تبلیغات نمایشی(6 مزیت تبلیغات نمایشی)کسب و کار.6 مزیت تبلیغات نمایشی را بشناسیم.تبلیغات نمایشی چیست؟تبلیغات نمایشی چه هدفی را دنبال میکند؟تبلیغات نمایشی همه جا هستند. تبلیغات نمایشی می توانند تقریباً در هر نوع وب سایتی ظاهر شوند و راهی عالی برای کسب و کارهای کوچک برای دستیابی به مصرف کنندگان مرتبط هستند. اما چه چیزی تبلیغات نمایشی را از سایر انواع تبلیغات آنلاین متفاوت می کند و چرا برای کسب و کار کوچک خود به تبلیغات نمایشی نیاز دارید.تبلیغات نمایشی نوعی از تبلیغات آنلاین است که شامل اجرای تبلیغات بصری است که در وبسایتها ظاهر میشوند و معمولاً شامل یک فراخوان برای اقدام هستند. تبلیغات نمایشی می تواند در هر نوع سایتی که مصرف کننده از آن بازدید می کند ظاهر شود.با ادامه مطلب تبلیغات نمایشی در سایت جام ارژنگ همراه باشید
>تبلیغات نمایشی یک نوع از تبلیغات شامل متن،عکس،ویدئو،انیمیشن و فیلم است که در وب سایت ها،وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی اجرا میشود.
تبلیغات نمایشی امروزه بسیار مورد استقبال عموم جامعه و کاربران است و شما نمیتوانید وب سایتی را پیدا کنید که از تبلیغات نمایشی استفاده نکرده باشد.
تبلیغات نمایشی در اینستاگرام یکی از برترین روش های جذب مخاطب و جمع آوری فالور است که صاحبان صفحات بزرگ در اینستاگرام درآمد سرشاری از آن کسب میکنند.
تبلیغات نمایشی در یوتیوب نیز بسیار حائز اهمیت است و شما میتوانید برای تبلیغات کسب و کار خود از فیلم های طولانی نیز استفاده کنید.
خواندن یک متن طولانی اغلب برای کاربران دشوار است اما دیدن محتوای همان متن در قالب یک ویدئو میتواند علاوه بر جنبه آموزشی و علمی بسیار سرگرم کننده و قابل فهم باشد.
تبلیغات نمایشی توانایی اطلاعرسانی به یک مشتری بالقوه را با اطلاعات با ارزش و جزییات بیشتر برای تصمیمگیری , ارائه گزینههای بیشتر , ایجاد اعتماد به برند از تبلیغات رسانهای سنتی دارد .
نمایش تبلیغات ثابت کردهاست که یکی از مهمترین منابع ترافیک وب است که به صدها هزار برند کمک میکند تا رشد خود را در عرض چند سال یا چند ماه تسریع کنند .
بدیهی است که تبلیغات سنتی در حال تلاش برای غلبه بر دنیای دیجیتال امروز است . بسیاری از کسب و کارها در طول ده سال گذشته تمام بودجههای تبلیغاتی خود را به طور کامل از رسانههای سنتی بیرون کشیدهاند تا آن را به بودجههای تبلیغاتی دیجیتال خود تزریق کنند .
این کار برای بسیاری از کسب و کارها کاملا ً خوب عمل میکند و میتواند برای شما هم کارساز باشد . این ترفند درک معنی و نحوه استفاده موثر از تبلیغات برای رشد برند است .
بنابراین مزایای اصلی نمایش تبلیغات چیست ؟
مزایای بسیاری برای تبلیغات نمایشی وجود دارد که بسیاری از برندهای بزرگ در سال و سال گذشته پول زیادی صرف آن میکنند .
اگر هنوز شروع نشده اید , همه نیاز به نمایش تبلیغات وجود دارد .
نتایج تبلیغات نمایشی موثر نوید بخش و ریسک کمتری برای سرمایهگذاری در صورت داشتن بودجه دارند . که گفته میشود , این مزایایی است که در انتظار برند شما هستند .
یکی از مهمترین مزایای تبلیغات نمایشی , توانایی هدف قرار دادن مخاطبان مناسب است که به برند شما در مقیاس بزرگ و به مخاطبان خاصی که به برند شما علاقه دارند , دسترسی و دید میدهند .
با گزینههای هدفگیری بسیاری که در دسترس هستند , شرکتها میتوانند مخاطبان هدف خود را براساس کلمات کلیدی , صنعت , موقعیت , جمعیت شناختی , موضوعات , وضعیت ارتباط , وضعیت آموزشی , شغل , نوع دستگاه , زمان و بسیاری دیگر گزینههای هدف مرتبط , مورد بررسی قرار دهند.
با این گزینههای هدف , برندها قادر به نشان دادن تبلیغات خود به مخاطبان خاص در هنگام صرفهجویی در تبلیغات هستند .
با تبلیغات نمایشی , برندها گزینه انتخاب جایی که تبلیغات آنها مانند یوتیوب , نتایج جستجو , Gmail , وب سایتهای Adsense , و دیگر محصولات گوگل و غیره نشان داده میشود .
همه اینها به اولویت شما بستگی دارد و جایی که مخاطبین هدف شما بیشتر اوقات خود را آنلاین سپری میکنند . این یکی دیگر از ویژگیهای انعطافپذیر تبلیغات نمایشی است که باعث میشود تبلیغات شما به مخاطبان درست برسد .
یکی از ویژگیهای تبلیغات نمایشی , پاسخگویی به تبلیغات است . تبلیغ کنندگان توانایی ایجاد تبلیغات پاسخگو را دارند که به طور خودکار و بدون داشتن یک تبلیغ خاص برای هر دستگاه یا سکو روی همه دستگاههای توزیع آگهی نمایش داده خواهند شد.
تبلیغات گوگل اخیرا ً با ترکیب تصاویر و متن برای افزایش بصری و نمایش هوشمندانه در وب سایتهای کانالهای نمایش و برنامهها , تبلیغات را جذابتر کردهاست .
این ویژگی به بهبود عملکرد تبلیغ و roi بالاتر برای تبلیغ کنندگان کمک میکند .
تبلیغات نمایشی نوعی تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان تبلیغات گرافیکی یا بصری را در وب سایتها , رسانههای اجتماعی و یا دیگر رسانههای دیجیتال نمایش میدهند . این تبلیغات معمولا ً از طریق شبکهای از سرورهای تبلیغاتی طرف سوم ارائه میشوند و در فضاهای تبلیغاتی تعیینشده در صفحه وب , که به نام " تبلیغات بنر " شناخته میشود , ظاهر میشوند . " هدف از تبلیغات نمایش ترویج آگاهی از برند , تولید پیشتاز یا فروش , یا هدایت ترافیک به یک وب سایت خاص است . تبلیغات نمایشی میتوانند به صورتهای مختلفی از جمله تبلیغات بنر , تبلیغات رسانهای غنی , تبلیغات ویدیویی و غیره ارائه شوند. موفقیت نمایش تبلیغات اغلب با معیارهایی مانند کلیک , تبدیل , برداشت و نرخ کلیک سنجیده میشود . در یک دوره بازاریابی دیجیتال , دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه تبلیغات نمایشی موثری ایجاد کنند که توجه کاربران را به خود جلب کرده و تغییر شکل میدهند . آنها یاد خواهند گرفت که چگونه از طراحی و تکنیکهای copywriting برای ایجاد ads که از نظر بصری جذاب , آموزنده و متقاعد کننده هستند , استفاده کنند. آنها همچنین نحوه هدف قرار دادن مخاطبان خاص را با استفاده از روشهای جمعیتی و هدفمند مبتنی بر علاقه یاد خواهند گرفت . بازاریابان دیجیتال همچنین در مورد بسترهای مختلفی که میتوانند برای نمایش تبلیغات استفاده شوند , از جمله شبکه نمایش گوگل , فیس بوک , و توییتر , خواهند آموخت . آنها یاد خواهند گرفت که چگونه از ابزارهای تحلیلی برای اندازهگیری اثربخشی تبلیغات نمایشی خود و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر داده استفاده کنند .
چرا تبلیغات نمایشی مهم است ؟
در بازاریابی دیجیتال , تبلیغات نمایشی به چندین دلیل مهم است :
آگاهی از برند : نمایش تبلیغات راهی برای کسب و کارها برای افزایش آگاهی از برند و رسیدن به مخاطبان بزرگ و هدفمند فراهم میکند. با استفاده از تبلیغات جذاب بصری که در وب سایتهای محبوب و رسانههای اجتماعی نمایش داده میشوند , کسب و کارها میتوانند دید و جذب مشتریان جدید را افزایش دهند .
تبلیغات هدفمند : نمایش تبلیغات به تبلیغ کنندگان این امکان را میدهد که بخشهای خاص مخاطب را براساس عواملی مانند مکان , علایق و رفتار مرور کننده هدف قرار دهند. این بدان معناست که تبلیغات نمایشدادهشده بیشتر به کاربر مربوط هستند و شانس تعامل و تبدیل را افزایش میدهند .
نتایج قابلاندازهگیری : نمایش تبلیغات , نتایج قابلاندازهگیری را از طریق معیارهایی مانند برداشت , کلیک , نرخ کلیک , و تبدیلات به دست میدهد . این معیارها به کسب و کارها اجازه میدهند تا موفقیت مبارزات خود را پیگیری کرده و استراتژیهای خود را براساس آن تنظیم کنند .
مقرونبهصرفه : تبلیغات نمایشی میتواند هزینه بیشتری نسبت به روشهای تبلیغات سنتی مانند تبلیغات چاپی یا تلویزیونی داشته باشد . تبلیغ کنندگان میتوانند هر تاثیر , پرداخت به ازای هر کلیک یا هر تبدیل را پرداخت کنند , به آنها اجازه دهند تا هزینههای خود را کنترل کنند و فقط برای نتایجی که میخواهند پول بپردازند .
دسترسی گسترده : نمایش تبلیغات به کسب و کارها اجازه میدهد تا تا زمانی که ارتباط اینترنتی دارند به مخاطبان جهانی برسند . این امر بازارها و فرصتهای جدیدی را برای کسب و کارها به ویژه برای آنهایی که به دنبال گسترش به مناطق جدید هستند , باز میکند.
تبلیغات نمایشی از تصاویر , ویدیو و دیگر عناصر گرافیکی برای ترویج محصولات , خدمات , یا برندها در وب سایتها , سکوهای رسانههای اجتماعی , یا دیگر رسانههای دیجیتال استفاده میکند. نمایش تبلیغات هدف جلب توجه کاربران و متقاعد کردن آنها برای انجام یک اقدام مطلوب است . این شامل کلیک روی یک آگهی برای یادگیری بیشتر , خرید و یا دانلود یک app است.
اکنون که ما آنچه را که تبلیغات نمایش میدهد تعریف کردهایم , بیایید انواع مختلف آن را درک کنیم . نمایش تبلیغات شامل طیف وسیعی از قالبهای خلاقانه است که پتانسیل جذب و درگیر کردن مخاطبان را دارند . چه از طریق بنرهای چشم گیر , ویدئوهای پویا , یا محتوای تعاملی , درک انواع مختلف تبلیغات میتواند بازاریابان را قادر سازد تا فعالیتهای موثری را انجام دهند که با مخاطبان هدف خود طنینانداز میشوند .
نمایش تبلیغات نمایشی دیجیتال از تصاویر , متن , و / یا ویدئو همراه با لینک به وب سایت شما استفاده میکند و به مصرف کنندگان اشاره میکند که بیشتر در مورد محصولات یا سرویسهای شما یاد بگیرند . آنها در اندازهها و قالبهای مختلف , از جمله استاتیک با تصویر یا پویا با ویدئو , تصاویر چندگانه , یا دیگر عناصر پر زرق و برق , و در وب سایتها , برنامهها , و رسانههای اجتماعی برای مخاطبان درگیر یا هدف خدمت میکنند . به طور سنتی از این تبلیغات برای تبلیغات آگاهی از برند و بازدیدکنندگان و خرید سایت تشویقی استفاده شدهاست .
در دنیای تبلیغات دیجیتال , گرفتن در آخرین و بزرگترین چیز آسان است - چه چیز جدید , مد روز و پاشیدن آب است . و در حالی که این قالبهای تبلیغاتی جدید , کانالها و قابلیتهای هدفگیری در پیشبرد تبلیغات دیجیتال نقش دارند , مهم است که روشهای تبلیغاتی دیجیتال واقعی و سعی شده مانند تبلیغات ساده ( اما موثر ) را نادیده نگیرید .
اگرچه این فرمت ممکن است در مقایسه با قالبهای تبلیغاتی خلاق منحصر به فرد که امروز میبینیم ساده به نظر برسد , مزایای زیادی برای نمایش تبلیغات دیجیتال وجود دارد .
چه تاثیر زیاد و چه استاندارد , نشان دادن پرچمها حجم بالایی از تاثرات و سرگرمی ها را هدایت میکند , که برند شما را با مصرف کنندگان در راس ذهن نگه میدارد . به نوبه خود , آنها فروش و درآمد را هدایت میکنند و آنها را به یک کانال حیاتی برای دستیابی به اهداف تبدیل میکنند.
هدف از تبلیغات نمایشی میتواند آموزش مخاطبان یا سرگرم کردن آنها یا حتی بهتر کردن آنها برای درگیر کردن آنها با بازی یا معما باشد . نمایش تبلیغات به تبلیغ برند کمک میکند زمانی که مردم به صورت آنلاین مرور میکنند , ایمیلها , تماشای فیلمهای یوتیوب یا دسترسی به برنامههای تلفن همراه را بررسی کنند .تبلیغات نمایشی بسیار تاثیرگذار است
1-تبلیغات نمایشی به برند شما یک هویت بصری خاص میبخشد.
2-با تبلیغات نمایشی میتوانید مخاطب خاص خود را هدف قرار دهید مانند فروش موبایل،فروش لوازم خانگی و غیره.
3-تبلیغات نمایشی را میتوانید بر اساس موقعیت جغرافیایی محل زندگی افراد طراحی کنید.
4-تبلیغات نمایشی را میتوانید بر اساس جنیست(مرد یا زن)مخاطب طراحی نمایید.
5-تاثیرگذاری تبلیغات نمایشی را بنابر استقبالی که بعمل آمده میتوانید اندازه گیری نمایید.
6-تبلیغات نمایشی را میتوانید بطور رایگان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
دیجیتال به کسبوکار شما این امکان را میدهد که تبلیغات نمایشی هدفمند را در مقابل یک مخاطب تعریفشده که قبلا ً از وب سایت شما بازدید کرده و در جاهای دیگر اینترنت مرور میکنند , قرار دهد.
زمانی که یک مشتری بالقوه از محصول یا سرویس شما مطلع میشود , یک آگهی نمایش خوب میتواند به آنها یادآوری کند که خرید کنند .
ریمارکتینگ یک راه هوشمندانه برای ارتباط با مشتریان بالقوه است که ممکن است خرید اولیه یا تحقیق نکرده باشند . درجه بالایی از انعطافپذیری هدف وجود دارد و شبکه نمایش گوگل نیز به شما اجازه میدهد تا هدف خود را فیلتر کنید تا فقط در مکانهای خاص نمایش داده شود یا مکانهای خاص را حذف کنید .
شما حتی میتوانید تبلیغات را نمایش دهید که شامل یک پیام برند یا یک محصول خاص است که مشتری احتمالی شما در وب سایت شما مشاهده میکند.فرمت تبلیغات نمایشی با افزایش روز به روز استفاده از اینترنت - امروزه بیش از ۴.۶۶ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد - تعجبی ندارد که اینترنت یکی از بهترین مکانها برای تبلیغ کسبوکار شماست .عصر دیجیتال به مردم این امکان را دادهاست که بدون اینکه مجبور شوند خانه را ترک کنند به صورت آنلاین خرید کنند . در نتیجه استفاده از تبلیغات نمایشی میتواند راهی قدرتمند برای رسیدن به مخاطبین هدف باشد .با اجازه دادن به کسبوکار خود در مکانهایی که مخاطبین شما در آن فعال هستند , تبلیغات میتوانند کارهایی را انجام دهند که جستجو نمیتوانند انجام دهند .
از آنجا که شبکه نمایش گوگل بسیار گسترده است , درگیر شدن در بازاریابی نمایشی میتواند برای کسبوکار شما خطرناک باشد - اگر مراقب نباشید , میتوانید هزینههای زیادی را با تبلیغات نمایشی هدر دهید .با این حال , مزایای زیادی برای نمایش تبلیغات وجود دارد و اگر شما در نمایش تبلیغات مطمئن باشید , فرصت تغییر استراتژی تبلیغات کلیکی را دارید .
تبلیغات نمایشی به خاطر فرمت بصری گرفتن چشم , پتانسیل بهبود قابلتوجه آگاهی از برند شما را دارند . با نمایش بازاریابی , شما میتوانید ثبات و دید برند , رهبری پرورش , عملکرد ردیابی و پشتیبانی از موفقیت سایر فعالیتهای تبلیغات کلیکی را تقویت کنید.
تبلیغات نمایشی چگونه است؟آگهی تبلیغاتی است که معمولا ً شامل یک تصویر کلیک شده با محتوای جذاب روی آن است .واحد تبلیغ " نمایش " نامیده میشود , زیرا به عنوان محتوای پشتیبانی شده در صفحه پیشبینی نمایش داده میشود که بازدید کننده هدف آن را تماشا میکند .
بازاریابی دیجیتال آخرین روند است . شرکتها در حال پخش تبلیغات روز مدرن از طریق دستگاههای مختلف , از طریق تلویزیون و رادیو و کانالهای رسانههای اجتماعی هستند .شبکه نمایش گوگل به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا با استفاده از عبارات هدفگیری مختلف , مانند کوکیها , آگهیهای گوگل را راهاندازی کنند.
چنین آگهیهای گوگل به صورت خودکار و در زمان واقعی به وب سایتها ارسال میشوند . آنها از الگوریتم های تبلیغاتی برای انتخاب تبلیغات مناسب برای کاربران استفاده میکنند. این که این ویژگی مرتبط باشد یا نه .برای اندازهگیری ارزش هر ظاهر , تبلیغات گوگل برای هر کاربر شخصی میشود . این کار بدون توجه به نوع حوزهای که آنها در حال حاضر به آن سفر میکنند انجام میشود. یک کاربر جدید یک آگهی مناسب برای شما براساس آن پارامترهای هدف را هر بار که از صفحه پیشبینی بازدید میکنند میبیند.
رایجترین فنآوری تبلیغاتی که به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا مخاطبان مربوطه را به صورت آنلاین هدف قرار دهند شامل عبارات جستجو و کلوچههای ذخیرهشده برای پیگیری فعالیت مرور سایت است.
تبلیغات نمایشی یا نمایش بازاریابی عبارت کلی مورد استفاده برای تبلیغات بصری است که در سراسر اینترنت نمایش داده میشود . این نوع تبلیغات عموما ً به شکل تصاویر , ویدیوها و حتی GIFs هستند .
آگهیهای نمایش گوگل در سراسر شبکه نمایش گوگل ظاهر میشوند به این معنی که آنها فرصت پیدا کردن در وب سایتهای مختلف را دارند که مخاطبان هدف شما ممکن است در اینترنت جستجو کنند . خارج از تبلیغات گوگل , شما همچنین میتوانید تبلیغات نمایشی را از طریق دیگر سکوهای تبلیغاتی مانند مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید.
پلت فرم تبلیغاتی فیس بوک به شما این امکان را میدهد که تبلیغات نمایشی ایجاد کنید که در سراسر شبکه مخاطبان فیس بوک برنامههای همکار و وب سایت ظاهر خواهد شد. زمانی که از فرمت آگهی نمایش با تبلیغات یوتیوب استفاده میکنید , آگهی نمایش شما در کنار پخشکننده ویدیو سکو ظاهر خواهد شد .
با افزایش روز به روز استفاده از اینترنت - امروزه بیش از ۴.۶۶ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد - تعجبی ندارد که اینترنت یکی از بهترین مکانها برای تبلیغ کسبوکار شماست . عصر دیجیتال به مردم این امکان را دادهاست که بدون اینکه مجبور شوند خانه را ترک کنند به صورت آنلاین خرید کنند . در نتیجه استفاده از تبلیغات نمایشی میتواند راهی قدرتمند برای رسیدن به مخاطبین هدف باشد .
با اجازه دادن به کسبوکار خود در مکانهایی که مخاطبین شما در آن فعال هستند , تبلیغات میتوانند کارهایی را انجام دهند که جستجو نمیتوانند انجام دهند . از آنجا که شبکه نمایش گوگل بسیار گسترده است , درگیر شدن در بازاریابی نمایشی میتواند برای کسبوکار شما خطرناک باشد - اگر مراقب نباشید , میتوانید هزینههای زیادی را با تبلیغات نمایشی هدر دهید .
با این حال , مزایای زیادی برای نمایش تبلیغات وجود دارد و اگر شما در نمایش تبلیغات مطمئن باشید , فرصت تغییر استراتژی PPC را دارید .
تبلیغات نمایشی به خاطر فرمت بصری گرفتن چشم , پتانسیل بهبود قابلتوجه آگاهی از برند شما را دارند . با نمایش بازاریابی , شما میتوانید ثبات و دید برند , رهبری پرورش , عملکرد ردیابی و پشتیبانی از موفقیت سایر فعالیتهای PPC را تقویت کنید.
تبلیغات نمایشی شکلی از تبلیغات آنلاین است که از تبلیغات متنی یا تصویری استفاده میکند که معمولا ً شامل یک شرکت برای کسب یک اقدام خاص یا افزایش آگاهی از برند است. آنها اغلب در تبلیغات برنامهای به کار میروند , زیرا سفارشیسازی و داشتن قابلیتهای retargeting عالی آسان است .
تبلیغات نمایشی نمایش بازاریابی تبلیغات بر روی صفحههای گرافیکی در اینترنت است . رسانههای تبلیغاتی مورد استفاده شامل تصاویر , ویدئو یا انیمیشن , و همچنین لینکهای متنی و تصاویر متحرک هستند که بر روی دستگاههای انتهای مختلف مانند کامپیوترهای رومیزی یا گوشیهای هوشمند تحویل داده میشوند .
نمایش نمایشگر یا از طریق cpc یا cpm billed . محاسبه مبتنی بر تبدیل تبلیغات نمایشی , مانند بازاریابی وابسته نیز ممکن است . هدف اصلی بازاریابی نمایش افزایش آگاهی و دستیابی به برند است .
تبلیغات آنلاین کلاسیک شامل هر دو عنصر گرافیکی , مانند بنر و دکمه , و همچنین محتوای متن و تصویر است. کاربران این مطالب تبلیغاتی را هنگام بازدید از وب سایتی که آن را یکپارچه کردهاست , میبینند . مطالب تبلیغاتی را میتوان روشن کرد و اغلب کاربر را به وب سایت شرکت تبلیغاتی تغییر میدهد . صفحات فرود ویژه یا صفحات محصول و طبقه مربوطه نیز متداول هستند .
در آغاز یک کمپین تبلیغات نمایشی , همیشه یک آگهی دهنده وجود دارد که مایل به انتقال پیام تبلیغاتی و یک ناشر است که منابع لازم را فراهم میکند . در حالی که ناشر به وب سایتی نیاز دارد که تبلیغ از طریق آن پخش شود , آگهی دهنده باید محتوای تبلیغاتی را آماده کند. نمایش کارهای بازاریابی با فرمت های تبلیغاتی متعددی که در وب سایت ناشر قرار میگیرند .
تبلیغات نمایشی داستان خاص خود را دارد و از قدیم با اشکال گوناگون انجام میشده است.
در بازارها و شاید مقابل درب رستوران ها احتمالا افرادی را دیده اید که با لباس های عجیب و غریب و گاهی خنده دار مشتریان را دعوت به ورود میکنند.
گاهی اوقات برای تبلیغ یک نوع عینک از یک شخصیت معروف ورزشی مانند پائولو مالدینی استفاده میکنند تا با استفاده از آن نوع عینگ دیگران را ترغیب به خرید کند و اینکار باعث ماندگاری برند در اذهان عمومی میشود.
تبلیغات نمایشی در استادیوم های بزرگ ورزشی و هنگام برگزاری مسابقات بزرگ بطور مرتب در مقابل چشمان بیننده رژه میروند.
در فیلم های بزرگ و معروف سینمایی هم نمایش یک نوع سیگار معروف که توسط بازیگر اصلی فیلم تبلیغ میشود.
تبلیغات نمایشی داستان ماندگاری در خاطرات مردم است.
تبلیغات نمایشی سالهای زیادی وجود داشتهاست , اما پیشرفتهای اخیر به بازاریابان اجازه میدهد تا از تکنولوژی برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص استفاده کنند. با هماهنگ کردن تبلیغات نمایش کسبوکار تان به یک جمعیت شناختی صریح , شما اطمینان حاصل میکنید که تبلیغ به افرادی میرسد که به احتمال زیاد به محصول یا سرویس شما علاقمند هستند .
تبلیغات نمایشی , مانند بسیاری از اشکال تبلیغات دیجیتال , بر روی تبلیغات هزینه در هر کلیک تکیه دارند . یک آگهی دهنده براساس تعداد کلیک مشتریان بالقوه که هر آگهی دریافت میکند , برای نمایش تبلیغات پرداخت میکند.
در درجه اول بر مبنای بصری و آسان ساختن , تبلیغات نمایش بر روی هر کسی که آنها را میبیند تاثیر میگذارد , حتی زمانی که آنها در حال لغزش در یک صفحه هستند . یک آگهی نمایش به اندازه تبلیغات سنتی , مانند تبلیغات چاپی و رادیویی , دارای دامنه گستردهای است , در حالی که کمتر برای بیننده مخرب است .
نمایش تبلیغات نیازی به ادغام پیچیده در یک وب سایت در مقایسه با دیگر انواع تبلیغات دیجیتال ندارد . آنها میتوانند در هر سایتی که بخشی از شبکه تبلیغاتی است که شما انتخاب میکنید نمایش داده شوند .
در درجه اول بر مبنای بصری و آسان ساختن , تبلیغات نمایش بر روی هر کسی که آنها را میبیند تاثیر میگذارد , حتی زمانی که آنها در حال لغزش در یک صفحه هستند . یک آگهی نمایش به اندازه تبلیغات سنتی , مانند تبلیغات چاپی و رادیویی , دارای دامنه گستردهای است , در حالی که کمتر برای بیننده مخرب است .
نمایش تبلیغات نیازی به ادغام پیچیده در یک وب سایت در مقایسه با دیگر انواع تبلیغات دیجیتال ندارد . آنها میتوانند در هر سایتی که بخشی از شبکه تبلیغاتی است که شما انتخاب میکنید نمایش داده شوند .
تبدیل فوری ممکن است برای نمایش تبلیغات در مقایسه با دیگر اشکال تبلیغات دیجیتال کمتر باشد , اما نرخ کلیک نباید تنها معیاری باشد که در نظر بگیرید . با آشنا کردن مخاطبین خود با برند , تبلیغات نمایش میتواند تبدیل آگهی جستجو را افزایش داده و منجر به ترافیک ارگانیک در آینده شود .
از آنجا که نمایش تابع تبلیغات در درجه اول برای افزایش آگاهی از برند و اغلب دارای نرخ کلیک پایین است , آنها میتوانند گزینه مقرونبهصرفهتر تری در مقایسه با دیگر گزینههای تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات جستجو باشند .
تبلیغات نمایشی چگونه است؟آگهی تبلیغاتی است که معمولا ً شامل یک تصویر کلیک شده با محتوای جذاب روی آن است .واحد تبلیغ " نمایش " نامیده میشود , زیرا به عنوان محتوای پشتیبانی شده در صفحه پیشبینی نمایش داده میشود که بازدید کننده هدف آن را تماشا میکند . بازاریابی دیجیتال آخرین روند است . شرکتها در حال پخش تبلیغات روز مدرن از طریق دستگاههای مختلف , از طریق تلویزیون و رادیو و کانالهای رسانههای اجتماعی هستند .شبکه نمایش گوگل به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا با استفاده از عبارات هدفگیری مختلف , مانند کوکیها , آگهیهای گوگل را راهاندازی کنند. چنین آگهیهای گوگل به صورت خودکار و در زمان واقعی به وب سایتها ارسال میشوند . آنها از الگوریتم های تبلیغاتی برای انتخاب تبلیغات مناسب برای کاربران استفاده میکنند. این که این ویژگی مرتبط باشد یا نه .برای اندازهگیری ارزش هر ظاهر , تبلیغات گوگل برای هر کاربر شخصی میشود . این کار بدون توجه به نوع حوزهای که آنها در حال حاضر به آن سفر میکنند انجام میشود. یک کاربر جدید یک آگهی مناسب برای شما براساس آن پارامترهای هدف را هر بار که از صفحه پیشبینی بازدید میکنند میبیند.رایجترین فنآوری تبلیغاتی که به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا مخاطبان مربوطه را به صورت آنلاین هدف قرار دهند شامل عبارات جستجو و کلوچههای ذخیرهشده برای پیگیری فعالیت مرور سایت است
آگهی نمایش تبلیغاتی است که در کنار محتوای وب سایت ظاهر میشود . آگهیهای نمایش معمولا ً در بالا یا پایین یک مقاله یا پست بلاگ نمایش داده میشوند . رایجترین نوع نمایش آگهی , بنر تبلیغاتی است که در بالای یک وب سایت ظاهر میشود . این تبلیغات اغلب برای ترویج محصولات و خدمات استفاده میشوند . آگهیهای نمایش اغلب از تصویرسازی , لوگو , انیمیشن , دکمه , رسانه غنی , ویدیو , یا گرافیک دیگر برای ارتباط با یک پیام استفاده میکنند . برخلاف تبلیغات مبتنی بر متن , تبلیغات نمایشی بر روی وب سایتها , برنامهها , و رسانههای اجتماعی نمایش داده میشوند. آنها به تبلیغ کسب و کارها یا برندها در هنگام مرور آنلاین , تماشای فیلمهای یوتیوب , بررسی ایمیل و یا استفاده از برنامههای تلفن همراه کمک میکنند.تبلیغات سبک نمایشی ساختهشده با محتوای گرافیکی و به سبک کسبوکار یا برند شما طراحی شدهاند . با نمایش تبلیغات میتوانید تا حد ممکن خلاق باشید . استفاده از رنگهای روشن , متن بزرگ , ویدئو , صوت , رسانههای غنی , یا حتی انیمیشن تمام راههایی هستند که تبلیغات نمایشی شما را برجسته میکنند . هدف جلب توجه بینندگان به محتوایی است که میخواهید آنها ببینند و آنها را در جهتی که میخواهید بروند حرکت دهند .تبلیغات نمایشی , مانند جستجوی پرداختشده یا تبلیغات هر کلیک , شامل تیتر , متن و نشانی اینترنتی است. با این حال , تبلیغات نمایشی همچنین شامل نوعی عنصر گرافیکی , ویدئو یا صوتی است که باعث میشود آنها برجسته شوند . به علاوه , تبلیغات منظم بازاریابی موتور جستجو شامل شمارش شخصیت , محدود کردن فرصت پیامرسانی شما است. نمایش تبلیغات اجازه پیامرسانی جذاب , به علاوه گرافیک , ویدئو , و برندسازی شرکت شما برای برجسته شدن و جلب توجه را میدهد.تبلیغات نمایشی یا تبلیغات بصری:نمایش تبلیغات یا نمایش بازاریابی عبارت کلی مورد استفاده برای تبلیغات بصری است که در سراسر اینترنت نمایش داده میشود . این نوع تبلیغات عموما ً به شکل تصاویر , ویدیوها و حتی گیف هستند .آگهیهای نمایش گوگل در سراسر شبکه نمایش گوگل ظاهر میشوند به این معنی که آنها فرصت پیدا کردن در وب سایتهای مختلف را دارند که مخاطبان هدف شما ممکن است در اینترنت جستجو کنند.خارج از تبلیغات گوگل , شما همچنین میتوانید تبلیغات نمایشی را از طریق دیگر سکوهای تبلیغاتی مانند مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید. پلت فرم تبلیغاتی فیس بوک به شما این امکان را میدهد که تبلیغات نمایشی ایجاد کنید که در سراسر شبکه مخاطبان فیس بوک برنامههای همکار و وب سایت ظاهر خواهد شد. زمانی که از فرمت آگهی نمایش با تبلیغات یوتیوب استفاده میکنید , آگهی نمایش شما در کنار پخشکننده ویدیو سکو ظاهر خواهد شد.
دیجیتال به کسبوکار شما این امکان را میدهد که تبلیغات نمایشی هدفمند را در مقابل یک مخاطب تعریفشده که قبلا ً از وب سایت شما بازدید کرده و در جاهای دیگر اینترنت مرور میکنند , قرار دهد. زمانی که یک مشتری بالقوه از محصول یا سرویس شما مطلع میشود , یک آگهی نمایش خوب میتواند به آنها یادآوری کند که خرید کنند .ریمارکتینگ یک راه هوشمندانه برای ارتباط با مشتریان بالقوه است که ممکن است خرید اولیه یا تحقیق نکرده باشند . درجه بالایی از انعطافپذیری هدف وجود دارد و شبکه نمایش گوگل نیز به شما اجازه میدهد تا هدف خود را فیلتر کنید تا فقط در مکانهای خاص نمایش داده شود یا مکانهای خاص را حذف کنید . شما حتی میتوانید تبلیغات را نمایش دهید که شامل یک پیام برند یا یک محصول خاص است که مشتری احتمالی شما در وب سایت شما مشاهده میکند.فرمت تبلیغات نمایشی با افزایش روز به روز استفاده از اینترنت - امروزه بیش از ۴.۶۶ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد - تعجبی ندارد که اینترنت یکی از بهترین مکانها برای تبلیغ کسبوکار شماست .عصر دیجیتال به مردم این امکان را دادهاست که بدون اینکه مجبور شوند خانه را ترک کنند به صورت آنلاین خرید کنند . در نتیجه استفاده از تبلیغات نمایشی میتواند راهی قدرتمند برای رسیدن به مخاطبین هدف باشد .با اجازه دادن به کسبوکار خود در مکانهایی که مخاطبین شما در آن فعال هستند , تبلیغات میتوانند کارهایی را انجام دهند که جستجو نمیتوانند انجام دهند . از آنجا که شبکه نمایش گوگل بسیار گسترده است , درگیر شدن در بازاریابی نمایشی میتواند برای کسبوکار شما خطرناک باشد - اگر مراقب نباشید , میتوانید هزینههای زیادی را با تبلیغات نمایشی هدر دهید .با این حال , مزایای زیادی برای نمایش تبلیغات وجود دارد و اگر شما در نمایش تبلیغات مطمئن باشید , فرصت تغییر استراتژی تبلیغات کلیکی را دارید .تبلیغات نمایشی به خاطر فرمت بصری گرفتن چشم , پتانسیل بهبود قابلتوجه آگاهی از برند شما را دارند . با نمایش بازاریابی , شما میتوانید ثبات و دید برند , رهبری پرورش , عملکرد ردیابی و پشتیبانی از موفقیت سایر فعالیتهای تبلیغات کلیکی را تقویت کنید.
تبلیغات نمایشی یا نمایش بازاریابی عبارت کلی مورد استفاده برای تبلیغات بصری است که در سراسر اینترنت نمایش داده میشود . این نوع تبلیغات عموما ً به شکل تصاویر , ویدیوها و حتی GIFs هستند .
آگهیهای نمایش گوگل در سراسر شبکه نمایش گوگل ظاهر میشوند به این معنی که آنها فرصت پیدا کردن در وب سایتهای مختلف را دارند که مخاطبان هدف شما ممکن است در اینترنت جستجو کنند .
خارج از تبلیغات گوگل , شما همچنین میتوانید تبلیغات نمایشی را از طریق دیگر سکوهای تبلیغاتی مانند مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید.
پلت فرم تبلیغاتی فیس بوک به شما این امکان را میدهد که تبلیغات نمایشی ایجاد کنید که در سراسر شبکه مخاطبان فیس بوک برنامههای همکار و وب سایت ظاهر خواهد شد. زمانی که از فرمت آگهی نمایش با تبلیغات یوتیوب استفاده میکنید , آگهی نمایش شما در کنار پخشکننده ویدیو سکو ظاهر خواهد شد .
با افزایش روز به روز استفاده از اینترنت - امروزه بیش از ۴.۶۶ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد - تعجبی ندارد که اینترنت یکی از بهترین مکانها برای تبلیغ کسبوکار شماست .
عصر دیجیتال به مردم این امکان را دادهاست که بدون اینکه مجبور شوند خانه را ترک کنند به صورت آنلاین خرید کنند . در نتیجه استفاده از تبلیغات نمایشی میتواند راهی قدرتمند برای رسیدن به مخاطبین هدف باشد .
با اجازه دادن به کسبوکار خود در مکانهایی که مخاطبین شما در آن فعال هستند , تبلیغات میتوانند کارهایی را انجام دهند که جستجو نمیتوانند انجام دهند . از آنجا که شبکه نمایش گوگل بسیار گسترده است , درگیر شدن در بازاریابی نمایشی میتواند برای کسبوکار شما خطرناک باشد - اگر مراقب نباشید , میتوانید هزینههای زیادی را با تبلیغات نمایشی هدر دهید .
با این حال , مزایای زیادی برای نمایش تبلیغات وجود دارد و اگر شما در نمایش تبلیغات مطمئن باشید , فرصت تغییر استراتژی PPC را دارید .
تبلیغات نمایشی به خاطر فرمت بصری گرفتن چشم , پتانسیل بهبود قابلتوجه آگاهی از برند شما را دارند . با نمایش بازاریابی , شما میتوانید ثبات و دید برند , رهبری پرورش , عملکرد ردیابی و پشتیبانی از موفقیت سایر فعالیتهای PPC را تقویت کنید.
تبلیغات نمایشی آگهیهای نمایش شما در حین تبلیغات چهره برند شما را نگه میدارند . این کار نتیجه بهتری در شناسایی برند نسبت به تبلیغات PPC فراهم میکند زیرا کاربر مجبور نیست روی تبلیغات کلیک کند تا اطلاعات مربوط به برند شما را پیدا کند . در این تبلیغ , کاربران میتوانند به طور مستقیم اطلاعات مربوط به برند شما را بدون کلیک روی تبلیغات و تغییر مسیر به صفحات دیگر جمعآوری کنند.
هدف موثر با تبلیغات نمایشی در عین تبلیغات , تقریبا ً هر روش به یک گزینه هدف برای افزایش شانس راهنمایی و تبدیل نیاز دارد . این کار میزان تبلیغات را کاهش داده و میزان تبدیل را افزایش خواهد داد , زیرا تبلیغات شما تنها بر روی کاندیداهای علاقهمند نمایش داده خواهد شد .نمایش هدف قرار دادن تبلیغات نمایشی همانند تبلیغات رسانههای اجتماعی , شما میتوانید یک کمپین تبلیغاتی خاص برای نمایش تبلیغات با هدف قرار دادن مکان یا مخاطبان دلخواه خود ایجاد کنید .
تبلیغات نمایشی با افزایش نرخ تبدیل نه تنها محتوای شما را افزایش میدهد , بلکه بسیاری از مشتریان بالقوه را جذب کرده و منجر به آن میشود . همانطور که ویژگی هدف قرار دادن مشتریان را دریافت میکند , و تنها افراد علاقمند قادر به دیدن تبلیغات شما هستند که شامل تغییر بیشتری نسبت به تبلیغات بدون هدف مناسب هستند .علاوه بر این , نشان میدهد که به بهبود احتمال درصد کمک میکند که خریداران این برند را تجویز کنند .
تبلیغات نمایشی یعنی ایجاد محتویات شگفت انگیزی که شما تنها با ایجاد و اجرای تبلیغات بر روی گوگل انجام میدهید ; تمرکز اصلی که شما باید ارائه دهید در عین حال ایجاد محتوای مناسب است . مهم نیست که تبلیغات نمایش شما چگونه ظاهر میشوند اما محتوای شما باید بسیار عالی باشد چون این چیزی است که مهمان را به سمت آگهیهای شما میبرد .یه ضربالمثل هست که محتوا پادشاه است , خب واقعا ً همینطوره . چون بدون رضایت شما حتی نمیتوانید تبلیغ کنید . برای تبلیغات برای کار و ارائه حداکثر نتیجه , باید خلاقیت و تجربه بهتر کاربر وجود داشته باشد که فرد را به سمت تبدیل جذب میکند .
تبلیغات نمایشی را در هر فرمت ممکن بیشتر ایجاد کنید و محصولات خود را به اشتراک بگذارید , هر چه کسبوکار شما بیشتر رشد کند و شانس تبدیل شدن را افزایش دهد . این اتلاف وقت یا منابع نیست ; در عوض , این روش ایجاد فرصت برای ساخت برند شما از طریق محیطهای مختلف است .از تصاویر و آگهیهای متنی استفاده کنید و آنها را به گروههای تبلیغاتی مختلف تقسیم کنید. افرادی که متن و افرادی که تصاویر را ترجیح میدهند میتوانند بدون شک در تبلیغات شما شرکت کنند . بنابراین میتوانید از این بهبود سود دوبرابر بگیرید .
ایجاد تبلیغات نمایشی ساده و بصری: ممکن است در این فکر باشید که تبلیغات ساده چقدر ارزش ایجاد دارند اما پس از دانستن این حقیقت که ۶۷.۵ درصد تبلیغات روی تبلیغات نمایش ساده و ساده هستند . به این دلیل است که افراد علاقهمند تبلیغات ساده و خوب را ترجیح میدهند , و همچنین تبلیغات متنی نسبت به تبلیغات تصویری نرخ کلیک کمتری دارند .این بدین معنی نیست که نباید برای تبلیغات تصویری بروید . تصویر یک ضرورت واقعی در تبلیغات امروز است یا تبلیغ ناقص است . متن باید ساده و مستقیم باشد , از جمله تصویر مربوطه برای توصیف بهتر متن .
نمایش تبلیغات راه خوبی برای کسب و کارها برای رسیدن به مشتریان بالقوه است , زیرا ثابت شدهاست که آنها بیش از سایر اشکال تبلیغات , کلیک و تعامل تولید میکنند . با این حال , اگر با اصول تبلیغات نمایشی آشنا نیستید , دانستن اینکه از کجا شروع کنید , دشوار است .
1- هدف خود را از نمایش تبلیغات تعریف کنید . امید دارید با تبلیغ خود چه کنید ؟ آیا به دنبال افزایش فروش هستید یا سعی دارید آگاهی را افزایش دهید ؟ مزایا و معایب هر گزینه را ارزیابی کنید , و قبل از شروع کمپین خود تصمیم بگیرید که چه چیزی برای کسبوکار شما بهتر است .
2- مخاطبین هدف خود را برای نمایش تبلیغات مشخص کنید . مشتریان ایدهآل شما چه کسانی هستند ؟آنها زمان خود را به صورت آنلاین کجا سپری میکنند ؟ نیازها , خواستهها و علایق آنها را هنگام ایجاد تبلیغ در نظر بگیرید . این کار به اطمینان از این که با آنها در ارتباط است و از منافع آنها درخواست میکند , کمک میکند .
3- برای نمایش تبلیغات طراحی چشم گیری ایجاد کنید. تبلیغ شما باید حرفهای به نظر برسد , اما باید خلاق و جذاب باشد . به یاد داشته باشید که اندازه , شکل و رنگ تبلیغ شما بر اثربخشی آن تاثیر خواهد گذاشت , بنابراین مطمئن شوید که از جمعیت خارج میشود .
4- از یک کپی مسحور کننده برای نمایش تبلیغات استفاده کنید. متن آگهی شما باید مختصر و قانعکننده باشد . تمرکز بر روشن کردن و مختصر کردن پیام و اجتناب از زبان بسیار پیچیده .
5- نتایج نمایش تبلیغات خود را پیگیری کنید . عملکرد تبلیغ خود را برای پیگیری موفقیت آن نظارت کنید. اگر نتایج مورد انتظار شما را تسلیم نمیکند , برای بهبود اثربخشی خود , طراحی یا پیام خود را تغییر دهید . این میتواند به شما بینش ارزشمندی در مورد اینکه چه کاری انجام میدهید و چه چیزی برای مخاطبان هدف خاص شما نیست بدهد .
با دنبال کردن این پنج نکته میتوانید یک تبلیغ نمایشی ایجاد کنید که جذاب , موثر و احتمالا ً تبدیل است . به یاد داشته باشید که تبلیغات به طور مداوم در حال تکامل هستند و موفقیت نیازمند تست و تغییر است.
تبلیغات نمایشی دیجیتال یکی از شناختهشدهترین اشکال تبلیغات آنلاین است , و همچنان بخش مهمی از چشمانداز بازاریابی دیجیتال گستردهتر را تشکیل میدهد . نگاهی دقیقتر به تبلیغات , پوشش مزایا و معایب آن , اهمیت هدفگذاری , نمایش شبکههای تبلیغاتی و نقش تبلیغات به عنوان بخشی از یک رویکرد بازاریابی دیجیتال میتواند برای موفقیت کسب و کار موثر باشد.
تبلیغات نمایشی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوکیا اینستاگرام، لینکدینو یوتیوب از اهمیت و محبوبیت فراوانی برخوردار است.
امروزه کاربران و جستجوگران تمایل فراوانی دارند تا مطالب دلخواه خود را بصورت ویدئو و فیم ببینند از همین رو تبلیغات نمایشی اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.
تبلیغات نمایشی یک شکل رایج از تبلیغات دیجیتال پرداختشده است که شامل نمایش تبلیغات بصری مانند تصاویر , پرچمها , محتوای ویدئو , فلاش و متن آنلاین میشود. هدف بیشتر آگهیهای نمایش تحریک کاربر برای کلیک کردن است - اقدامی که معمولا ً آنها را به صفحه فرود متناظر آگهی میبرد . بدین ترتیب تبلیغات نمایشی میتواند در ایجاد کسبوکار و تقویت آگاهی از برند نقش داشته باشد.
نمایش تبلیغات اغلب در وب سایتها یافت میشود . اکثریت قریب به اتفاق کاربران اینترنت شاهد ظهور بسیاری از این تبلیغات در سراسر وب بودهاند که نشاندهنده محبوبیت این نوع خاص تبلیغات آنلاین است .
تبلیغ کنندگان مشتاق به امتحان کردن دست خود در تبلیغات نمایشی احتمالا ً این کار را از طریق یک شبکه تبلیغاتی نمایشی انجام میدهند . در اصل , نمایش شبکههای تبلیغاتی به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تبلیغات را هدف قرار دهند و مخاطبان هدف جدیدی را جذب کنند . مثالهای شناختهشده از این شبکهها عبارتند از گوگل AdSense , تبلیغات اپل , شبکه مخاطبان فیس بوک و اینستاگرام است .
زمانی که شبکه ارجح خود را انتخاب کردید , به شما فرصت داده خواهد شد تا کاربرانی که در یک جمعیت خاص قرار میگیرند را هدف قرار دهید . انتخاب جمعیت مناسب به افزایش احتمال تبلیغات شما در مقابل مخاطبین هدف کمک خواهد کرد.
دادههای موجود برای این شبکهها همچنین به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا کاربران را براساس منافع خاص خود هدف قرار دهند , که به نوبه خود نقش مهمی در ایجاد همه تبدیلات مهم ایفا میکند . برای مثال , تبلیغات نمایشی را میتوان به سوی کاربرانی که علاقه قبلی خود را به یک محصول یا برند خاص نشان دادهاند , هدف قرار داد و به تبلیغ کنندگان کمک کرد تا خدمات خود را به طور موثرتری remarket کنند.