بازی تبلیغات چیست؟سئو سایت تبلیغات بازی چگونه است؟در ابتدا باید نگاهی به تعریف تبلیغات بازی بیندازیم تا از اهداف آن با خبر شویم." بازی تبلیغاتی " یا " تبلیغات بازی " به نوعی بازی ویدیویی اشاره دارد که برای تبلیغ یک محصول , برند یا سرویس طراحی شدهاست . برخلاف تبلیغات در بازی , که در آن تبلیغات در یک بازی موجود ارائه میشوند , یک تبلیغات بازی به طور خاص برای خدمت به عنوان یک آگهی ایجاد میشود . دفتر تبلیغاتی تعاملی یک تبلیغات را به عنوان یک بازی تعریف میکند که " به طور خاص در اطراف محصول یا سرویس تبلیغاتی طراحیشده است .
بازی تبلیغات یک کلمه کلیدی است که با شنیدن آن قدرت تبلیغات در بازی کردن با احساسات و عواطف جامعه برای تلقین یک موضوع بکار میرود.تبلیغات امروزه قدرتمندترین بخش برای موفقیت یک مجموعه تجاری و یا صنعتی محسوب میشود.وجود هزاران بیلبورد در سطح شهرها،اماکن ورزشی و اتوبان های بزرگ که مردم را ترغیب به خرید و یا انجام کاری مینمایند.استفاده از چهره های سرشناس ورزشی و سینمایی برای معرفی یک کالا یکی از ترفندهای مهم در بازی تبلیغات بشمار میرود. بازیهای ویدیویی جایگاه مهمی در جامعه مدرن ما دارند و سرگرمی تعاملی و غوطهوری در دنیای مجازی را ترکیب میکنند. در طول سالها , شکل جدیدی از تبلیغات در این حوزه پدیدار شدهاست : تبلیغات در بازیهای ویدئویی . تبلیغات در بازی شامل ادغام عناصر تبلیغاتی در محتوای بازی است, چه زیرکانه و چه صریح . این شرکت میتواند اشکال مختلفی مانند بیلبورد مجازی , تبلیغ محصول در بازی , تبلیغات ویدیویی توکار , یا مشارکت برند داشته باشد. هدف تبلیغات در بازی رسیدن به بازیکنان به شیوهای هدفمند و به حداکثر رساندن دید برند است. همچنین این یک ابزار موثر برای برندها برای رسیدن به مخاطبان بسیار درگیر است که اغلب برای دسترسی چالش برانگیز است .
تبلیغات در بازی یک برنامه توسعه دهندگان استراتژی درآمد است که در آن با فروش فضای آگهی در بازیهای خود پول بدست میآورند . در حالی که تبلیغات در قالبهای مختلفی قرار دارند , هدف هر کدام همان توجه به تبلیغ بدون قطع تجربه بازی بازیکن است .
تبلیغات در بازی یک انتخاب محبوب برای کمپینهای تبلیغاتی است و میتواند تا % ارتقا در قصد خرید ارائه دهد.
مزایای تبلیغات در بازی را کشف کنید که آن را محبوب , انواع مختلف تبلیغات در بازی , و چندین استراتژی کلیدی برای تبلیغات موثر در بازی میکند .
مزایای تبلیغات در بازی موبایل بسیار فراتر از تولید درآمد است . توسعه دهندگان برنامه کاربردی میتوانند تجربه کاربر را برای افزایش تعامل با ارائه پاداش برای تماشای ویدئو یا ارائه محتوای مرتبط با تبلیغات در بازی غنی کنند.
تبلیغ کنندگان مانند این بازی تلفن همراه امنیت برند را فراهم میکنند چون حاوی محتوای تولید شده توسط کاربر نیست . برندها میتوانند مطمئن شوند که تبلیغات آنها تنها در محیطهای مناسب و مرتبط بازی ظاهر میشود و کنترل بیشتری به آنها میدهد . علاوه بر این , همانطور که تبلیغات در بازی بر تعامل کاربر تکیه دارند , تبلیغ کنندگان میتوانند به دقت معیارهای کلیدی مانند تعامل , دسترسی و نرخ تکمیل را ردیابی کنند.
تبلیغات در بازی با حضور مخاطبان جهانی تقریبا ً ۳.۲ میلیارد گیمرها , دامنه و تنوع بازیکنان در بازیهای ویدیویی در طول سالها به طور قابلتوجهی افزایشیافته است . بازیکنان اکنون از گروههای سنی مختلف , سوابق و فرهنگها میآیند . بازیهای ویدیویی تبدیل به بهترین شکل سرگرمی شدهاند که نسلها را به هم نزدیک میکند , از نسل آلفا گرفته تا نسل x & z , از جمله نسل هزاره سوم که با بازیهای ویدئویی بزرگ شدهاند . بازیهای ویدئویی به طور باور نکردنی محبوب شدهاند و راه خود را در زندگی مردم از همه اقشار زندگی یافتهاند . آنها موفق به جذب و درگیر کردن طیف متنوعی از افراد شدهاند . و آن را یک پلت فرم ایدهآل برای برندها برای تعامل با مخاطبین خود میسازد.
تبلیغات در بازی توسط برندهای جهانی.شرکتها و برندهای سراسر جهان میتوانند با اضافه کردن مبارزات تبلیغاتی در بازی به استراتژیهای تبلیغاتی خود به بخش معتبری از تجربه بازی تبدیل شوند . با توجه به رسانههای دولتی در بازی , تبلیغات تبلیغاتی میتوانند به دریافت کنندگانی برسند که نمیتوانند در کانالهای دیگر پیدا شوند و با مخاطبان به شیوهای که نمیتوانند با دیگر رسانههای تبلیغاتی دیجیتال درگیر شوند .
در دهه ۹۰ , زمانی که رزولوشن نمایش گرافیکی پایین بود و تکنولوژیهای بازی کامپیوتری کاملا ً ابتدایی بودند , دامنه راهحلهای تبلیغاتی ممکن محدود شد . با این حال , با توسعه تکنولوژی , بازیکنان بیشتری پدیدار شدند و بازار بازی تبلیغ کنندگان بیشتری را جذب کرد .
تبلیغات در بازی نوعی تبلیغات دیجیتالی است که تصویر , ویدئو و تبلیغات صوتی را در داخل بازیهای ویدئویی نمایش میدهد . بیشتر مثالهای آن در داخل بازیهای موبایل برای ios و اندروید یافت میشوند , اما میتوانند در بازیهایی که بر روی کامپیوترها و کنسول بازی مانند ایکس باکس و پلی استیشن انجام میشود نیز ظاهر شوند .
سه شکل اصلی تبلیغات در بازی وجود دارد : تبلیغات پویا در بازی , تبلیغات ایستا و تبلیغات شخص بازی کننده .
وقتی به فرمت های تبلیغاتی در بازی میرسد , متنوع و پیوسته در حال تکامل هستند . قالبهای اصلی عبارتند از : بیلبورد های مجازی از جمله رایجترین آنها هستند , در حالی که وقتی در محیطهای بازی قرار میگیرند , قابلیت دید بالایی به برندها میدهند .
تبلیغات محصول نیز رایج هستند و امکان ترکیب محصولات برچسب دار واقعی را برای بازی برای واقعگرایی پیشرفته , که بازیکنان را قادر میسازد تا با برندهای ارگانیک تعامل کنند , به آنها میدهد .
فرمت محبوب دیگر , مشارکت برند با توسعه دهندگان بازی است که اجازه همکاری نزدیکتر را میدهد , مانند ادغام شخصیتهای بازی که نشاندهنده برندهای خاص یا رویدادهای بازی مرتبط با برند هستند .
تبلیغات بومی نیز یک رویکرد موفق هستند که استادانه تبلیغات را در روایت یا مکانیک بازی weaves , و به طور ارگانیک آنها را با تجربه کلی بازیکنان ترکیب میکند.
آگهیهای بینابینی شامل نمایش صفحه کامل هستند که به طور استراتژیک برای ظاهر شدن بین سطوح , صحنهها , یا صفحات بارگذاری برنامهریزی شدهاند و کاربران را در طول لحظات محوری تعامل درگیر میکنند .
تبلیغات قابل انتخاب قالبی هستند که به کاربران امکان تعامل با محتوای تبلیغاتی را میدهد و یک نسخه مینیاتوری از بازی یا برنامه کاربردی تبلیغاتی را بازی میکند , و حتی قبل از دانلود یا خرید محصول , تجربهای همهجانبه ارائه میدهد .
آگهیهای ویدیویی تبلیغات ویدیویی پویا هستند که به طور یکپارچه با محتوای بازی ترکیب میشوند , که از نظر استراتژیک به عنوان تبلیغات در بازی در صفحات تلویزیون مجازی , بیلبورد با صفحههای ویدیویی , یا حتی در طول بارگذاری صفحه نمایش ظاهر میشوند .
تبلیغات ویدیویی پاداش دادهشده نیز رایج هستند و یک مجری برتر , که قبل , حین , یا بعد از یک جلسه بازی نمایش داده میشود , به طور موثر توجه بازیکنان را در طول یک لحظه کلیدی ثبت میکند. بسیاری از برندها این فرمت را انتخاب کردهاند , مانند رهبر یک برند اسباببازی , که دهمین سالگرد خود را با پردهبرداری از طیف جدیدی از اسباببازیها از طریق فیلمهای پاداش دار جشن گرفت .
در مقابل آگهیهای استاتیک , تبلیغات پویا هستند که در بازی نمایش داده میشوند که میتوانند در زمان واقعی به روز شوند . تبلیغات پویا در بازی , انعطافپذیری زیادی را برای تبلیغ کنندگان فراهم میکند و به راحتی قابل تعمیم است . همچنین میتوان از آنها برای انتخاب کنندگان به هدف استفاده کرد.
دلیل دیگر انتخاب تبلیغات پویا در میان تبلیغ کنندگان تنوع فرمتهای تبلیغاتی است . در زیر , ما انواع متداول از قالبهای تبلیغاتی پویا را پوشش خواهیم داد.
در دهه ۱۹۸۰, اولین تبلیغات ایستا در بازیها ظاهر شد.آنها بر روی عناصر ثابت مانند بیلبورد مجازی, پوستر و پرچم قرار گرفتند.زمانی که یک آگهی ایستا به این بازی معرفی شد, بعداً نمیتوان آن را تغییر داد.
با پیشرفت تکنولوژی , تبلیغات پویا ظاهر شدند . رایجترین قالبهای آنها بیلبورد و پوسترهای مرئی در مکانهای استراتژیک است . آنچه آنها را از تبلیغات ایستا متمایز میکند تغییرپذیری آنهاست . بنابراین اگر در حال بازی و دیدن آگهی کوکا کولا در یک بیلبورد در داخل بازی هستید , دفعه بعد که همان بیلبورد را میبینید , ممکن است یک آگهی برای مترو نمایش دهد .
بازی تبلیغاتی خاص معمولا ً شامل یک برند است که بازی ویدیویی خود را ایجاد میکند یا محصولات و خدمات خود را به یک بخش کلیدی از بازی ویدیویی تبدیل میکند. مثالی از بازی ویدیویی " دوچرخهسواری Unchained " آنها در حال RedBull است . اما این تنها گزینه نیست . سازندگان بازی به شما این امکان را میدهند که مکانیک بازی را با فرمت های تبلیغاتی ترکیب کنید , مانند در مورد افق Forza 4 . به عنوان یک راننده مسابقه میتوانید یک برند اتومبیل واقعی مانند فورد , دوج , Audi و بسیاری دیگر را انتخاب کنید .
آگهیهای بینابینی , تبلیغات غنی و تعاملی هستند که کل صفحه را پوشش میدهند و از مکث طبیعی در تجربه بازی کاربر , مانند شکستن بین سطوح استفاده میکنند . از آنجا که آنها بازی را مختل نمیکنند , این تبلیغات در جلب توجه بسیار موثر هستند و به طور کلی تاثیرات و تبدیلات بالایی ایجاد میکنند . تبلیغات بینابینی ۲۹ برابر بیشتر از تبلیغات بنر تمایل به تبدیل دارند و اجرای خلاق و زمانبندی آنها را برای موفقیت حیاتی میسازند .
برای عملکرد بهینه , تبلیغات بینابینی باید ویژگیهای بصری با کیفیت بالا و تماس اجباری برای عمل داشته باشند . تبلیغ کنندگان همچنین باید معیارهای عملکرد مانند CTR و cpi را برای بهینهسازی نتایج اندازهگیری کنند.
استفاده از تبلیغات در بازی به شما این امکان را میدهد که به یکی از با ارزش ترین مخاطبان آن بیرون برسید .
هشت نفر از ۱۰ نفر در کل جمعیت آنلاین در شش ماه گذشته با بازیها درگیر بودهاند , در حالی که ۴۰ درصد از جمعیت آلفا و ژنرال z در بازی بازی , مشاهده و روابط اجتماعی درگیر هستند .
بیش از نیمی از بازیکنان و گیمرها در شش ماه گذشته برای بازیهای ویدیویی پول خرج کردهاند . علاوه بر پیشنهادهای خاص , پتانسیل باز کردن محتوای انحصاری و گزینههای ویژه کردن محرکهای کلیدی برای مخارج هستند . تقریبا همه بازیکنان پول صرف آیتمهای بازی میکنند و نشان میدهند که چقدر برای ناشران و توسعه دهندگان مهم است تا این پیشنهادها را برای جذب سرمایهگذاری مداوم بازیکن بهینهسازی کنند.
بازی یک محیط واقعا ً عاشقانه و احساسی است که برندها را قادر میسازد تا با گروه هدف خود که در آن مردم با دوستانشان آنلاین هستند ملاقات کنند , اما در واقع تنها توسط خودشان هستند .
البته این کار را میتوان به روشهای مختلفی مانند پرچمهای بازی در بازیهای موبایل , یا محلهای تبلیغ محصول انجام داد.
حدود ۳.۷ میلیارد نفر هستند که به طور منظم خود را در دنیای بازی غرق میکنند . این آمار بیش از ۸۰ درصد از کاربران اینترنت را در سراسر جهان تشکیل میدهد - رقمی که هر ساله افزایش مییابد .
این بدان معناست که از میان ۱۰ همکار آشنا با اینترنت که با آنها تعامل میکنید , حداقل هشت نفر احتمالا ً یک گیمر تصادفی هستند . شاید آنها یک بازی سریع از CandyCrush بین جلسات بازی میکنند , یا یک بازی معمولی با بچههای خود در عصرها بازی میکنند .
بازی دیگر برای نوجوانانی که به حسابهای بانکی والدین خود تکیه میکنند رزرو نمیشود . مدیران با درآمد بالا در حین عبور از یک جلسه یا شهر به دوستان قدیمی دبیرستانی که اکنون پزشک و مهندس هستند , به طور منظم با بازیهای آنلاین ارتباط برقرار میکنند , بازیهای آنلاین بازی میکنند.
اگر در استراتژی بازاریابی خود از بازی استفاده کنید , ممکن است به یک گروه بزرگ از مشتریان مشتاق از زمینههای مختلف برخورد کنید .