنهاد مقدماتی خاص برای مشتریان خود استفاده کنید . شما ممکن است آن را به عنوان بخشی از یک بسته تبلیغاتی انحصاری در دسترس قرار دهید تا اینکه به سادگی یک محصول جدید را در بازار آشکار کنید. این پیشنهاد در انواع مختلفی از جمله قیمت تنزیل شده , بسته نرخ کاهشیافته یا کیت , فروش مشترک با یک سازمان خارجی , کوپن , خرید یک معامله رایگان , دوبرابر کردن امتیاز اگر یک کارت ارجاع داشته باشید . مشتریان احساس فشار بیشتری خواهند کرد و میدانند که زمان تنزیل شده آنها در حال اتمام است .
مسابقات در رسانههای اجتماعی راه خوبی برای معرفی محصول جدید برند شما هستند . تبلیغات شبکههای اجتماعی یک روش دوستانه و ساده برای شرکت برای ارتباط با مشتریان و جلب حامیان / پیروان و پتانسیل بیشتر است . رقابتهای فیس بوک به طور متوسط ۳۴ % مشتریان جدید را در هر برنامه جذب میکنند که یک راه عالی برای خنثی کردن محدوده ضعیف ارگانیک سایت است . شما میتوانید قوانینی مانند شرکت contesters در رقابت را تعیین کنید که باید به طور عمومی پست را به اشتراک بگذارید , به ۳ یا بیشتر دوستان برچسب بزنید , و مانند صفحه شما .
تعامل افزایشیافته با بستر رسانههای اجتماعی بدون شک ترافیک بیشتری را به وب سایت شما خواهد آورد , شرکت خود را در مقابل مشتریان احتمالی قرار دهید , و یک راه لذت بخش برای تعامل با مشتریان خود فراهم کنید , علاوه بر ایجاد علاقه و چشمانداز بیشتر برای محصول جدید .
سپس , ایمیل یک رسانه عالی برای بیرون آوردن اخبار درباره محصول / سرویس جدید شما است . اول از همه , گرفتن یک اشتراک جدید فرصت بزرگی است . شما ممکن است یک کمپین بازاریابی ایمیلی را مستقیما ً در مورد آخرین پیشنهاد راهاندازی کنید - شاید حتی به عنوان یک توالی از ایمیل که تا روز تحویل منتهی میشود . برای رسیدن به بیشترین مخاطب , مطمئن شوید که بر مزایای نهایی که محصولات جدید شما به جای ویژگیهای آن به کاربران میآورند تمرکز کردهاید . همچنین فراموش نکنید که پیشنهادها یا تخفیفهای انحصاری در خط سوژه خود را برجسته کنید و از آن برای افزایش نرخ باز استفاده کنید .
اگر از تمام استراتژیهای بالا برای تبلیغ یک محصول یا سرویس جدید استفاده میکنید , مطمئن شوید که اخبار فروش و تخفیف را در صفحات رسانههای اجتماعی خود پخش کنید . این راه مناسبی برای ملاقات با مخاطبین شماست , و شما میتوانید به سرعت پست خود را با طرفداران خود در صفحات خود به اشتراک بگذارید . مزیت دیگر این است که در بخش نظرات , مشتریان / بالقوه میتوانند سوالاتی در مورد محصول مطرح کنند . سوالات آنها به عنوان یک الفق آلی برای صفحه شما عمل خواهد کرد.
در پیام تبلیغاتی شما , اگر کمی از طرفداران فداکار پیروی کنید , ممکن است بخواهید از یک برچسب سفارشی استفاده کنید . این نه تنها دامنه مبارزات شما را گسترش میدهد , بلکه میتواند کاربران را تشویق کند که از برچسب سفارشی برای بارگذاری محتوا و عکسها در حسابهای خود استفاده کنند . محتوای ایجادشده توسط کاربر میتواند برای گواهی دادن برای خدمت یا محصول جدید شما استفاده شود و به افراد بیشتری برسد !
راه بهینه برای ترویج محصول یا سرویس جدید شما بسته به اینکه مخاطبین شما چه کانالها و رفتارهای آنلاین آنها چه هستند , متفاوت خواهد بود . شما میتوانید از سکوهای مختلف و تاکتیکهای ترفیع چندگانه استفاده کنید. با این حال , هر چه محتوای شما منسجم و قابلاعتماد باشد , تعامل بیشتری میتوانید پیشبینی کنید , و مخاطبان بیشتری در مورد آن میدانند .
تبلیغات همچنین با نزدیک شدن به مشتریان فعلی و آتی که یک گام دورتر از اتمام معاملات هدفمند , ایجاد سود بیشتر برای شرکت , و افزایش بازگشت سرمایهگذاری " roi " , چالش برانگیزترین کار را انجام خواهند داد.
استراتژیهای تبلیغاتی آفلاین آگاهی عمومی و تقاضای محصولات بازاریابی شما را افزایش خواهند داد , در حالی که تکنولوژیهای تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات موتور جستجو , تبلیغات بهینه تبدیل رسانههای اجتماعی , و تبلیغات ردیابی تبدیل به مشتریان فعال که تعامل خود را نشان دادهاند , میرسند . با روش دوم , تنها زمانی شارژ خواهید شد که خریداران روی تبلیغات شما کلیک کنند .
تبلیغات آنلاین مقرونبهصرفه , ترافیک را با کمترین هزینه ممکن برای دستیابی به سود بهینه بر روی استراتژیهای بازاریابی " فروش متقاطع و retargeting " هدایت میکنند .
با گسترش دامنه هدف شما با خروجی یا ورود به مناطق و بازارهای جدید , یا کسب مشارکتهای جدید , رسیدن به مقدار بهینه بازده سرمایهگذاری ( roi ) حتی فضای بیشتری برای رشد و توسعه ایجاد خواهد کرد .
در این مرحله , تبلیغات نیز با استفاده از راهحلهای تبلیغاتی آفلاین جهانی مانند روزنامهها , مجلات , و شبکههای تلویزیونی و رادیویی برای ورود مخاطبان جدید یا استفاده از گزینههای هدفگیری منطقهای موجود در راهحلهای تبلیغاتی دیجیتال برای رسیدن به مشتریان بالقوه خاص , مورد استفاده قرار میگیرد .
داستان تبلیغات در صفحه اول گوگل اما متفاوت از همه پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و با نگاهی دقیق با آن برخورد کرد.
موتور جستجوی گوگل بدون شک قویترین موتور جستجوی حال حاضر است که اکثر کاربران برای یافتن موضوعات مورد علاقه خود به آن مراجعه میکنند.
وجود میلیونها وب سایت و وبلاگ و حجم بیشمار جستجو و درج موضوعات فراوان در تمامی رشته ها از گوگل یک موتور جستجوی محبوب ساخته است.
آرزوی همه کسانیکه دارای سایت یا وبلاگ بوده و مشغول معرفی کسب و کار خود هستند این است که بتوانند در صفحه اول گوگل جایگاهی برای خود دست و پا کنند.
حضور در صفحه اول گوگل میتواند باعث کسب رتبه و افزایش بازید و در نتیجه پیداکردن مشتریان جدید و کسب درآمد باشد.
بعنوان مثال همین صفحه از سایت که تحت عنوان "داستان تبلیغات"ایجاد شده و رتبه اول را کسب نموده میتواند کاربران را ترغیب نماید تا بدانند که داستان تبلیغات از چه قرار است و چه موضوعاتی را در بر گرفته است.
داستان تبلیغات نمایشی از جایی شروع شد که انسان علاقه خود را به دیدن تصاویر آشکار کرد.دیدن یک تصویر گاهی اوقات میتواند ساعتها افراد به فکر واردار کند تا هدف یک نقاش را از کشیدن یک پرتره و یا انگیزه و احساس یک عکاس را از شکار یک لحظه تاریخی دریابد.
تبلیغات نمایشی در قالب یک داستان بلند میتواند مثلا در یک فیلم دو ساعته باره و بارها چشم مخاطب را نوازش دهد.
به عنوان مثال برند یک سیگار که در یک سریال معروف مانند picky blinders توسط کیلیان مورفی استفاده میشود.
یا نمایش یک ساعت با یک برند معروف که بارها در یک فیلم توسط هنرپیشه اول مخاطب را درگیر میکند.
بسیاری از برندهای معروف خودرو سازی هنگام فیلمبرداری یک فیلم که در آن هنرمندان و چهره مشهور سینمایی حضور دارند،خود را در قالب مسابقه یا فرار مطرح میکنند.
تبلیغات هنگامیکه بصورت داستان باشد میتواند بیننده را مجاب نماید تا آن کالا و محصول را خریداری کند.
بسیاری از افراد و خانواده ها با دیدن یک آگهی نمایشی که در تلویزیون میبینند که همراه با یک تم کمدی همراه است،خریدهای خود را انجام میدهند.
ده روش تبلیغات|معرفی 45 مزیت سئو|تبلیغات|مشاور تبلیغات|مدیر تبلیغات|راز تبلیغات|مجری تبلیغات|استراتژی تبلیغات|انواع تبلیغات|وبلاگ تبلیغات|ملزومات سئو|مزایای تبلیغات|سئو سایت خودرو|مجله سینما|سئو روزانه|تبلیغات دیجیتال|برند دیجیتال|رسانه دیجیتال|ارز دیجیتال|کسب درآمد|تبلیغات فیس بوک|سایت شیرآلات|طراحی سایت فلنج|سایت لوله و اتصالات|تبلیغات ارزان|صنعت گیم|ده منفعت تبلیغات کلیکی|سئو گوگل مپ|سئو تصاویر|تبلیغات صنعتی|ماشین آلات صنعتی|سئو صنعتی|هنرهای رزمی|دعاهای مولانا|تبلیغات عالی|سایت آب و فاضلاب|چگونه بلاگر شویم|صفحه اول موتور جستجو|مجری تبلیغات گوگل|سئو نویسی|منظومه سنگ تراش|سایت لاله زار|تبلیغات صفحه اول گوگل|وب دیزاین|مجله سئو|مجله تبلیغات|مجله دیجیتال|غرفه آرایی|تبلیغات رایگان|سایت چوب|سایت کفش|سایت برق|تجارت دیجیتال|سایت مبلمان|سایت فرش|کسب درآمد از سئو|صنعت تجارت|بار عشق|سلطان جمجمه|سئو فنی|تبلیغات کلیکی گوگل|متخصص سئو|سایت نفت و پتروشیمی|سئو دوستانه|بازی سئو|عناصر سئو|سئو موبایل|سئو عالی|سئو عالی|مجری سئو|قالب فروشگاهی|شبکه های اجتماعی|سئو ورزشی|سایت آهن آلات|خدمات تلگرام|علامه طباطبایی|هاست چیست|وب مارکتینگ|ایمیل چیست|سئو چیست|سیم و کابل|اپلیکیشن|اتصالات فشار قوی|ارز دیجیتال|اساسینز کرید|استراتژی بازاریابی دیجیتال|تبلیغات|استراتژی سئو|انواع تبلیغات|اهمیت تبلیغات|اهمیت گوگل مپ|اهمیت وب سایت|وصل|تبلیغات موثر|آموزش سئو|آرامش|آرایشگاه زنانه|آهنگ هکری|بازاریابی|بازاریابی صنعتی|بازاریابی گوگل مپ|بازاریابی محتوا|بلاگر کیست|سایت بولدوزر|تبلیغات|بهترین راه تبلیغات|سایت بیل مکانیکی|تبلیغات|پترو فیتینگ|فیلم آنلاین|پدرخوانده|پروژه سئو|پنج اصل تبلیغات|تاریخ تبلیغات|تبلیغات اینستاگرام|تبلیغات آزاد|تبلیغات دیجیتال|تبلیغات سئو|تبلیغات غیر مستقیم|تبلیغات کسب و کار|تبلیغات مستقیم|تبلیغات مشاغل|مشاغل کوچک|تبلیغات مصرف کننده|تبلیغات نمایشی|تجهیزات ایمنی|بازاریابی سئو|تلگرام روح|توصیه سئو|تولید محتوا چیست|سایت جک ماشین|جوکر|جیمیل چیست|چرا تبلیغات مهم است|چرا سایت داشته باشیم|چرا صفحه اول گوگل باشیم|تبلیغات|چگونه سئوکار شویم|چگونه محتوا نویس شویم|خدمات سئو|خلاقیت در تبلیغات|خلاقیت در طراحی سایت|داستان برند|داستان تبلیغات|داستان سئو|دنیای دیجیتال|دنیای سئو|ده دلیل تبلیغات|راز تبلیغات گوگل|راز سئو|راز صفحه اول گوگل|راهنمای طراحی سایت|راهنمای کامل سئو|رپورتاژ آگهی|سامانه فروش|سئو ارزان|سئو فیلم|صنعت سئو|عناصر طراحی سایت|فیلتر شکن|کانال تلگرام|تبلیغات|تبلیغات|تبلیغات|