توسعه تبلیغاتی(5 گام توسعه تبلیغات)چیست؟هر کسب و کاری برای توسعه و رشد خود نیاز به تبلیغات دارد اما در ابتدا لازم است بدانیم چگونه باید برای توسعه تبلیغاتی برنامه ریزی کنیم.این راز نیست که هر کسبوکار به یک برنامه تبلیغاتی نیاز دارد . این کار به ارتقا کسبوکار , ایجاد آگاهی در بازار , رسیدن به یک پایگاه مشتری جدید کمک میکند که همه آنها منجر به افزایش فروش میشوند . یک برنامه بازاریابی موثر به شما کمک خواهد کرد , به عنوان صاحب کسبوکار , شرکت خود را بهتر و نقاط قوت آن درک کنید , اما از همه مهمتر , چنین راهنمایی همچنین به این نکته اشاره خواهد کرد که شما در انجام این کار موفق نیستید تا بتوانید مسیر بازاریابی شرکت خود را اصلاح کنید .با صفحه توسعه تبلیغاتی همراه ما باشید
>گام اول توسعه تبلیغات این است که شما باید با هدف خود شروع کنید . برای مشخص کردن هدف شما , باید از خودتان یک سوال مهم بپرسید - برنامه تبلیغاتی باید چه کاری انجام دهد ؟ هدف شما ممکن است تشویق مشتریان به پیروی از رسانههای اجتماعی کسبوکار یا برای مثال جذب مشتریان جدید باشد . هدف شما هر چه باشد , باید مشخص باشد و به خوبی تعریف شود .
بازار هدف چیزی است که باید هنگام راهاندازی کسبوکار جدید در نظر داشته باشید . این یک گروه کوچک از افرادی است که محصولات شما را میخرند . اگر چه کوچک است , اما برای کمک به شما در کسب سود باید قابلتوجه باشد . یک بازار هدف خوب باید پتانسیل رشد داشته باشد و تحتتاثیر رقبا قرار نگیرد.
اگر محصول شما برای جمعیت عمومی است , میتوانید یک بازار هدف را مکان خاصی قرار دهید . اما برای محصولاتی مانند لباس , شما میتوانید در لباس مردان , زنان یا کودکان تخصص داشته باشید . اگر بازیهای کامپیوتری میفروشید , بازار هدف شما جمعیت جوانتر خواهد بود .
گام دوم برای توسعه تبلیغاتی این است که بهترین کانال برای رسیدن به بازار هدف خود را شناسایی کنید تا به بیشتر مشتریان هدف خود برسید , از کانال ارتباطی که استفاده میکنند استفاده کنید . اگر کانالهای متعددی دارند , آن را با بیشترین ارزش برای پول انتخاب کنید. شرکتهای بزرگ بودجه قابلتوجهی دارند و میتوانند از چندین کانال استفاده کنند . اما اگر بودجه محدودی دارید چه ? در اینجا موثرترین کانال را انتخاب کنید .
اینترنت مکانی بسیار محبوب برای تبلیغ است . میتواند به شما کمک کند که به یک مخاطب جهانی برسید . اما اینترنت گزینههای زیادی از جمله وب سایتها , یوتیوب , فیس بوک و ایمیل دارد . یوتیوب برای تبلیغات ویدیویی بهترین است . ویدئوها میتوانند جذاب و موثر باشند , اما آنها هم گران هستند .
رسانههای اجتماعی میتوانند ارزانتر و راه خوبی برای رسیدن به نسل جوان باشند . بازاریابی ایمیلی میتواند به حفظ مشتریان کمک کند . امروزه , پادکست ها در حال افزایش محبوبیت هستند , و کسب و کارها به طور فزایندهای از آنها برای تبلیغ محصولاتشان استفاده میکنند . گزینههای دیگر شامل سازماندهی رویدادها , نمایشگاههای تجاری , چاپ و رسانههای جمعی است.
گزینههای تبلیغاتی تقریبا ً بیپایان هستند , اما پاسخ همیشه در جایی است که بازار هدف شما بیشتر میخواهد از آن بخرد .
با مشتری خود شروع کنید . و برای پیدا کردن رسانههای تبلیغاتی درست کار کنید.
بازاریابان باید به یاد داشته باشند که نقش تبلیغات ایجاد تقاضا برای یک محصول است . مقدار صرفشده برای تبلیغات باید مربوط به تاثیر بالقوه فروش کمپین باشد . این موضوع به نوبه خود ویژگیهای تبلیغ محصول را منعکس میکند .
برای مثال , محصولات جدید به بودجه تبلیغاتی بیشتری برای ایجاد آگاهی و تشویق مصرف کنندگان برای محاکمه محصول نیاز دارند . محصولی که بسیار متمایز است ممکن است برای کمک به جدا کردن آن از رقابت به تبلیغات بیشتری نیاز داشته باشد .
تنظیم بودجه تبلیغات آسان نیست - چگونه یک کسبوکار میتواند میزان مناسب هزینه کردن را پیشبینی کند ? کدام بخش از تبلیغات بهترین کار را خواهد کرد و کدام بخش نسبتا ً کمی تاثیر خواهد داشت ؟ کسب و کارها اغلب از قاعده انگشت شست به عنوان راهنمای تنظیم بودجه استفاده میکنند.
مشخص کنید که خروجیهای تبلیغاتی در کاری که میکنید موفق هستند , باید بدانید که چگونه میخواهید این کار را انجام دهید . به این معنی , برای داشتن یک برنامه بازاریابی کارآمد , شما موظف به تعیین خروجیهای بازاریابی هستید . برای انجام این کار باید به افرادی که هدف قرار میگیرید و جایی که میتوانید آنها را پیدا کنید توجه کنید .
برای مثال , اگر مخاطبین شما از سالمندان بازنشسته تشکیل شدهباشند , هدر دادن پول و زمان برای هدف قرار دادن آنها در سکوهای رسانههای اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام است . برای چنین گروهی از مردم , روزنامهها و آگهیهای تلویزیونی هنوز بهترین کار را میکنند .
هر کسبوکار شکل مناسبی از تبلیغات دارد . این میتواند بازاریابی رسانههای اجتماعی , تبلیغات ایمیلی یا بازاریابی سنتی باشد . هر چه باشد , خروجی مناسب برای شرکت خود را پیدا کنید , با توجه به مخاطبان هدف , و از آن استفاده کنید .
توضیح دهید که چرا پیشنهاد شما بهترین راهحل یک عنوان جذاب است تا مشتری بقیه تبلیغات را بخواند . اما اگر محتوای فاقد ماده باشد , موفقیت تضمین نخواهد کرد. بنابراین برای توضیح اینکه چرا محصول شما بهتر از آنچه در بازار موجود است است وقت بگذارید .
برخی از نقاط فروش عبارتند از : ارزانتر بودن محصول , ارائه یک روش ساده برای انجام کاری , یا داشتن کیفیت بهتر . ایمنی و دوام نقاط دیگری هستند که باعث میشوند محصول عالی به نظر برسد . هرچه مشکلات مصرف کنندگان را بیشتر درک کنید , نیازهای آنها را بهتر خواهید دید . و هر چه تبلیغات شما بیشتر معتبر باشد .
ارائه پیشنهادهای عالی غیرقابل مقاومت میتواند مشتریان خود را از خوانندگان صرف به خریداران منتقل کند. شما دیدید که دیگران این کار را انجام میدهند ; دو عدد برای قیمت یک , ۳۰ % برای تمام مشتریان جدید , یا یک تضمین پس از پول بخرید . فروشندگان راههای زیادی برای ارائه پیشنهادها دارند . چرا یکی از مشتریان خود را ایجاد نکنید ؟
به نظر میرسد که تخفیفها برای بسیاری از شرکتها کار میکنند. فقط اطمینان حاصل کنید که محدودیت زمانی برای ایجاد حس فوریت دارند . به مشتریان نشان دهید که چقدر میتوانند با خرید محصولات از شما و یا در یک مدت خاص صرفهجویی کنند . ارائه رایگان , پشتیبانی نگهداری , گارانتی و یا هر چیزی که مشتریان شما بیشتر دوست دارند .
هیچ چیز از کلمه " آزاد " در تبلیغات شما استفاده نمیکند . شما فقط باید خلاق شوید و بفهمید چگونه آن را در کسبوکار خود کار کنید .
بهترین راه تبلیغات موفق برای کسبوکار شما راههای خلاقانه و ایدههای خارج از کادر برای گرفتن کسبوکار کوچک یا محلی شما در سطح بعدی وجود دارد و هدف این راهنما این است که به شما انگیزه دهد که این کار را انجام دهید . به خواندن ادامه دهید و سپس یک , دو یا سه نکته را امروز امتحان کنید تا کسبوکار خود را ارتقا دهید .
۱. در بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) وب سایت خود را بهینه کنید تا ترافیک با کیفیت بالا را از موتورهای جستجو دریافت کنید . این باید با یک برنامه وبلاگ نویسی منظم برای حداکثر نتایج ترکیب شود . اگر به کمک در بهینهسازی موتور جستجو نیاز دارید , از ما بخواهید تا به شما در رتبهبندی نتایج موتورهای جستجو کمک کنیم !
۲. آگهیهای گوگل با تمرکز کلید واژه مناسب و درک مخاطبان هدف شما , آگهیهای گوگل میتوانند خط پایین خود را به طور چشمگیری از محصولات یا سرویسهای شما افزایش دهند .
۳. در اینجا یک توصیه عالی برای ترویج کسبوکار خود ارائه دهید : یا محصولات یا خدمات خود را به یک دلیل ارزشمند اهدا کنید و نام کسبوکار خود را به افراد جدید در حین انجام یک کار خوب به دست آورید .
۴. آگهیهای فیس بوک اگر از فیس بوک برای تبلیغ کسبوکار خود استفاده میکنید , سیستم تبلیغاتی آنها را امتحان کنید تا علاقه و مشترکین بیشتری به صفحه داشته باشید . برای کمتر از ۵ دلار در روز , میتوانید برند خود را در صفحه فیس بوک خود در مقابل دیگران قرار دهید . دیگر رسانههای اجتماعی نیز شروع به انجام این کار میکنند , پس مراقب باشید !
۵.یک راه عالی برای رسیدن به ترافیک آنلاین سازگار برای ارزان , پیوستن به مخلوط است . تبلیغ کسبوکار شما آسان است و مردم را به محتوای آنلاین شما میرساند .
۶. اگر شرکت شما یک وب سایت ندارد , یک وب سایت واقعا ً میتواند در هنگام خواب کسبوکار شما را تبلیغ کند . امروز این اتفاق میفتد .
۷. تهیه لیست شما از طریق بازاریابی ایمیلی یک صنعت بزرگ با موفقیت اثباتشده بسیاری است . با پرسیدن آدرس ایمیل یک نفر شروع کنید و آن را از آنجا بگیرید .
۸. شرکت در نمایشگاه تجاری تقویم را بررسی کرده و ببینید چه نمایشهای تجاری ممکن است به شهر بیایند . دیگر صاحبان کسبوکار محلی را بشناسید و محصولات خود را با آنها به اشتراک بگذارید . راههای مختلفی برای ارتقا کسبوکار شما در این نمایشها وجود دارد و مشتریان احتمالی را به دست میآورد .
۹. شبکه به طور محلی به رویدادهای شبکهای و دیگر جلسات حرفهای در جامعه شما میرود . کسبوکار محلی خود را با آنها به اشتراک بگذارید و اطلاعات آنها را جمعآوری کنید .
۱۰. شروع گروه MEETUP a . گروه a یک روش ارزان و موثر برای جمعآوری افراد در اطراف یک علاقه مشترک است . ارتباط با مشتریان احتمالی ایجاد کنید و سپس محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید . همچنین میتوانید این را با بازاریابی ایمیلی جفت کنید!
اگر تصمیم میگیرید از این تکنیک تبلیغاتی برای ارتقای کسبوکار خود استفاده کنید , دقت کنید که ابتدا بر روی ایجاد ارتباط تمرکز کنید . در غیر این صورت , جامعه را به برند خود تبدیل خواهید کرد.
۱۱. مسافران پست خواهان چند نکته دنیای واقعی برای ارتقای کسبوکار شما هستند ? به کافهها , مدارس , و کسب و کارهای محلی خود بروید و یک مسافر را در مورد کسبوکار خود در بخش bulletin پست کنید .
۱۲. با وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید و وبلاگ نویسان بانفوذ را در رسانههای اجتماعی در صنعت کسبوکار خود پیدا کنید و سپس از آنها بخواهید محصول یا سرویس شما را بررسی کنند . یک بررسی عالی میتواند به شما تبلیغات زیادی بدهد .
همچنین برای وب سایت شما خوب است که به سایت آنها متصل شوید . Backlinking میتواند ترافیک شما را در موتورهای جستجوی اصلی افزایش دهد .
۱۳. گرفتن linkedin نه تنها میتواند کسبوکار شما را برای حساب linkedin امضا کند , بلکه این شبکه وب سایتهای ارتباط جمعی حرفهای نیز به شما اجازه میدهد تبلیغات تجاری هدفمند را اجرا کنید . بسیاری از مردم فکر میکنند که این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شماست .
۱۴. شبکههای آنلاین مبتنی بر جامعه شاخههای محلی را بررسی کنید , مکانی عالی برای ملاقات با افراد جامعه شما است که همان علایق شما را به اشتراک میگذارند . گروهی پیدا کنید که به کسبوکار شما نیاز دارد .
۱۵. خدمات مبتنی بر مکان کسبوکار خود را به خدمات مبتنی بر مکان مانند مکانهای گوگل , چهار ضلعی و چک فیس بوک تحویل میدهند تا به راحتی به صورت آنلاین پیدا شوند .
۱۶. انتشار این قطعات روابطعمومی در به اشتراک گذاشتن موفقیت کسبوکار شما یا تاثیر مثبت آن بر جامعه ارزشمند است . مطبوعات خود را به رسانهها منتقل کنید . این راه خوبی برای پیشبرد کسبوکار شما است .
۱۷. با رسانههای محلی خود تماس بگیرید و به روزنامه محلی یا ایستگاه تلویزیونی خود دسترسی پیدا کنید و داستانی درباره کسبوکار خود با آنها بنویسید . اغلب خبرنگاران در جستجوی داستانهای محلی بزرگ هستند . این یکی از راههایی است که برای مردم مسنتر تبلیغ میکند چون آنها عاشق انتشارات هستند .
۱۸. تیم CROSS با یک کسبوکار مکمل ارتقا یافته و محصولات یکدیگر را با مشتریان به اشتراک میگذارد . با همکاری درست میتوانید هر دو برند خود را تقویت کنید .
۱۹. کارگاهها و سمینارها را آموزش دهید تا به کتابخانه محلی یا مرکز اجتماعی خود دسترسی پیدا کنید و به شما پیشنهاد دهید که مهارت خود را به خوبی آموزش دهید . انجام این کار به شما فرصت رایگان میدهد تا کسبوکار خود را ارتقا دهید و دانش خود را به اشتراک بگذارید .
۲۰. سخنرانی عمومی دادن سخنرانی فرصتی عالی برای به رسمیت شناختن و احترام عموم است . فرصتهایی برای خروج از منطقه راحتی خود پیدا کنید و متوجه شوید . این یکی از راههایی است که میتوانید کسبوکار خود را به صورت آفلاین تبلیغ کنید .
۲۱. بازاریابی رسانههای اجتماعی کسبوکار شما را در توییتر , فیس بوک , Pinterest , یا سایر رسانههای اجتماعی دریافت میکند و شروع به اشتراک گذاری میکند . محتوای جالب را به اشتراک بگذارید , با دیگران درگیر شوید و پیشنهادهای عالی ارائه دهید . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما است زیرا بسیاری از مردم به رسانههای اجتماعی تکیه میکنند .
۲۲. یک محاکمه آزاد میخواهد بداند چطور کسبوکار شما را در آنجا به دست آورد ? هیچ چیز علاقه مردم را بهتر از ترویج کسبوکار شما با یک آزمایش آزاد یا یک نمونه آزمایشی آزاد نمیکند . یک راه ارزان و کمهزینه برای شما پیدا کنید تا چیزی را به طور رایگان به شما بدهد .
۲۳. درخواست ارجاع به مشتریان فعلی خود و یا مشتریانی که در گذشته با آنها کار کردهاید را بپرسید که از ارجاع خوشتان میآید . شما همچنین میتوانید یک پاداش بدهید اگر آنها به کسی مراجعه کنند . دقت کنید که مطابق با قوانین مربوط به حقالزحمه ارجاع باشید .
۲۴. بازاریابی محتوا میخواهد بداند چگونه یک کسبوکار را برای جمعیت جوانتر تبلیغ کند ? ایجاد یک وبلاگ و ارسال منظم یک روش عالی برای تبدیل شدن به یک رهبر قابلاعتماد در صنعت شماست .
۲۵. تبلیغات چاپی سعی در قرار دادن آگهی در روزنامه یا مجله هدف شده دارند . تبلیغات چاپی میتواند زمانی که به درستی هدف قرار میگیرند بسیار موفق باشد . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما به جمعیت قدیمیتر است .
۲۶. به مردم کوپن بدهید دوست دارند معامله کنند, و کوپنها راهی آسان برای گرفتن تلفن و تماس با شما یا ورود به فروشگاه هستند.این راه خوبی برای تبلیغ آنلاین کسبوکار تان در لیست خبرنامه ایمیل شماست.
۲۷. تبلیغ یک فروش میخواهد یکی از بزرگترین راههای ارتقای کسبوکار شما را بداند? تخفیف بدهید و مردم را به خرید ترغیب میکنند.ترکیب کردن با تبلیغات فیس بوک چیز خوبی است.
۲۸. معامله با سایر کسب و کارهایی که این روزها میتوانید با آنها معامله کنید.ماساژ برای طراحی گرافیک.نوشتن برای نجاری.با برخی روشهای خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن خدمات خود آشنا شوید.
۲۹. اسپانسر یک تیم مشاوره تبلیغاتی عالی برای کسبوکار شما? گرفتن لوگو و نام تجاری شما در تیم محلی لیگ کوچک راه خوبی برای کمک به کودکان و دیدن آنها است.
۳۰. یک مسابقه برگزار کنید یک آیپد رایگان را کنار بگذارید.افراد ایمیل یا شمارهتلفن خود را به شما میدهند و سپس پیگیری کنید.اطلاعات تماس ارزش زیادی دارد.همچنین میتوانید از این روش به عنوان راهی برای افزایش فهرست signup ایمیل خود و ورود به بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
۳۱. روی پیغام خود کلماتی که استفاده میکنید کار کنید و پیامی که به اشتراک میگذارید برای موفقیت حیاتی است.استخدام یک copywriter یا مرتب سعی کنید پیام خود را بهتر کنید.
۳۲. دستیابی به هیچ چیز آسانتر از یک کسبوکار غیر پاسخگو, مشتریان را میترساند.به ایمیل و تماسهای تلفنی فوری پاسخ دهید.
۳۳. یادداشت تشکر بنویسید - شما ارسال یک پیام تشکر یا دستنویس به مشتریان ارزشمند راهی عالی برای ایجاد وفاداری و کسب و کارهای تکراری است.
۳۴. کارتهای کسبوکار خود را ارتقا دهید اگرچه همه چیز دیجیتالی شدهاست, کارتهای تجاری بخش مهمی از تبلیغات هستند.کنت خود را بگیرید.
۳۵. اجاره یک بیلبورد یک آگهی بیلبورد میتواند با پیام و تصویر صحیح بسیار تاثیرگذار باشد.
۳۶. ایجاد لباس لوگو چه شما یک تیشرت یا کلاه بیسبال با لوگوی تجاری خود بر روی آن طراحی کنید, این قطعات لباس روشهای عالی برای گرفتن نوردهی هستند.
۳۷. میزبان یک رویداد که مردم عاشق احزاب و رویدادها هستند, بنابراین آن را برای میزبانی یک رویداد در محل کسبوکار خود برنامهریزی کنید.
۳۸. ارائه حوزه خدمات مشتری بزرگ همه سوالات را با هماهنگی و صبر بالا.همیشه به مشتریان لبخند بزنید و کسبوکار شما رشد خواهد کرد.
۳۹. از انجمنهای آنلاین استفاده کنید و فروم های آنلاین را در موقعیت کسبوکار خود پیدا کنید و به طور منظم مشارکت کنید.به سوالات پاسخ دهید و قدرت کسب کنید.
۴۰. آگهیهای عمومی حملونقل عمومی اگر در یک منطقه بزرگ شهری زندگی میکنید, کسبوکار خود را در یک اتوبوس شهری یا قطار برای نوردهی انبوه تبلیغ کنید.
۴۱. اتومبیل خود را نشان دهید که آیا یک وسیله نقلیه تجاری دارید یا نه, لوگوی تجاری خود را در کنار اتومبیل خود با شمارهتلفن روشن یا آدرس وب سایت قرار دهید.
۴۲. امضاهای ایمیل اطمینان حاصل میکنند که امضاهای ایمیل شما حاوی اطلاعات تماس برای کسبوکار شما هستند.این کار شناخت بیشتر مردم در مورد پیشنهاد شما را آسان میکند.
۴۳. تبلیغات YELP کسبوکار خود را بلند کرده و با فریاد دویدن.مشتریان کسبوکار شما را بررسی خواهند کرد و با بازبینیهای مثبت, ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و نتایج جستجو به طور پیوسته در آن جریان خواهد داشت.
۴۴. بازاریابی مستقیم نامه قدرت بازاریابی مستقیم پست بسیار زیاد است.مخاطبین هدف خود را پیدا کنید, پیغام خود را ارسال کنید, ایمیل بفرستید و پاسخ را آنالیز کنید.
۴۵. آگهیهای رادیویی یک رادیو تبلیغ راهی عالی برای هدف قرار دادن مناطق جغرافیایی و رسیدن به افراد زیادی است.
۴۶. اگر اطلاعات هوشمند و جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید, یک برنامه رادیویی پادکست راهاندازی کنید.شما به راحتی میتوانید به یک نسل جدید از حضار برسید.همچنین میتوانید رابطه بهتری با مخاطبین فعلی خود ایجاد کنید.
۴۷. تبلیغ در برنامههای تلفن همراه بازار موبایل بسیار بزرگ است.فضای آگهی را روی برنامههای مختلف پیدا کنید که با صنعت و مخاطبین شما هماهنگ هستند.
۴۸. راهاندازی یک کانال یوتیوب یک سرویس ویدیویی شماره یک آنلاین است و آزاد است تا با بازاریابی دیجیتال شروع شود.چند ویدئو ایجاد کنید و کسبوکار خود را به اشتراک بگذارید.
۴۹. انتشار آنلاین مقاله تان به صورت آنلاین یکی از بهترین ایدهها برای ترویج کسبوکار و با هزینه بسیار پایین است.به وب سایت یا مجله آنلاین بروید که اخبار را در صنعت شما به اشتراک میگذارد و تجربه خود را از طریق نوشتن به اشتراک میگذارد.
۵۰. تبلیغ در تلویزیون یک آگهی تلویزیونی به شما این فرصت را میدهد که چیزی ایجاد کنید که بینندگان را درگیر کند و به خانه آنها برسد.