تبلیغات آزاد چیست؟چگونه از تبلیغات رایگان استفاده کنیم؟شرایط تبلیغات آزاد و رایگان در شبکه های اجتماعی چیست؟تبلیغات آنلاین رایگان ابزاری هستند که شما میتوانید از آنها بدون هیچ هزینه واقعی متصل به آنها استفاده کنید .این شامل ابزارهایی است که میتوانند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند , وب سایت خود را بگردید و آن را در موتورهای جستجو نمایه کنند. برخی از این ابزارها به ساخت بک لینک ها و یک شبکه ارجاع کمک میکنند . تمام این موارد نوردهی با برند و دسترسی شما را افزایش میدهد .تبلیغات آزاد راه خوبی برای رسیدن به مخاطبان در بودجه است , از طریق استراتژیهای خلاقانه مانند رسانههای اجتماعی , کلام دهان و بهینهسازی موتور جستجو .ارتقای کسبوکار شما یک کار گران است و اگر شما تنها به تبلیغات پرداختشده تکیه کنید , میتوانید به افزایش هزینهها نگاه کنید اما نه به بازدههای متناسب . راهحل این است که از روشهای تبلیغات رایگان برای تولید پیشرو و پرداخت هزینه مشتریان بدون صرف هزینه تبلیغات پرداختشده استفاده شود.اما چگونه میتوانید بفهمید که کدام ایده ارزش زمان شما را دارد و کدام یک به سادگی زمان شما را هدر میدهد
>تبلیغات آزاد یک واژه عام است و کاربرد فراوانی دارد و روش های گوناگونی برای آن تعریف شده است
مانند تبلیغات آزاد در شبکه های اجتماعی و یا تبلیغات آزاد در سایت های آگهی و نیازمندیها.
تبلیغات آزاد آنلاین واقعا میتواند بدون هزینه و کاملا رایگان انجام شود و نیازی به بودجه خاصی ندارد.
یکی از بهترین روش های تبلیغات آزاد وبلاگ نویسی است و میتوانید با استفاده از سرویس های رایگان
بلاگدهی مانند بلاگفا یا بلاگ اسکای براحتی یک وبلاگ برای خودتان ایجاد کنید و محصولات و کالاها و
خدمات خود را تبلیغ نمایید.
ایجاد محتوای ناب و کاربرپسند که بتواند کاربران را جذب نماید و به سوی وبلاگ شما سرازیر شوند میتواند
بهترین روش برای یک تبلیغات آزاد و رایگان باشد.
برخی مفهوم تبلیغات آزاد را فقط منحصر به تلگرام دانسته اند در حالیکه واقعا اینگونه نیست و شما راههای
زیادی برای تبلیغات آزاد دارید.
در ادامه این صفحه مطالب بیشتری در باره تبلیغات آزاد خواهیم گفت.
تبلیغات آزاد مجموعه روش ها و ابزارهایی است که استفاده از آن ارزان و یا حتی رایگان در اختیار مشاغل قرار گرفته است.
مشاغل کوچک همواره از نظر تبلیغاتی در برابر مشاغل بزرگ از نظر میزان هزینه تبلیغاتی ضعیف هستند و همین مسئله باعث عقب ماندگی از چرخه رقابت و معرفی محصولات و خدمات آنان میشود.
لذا ابزارهایی وجود دارد که استفاده از این ابزارها رایگان بوده و میتواند در جهت رشد و رونق کسب و کار کوچک موثر باشد.
در فهرست زیر 10 روش تبلیغات آزاد را به اختصار بیان کرده ایم:
1-تبلیغات آزاد از طریق ایمیل که میتوانید شرحی از خدمات یا محصولات خود را در قالب PDF برای شرکت ها و موسسات و مدیران صنایع ارسال نمایید.
2-تبلیغات آزاد در اینسالگرام که با ایجاد صفحه اختصاصی و نمایش محصولات خود در قالب عکس و فیلم انجام دهید.
3-تبلیغات آزاد در تلگرام که با ایجاد کانال و گروه امکان پذیر است.
4-تبلیغات آزاد در وب سایت شخصی خود که با سئو و کلمات کلیدی دلخواه باید سایت خود را سئوسازی نمایید.
5-تبلیغات آزاد از طریق وبلاگ نویسی که با استفاده از سرویس های رایگان وبلاگ دهی مانند بلاگفا میتوانید یک وبلاگ برای خود ایجاد نمایید.
6-تبلیغات آزاد از طریق یوتیوب که با ایجاد ویدئو و شرح کسب و کار خود به این کار مبادرت ورزید.
7-تبلیغات آزاد از طریق درج بنر کسب و کار خود در سایت های رایگان درج آگهی مانند ایستگاه،دیوار و همشهری و نظایر اینگونه سایت ها.
8-تبلیغات آزاد از طریق ایجاد محتوا بدینگونه که در سایت های بزرگ و پربازدید بصورت کامنت در زیر مطالب قرار دهید یا در صفحات پربازدید اینستاگرام کامنت گذاری نمایید.
9-تبلیغات آزاد از طریق گوگل مپ که میتوانید نشانی محل کار خود و آدرس و شماره تلفن خود را وارد کرده و تصاویر خود را اضافه نمایید.
10-تبلیغات آزاد در شبکه اجتماعی فیس بوک.
تمام 10 مورد فوق که در باره روش های تبلیغات آزاد برای مشاغل آورده شده همگی رایگان و بدون هزینه میباشد.
اولین راه تبلیغات آزاد و رایگان اینستاگرام است
بیش از ۸۰ % از کاربران اینستاگرام حداقل یک کسبوکار را دنبال میکنند , و آن را سکوی رسانه اجتماعی انتخاب برای بیش از ۲۵ میلیون کسبوکار در سراسر جهان میسازد . با هل دادن ریل در اینستاگرام , نمیتوانید موج ویدئوی کوتاه را نادیده بگیرید . این یکی از بهترین ایدههای تبلیغاتی رایگان برای رشد کسبوکار شماست .
ریل ها یکی از بهترین راهها برای بیرون راندن محصول خود در رسانههای اجتماعی , رسیدن به مشتریان جدید و تبدیل مخاطبان موجود به پرداخت مشتریان هستند - بدون اینکه یک ریال پول صرف تبلیغات کنند . بخش اعظم این است که آنها به شما آزادی خلاقانه زیادی برای نشان دادن محصول شما میدهند .
برای ایجاد حلقه برای کسبوکار خود , با برنامهریزی استراتژی بازاریابی ویدئویی خود شروع کنید . شما میخواهید ترکیبی از محتوای سرگرمکننده و آموزشی را در نظر بگیرید که با برند شما همسو است.
زمانی که نوع ویدیوهایی که میخواهید ایجاد کنید را میدانید , میتوانید به راحتی آنها را با استفاده از ویرایشگر اینستاگرام InVideo به زندگی ببرید . با صدها الگو و دسترسی به یک کتابخانه رسانهای سهام , میتوانید با Reels بسیار خلاق شوید . فقط اطمینان حاصل کنید که از صوت روند از کتابخانه موسیقی اینستاگرام برای بهبود شانس رفتن به ویروس استفاده میکنید .
تبلیغات آزاد روش های مختلف و متنوعی دارد.
یکی از روش های تبلیغات آزاد در تلگرام است که رایگان و البته در بعضی کانالهای پربازدید بصورت دریافت هزینه انجام میشود.
اما برای اینکه بتوانید براحتی و بدون پرداخت وجه کالاها و محصولات خود را تبلیغ نمایید بهترین راه ایجاد کانال است که آن هم براحتی قابل اجراست.
ابتدا کانال خود را در تلگرام بسازید و لینک آنرا در سایت های تبلیغاتی رایگان قرار دهید.
تبلیغات آزاد آنگونه که از نامش پیداست بصورت مستقیم و بدون واسطه میتواند در شبکه های اجتماعی صورت گیرد.
شما میتوانید هر آنچه که اطلاعات در باره محصول خود دارید در قالب فیلم ،عکس ،انیمیشن و متن در کانال تلگرامی خود قرار دهید.
تبلیغات آزاد میتواند برای کار و کسب های نوپا که توان پرداخت هزینه گزاف تبلیغاتی را ندارند بسیار موثر باشد.
تبلیغات آزاد و رایگان در تیک تاک با ارسال مداوم و به موقع کلید تعامل بهتر و رشد برند است .
جهش در روندهای رسانههای اجتماعی به شما کمک میکند که در ذهن بیننده خود بمانید و مرتبط باشید . آنها همچنین به رسیدن حساب کمک میکنند و به شما اجازه میدهند که توسط مخاطبان بزرگتر کشف شوید .
در حالی که اینستاگرام بیشتر توسط کسب و کارها ترجیح داده میشود وقتی که به فیلمهای فرم کوتاه میآید , هر روندی که از اینستاگرام شروع میشود در TikTok به دنیا میآید . این سکویی است که میتواند به شما یک مزیت محرک اولیه بدهد . باز هم انعطافپذیری برای خلاق شدن در اینجا میتواند به شما راههای جدیدی برای بازاریابی محصولات شما بدون صرف پول برای تبلیغات بدهد .
برای ایجاد یک Tiktok بزرگ , مهم است که توجه بینندگان از ابتدا جلب شود و به سرعت به نقطه برسد . برای جالب کردن محتوا , چرخش خود را به روندهای محبوب اضافه کنید , از صوت روند استفاده کنید , و با influencers همکاری کنید , علاوه بر اینکه مخاطبان را سازگار و سرگرمکننده کنید .
تبلیغات آزاد است.
این شعار تمام پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی بزرگ است که کاربران خود را تشویق و ترغیب مینمایند تا با ایجاد حساب کاربری و اشتراک گذاری علاقمندیهای خود به فعالیت بپردازند.
اما با وجود اینکه در این شبکه های اجتماعی تبلیغات آزاد است اما به معنای موفقیت در تبلیغات و پیدا کردن مشتری و مخاطب جدید نیست.
شما براحتی و در کمال آزادی میتوانید کالاها و خدمات خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغات کنید اما به این نکته مهم باید توجه داشته باشید که جذب مخاطب و یافتن مشتری احتمالی نیاز به خلاقیت و ایجاد محتوایی دارد که بتواند جذاب باشد.
صرف تبلیغات آزاد به هیچ وجه نمیتواند مشکل گشای رکود یک کسب و کار باشد بعنوان مثال شما در کوچه و خیابان اعلامیه و برگه های تبلیغاتی فراوانی را مشاهده میکنید و بی تفاوت از کنار آن میگذرید و حتی زحمت خواندن را هم بخودتان نمیدهید.چرا؟
یکی دیر از جنبه های تبلیغات آزاد وجود سایت های مخصوص معرفی کسب و کار است.
سایت ایستگاه و دیوار و بسیاری از سایت های مشابه امکاناتی را فراهم کرده اند تا بتوانید از تبلیغات آزاد و رایگان برخوردار شوید اما پس از مدتی متوجه میشوید کسی از تبلیغ شما استقبال نکرده است.
بنابر این کلیدواژه تبلیغات آزاد بخودی خود نمایانگر داشتن یک تبلیغ موفق نیست.
تبلیغات آزاد و رایگان از طریق ایجاد محتوا.
بازاریابی محتوا اصطلاحی گسترده است که شامل انواع محتوایی است که برند شما را مانند پستهای وبلاگ , عکسها , یا ویدئوها ارتقا میدهد . بازاریابی محتوا جز بازاریابی ورودی است که از طریق مقالات , عکسها و تجربیات به مشتریان جذب میشود نه صرفا ً تبلیغات مبتنی بر متن .
از آنجا که اشکال زیادی از محتوا وجود دارد , راههای زیادی نیز برای خلق آن وجود دارد که اغلب رایگان است .
بازاریابی محتوا , ایجاد محیطی جذاب برای مشتریان بالقوه را قادر میسازد تا بررسی کنند که چگونه محصول یا سرویس شما میتواند به مشکلات آنها رسیدگی کند یا خواستههای آنها را برآورده کند . با اجرای این رویکرد میتوانید مشتریان را به سمت تصمیمگیری خرید هدایت کنید .
بازاریابی محتوا یک روش کارآمد برای دستیابی به این هدف است . این فرآیند میتواند مخاطبان هدف خود را با سرمایهگذاری کمهزینه جذب و درگیر کند.
بازاریابی محتوا , ایجاد محیطی جذاب برای مشتریان بالقوه را قادر میسازد تا بررسی کنند که چگونه محصول یا سرویس شما میتواند به مشکلات آنها رسیدگی کند یا خواستههای آنها را برآورده کند . با اجرای این رویکرد میتوانید مشتریان را به سمت تصمیمات خرید هدایت کنید .
بازاریابی محتوا راهی برای تعامل با مخاطبین و افزایش تعداد مشتریان براساس ایجاد محتوای مرتبط و ارزشمند است .
این استراتژی میتواند جذب , مشارکت و ایجاد ارزش برای مخاطبان برند شود . این روش درک مثبتی از برند شما ایجاد میکند و کسبوکار بیشتری برای شرکت شما ایجاد میکند .
دیگر یک روند بازار نیست بلکه یک سرمایهگذاری استراتژیک برای دستیابی به موفقیت کسبوکار است . با بازاریابی محتوا , یک برند میتواند ارتباط و دید بیشتری را به صورت آنلاین کسب کند و توسط مشتریان آن شناسایی شود .
به طور خلاصه : یک کسبوکار میتواند در حافظه مردم بایستد و از غرق شدن در رقابت اجتناب کند .
امروزه , بیش از آنکه در اینترنت باشد , نیاز است . این مساله اکنون چگونگی آنلاین بودن , مشاهده شدن و ارتباط با مخاطب است . و این یک ماموریت بازاریابی محتوا است .
تبلیغات آزاد و رایگان از طریق شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی مهم است , زیرا راهی برای رسیدن به مخاطبین شما است که در حال حاضر محتوای خود را مصرف میکنند . تبلیغات شبکه های اجتماعی میتواند شامل پست گذاری باشد که نام تجاری شما را نشان میدهد , یک برچسب مرتبط با یک کمپین جدید ایجاد میکند , یا حتی یک خانه همهجانبه از پایه بسازد که تعامل و اشتراک اجتماعی را تشویق میکند .
برای شروع کار با شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال , دقت کنید که برند شما در تمام صفحات مربوطه مانند صفحه linkedin , صفحه کسبوکار فیس بوک , و صفحهای برای کسبوکار شما برای اینستاگرام پروفایل داشته باشد. شما همچنین میتوانید سایتهایی مانند Yelp یا یوتیوب را در نظر بگیرید , اگر میخواهید عکسها و فیلمهای برند خود را به اشتراک بگذارید . زمانی که صفحات رسانههای اجتماعی خود را راهاندازی کردید , مطمئن شوید که اغلب و تعاملات خود را با مشتریان پست کنید , وقایع , تعطیلات , یا روندهای اجتماعی محبوب را به عنوان راهی آسان و ارزان برای بهبود تعامل یادداشت کنید .
استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبین برای ساخت برند , افزایش فروش و ترافیک وب سایت است . این شامل انتشار مطالب زیاد در پروفایل های رسانههای اجتماعی , گوش دادن به پیروان , تحلیل نتایج و تبلیغ رسانههای اجتماعی است .
سکوی اصلی رسانههای اجتماعی ( در حال حاضر ) فیس بوک , اینستاگرام , توییتر , linkedin , Pinterest , یوتیوب و Snapchat هستند .
همچنین مجموعهای از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی وجود دارد که به کسب و کارها کمک میکند تا بیشترین استفاده را از بسترهای شبکه های اجتماعی که در بالا ذکر شدند , ببرند . برای مثال , بافر یک پلت فرم از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی است که میتواند به شما کمک کند با بازاریابی رسانههای اجتماعی خود به موفقیت برسید . چه میخواهید یک برند بسازید و چه کسبوکار خود را رشد دهید , ما میخواهیم به شما کمک کنیم موفق شوید .
بازاریابی شبکه های اجتماعی ابتدا با انتشار آغاز شد . کسب و کارها محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بودند تا ترافیک را به وب سایت خود و با امید به فروش برسانند . اما رسانههای اجتماعی به مراتب فراتر از مکانی برای پخش محتوا رشد کردهاند .
امروزه کسب و کارها از شبکه های اجتماعی به شیوههای مختلفی استفاده میکنند . برای مثال , یک کسبوکار که در مورد آنچه مردم در مورد برند خود میگویند نگران است , بر مکالمات رسانههای اجتماعی و پاسخ به سخنان مرتبط ( گوش دادن و تعامل شبکه های اجتماعی ) نظارت خواهد کرد . کسب و کاری که میخواهد درک کند که چگونه در رسانههای اجتماعی عملکرد میکند , دسترسی , تعامل و فروش خود را در رسانههای اجتماعی با ابزار تحلیلی ( تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی ) تحلیل میکند . کسب و کاری که میخواهد به مجموعهای خاص از مخاطبان در مقیاس برسد , تبلیغات شبکه های اجتماعی بسیار هدفمند ( تبلیغات شبکه های اجتماعی ) را اجرا میکند .
تبلیغات آزاد یک کلیدواژه مهم در صفحه اول گوگل است که در واقع به سایت ها و پلتفرم هایی اشاره دارد که کاربران و اعضای آن میتوانند محصولات و خدمات خود را بدون محدودیت به معرض نمایش بگذارند.
تبلیغات آزاد در شبکه های اجتماعی از یک گستردگی وسیع برخوردار است که میلیونها کاربر توانسته اند از این طریق برند خود را معرفی و کسب درآمد نمایند.
تبلیغات آزاد همچنین شامل وب سایت هایی است که اختصاص به درج آگهی کاربران و اعضا بدون پرداخت هزینه دارد و مفهوم تبلیغات آزاد این معنا را در بر دارد که شما میتوانید در این سایت ها با قرار دادن عکس یا بنر و یا متن مورد علاقه خود به جذب مشتری بپردازید.
تبلیغات آزاد در اینستاگرام را میتوان مصداق کامل و بدون محدودیت دانست که شما تنها با ساختن یک صفحه و تکمیل پروفایل خود به ارائه تولیدات خود و یا کالاهای مصرفی و همچنین خدمات تخصصی خود میپردازید.
آنچه که در این بین مهم بنظر میرسد این است که سایت های اختصاصی تبلیغات آزاد با دسته بندی که انجام داده اند بهتر میتوانند شما را معرفی کنند و در معرفی برند شما بطور تخصصی عمل میکنند.
نکته مهمتر این است که سایت های مخصوص تبلیغات آزاد با شبکه های اجتماعی یک تفاوت بزرگ دارد و آن این است که کسانی به سایت های تبلیغات آزاد مراجعه میکنند که مشغول کار و کسب و درگیر یک شغل هستند و به سبب کسب درآمد و شناختن مشتریان و رقبا ،تبلیغات خود را درج نموده اند.
بهترین راه تبلیغات موفق برای کسبوکار شما راههای خلاقانه و ایدههای خارج از کادر برای گرفتن کسبوکار کوچک یا محلی شما در سطح بعدی وجود دارد و هدف این راهنما این است که به شما انگیزه دهد که این کار را انجام دهید . به خواندن ادامه دهید و سپس یک , دو یا سه نکته را امروز امتحان کنید تا کسبوکار خود را ارتقا دهید .
۱. در بهینهسازی موتور جستجو ( سئو ) وب سایت خود را بهینه کنید تا ترافیک با کیفیت بالا را از موتورهای جستجو دریافت کنید . این باید با یک برنامه وبلاگ نویسی منظم برای حداکثر نتایج ترکیب شود . اگر به کمک در بهینهسازی موتور جستجو نیاز دارید , از ما بخواهید تا به شما در رتبهبندی نتایج موتورهای جستجو کمک کنیم !
۲. آگهیهای گوگل با تمرکز کلید واژه مناسب و درک مخاطبان هدف شما , آگهیهای گوگل میتوانند خط پایین خود را به طور چشمگیری از محصولات یا سرویسهای شما افزایش دهند .
۳. در اینجا یک توصیه عالی برای ترویج کسبوکار خود ارائه دهید : یا محصولات یا خدمات خود را به یک دلیل ارزشمند اهدا کنید و نام کسبوکار خود را به افراد جدید در حین انجام یک کار خوب به دست آورید .
۴. آگهیهای فیس بوک اگر از فیس بوک برای تبلیغ کسبوکار خود استفاده میکنید , سیستم تبلیغاتی آنها را امتحان کنید تا علاقه و مشترکین بیشتری به صفحه داشته باشید . برای کمتر از ۵ دلار در روز , میتوانید برند خود را در صفحه فیس بوک خود در مقابل دیگران قرار دهید . دیگر رسانههای اجتماعی نیز شروع به انجام این کار میکنند , پس مراقب باشید !
۵.یک راه عالی برای رسیدن به ترافیک آنلاین سازگار برای ارزان , پیوستن به مخلوط است . تبلیغ کسبوکار شما آسان است و مردم را به محتوای آنلاین شما میرساند .
۶. اگر شرکت شما یک وب سایت ندارد , یک وب سایت واقعا ً میتواند در هنگام خواب کسبوکار شما را تبلیغ کند . امروز این اتفاق میفتد .
۷. تهیه لیست شما از طریق بازاریابی ایمیلی یک صنعت بزرگ با موفقیت اثباتشده بسیاری است . با پرسیدن آدرس ایمیل یک نفر شروع کنید و آن را از آنجا بگیرید .
۸. شرکت در نمایشگاه تجاری تقویم را بررسی کرده و ببینید چه نمایشهای تجاری ممکن است به شهر بیایند . دیگر صاحبان کسبوکار محلی را بشناسید و محصولات خود را با آنها به اشتراک بگذارید . راههای مختلفی برای ارتقا کسبوکار شما در این نمایشها وجود دارد و مشتریان احتمالی را به دست میآورد .
۹. شبکه به طور محلی به رویدادهای شبکهای و دیگر جلسات حرفهای در جامعه شما میرود . کسبوکار محلی خود را با آنها به اشتراک بگذارید و اطلاعات آنها را جمعآوری کنید .
۱۰. شروع گروه MEETUP a . گروه a یک روش ارزان و موثر برای جمعآوری افراد در اطراف یک علاقه مشترک است . ارتباط با مشتریان احتمالی ایجاد کنید و سپس محصولات یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید . همچنین میتوانید این را با بازاریابی ایمیلی جفت کنید!
اگر تصمیم میگیرید از این تکنیک تبلیغاتی برای ارتقای کسبوکار خود استفاده کنید , دقت کنید که ابتدا بر روی ایجاد ارتباط تمرکز کنید . در غیر این صورت , جامعه را به برند خود تبدیل خواهید کرد.
۱۱. مسافران پست خواهان چند نکته دنیای واقعی برای ارتقای کسبوکار شما هستند ? به کافهها , مدارس , و کسب و کارهای محلی خود بروید و یک مسافر را در مورد کسبوکار خود در بخش bulletin پست کنید .
۱۲. با وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید و وبلاگ نویسان بانفوذ را در رسانههای اجتماعی در صنعت کسبوکار خود پیدا کنید و سپس از آنها بخواهید محصول یا سرویس شما را بررسی کنند . یک بررسی عالی میتواند به شما تبلیغات زیادی بدهد .
همچنین برای وب سایت شما خوب است که به سایت آنها متصل شوید . Backlinking میتواند ترافیک شما را در موتورهای جستجوی اصلی افزایش دهد .
۱۳. گرفتن linkedin نه تنها میتواند کسبوکار شما را برای حساب linkedin امضا کند , بلکه این شبکه وب سایتهای ارتباط جمعی حرفهای نیز به شما اجازه میدهد تبلیغات تجاری هدفمند را اجرا کنید . بسیاری از مردم فکر میکنند که این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شماست .
۱۴. شبکههای آنلاین مبتنی بر جامعه شاخههای محلی را بررسی کنید , مکانی عالی برای ملاقات با افراد جامعه شما است که همان علایق شما را به اشتراک میگذارند . گروهی پیدا کنید که به کسبوکار شما نیاز دارد .
۱۵. خدمات مبتنی بر مکان کسبوکار خود را به خدمات مبتنی بر مکان مانند مکانهای گوگل , چهار ضلعی و چک فیس بوک تحویل میدهند تا به راحتی به صورت آنلاین پیدا شوند .
۱۶. انتشار این قطعات روابطعمومی در به اشتراک گذاشتن موفقیت کسبوکار شما یا تاثیر مثبت آن بر جامعه ارزشمند است . مطبوعات خود را به رسانهها منتقل کنید . این راه خوبی برای پیشبرد کسبوکار شما است .
۱۷. با رسانههای محلی خود تماس بگیرید و به روزنامه محلی یا ایستگاه تلویزیونی خود دسترسی پیدا کنید و داستانی درباره کسبوکار خود با آنها بنویسید . اغلب خبرنگاران در جستجوی داستانهای محلی بزرگ هستند . این یکی از راههایی است که برای مردم مسنتر تبلیغ میکند چون آنها عاشق انتشارات هستند .
۱۸. تیم CROSS با یک کسبوکار مکمل ارتقا یافته و محصولات یکدیگر را با مشتریان به اشتراک میگذارد . با همکاری درست میتوانید هر دو برند خود را تقویت کنید .
۱۹. کارگاهها و سمینارها را آموزش دهید تا به کتابخانه محلی یا مرکز اجتماعی خود دسترسی پیدا کنید و به شما پیشنهاد دهید که مهارت خود را به خوبی آموزش دهید . انجام این کار به شما فرصت رایگان میدهد تا کسبوکار خود را ارتقا دهید و دانش خود را به اشتراک بگذارید .
۲۰. سخنرانی عمومی دادن سخنرانی فرصتی عالی برای به رسمیت شناختن و احترام عموم است . فرصتهایی برای خروج از منطقه راحتی خود پیدا کنید و متوجه شوید . این یکی از راههایی است که میتوانید کسبوکار خود را به صورت آفلاین تبلیغ کنید .
۲۱. بازاریابی رسانههای اجتماعی کسبوکار شما را در توییتر , فیس بوک , Pinterest , یا سایر رسانههای اجتماعی دریافت میکند و شروع به اشتراک گذاری میکند . محتوای جالب را به اشتراک بگذارید , با دیگران درگیر شوید و پیشنهادهای عالی ارائه دهید . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما است زیرا بسیاری از مردم به رسانههای اجتماعی تکیه میکنند .
۲۲. یک محاکمه آزاد میخواهد بداند چطور کسبوکار شما را در آنجا به دست آورد ? هیچ چیز علاقه مردم را بهتر از ترویج کسبوکار شما با یک آزمایش آزاد یا یک نمونه آزمایشی آزاد نمیکند . یک راه ارزان و کمهزینه برای شما پیدا کنید تا چیزی را به طور رایگان به شما بدهد .
۲۳. درخواست ارجاع به مشتریان فعلی خود و یا مشتریانی که در گذشته با آنها کار کردهاید را بپرسید که از ارجاع خوشتان میآید . شما همچنین میتوانید یک پاداش بدهید اگر آنها به کسی مراجعه کنند . دقت کنید که مطابق با قوانین مربوط به حقالزحمه ارجاع باشید .
۲۴. بازاریابی محتوا میخواهد بداند چگونه یک کسبوکار را برای جمعیت جوانتر تبلیغ کند ? ایجاد یک وبلاگ و ارسال منظم یک روش عالی برای تبدیل شدن به یک رهبر قابلاعتماد در صنعت شماست .
۲۵. تبلیغات چاپی سعی در قرار دادن آگهی در روزنامه یا مجله هدف شده دارند . تبلیغات چاپی میتواند زمانی که به درستی هدف قرار میگیرند بسیار موفق باشد . این یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسبوکار شما به جمعیت قدیمیتر است .
۲۶. به مردم کوپن بدهید دوست دارند معامله کنند, و کوپنها راهی آسان برای گرفتن تلفن و تماس با شما یا ورود به فروشگاه هستند.این راه خوبی برای تبلیغ آنلاین کسبوکار تان در لیست خبرنامه ایمیل شماست.
۲۷. تبلیغ یک فروش میخواهد یکی از بزرگترین راههای ارتقای کسبوکار شما را بداند? تخفیف بدهید و مردم را به خرید ترغیب میکنند.ترکیب کردن با تبلیغات فیس بوک چیز خوبی است.
۲۸. معامله با سایر کسب و کارهایی که این روزها میتوانید با آنها معامله کنید.ماساژ برای طراحی گرافیک.نوشتن برای نجاری.با برخی روشهای خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن خدمات خود آشنا شوید.
۲۹. اسپانسر یک تیم مشاوره تبلیغاتی عالی برای کسبوکار شما? گرفتن لوگو و نام تجاری شما در تیم محلی لیگ کوچک راه خوبی برای کمک به کودکان و دیدن آنها است.
۳۰. یک مسابقه برگزار کنید یک آیپد رایگان را کنار بگذارید.افراد ایمیل یا شمارهتلفن خود را به شما میدهند و سپس پیگیری کنید.اطلاعات تماس ارزش زیادی دارد.همچنین میتوانید از این روش به عنوان راهی برای افزایش فهرست signup ایمیل خود و ورود به بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
۳۱. روی پیغام خود کلماتی که استفاده میکنید کار کنید و پیامی که به اشتراک میگذارید برای موفقیت حیاتی است.استخدام یک copywriter یا مرتب سعی کنید پیام خود را بهتر کنید.
۳۲. دستیابی به هیچ چیز آسانتر از یک کسبوکار غیر پاسخگو, مشتریان را میترساند.به ایمیل و تماسهای تلفنی فوری پاسخ دهید.
۳۳. یادداشت تشکر بنویسید - شما ارسال یک پیام تشکر یا دستنویس به مشتریان ارزشمند راهی عالی برای ایجاد وفاداری و کسب و کارهای تکراری است.
۳۴. کارتهای کسبوکار خود را ارتقا دهید اگرچه همه چیز دیجیتالی شدهاست, کارتهای تجاری بخش مهمی از تبلیغات هستند.کنت خود را بگیرید.
۳۵. اجاره یک بیلبورد یک آگهی بیلبورد میتواند با پیام و تصویر صحیح بسیار تاثیرگذار باشد.
۳۶. ایجاد لباس لوگو چه شما یک تیشرت یا کلاه بیسبال با لوگوی تجاری خود بر روی آن طراحی کنید, این قطعات لباس روشهای عالی برای گرفتن نوردهی هستند.
۳۷. میزبان یک رویداد که مردم عاشق احزاب و رویدادها هستند, بنابراین آن را برای میزبانی یک رویداد در محل کسبوکار خود برنامهریزی کنید.
۳۸. ارائه حوزه خدمات مشتری بزرگ همه سوالات را با هماهنگی و صبر بالا.همیشه به مشتریان لبخند بزنید و کسبوکار شما رشد خواهد کرد.
۳۹. از انجمنهای آنلاین استفاده کنید و فروم های آنلاین را در موقعیت کسبوکار خود پیدا کنید و به طور منظم مشارکت کنید.به سوالات پاسخ دهید و قدرت کسب کنید.
۴۰. آگهیهای عمومی حملونقل عمومی اگر در یک منطقه بزرگ شهری زندگی میکنید, کسبوکار خود را در یک اتوبوس شهری یا قطار برای نوردهی انبوه تبلیغ کنید.
۴۱. اتومبیل خود را نشان دهید که آیا یک وسیله نقلیه تجاری دارید یا نه, لوگوی تجاری خود را در کنار اتومبیل خود با شمارهتلفن روشن یا آدرس وب سایت قرار دهید.
۴۲. امضاهای ایمیل اطمینان حاصل میکنند که امضاهای ایمیل شما حاوی اطلاعات تماس برای کسبوکار شما هستند.این کار شناخت بیشتر مردم در مورد پیشنهاد شما را آسان میکند.
۴۳. تبلیغات YELP کسبوکار خود را بلند کرده و با فریاد دویدن.مشتریان کسبوکار شما را بررسی خواهند کرد و با بازبینیهای مثبت, ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو و نتایج جستجو به طور پیوسته در آن جریان خواهد داشت.
۴۴. بازاریابی مستقیم نامه قدرت بازاریابی مستقیم پست بسیار زیاد است.مخاطبین هدف خود را پیدا کنید, پیغام خود را ارسال کنید, ایمیل بفرستید و پاسخ را آنالیز کنید.
۴۵. آگهیهای رادیویی یک رادیو تبلیغ راهی عالی برای هدف قرار دادن مناطق جغرافیایی و رسیدن به افراد زیادی است.
۴۶. اگر اطلاعات هوشمند و جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید, یک برنامه رادیویی پادکست راهاندازی کنید.شما به راحتی میتوانید به یک نسل جدید از حضار برسید.همچنین میتوانید رابطه بهتری با مخاطبین فعلی خود ایجاد کنید.
۴۷. تبلیغ در برنامههای تلفن همراه بازار موبایل بسیار بزرگ است.فضای آگهی را روی برنامههای مختلف پیدا کنید که با صنعت و مخاطبین شما هماهنگ هستند.
۴۸. راهاندازی یک کانال یوتیوب یک سرویس ویدیویی شماره یک آنلاین است و آزاد است تا با بازاریابی دیجیتال شروع شود.چند ویدئو ایجاد کنید و کسبوکار خود را به اشتراک بگذارید.
۴۹. انتشار آنلاین مقاله تان به صورت آنلاین یکی از بهترین ایدهها برای ترویج کسبوکار و با هزینه بسیار پایین است.به وب سایت یا مجله آنلاین بروید که اخبار را در صنعت شما به اشتراک میگذارد و تجربه خود را از طریق نوشتن به اشتراک میگذارد.
۵۰. تبلیغ در تلویزیون یک آگهی تلویزیونی به شما این فرصت را میدهد که چیزی ایجاد کنید که بینندگان را درگیر کند و به خانه آنها برسد.
تبلیغات آزاد در تمام شبکه های اجتماعی میسر است اما برخی از پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی برتری هایی نسبت به یکدیگر دارند که استفاده از آنها بهتر و نتایج سریعتر بدست میآید.
یکی از شبکه های معروف برای تبلیغات آزاد کسب و کار "لینکدین" است که بصورت تخصصی به کسب و کارها و معرفی مشاغل و صنایع پرداخته است.
صفحات لینکدین ابزار رایگانی است که کسب و کارها میتوانند ثبت نام کرده و کسب و کار و خدمات خود را بصورت رایگان تبلیغات نمایند.
وقتی عبارت تبلیغات آزاد را بیان مینماییم منظور فقط شبکه هایی است که تبلیغ را بصورت غیر پولی و رایگان ارائه مینمایند البته سایت های پولی نیز از عبارت تبلیغات آزاد استفاده میکنند.
در لینکدین میتوانید با پست گذاری مرتب و منظم به جذب مخاطب و کاربر بپردازید و محدودیتی در تعداد پست ها و ویدئوها ندارید و میتوانید مطالب مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید.
تبلیغات آزاد در شبکه های اجتماعی و بویژه لینکدین این مزیت را دارد که با محتوای عالی و جذاب میتوانید در صفحه اول گوگل نیز دیده شوید و لینکدین این مزیت را بصورت رایگان فراهم کرده است.
وقتی میتوان از تبلیغات آزاد در شبکه های اجتماعی بصورت رایگان استفاده کرد باید محتوایی خلاقانه و جذاب ایجاد نماییم تا کاربران بیشتری را به خود جذب کنیم.
تبلیغات آزاد یک عبارت عام است که هزاران موضوع را در بر میگیرد در ادامه مطالب دیگری را برای خوانندگان گرامی سایت جام ارژنگ خواهیم آورد.
تبلیغات آزاد در روبیکا نیز یکی از روش های معرفی کسب و کارها و مشاغل است که به صورت رایگان و با امکانات خوبی انجام میشود.
تبلیغات در روبیکا به نسبت سایر شبکه های اجتماعی ارزانتر و آسانتر است و از آنجا که روبیکا یک پیام رسان ایرانی بوده از امکانات بومی بیشتری برخوردار است.
تبلیغات در روبیکا معمولا از دو روش صورت میگیرد:
1-تبلیغات در کانال.
2-تبلیغات در روبینو.
همچنین میتوانید جهت سفارش تبلیغات با کارشناسان واحد پشتیبانی روبیکا نیز تماس بگیرید.
تبلیغات آزاد در روبیکا بسیار ساده است و شما میتوانید در بخش روبینو برای خودتان یک کانال بسازید و کار و کسب خود را تبلیغ نمایید و کاربران و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
همچنین در روبیکا میتوانید درخواست نمایید تا تبلیغات شما پین یا سنجاق گردد تا دیدن آن برای همه کاربران اجباری شود و ازینطریق بازدید بیشتری بدست آورید.
تبلیغات آزاد روش های گوناگون و ابزارهای متنوعی در فضای وب دارد.
یک مفهوم کلی از تبلیغات آزاد این است که شما میتوانید به راحتی و بدون محدویت بصورت آنلاین کالا و خدمات خود را تبلیغات کنید.
تبلیغات آزاد فقط از طریق تلگرام،اینستاگرام،یوتیوب و فیس وک انجام نمیشود و بلکه ابزارهای دیگری برای اینکار وجود دارد.
وبلاگ نویسی یکی از روش ها و ایزار رایگان تبلیغات آزاد است.
چنانچه هیچ بودجه ای برای انجام کارهای تبلیغاتی خود ندارید کافیست یک سرویس بلاگدهی رایگان را انتخاب کرده و کسب و کار خود را معرفی نمایید.
در ایران سرویس های رایگان وبلاگدهی معتبری هستند که میتوانند به رایگان امکانت خوبی در اختیار شما بگذارند.
وبلاگ نویسی یکی از روش های کسب درآمد و تبلیغات آزاد است و میتواند با ایجاد محتوای خوب و غیر تکراری به صفحه اول گوگل رسیده و خود را معرفی نماید.
تبلیغات آزاد میتواند چندین مفهوم را در ذهن شنونده و یا خواننده متبادر کند که هرکدام میتواند توصیف خاصی داشته باشد که به اقتضای هدف میتواند متفاوت با دیگری باشد.
♦تبلیغات آزاد ممکن است از طرف شبکه های اجتماعی باشد و مفهوم آن این است که شما میتوانید آزادانه کالا و خدمات و یا اندیشه ها و نظرات خود را بطور رایگان در آن منتشر نمایید.
تبلیغات آزاد میتواند از طریق سایت های پربازدید نیز صورت گیرد مثلا بسیاری از سایت ها بسیار پربازدید هستند و برای اینکه درآمدی کسب نمایند از سایر سایت ها نیز کسب آگهی و تبلیغات مینمایند مانند سایت ورزش 3 و یا آپارات و سایر سایت ها.
بسیاری از پیام رسان های داخلی مانند روبیکا نیز تبلیغات را برای کاربران خود آزاد و رایگان اعلام کرده اند.
تبلیغات آزاد حتی در صفحه اول گوگل نیز در قالب تبلیغات کلیکی انجام میشود و شما در ازای پرداخت مبلغی وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار میدهید.