تبلیغات سئو

تبلیغات سئو عبارت است از تبلیغات از طریق بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو.تبلیغات سئو ارزان و مقرون به صرفه تر از سایت فرمت های تبلیغات آنلاین است.در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره اهمیت بهینه سازی و تبلیغات سئو گفته ایم.

تبلیغات سئو برای افزایش فروش

تبلیغات با سئو یا تبلیغات بهینه‌سازی موتور جستجو، استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو را با تبلیغات پولی ترکیب می‌کند تا دیده شدن آنلاین یک وب‌سایت را افزایش داده و ترافیک را افزایش دهد. سئو بر بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت در نتایج جستجوی ارگانیک تمرکز دارد، در حالی که تبلیغات از پلتفرم‌های پولی مانند گوگل ادز برای افزایش دیده شدن فوری استفاده می‌کند. هر دو روش را می‌توان با هم برای دستیابی به یک استراتژی جامع بازاریابی آنلاین استفاده کرد.برای اینکه بتوانید ترافیک زیادی به وب‌سایت خود جذب کنید و فروش کافی داشته باشید تا بتوانید خود را یک کسب‌وکار موفق بنامید، بسیار مهم است که وب‌سایت خود را به مشتریان ارائه دهید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد و اگر این کار را نکنید، ممکن است از دید ارزشمندترین مشتریان خود پنهان شوید.تبلیغات سئو مهمترین راه افزایش فروش است.

تبلیغات سئو

تبلیغات سئو مقرون به صرفه است

سئو (SEO) مخفف بهینه‌سازی موتور جستجو (search engine optimization) است و یک فرآیند بازاریابی دیجیتال است که مستلزم بهینه‌سازی وب‌سایت و محتوای آن برای دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل است.وقتی کسی عبارتی مانند «تبلیغات سئو» یا «افزایش فروش با تبلیغات سئو» را جستجو می‌کند، یک سایت سئوپسند که حاوی محتوای مرتبط باشد، در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالایی خواهد داشت. به طور خلاصه، بهینه‌سازی سایت شما برای سئو، یافتن محتوا، محصولات و خدمات شما را به صورت ارگانیک - بدون استفاده از تبلیغات پولی - برای مخاطبان هدف شما آسان‌تر می‌کند.
تدوین یک استراتژی قدرتمند تبلیغات سئو برای سال ۲۰۲5 فقط به معنای دیده شدن محتوای شما نیست - بلکه به معنای پیشی گرفتن از رقبا است. با توجه به اینکه الگوریتم گوگل دائماً در حال تکامل است، قوانین بازی همیشه در حال تغییر هستند.تبلیغات سئوی مؤثر چیزی بیش از کلمات کلیدی و بک لینک‌ها است. این در مورد درک مخاطبان شما، استفاده از ابزارهای مناسب و افزایش تعداد کلیک‌ها است. تبلیغات با سئو میتواند وب سایت شما را در صفحه اول گوگل نمایش دهد که روزانه میلیونها کاربر به آن مراجعه میکنند.تبلیغات با سئو برای تمام کسب و کار از نظر قیمت و هزینه مقرون به صرفه و ارزانتر و بهتر است.

Mobirise Website Builder

تبلیغات سئو محبوب است

یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه، استفاده از تبلیغات بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) است.
تبلیغات سئو به روش‌هایی اشاره دارد که می‌توانید برای تبلیغ کسب‌وکارتان در یک موتور جستجو انتخاب کنید. آن موتور جستجو می‌تواند گوگل یا بینگ باشد، اما در این پست، ما به گوگل اشاره خواهیم کرد.
تبلیغات بهینه‌سازی موتور جستجو یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از این است که وب‌سایت شما به کاربرانی که برای شما بیشترین ارزش را دارند، می‌رسد و این کار را از دو طریق اصلی انجام می‌دهد.
اصطلاح «تبلیغات سئو » دو بخش دارد. «بهینه‌سازی موتور جستجو» یک بخش و «تبلیغات» بخش دیگر است.

چرا به تبلیغات با سئو نیاز داریم؟

میلیون‌ها کسب و کار وجود دارد و واقعاً هیچ صنعتی وجود ندارد که رقابتی نباشد. مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، همیشه رقبایی خواهید داشت که سعی می‌کنند فروش را از کسب و کار شما بگیرند و آن را به سمت کسب و کار خودشان جذب کنند.
با این اوصاف، جایگاه شما در صفحات نتایج موتور جستجو یا SERPها کاملاً حیاتی است. این جایگاه تعیین می‌کند که چه کسی بین شما و رقیبتان در فروش برنده می‌شود.
این برای کسب و کار شما مانند یک بازی مرگ و زندگی به نظر می‌رسد و کاملاً می‌تواند باشد. به خصوص به این دلیل که ۹۳٪ از تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو آغاز می‌شوند.
این رقم نشان می‌دهد که اگر در موتورهای جستجو ظاهر نشوید، احتمالاً هیچ ترافیکی به وب‌سایت خود جذب نخواهید کرد. اما صرفاً رتبه‌بندی در موتورهای جستجو کافی نیست، اگر در صدر رتبه‌بندی قرار نگیرید، باید با ترافیک خود خداحافظی کنید.
۷۵٪ از کاربران فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می‌کنند. این بدان معناست که تنها ۲۵٪ از کاربران حتی به صفحه دوم هم می‌رسند.
با این اوصاف، بسیار مهم است که وب‌سایت شما نه تنها در موتورهای جستجو رتبه‌بندی شود، بلکه رتبه بالایی نیز داشته باشد.

Mobirise Website Builder

تبلیغات سئو یک رویکرد استراتژیک است

تبلیغات سئو یا تبلیغات سئو یک رویکرد استراتژیک است که قدرت بهینه‌سازی ارگانیک موتور جستجو (SEO) را با تبلیغات پولی ترکیب می‌کند تا حضور آنلاین برند شما را تقویت کند. با ترکیب این دو روش، کسب‌وکارها می‌توانند به دیده شدن فوری و رشد پایدار در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) دست یابند.
بیایید بررسی کنیم که هر جزء چگونه نقش حیاتی دارد:
مزیت سئو: سئو بر کسب ترافیک ارگانیک تمرکز دارد. این امر با بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت با کلمات کلیدی مرتبط، بهبود عناصر فنی و ارائه یک تجربه کاربری عالی حاصل می‌شود. نتیجه؟ وب‌سایت شما به تدریج در SERPها صعود می‌کند و بدون هزینه اضافی برای هر بازدید، کلیک جذب می‌کند.
اما یک نکته وجود دارد - تبلیغات سئو زمان می‌برد. در حالی که نتایج ارزش انتظار را دارند، بسیاری از کسب‌وکارها برای جذب مخاطب به دیده شدن فوری نیاز دارند.
مزیت تبلیغات: اینجاست که تبلیغات PPC وارد عمل می‌شود. PPC به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که تقریباً بلافاصله جایگاه برتر خود را در SERPها تضمین کنند. با متن تبلیغاتی قانع‌کننده و هدف‌گیری استراتژیک کلمات کلیدی، این تبلیغات ترافیک و تبدیل فوری را هدایت می‌کنند.
از همه بهتر، PPC بازگشت سرمایه قابل اندازه‌گیری را تضمین می‌کند، زیرا شما فقط زمانی هزینه می‌کنید که کاربران روی تبلیغ شما کلیک کنند. این یک روش مقرون به صرفه برای تکمیل روند کند سئوی ارگانیک است.
این رویکردها هم‌افزایی ایجاد می‌کنند که آگاهی از برند را افزایش می‌دهد، منجر به جذب مشتری بالقوه می‌شود و به مرور زمان اعتماد ایجاد می‌کند.


سئو چیست و چگونه می‌تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد

سئو برای بهینه‌سازی موتور جستجو می‌ایستد و یک تکنیک بازاریابی است که بر بهینه‌سازی وب سایت شما تمرکز دارد تا آن را به عنوان نتیجه شماره یک در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه‌بندی کند. با استفاده از تعدادی تاکتیک و ابزار می‌توانید وب سایت خود را به گونه‌ای سازماندهی کنید که موتورهای جستجو درک و انتخاب کنند تا به کاربران خود نشان دهند . سئو را هم به عنوان یک هنر و هم به عنوان یک علم در نظر بگیرید . این کار خلاقیت و توانایی ایجاد محتوای با کیفیت بالا , جذاب که کاربران ارزش دارند را با درک قوی از تجزیه و تحلیل و مشتریان احتمالی ترکیب می‌کند. مهم است که به یاد داشته باشید که سئو تنها بر روی رتبه‌بندی ارگانیک متمرکز است . شما نمیتوانید با سئو مقام بالاتر بگیرید تنها راه رتبه‌بندی بالاتر سئو این است که مطمئن شوید نیازهای موتور جستجو را برآورده می‌کنید .


استراتژی سئو

استراتژی قوی سئو

یک استراتژی قوی سئو می‌تواند مزایای مختلفی را به حضور آنلاین کسب‌وکار شما و به طور کلی به استراتژی بازاریابی شما بیاورد . این مزایا می‌توانند شامل موارد زیر باشند : افزایش دید و ترافیک به وب سایت : هر چه صفحات وب سایت تان بالاتر باشد , ترافیک بیشتری خواهید داشت . کیفیت وب سایت بهبود یافته : همانطور که نام کامل آن دلالت بر این دارد , باید برای رسیدن به استانداردهای بالا گوگل وب سایت خود را بهینه‌سازی کنید . با انجام این کار , وب سایت خود را در این فرآیند بهبود خواهید داد. ایجاد اعتماد مصرف‌کننده : کاربران موتور جستجو به طور طبیعی به وب سایت‌هایی که در بالاترین رتبه قرار دارند اعتماد دارند چون گوگل صفحات ظاهر شده را بررسی کرده‌است . نام تجاری خود را به عنوان یک مرجع در حوزه خود قرار دهید : سئو شامل ایجاد محتوای زیادی مانند نوشتن وبلاگ است. طبیعتا هر چه نوشتن شما در مورد یک موضوع بیشتر باشد , افراد بیشتری به عنوان یک منبع ارزشمند اطلاعات به شما مراجعه خواهند کرد ( اما تنها اگر محتوای آن با کیفیت بالا باشد , نمی‌توانید با سئو تقلب کنید . تکنیک بلند مدت : سئو ممکن است کمی آهسته‌تر و بلند مدت استراتژی بازاریابی باشد اما زمانی که شروع می‌شود , فقط رشد می‌کند . سئو یک استراتژی بلند مدت است که بیش از وقت اضافه می‌سازد و موثرتر می‌شود .

انواع سئو

در واقع انواع مختلفی از سئو وجود دارد . با این حال , از نظر فعالیت‌های سئو , دو نوع اصلی سئو در صفحه و سوسیونو هستند .سئو در صفحه به اقداماتی اشاره می‌کند که شما در وب سایت خود برای کمک به رتبه‌بندی آن انجام می‌دهید . این شامل ایجاد محتوا , استفاده از کلمات کلیدی , استفاده مناسب از عناوین , meta و نشانی‌های اینترنتی است . سئو خارج از صفحه به اقداماتی اشاره می‌کند که می‌توانید از وب سایت خود خارج شوید تا رتبه‌بندی خود را افزایش دهید , مانند ساخت لینک یا وبلاگ نویسی مهمان .همچنین دو سبک از سئو : کلاه سفید و کلاه سیاه وجود دارد.سئو کلاه سفید براساس استفاده از تکنیک‌های اخلاقی و شفاف برای ساخت رتبه‌بندی صفحات شماست . اساسا سئو کلاه سفید در حال تعقیب و احترام به گوگل و دیگر قوانین موتور جستجو در مورد وب سایت و بهینه‌سازی موقعیت است .از سوی دیگر , سئو کلاه سیاه از تکنیک‌های سوال‌برانگیز برای فریب دادن موتورهای جستجو برای بالا بردن رتبه سایت استفاده می‌کند . در حالی که سئو کلاه سیاه ممکن است در کوتاه‌مدت کار کند , در طول زمان به وب سایت شما آسیب بیشتری وارد می‌کند و موتورهای جستجو شما را جریمه خواهند کرد .

Mobirise Website Builder

رابطه سئو و بازاریابی محتوا

زمانی که شما برای اولین بار در دنیای سئو , بازاریابی محتوا و بازاریابی ورودی شروع می‌کنید , تشخیص بین این استراتژی‌ها دشوار است . همه آن‌ها شامل ایجاد محتوا , تحقیق کلید واژه , و استفاده از معیارهای مشابه هستند , اما سه مفهوم متمایز هستند که بر روی یکدیگر می‌سازند .بیایید با بازاریابی محتوا شروع کنیم. این استراتژی بر ایجاد و توزیع محتوای مرتبط و ارزشمند متمرکز است که توجه کاربران را به خود جلب و حفظ می‌کند , با هدف این که آن‌ها را به سمت مشتریان آینده سوق دهد . بازاریابی محتوا شامل روش‌های مختلفی مانند نوشتن وبلاگ , بازاریابی ویدیویی , رسانه‌های اجتماعی و گاهی تبلیغات بومی است. اما , محتوا همیشه کافی نیست که کاربران را به وب سایت شما هدایت کند یا آن‌ها را به مشتریان تبدیل کند .اینجاست که سئو وارد میشود. سئو بر افزایش رتبه ارگانیک یک وب سایت در گوگل با استفاده از تکنیک‌های مختلف تمرکز دارد که یکی از آن‌ها بازاریابی محتوا است . آوردن مشتری به وب سایت شما برای تبدیل آن‌ها حیاتی است , اما وقتی آن‌ها آنجا هستند , چه چیزی بعدی است ؟پاسخ بازاریابی ورودی است . این تکنیک بازاریابی غیر تهاجمی به دنبال جذب , حفظ و تبدیل مشتریان با استفاده از ترکیبی از تکنیک‌های مختلف بازاریابی مانند محتوا , seo , اتوماسیون بازاریابی و پرورش پیشرو است.

Mobirise Website Builder

کلیدواژه سئو

کلیدواژه seo مخفف عبارت search engine optimozation به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو اصطلاحی است که این روزها در بازاریابی آنلاین بسیار دور می‌زند , اما برای مالک کسب‌وکار متوسط , درک اینکه آن چیست و چگونه کار می‌کند , می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد . با این همه حکم در مورد نحوه ایجاد یک حضور آنلاین , شما چطور فرصت دارید که سئو را در استراتژی آنلاین خود وارد کنید , در حالی که هنوز مسئولیت‌های روزمره کسب‌وکار خود را حفظ می‌کنید ؟سئو فرآیند کمک به افزایش رتبه وب سایت تان در گوگل و سایر موتورهای جستجو است , بنابراین گرفتن سایت تان در مقابل افراد بیشتر , افزایش کسب‌وکار و تبدیل شما به یک رهبر صنعت است. بسیار مهم است که قبل از ورود به سئو یک برنامه استراتژیک جامد داشته باشید . خوب است که کلمات کلیدی را رتبه‌بندی کنید , اما همچنین مهم است که مطمئن شوید در هر مرحله از فرآیند خرید به کاربران خود دسترسی دارید .بسیار مهم است که بدانید سئو چیزی نیست که بتوانید یک رویکرد نیمه کاره به آن داشته باشید ; شما باید یک برنامه استراتژیک محکم قبل از شروع سئو داشته باشید . رتبه‌بندی کلمات کلیدی خوب است , اما مهم است که مطمئن شوید در هر مرحله از فرآیند خرید به کاربران خود دسترسی دارید.

Mobirise Website Builder

سئو و افزایش تجربه کاربری

خدمات سئو و تجربه کاربری.شما ممکن است محتوای خوبی داشته باشید , اما اگر تجربه ضعیفی ارائه دهید , کاربران ترک خواهند کرد و دیگر هرگز به سایت شما مراجعه نخواهند کرد . این چیزی است که موتورهای جستجو سعی می‌کنند با تمام هزینه‌ها از آن اجتناب کنند و بنابراین وب سایت‌هایی با تجربه عالی کاربر بالاتر رتبه‌بندی می‌شوند. بنابراین , چه چیزی تجربه کاربر بزرگی را ایجاد می‌کند ؟سرعت سریع صفحه یک وب سایت سازگار با موبایل بدون درز هیچ کاربر پیغام‌های پاپ آپ باید بتواند به سرعت و به راحتی محتوای خود را مصرف کند و در سایت شما حرکت کند . این امر به ویژه به این دلیل اهمیت پیدا کرده‌است که دستگاه‌های تلفن همراه به طور فزاینده‌ای رایج هستند و اکنون بخش عمده‌ای از ترافیک وب را تشکیل می‌دهند .تجربه صفحه جنبه‌های نحوه درک کاربران از تجربه تعامل با صفحه وب را اندازه‌گیری می‌کند. بهینه‌سازی این عوامل , وب را برای کاربران در تمام سطوح و مرورگرهای وب مطلوب‌تر می‌کند و به وب سایت‌ها کمک می‌کند تا به سمت انتظارات کاربر از موبایل تکامل یابند . ما معتقدیم که این کار به موفقیت کسب‌وکار در وب کمک می‌کند , زیرا کاربران بیشتر درگیر می‌شوند و می‌توانند با اصطکاک کمتری معامله کنند


نقش سئو در رتبه بندی گوگل

گوگل چگونه تصمیم می‌گیرد یک وب سایت را رتبه‌بندی کند ؟ زمانی که گوگل محتوای جدید را شناسایی می‌کند , ۳ چیز مهم خزیدن , نمایه و رتبه را انجام می‌دهد . بیایید ببینیم این یعنی چی .خزیدن به زمانی اشاره می‌کند که " ربات " گوگل صفحه شما را تحلیل می‌کند تا میزان ارائه محتوای شما را ارزیابی کند. ربات ها به ویژه به محتوای جدید کشیده می‌شوند , به همین دلیل مهم است که وب سایت و وبلاگ خود را به روز کنید .لینک‌ها برای خزیدن مهم هستند چون این است که عنکبوت چگونه به صفحه وب شما می‌رسد . آن با استفاده از ساختار اتصال داخلی شما در وب سایت شما راه می‌رود . به همین دلیل است که همیشه می‌خواهید به مقالات دیگر در محتوای وبلاگ خود لینک دهید و چرا صفحات ستون اینقدر مهم هستند . شما همچنین می‌توانید sitemap را به گوگل ارسال کنید تا آن را مورد خزیدن قرار دهید.نمایه‌سازی بعد از اینکه گوگل وب سایت شما را سینه‌خیز برد , آن را فهرست خواهد کرد . نمایه‌سازی روش گوگل برای درک و سازماندهی یک صفحه وب است . اطلاعات مربوط به محتوا , تصاویر , ویدئو , کلمات کلیدی و غیره را ذخیره می‌کند و غیره از همه این اطلاعات برای تعیین نحوه رتبه‌بندی صفحه وب شما در نتایج جستجو استفاده خواهد کرد .گوگل پس از crawling ( تحلیل ) و نمایه‌سازی ( ذخیره‌سازی اطلاعات ) وب سایت شما از این اطلاعات برای رتبه‌بندی وب سایت خود استفاده می‌کند .همچنین در سایر عوامل رتبه‌بندی مانند مکان , زبان , دستگاه , زمان بار , قابلیت اعتماد سایت , محتوا , کلمات کلیدی و غیره نیز وجود دارد .مهم‌ترین چیزی که می‌دانیم این است که گوگل به دنبال رتبه‌بندی براساس هدف جستجو کاربر است . این بدان معناست که در حالی که کلمات کلیدی مهم هستند , تطبیق نیت جستجوی کاربر مهم‌تر از استفاده از مقدار معینی از کلمات کلیدی x زمان است .



بک لینک در بهبود رتبه سئو موثر است

بک لینک هر پیوندی است که به صفحه شما اشاره می‌کند. موتورهای جستجو به چند لینک به یک صفحه خاص نگاه می‌کنند و کدام سایت به آن اشاره می‌کند . اگر محتوای شگفت انگیزی دارید و مردم آن را قابل‌اعتماد و جامع می‌دانند , می‌خواهند به شما مرتبط شوند . با این حال موتورهای جستجو به کیفیت لینک‌ها برای تعیین ارزش لینک نگاه می‌کنند . همه آن‌ها به یک اندازه خلق نشده‌اند . به عنوان مثال , اگر شما یک وبلاگ ورزشی دارید و ESPN به وبلاگ شما لینک می‌دهد , موتور جستجو محتوای شما را بسیار معتبر و مرتبط می‌داند . با این حال , اگر وبلاگ غذای جدید دوست شما با شما ارتباط داشته باشد , مهم نخواهد بود . حتی اگر دوست شما ممکن باشد !شایان‌ذکر است که در گذشته وب سایت‌هایی که در آن زمان از الگوریتم ‌ها استفاده کرده‌اند , از این سیگنال رتبه‌بندی استفاده کرده‌اند . در نتیجه موتورهای جستجو به روز رسانی ‌ها را به منظور اطمینان از صحت نتایج جستجو به روز می‌کنند . اطمینان حاصل کنید که به درستی و روش‌های فروشندگان که به شما قول backlinks را می‌دهند دقت کنید .


سئو وب سایت
رتبه سئو

رتبه سئو در موتور جستجو

رتبه سئو در موتور جستجو شما وضعیتی است که وب سایت شما به طور فیزیکی در نتایج جستجوی گوگل یا یاهو قرار می‌گیرد وقتی که یک پرس و جو جستجوی خاص وارد می‌شود . اگر شما اولین وب سایت در رشته نتایج جستجو هستید , رتبه شما ۱ است .رتبه شما شاخصی از این است که وب سایت شما در چشم موتور جستجو چقدر مرتبط و معتبر است , همانطور که به پرس و جوی وارد شده مربوط می‌شود .از تبلیغات کلیکی ( که به عنوان تبلیغات نشان داده می‌شود ) به عنوان شرکت‌هایی که پول پرداخت میکنند و وب سایت‌هایی که در مقابل نتایج جستجو قرار دارند , گیج نشوید . تبلیغات پرداخت‌شده زیر چتر سئو قرار نمی‌گیرند در عوض , آن‌ها با پرداخت در هر کلیک مرتبط هستند یا به طور معمول به عنوان PPC شناخته می‌شوند .موتورهای جستجو بسیار پیچیده هستند و شما تمام جزئیات کوچک‌تر و یا جزئیات سئو را نخواهید فهمید . همانطور که در مورد نحوه رتبه‌بندی سایت و پی‌گیری پیشرفت خود بیشتر یاد می‌گیرید , نتایج واقعی را در گوگل خواهید دید و می‌توانید روش‌های خود را تطبیق دهید .اولین قدم برای ایجاد یک استراتژی سئو درک این است که برای چه کلیدواژه ای قرار است رتبه‌بندی کنید .

Mobirise Website Builder

بازاریابی محتوا با سئو

بازاریابی محتوا بخش مهمی از استراتژی خدمات سئو است و محتوای شرکت شما باید ارزشمند و جذاب باشد . هر صفحه‌ای که می‌سازید , هر وبلاگ که می‌نویسید , و هر محتوای جدیدی که ایجاد می‌کنید صفحه‌ای دیگر در وب سایت تان برای ارزیابی موتورهای جستجو به شما می‌دهد . ربات‌های موتور جستجو به طور منظم صفحات وب را crawl و محتویات وب سایت شما را فهرست می‌کنند . هرچه کلمات کلیدی مرتبط بیشتری داشته باشید , بهتر می‌توانید برای آن کلید واژه خاص یا پرس و جوی جستجو رتبه‌بندی کنید .صرف‌نظر از اینکه محتوای خود را برای صنعت و خوانندگان تان مرتبط و قابل خواندن کنید , روش‌های مختلفی برای فرمت وب سایت شما وجود دارد تا تاثیر بگذارد که چگونه روبات موتورهای جستجو محتوای شما را هضم می‌کنند .

خدمات سئو

تحقیق سئو

فرآیند خدمات سئو با تحقیق آغاز می‌شود که بخش حیاتی این فرآیند است . سئو با تحلیل عمیق وب سایت و وب سایت رقیب شما شروع می‌شود .انجام تحقیق به شما کمک خواهد کرد تا بدانید در کجا کمبود دارید و در کجا باید بیشتر روی بهینه‌سازی و ساخت لینک کار کنید .این باعث می‌شود بدانید که در کجا در مقابل رقبای خود بایستید و در کجا باید بهبود پیدا کنید . کسب‌وکار تنها در مورد انجام کار و انتظار برای نتیجه نیست , بلکه باید بیشتر از آن انجام دهید . شما باید مراقب رقبای خود باشید و داده‌های آن‌ها را جمع‌آوری کنید که می‌توانند برای شما مفید باشند . بهینه‌سازی شامل تعداد ویرایش‌های سایت شما است تا در بالای SERPs ظاهر شود . بهینه‌سازی راهی برای بهبود رتبه‌بندی سایت شما در نتایج موتور جستجو با شناسایی کلمات کلیدی و از همه مهم‌تر جستجوی هدف کاربران زمانی است که به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند .محتوای ایجاد محتوای کیفی که شما را به کاربران متصل می‌کند . دقت کنید که به تمام سوالات آن‌ها درباره کسب‌وکار , محصولات و خدمات پاسخ دهید . محتوای با کیفیت بالا برای seo بسیار ضروری است . اگر محتوای شما مرتبط و مفید باشد , به بازدیدکنندگان شما انگیزه می‌دهد که بیشتر در وب سایت خود بمانید .کلمات کلیدی برای موفقیت سئو بسیار مهم هستند , شما باید آن کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که بسیار مرتبط با کسب‌وکار شما هستند . کلمات کلیدی کلماتی هستند که کاربران برای یافتن پاسخ به جستجوی مطلوب خود جستجو می‌کنند .اینها کلمات کلیدی و عباراتی هستند که پیدا کردن سایت شما را از طریق موتورهای جستجو ممکن می‌سازند . شما باید کلمات کلیدی هدف خود را به محتوای خود اضافه کنید تا ترافیک ارزشمندی را به سایت خود منتقل کنید .شما باید بدانید که مردم چگونه به دنبال محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید می‌گردند . این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا شما را در گوگل پیدا کنند در غیر این صورت روی یکی از صفحات بسیار نشان‌داده‌شده در نتیجه جستجو کلیک خواهند کرد .اجرای کلمات کلیدی درست به شما کمک خواهد کرد تا بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید . بنابراین , تدوین فهرستی از کلمات کلیدی گام بسیار مهمی در بهینه‌سازی موتور جستجو است .

رتبه سئو

سئو عامل مهم نمایش در جستجو

سئو در مورد درک این موضوع است که چگونه و چه افرادی در جستجوی چه چیزی هستند و اطمینان حاصل می‌کند که موتورهای جستجو می‌توانند اطلاعاتی را که می‌خواهید پیدا کنند و درک کنند .شما باید بتوانید با هر دو نفر و کد کامپیوتری خودکار ارتباط برقرار کنید . موتورهای جستجو به میلیاردها قطعه از محتوای وب نگاه می‌کنند و مشخص می‌کنند کدام یک از این محتویات به بهترین شکل به پرس و جوی شما پاسخ خواهد داد .به آن مانند یک کتابدار فکر کنید که از میان یک کشوی پر از کارت‌های کاتالوگ به دنبال بهترین کتاب برای کمک به شما در پروژه تحقیقاتی خود است … اما در این مورد , این یک میلیارد کتابدار است که در یک زمان به میلیاردها کارت کاتالوگ نگاه می‌کنند .موتورهای جستجو می‌توانند این کار را با پیدا کردن و cataloguing تمام محتوای قابل جستجو در اینترنت انجام دهند . این شامل تمام رسانه‌ها / متن آنلاین است . عمل جستجو برای محتوای وب " crawling " نامیده می‌شود و عمل cataloguing محتوا " نمایه‌سازی " نامیده می‌شود .سئو مهم است زیرا ترافیک بیشتری را به وب سایت شما نسبت به تبلیغات پرداخت‌شده ایجاد می‌کند . اساسا , سئو خوب ممکن است بارها ترافیک بیشتری را به وب سایت شما وارد کند تا پرداخت بابت هر کلیک بر روی یک موتور جستجو ( فکر کنید پرداخت گوگل برای آگهی شما در نتایج جستجو در مقایسه با پایان یافتن نتایج جستجو به دلیل خوب ) .در مقابل بازاریابی پرداخت‌شده , سئو راه درست را انجام می‌دهد و می‌تواند در زمان کسب کشش , افراد بیشتری را به وب سایت شما تحویل دهد . برای رسیدن به این نتایج با بازاریابی پرداخت‌شده , شما به طور مداوم باید کمپین‌های بیشتری را اجرا کنید , که به قیمت پولی است که نیازی نیست زمانی که این کار انجام شود به سئو واگذار کنید .

Mobirise Website Builder
سئو و ترافیک ارگانیک

سئو باعث افزایش ترافیک ارگانیک است

جستجوی ارگانیک چیست ؟جستجوی ارگانیک به کسی اطلاق می‌شود که یک جستجو را از طریق موتور جستجو انجام دهد و بر روی نتیجه غیر پرداخت‌شده کلیک کند. جستجوی ارگانیک یک کانال بازاریابی جستجو است که می‌تواند به عنوان بخشی از بازاریابی ورودی برای افزایش ترافیک وب سایت مورد استفاده قرار گیرد .در سئو امروزی , شما نمی‌توانید به سادگی کلمات کلیدی زیادی را برای رسیدن به افرادی که در جستجوی شما هستند , در نظر بگیرید . این کار در واقع به سئو وب سایت شما آسیب می‌رساند زیرا موتورهای جستجو آن را به عنوان کلید واژه پر می‌کنند - - یا عمل کلمات کلیدی را به طور خاص برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی به جای پاسخ به سوال یک فرد .امروزه شما باید از کلمات کلیدی خود در محتوای خود به شیوه‌ای استفاده کنید که احساس غیرطبیعی بودن یا اجباری بودن نکنید . یک عدد جادویی وجود ندارد - - همه اینها به طول کلیدواژه و مقاله شما بستگی دارد - - اما اگر احساس می‌کنید که آن را مجبور می‌کنید , بهتر است آن را نادیده بگیرید و به طور طبیعی به نوشتن ادامه دهید.

استراتژی سئو

استراتژی بازاریابی سئو

یک استراتژی بازاریابی سئو یک برنامه جامع برای گرفتن بازدیدکنندگان بیشتر از وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو است . سئو موفق شامل استراتژی‌های روی صفحه است که از کلمات کلیدی مبتنی بر قصد و استراتژی‌های خارج از صفحه استفاده می‌کنند که لینک‌های ورودی را از دیگر وب سایت‌ها به دست می‌آورند .قبل از اینکه یک صفحه سایت یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنید , احتمالا ً در مورد نحوه گنجاندن کلمات کلیدی خود در پست خود فکر خواهید کرد . خوب است , اما نباید تنها تمرکز شما باشد - - یا حتی تمرکز اولیه شما . هر زمان که محتوا ایجاد می‌کنید , تمرکز شما باید بر قصد مخاطبین تان باشد , نه اینکه چند بار می‌توانید یک کلید واژه ( چه دم بلند باشد و چه دم کوتاه ) را در محتوای خود بگنجانید .برای راضی کردن نیت و رتبه‌بندی خوب در بلند مدت , استراتژی بازاریابی سئو را حول موضوعات بسازید نه کلمات کلیدی . اگر این کار را بکنید , خواهید دید که به طور طبیعی می‌توانید برای کلمات کلیدی مهم بهینه‌سازی کنید . درک مخاطبین هدف و آنچه که آن‌ها برای جذب بازدیدکنندگان مرتبط به وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو مهم هستند.


چرا کلیدواژه در سئو بسیار مهم است؟

چرا کلیدواژه مهم است؟یکی از چیزهایی که گوگل وقتی صفحه را رتبه‌بندی می‌کند محتوای آن صفحه است . به کلمات صفحه نگاه می‌کند .همه کلمات دارای اهمیت یک‌سان هستند . گوگل هیچ سرنخی از این کلمات ندارد و مهم نیست . کلماتی که از آن استفاده می‌کنید , سرنخ‌هایی برای گوگل هستند ; به گوگل و دیگر موتورهای جستجو می‌گوید که صفحه یا پست درباره چیست . بنابراین اگر می‌خواهید گوگل را وادار کنید بفهمد که صفحه شما در مورد چیست , باید اغلب از آن استفاده کنید .اما گوگل تنها دلیل مهم بودن " نیست . در واقع , این کار اهمیت کمتری دارد , زیرا شما همیشه باید روی کاربر تمرکز کنید : بر روی بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی خود . با سئو می‌خواهید که مردم در هنگام استفاده از یک دوره جستجوی مشخص یا keyphrase در وب سایت شما فرود بیایند . شما باید به سراغ مخاطبین خود بروید و از کلماتی که هنگام جستجو استفاده می‌کنند استفاده کنید .اگر از کلیدواژه اشتباه استفاده کنید , هیچ وقت بازدیدکنندگان را که می‌خواهید یا نیاز دارید نخواهید گرفت , چون متن شما با آنچه که مخاطبین احتمالی شما در جستجوی آن هستند مطابقت ندارد . اما اگر از کلماتی که مردم در جستجوی آن هستند استفاده کنید , کسب‌وکار شما می‌تواند شکوفا شود . بنابراین اگر آن را چنین می‌بینید , کلمات کلیدی شما باید منعکس‌کننده آنچه که مخاطبین شما در جستجوی آن هستند باشند .



نقش کلمات کلیدی در افزایش رتبه سئو

آنچه به عنوان یک کلید واژه خوب در سئو انتخاب می‌شود , متفاوت از آنچه که برای هدف درست در PPC ایجاد می‌کند . اما کلمات کلیدی سئو چگونه با کلمات کلیدی PPC در SERP متفاوت هستند ؟درک این تفاوت مستلزم یادگیری نحوه استفاده از کلمات کلیدی سئو و PPC برای مزیت وب سایت شما است .یک کلیدواژه خوب به تعادل ایده‌آل بین حجم کلید واژه , رقابت , ارتباط و قصد براساس اختیار وب سایت شما برخورد می‌کند. بنابراین اضافه کردن کلمات کلیدی که شامل این عوامل هستند به شما امکان رتبه‌بندی و رانندگی طولانی‌مدت را می‌دهد .علاوه بر این , چون کلمات کلیدی سئو رایگان هستند - برای رتبه‌بندی و زمانی که کاربران روی محتوای شما کلیک می‌کنند - می‌توانید مقدار بالایی از محتوایی که تولید می‌کنید دریافت کنید .دشواری کلمات کلیدی , که در غیر این صورت به عنوان رقابت کلید واژه شناخته می‌شود , اندازه‌گیری می‌کند که رتبه‌بندی خوب برای یک کلیدواژه خاص چقدر چالش برانگیز است . علاوه بر اینکه چند قطعه از قبل برای یک کلید واژه رتبه‌بندی شده‌اند , قدرت دامنه شما و ضریب حجم جستجو پرداخت‌شده به مشکل کلیدی برای هر پرس و جوی داده‌شده . هر چه دشواری کم‌تر باشد , بهتر است برای آن ترم رتبه‌بندی شود .اغلب اوقات کلمات کلیدی رقابتی با مشکلات بالاتر آن‌هایی هستند که در آن همه در یک صنعت می‌خواهند رتبه بگیرند . برای مثال , کلمات کلیدی گسترده مانند " بیمه " , " بازاریابی " یا " فن‌آوری " همگی رقابتی خواهند بود زیرا حجم بالایی از جستجوهای ماهانه دارند . همچنین گروهی از محتوای مکتوب در مورد این موضوعات وجود دارد که برای رتبه‌بندی کلید واژگان رقابت می‌کنند.


کلمات کلیدی سئو

چه تعداد کلمات کلیدی برای سئو خوب است

تعداد بهینه کلمات کلیدی یا کلیدواژه برای محتوای seo چیست ؟برای مدتی طولانی متخصصان سئو کل تقویم محتوای خود را حول کلمات کلیدی خاص سازماندهی کردند - و تعداد دفعاتی که این کلمات کلیدی را در صفحه وارد کردند . آن‌ها با تیم‌های خود کار خواهند کرد تا با استفاده از ابزارهای تحقیق کلید واژه بر روی کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات خود تمرکز کنند . سپس تمام تغییرات این کلیدواژه را به احتمال زیاد به عنوان یک منبع ترافیک وب سایت بررسی کنید.متاسفانه , با گذشت زمان , نشریات شروع به پر کردن کلمات کلیدی کردند ; انتشار مطالب بی‌ربط , ضعیف نوشته شده با کلمات کلیدی خاص فقط برای رانندگی ترافیک . در نهایت موتورهای جستجو - که عمدتا ً توسط گوگل هدایت می‌شوند و الگوریتم جستجوی گوگل که دائما ً در حال تغییر است - پیشرفته‌تر شدند . در عوض , یک رویکرد مبتنی بر محتوا به محتوای دیجیتال ترجیح داده شد . جزئیات عوامل رتبه‌بندی گوگل برای محتوای موتورهای جستجو , به عنوان قدرت کلمات کلیدی به تغییر ادامه می‌دهد , بنابراین اهمیت استفاده از آن‌ها را بیشتر می‌کند . با این حال , تصمیم‌گیری در مورد چند کلمه کلیدی که باید استفاده کنید هنوز بطور کامل مشخص نشده است.با این حال ارزش توجه را دارد زیرا موضوع چگالی کلید واژه است.علاوه بر استفاده از یک فرمول برای محاسبه این نسبت , می‌توانید یک تحلیل رقابتی برای بررسی چگالی کلید واژه برای کلمات کلیدی خاص هدف رقبای خود انجام دهید .هیچ ترفند جادویی برای اینکه چطور در اولین صفحه گوگل در زمان رسیدن به سئو به دست آید وجود ندارد . برای رتبه‌بندی خوب موتورهای جستجو , شما باید به طور مداوم محتوای غنی سئو را خلق کنید و در مورد این فکر کنید که چگونه در دراز مدت با یکدیگر هماهنگ است . همچنین باید درباره استراتژی محتوای خود و کلیدواژه‌هایی که برای راهنمایی آن استفاده می‌کنید , شفاف باشید .استفاده از کلمات کلیدی برای ایجاد بنیاد محتوای شما استراتژی بازاریابی محتوای شما را تقویت می‌کند و به شما یاد می‌دهد که چگونه ترافیک را به وب سایت خود ببرید.


4 نوع کلیدواژه برای سئو وجود دارد

4 نوع کلیدواژه یا کلمات کلیدی وجود دارند.1-کلمات کلیدی کوتاه : این کلمات کلیدی که شامل ۱ تا ۳ کلمه هستند . شما می‌توانید از کلمات کلیدی کوتاه به دو روش مختلف استفاده کنید : یا به صورت عنوان صفحه ستون شما , چون صفحه ستون شما قرار است ۳,۰۰۰ + کلمات اطلاعات عمومی در یک موضوع گسترده داشته باشد یا در متن شما گنجانده شود.به عنوان مثال , بیایید بگوییم که یک کلید واژه کوتاه را پیدا می‌کنید . شما می‌توانید از این کلیدواژه به جای عنوان صفحه اصلی خود استفاده کنید . در داخل این ستون می‌توانید از کلمات کلیدی دیگر مانند " فروشگاه کالاهای ورزشی " , " تخفیف کالاهای ورزشی " و " کالاهای ورزشی آنلاین " نیز استفاده کنید . "۲. کلمات کلیدی بلند : این کلمات کلیدی هستند که بیش از سه کلمه دارند . حتی ممکن است یک سوال یا جمله کامل باشند . برخی از اینها برای عناوین زیر ستون‌ها یا وبلاگ‌های پشتیبان عالی هستند , به خصوص آن‌هایی که از عنوان ستون شما مشخص‌تر هستند - اما نه خیلی خاص . برای مثال , شما می‌توانید از " کالاهای ورزشی برای فروش " , " زنجیره‌ای خوب ورزشی ملی " یا " فروشگاه‌های کالاهای ورزشی برتر " استفاده کنید. " مانند کلمات کلیدی دم کوتاه , این کلمات نیز می‌توانند در متن شما استفاده شوند .۳. سوالات : این کلمات کلیدی برای پشتیبانی از عناوین بلاگ بهترین کار را می‌کنند چون بسیار خاص هستند . همچنین می‌توانید از آن‌ها به عنوان headers در محتوای خود استفاده کنید تا به خوانندگان کمک کنید تا از طریق وبلاگ خود بسیار آسان‌تر حرکت کنند . چند مثال از سوالاتی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید این است که " یک فروشگاه کالاهای ورزشی چیست " , " میانگین نشانه‌گذاری کالاهای ورزشی چیست " و " کدام برند ورزشی قدیمی‌ترین است ؟ "۴. کلمات کلیدی هدف : این کلمات کلیدی نشان می‌دهند که مخاطبین شما کجا در سفر خریدار هستند . چهار نوع هدف اکتشافی وجود دارد : اطلاعاتی , تبادلی , تجاری و ناوبری .


مزیت سئو

مزیت های سئو کدامند

مزیت های سئو کدامند؟ - چرا شرکت‌ها باید از آن استفاده کنند ؟ بهینه‌سازی سئو چیست یا امروزه داشتن حضور آنلاین حیاتی است و مزایای یک وب سایت متعدد است .پس , چرا به سئو , تجارت سئو یا بازاریابی سئو نیاز دارید ؟با تغییرات چشمگیر در چشم‌انداز دیجیتال در چند سال گذشته , بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) همچنان مهم‌ترین و موثرترین استراتژی بازاریابی است . سئو یک استراتژی بازاریابی کاملا ً پذیرفته‌شده است .فواید سئو زیاد است . این محبوبیت سئو عمدتا ً ناشی از اثربخشی آن است . همانطور که سئو مزایای زیادی ارائه می‌دهد , نادیده گرفتن اینکه چقدر برای کسب و کارهایی که می‌خواهند آن را بزرگ کنند مفید است دشوار است .فرآیند بهینه‌سازی کل وب سایت برای جستجو و کاربران به بهینه‌سازی موتور جستجو منسوب است . هر تجارتی باید در سئو سرمایه‌گذاری کند چون مزایای سئو ملموس است . این کار ترافیک ارگانیک به سمت وب سایت شما را از موتورهای جستجو به حداکثر می‌رساند .موتورهای جستجوی پیشرو شامل گوگل , بینگ , یاهو و یوتیوب هستند. اگر شما استراتژی سئو خوب را در جای خود ندارید , در حال حاضر ضرر می‌کنید زیرا نمی‌توانید از مزایای سئو استفاده کنید.


6 مزیت سئو را بشناسیم

کاربران در جستجوی محصولات و خدماتی هستند که شما در موتورهای جستجو ارائه می‌دهید بیش از ۲ میلیارد کاربر آنلاین هستند و ۹۳ درصد از این فعالیت‌های آنلاین در موتور جستجو آغاز می‌شوند . نزدیک به ۴۰,۰۰۰ جستجو در هر ثانیه , که روزانه میلیارد جستجو می‌کند .این به سادگی به این معنی است که میلیون ‌ها فرصت در آنجا منتظر شما هستند . استفاده از این کار باعث می‌شود کسب‌وکار شما در موتورهای جستجو پیدا شود .خوب , یکی از مزایای اصلی سئو این است که تمام مشتریان شما به طور منظم از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. این یکی از مزایای اصلی سئو است.

سئو اطمینان می‌دهد که ترافیک با کیفیت ترافیکی که از طریق موتورهای جستجو دریافت می‌کنید بهترین است . به سادگی به این دلیل است که کاربران در واقع به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که شما می‌توانید ارائه دهید .بنابراین شانس " کشیدن " این ترافیک به وب سایت شما با سئو بیشتر خواهد بود . شما دیگر مجبور نیستید مردم را متقاعد کنید که محصولات خود را با تبلیغات جدید انتخاب کنند .این به این دلیل است که ترافیک جستجو از قبل به چیزی که ارائه می‌کنید علاقمند خواهد بود . این عامل صنعت سئو را به ارزش ۶۵ میلیارد دلار می‌سازد . بنابراین , این یکی از مزایای بزرگ سئو است که شما نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید.

ترافیک سئو اغلب ترافیک را از بهینه‌سازی موتور جستجو تبدیل می‌کند, در مقایسه با سایر منابع ترافیکی احتمال تبدیل بیشتر است . در واقع ترافیک جستجو بیش‌ترین نرخ تبدیل را برای بسیاری از شرکت‌ها دارد .زمانی که خود را در موتورهای جستجو به خوبی قرار می‌دهید , وب سایت خود را برای تضمین تبدیلات بیشتر تعیین می‌کنید . این یکی از بزرگ‌ترین فواید سئو است.

با سئو فروش افزایش‌یافته و فروش از سئو قطعا ً افسانه‌ای نیست . زمانی که خدمات خوب یا محصول زنده ارائه می‌کنید , قطعا ً منجر به افزایش فروش می‌شود .یکی از کسب و کاره‌ای کوچک توانست در بازه زمانی کوتاه ۵ ماهه به نتایج سئو به ارزش هزاران دلار برسد . حالا , این جادویی است که سئو می‌تواند برای شما انجام دهد .با این حال سئو افزایش می‌یابد , مهم است که شما در استراتژی درست سئو سرمایه‌گذاری کنید . بهترین راه برای شروع , ایجاد یک کمپین پیروزی است . انجام این کار سنگفرش را برای کسب و کارتان به تبدیلات بالاتر تبدیل می‌کند.

سئو اطمینان می‌دهد که هزینه‌های هر کسب را کاهش می‌دهد بله , هزینه هر کسب زمانی که به سئو مراجعه می‌کنید کاهش می‌یابد . مزیت دیگر سئو این است که کاملا ً آزاد است . این امر در مقایسه با سایر انواع تبلیغات , هزینه آن را بسیار کم‌تر می‌کند .شما می‌توانید به سرعت مشتریان سئو را به دست آورید تنها هزینه مرتبط با آن سرمایه‌گذاری است که شما در حین استخدام بهترین شرکت ممکن سئو انجام می‌دهید . اگر هیچ تجربه‌ای با الگوریتم ‌های گوگل و کد گذاری وب سایت ندارید , به یک شرکت سئو نیاز خواهید داشت تا به شما در رشد رتبه تان کمک کند . بنابراین منافع سئو ملموس است.

سئو با داشتن یک استراتژی بلند مدت تضمین می‌کند که ادامه پاداش سئو یک موضوع زمانی مانند تبلیغات کوتاه نیست , بلکه یک استراتژی بلند مدت است . بنابراین , دیدن نتایج مطلوب به زمان نیاز دارد . این می‌تواند ۶ تا ۱۰ ماه طول بکشد , براساس نوع تلاش‌هایی که انجام می‌دهید .بهترین بخش این است که, در حالی که برای رتبه‌بندی بالاتر زمان می‌برد , زمان می‌برد تا رتبه‌بندی خود را نیز از دست بدهید . این به این معنی است که به محض این که آن را به موقعیت‌های بالا ببرید , احتمال برگشت شما بسیار کم است .با این حال , این وضعیت ممکن است زمانی که رقابت سئو افزایش می‌یابد یا زمانی که الگوریتم گوگل به روز می‌شود تغییر کند.


سئو تصاویر

سئو تصاویر است

چرا سئو عکس وتصاویر مهم است ؟موتورهای جستجوی فرآیند برای تحلیل و رتبه‌بندی محتوای وب یک فرآیند پیچیده است . سئو خوب تضمین می‌کند که مخاطبین شما می‌توانند به سرعت شما را آنلاین پیدا کنند. همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای کسب نقطه بالایی در صفحات نتایج موتور جستجو است .اگر شما مانند بسیاری از صاحبان کسب‌وکار هستید , ممکن است فکر کنید که سئو فقط برچسب عنوان , سرخط و محتوای بدن را اعمال می‌کند.در حالی که اینها برخی از مهم‌ترین مکان‌های برای انجام سئو هستند , آن‌ها تنها مکان‌ها نیستند . موتورهای جستجو نمی‌توانند تصاویر را آنطور که مردم می‌توانند پردازش کنند , و سئو تصویرتنها راه برای اطمینان از درک آن‌ها است .اگرچه فرآیند بهینه‌سازی و سئو تصویر کمی از چگونگی استفاده می‌کند , اما به طور تقریبی ساده است که تصاویر خود را برای موتورهای جستجو آماده کنید .سئو تصویر یک گام دیگر برای بهبود موقعیت شما در نتایج موتور جستجو و در نتیجه جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سایت شماست

جام ارژنگ مجری تبلیغات و طراحی سایت با سئوسازی نزدیک به 1000 وب سایت برای مشتریان خود که با کلیدواژه های دلخواه در صفحه اول گوگل قرار دارند.طراحی سایت و سئو در زمینه های صنعتی،مدیریتی،خبری،فرهنگی،سینمایی،ورزشی،مجله دیجیتال،مجله تبلیغات و بازی آنلاین از اهم فعالیت های جام ارژنگ است.تبلیغات در
اینستاگرام،تلگرام و واتساپ نیز در حوزه کاری ماست.جهت مشاوره رایگان و سفارش و پیگیری از طریق واتساپ و تلگرام با جام ارژنگ تماس بگیرید
09124341774