تبلیغات تصویری , که به آن تبلیغات مبتنی بر تصویر نیز گفته میشود , نوعی تبلیغات بومی است که در آن تبلیغات بر پایه تصاویر ایستا و سردبیری صفحات وب به عنوان همپوشانی قرار میگیرند . این تبلیغات همچنین میتوانند واحدهای تبلیغاتی ویدئویی یا رسانهای غنی باشند که وقتی کاربران در حال پرواز هستند یا روی یک تصویر کلیک میکنند , ظاهر میشوند .تبلیغات تصویری در وب سایتهایی یافت میشوند که بخشی از شبکه سکو هستند , که به این معنی است که شما باید یک شریک با یک لیست جذاب از شرکای کیفیت انتخاب کنید .تبلیغات تصویری به شدت بر تشخیص تصویر متکی است . تشخیص تصویر به تحلیل بلادرنگ تصاویر دیدهشده , ذخیرهشده , و اشتراکی در تمام سکوها , برنامهها و دستگاههای موبایل اشاره دارد. با حدود سه میلیارد تصویر آپلود شده در روز , تبلیغات تشخیص تصویر , امکانات گستردهای را برای بازاریابان , از جمله تبلیغات در تصویر , باز میکند .علاوه بر شناسایی تصویر , این استراتژی مخاطبان خاص را به طرق مختلف هدف قرار میدهد.مولفه اصلی هدف یک فهرست کلیدی است . این فهرست کلمات کلیدی با همکاری پلتفرم کار میکند تا مشخص کند کدام مقاله شما روی آن ظاهر خواهد شد .با ادامه تبلیغات تصویری همراه جام ارژنگ باشید
>
تبلیغات تصویری یکی از روش های بسیار موثر است که بازاریابان از آن برای جذب مخاطب و یافتن مشتری بصورت طراحی تصاویر گرافیکی یا ایجاد ویدئو استفاده میکنند تا بتوانند راحتتر خود را به بیننده معرفی کنند.
هزاران سطر محتوای نوشته شده هرگز نمیتواند تاثیری را که یک فیلم یا ویدئوی کوتاه بر مخاطب دارد را در بر بگیرد زیرا اصولا انسان ها تمایل بسیاری به دیدن دارد و در لابلای تماشای فیلم میتوان مطالب مورد نظر را به بیننده انتقال داد.
یکی از مهمترین ویژپی های تبلیغات تصویری هدف قراردادن مخاطب خاص است بعنوان مثال شما تولید کننده لباس کودک هستید و ویدئویی که ایجاد میکنید علاوه بر استفاده از یک کودک که لباس تولید شده شما را برتن کرده و رنگ های متنوع آن را به نمایش میگذارید و از کیفیت و راحتی و دوام آن نیز میتوانید صحبت کنید که میتواند تاثیرگذار در خانواده هایی باشد که دارای کودک هستند و یا کودکان را جذب نماید و علاقه خود را به والدین برای خرید لباس ابراز نمایند.
تبلیغات تصویری همانگونه که از نامش پیداست متکی بر تصویر است که این تصویر میتواند در قالب بنر،گیف و یا یک اسلایدشو زیبا به نمایش درآید.
تبلیغات تصویری سعی برآن دارد که یک تصور ذهنی در مخاطب و بیننده پدید آورده و او را مجاب به خرید محصول یا خدمات شما نماید.
تبلیغات تصویری باعث ایجاد یک ارتباط مثبت با مخاطب شده و میتواند جنبه های روحی و روانی بیننده را تحریک نماید و او را به واکنش وادارد که همانا میتواند خرید محصول باشد.
تبلیغات تصویری برای تاثیرگذاری بیشتر از چهره های برجسته و مشهور جهانی که در عرصه های ورزشی و سینمایی بویژه معروف هستد استفاده میکند و ما بسیاری از هنرپیشگان و ورزشکاران معروف جهان را میبینیم که به تبلیغ ماشین،لباس،عینک و حتی نوشیدنی ها پرداخته اند.
تبلیغات تصویری در شبکه های اجتماعی بسیار تاثیرگذار و باعث جذب مخاطب میشود و یک کلیدواژه بسیار مهم و پرجستجو در صفحه اول گوگل است.
تبلیغات تصویری و نمایشی در اذهان عمومی جامعه بسیار تاثیرگذار است.
در اینجا 4 نکته مهم تبلیغات تصویری را با کاربران گرامی سایت جام ارژنگ به اشتراک گذارده ایم.
1-هدف گذاری در تبلیغات تصویری:هدف درست خود را هدف قرار دهید , شامل شناسایی شخصیت مشتری ایدهآل و انجام تحقیق برای درک بهتر مشتریان تان است. با هدف قرار دادن کلید واژه , تبلیغات شما در وب سایتهایی که محتوای آنها با کلمات کلیدی انتخابشده مطابقت دارد, نمایش داده خواهد شد.
2-استفاده از تصاویر با کیفیت بالا در تبلیغات تصویری:تبلیغاتی ایجاد کنید که شما نه تنها میخواهید رهبری کامل را جذب کنید , بلکه میخواهید آنها روی علامت تبلیغ خود کلیک کرده و اقدام کنند . به همین دلیل است که محتوا و طراحی عناصر مهم یک بنر موفق هستند .استفاده از تصاویر با کیفیت بالا که پیام قوی را منتقل میکنند میتواند به ایجاد پاسخ احساسی از مخاطبین ایدهآل شما کمک کند .
3-در تبلیغات تصویری از ویدئوهای محبوب استفاده کنید.رسانههای غنی بر خلاف تبلیغات نمایشی استاتیک سنتی , عنصر تعامل را نشان میدهند . این میتواند به شکل صدا , ویدئو , فلاش , یا توانایی گسترش زمانی باشد که یک مکاننما موشی در بالای آگهی شناور باشد .استفاده از محبوبیت محتوای ویدئو و تبلیغات چند رسانهای میتواند توجه مخاطبین شما را جلب کند و آنها را به آنچه که اراده میکنید علاقهمند نگه دارد .
4-تبلیغات تصویری را برای مشاهده در موبایل بهینه کنید.بدیهی است با توجه به رشد روزافزون استفاده از موبایل هرگاه تبلیغات تصویری شما در موبایل قابل رویت نباشد موفقیتی در پی نخواهد داشت.
با 30 ثانیه تبلیغات تصویری میتوان از هزاران صفحه مطلب و متن در عرصه رقابت سبقت گرفت و تاثیرات زیادی در جذب مخاطب و مشتری احتمالی ایجاد کرد.
تجربه نشان داده است که هیچگاه یک متن نمیتواند تاثیری را که یک تصویر در اذهان عمومی باقی میگذارد را جایگزین نماید.
تمام تبلیغات تصویری را که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام،فیس بوک و یوتیوب میبینید تلاشهایی برای جذب مخاطب از طریق تبلیغات تصویری است.
یک عکس گرافیکی بسیار زیبا و یا یک ویدئوی 30 ثانیه ای میتواند مخاطبین را به سرعت به سوی شما سرازیر نماید.
برندهای بزرگ جهان را که بررسی کنید یک تصویر ماندگار دارند که همه جهانیان با دیدن آن تصویر میتوانند به مفهوم و هویت سازنده و کارآیی آن پی ببرند.
برای موفقیت در تبلیغات تصویری نکات مهمی وجود دارد که با رعایت آنان میتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.
1-در تبلیغات تصویری باید نیازهای مخاطب خود را درک کنیم.
2-برند خود را درک کنیم و بدانیم که چه پیامی از طریق برندمان به مخاطب ارسال میشود.
3-اهداف خود را بشناسیم و بدانیم چگونه از طریق تبلیغات تصویری میتوانیم آن را محقق نماییم.
4-رنگ های مناسب و شاد و هیجان انگیز را برای تبلیغات تصویری خود برگزینیم.
5-درک کنیم که چه چیزی باعث میشود تا افراد به رنگ های مختلف بکار رفته شده در تصویر واکنش انجام دهند.
تصاویر , یا عکسها راهی قدرتمند برای جلب توجه مردم هستند . یک ضربالمثل قدیمی وجود دارد : " یک تصویر به ارزش ده هزار کلمه است . " شخصیتها نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا میکنند , زیرا آنها به زبان جهانی صحبت میکنند ; در هر قدم از زندگی به آسانی شناخته میشوند .
برخلاف درک کلمات , دانستن تصاویر نیازمند آموزش مشخصی نیست . پخش داستانها و دانش از یک نسل به نسل دیگر نیز حیاتی است . تصاویر هنوز برای تعریف داستان محصولات , خدمات , و کالاها به میلیون ها نفر بیشتر از کلمات چاپی یا شفاهی ساکن هستند .
استفاده از تصاویر برای اعتبار بخشیدن به نامزدها و مشتریان , تصاویر رایگان و تصاویر رایگان را داراییهای مهم میسازد . چنین تصاویر / عکسهای با کیفیت بالا به وضوح محصول , چشمانداز یا ماموریت شما را توضیح میدهند , و ارزشها برای کمک به شما در ایجاد یک برند وقتی از آنها در استراتژیهای بازاریابی خود استفاده میکنید .
برخی از ما برای توجه به تصاویر مناسبتر از متن هستیم . مثلا , اگر فروشگاه هدف شما عکسهای محصول را به جای متن ترجیح میدهد , استفاده از عکسهای سهام یا تصاویر سهام یک ضرورت میشود . نمایش بصری همچنین به جذب افرادی کمک میکند که تبلیغ , ادبیات , یا وب سایت را مرور میکنند و طراحی میکنند تا احساس سریعی داشته باشند که آیا آنها نمیتوانند بهترین چاپ را در مورد خوب یا کمک شما بخوانند .
چه شما برخی از ابزارهای پیچیده تجاری , فنی و یا یک سرویس صرف را بفروشید که تقریبا ً هیچ توضیحی را میطلبد , تصاویر به توضیح این مساله کمک میکنند که چرا شرکت شما در حال پیشرفت است . برای توضیح داستان شراکت خود یا ارائه پسزمینه در مورد کالا و یا سرویس به عنوان راهی برای توضیح اینکه شما بازار را درک میکنید و در راس روندهای جدید هستید .
برخی از فعالیتهای بازاریابی بر این تمرکز دارند که مشتریان اقدام ویژهای انجام دهند - - برای مثال , خرید یک آیتم یا سرمایهگذاری در یک خدمت . هدف دیگر تلاشهای بازاریابی توسعه تصویر یک شرکت به عنوان یک کل است. به نام تبلیغات سازمانی یا شرکتی , هدف ایجاد و تقویت هویت برند و سپس استفاده از آن تصویر برای کمک به کسب سود خاص است .یک تصویر میتواند گویای تمام فعالیت های شما باشد بعنوان مثال شما یک صفحه را در نظر بگیرید که هزار کلمه مطلب در باره کفش نوشته است و انرا با صفحه ای مقایسه کنید که فقط عکس یک کفش را گذارده است،کدامیک میتواند سریعتر بیننده را متوجه فعالیت شما نماید.
تبلیغات تصویری را میتوان تاثیرگذارترین نوع تبلیغات دانست زیرا کارشناسان معتقدند که یک تصویر گویای هزاران کلمه است.
امروزه نمیتوان تبلیغاتی را بدون تصویر در نظر گرفت از محصولات غذایی و آشپزی گرفته تا کالاهای ورزشی همه و همه شامل تصاویر زیبایی هستند که نظر بیننده را به خود جذب میکند.
شما یک وب سایت را تصور کنید که یک صفحه بلند و طولانی مملو از متن های جالب و آموزشی دارد اما تصویری در آن نیست و مسلما این باعث خستگی خواننده میشود.
چه شما یک محصول یا سرویس را میفروشید , تصاویر بخش مهمی از حضور بازاریابی آنلاین و آفلاین شما هستند . بدون گفتن این که آنها فورا ً به شما چه کسی هستند و برند شما برای مشتریان احتمالی چیست , صحبت میکنند .
صدها سال است که از تصاویر برای تعریف داستانها استفاده میشود ; از تبلیغات و بازاریابی , شبکههای اجتماعی و اضافه کردن به پستهای وبلاگ , آنها به شما به عنوان یک برند ابزاری برای ساخت یک هویت داستانی و بصری میدهند که مشتریان شما فورا ً آن را میشناسند .
زمانی که ما برای اولین بار به استراتژی برند مشتری , برنامههای بازاریابی رسانههای اجتماعی یا روابطعمومی نگاه میکنیم , یک ستون کلیدی برای کشف استراتژی خلاقانه شما و چگونگی ارتباط بصری شما با مخاطبین تان است .انتخاب نوع درست تصاویر کلیدی است .
قبل از شروع هر گونه ارتباط بیرونی , داشتن یک بانک از تصاویر با کیفیت بالا که به دقت منعکسکننده برند , محصول و یا سرویس شما هستند برای برنامههای بازاریابی محتوای شما ضروری است .
ما میدانیم که زمان اغلب میتواند عاملی در برندها باشد نه سرمایهگذاری در عکاسی و همچنین بودجه , اما اگر بتوانید آن را در بودجه بازاریابی شما در سال بگنجانید , ما قویا ً آن را پیشنهاد میکنیم .
از عکاسی برند و سبک زندگی تا تصاویر محصول , ارزش گرفتن این حق را دارد . اگر بودجه اجازه دهد , یک طراح مد میتواند در تنظیمات خاصی به شما کمک کند که سبک برند و هویت خود را با هدایت بصری و ایدهها تعریف کنید و برند خود را به صورت بصری در مقابل رقابت قرار دهید .
آنها با عکاس کار خواهند کرد تا مطمئن شوند که عکاسی شما به آرامی اجرا میشود و عکسهایی که نیاز دارید و میخواهید میگیرید .
اگر بودجه محدود باشد , تصویرسازی سهام همیشه یک گزینه است اما ممکن است ارزش کنار گذاشتن برخی بودجه برای خرید تصاویر سهام را داشته باشد تا اینکه به عکاسی سهام آزاد تکیه کنید چون اغلب میبینید که از آن در جاهای دیگر استفاده میشود که میتواند برند شما را رقیق کند .
اگر شما در صنعت خدمات هستید , تصاویر برند میتوانند به راحتی ارتباط برقرار کنند و مشتریان احتمالی شما با چه کسانی صحبت خواهند کرد . از عکسهای سر و شانه گرفته تا تصاویر راحتتر از کسبوکار شما در عمل , این کار به افزایش تلاشهای بازاریابی آنلاین و آفلاین شما کمک خواهد کرد .
اگر محصولاتی که ارائه میکنید , شامل استفاده از تصاویر در هر استراتژی بازاریابی نیز ضروری است . مردم بدون دیدن آن چیزی نخواهند خرید , و از رسانههای اجتماعی گرفته تا فروشگاه آنلاین شما , داشتن محصول در بهترین نور توجه آنها را در هنگام عبور از میان آنها جلب خواهد کرد و میتواند آنها را وادار به خرید کند .
در هر یک از این موارد , اگر مشتری بالقوه شما داستان برند شما را خریداری کند و بتواند خود را در تصاویری که میبینند ببیند , احتمال بیشتری وجود دارد که آنها از آگاهی , از طریق بررسی و خرید محصول یا سرویس شما حرکت کنند .
اگر به دنبال کار با اینفلوئنسرها هستید تا به تبلیغ برند خود کمک کنید , این به همان اندازه درست است . اگر شما بتوانید تصاویر زیبایی را در عوض ترفیع به مخاطبین خود ارائه دهید , پس بهتر است . اگر آنها در وب سایت یا وبلاگ خود استفاده شوند و به صفحه وب شما متصل شوند , پس این میتواند به عنوان اصل برای اهداف سئو نیز محسوب شود .
تبلیغات تصویری مزایای متعددی نسبت به تبلیغات نمایش استاندارد دارند . در ابتدا و مهمتر از همه , تبلیغات تصویری , کاربران را با نفوذ کمتر , نسبت به تبلیغات نمایشی استاندارد , که به عنوان راهکاری برای " کوری بنر " عمل میکند , مواجه میکند . برخلاف تبلیغات بنر سنتی , تبلیغات در تصویر با محتوای بصری دیگر در خط ظاهر میشوند و بازدید را افزایش میدهند .
از آنجا که تبلیغات تصویری مبتنی بر تحلیل زمینهای و رفتار کاربر ( یا روشهای remarketing ) است , این تبلیغات برای مخاطبان خود مناسبتر و شخصی تر هستند .
تبلیغات تصویری بر روی هزینه هر کلیک ( cpc ) یا هزینه هر هزار برداشت ( cpm ) کار میکند . این بدان معناست که با ارائه تبلیغات بسیار هدفمند , جذاب و مرتبط , تعامل افزایشیافته و برندها فرصتهای نمایش بیشتری دریافت میکنند .
تبلیغات تصویری رویکردی به تبلیغات است که برای ترویج نگرش مثبت در مورد برند , شرکت یا مفهوم طراحی شدهاست . به جای تبلیغ یک محصول براساس آنچه که انجام میدهد , تبلیغات تصویر ایدههایی را در مورد یک برند ترویج میکند , و تصاویر ذهنی برای مصرف کنندگان ایجاد میکند که آنها را تشویق به خرید محصول میکند . این نوع تبلیغات اغلب برای فروش محصولات با رقبای متعدد مشابه استفاده میشود . از آنجا که محصولات نمیتوانند با آنچه انجام میدهند مشخص شوند , تبلیغ کنندگان با ایجاد تصاویر انگیزشی برای مصرف کنندگان بر تشخیص آنها تمرکز میکنند.
با تبلیغات تصویری , شرکتها فعالیتهایی را طراحی میکنند که قصد دارند به افرادی با ارزشهای خاص و سبک زندگی اعتراض کنند. یک شرکت ممکن است یک خانواده برند یا محصول را با انجمنی مانند قابلیت اعتماد , لوکس , قابل استطاعت , یا مفاهیم انتزاعی بیشتری مانند سرگرمی و چالش ارتقا دهد. زمانی که مصرف کنندگان در معرض تبلیغات قرار میگیرند , آگاهی از برند ایجاد میکند , آشنایی ایجاد میکند و به توسعه تصویر ذهنی از برند یا محصول کمک میکند .
تبلیغات تصویری برای موفقیت در جذب مخاطب و پیداکردن مشتریان جدید نیاز به یک استراتژی قوی و هماهنگ دارد.شرکتها معمولا ً استراتژیهای تبلیغاتی خود را با هم ترکیب میکنند . برای مثال , یک شرکت آب میوه که کمپین تبلیغاتی تصویر را اداره میکند تا مصرف کنندگان محصولات خود را با فعالیتهای فضای باز سرگرمکننده مرتبط کند , ممکن است یک کمپین تبلیغاتی محصول را اجرا کند که طعم نرم و کیفیت بالای آب میوه را تحسین میکند . اجرای کمپین های همزمان زمینههای تبلیغاتی بیشتری را پوشش میدهد و یک برند را در ذهن مصرف کنندگان تداعی میکند. افرادی که ممکن است با یک سبک تبلیغاتی برنده نشوند , احتمال بیشتری برای پاسخ به مبارزات متعدد دارند .
شرکتها هنگام توسعه یک کمپین تبلیغاتی براساس تصاویر درباره محصولات , از مراقبتهای قابلتوجهی استفاده میکنند . آنها میخواهند مطمئن باشند که این کمپین با پیامهای دیگر که درباره یک محصول ارسال شدهاند سازگار است و از جمعیت شناختی مناسب درخواست میکند . آنها همچنین مبارزات انتخاباتی که توسط مخالفان اداره میشوند را در نظر میگیرند , چرا که نمیخواهند کمپین تبلیغاتی داشته باشند که بسیار شبیه به کمپین یک محصول رقیب است . تبلیغات تصویری برای تمایز بین محصولاتی که ممکن است برای متمایز کردن مصرف کنندگان دشوار باشد استفاده میشود , و بنابراین مبارزات تبلیغاتی که با هم در حافظه ترکیب میشوند مطلوب نیستند . شرکتها همچنین آنچه را که در گذشته برای آنها کار نکرده و برای آنها کار نکرده است را ارزیابی کرده و نگرشها و باورهای موجود در مورد محصولات خود را در نظر میگیرند .
تبلیغات تصویری از تبلیغات متنی بسیار موثرتر است زیرا بخوبی در اذهان مردم میماند.بازاریابان این موضوع را بخوبی میدانند که یک تصویر مناسب برای یک کمپین موفقیت ایجاد میکند . اما تصاویر واقعا ً چطور ما را جادو میکنند ؟ و چگونه میتوانید از پتانسیل بصری در یک فضای دیجیتال که قبلا ً با تصاویر بیشمار به هم ریخته شدهاند استفاده کنید؟
حقیقت کاملا ً ساده است : به عنوان انسان , ما عاشق نگاه کردن به تصاویر هستیم . مغز ما برای درک بصری جهان طراحی شدهاست و ما مشتاق ورودی بصری ثابت هستیم . تصاویر برای ما بسیار جذاب هستند , زیرا ما بیش از هر حس یا توانایی دیگری توان پردازش مغز خود را به بینایی اختصاص میدهیم و دیدن تصویر منابع مغز ما را شگفتزده میکند .
بینایی آنقدر شهودی است که ترجیح میدهیم به تصاویر نگاه کنیم تا متن . زمانی که شما در حال گذر از نتایج جستجوی بیپایان هستید , محتوای جفت شده با تصاویر به طور مداوم با کلیک بیشتری همراه میشود .
فقدان بصری در محتوای آنلاین اغلب به این معنی است که محکوم به نادیده گرفتن آن است . در واقع , مصرف کنندگان ۶۰ برابر بیشتر احتمال تماس با یک برند را دارند که با تصویری در نتایج جستجو در مقایسه با تصویری که ندارد , ارتباط برقرار میکند .
به عنوان انسان , ما تنها از نگاه کردن به تصاویر خوشحال نیستیم , بلکه به طور غریزی در درک آنها خوب هستیم . سرعتی که در آن تصویر را تحلیل میکنیم شگفتانگیز است و در واقع , ما میتوانیم حس یک صحنه بصری را در یک دهم ثانیه شگفتانگیز احساس کنیم ; یعنی سریعتر از بیرون کشیدن متن از هر متنی که میخوانیم .
زمانی که برند خود را به صورت آنلاین تبلیغ میکنید , همیشه محتوای خود را با تصاویر تصویری جفت کنید که به بینندگان کمک خواهد کرد تا برای آنچه که تبلیغ میکنید احساس کنند .
موتورهای جستجو از محتوای تصاویر بهره میبرند و نتایج مربوط به فایلهای تصویر سنگین را نشان میدهند . انتخاب هوشمندانه تصویر شما به شما پاداش خواهد داد , چون کیفیت یک تصویر تاثیر مثبت بر بینندگان دارد و یک تصویر خوب دریافتشده میتواند برای محتوای متوسط ساخته شود و قضاوت کلی آنها نسبت به محصول را بهبود بخشد .
تبلیغات تصویری گوگل یک روش بصری جذاب و موثر برای ارتقا برند , محصولات و یا خدمات شما در صفحه نتایج موتور جستجو هستند .
زمانی که برای اجرای تبلیغات تصویری در گوگل میآیید , گزینههای زیادی دارید . از تبلیغات بنر گرفته تا نتایج جستجو پرداختشده و بیشتر , شما میتوانید تبلیغات را در قالبهای مختلفی ایجاد کنید , که همه آنها میتوانند برای ایجاد تبدیلات خدمت کنند . اما یک نوع تبلیغ که ممکن است استفاده نکنید , تبلیغات تصویری گوگل است .
این تبلیغات پتانسیل جلب توجه کاربران را به روشی دارند که دیگران نمیتوانند , و وقتی از آنها درست استفاده میکنید , میتوانند دارایی فوقالعادهای برای کسبوکار شما باشند . با این حال , تبلیغات تصویری گوگل دقیقا ً چیست؟
همانطور که ممکن است از نام انتظار داشته باشید , تبلیغات گوگل تصویر تبلیغاتی هستند که میتوانید از طریق تبلیغات گوگل که تصاویر را در بر میگیرد , اداره کنید .
آنها میتوانند در هر دو شبکه آگهیهای گوگل - شبکه جستجو و شبکه نمایش - ظاهر شوند و میتوانند فرمهای مختلفی را به خود بگیرند .
در حالی که اضافه کردن یک تصویر به یک تبلیغ ممکن است به نظر برسد که نمایشی از دراماتیک تغییر باشد , میتواند نتایج مهمی را تولید کند که آن را به دنبال کردن ارزش میدهد . این ضربالمثل " یک تصویر ارزش هزاران کلمه " را دارد , اما وقتی به بازاریابی میرسد , تصاویر میتوانند به شما کمک کنند که چیزهای زیادی به مخاطبین خود بگویید . تصور کنید که یک آگهی برای یک رستوران ایتالیایی محلی میبینید که شامل متن کامل است .
این میتواند توضیح دهد که غذای آنها با کلماتی مانند " مرزه " و " کرم رنگ " چقدر خوب بود , اما این کار فقط برای شما بسیار مفید بود . حالا تصور کنید که همان تبلیغ همراه با تصویری از بشقاب رستوران ,همراه با سس و بخار را که از رشتهفرنگی بالا میرود ببینید . خیلی موثرتر است
همین موضوع برای هر محصولی که ممکن است تبلیغ کنید نیز صادق است. داشتن یک مرجع بصری کاربران را سریعتر و کارآمدتر از متن ساده درگیر میکند .
تبلیغات تصویری و بازاریابی ارتباطی بسیار تاثیرگذار دارند.استفاده از تصاویر در بازاریابی برای اتصال و تعامل با مخاطب چیز جدیدی نیست . از طریق رسانه داستانسرایی , تبلیغات یا تبلیغات , انسانها از تصاویر برای نشان دادن نقطهای برای هزاران سال استفاده کردهاند . یک تصویر قوی میتواند هزاران کلمه صحبت کند . تصاویر افکار و احساسات را در حین انتقال یک روایت به شیوهای که کلمات به خودی خود میتوانند فاقد آن باشند , به هم مرتبط میکنند .
انسان غیر ممکن است که هر روز توسط تبلیغات بمباران نشود زیرا تبلیغات به اشکال و عناوین مختلف رخ میدهد . برای کسب و کارها , تبلیغات میتواند موثرترین ابزار در رشد و موفقیت باشد . تبلیغات تصویری شرکتی به سطح دیگری تبلیغات میکند .
اصطلاح " تصویر شرکتی " از تبلیغات نشات گرفت و در این زمینه به عنوان زبان تخصصی انحصاری در نظر گرفته شد . امروزه این یک عبارت رایج است که در تمام جنبههای برندسازی , بازاریابی و عملکرد شرکت استفاده میشود. این عبارت به شهرت یک شرکت اشاره دارد و تصور میشود که عموم مردم باید ببینند که شرکت چه زمانی ذکر شدهاست . به بیان سادهتر , این است که مردم شرکت را به رسمیت میشناسند و آن را با شرکتهای رقیب مقایسه میکنند.
همچنین بین تصویر شرکتی و فرهنگ سازمانی ارتباط وجود دارد . تصویر عبارت یا بازتاب فرهنگ سازمانی است . تصویر این است که مردم چگونه فرهنگ را درک میکنند , نه لزوما ً وضعیت واقعی شرکت . زمانی که تصویر شرکت ساخته میشود و از آن به عنوان ابزاری در استراتژی تبلیغات استفاده میشود , مهم است که بدانیم مردم چگونه فرهنگ را درک میکنند و از آن دانش برای ساخت یک کمپین تبلیغاتی بزرگ استفاده میکنند. تحقیقات و کشف بسیاری به استراتژیهای تبلیغاتی برای کسبوکار منجر میشود . نهادهای روابطعمومی ضرورت مرحله تحقیق و اکتشاف و چگونگی ساخت و حفاظت از تصویر شرکت را درک میکنند .
برندسازی در اینجا ضروری و ارزشمند است . این اولین گام و احتمالا ً پایدارترین گام در جهت ایجاد تصویر شرکتی است . از هر مالک کسبوکار یا مدیر عامل شرکت بپرسید که آیا موضوعات برندسازی و همه آنها موافق هستند یا خیر . همه چیز است ! برندسازی برای همه کسبوکار , کوچک تا بزرگ , و به ویژه برای راهاندازی و کسبوکار جدید مهم است , چه در یک موقعیت مشترک مشارکت داشته باشند , و چه در حال معرفی یک ایده کسبوکار نوآورانه باشند ( یک محصول یا سرویس که ما هنوز نمیدانیم ) . علاوه بر این , نمی توان بر اهمیت برندسازی برای سازمانهای غیرانتفاعی تاکید کرد . چگونگی شناسایی این سازمانها برای موفقیت ضروری است .
جایی که تصویر شرکتی و تبلیغات با هم ملاقات میکنند , ارتباط ممکن است در ابتدا آشکار به نظر برسد . تبلیغات برای جذب مردم برای تجارت با تبلیغات تصویری استفاده میشود . تصویر شرکت در حال تعیین این است که چگونه مصرفکننده کسبوکار را در معرض تبلیغات تشخیص میدهد . دو نوع تبلیغ برای در نظر گرفتن تصویر شرکتی در تبلیغات وجود دارد . تبلیغات شرکتی و تبلیغات محصول .
تبلیغات تصویری در گوگل یکی از روش های موفق برای هرکسب و کار است.شبکه نمایش گوگل به شما این فرصت را میدهد که آگهی خود را در چندین وب سایت مختلف در جایگاه خود به نمایش بگذارید . این راه خوبی برای جذب مشتریان جدید و تولید درآمد بیشتر است . اگر شما یک تبلیغات تصویری برای شبکه نمایش گوگل ایجاد میکنید , ممکن است فهرست پیشفرض الگوهای ادوردز را محدود کنید . اغلب اوقات , بهتر است به یک طراح پول بدهید تا تبلیغات را برای شما ایجاد کند . اما قبل از اینکه این کار را بکنید , اجازه دهید به چیزهایی که تبلیغ شما باید داشته باشد اگر میخواهید موفق باشد , نگاهی بیندازیم .
قبل از شروع به ایجاد یک تبلیغات تصویری , باید در نظر بگیرید که چرا تبلیغ تصویر را بر روی تبلیغ متنی انتخاب میکنید . وقتی متقاعد شدید که تبلیغات تصویری راهی برای کسبوکار شما هستند , باید دقیقا ً تصمیم بگیرید که این تبلیغات به چه چیزی دست پیدا کنند . آیا میخواهید فروش بیشتری تولید کنید ? آیا خبرنامه بیشتری میخواهید ? هر هدفی که دارید , دقت کنید که تبلیغات شما برای ملاقات با آن ساخته شدهباشند . اگر بیش از یک هدف دارید , ممکن است بخواهید تبلیغات مختلفی را اجرا کنید .
تبلیغات تصویری شما باید با موضوع شما ترکیب شوند .آگهیهای تصویری شما باید شبیه بخش طبیعی وب سایت شما باشند . از رنگهایی استفاده کنید که همراه با ظاهر کلی و احساس وب سایت شما باشند . تبلیغ شما باید فورا ً به عنوان چیزی که متعلق به نام تجاری خاص شماست شناخته شود .
انتظار نداشته باشید که کاربران شما حدس بزنند که بعد از اینکه تبلیغ شما را دیدهاند چه کار میخواهند بکنند . از جمله یک تماس قوی برای عمل در پیغامهای شما تقریبا ً همیشه منجر به کلیک بیشتر میشود . شما میتوانید تماسهای مختلف را برای اقدام امتحان کنید تا ببینید کدام یک بهتر کار میکند . اگر محصول شما پیچیده است , یک آگهی با متن " اینجا کلیک کنید تا بیشتر یاد بگیرید " ممکن است بهتر از " برای خرید اینجا کلیک کنید " کار کند . با آزمایش خود کامل باشید .
اگر شما یک شرکت خلاق هستید , ممکن است وسوسه شوید که برخی انیمیشن را در تبلیغات تصویری خود بگنجانید . با این حال , تبلیغات استاتیک نتایج بهتری نسبت به تبلیغات متحرک دارند . اگر شما قطعا ً باید انیمیشن یا اسلایدهای چندگانه را در تبلیغ خود بگنجانید , با قرار دادن تماس خود برای عمل آزمایش کنید . اگر تبلیغ شما خیلی طولانی است , مردم ممکن است تا پایان منتظر بمانند .
در تبلیغات تصویری لوگوی شما باید معرفی شود هر تبلیغ دیگری که مطرح میکنید باید برند شما را ارتقا دهد , و لوگوی شما بخش جداییناپذیر تصویر شماست . اگر لوگوی شما خود توضیحی نیست , یک زیرنویس برای توضیح ماهیت کسبوکار خود در نظر بگیرید .
در تبلیغات تصویری به دستورالعملهای گوگل ادوردز مراجعه کنید تا ببینید در حال حاضر چه اندازه تصویر قابلقبول است . زمانی که این کار را کردید , تبلیغات را در تمام اندازههای قابلقبول ایجاد کنید تا مطمئن شوید میتوانید تبلیغات خود را در انواع وب سایتها پست کنید . برای مثال , برخی از طرحهای وب سایت دارای فضاهای برجسته در نوار کناری نیستند , بنابراین شما باید یک تبلیغ کوچکتر برای نمایش روی آنها داشته باشید . اجازه دهید طراح شما دقیقا ً بداند که شما میخواهید تصاویر آگهی چقدر باشند .