تولید محتوا چیست و چه تاثیری در بازاریابی دارد.اهمیت تولید محتوا و چگونگی تولید محتوا را در این صفحه از سایت جام ارژنگ مورد بحث و بررسی قرار داده ایم.محتوا بخش بزرگی از تبلیغات و بازاریابی است.ایجاد یک محتوای خوب باعث میشود تا مشتریان و مخاطبان بیشتری به سوی شما جذب شوند.برای تولید محتوا ابتدا باید اهداف خود را بشناسید و بدانید که مخاطب شما کیست.تولید محتوا میتواند شامل عکس،فیلم،ویدئو،انیمیشن و اینفوگرافیک باشد.تولید محتوا امروزه یکی از پردرآمدترین رشته های کار در اینترنت و مشاغل صنعتی و تجاری است و افراد خلاق و دارای تخصص نوشتاری به کار تولید محتوا مشغولند.با جام ارژنگ همراه شوید
تولید محتوا فرآیند توسعه و ایجاد داراییهای بصری یا نوشتاری , مانند ویدئو , کتابهای الکترونیکی , پستهای وبلاگ , whitepapers یا infographics است . این اصطلاح ممکن است به معنای گسترده مفید باشد , اما واقعیت این است که جزئیات تولید محتوا بسته به نوع محتوا به شدت تغییر میکند .یک فرآیند تولید محتوای فکری و قوی برای ایجاد هر محتوایی , صرفنظر از مقیاس و دامنه , ضروری است . اگر شما یک فرآیند برای اتکا به آن ندارید , پروژههای محتوای شما را به تاخیر میاندازد . همچنین , برنامه نشر شما ممکن است موقتی باشد و محتوای آن ممکن است متناقض و به طور ضعیف اجرا شود . همچنین به این معنی است که محتوا به شما در دستیابی به اهداف کسبوکار کمک نخواهد کرد. یا نیازهای مخاطبین شما . بنابراین این اتلاف منابع مورد استفاده شما برای ایجاد محتوا خواهد بود . اگر شما یک تیم کوچک ( یا یک نفر ) هستید , ممکن است به نظر برسد که نیازی به یک فرآیند ندارید . اما مشکل این است : بدون یک فرآیند , احتمال این وجود دارد که محتوای شما به هدفش خدمت نکند .
هدف از تولید محتوا.اگر محتوای شما به اهداف و نیازهای کسبوکار شما نگاشت نشده باشد , هیچ فرآیندی نمیتواند به شما کمک کند تا کسبوکار خود را در جهتی که میخواهید حرکت دهید . زمانی که هر قطعه از محتوای شما یک هدف تعریفشده دارد , شما قدرت اندازهگیری عملکرد آن و بهینهسازی تلاشهای آتی خود را دارید . دانستن اینکه آیا محتوای شما قصد دارد رتبهبندی جستجو , آگاهی از برند , تولید سرب و یا هر چیز دیگری از اهمیت برای کسبوکار شما را افزایش دهد , به شما کمک میکند که با این محتوا تفاوت واقعی ایجاد کنید .چگونگی انجام بهترین زمان برای تعیین اهداف به هر قطعه از محتوای شما در مرحله برنامهریزی موضوعی است . تعریف اهداف نیز میتواند در طول مرحله اکتشاف یا آغاز پروژههای وب سایت رخ دهد . برنامهریزی موضوعات محتوای شما در بخش عمده رایجترین و کارآمدترین راه برای تعریف تقویم محتوای شما برای یک ربع یا حتی یک سال قبل است . برای مثال , پس از اینکه شما ۱۳ موضوع پست بلاگ را برای ربع اول سال آینده لیست کردید , از فضای کنار ستون موضوعات خود برای اضافه کردن هدفی برای هر موضوع استفاده کنید . زمانی که تمام ۱۳ هدف را لیست میکنید , که برخی از آنها بیش از یکبار به نظر میرسد , فهرست خود را مرور کرده و ببینید آیا با اهداف همسو است یا خیر ,کسبوکار به عنوان یک کل در تلاش برای دستیابی به آن است .اگر هدف اصلی شما افزایش تولید سرب تا ۱۵ % است , اما اکثر اهدافی که به موضوعات خود اختصاص دادهاید با هدف افزایش آگاهی از برند است , باید با این هدف به برنامهریزی موضوعی خود برگردید . به همین دلیل است که برنامهریزی حداقل یک چهارم جلوتر ارزشمند است . این به شما فرصت میدهد تا تاثیر محتوای خود را بر روی تصویر بزرگ بررسی کنید , و به شما فرصت میدهد تا استراتژی بازاریابی محتوای خود را براساس آن دوباره بازبینی و تنظیم کنید .
وظایف فرآیند تولید محتوای شما بدون دانستن وظایف درگیر در فرآیند تولید محتوای شما میتوانند پروژههای را به تاخیر انداخته و از خط خارج کنند . وقتی زمان نوشتن و ویرایش را کنار میگذارید , اما نه برای طراحی و بازبینی , ناگهان به زمان اضافی از دیگران نیاز خواهید داشت که به سادگی ممکن نیست . این امر منجر به تاخیر و سرخوردگی زیادی میشود .چگونه آن را فهرست هر اقدامی که باید برای یک قطعه از محتوا اتفاق بیفتد تا از مختصر به تایید و منتشر شده حرکت کند. به نظر ساده ( و واضح ) میآید , اما فراموش کردن مراحل خاص و به ویژه مراحل فرعی آسان است . ادامه دهید و هر چیزی که در طول فرآیند تولید اتفاق میافتد را لیست کنید . منظورم همه چیز است ! یک رویکرد خوب در اینجا این است که تا جایی که ممکن است دقیق باشید و هنوز وظایف خود را تثبیت نکنید . برای مثال , هر بازبینی که لازم است انجام دهید , مانند بازبینی کپی , بازبینی تیتر , بازبینی گرافیکی , به جای لیست کردن ساده بازبینی عمومی به عنوان یک وظیفه , فهرست کنید. مراحل مانند بررسی واقعیت , بازخوانی , ترجمه یا بازبینی قانونی را نیز فراموش نکنید . این امر به شما اطمینان میدهد که هیچ یک از وظایف کوچکتر را که زمانی که فراموش میشوند به یک تنگنا در فرآیند تبدیل میشوند , فراموش نکنید . این ممکن است منجر به یک لیست طولانی شود که به نظر میرسد اوضاع را بدتر کردهاست , اما گامهایی که بعد از آن دنبال میشوند به شما کمک میکند فهرست را اصلاح کرده و آن را عملی کنید . یکبار دیگر با همه افراد درگیر بررسی کنید و تایید کنید که هیچ وظیفهای وجود ندارد . وقتی این کار تمام شد , برای قدم بعدی آماده هستید .
نقشها در فرآیند تولید محتوای شما هر یک از وظایف را به فردی اختصاص میدهند که مسئول انجام آن است . اگر این طور نیست , بیشتر از موعد مقرر شما در معرض خطر است چون به زمینهای برای روابط تیم مقصر و ناسالم تبدیل میشود . این میتواند عواقب طولانیمدت داشته باشد .شمایل و نام نقشهای مختلف مانند ذینفعان , توسعه دهنده , خلاق , استراتژیست و مشتری .چگونه این کار را از مرحله قبل به لیست کاری خود بروید و یک نام در کنار هر وظیفه اضافه کنید . دقت کنید که همه افراد درگیر در یک صفحه باشند , و هر عضو تیم در حوزه مسئولیتهای خود توافق میکند . اگر متوجه میشوید که بیش از یک نفر مسئول یک وظیفه است , بیشتر به آن نگاه کنید و ببینید آیا چندین زیر وظایف فرعی وجود دارد که میتوانید آن وظیفه را به آن تقسیم کنید . به این ترتیب , شما مطمئن خواهید شد که هیچ آشفتگی در مورد اینکه چه کسی مسئول کدام بخش خاص از آن وظیفه است و شانس گیجی را کاهش میدهد , وجود ندارد . تنها وضعیتی که این مرحله را اضافی میکند زمانی است که شما تنها فرد درگیر در فرآیند هستید . حتی در آن زمان , شما نباید از هیچ یک از مراحل باقیمانده صرفنظر کنید .
اگر ترتیب فرآیند تولید محتوا در فرآیند تولید محتوای شما شکسته شود , شما افرادی را خواهید داشت که منتظر انجام وظایف هستند . در عوض , آنها باید زمان خود را به حداکثر برسانند و هر زمان که ممکن است برای کوتاه کردن فرآیند تولید همزمان کار کنند .یک گردش کار خلق محتوا معمول که از چپ به راست حرکت میکند عبارتند از : خلاصه , تحقیق , نوشتن , تست کاربر , بازبینی , بازبینی , بارگذاری , بارگذاری به cms , بازبینی در html , انتشار و مدیریت .چگونه آن را به لیست کاری خود برگردانید و موقعیت هر کدام از آنها را بررسی کنید .هیچ کاری قبل از این که به آن وابسته باشد, انجام نمیشود و به هیچ یک از وظایف بعد از آن یک مثال ساده نیست . بیایید بگوییم شما دو نفر دارید که از تمام عناصر گرافیکی برای محتوای خود مراقبت میکنند , اما یکی از آنها عکاسی و گرافیک را منابع میکند , در حالی که دیگری آنها را براساس دستورالعملهای برند شما ویرایش میکند . وظیفه ویرایش تصاویر هرگز نباید پیش از sourcing تصاویر باشد . در غیر این صورت , یک نفر وقت خود را صرف انتظار برای دیگری میکند تا وظیفه خود را تکمیل کند . فعالیت دیگر صرفهجویی در زمان در اینجا بررسی مراحل تولید محتوا از یک چشمانداز بالاتر و جستجوی هر کاری است که میتوانید به صورت همزمان انجام دهید . برای مثال , در حالی که نسخه شما هنوز در بازبینی دوم خود است , فرد مسئول تصاویر منبعیابی میتواند با وظیفه خود شروع شود .
جدول زمانی تولید محتوا و تاریخهای مقرر این بلوک نهایی ساختمان برای یک فرآیند تولید محتوای موثر است . این همان چیزی است که تمام قطعاتی که در یک فرآیند تکراری تعریفشده توسط تاریخها و نقاط عطف ذکر کردهایم .چگونه این کار را انجام دهیم دو بخش برای این مرحله وجود دارد که من دوست دارم آن را " زمان تکمیل " و " روزهای قبل از " اجزا " بنامیم . هر کدام از وظایف شما اکنون صاحب آنها است و به درستی قرار دارد . با هر یک از مالکان وظیفهای کار کنید تا زمان تخمینی را که برای یک کار خاص لازم است , اضافه کنید . اگر این اولین بار است که فرآیند تولید خود را نقشهبرداری میکنید , دقت کنید که این زمانها ابتدا گرد هم آیند . برای مثال , اگر شما و صاحب تکلیف باور دارید که ۴۵ دقیقه طول میکشد تا یک کار را کامل کنید , تا یک ساعت طول میکشد . این همچنین بهترین زمان برای نگاه کردن به کارهای تحکیم یافته و زمان تکمیل آنها است . واضح است که شما تنها زمانی میخواهید این کار را انجام دهید که چندین کار از طبیعت مشابه باشند و یک فرد مسئول آنها باشد .این همچنین به شما یک نمای روشنتر از کل فرآیند و همه افراد درگیر میدهد . بخش دوم این مرحله نگاشت تمام وظایف به عقب از تاریخ انتشار شما است . برای مثال , اجازه دهید بگوییم شما میخواهید هر سهشنبه یک مقدار محتوا منتشر کنید , و میخواهید آن را تا جمعه هفته گذشته در cms خود داشته باشید . کار کردن به عقب ممکن است شبیه این باشد :پست بلاگ هر سهشنبه پست بلاگ را برای انتشار در cms زندگی میکند : ۴ روز قبل , جمعه نوشتن و زمانبندی پیغامهای اجتماعی : ۵ روز قبل , پنجشنبه گرافیک را در پست قرار دهید : ۷ روز قبل , سهشنبه , بدنه و رسانه اجتماعی :با همه افراد درگیر در فرآیند کار کنید تا این را با آنچه که برای آنها بهتر کار میکند , سازگار کنید . با انجام این کار , آنها تصویری روشن از میزان زمان مورد نیاز برای تولید محتوا در هر هفته دریافت خواهند کرد . و بهترین چیز اینه که ? هرچه بیشتر این فرآیند را انجام دهید , بهتر خواهید شد . در طول زمان , ممکن است متوجه شوید که میتوانید وظایف بیشتری را تحکیم کنید . ممکن است نقشهایی را هماهنگ کنید که میتوانند با همکار کنند تا کاری سریعتر انجام دهند . شما میتوانید تصمیم بگیرید که زمان بیشتری برای بررسی و بررسی کیفیت برای تاثیر بر ارزش محتوای خود به مخاطبین خود اختصاص دهید .
فهرست تولید محتوا.محتوا باید تعریف شوند تا هرگز بخشی از محتوا را گم نکنید . درست مانند مسئولیتها بر روی وظایف , هر عضو تیم باید در مورد نقش خود در فهرست محتوی مطمئن باشد .چگونه این کار را انجام دهید بیشتر کارهایی که تعریف کردهاید با اضافه کردن یا تغییر در فهرست محتوای شما انجام خواهند داد. برای مثال , شخص مسئول نوشتن پیشنویس اول سندی را ایجاد خواهد کرد که حاوی پیشنویس است . فردی که آن را بازبینی میکند , به همان پرونده تغییر خواهد داد . فردی که تصاویر شما را تامین میکند , آن را با شخصی که مسئول ویرایش آن تصاویر است به اشتراک میگذارد . آن شخص باید گرافیک جدیدی را که خلق میکنند ذخیره کند . فردی که آنها را به cms آپلود خواهد کرد باید به آنها دسترسی داشته باشد و به روز رسانی های اجتماعی برای آن قطعه محتوا بنویسد . بنابراین اقدام شما در اینجا اختصاص دادن مسئولیت فهرست محتوی است - البته اگر یکی از آنها با وظیفه مرتبط باشد - به هر یک از وظایف . بنابراین اگر تکلیف " ۱۰ نسخه تیتر بنویسید : ۱۱ روز قبل , جمعه " , میتوانید " یک فایل تیتر در پوشه پست " به آن اضافه کنید . جزئیات به هر سیستمی که برای سازماندهی فایلهای خود استفاده میکنید بستگی دارد .به این ترتیب , هیچکس تعجب نخواهد کرد که چرا وقتی به آن نیاز دارند , پروندهای در دسترس نیست .
افزایش میزان تولید محتوا فراتر از افزایش تعداد پستها است . این در مورد خدمت بهتر به شخص خریدار با فراهم کردن مطالب بیشتر برای آموزش , کمک و راهنمایی آنها در طول سفر خرید آنها است.بنابراین , روشن کردن تعداد زیادی پست صرفا ً برای افزایش حجم مطالب وبلاگ شما معنایی ندارد . داشتن استاندارد بالای کیفیت ضروری است , زیرا موتورهای جستجو متعهد به ارائه نتایج مربوطه به کاربران هستند .علاوه بر این , مصرف کنندگان مدرن از آنچه مصرف میکنند آگاه هستند و به طور فزایندهای خواستار میشوند .علاوه بر این , ما نمیتوانیم فراموش کنیم که پستهای وبلاگ , infographics , ویدیوها , کتابهای الکترونیکی و مواد تعاملی همگی بخشی از هر استراتژی بازاریابی اصلی هستند .این به این معنی است که هر یک از پستهای شما باید متناسب با استراتژی که برنامهریزی کردهاید باشند . این چیزی است که باعث میشود وبلاگ شما با نرخ ثابتی رشد کند .اگر اولویت بالای تولید محتوا کیفیت است , چرا باید نگران کمیت باشیم ؟ به هر حال , فرکانس ارسال ایدهآل برای یک وبلاگ برای موفقیت در اینترنت چیست ؟این سوالات بسیار رایج و تا حدودی بحثبرانگیز هستند . برای یافتن بحثهای جالب درباره این موضوع نیازی به کاوش در بسیاری از سایتها نیست .ما میتوانیم بگوییم که کمیت واقعا ً مهم است , به خصوص زمانی که سوژه در وب قدرت ایجاد میکند . با این حال , هیچ راهی برای تعریف تعداد متوسط ایدهآل نشریات وجود ندارد زیرا هیچ کدام وجود ندارد .به جز در جستجوهای بسیار خاص ( دنباله بلند ) , محتوایی که در صفحه اول نتایج جستجو قرار میگیرد معمولا ً به حوزههای با حجم قابلتوجهی از نشریات تعلق دارد .گفته میشود , روشن است که افزایش تولید محتوا برای داشتن نتایج خوب با ترافیک ارگانیک ضروری است , اما کیفیت محتوای شما و اثربخشی استراتژی شما است که برند شما را به بالا میبرد .چیزی که شما باید مطلقا ً از آن اجتناب کنید افراط کردن آن است , که در این مورد به معنای اشباع کردن تولید شما , از دست دادن تمرکز و تاثیر بر استانداردهای انتشارات شما است .
تفاوت بین تولید محتوا و بازاریابی محتوا چیست ؟گاهی اصطلاحات و عبارات مختلف حول محتوا میتوانند برای یکدیگر اشتباه گرفته شوند و به اشتباه جابجا شوند . با اینکه تولید محتوا بخش مهمی از فرآیندهای محتوای دیجیتال شماست , اما با بازاریابی محتوای استاندارد تفاوت دارد .بازاریابی محتوا اصطلاحی گسترده است که برای توصیف برنامهریزی , ایجاد , توزیع و نظارت بر داراییهای آنلاین استفاده میشود . که شامل تمام انواع محتوا مانند وبلاگها , ویدیوها , پستهای رسانههای اجتماعی , تصاویر و غیره است.این کار تعریف گستردهای از فرآیند محتوای شما میدهد , از جمله چیزهایی مانند آنچه که برای ( مخاطبین خود ) محتوا ایجاد میکنید و چرا محتوا ( ارزشهای خود ) ایجاد میکنید .از سوی دیگر , تولید محتوا ایده بسیار خاصی است . همه اینها در مورد گامهای کوچک و تعریفشده است که باید بردارید .به جای ایدههای گسترده و یک جهت کلی , تولید محتوا یک فرآیند مستند است .بازاریابی محتوا و تولید محتوا را به عنوان یک فرآیند دو بخشی در نظر بگیرید . به منظور تعیین اهداف و ایجاد استراتژیهای بلندمدت , ابتدا به بازاریابی محتوا نیاز دارید .بعد از اینکه بازاریابی محتوای خود را تکمیل کردید و اهداف و آرمانهای خود را ایجاد کردید , میتوانید بر تولید محتوا تمرکز کرده و شروع به برنامهریزی فرآیند چگونگی ایجاد محتوا کنید .این کار به شما امکان میدهد که معیارها و kpi ها را در جای خود داشته باشید تا مشخص کنید که آیا فرآیند تولید محتوا موثر است یا اگر نیاز به بهینهسازی بیشتری در میان گامهای مختلف برای موفقیت دارید .زمانی که تولید محتوای شما بهینه شد , میتوانید از آن برای کمک به هدایت بازاریابی محتوای بیشتر و تصمیمگیری استراتژی محتوای خود استفاده کنید .همچنین میتوانید بفهمید که آیا انواع جدیدی از محتوا وجود دارد که میخواهید ارتباطات مدیران را به مجریان تیم تان بررسی و بهبود دهید .داشتن یک بازاریابی محتوا و یک استراتژی تولید محتوا به شما کمک میکند یک دپارتمان محتوای بهتر در سازمان خود ایجاد کنید .
چگونگی فرآیند تولید محتوا, زمانی که نیاز دارید بر روی چیزهای مهمتر تمرکز کنید , زمان بیشتری را در رشد کسبوکار خود ذخیره خواهید کرد . همچنین زمانی که قرار است هر هفته محتوای جدیدی ایجاد کنید , استرس خود را حفظ خواهید کرد چون فرآیند شما یک قدم جلوتر از شما است .از آنجا که فرآیند تولید محتوا را راهاندازی میکنید , به گنجاندن تمام اعضای مرتبط تیم شما کمک میکند که در نقطهای درگیر شوند . درگیر کردن تیم یا بخش شما از روز اول به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که آنها هیچ نکته مهمی را که ممکن است خودتان به آن فکر نکرده باشید , مطرح میکنند . آنها همچنین قادر خواهند بود که فرآیندهای جدید را به راحتی برای تیمهای خود توصیف کنند . بعلاوه , گنجاندن کارمندان کلیدی شما شفافیت ایجاد میکند .اعضای تیمی که میخواهید در فرآیند تولید محتوا شرکت کنید عبارتند از :نویسندگان محتوا طراحان رسانههای اجتماعی هر عضو دیگری از تیم خلاق یا تیم تولید شما را وقتی که همه را کنار هم قرار دادید , میتوانید با یک whiteboard یا سند تازه آماده شوید و فرآیند ساده کردن همه چیز را شروع کنید . هدف این است که تیم تولید محتوای نهایی شما مدیریت کل این فرآیند را برای شما به عهده بگیرد .
تولید محتوا اساس تمام تلاشهای بازاریابی دیجیتال مدرن است . این فرآیند به عنوان فرآیند انجام تحقیق , ایجاد ایدههای استراتژیک , ساخت آن ایدهها به صورت وثیقه با ارزش بالا و سپس ارتقا آن قطعات به مخاطب هدف تعریف میشود. محتوای دیجیتال اشکال بسیاری دارد , از جمله صفحات وب , وبلاگها , اینفوگرافیک ها , ویدیوها و پستهای رسانههای اجتماعی .هدف اصلی خلق محتوا جذب مشتریان جدید و بازگشته است . استراتژیهای بازاریابی ورودی رسانههای دیجیتال با ارزش بالا را رایگان ارائه میدهند . این محتوای , رهبری فکری برند شما را ایجاد میکند در حالی که اطلاعات لازم برای تصمیمگیری خرید را به خوانندگان ارائه میدهد .برندها از انواع مختلف محتوا در هر مرحله از قیف بازاریابی استفاده میکنند . در بالای قیف , وبلاگهای بهینهسازیشده موتور جستجو به طور ارگانیک بازدیدکنندگان جدید را جذب میکنند . صفحات فرود نیمه قیف , خوانندگان را درگیر میکنند و محتوای بسیار مفصلی مانند روزنامههای سفید و تبدیلات الکترونیکی دارند .
اهمیت تولید محتوا در سئو.زمانی که یک قطعه محتوا ایجاد میکنید , همیشه آن را برای دو مخاطب اصلی ایجاد میکنید : مشتریان و الگوریتمهای جستجو . دومی فنآوری پیچیدهای است که اطلاعات را بازیابی میکند و با الگوها مطابقت دارد. موتورهای جستجوی مدرن مانند گوگل بسیار پیچیده هستند . در روزهای اولیه تاریخ گوگل , سازندگان محتوا میتوانند وب سایت خود را با کلمات کلیدی پر کنند تا صفحات خود را برای عکاسی به بالای صفحات نتایج موتور جستجو ( SERPs ) ببرند .این روزها , رتبهبندی بسیار ساده نیست - به خصوص برای کلمات کلیدی سودآور که نشاندهنده قصد خرید است . برای مثال , یک عبارت کلیدی مثل " تحویل پیتزا نزدیک من " نشان میدهد که جستجوگر سعی دارد یک منبع پیتزا خوشمزه در نزدیکی من پیدا کند. الگوریتم جستجوی گوگل مکان کاربر و همچنین عوامل مختلفی را برای تعیین اینکه کدام صفحات وب باید ابتدا نمایش داده شوند , در نظر میگیرد .این فرآیند زمانی پیچیدهتر میشود که شما فروش b2b را در نظر بگیرید , جایی که فرد جستجوگر احتمالا ً تصمیم خود را براساس بیشتر از نزدیکی نزدیکترین فروشنده میگیرد . در این صورت , شما به محتوای مناسب برای هر مرحله از سفر خریدار نیاز دارید , که با جستجوی آنلاین اولیه آنها آغاز میشود. محتوای بالای قیف مانند پست بلاگ و ویدئو باید موتور جستجو بهینهسازی شود تا کاربران بتوانند به راحتی اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند .
اهمیت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی.در حالی که پستهای رسانههای اجتماعی طول عمر بسیار کوتاهتر از دیگر انواع محتوا دارند , اما بسیار ارزشمند هستند . در واقع بیش از نیمی از بازاریابان مورد بررسی بر این باورند که رسانههای اجتماعی میتوانند باعث تعامل مشتریان شده و منجر به افزایش فروش شوند .به علاوه , رسانههای اجتماعی میتوانند تلاشهای بازاریابی محتوای دیگر شما را تقویت کنند. برای مثال , شما میتوانید محتوایی ایجاد کنید که وبلاگ شما را ارتقا دهد و یا داراییهای بزرگتر مانند کتابهای الکترونیکی را دستکاری کند . برای برندهای b2c , رسانههای اجتماعی اغلب اولین جایی هستند که مشتریان جدید در مورد محصولات یاد میگیرند و آن را برای اعطای مدرک اجتماعی به مبارزات بازاریابی ایدهآل میسازند .یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خلق محتوای رسانههای اجتماعی باید به یاد داشته باشید این است که زمان بسیار کوتاهی برای جلب توجه خواننده خود دارید . به این فکر کنید که چقدر طول میکشد تا روی newsfeed ضربه بزنید - این تمام زمانی است که باید تاثیر بگذارید . قبل از حرکت از hashtags مربوطه و دریافت چشمی برای درگیر کردن بینندگان استفاده کنید .
هنگام تولید محتوا برای وب سایت , چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد . شما باید تحقیق خود را انجام دهید تا بفهمید مشتریان شما چگونه تصمیمگیری میکنند و چه نوع محتوایی بیشترین درخواست را به آنها میدهند .با هم , تمام محتوای وب سایت شما باید به طور استراتژیک با همکار کند تا یک موتور تولید سرب ایجاد کند. این به معنای ایجاد وب سایتی است که به درستی نمایه شده تا حداکثر نوردهی را برای موتورهای جستجو فراهم کند. علاوه بر این , شما به محتوای با کیفیت بالا نیاز خواهید داشت که ارزش اولیه برای خریداران و تصمیم گیرندگان فراهم کند.با این حال , یک وب سایت به خودی خود تنها برند شما را تا کنون خواهد گرفت . همچنین باید محتوای خود را از طریق کانالهای رسانههای اجتماعی , اینفلوئنسرها و ایمیل ارتقا دهید . این فعالیتها , علاوه بر سئو بزرگ , مشتریان جدیدی را به سایت شما باز خواهند گرداند که در آن وبلاگها و صفحات فرود شما آنها را از قیف فروش پایین خواهند برد .